ja lachen tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic.
Mijn beste vriend werd door en stuntrijder doodgereden.
Lachen man.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef Ridocar het volgende:
Wat was voor jou het meest bizarre dat je bewust met een auto hebt gedaan.
1 van mijn dommere:quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:12 schreef PteV het volgende:
Op de snelweg een afslag missen en dan een paar meter in de achteruit om alsnog de afslag te nemen. Dat was pretty stupid
Als ik mensen dit soort dingen zie doen wens ik altijd dat ze nooit dat eitje bereikt hadden.eufemismequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:59 schreef Xtreem het volgende:
1 van mijn dommere:
Op de snelweg een afslag nemen, en dan net op tijd (of eigenlijk, net te laat) realiseren dat het niet de goede afrit is.... 'm over de vluchtstrook langs een vrachtwagen zetten en in redelijk druk verkeer vanaf de vluchtstrook half blind rechts invoegen...
ook nietecht voor herhaling vatbaar...
Dank jequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:28 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Als ik mensen dit soort dingen zie doen wens ik altijd dat ze nooit dat eitje bereikt hadden.eufemisme
das niet raar, das normaal, heb een keer 160 op een 60 weg gehaaldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:36 schreef MewBie het volgende:
bijna 100 rijden waar je 50 mocht (ff daarvoor 60)![]()
ach 1 lange rechte weg, tis donker, geen in/uitritten, beetje zware voet...
maar dat zal ik waarschijnlijk ook niet zo snel meer doen...
Was ook niet echt persoonlijk bedoeld, maar ik vraag me bij dit soort laatste moment akties altijd af wat mensen in hemelsnaam voor ideeën in hun kop hebben zwerven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:31 schreef Xtreem het volgende:
Dank je
'k heb best wat domme dingen uitgehaald, maar na dit geintje had ik toch even zoiets van: euh.......... kut.. Dat was DOM
Goeie vraag. Gas geven in een lekkere bocht hier in de buurt terwijl het nat is en er in de buitenbocht mensen staan te wachten die vervolgens de schrik van hun leven krijgen als er een goeie 1400 kilo staal hun richting op komt. Het was gladder dan ik dacht, en de kont zwiepte een 'stukje' opzijquote:maar wat is jouw stomste actie?
Heb eens 180 langs het kanaal (provinciaal) gereden bij m'n ouders in de buurt, toen ik plotsling de bebouwde kom in schoot. Had daadwerkelijk sterretjes in m'n kop na de opvolgende remaktie. Was in mijn ogen geen vreselijk gevaarlijke manouvre, maar netjes is anders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:36 schreef MewBie het volgende:
Ik snap echt niks van je verhaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Lekdijk 130 Km per uur ,nat glijden bushokje,betonnen bankje en 15 meter vangrail om van de ford van mijn vriend maar niet te spreken.
Vriend zette de radio aan en ik hoorde hem niet meer uitbreken, 6 maanden later de elfde route met
een herboren Ford zonder radio feilloos in Schoonhoven aangekomen.
Conclusie zijn schuld:You pay!!!
Gewoon zo hard mogelijk de Lekdijk over rijden,naast mij zat de eigenaar die zet de radio aan zodat ik niet meer piepende banden hoor,op het moment dat hij ging glijden was er geen houden meer aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:50 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van je verhaal
Ja, het verhaal is nu duidelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Gewwon zo hard mogelijk de Lekdijk over rijden,naast mij zat de eigenaar die zet de radio aan zodat ik niet meer piepende banden hoor,op het moment dat hij ging glijden was er geen houden meer aan.
Drie maanden sleutelen en de discussie wie zijn schuld het was,zonder radio (auto moest nog gespoten worden0 zelfde route afgelegd met dezelfde snelhied zo niet hoger en veilig aangekomen.
Conclusie ;muziek en hard rijden gaan niet samen .
Schade was dus zijn schuld.
conprendo![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, het verhaal is nu duidelijk.
Dus jij rijdt en het is zijn schuld dat de wagen schade heeft gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
Slippen en dan ineens achterstevoren staan..
Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar ik ben pas 17
hoe dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
Slippen en dan ineens achterstevoren staan..
Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar ik ben pas 17
Rijden... Stuur omdraaien en tegelijk de handrem erop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:06 schreef Ridocar het volgende:
[..]
hoe dan?
m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:
![]()
helemaal goed,moet gewoon met zijn klauwen van de radio afblijven als er op het randje gereden wordt.
Hahahahquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:40 schreef Dynamicregent het volgende:
Midden in de nacht je wagen in een weiland zetten, je vriendin een beurt geven en dan je vader moeten laten komen met een sleepkabel, omdat je vast staat in de modder......."Wat doe je dan in een weiland ????"
zoals je in het vervolg leest bleek de radio de boosdoener te zijn, er zullen best wel stille banden zijn ,maar in dit geval had ik het bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:17 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOH dan ben je fout bezichquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die is wel heel droog..
Ergste stunt die ik uit heb gehaald.. Tijdens een hevige hagelbui handrem bochtjes maken met de bestelbus van de koerier waar ik toen der tijd voor reed, op de parkeerplaats voor het huis van de beste man =X
geeft best een kick jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Vijf achtereenvolgende kruisingen in de stad pakken met een gangetje van 80 zonder links of rechts te kijken is ook geil.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:
Stoer man, stunten met de auto en levens op het spel zetten.
Echte bikkels.
Even voor de duidelijkheid uit de beginpost: Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:
Stoer man, stunten met de auto en levens op het spel zetten.
Echte bikkels.
das gewoon domquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:25 schreef S1nn3rz het volgende:
4 x gepakt worden met meer dan 50 km/h te hard![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
das gewoon dom :')
braafquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Nu kan het ook niet meer (helaas) alleen nog als ik in duitsland ben oid
Duitse snelwegen
Wow!!!!!!! Jij hebt lef!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:36 schreef MewBie het volgende:
wtf??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:04 schreef ZX9R het volgende:
Poeh. Zoveel domme acties.....Op je 16e de auto van je ouders totalloss rijden Diesel ipv benzine tanken Tank leeg, midden in de spits bovenop de Brienenoordbrug Met 107 km/h de bebouwde kom inrijden en dan geflitst worden Voor het stoplicht je voet van de koppeling laten schieten en dan op je voorligger knallen Met een bijbaantje veel ladders op het dak, vergeten ze vast le leggen en er dan achterkomen dat die dingen zo rond de 100 km/h een eigen leven gaan leiden Met 169 km/h gelaserd worden op de snelweg. Poe. Wat was ik blij dat het geen 170 was! Gaan zwemmen met je motor (en zelf een ritje maken in een ambulance) Met de motor lekker plat door een bocht gaan en het gas erop. Gevolg een achterwiel wat uitbrak (En dat is niet fijn op een motor!) 280 waar je 120 mag en 260 waar je 80 mag
Dat zijn wel een paar domme dingen die ik heb gedaan.
Ergens lang geleden in de vorige eeuw gehaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:30 schreef Joostve het volgende:
[..]
wtf??
hoe lang heb je je rijbewijs al?
Ik doe het ook vaak rechtsquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal ik er ook eens 1 noemen....... auto's op de snelweg links inhalen op de linkerbaan
Ik heb officieel gezien m'n autorijbewijs ook nog de vorige eeuw gehaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ergens lang geleden in de vorige eeuw gehaald![]()
Dan heeft mijn zus ook nog we een mooie, die deed chicken met Rijles op een landweggetje tegen een vrachtwagenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met rijles de 100 halen op een hobbelig landweggetje.
M'n instructeur zei dat dat niet ging... Ik vond van wel
Natuurlijke reactie...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:39 schreef GenesiZ het volgende:
Ik was alleen in de schrik vergeten dat we nog steeds op de snelweg stonden en ik gooi dus gelijk me deur open om naar die vrouw te rennen
Zucht....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:39 schreef GenesiZ het volgende:
Rijdt ik lekker met 120 op de linkerbaan, zie ik opeens de bestuurder voor me met der linker banden tussen de snelweg en vangrail komen, en toen heeft ze aan het stuur getrokken
Het was de linkertunnel van rotterdam naar breda. En waarome een zucht. als je schrikt kun je rare dingen doen. En die vrouw schrok gewoon en heeft daarom naar rechts gestuurd. Als je de berm daar ziet is het niet echt jofel gemaakt. Er is namelijk pas niet geasfalteerd en het verschil inhoogte van de rijbaan en het boton waar de vangrail op staat is dik 20cm. daar kom je niet zo makkelijk meer uit,met die snelheid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zucht....
Welke tunnel bij Dordt was het? Drecht- of Noorddtunnel?
* GenesiZ woont in Dordt
Met de auto van mn pa, en het is een bedrijfswagen, als de pliesie het had gezien was ik dus mooi de lul geweest aagezien ik dan dus als allerlaatste de bekeuring te zien krijg en dus ook nooit meer de auto mee krijgquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wow!!!!!!! Jij hebt lef!!!
oi dis wel gek.... wat zeiden die gozer zijn pa/maquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:28 schreef SvenThaMan het volgende:
En wat doe je dan tijdens die paar uur. Vieze dingetjes met je vriendjes in de auto :Squote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:00 schreef Dabenzo het volgende:
...... En dan een paar uur voor hun huis staan wachten![]()
'k meen me ook nog wat acties te herinneren als:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:05 schreef RedArrow68 het volgende:
met 180 invoegen (jaguar s-type v8)
en met mn eerste g-klasse, ik reed 80 op een 80 weg (oehh gevaarlijk) en ineens roept een maat van mij "je moet hier rechts erin!" (zandpad) dus ik met 80 t stuur omgegooid en hoppa da zandpad op... waar op dat moment een auto met aanhanger uit kwam rijden... ikke vol de struiken door en die kerel een hartverzakking... stom stom stom...
![]()
uhm was inderdaad nogal glad gisterquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:28 schreef Catch22- het volgende:
Nou ik heb mijn domste actie gisteren gehad. Het had geregent en ik dacht dat mijn voorbanden steeds weggleden
dus ik ff testen in een bocht, ff wat harder in. En toen ging mijn voorkant er vandoor. Maar dat was nog niet zo erg. Daarna ging brak mijn achterkant uit, maar ik bleef rustig en kon het nog controleren
maarja, dat is een kwestie van ervaring en dat heb ik nog niet echt eigenlijk, daar zal ik maar gewoon niet over liegen
Het is een motorrijder, die zijn over het algemeen idioten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:30 schreef Joostve het volgende:
[..]
wtf??
hoe lang heb je je rijbewijs al?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is een motorrijder, die zijn over het algemeen idioten.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:04 schreef ZX9R het volgende:
Poeh. Zoveel domme acties.....Op je 16e de auto van je ouders totalloss rijden Diesel ipv benzine tanken Tank leeg, midden in de spits bovenop de Brienenoordbrug Met 107 km/h de bebouwde kom inrijden en dan geflitst worden Voor het stoplicht je voet van de koppeling laten schieten en dan op je voorligger knallen Met een bijbaantje veel ladders op het dak, vergeten ze vast le leggen en er dan achterkomen dat die dingen zo rond de 100 km/h een eigen leven gaan leiden Met 169 km/h gelaserd worden op de snelweg. Poe. Wat was ik blij dat het geen 170 was! Gaan zwemmen met je motor (en zelf een ritje maken in een ambulance) Met de motor lekker plat door een bocht gaan en het gas erop. Gevolg een achterwiel wat uitbrak (En dat is niet fijn op een motor!) 280 waar je 120 mag en 260 waar je 80 mag
Dat zijn wel een paar domme dingen die ik heb gedaan.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
STALKquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
HULDE![]()
daar merk je niks van met een Gelaendewagenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k meen me ook nog wat acties te herinneren als:
met 80 met 2 wielen in de berm gaan rijden?
Maar wel veelal idioten met veel meer verkeersinzicht dan koekblikkersquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:00 schreef Miss_User het volgende:
De grootste stunt met een auto? Ik ben er es over eentje heen gereden. Met mijn monstertje. Het was op een sloperij, een sukkel daagde me uit dat de Monster niet geschikt is voor trial rijden. Duh.
Snap je het niet of vind je het raar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Je verhaal zuigt een beetje kont.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Snap je het niet of vind je het raar?
(sorry, ben er een tijdje uitgeweest, heb de smileys niet meer helemaal op een rijtje)
Als in? Je gelooft het niet of zo? Geloof je het niet. Mij een biet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je verhaal zuigt een beetje kont.
beide.. denk ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Snap je het niet of vind je het raar?
(sorry, ben er een tijdje uitgeweest, heb de smileys niet meer helemaal op een rijtje)
Ik heb voor de vakantie net mijn autorijbewijs gehaald en ga zeer binnenkort beginnen aan een motor. Geweldig die dingen, maar de trieste manier van posten van Motor-Forummers en een of andere users Rietvearder ofzo heeft me wel een schijthekel aan dit soort personen gegeven. Het enige waar die het over kunnen hebben is "Koekblikkers zijn dom, geen inzicht, letten nooit op". Ga zo maar door, dus hopelijk kom ik die IRL nooit tegenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
Ik had ´t zelf kunnen schrijven.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:
Ik heb voor de vakantie net mijn autorijbewijs gehaald en ga zeer binnenkort beginnen aan een motor. Geweldig die dingen, maar de trieste manier van posten van Motor-Forummers en een of andere users Rietvearder ofzo heeft me wel een schijthekel aan dit soort personen gegeven. Het enige waar die het over kunnen hebben is "Koekblikkers zijn dom, geen inzicht, letten nooit op". Ga zo maar door, dus hopelijk kom ik die IRL nooit tegen
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:36 schreef JAY-T het volgende:
150 waar je 80 mag om vervolgens ineens een 50 gebied in te knallen en vol in je remmen te gaan voor een flitspaal![]()
Het zal niet voor niets zijn dat we dat zeggen....quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:
maar de trieste manier van posten van Motor-Forummers en een of andere users Rietvearder ofzo.
Het enige waar die het over kunnen hebben is "Koekblikkers zijn dom, geen inzicht, letten nooit op". Ga zo maar door, dus hopelijk kom ik die IRL nooit tegen :')
Kan ik me ook wel in vinden eigenlijk... Maarja k heb ook nog geen motorrijbewijs (gaat er wel heel spoedig komen, zit qua vermogen wel goed, alleen nog ff tijd vrij zien te maken!quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb voor de vakantie net mijn autorijbewijs gehaald en ga zeer binnenkort beginnen aan een motor. Geweldig die dingen, maar de trieste manier van posten van Motor-Forummers en een of andere users Rietvearder ofzo heeft me wel een schijthekel aan dit soort personen gegeven. Het enige waar die het over kunnen hebben is "Koekblikkers zijn dom, geen inzicht, letten nooit op". Ga zo maar door, dus hopelijk kom ik die IRL nooit tegen
Oh wacht, ik moet me ook als een klootzak gedragen richting autorijders en harleys natuurlijk. Even vergeten natuurlijk. Hopelijk kom ik je ooit nog tegen met 200 km/u. Kijken of ik jouw 'spiegeltje' eraf kan trappen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij wilt je gaan mengen tussen de wereld van de motorrijders
Een tip: don't...
Eh, die waren nogal boos... Hij krijgt nu nog steeds niet de autos van thuis meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:43 schreef quattro het volgende:
[..]
oi dis wel gek.... wat zeiden die gozer zijn pa/ma![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:42 schreef SvenThaMan het volgende:
per ongeluk dat wel.
met een snelheid van 110 over een kruising rijden
vind je onsteking heel leukquote:Op donderdag 2 september 2004 22:32 schreef 4x2 het volgende:
-beetje met de dodemansknop spelen in tunnels is ook leuk, vooral bij bovenstaande niet handsfree bellers.
OK, het gaat over een motor, maar wat worde er eigenlijk bedoeld?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:32 schreef 4x2 het volgende:
-beetje met de dodemansknop spelen in tunnels is ook leuk, vooral bij bovenstaande niet handsfree bellers.
Onverbrand mengsel laten exploderen in de uitlaatquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:18 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
OK, het gaat over een motor, maar wat worde er eigenlijk bedoeld?
Wind mee berg af? Of getuned?quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:12 schreef Scheepschroef het volgende:
...Owja, en 192 halen met een auto die eigenlijk maar 150 kan....
hmmm ik heb een keer een drempel met 110 genomen, ging perfect. Zou hem nog wel sneller kunnen nemenquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:35 schreef DaMadKow het volgende:
In een gladde woonerf even flink gassen om de wielen eens lekker te laten spinnen, en dan opeens grip krijgen, waardoor je opeens wél snelheid hebt en bijna een tuin van de dwars daaropliggende straat inschiet. (waar ook nog eens mensen in de tuin staan te kijken), 130 in de bebouwde kom...., met 90 over een drempel met de hyundai pony die ik toen nog had... , dat soort dingen...
Wie haalde je in dan? Iemand die in de berm reed?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:29 schreef Scalley het volgende:
Links inhalen over de vluchtstrook....
Of hij reed spook...quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wie haalde je in dan? Iemand die in de berm reed?
Nee, auto haalde andere auto in met 1 km/u verschil.. had geen zin daarop te wachtenquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wie haalde je in dan? Iemand die in de berm reed?
- Mijn telefoon lazert er ook altijd uit als ik te snel optrek.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:29 schreef Scalley het volgende:
Te snel optrekken zodat alle casettebandjes uit hun vakje schoten op de grond..
Haal je toch rechts in of niet dan ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:03 schreef Scalley het volgende:
[..]
Nee, auto haalde andere auto in met 1 km/u verschil.. had geen zin daarop te wachten![]()
Klopt, ik lag te slapenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Haal je toch rechts in of niet dan ?Je kan niet links inhalen via de vluchtstrook, want daarnaast is meestal geen weg
Bergaf en helemaal aan het einde in de ankers.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:58 schreef kirpeknots het volgende:
[..]
Wind mee berg af? Of getuned?
W00t! Waar komt die opname vandaan? Rusland? Ik zie nl. erg veel Lada's en dergelijke waar die Audi en BMW tussendoor schieten. De natte droom van iedere Leo-de-Haas-wannabee in een politie-serveillancewagen denk ik zoquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:22 schreef Bond het volgende:
Dit is pas stunten![]()
Klikkerdeklik
wel ff w88 tot hij klaar is is echt een gaaf filmpje
JESES.. Die audi is bloedje snel zeg.. RS4'tje?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:22 schreef Bond het volgende:
Dit is pas stunten![]()
Klikkerdeklik
Nou.. poepoe, wat snel....quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:22 schreef Bond het volgende:
Dit is pas stunten![]()
Klikkerdeklik
Mach 2 en Mach 3 is toch echt veel leukerquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou.. poepoe, wat snel....
En WAT tof zijn die gasten zeg, stelletje Ghostrider-wannabee's![]()
600+ pk MTM RS4 dacht ik. En dat kan je ook bedenken als je zag wat voor gaten die RS4 sloeg, VERDOMME die M5 heeft fokking' 400 pk's en die Audi slaat ZULKE fokking gaten, ongelofelijk snel dat ding, durf te wedden dat ie superbikes wel bijhoud...quote:Op zaterdag 4 september 2004 05:53 schreef blup het volgende:
[..]
JESES.. Die audi is bloedje snel zeg.. RS4'tje?
lama, khad de bestandsnaam niet gezien.
Mag ook wel voor dat geldquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:20 schreef yup het volgende:
[..]
600+ pk MTM RS4 dacht ik. En dat kan je ook bedenken als je zag wat voor gaten die RS4 sloeg, VERDOMME die M5 heeft fokking' 400 pk's en die Audi slaat ZULKE fokking gaten, ongelofelijk snel dat ding, durf te wedden dat ie superbikes wel bijhoud...
Zo dat is veel, maar er zitten wel grappige acties tussenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:18 schreef siekman het volgende:
<heel verhaal>
Holy shit..quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:22 schreef Bond het volgende:
Dit is pas stunten![]()
Klikkerdeklik
Leuk als zo'n vrachtwagen zand of stenen vervoert. Dan walst ie gewoon over je heen. Dat lijkt me weleens leuk om te zien.quote:Op zondag 5 september 2004 12:46 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Zo af en toe een remmentestje (4 blokkerende wielen (op de snelweg)) bij bumperklevers... en verder een vrachtwagenchauffeur die samen met mij stopte op de vluchtstrook om elkaar te lijf te gaan nadat ik hem een remmentest gaf (niet zo verstandig achteraf gezien). Lachen hoor, zo'n pappert uit de cabine zien haasten en op je af zien rennen, om vervolgens al zwaaiende weg te scheuren...Je maakt niet altijd vrienden op de weg.
Ik heb zo nu en dan ook de ziekelijke neiging om sleurhutten met een laterale afstand van 10 cm voorbij te vliegen met 180 op de kloque... puur omdat het sleurhutten zijn.
![]()
Het waren gelukkig beschuiten van bekend merk...quote:Op zondag 5 september 2004 14:11 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Leuk als zo'n vrachtwagen zand of stenen vervoert. Dan walst ie gewoon over je heen. Dat lijkt me weleens leuk om te zien.
of jij rijdt gewoon normaal ipv 80 (!) door de bebouwde kom (erbuiten te hard, oké, maar ditquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
![]()
helemaal goed,moet gewoon met zijn klauwen van de radio afblijven als er op het randje gereden wordt.
Oee.... jij lijkt mij de aangewezen persoon om eens een spiegeltje van zijn wagen af te trappenquote:Op zondag 5 september 2004 12:46 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Zo af en toe een remmentestje (4 blokkerende wielen (op de snelweg)) bij bumperklevers... en verder een vrachtwagenchauffeur die samen met mij stopte op de vluchtstrook om elkaar te lijf te gaan nadat ik hem een remmentest gaf (niet zo verstandig achteraf gezien). Lachen hoor, zo'n pappert uit de cabine zien haasten en op je af zien rennen, om vervolgens al zwaaiende weg te scheuren...Je maakt niet altijd vrienden op de weg.
Ik heb zo nu en dan ook de ziekelijke neiging om sleurhutten met een laterale afstand van 10 cm voorbij te vliegen met 180 op de kloque... puur omdat het sleurhutten zijn.
![]()
Waarom zou ie het niet leuk vinden ?quote:Op donderdag 2 september 2004 23:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
vind je onsteking heel leuk(not)
Mwoh, zie eigenlijk niet zo goed in waarom de ontsteking het niet leuk zou vinden, bedoel, die heeft er verder niks mee te maken, beetje vergelijkbaar met gewoon gas loslaten.quote:Op zondag 5 september 2004 17:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom denk je zelf?
Vooral proberen met je brummert...quote:Op zondag 5 september 2004 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oee.... jij lijkt mij de aangewezen persoon om eens een spiegeltje van zijn wagen af te trappen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:40 schreef Dynamicregent het volgende:
Midden in de nacht je wagen in een weiland zetten, je vriendin een beurt geven en dan je vader moeten laten komen met een sleepkabel, omdat je vast staat in de modder......."Wat doe je dan in een weiland ????"
En wat ga jij stoere man dan doen?quote:Op zondag 5 september 2004 18:42 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Vooral proberen met je brummert...
Ik denk huilenquote:Op zondag 5 september 2004 18:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En wat ga jij stoere man dan doen?
Ik heb ook zo'n vermoeden ja...quote:Op zondag 5 september 2004 19:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik denk huilen
Tja... je hoeft ook maar een keer goed te slaanquote:Op zondag 5 september 2004 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik sla niet zo snel![]()
(niet dat ik een evo heb, maar't blijft m'n UI)quote:
quote:Op maandag 6 september 2004 09:52 schreef SouthernSun het volgende:
iemand haalde me een stukje voor een stoplicht rechts in en daar werd ik n beetje pissig om. ik denk, ik ga wat later dan normaal remmen en maar hopen dat ie dan in zn spiegel kijkt.....vervolgens kom ik tot de conclusie dat er toch wel erg weinig afstand meer is tussen ons en ik trap vol de rem in, wielen blokkeren en ondertussen met n gangetje van 30/40 km/h....boemik heb nog nooit zo'n kutgevoel gehad als toen, want het was de auto van mn ouders
![]()
dit is nu 1.5 jaar geleden en sindsdien rij ik toch wel n stuk verstandiger![]()
Dat is moeilijk in te schatten achter m'n computertje...quote:Op zondag 5 september 2004 18:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En wat ga jij stoere man dan doen?
Ik heb geen 0-100 in 4 seconden nodig om de minieme lengte van mijn geslachtsorgaan mee te compenseren...quote:Op maandag 6 september 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
En een acceleratievermogen van een drol door een vergiet....
soheee, jij ben een bikkelquote:Op maandag 6 september 2004 10:56 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Dat is moeilijk in te schatten achter m'n computertje...
Maar ja... jij rijdt op een brummert, en ik heb 1000 kg staal, gordels, kreukelzone en 4 airbags om me heen... so try me punk.
Zo langzaam?quote:Op maandag 6 september 2004 11:00 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Ik heb geen 0-100 in 4 seconden nodig om de minieme lengte van mijn geslachtsorgaan mee te compenseren...
LOLquote:Op maandag 6 september 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
VanBinsBergenLUL is volgens mij zo'n figuur dat rijd in zn waggie, 50cent pompend uit zn speaker, je weet toch, gewoon chilll......
Boekt zn bak elke dag vet hard, komt die scootoe met die neppe pattas, zegt ie dat ie zn glimpers nooit gebruikt, BinsBergen zegt, HEE, TE moeilijk! Ben je bitch niet !
Jij bedoelt te zeggen dat je in staat bent moedwillig een motorrijder van de weg te drukken? En dan? Hoop je nu dat we je allemaal een hele stoere vent vinden?. Vinnik je niet. Eerlijk gezegd geloof ik je niet eens en ben je IRL een miezerrig baasje dat verlegen naar de grond staart als een motorrijder je aanspreekt om de weg te vragen.quote:Op maandag 6 september 2004 10:56 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Dat is moeilijk in te schatten achter m'n computertje...
Maar ja... jij rijdt op een brummert, en ik heb 1000 kg staal, gordels, kreukelzone en 4 airbags om me heen... so try me punk.
wat is er toch met de motorrijders aan de hand??quote:Op maandag 6 september 2004 12:07 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Jij bedoelt te zeggen dat je in staat bent moedwillig een motorrijder van de weg te drukken? En dan? Hoop je nu dat we je allemaal een hele stoere vent vinden?. Vinnik je niet. Eerlijk gezegd geloof ik je niet eens en ben je IRL een miezerrig baasje dat verlegen naar de grond staart als een motorrijder je aanspreekt om de weg te vragen.![]()
Of moeten we constateren dat je een vooroordeel hebt?quote:Op maandag 6 september 2004 12:15 schreef den_laef het volgende:
[..]
wat is er toch met de motorrijders aan de hand??
het is zomer jongens.. nu kunnen jullie rijden.. in de winter gaan we weer mieren over de kou, en worden jullie zelf allemaal weer "koekblikkers".
nee sorry hoor.. jullie zetten jezelf nu gewoon voor lul.. "koekblikkers pesten""Pas op hoor.. ik trap je spiegeltje eraf"
![]()
ligt het aan mij, of moeten we constateren dat je met een helm op je hersencellen vernietigd?
get a life.. "miet" vaerder en consorten..![]()
Nopequote:Op maandag 6 september 2004 12:15 schreef den_laef het volgende:
[..]
wat is er toch met de motorrijders aan de hand??
het is zomer jongens.. nu kunnen jullie rijden.. in de winter gaan we weer mieren over de kou, en worden jullie zelf allemaal weer "koekblikkers".
Waar zie je mij dat doen? Ik laat automobilisten in hun waarde, weet ook wel dat de meeste motorrijders (ik ook) af en toe ook op vier wielen rijden. Ik heb nog nooit een andere weggebruiker met opzet in problemen gebracht.quote:nee sorry hoor.. jullie zetten jezelf nu gewoon voor lul.. "koekblikkers pesten""Pas op hoor.. ik trap je spiegeltje eraf"
![]()
Het ligt iig aan jou dat je alle motorrijders afmeet aan die anderhalve schreeuwlelijk hier op Fok! De meeste motorrijders zijn zo niet, net zo goed als de meeste automobilisten niet zo zijn als BinsbergenLUL. Misschien moet je je wel realiseren dat motorrijders zich erg bewust zijn van hun kwetsbaarheid en dus feller reageren op stoer bedoelde dreigementen van sommige eilkels.quote:ligt het aan mij, of moeten we constateren dat je met een helm op je hersencellen vernietigd?
get a life.. "miet" vaerder en consorten..![]()
denk het absoluut niet.. als ik kijk in PTA naar de meest opvallende motorrijder-users, dan val het me op dat bijna elke reply gaat over:quote:Op maandag 6 september 2004 12:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Of moeten we constateren dat je een vooroordeel hebt?
Je tirade is op zijn zachtst gezegd unfair tegenover de kennelijk minder opvallende motorrijder-users.quote:Op maandag 6 september 2004 14:20 schreef den_laef het volgende:
[..]
denk het absoluut niet.. als ik kijk in PTA naar de meest opvallende motorrijder-users,
Komtan, als je denkt dat ik het niet doequote:Op maandag 6 september 2004 14:20 schreef den_laef het volgende:
*spiegeltjes trappen (vooral mietvaerder is er eentje)
Posten!quote:Op maandag 6 september 2004 14:57 schreef sioux_ het volgende:
vrienden: door een stilstaande caravan heenspringen en achterop in een rijdende caravan rijden. staat op video.
http://imdb.com/title/tt0374555/quote:Op maandag 6 september 2004 15:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Posten!
een tirade? zo zou ik het niet noemen.. eerder een verhaal in een taal die betreffende personen misschien wel begrijpen (ben niet de enige namelijk.)quote:Op maandag 6 september 2004 14:39 schreef Parabola het volgende:
[..]
Je tirade is op zijn zachtst gezegd unfair tegenover de kennelijk minder opvallende motorrijder-users.Is het in je opgekomen dat 'opvallen' niet alleen ligt bij degene die opvalt, maar ook bij de degene die het opvalt? Met andere woorden, zou het kunnen dat de posts van een bepaald type motorrijder-users je meer opvallen dan andere?
Verder moet je het allemaal een beetje met een korreltje zout nemen. Het gros van de motorrijders moppert op 'koekblikkers' bij wijze van ritueel en omdat 'we' allemaal wel eens door een onoplettende automobilist in moeilijkheden zijn geraakt. Er worden IRL gelukkig maar zelden spiegels van auto's afgetrapt.
Weer vriendjes?![]()
Als je zo een GS500 voor me (gratis) beschikbaar stelt wil ik van harte een VanBinsbergenLULlo zijn hoor, en oh ja, alleen zeven kleuren stront schijten gaat niet zomaar lukken denk ik (hoe doe je dat?quote:Op maandag 6 september 2004 22:32 schreef PatrickM het volgende:
* yup schat zo in dat VanBinsbergenLUL een heel klein pielemuisje heeft
@ den_laef:
Ik schat overigens in dat de meeste stoere VanBinsbergenLULlo's zeven kleuren stront schijten als ze voor het eerst op een Suzuki GS500 volvermogen zouden stappen
Zie je... yup denkt ook al dat VanBinsbergenLUL een klein pielemuisje heeftquote:Op maandag 6 september 2004 23:27 schreef yup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2004 23:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zie je... yup denkt ook al dat VanBinsbergenLUL een klein pielemuisje heeft
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=44989 voor de rest van het verhaalquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:22 schreef Bond het volgende:
Dit is pas stunten![]()
Klikkerdeklik
quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:07 schreef den_laef het volgende:
[..]
2 you 2 .
overigens.. ga eens werken aan je tekstinterpretatie.. sjongejongejonge zeg..![]()
Ik vrees dat het eeuwig zal blijven durenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
yeeeeeeeeeeeh alweer een eindeloze discussie tussen motor- en autorijders...
when does the hurting stop
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:33 schreef ZX9R het volgende:
Wij motorrijders nemen ieder voor ons interessant topic over!
Mocht er nog een behoefte aan een tweede deel zijn, dan zal ik motorrijders deze keer niet vergeten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:33 schreef ZX9R het volgende:
Wij motorrijders nemen ieder voor ons interessant topic over!
Dat is je geraden ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Mocht er nog een behoefte aan een tweede deel zijn, dan zal ik motorrijders deze keer niet vergeten..
dat filmpje van die racemotorsquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook![]()
Ach ooit leest iemand je kenteken en komt hij je thuis opzoeken.quote:Op maandag 6 september 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komtan, als je denkt dat ik het niet doe
[afbeelding]
Dan denk je een nieuwe auto te krijgenquote:Op maandag 6 september 2004 13:17 schreef VanDread het volgende:
Voor de rest kan ik tegenwoordig mijn "driften" kwijt op m'n werk... waar ik in alles subaru's mazda's seat's en nog wat meer meuk rijnamelijk in de haven waar ze per schip gelost worden.
Jij zal vast nog wel in aanmerking komen voor de Darwin-awards.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:28 schreef creepy_stalker het volgende:
[allemaal stoere stunten]
Met een golf2?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:18 schreef Fly-or-Die het volgende:
mmm, ontzettend zitten breken met mijn auto niet. wel heel hard en snel rijden.
toppertje was wel met een vriend met een alarmpistool schieten en dan erachter komen dat de politie eraan komt. gangetje van 140 over bochtige landweggetjes, en dan ook nog in donker met zo weinig mogelijk lichtheb toen wel eens een slingerbochtje gewoon rechtdoor genomen.
voor rest is mijn hobby patserbakken inhalen.
zo reed ik gisteren savonds relaxed naar huis. zie ik van rechts 2 bwm's de rotonde full speed naderen (5 serie en 3 serie). de patsers waren dus echt een wedstrijdje aan het doen. was een weg (tweebaans) met twee rotondes erin.
die 2 deden wedstrijdje en ik heb hem in mijn 17 jaar oude bak gewonnen dankzij de wegligging van een kart en snel schakelwerk, heerlijk.
Vind je het gek, konden ze natuurlijk niet hebben na zo'n actie.quote:later vonden ze het nodig toen ik weer keurig 80 reed om me in te halen met een klotesnelheid van 160 of zo
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:28 schreef creepy_stalker het volgende:
Talloze keren dwars door rood gereden. Waarbij ik soms nog op de rem moest voor de anderen die wél groen hadden.
Voordringen bij McDrive.
Bij verkeerslicht rij wachtenden passeren over rijstrook voor afslaand verkeer.
Door rood gereden óm een wachtende auto heen.
200 ipv 120.
130 ipv 50 na minimaal 5 drankjes.
Dwars door rood net voor overstekende fietser langs.
Door rood langs auto die wél stopte voor oranje.
Door rood spookrijdend langs vluchtheuvel over kruispunt.
Spookrijdend nog nét onder sluitende spoorbomen heengereden. Ik gaf flink gas op het laatst maar dacht er niet aan dat de weg net voor de overgang in een bocht omhoog liep. Daardoor kon ik amper kon bijsturen en ik scheerde rakelings langs de wachtende auto's aan de andere kant. Oops!
Onder spoorbomen door doe'k wel vaker.
Linksom rotonde genomen.
Over vluchtstrook vrachtwagens inhalen. Hopen dat 'ie niet zit te dutten.
Door rood rijden en 100 meter verder alcohol controle. Agent zei dat ik geluk had dat ie t niet kon bewijzen omdat hij het licht zelf niet had gezien.
Verder nog 200 gereden waar je 70 mocht ivm wegwerkzaamheden. Toen had ik wel gedronken.
Denk toch eens na man. Te hard rijden waar het kan is 1 ding (doe ik ook), maar al dat door rood rijden? Doe je dat expres? Vind je dat stoer? Een idioot, dat ben je.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:28 schreef creepy_stalker het volgende:
Talloze keren dwars door rood gereden. Waarbij ik soms nog op de rem moest voor de anderen die wél groen hadden.![]()
Voordringen bij McDrive.![]()
Bij verkeerslicht rij wachtenden passeren over rijstrook voor afslaand verkeer.![]()
Door rood gereden óm een wachtende auto heen.![]()
200 ipv 120.
130 ipv 50 na minimaal 5 drankjes.:N
Dwars door rood net voor overstekende fietser langs.![]()
Door rood langs auto die wél stopte voor oranje.![]()
Door rood spookrijdend langs vluchtheuvel over kruispunt.![]()
Spookrijdend nog nét onder sluitende spoorbomen heengereden. Ik gaf flink gas op het laatst maar dacht er niet aan dat de weg net voor de overgang in een bocht omhoog liep. Daardoor kon ik amper kon bijsturen en ik scheerde rakelings langs de wachtende auto's aan de andere kant. Oops!
Onder spoorbomen door doe'k wel vaker.![]()
Linksom rotonde genomen.![]()
Over vluchtstrook vrachtwagens inhalen. Hopen dat 'ie niet zit te dutten.![]()
Door rood rijden en 100 meter verder alcohol controle. Agent zei dat ik geluk had dat ie t niet kon bewijzen omdat hij het licht zelf niet had gezien.![]()
Verder nog 200 gereden waar je 70 mocht ivm wegwerkzaamheden. Toen had ik wel gedronken.
das inderdaad een wezenloos 1ste klas zegquote:Op woensdag 22 september 2004 21:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Denk toch eens na man. Te hard rijden waar het kan is 1 ding (doe ik ook), maar al dat door rood rijden? Doe je dat expres? Vind je dat stoer? Een idioot, dat ben je.
Jij bent dus doelbewust keer op keer mensenlevens in het gevaar aan het brengen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:28 schreef creepy_stalker het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Denk toch eens na man. Te hard rijden waar het kan is 1 ding (doe ik ook), maar al dat door rood rijden? Doe je dat expres? Vind je dat stoer? Een idioot, dat ben je.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:50 schreef hifonics het volgende:
[..]
das inderdaad een wezenloos 1ste klas zeg
ik doe ook wel een een beetje aso in het verkeer maar dit ken toch nie
khoop voor um dat ie mij nie van die geintjes flikt want dan zet ik me corsa effe in ze deur
Ik had al gewaarschuwd:quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef dnzl het volgende:
[..]
Jij bent dus doelbewust keer op keer mensenlevens in het gevaar aan het brengen.
Vet cool maaaaaan![]()
quote:Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.
wel extreem idioot gedrag, of niet danquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had al gewaarschuwd:
[..]
Zodanig dat je achterkant uitbreekt bedoel je ? Anders komt er niet echt veel stuntwerk bij kijken hequote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Bezemsteel het volgende:
Iets te snel optrekken
Voor de rest niet zo veel
Tjaa iets te snel door de bocht en dat de achterkant uitbreekt, schrok wel een beetje moet ik zeggenquote:Op zondag 24 september 2006 19:12 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Zodanig dat je achterkant uitbreekt bedoel je ? Anders komt er niet echt veel stuntwerk bij kijken he
Ja dan ben je blij dat er remmen op je auto zittenquote:Op maandag 25 september 2006 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Twee weekjes geleden nog een nouja wil het geen stunt noemen meer een *oops* momentje.
We hebben hier zo een lekker overzichtelijk en logisch kruispunt *ahum* omdat jullie dol zijn op paint verhaaltjes en het anders ommogelijk om te snappen hoe dat ding in elkaar zit, situatieschets:
[afbeelding]
Okay kom je dus van rechtsboven (rood) mag je rechtdoor naar het grote kruispunt of linksafslaan en dan kan je daar rechtdoor een straat in of je mag weer links waar de groene vandaan komt.
Ben je groen mag je rechtsaf en dan kan je meteen weer rechts of afslaan naar links richting het grote kruispunt.
Of je bent blauw dan kom je net van het grote kruispunt af en kan je dus links, links (weer terug) of links, rechts of rechtdoor.
Nu kwam ik dus uit de richting van het blauwe pijltje en ik kom zo aanrijden waar groen, rood en blauw kruizen. Het was erg druk. Rode baan voor rechtdoor stond helemaal vol, voor linksaf voor rood stonden ook een paar auto's te wachten, daar heb ik voorrang op en dr kwam vanuit de groene kant ook een auto die ik weer voorrang moet geven.
Dus ik wacht netjes op die groene auto, die heeft zn knipper uit naar rechts en ik had een btje haast, het was druk en wilde direct achter die auto aanschieten in de veronderstelling dat ie weer rechts zou gaan, waar ik ook heen moest en die baan was vrij.
De auto ging alleen in de baan voor linksaf staan (zonder knipperlicht btw) waar meerdere auto's stonden te wachten en stond dus ineens stil. Waarna ik er dus bijna bovenop klapte. Stond echt 1 cm van zn bumper af. In mn hoofd zat ik al te wachten op de klap zeg maar. Sjees wat was ik toen dankbaar voor mn remmen zeg.
hahahaquote:Op dinsdag 26 september 2006 06:34 schreef glasbak het volgende:
In de auto (Volvo 850 GLnogwat Estate) van m'n toenmalige baas met spoed van uitgeest naar arnhem gereden. Hij was met zakenrelaties op weg naar hongarije,maar was z'n paspoort vergeten.Of ik die effe wilde brengen... (op een zondag..)
Dat resulteerde dus in :
Door de stromende regen met 140+ over de A9/A2. Ergens ingehaald worden door een ambulance met toeters en bellen,dus hop..gevarenlichten aan en gas drop,achter de ambu aan... Snelheid opgevoerd naar 160/170+,nog steeds stromende regen dus..
Ondertussen gestopt met regenen en tegen de 200 over de A12 (kon niet echt een topsnelheid bereiken want het was te druk ...)
En een maat die naast me zat met het angstzweet in z'n bilnaad omdat hij (ondanks z'n praatjes altijd) toch niet zoveel stalen zenuwen bezat als dat hij dacht
Kom ik aan op de afgesproken plek, zegt m'n baas " Zo, jij bent rap..Dat gaat me vast een paar bekeuringen kosten" "moah", zei ik," Ik heb me redelijk gedragen onderweg. Ik had gewoon alles mee.. kon lekker vlot doorrijden" terwijl m'n maat nog met het zweet op z'n voorhoofd stond
Verder ben ik altijd braaf geweest![]()
Dat zijn nou altijd de leuke klusjes op het werk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:34 schreef glasbak het volgende:
In de auto (Volvo 850 GLnogwat Estate) van m'n toenmalige baas met spoed van uitgeest naar arnhem gereden. Hij was met zakenrelaties op weg naar hongarije,maar was z'n paspoort vergeten.Of ik die effe wilde brengen... (op een zondag..)
Dat resulteerde dus in :
Door de stromende regen met 140+ over de A9/A2. Ergens ingehaald worden door een ambulance met toeters en bellen,dus hop..gevarenlichten aan en gas drop,achter de ambu aan... Snelheid opgevoerd naar 160/170+,nog steeds stromende regen dus..
Ondertussen gestopt met regenen en tegen de 200 over de A12 (kon niet echt een topsnelheid bereiken want het was te druk ...)
En een maat die naast me zat met het angstzweet in z'n bilnaad omdat hij (ondanks z'n praatjes altijd) toch niet zoveel stalen zenuwen bezat als dat hij dacht
Kom ik aan op de afgesproken plek, zegt m'n baas " Zo, jij bent rap..Dat gaat me vast een paar bekeuringen kosten" "moah", zei ik," Ik heb me redelijk gedragen onderweg. Ik had gewoon alles mee.. kon lekker vlot doorrijden" terwijl m'n maat nog met het zweet op z'n voorhoofd stond
Verder ben ik altijd braaf geweest![]()
Vrienden, jijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic.
Mijn beste vriend werd door en stuntrijder doodgereden.
Lachen man.
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:11 schreef Bezemsteel het volgende:
Hij heeft hoop ik wel meer vrienden toch?![]()
Offtopic: Lees je post eens na voor je op invoeren klikt... Het lijkt wel bijna Nederlands...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb in wintermaand opel corsa 1.5TD door rontonde te hard rijden waar glad was (ijzel).
de achterkant gleed beetje uit.
2 keer op de rontonde na. was wel cool..
120 km/u door zware regenbui door en daarbij ging de voorwielen beetje slippen..
al wat keren voluit gereden in afsluitdijk.
Ook in Texel was er 2 auto waaronder mijne.. door boerenweggetje tot 80km/u weggetje.. daar scheurden we door. reed bijna haan aan die losliep
Dat is dus superdom, je stuurslot zou er maar opspringenquote:Op zondag 24 september 2006 18:47 schreef Jim.Beam het volgende:
snachts op provinciale weg rijdend motor uitgezet en kijken hoever ik kwam.
Hij moest zeker z'n ikea stabelbed gaan brengen in de grachtengordelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dat is dus superdom, je stuurslot zou er maar opspringen![]()
Kan je makkelijk doen, zolang je de sleutel maar niet uit het contact haalt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Op rotondes enzo valt mn motor wel eens uit, dan moet ik m ook ff starten. Geen probleem en niks gevaarlijks aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nee, het stuurslot springt er ook op met de sleutel er nog in, pas als de sleutel op contact staat is het stuurslot weg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Kan je makkelijk doen, zolang je de sleutel maar niet uit het contact haalt.
Op een rotonde rij je wel even wat minder hard, bovendien heb je dan het stuur wss zo staan dat ie lang niet in het gebied van het stuurslot zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:24 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Op rotondes enzo valt mn motor wel eens uit, dan moet ik m ook ff starten. Geen probleem en niks gevaarlijks aan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef Ridocar het volgende:
Wat was voor jou het meest bizarre dat je bewust met een auto hebt gedaan.
[...]
Voor mij: Met een standaard Renault 5 door het bos rallyen, top 90km/h.
[...]
Niet veel bijzonders dus.
Mocht het je de volgende keer overkomen, gewoon in 5 prakken, en volgas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef politiemelk het volgende:
Van Meppel tot Zwolle rijden met 200+, terwijl ik daar al 2x gepakt ben
Nog 'n hele flauwe, met mijn ouwe BMW 's winters eens 't bos in gegaan, zaten we op 'n gegeven moment vast op een compleet bevroren parkeerplaats.
Beide achterwielen in 'n kuiltje, dus eruit rijden ging niet.
Auto in de 1 gezet, heel voorzichtig de koppeling op laten komen zodat de wielen draaiden, uitgestapt en met z'n 2en de auto eruit geduwd.
Daarna heel snel achter de auto aangesprint en ingestapt
Echte auto's hebben geen automaatquote:kick douwn inrammen. dat heeft mijn leven gered,
wat was ik blij met een echte auto.
Dit was leukerquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Mocht het je de volgende keer overkomen, gewoon in 5 prakken, en volgas.
Op een gegeven moment kom je wel los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |