's avonds als pa thuis komt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Zou je denken?
Hij is tot vanavond weg
Thanks, hij is binnen en meteen geactiveerd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
xs4all.nl account klopt?
Een test van Google.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:37 schreef PatrickM het volgende:
Wat is Gmail dan?
Ik probeer er juist vanaf te komen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, hij is binnen en meteen geactiveerd.
Zodra ik ook invites krijg krijg je er eentje terug als je dat wil.
Kan je weer iemand (heel) blij mee maken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:36 schreef PatrickM het volgende:
's avonds als pa thuis komt.
Riet: "Sorry pa, maar ik dacht, ik zal ff je bandenspanning controleren bij het benzinestation. Gelijk ff de Lekdijk gepakt om te kijken of je banden nog goed waren. Helaas niet dus... motor staat nog bij het bergingsbedrijf..."![]()
Hoe kom je in godsnaam aan 12 invites?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik probeer er juist vanaf te komen!
Had er vanochtend nog 12!
Nu dus niet meer!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan 12 invites?
Woehahahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
's avonds als pa thuis komt.
Riet: "Sorry pa, maar ik dacht, ik zal ff je bandenspanning controleren bij het benzinestation. Gelijk ff de Lekdijk gepakt om te kijken of je banden nog goed waren. Helaas niet dus... motor staat nog bij het bergingsbedrijf..."![]()
Oh de bekende klonen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
2 accounts
![]()
Nee, 1 eenbergen en 1 zx9rninjaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh de bekende klonen?
Als jullie samen naar Duitsland en Italie zijn geweest had ik onderhand toch al genoeg vertrouwen in je.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn: Ja dat mocht eerst op die zn 1e FJR als ik 10.000km ervaring had zei ie.... maar toen kreeg ie zn nieuwe waar ie nog zuiniger op was
Dus hij gaat toch in de verkoop?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:32 schreef PatrickM het volgende:
* Rietvaerder gaat dalijk een foto maken van scooter en deze op marktplaats zetten
Ik ben benieuwd wat ze in het nieuwe nummer van ProMotor erover te zeggen hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
K1200S staat er ook in.... getest
Opzich mooi, maar zijh het wel goeie uitlaten?quote:Check dit trouwenshttp://www.kieu.nl/kieu_products/productinfokieuproducts.html
Werkt lekker die site
Idd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:35 schreef ZX9R het volgende:
Wat een kutsite.
plaatjes die het niet doen en een doodlopend linkje!
Geen idee Patrick...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:36 schreef PatrickM het volgende:
Opzich mooi, maar zijh het wel goeie uitlaten?
Jups, ik rij er toch niet meer op, en je hebt dalijk die ellende met die kentekens enzo. Moet ie weer begrensd worden, gekeurd, en dan weer begrenzers eruit. Geen zin in om daar weer extra voor te gaan dokkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus hij gaat toch in de verkoop?
Is niet getuned, alleen begrenzers eruit. Hier in het Westland kan je er wel zonder problemen mee rijden. Hier hebben ze een keer in het jaar ergens een rollerbank controlle ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Den Haag is nou idd niet echt de stad om met een getunede scooter te rijden (als je die zou hebben)
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:46 schreef ondeugend het volgende:
Goeiemorgen![]()
Luc ik heb sinds Juni ook G-mail maar in al die tijd maar 1 invite morgen weggeven. Gebruik jij hem veel ? Ik heb het idee dat de invites alleeen komen als het account veel gebruikt wordt .
Ik wil ze wel maar alleen niet kopen, download ze wel ergensquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark hoort er niet meer bij, hij wilt Mach 2&3 nietJe weet niet wat ie mist...
Wanneer kom jullie ze ophalen? Ze liggen al klaar hoor
PatM, kom jij hem anders halen? Of kom je gewoon volgende week?
Ben je toch ook een krent hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik wil ze wel maar alleen niet kopen, download ze wel ergens
Jouw rekeningnummer zeker?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ben je toch ook een krent he5 euro...... voor een dvd
Naja zelf weten hoor
Het is wel voor een goed doel!
quote:Warranty Check for End User
Warranty Inquiry for NETHERLANDS
Serial No Model No Status Exp Date
WCA8E5583873 WD800BB-00CAA1 Out of Limited Warranty 3/8/2004
Dat is zuur!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Nieuwe kopen dus ..
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hij is droog, na 175 km te hebben gereden vanuit Roggel en met een omweg naar huis (dijkjes
) is er geen olie te zien. ziet er voorlopig goed uit dus
Euhhh Jesse .........quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hij is droog, na 175 km te hebben gereden vanuit Roggel en met een omweg naar huis (dijkjes
Nou kilometers maken jij ! Meer.. meer ... meerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hij is droog, na 175 km te hebben gereden vanuit Roggel en met een omweg naar huis (dijkjes
heb je 2 min zitten luisterenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:26 schreef ondeugend het volgende:
Wel grappig hoor !
Ik heb na 2 minuten maar opgehangen om je niet op kosten te jagenIk kreeg toch geen antwoord van je
zekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou kilometers maken jij ! Meer.. meer ... meer
Echt mooi dat hij weer in orde is
Was je net was spannends aan je vriendin aan het vertellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je 2 min zitten luisteren?
nee hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was je net was spannends aan je vriendin aan het vertellen.![]()
![]()
Die telefoon ging natuurlijk niet zomaar af .. lag in de weg zeker ..
Ik ben tot morgenavond niet thuis, anders was het idd maar 5 kilometer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:05 schreef ZX9R het volgende:
Pep,
ga de Fok! Stok eens halen!
Het grote Fok! stok spel door Nederland, Deel 7
Hij ligt in Biert, vlakbij spijkenisse!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee hoor![]()
toch welquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was ze toch zo blij voor je dat de motor weer terug was.
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch welik mocht zelfs gaan rijden dit weekend
![]()
Niet lullig bedoeld hoor..... maar zou je niet wachten tot ze dr rijbewijs hebt, vervolgens op de GS laten rijden en daarna voor een andere kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
We zijn vandaag bij Arie Molenaar in IJsselstein geweest,
om te kijken naar een een Honda VFR400, is niets geworden te klein en te oud volgens Raus,
Deze is het helemaal volgens haar, Ze vond de gele wielen gewoon fantastisch,![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zeggen vind hem ook wel erg mooi, en hij rijd veel lichter dan mijn VFR
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
om te kijken naar een een Honda VFR400, is niets geworden te klein en te oud volgens Raus,
Deze is het helemaal volgens haar, Ze vond de gele wielen gewoon fantastisch,![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is Lullig van je hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor..... maar zou je niet wachten tot ze dr rijbewijs hebt, vervolgens op de GS laten rijden en daarna voor een andere kijken
Is maar ideetje hoor....
staat welquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Jesse, beter dat ie droog is ! Dus rijden binnenkort, ik denk dat mijn motor dinsdag of woensdag weer helemaal klaar is
Waarom?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor..... maar zou je niet wachten tot ze dr rijbewijs hebt, vervolgens op de GS laten rijden en daarna voor een andere kijken
Is maar ideetje hoor....
Alleen het weekende geloof ik..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]het weer zo iig droog zijn toch volgende week
Werkendam, here we come
Als het aan mij ligt wel maar ik moet morgen even kijken hoe laat we klaar zijn, ik hoop van wel,quote:One_Punch_Mickey - zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:38
morgen
zonnetje schijnt Mercy, morgenavond Oss ??
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Als ik de Suz nu eens met WINST kan verkopen
Waarom heb je dat niet gelijk gedaan dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:36 schreef Rausdouwer het volgende:
en een echte motor kan kopen?
Dat heeft die man verteld ZELFS VOORDAT hij mijn motor heeft gezien, kun je nagaan!! Prijs was dus hoger dan dat ik inmiddels heb geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
[..]
Waarom heb je dat niet gelijk gedaan dan?
Je hebt toch internetquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Tja.... nog geen kennis van motoren he, en dat was goedkoop en leek me toen ideaal om mee te beginnen![]()
Totdat het er op aankomt.... dan is de prijs ineens veel lagerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat heeft die man verteld ZELFS VOORDAT hij mijn motor heeft gezien, kun je nagaan!! Prijs was dus hoger dan dat ik inmiddels heb geïnvesteerd.
hmm, ok...ik hoor het welquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel maar ik moet morgen even kijken hoe laat we klaar zijn, ik hoop van wel,
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:38 schreef Rausdouwer het volgende:
Heb ik van horen zeggen![]()
Sarcastquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef Patrick281 het volgende:
Wat Riet zegt ..
Het is inderdaad niet zo verstandig om met een CBR-600 te beginnen.
Een kap kapot is wat duurder dan geen kap hebben.
Vooral zonder lopende motor manoevreren vereist wel een jaartje oefening.
En zeker 30 % gaat het eerste jaar wel een keer onderuit.![]()
Graag!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm, ok...ik hoor het wel
tiewrap die boel danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Graag!
Ga je nu al flippen .. eigenlijk moeten ze een spychologische test afnemen voor het examen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Loes wil ook wat vertellen:
[u'gghtrkll4
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Bang dat ik jullie er zo uit rijd?![]()
![]()
![]()
50 % van de Fok! MC club rijd je er wel uit met deze machine .. op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wil gewoon weten wat jullie van deze CBR vinden en niet van mijn Suz.
Ik ben van mening verandert en wil nu gewoon graag op een CBR rijden, bijna net zo soepel en wendbaar als de Suz, maar wel met meer mogelijkheden.
Bang dat ik jullie er zo uit rijd?![]()
![]()
![]()
Ja ik heb eerder gehad dat iemand me belde, mij wel verstond maar ik haar niet. Dat ging bijna op dezelfde manier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, mn achterlicht is er nu gewoon afZullen we gaan?
Whoei, dat is nog wel het coolste van het hele motorrijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
50 % van de Fok! MC club rijd je er wel uit met deze machine .. op het rechte stuk.
Zien ze me niet remmen, maar ja, remmen is voor watjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat idd veel makkelijker op een CBR!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik weet het ook nog niet hoor, maar ik weet wel dat er weinig kans is dat ik met de Suz naar de bergen ga.![]()
als je nu serieus wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zien ze me niet remmen, maar ja, remmen is voor watjes
ja is goed!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, kom je hierheen, doen we rondje Werkendam en kan je je DVD gelijk meenemen
Hmm.. tis wel al laat he....
Morgen?
Van wrijven word je doof.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:54 schreef ondeugend het volgende:
Toen ik een vrouw op de achtergrond hoorde heb ik natuurlijk geprobeerd het te verstaan... maar helaas.![]()
Van mij mag je komen hoor! Heb nog een logeerbedquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je nu serieus wasmaak je me weer dood met een blije mus
![]()
dit is het dadertje wat deze post deed,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga je nu al flippen .. eigenlijk moeten ze een spychologische test afnemen voor het examen.![]()
![]()
* smeltquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dit is het dadertje wat deze post deed,
[afbeelding]
Je hebt een harige poes Raus!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dit is het dadertje wat deze post deed,
[afbeelding]
Maar wel lekker klein hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt een harige poes Raus!![]()
Dudequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:04 schreef Romius het volgende:
Zo ben ik ook weeres
Gaat hard hier met die topics![]()
Lief is ze he ? BTW dit is mijn Bureau, en ze vind FOK schitterend,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* smelt
Dat witte puntje aan het staartje !
Yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Lief is ze he ? BTW dit is mijn Bureau, en ze vind FOK schitterend,
ja prima, en met jou?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
DudeHoe staat het leven?
Oss zal, als het doorgaat 's avonds zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM: morgen OPM of s avonds Oss? Of allebei?![]()
![]()
We hebben er ook 2,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep
De mijne is oud maar de volgende keer neem ik 2 van die mormels
..... dus? Overdag Werkendam e.o. ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Oss zal, als het doorgaat 's avonds zijn
en als het aan mij ligt s'avonds Ossquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
..... dus? Overdag Werkendam e.o. ?
Niet zo...... ik kan niet rijden (niet zonder risico iigquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:11 schreef Romius het volgende:
[..]
ja prima, en met jou?![]()
LOL je geeft zelf al het antwoordquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Een umlaut op je veringen![]()
![]()
Maar idd, de gemiddelde rijder zal niet tekort komen aan de standaard vering van een Gixxer..... maar als je hem goed kent merk je toch wel een verbetering met andere (bv. WP of OHlins ) vering
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
..... dus? Overdag Werkendam e.o. ?
hehe, had het over öhlins ja, ja goed het zal wel een verbetering zijn, maar dan nog.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Een umlaut op je veringen![]()
![]()
Maar idd, de gemiddelde rijder zal niet tekort komen aan de standaard vering van een Gixxer..... maar als je hem goed kent merk je toch wel een verbetering met andere (bv. WP of OHlins ) vering
Nee toch? Ik weet niet wat ie bedoeld met umlauten in je veringenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
LOL je geeft zelf al het antwoord
Bel hem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]mark ook mee?
Ja wat dan nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:14 schreef Romius het volgende:
[..]
hehe, had het over öhlins ja, ja goed het zal wel een verbetering zijn, maar dan nog.
ja ik las al zoiets, je achterlicht naar de knoppen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet zo...... ik kan niet rijden (niet zonder risico iig).....
zie zijn post boven die ik nu van je quottequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee toch? Ik weet niet wat ie bedoeld met umlauten in je veringen
Uit het stukje daarna begreep dat een jongen niet tevreden was met de std. vering....
Nee, kappen liggen bij de spuiter en dus zit het achterlicht los (wordt opgesloten door het kuipwerk)..... en bovendien, als het gaat regenen ligt mn electronica en zekeringen bloot....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:15 schreef Romius het volgende:
[..]
ja ik las al zoiets, je achterlicht naar de knoppen?![]()
Die klapsigaar zal zo nog wel op MSN komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij?
whateverquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zie zijn post boven die ik nu van je quotte
Tja, ik weet hoe die rijdt, voor elke bocht remt ie knetterhard (ja, das ook een aanslag op je veringquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja wat dan nog
Je zal het idd niet nodig hebben op straat, maar je merkt het wel ietsTenminste, als je de motor een beetje kent
Het zal niet nutteloos zijn en er best een stuk beter van kunnen worden .. maar of iemand die niet op het circuit rijd het ook kan benutten is een tweede.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:09 schreef Romius het volgende:
Had ook een discussie op MF (wellicht bekend bij jullie) , over het dat sommige wel erg geil werden van veringen op je moto te zetten waar een umlaut in zit
![]()
Een gozer met een nieuwe GSX-R600 heeft dat gedaan, ik vond het nogal nutteloos. Je maakt mij niet wijs dat die standaardvering zo slecht is, dat die op straat niet voldoet. Wat vinden jullie?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar wel lekker klein he![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lief is ze he ? BTW dit is mijn Bureau, en ze vind FOK schitterend,
wat liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb er geen verstand van Raus.... maar volgens mij zie jij er goed uit op elke motor
Echt kutdingen hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:26 schreef Romius het volgende:
Tis een honda
zeg, wie moet z'n achterlicht met tiewraps bij elkaar houden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt kutdingen he
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:29 schreef Romius het volgende:
[..]
zeg, wie moet z'n achterlicht met tiewraps bij elkaar houden?![]()
blader maar ff terugquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maarruh, behalve Patrick, heeft nog niemand echt wat over deze CBR gezegd
![]()
Vinden jullie niet dat hij bij mij past?
hehe, dat valt bij die van mij wel mee, serieus. Pas bij 220/230 gaat ie branden, ik denk dat ie wat aan de arme kant staat. En nee, ik kom ook regelmatig boven de 4000 toeren uit om jullie maar even voor te zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
:'(
Zo komt ie niet uit de fabriek Romius, een zuipende VTR wel
Wie moet er om de 180km tanken?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, had je de foto's van de Bandit gezien zonder de kappen en spatbord?
je hebt gelijk, sorryquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
blader maar ff terug
Ik ga denk ik ook van de winter otoplastieken aan laten meten (als ik weer geld hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben van mijn alpine dopjes afgestaptwerden toch wel klote dingen hoor, elke keer floepen ze binnenste buiten
dus nu maar tijdelijk groene dopjes erin, die dempen nog wat beter dus ik hoor nog minder maar ze zitten heerlijk zacht en nooit problemen mee dat ze eruit floepen.
toch maar es kijken naar dezelfde doppen als riet binnenkort...
zekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, sorry![]()
ja,he?!
zekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond het zonder spatbord wel cool staan....
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker![]()
gaan aparte actie pics/video's worden
Alleen moet je ze niet laten vallen als je gebeld wordt he..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:41 schreef PatrickM het volgende:
En niet meer zo'n klote stokje nodig om in m'n oor te doen
* Rietvaerder heeft vorige week een nieuw setje doppen aangeschaft voor dat klote stokje
Ik heb mensen gezien die er soort touwtjes aan hebben o.i.d. waardoor je ze praktisch niet kwijt kan rakenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alleen moet je ze niet laten vallen als je gebeld wordt he..
laat ik ook maar doen ja, maar dan wel op de beurs, scheelt de helft zowat!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook van de winter otoplastieken aan laten meten (als ik weer geld heb)
Ik vind alles goed. Zolang het maar lekkere stuurweggetjes zijn (zodat ik nog een beetje profiel voor van de week overhoud)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
riet, patm (en mark?) ook een stukje lekdijk doen morgen?
Op de Utrechtse Beurs? Misschien wel leuk om met z'n allen (of een groot gedeelte iig) te gaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:43 schreef Romius het volgende:
[..]
laat ik ook maar doen ja, maar dan wel op de beurs, scheelt de helft zowat!
Werkendamquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
riet, patm (en mark?) ook een stukje lekdijk doen morgen? of die dijk van werkendam naar nijmegen(beter eigenlijk)
ik had nog wel gehoopt op een BTquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, prima. Eten we bij jou thuis OPM?
wordt het slecht dan morgen?quote:Ik neem maar een grote vuilniszak mee ofzo voor als het gaat regenen? Of twee
dan heb ik het mis dus. waar begint die dijk dan, naar nijmegen? gorinchem, ik weet het echt niet. je hebt het eens gezegd...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
WerkendamDijk
In de middag schijnt het minder te worden........ SCHIJNTquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik had nog wel gehoopt op een BT
[..]
wordt het slecht dan morgen?
Jep, in februari alweerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Op de Utrechtse Beurs? Misschien wel leuk om met z'n allen (of een groot gedeelte iig) te gaan
(op de motor en als het redelijk weer is, en in mijn geval, zo lang het maar niet glad isvang toch weinig wind en heb handvat verwarming
)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan heb ik het mis dus. waar begint die dijk dan, naar nijmegen? gorinchem, ik weet het echt niet. je hebt het eens gezegd...
Ploatie:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:48 schreef Rietvaerder het volgende:
WerkendamDijk
Bij Werkendam is geen dijk naar Nijmegen...... als je naar die Dijk gaat kan je via Werkendam rijden, waar een heel cool natuurgebied ligt waar je leuk kan rijden
Ik ben daar zaterdags geweest met m'n vader (met de auto). Was best druk (alhoewel het wel te doen was op de weg). Alles ging naar de motorbeurs, en dan nog van die heikneuters die motoren die er tussendoorrijden er niet doorlatenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:50 schreef Romius het volgende:
[..]
Jep, in februari alweer. Ik was er dit jaar ook, maar toen was het onwijs kloteweer, zo'n beetje de grootste filevorming ooit door al dat ijs.
quote:En dan zie je van die gasten in hun leren pak de trein uit wandelen![]()
We hebben ieder een eigen pc hier, ( eigenlijk staan er 6 computers hier in huis)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hou van kleine poesjes.
[..]
![]()
En ik zie wat voor een foto er op het bureaublad staat!![]()
Hoe Fokken jullie trouwens daar ..2 compie's of steeds opnieuw inloggen?Laters .. ff de plaatselijke Chinees lastig vallen ..
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Ploatie:
[afbeelding]
Je komt praktisch langs OssS
hehe, daar is zelfs een klein bedrijf nog jaloers opquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
We hebben ieder een eigen pc hier, ( eigenlijk staan er 6 computers hier in huis)
er staat een E-vectra de hele dag te downloaden, dus breedband word goed gebruikt,
Leuk .. doen jullie ook met elkaar chatten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
We hebben ieder een eigen pc hier, ( eigenlijk staan er 6 computers hier in huis)
quote:er staat een E-vectra de hele dag te downloaden, dus breedband word goed gebruikt,
.. U vervalt in herhaling over de rijeigenschappen van een bepaalde motor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Net even brommer binnen gezet, en gelijk even de voorvering iets strakker afgesteld, stond naar mijn mening ietsjes te slap, morgen maar eens testen hoe dat rijd,
CBR was ook vrij strak en dat stuurde best goed,
ff gegoogled en die CBR die Raus op het oog heeft beschikt over 100PK is het dubbele van wat ze nu heeft, (stuurt alleen lichter dan VFR)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Tering..... schiet mij maar lek. Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat mijn ketting na 500km ofzo steeds WEER slap hangt..... ik mag aannemen dat ik weet hoe ik een ketting stel
[..knip..]
Kettingen
Op 2 naquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
Daar is toch niets mis mee .. de perfecte aandrijving volgens alle motorfabrikanten.
Op 1 na .. maar ik kan even niet op de naam komen.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
Op 2 na
ennuh... BMW idd, en wie was die andere nou ook alweer... iets met Moto en Guzzi
Info over de eisen voor toetreding bij Rausdauer .. die heb ze het laatste medegedeeld gekregen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:29 schreef Miss_User het volgende:
Hoi!
Ben een tijdje weggeweest van Fok! Kom ik terug, blijkt er een MC te zijn. Leuk
Stond laatst in Moto 73 nog een test van de Moto Guzzi V11 Corsa nogwat. Electronica liet nog wel wat te wensen over (koplamp die het in eerste instantie niet deed, dashboardverlichting enzo wat niet klopte of ook niet deed e.d.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
knip
Hoi, wat voor motor heb je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:29 schreef Miss_User het volgende:
Hoi!
Ben een tijdje weggeweest van Fok! Kom ik terug, blijkt er een MC te zijn. Leuk
Dat laatste. Ben wel eens met zo'n meet meegeweest. Een ontzettende haantjessfeer. Niemand wil voor de ander onderdoen, dus zoekt iedereen zijn grenzen op. En gaat eroverheenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:35 schreef PatrickM het volgende:
Hmmm, al weer eentje van M-F de pijp aan maarten gegeven
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/73208
Waarom heb ik altijd zo m'n gedachtes bij ongelukken die gebeuren bij M-F gerelateerde meetings
ongelukken gebeuren altijd, maar is het idioten percentage zo hoog dan bij M-F? Durven ze hun eigen grenzen niet aan te geven? Zijn ze bang dat ze niet meetellen als ze niet net zo hard de bocht door gaan als de snellere jongens?
V11quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:37 schreef PatrickM het volgende:
Stond laatst in Moto 73 nog een test van de Moto Guzzi V11 Corsa nogwat. Electronica liet nog wel wat te wensen over (koplamp die het in eerste instantie niet deed, dashboardverlichting enzo wat niet klopte of ook niet deed e.d.)
Maar, op de California's na, maken ze idd hele mooie motoren
herken je die niet van mijn avatar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hoi, wat voor motor heb je?
garpje zekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Info over de eisen voor toetreding bij Rausdauer .. die heb ze het laatste medegedeeld gekregen.![]()
Wat doe jij uberhaupt daar nog.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:35 schreef PatrickM het volgende:
Hmmm, al weer eentje van M-F de pijp aan maarten gegeven
Dat is ook de voornaamste reden dat ik weinig op M-F te vinden ben en niet zo veel post daarzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:39 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat laatste. Ben wel eens met zo'n meet meegeweest. Een ontzettende haantjessfeer. Niemand wil voor de ander onderdoen, dus zoekt iedereen zijn grenzen op. En gaat eroverheen
Jupsquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:41 schreef Miss_User het volgende:
[..]
garpje zeker
Jups... BMW K1100LTquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:41 schreef Miss_User het volgende:
[..]
herken je die niet van mijn avatar?![]()
Een Monster 900, geel. Ik overweeg over te stappen naar de monster S4. Net ff pittiger.
Jij rijdt BMW zo te zien?
Motorisch zijn ze hardstikke goed en ook betrouwbaar. Alleen elektronisch kan het af en toe een puinhoop zijn als je pech hebtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb toch steeds in het achterhoofd had dat deze motoren iets minder betrouwbaarheid bieden.
Wij gaan morgen - als het goed is - een stuk de natuur in bij Werkendam en dan via een stuk lekdijk weer terugquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:47 schreef Miss_User het volgende:
Vandaag lekker gelekdijkt. Van Wijk naar Culemborg over de noordoever, pontje, zuid verder naar Vianen. Het wegdek tussen Culemborg en Vianen is een stuk achteruit gegaan. Verder weer als vanouds, de lekdijk is echt een lekker ding.
Enkhuizen-Volendam, ik hou het in gedachten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:51 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wij gaan morgen - als het goed is - een stuk de natuur in bij Werkendam en dan via een stuk lekdijk weer terug
Maar lekdijk is idd sweeeeeeeet.
Wat trouwens ook wel een mooi stuk is om te rijden, is de dijk langs IJsselmeer in N-H van Enkhuizen tot Volendam(tenminste, dat stuk heb ik zelf gereden vorig weekend) Alleen jammer dat er overig verkeer is, de weg aan de smalle kant is, en er een hoop door de dijk onoverzichtelijke bochten zijn.
Tis zaterdagavond... zondag's gaat het ook niet zo heel vlug. Doordeweeks is het het drukstquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:55 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Enkhuizen-Volendam, ik hou het in gedachten.
Is de MC altijd zo rustig, of ligt dat aan de zaterdagavond?
mmmkay, kom ik maandag ook nog een beetje shoppen. Als het regent tenminste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:56 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tis zaterdagavond... zondag's gaat het ook niet zo heel vlug. Doordeweeks is het het drukst
Nope.... zeker niet. Let ik altijd heel goed op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Nope, je zou zeggen dat de ketting met dat gedrag toch finaal versleten is
Heb je 'm niet te strak gespannen per ongeluk? (normaal moet je ketting belast max ca 2,5 cm speling hebben naar boven en beneden vanaf het 'middenpunt')
Veel plezier bij je film. Ik ga er zelf ook es vantussen. Hopelijk niet tot maandag (als ik niet kom, ben ik tourenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Zeg het met foto's .. hier een kleine preview van een paar motormeet gasten.
[afbeelding]
En tja zaterdagavond is vrij stil .. zo nu en dan spammen we doordeweeks 1 topic per dag vol.
Sinds vorig jaar November zitten we al op iets van 25.000 post's als ik het goed heb.
Ik ga ook nog even fillempie kijken en de nodige versnaperingen nuttigen.![]()
![]()
Dan moet je ff naar Marken rijden, dat is een gave dijk met een brede weg en mooi asfalt, ligt er vlakbij. Mooie bochies ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:51 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wij gaan morgen - als het goed is - een stuk de natuur in bij Werkendam en dan via een stuk lekdijk weer terug
Maar lekdijk is idd sweeeeeeeet.
Wat trouwens ook wel een mooi stuk is om te rijden, is de dijk langs IJsselmeer in N-H van Enkhuizen tot Volendam(tenminste, dat stuk heb ik zelf gereden vorig weekend) Alleen jammer dat er overig verkeer is, de weg aan de smalle kant is, en er een hoop door de dijk onoverzichtelijke bochten zijn.
naked power? die van jou hangt altijd slapquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat lees ik daar...... Lekdijk? Opzoutuh, das mijn dijk!!![]()
Serieus: Hij is inderdaad heerlijk..... ik rijd hem vaak van Werkendam tot Nijmegen en dan via de andere kant terug, van Andelst tot KinderdijkOngeveer 230km.
Enne Miss_User...... Naked power he
Hee! Waarom klende ik die foto nog nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Rietvaerder / Bandit 600
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:21 schreef Miss_User het volgende:
Veel plezier bij je film. Ik ga er zelf ook es vantussen. Hopelijk niet tot maandag (als ik niet kom, ben ik touren), als het regent komt ik wel es kijken.
Ga tanken manquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:25 schreef Romius het volgende:
[..]
naked power? die van jou hangt altijd slap
Amen to that...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat is ook de voornaamste reden dat ik weinig op M-F te vinden ben en niet zo veel post daarzo.
Ook op het forum heerst enigzins haantjes gedrag, en als er dan eens iemand op z'n muil is gegaan, dan ligt het aan alles behalve hun rijstijl en kunnen
En als je kritiek er op hebt ben je moraalridder
Nou, de Tango is wel een stuk goedkoper jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga tanken man
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
mijn excuses maar ik kan zo snel geen foto Makster vinden.
nee joh, een twin rijdt op dieselquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Hebben ze geen V-Power
Dat heeft zo'n Honda toch wel nodig om vooruit te komen of niet
Niet trots op het feit dat je Dordtenaar ben. Ben je zeg maar helemaal van padje af ofzo weetje wel.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke niet eigenlijkHad beter een Brabo kunnen zijn weetje
En Belgie, reserve Belgquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg maar dat een Brabo veel cooler is! Zit dichter bij de grens van Duitsland en dus bij Zwitserland zeg maar!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Foto van ZX9R! (Luc)
[afbeelding]
Tja.. altijd wachten op die Kawa-jongens he![]()
hoezo? rijdt ie ook zijn frame aan de grond danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Hebben jullie ook een klein beetje het idee dat Makster Superfour achterna gaat?
Makster heeft het gewoon druk. Werk gewoon 5 dagen in de week, soms 6, waar geen internet is. Naja is er wel maar kan er geen gebruik van maken. Daarnaast sport ik ook nog, heb ik een vriendin en zijn er zat leuke dingen te doen in de zomer. Is het lekker weer dan zit ik niet binnen zullen we maar zeggen. Heb inderdaad minder tijd als vroeger, maarja dat hoeft niet te betekenen dat ik nooit meer mee ga ofzo. Verder voel ik er ook weinig voor om 2 topics per dag door te gaan lezen als ik ff niet meer online ben geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Hebben jullie ook een klein beetje het idee dat Makster Superfour achterna gaat?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit er echt naar uit te kijken
Stinkende Tering Fucker U....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
STFU
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
"komen nog zat mooie dagen'' NEE GODVER het moet morgen mooi weer worden pa !I
Vergeef mij Markquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Stinkende Tering Fucker U....![]()
hoezo pepijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:12 schreef Makster het volgende:
Hee OPM, of Reetspeerder ook wel. Die avatars die jullie (lees pepijn en Kontspeerder) hebben gemaakt zijn te groot
Kan ze dus niet gebruiken, doe er is wat aan !!
de nieuwe ZX6R heeft wel wat moet ik zeggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet het Mark, ik weet hetEn is ook beter! Kan je straks nieuwe ZX6R kopen
Pepijn heeft ook een mooie voor me gemaakt ooitquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoezo pepijn?
Ja maar heb dus altijd over die weblink optie heb gelezenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is vaag![]()
Hij bedoelt dat zijn eigen avatar te groot is
Aan het gas met seatpipesquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:21 schreef Makster het volgende:
SEATPIPES SUCK..!!
Hoe komen ze op die onzin ?!?!?!?!!?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:21 schreef Makster het volgende:
SEATPIPES SUCK..!!
Hoe komen ze op die onzin ?!?!?!?!!?
Dus jij denkt wel de demper van de ZX10R en de GSX-R aan de grond te rijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:27 schreef Romius het volgende:
tja, op zich vergroot je de grondspeling wel iets met seatpipes.
TNXquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij de jouwe is het wel mooi Pepijn
ja hoor, wellicht wordt het daarna wel een total downquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus jij denkt wel de demper van de ZX10R en de GSX-R aan de grond te rijden
Leek ie maar op de ZX10Rquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm... hm... ZX10R kloon
Misschien is hij ook 1.92 en +100 kilo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus jij denkt wel de demper van de ZX10R en de GSX-R aan de grond te rijden
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie Mark vandaag of morgen wel een KD maken
Ietsje ernaast gaan hangen en pootje uitsteken..... misschien motor nog ietsje platter![]()
[afbeelding]
wel 1.90 , maar geen 100 + kiloquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien is hij ook 1.92 en +100 kilo?![]()
Dit is nu wel grappig .. het ging net de afgelopen 10 minuten qua post's weer even heel snel ..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:55 schreef Miss_User het volgende:
Is de MC altijd zo rustig, of ligt dat aan de zaterdagavond?
Sssssst...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:36 schreef Romius het volgende:
[..]
wel 1.90 , maar geen 100 + kilo
Want Riet zat een film te kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is nu wel grappig .. het ging net de afgelopen 10 minuten qua post's weer even heel snel ..![]()
Na die brakke brommers op Curacao rijdt alles goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:35 schreef Makster het volgende:
![]()
ging daar wel lekker ja, zeker voor een BEGINNER
ow, heb ik problemen nu?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Sssssst...
Je kan natuurlijk ook gewoon langs je ruitje kijken. Sterker nog ik moet wel zie geen ruk door dat blauw heenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet je ruitje kruipen heJe moet maar eens achter OPM gaan rijden, dan zie je hoe het moet
![]()
Daarna kappen laten spuiten en een week niet kunnen rijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:38 schreef Patrick281 het volgende:
Dus knie naar buiten en klaar zo'n beetje.![]()
Denkut niet, die VTR is sneller dan de Banditquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:38 schreef Romius het volgende:
[..]
ow, heb ik problemen nu?
ja inderdaad ja, dubbele intercooler met 2 turbo's erop, gaan met dat dingquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Denkut niet, die VTR is sneller dan de Bandit
Dat blok is afgeleid van de VTR250 toch?![]()
_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |