quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:07 schreef PeuRac het volgende:Mn neef wil weten waarom hij een (onbekende) Supra zou kopen, ipv een Jaguar XKR of Ferrari 348
![]()
ik kan em er nl niet overtuigen dat Supra's zo geveweldig zijn.
Beejeeseej en Xtreem weten het inmiddels
![]()
Zowel die Jag als de Ferrari zien alleen mijn achterlichten (als het nodig is) en de auto kan makkelijk nog 2x zoveel PKs leveren als nu.
Verder is hij een stuk exclusiever (in mijn ogen), er zijn immers maar 15 mk4s in Nederland waarvan 5 die vrijwel nooit de weg op komen. En een supra is hoogstwaarschijnlijk een stuk goedkoper en betrouwbaarder... maar het blijft voor veel mensen toch een 'toyota'.
Kwa interieur kan een supra vast niet tippen aan zowel de Jag als de Ferrari, dus dat winnen ze makkelijk. Maar voor mij is het de ideale zitpositie: het hele dashboard zit om je heen. Rechts van je zit de driveshaft (achterwielaandrijving) dus je zit echt in een cockpit. De stoelen zitten echt heerlijk.
Verder snap ik goed dat Ferrari of Jaguar liefhebbers vast evenzoveel argumenten hebben over waarom hun auto weer beter is. Uiteindelijk is het vooral een kwestie van smaak.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn