Ik ook, al de hele dagquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:46 schreef DarkElf het volgende:
Koppijn ...
Binnen tien minuten alquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:42 schreef thaleia het volgende:
en dan kicken die endorfinen er zometeen wel weer in
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:02 schreef Neleos het volgende:
KAAL![]()
..en mede doordat probleem ben ik niet al te vrolijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:14 schreef Eliminator20 het volgende:
verliefd....
sterkte johquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:46 schreef Murray het volgende:
Alleen.
Heb 4 dagen ziek in bed gelegen maar er is niemand die aan me denkt of naar me omkijkt ofzo.
En da's best kut.
Ik heb mijn dag sowieso niet. Ik ga even de hoogstnoodzakelijke dingen afronden, en daarna kruip ik in bed. Pfff wat een ellendequote:Op zondag 29 augustus 2004 15:15 schreef Xilantof het volgende:
had niet mijn dag bij de handbal
Zou ik ook doen, maar dan in ieder geval mijn ouders manen tot stilte...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:50 schreef gekke_sandra het volgende:
Ook gisteren... te bizar... kreeg ik van n jongen zn nummer.. en zat hij me te versieren, terwijl zn ouders erbij stonden.. en hem aanprezen, wtf?
Mja? Hij was wel héél erg direct. Ik zou geen jongens versieren waar mn ouders bij staanquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:28 schreef Tranceptor het volgende:
Zou ik ook doen, maar dan in ieder geval mijn ouders manen tot stilte...
quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:40 schreef thaleia het volgende:
Kijk eens aan, het ergste leed is alweer geleden. Als voortaan elke Depressieve Episode ( (c) Herman Brusselmans) zo kort duurt teken ik direct.
Ik had het dan ook over de mijnequote:Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef T1andonly het volgende:
wat is kort...
Ik zit nu iets van een klein jaar met mijn "depressieve episode" en het schiet nog voor geen meter op
Voor sommige meisjes zet je jezelf even voor lulquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:32 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja? Hij was wel héél erg direct. Ik zou geen jongens versieren waar mn ouders bij staan
Ik hou niet zo van (schoon)ouders ontmoeten... en bij de eerste ontmoeting waren ze r al
Ik wacht niet meer hoor, maar ik ga ook niet in m'n eentje de stad in dus tja, vervelen dan maar he :\quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:27 schreef Tranceptor het volgende:
Een beetje moe
Nog immer gestresst
Op zich wel vrolijk
Matttt Punt... nooit voor die telefoon gaan hangen en wachten, ga wat leuks doen man.
Wilde je uit dan?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik wacht niet meer hoor, maar ik ga ook niet in m'n eentje de stad in dus tja, vervelen dan maar he :\
Mja, was wel m'n bedoeling geweest, maar dan maar weer eens bijtijds naar bed toe..quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wilde je uit dan?
Ik ga zo slapen, morgen weer half 6 op
*gaap*
Hugggggggquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:36 schreef RB het volgende:
Zoals een man van 90 zich voelt![]()
Na een heledag spitten in de tuin, en een kub of 8 verplaatst te hebben![]()
op zondag?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:36 schreef RB het volgende:
Zoals een man van 90 zich voelt![]()
Na een heledag spitten in de tuin, en een kub of 8 verplaatst te hebben![]()
...Was jij het soms?quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:46 schreef Tranceptor het volgende:
Voor sommige meisjes zet je jezelf even voor lul
Ik ben ook niet happig op meteen een hele familie erbij, maar wie zegt dat je de volgende keer dat je em spreekt zn ouders dr bij hebt.
Ach, malen kan ook heel goed over het hedenquote:Op maandag 30 augustus 2004 02:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Verder zit ik weer te malen, wanneer laat ik t verleden nou ns voor wat t is..
ah gutquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is voorbij.. nu voel het ook echt definitief.. tja
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:35 schreef _ThundeR_ het volgende:
Leuk meisje ontmoet, maar hoe moet het nu verder.
Beetje onzeker dus.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:35 schreef _ThundeR_ het volgende:
Leukste meisje ontmoet, maar hoe moet het nu verder.
Beetje Errug onzeker dus.
Tijdens stage mag je gelukkig veel fout doen en daar van leren. Je hebt niet de verplichting die een normale werknemer wel heeft. Gewoon veel vragen, veel leren van andere mensen en na een half jaar een stuk slimmer weer op school aan komen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:45 schreef Xilantof het volgende:
zit ff met half om half qua stage, tis erg leuk, maar weet niet "of ik het wel kan" en "of ik het wel goed doe"
Wat praat jij toch veel over alcohol.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Verder weer beter, straks een lekker rood wijntje erbij, ter ontspanning.
Oh mijn god, Levensgenieter/Ying-Yang is terugquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou ik hou me meer bezig met andere dingen, maar het zijn soms stress-dagen en dan tank ik ff bij, geen 3 flessen ofzo. Rustig aan om mijn hart in conditie te houden.
Moonah, zie ondertitel, mensen als jou zorgen bij mij voor grijze haren. Ik stuur je een bon om voor haar-spul-verf een keer. Mag je betalen omdat je geen verantwoordelijkheden neemt.
Ik zit perfect in mijn vel, jij Moonah? Erger me best aan beter-wetende mensen. Pfff en dit kost me weer 200 letters, zinloze letters...tijd is geld pot verdomme. Alweer 0,00001 eurocent misgelopen.
En jij bentquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:31 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Oh mijn god, Levensgenieter/Ying-Yang is terugIk dacht je voor de zoveelste keer op rij voor altijd afscheid had genomen van Fok
On-topic:
Ik voel me goed na een lekkere maaltijd en heb zin in morgenVerder vanavond toch maar eens schoonmaken hier in huis, al probeer ik dat zo lang mogelijk uit te stellen.
Goh, ik zie net dat je eea hebt toegevoegd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou ik hou me meer bezig met andere dingen, maar het zijn soms stress-dagen en dan tank ik ff bij, geen 3 flessen ofzo. Rustig aan om mijn hart in conditie te houden.
Moonah, zie ondertitel, mensen als jou zorgen bij mij voor grijze haren. Ik stuur je een bon om voor haar-spul-verf een keer. Mag je betalen omdat je geen verantwoordelijkheden neemt.
Ik zit perfect in mijn vel, jij Moonah? Erger me best aan beter-wetende mensen. Pfff en dit kost me weer 200 letters, zinloze letters...tijd is geld pot verdomme. Alweer 0,00001 eurocent misgelopen.
Doe even normaal zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En jij bent
Mij kun je op google vinden, onder 666
Pfffff..je bent het slijmvriendje van Moonah? Das meteen de enige fokster die jou mag zeker. Daarom ga je haar een arm in haar reet duwen.
Ge leeft langer dan je dood bent, dus steek die arm in je eigen reet
Wat ben je lief als je boos kijkt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:11 schreef DarkElf het volgende:
he kap es!
Waar gaan we heen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje jammer dat sommige reisorganisaties zo vaag doen in hun mail bij de vraag wat de leeftijd en geslacht is van mensen die al geboekt hebben voor een bepaalde datum...of mag je dat pas weten tijdens de reis ofzoNah ja, ik heb toch eigenlijk al besloten
Verder heb ik het koud ? Even denken welk optie ik ga uitvoeren om het warm te krijgen
Sri Lanka... nog steedsquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:28 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Waar gaan we heen?
veel water drinkenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:33 schreef hardsilence het volgende:
Keelpijn.
Voel me al een stuk beter hierover.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:48 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
:') BB :')quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:55 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Goed, maar moe, ik ga nu slapen![]()
Weltrusten en tot morgen
![]()
Hij heeft Spy bot gedraaid en zijn toetsenbord schoongemaakt, en gaat nu op zoek op google naar Tune Up Utilities of zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:12 schreef Jumparound het volgende:
jezus dromenvanger, wat een enorm vaag lul verhaal weer...wat is er dan met je
yeah rightquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij heeft Spy bot gedraaid en zijn toetsenbord schoongemaakt, en gaat nu op zoek op google naar Tune Up Utilities of zo
On topic : moe en pijnen, maar tevreden
Tijd, Jootje, tijd, niet genoeg ervan verstreken nog om niet geraakt te wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:34 schreef Jo79 het volgende:
Ging beter, maar nadat ik hem weer gezien heb van het weekend slaap ik weer slecht en eet ik weer amper......Wanneer gaat dit gevoel nou eens over?
paar wekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:34 schreef Jo79 het volgende:
Ging beter, maar nadat ik hem weer gezien heb van het weekend slaap ik weer slecht en eet ik weer amper......Wanneer gaat dit gevoel nou eens over?
Ben het huilen en de pijn gewoon zo zat. Kan me amper concentreren op school terwijl ik mijn verslag moet inleveren. Loop rond als een wrak en iedereen schijnt mijn gezeik zat te worden en zegt dat ik hem maar eens moet vergeten. Als je hebt gevoel hebt dat hij de ware is en dat je niet verder hoeft te zoeken......ik kan het maar moeilijk van me afzetten. Ben nu met een brief bezig waarin ik al mijn gevoelens uit. Misschien dat dat helpt, al is het alleen maar om af te sluiten.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Tijd, Jootje, tijd, niet genoeg ervan verstreken nog om niet geraakt te worden
Komt wel, geen paniek, gewoon nemen zoals het is, gaat over, echt
Ik ben er ooit ook zo aan toe geweest en ik weet dat het gezeik is. Als ik nu dat topic zou teruglezen zou ik mezelf een schop onder mijn kont verkopen. Ik vind natuurlijk dat je 'recht' hebt op verdriet, maar laat het niet je leven bepalen. Over zo'n eerste liefde moet je heenkomen en geloof me over een jaartje ofzo weet je het te relativeren en kun je er al om lachen. Het is echt de ware niet al voelt het wel zo. De zaak is echter niet te blijven hangen in zieligheid en huilen, het is het echt niet waard...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:55 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Ben het huilen en de pijn gewoon zo zat. Kan me amper concentreren op school terwijl ik mijn verslag moet inleveren. Loop rond als een wrak en iedereen schijnt mijn gezeik zat te worden en zegt dat ik hem maar eens moet vergeten. Als je hebt gevoel hebt dat hij de ware is en dat je niet verder hoeft te zoeken......ik kan het maar moeilijk van me afzetten. Ben nu met een brief bezig waarin ik al mijn gevoelens uit. Misschien dat dat helpt, al is het alleen maar om af te sluiten.....
Hij is de ware niet, lieverd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:55 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Ben het huilen en de pijn gewoon zo zat. Kan me amper concentreren op school terwijl ik mijn verslag moet inleveren. Loop rond als een wrak en iedereen schijnt mijn gezeik zat te worden en zegt dat ik hem maar eens moet vergeten. Als je hebt gevoel hebt dat hij de ware is en dat je niet verder hoeft te zoeken......ik kan het maar moeilijk van me afzetten. Ben nu met een brief bezig waarin ik al mijn gevoelens uit. Misschien dat dat helpt, al is het alleen maar om af te sluiten.....
Spring je dan hogerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb zin om 1000 meter in de lucht te springen. FF pilletje pakken
Hij gaat dromen vangen, en die zitten op een behoorlijke hoogte.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Spring je dan hoger
Zal ik mijn ouders meenemen naar Major League en dan kom ik je versieren goed?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef gekke_sandra het volgende:
-knip-
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me okey nu, ik ga ook andere dingen doen naast internet. Merk dat ik meer andere dingen moet gaan doen. Ter ontspanning dus. Alleen wat, ik denk sporten weer. Of dingen opruimen weer, of of of of of..
Voel me ontspannen en relaxed. Geen gedachtes geen zorgen
Je bent de koning van de slechte grappen zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:43 schreef Tranceptor het volgende:
Zal ik mijn ouders meenemen naar Major League en dan kom ik je versieren goed?![]()
Ik ben de koning van de lachquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Je bent de koning van de slechte grappen zeker?![]()
Ik had allemaal mensen al beloofd te komen... geeft mn beste vriend ineens zn feest en ik moet per se komen van mMaar goed, beloofd is beloofd
dus ik kom gewoon... denk ik
Thats the spirit.. nu alleen nog denken... het gaat zo slecht nog niet!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ben weer thuis uit het ziekenhuis,
nu nog maar eens gaan verwerken, en daarna zie ik wel,
gaat dus niet overdreven slecht meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |