Je kunt wel zien dat je nog nooit een serieus snelle auto gehad hebt. anders zou je dit zelf ook weten.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik citeer: 'Als laatste: er is zelden hard mee gereden en de auto is altijd netjes warmgereden. Het klinkt misschien vreemd maar je hebt in zo'n auto niets te bewijzen en exclusief rijden was voor mij de reden tot aanschaf.'
Jaja![]()
hey in OP staat toch duidelijk dat hij wou trappenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat je nog nooit een serieus snelle auto gehad hebt. anders zou je dit zelf ook weten.
je kent de betekenenis van het woord 'zelden' neem ik aan.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
hey in OP staat toch duidelijk dat hij wou trappen![]()
sssstquote:Op woensdag 29 september 2004 23:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je kent de betekenenis van het woord 'zelden' neem ik aan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:43 schreef StefanP het volgende:
Een mailtje van iemand die serieus leek maar vervolgens niet meer reageerde, en een hele twijfelachtige van ene Memhet Yildirim (ook nog eens een hotmail account) die denkt dat ik gerust 1/3 van de prijs wil afhalen... Leuk, emails met slechts 1 regel tekst: ich biede 20000.
Niets serieus dus nog helaas
Dit was een voorbeeld van wat je voor dit geld kunt krijgen, maar hij wil (lees: mag, van zn vrouw) geen Ferrari.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef Alfa_Boy het volgende:
Uhm ja, als je een ferrari hebt, dan ga je natuurlijk geen supra rijden.....ondanks dat het een leuke auto is
![]()
Een ferrari heeft voor veel mensen toch iets meer, als een jap![]()
Beejeeseej en Xtreem weten het inmiddelsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Mn neef wil weten waarom hij een (onbekende) Supra zou kopen, ipv een Jaguar XKR of Ferrari 348![]()
ik kan em er nl niet overtuigen dat Supra's zo geveweldig zijn.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:18 schreef StefanP het volgende:
[..]
Beejeeseej en Xtreem weten het inmiddels![]()
Nee.... Stukkiemeerijmeetquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Minimeet?
Lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.... Stukkiemeerijmeet
zie de sc van maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |