abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21587537
Wat was voor jou het meest bizarre dat je bewust met een auto hebt gedaan.

Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.

Voor mij: Met een standaard Renault 5 door het bos rallyen, top 90km/h.
Hard achteruit en dan handrem+sturen op parkeerterreinen.

Niet veel bijzonders dus.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_21587599
mijn eerste en domste stunt,
ik had net een week mijn rijbewijs...een sigaret uitmaken, niet opletten, en gelukkig net een leeg bushokje bijna rammen, kwam op de stoep terecht, nooit meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Killer_Mom op 27-08-2004 22:17:20 ]
De Puta Madre
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:54:16 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_21587624
Leuk topic.

Mijn beste vriend werd door en stuntrijder doodgereden.

Lachen man.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21587695
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic.

Lachen man.

ja lachen toch
Jupiler is goed
pi_21587955
Uit stilstand wegrijden in de 5e versnelling, dit met mijn Fiat Tipo
pi_21588016
In de Hyundai H100 (bouwvakkerbus no.1) "naar wijven roepen" in de stad :')
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_21588043
Op de snelweg een afslag missen en dan een paar meter in de achteruit om alsnog de afslag te nemen. Dat was pretty stupid
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:54:02 #8
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_21589149
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef Ridocar het volgende:
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:59:03 #9
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21589284
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:12 schreef PteV het volgende:
Op de snelweg een afslag missen en dan een paar meter in de achteruit om alsnog de afslag te nemen. Dat was pretty stupid
1 van mijn dommere:

Op de snelweg een afslag nemen, en dan net op tijd (of eigenlijk, net te laat) realiseren dat het niet de goede afrit is.... 'm over de vluchtstrook langs een vrachtwagen zetten en in redelijk druk verkeer vanaf de vluchtstrook half blind rechts invoegen...
ook nietecht voor herhaling vatbaar...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_21589790
hmm tijdens een winternacht begin dit jaar, toen ik een uur of 3/ half 4 bij een vriend weg kwam.
Ik wat aan het stuur trekken, links rechts, om te kijken hoe glad het is. Achterkant begint uit te breken, van rechts naar links en dan weer naar rechts, zodat de voorkant van de auto richting sloot glijdt. Vol op de rem en net op tijd tot stilstand gekomen

Terugweg naar huis gereden met 20 km/u, waarbij je nog dwars ging bij sommige bochten
Had die avond geregend, en 's nachts begon het te ijzelen. Daarna beetje sneeuw zodat het net leek of er alleen een klein beetje sneeuw lag. En op die wegen werd ook niet gestrooid
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:28:54 #11
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_21590028
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:59 schreef Xtreem het volgende:
1 van mijn dommere:

Op de snelweg een afslag nemen, en dan net op tijd (of eigenlijk, net te laat) realiseren dat het niet de goede afrit is.... 'm over de vluchtstrook langs een vrachtwagen zetten en in redelijk druk verkeer vanaf de vluchtstrook half blind rechts invoegen...
ook nietecht voor herhaling vatbaar...
Als ik mensen dit soort dingen zie doen wens ik altijd dat ze nooit dat eitje bereikt hadden.eufemisme
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:31:03 #12
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21590071
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:28 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Als ik mensen dit soort dingen zie doen wens ik altijd dat ze nooit dat eitje bereikt hadden.eufemisme
Dank je
'k heb best wat domme dingen uitgehaald, maar na dit geintje had ik toch even zoiets van: euh.......... kut.. Dat was DOM

maar wat is jouw stomste actie?
Thucydides
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:34:02 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21590127
op een bospaadje een flinke heuvel over het hoofd te zien, waardoor ik mijn ouwe ascona een redelijk eindje heb gevlogen en verder heb ik een zo vast gezeten dat een boer met trekker ons los heeft moeten trekken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:36:01 #14
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_21590170
bijna 100 rijden waar je 50 mocht (ff daarvoor 60)
ach 1 lange rechte weg, tis donker, geen in/uitritten, beetje zware voet...

maar dat zal ik waarschijnlijk ook niet zo snel meer doen...
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:36:56 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21590196
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:36 schreef MewBie het volgende:

das niet raar, das normaal, heb een keer 160 op een 60 weg gehaald
pi_21590264
als je deze hoort schiet je waarschijnlijk in de lach...

het is eigelijk niet echt een stunt maar wel hartstikke stom...ik sta op een parkeer plaats op een holletje... trap de koppeling in en ga vervolgens wat andere dingen doen zonder op te letten wat de auto doet...
ik had nog niet eens mijn sleutel in het contact en de auto begon te rijden zo de weg op welke op dat moment (omdat de stoplicht op groen ging) erg druk was. vervolgens de auto heel snel gestart, in z'n achteruit gezet en met flinke gas terug het parkeervak in waar achter de auto weer een paaltje stond welke ik niet gezien had...

zo'n actie zal ik dus nooit meer uithalen en altijd eerst de handrem er op zetten.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:42:38 #17
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_21590299
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:31 schreef Xtreem het volgende:
Dank je
'k heb best wat domme dingen uitgehaald, maar na dit geintje had ik toch even zoiets van: euh.......... kut.. Dat was DOM
Was ook niet echt persoonlijk bedoeld, maar ik vraag me bij dit soort laatste moment akties altijd af wat mensen in hemelsnaam voor ideeën in hun kop hebben zwerven.
quote:
maar wat is jouw stomste actie?
Goeie vraag. Gas geven in een lekkere bocht hier in de buurt terwijl het nat is en er in de buitenbocht mensen staan te wachten die vervolgens de schrik van hun leven krijgen als er een goeie 1400 kilo staal hun richting op komt. Het was gladder dan ik dacht, en de kont zwiepte een 'stukje' opzij Allemaal goed gegaan overigens, had op tijd een andere lijn te pakken gelukkig Doe ik nooit meerals er mensen staan
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_21590379
Door een weiland crossen met een ouwe Golf II. Samen met een vriend van me in zijn Golf II Weiland was net gemaaid, en de balen stro vormden een perfecte obstakelkoers, waar wij al schuivend overheen slalomden

Met diezelfde Golfjes: Golfballen. Dat gaat als volgt: een van de twee schopt een voetbal hoog de lucht in, en de ander probeert hem (na een of twee keer stuiten) met zijn Golf te 'koppen'. Dit gebeurde wederom in eerdergenoemd weiland, dus lekker achter die bal aancrossen

Was best lol En beide autootjes rijden nog
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:47:22 #19
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_21590431
quote:

Heb eens 180 langs het kanaal (provinciaal) gereden bij m'n ouders in de buurt, toen ik plotsling de bebouwde kom in schoot. Had daadwerkelijk sterretjes in m'n kop na de opvolgende remaktie. Was in mijn ogen geen vreselijk gevaarlijke manouvre, maar netjes is anders.
deed het licht uit
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:48:15 #20
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21590448
Lekdijk 130 Km per uur ,nat glijden bushokje,betonnen bankje en 15 meter vangrail om van de ford van mijn vriend maar niet te spreken.
Vriend zette de radio aan en ik hoorde hem niet meer uitbreken, 6 maanden later dez lfde route met
een herboren Ford zonder radio feilloos in Schoonhoven aangekomen.
Conclusie zijn schuld:You pay!!!

Vijf achtereenvolgende kruisingen in de stad pakken met een gangetje van 80 zonder links of rechts te kijken is ook geil.
Klaar?
Ik niet!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:50:11 #21
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_21590488
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Lekdijk 130 Km per uur ,nat glijden bushokje,betonnen bankje en 15 meter vangrail om van de ford van mijn vriend maar niet te spreken.
Vriend zette de radio aan en ik hoorde hem niet meer uitbreken, 6 maanden later de elfde route met
een herboren Ford zonder radio feilloos in Schoonhoven aangekomen.
Conclusie zijn schuld:You pay!!!
Ik snap echt niks van je verhaal
deed het licht uit
pi_21590651
toen ik net mijn rijbewijs had
de auto bij het parkeren niet op de handrem en ook niet in een versnelling gezet.
komt er opeens iemand naar me toe van "he weet jij van wie die auto is die daar midden op straat staat?"
ik huh..... tja

stom stom natuurlijk
ook al lijkt de parkeerplaats mooi horizontaal toch loopt het altijd een beetje af
en het gekke is ook dat je auto pas na een tijdje begint te rijden.

nou dit vergeet ik dus ook nooit meer
Wat zeg ie?
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:56:54 #23
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21590678
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:50 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik snap echt niks van je verhaal
Gewoon zo hard mogelijk de Lekdijk over rijden,naast mij zat de eigenaar die zet de radio aan zodat ik niet meer piepende banden hoor,op het moment dat hij ging glijden was er geen houden meer aan.
Drie maanden sleutelen en de discussie wie zijn schuld het was,zonder radio (auto moest nog gespoten worden) zelfde route afgelegd met dezelfde snelheid zo niet hoger en veilig aangekomen.
Conclusie ;muziek en hard rijden gaan niet samen .
Schade was dus zijn schuld.

conprendo
Klaar?
Ik niet!
pi_21590740
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Gewwon zo hard mogelijk de Lekdijk over rijden,naast mij zat de eigenaar die zet de radio aan zodat ik niet meer piepende banden hoor,op het moment dat hij ging glijden was er geen houden meer aan.
Drie maanden sleutelen en de discussie wie zijn schuld het was,zonder radio (auto moest nog gespoten worden0 zelfde route afgelegd met dezelfde snelhied zo niet hoger en veilig aangekomen.
Conclusie ;muziek en hard rijden gaan niet samen .
Schade was dus zijn schuld.

conprendo
Ja, het verhaal is nu duidelijk.
Dus jij rijdt en het is zijn schuld dat de wagen schade heeft gemaakt.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:01:11 #25
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21590786
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, het verhaal is nu duidelijk.
Dus jij rijdt en het is zijn schuld dat de wagen schade heeft gemaakt.
helemaal goed,moet gewoon met zijn klauwen van de radio afblijven als er op het randje gereden wordt.
Klaar?
Ik niet!
pi_21590806
Slippen en dan ineens achterstevoren staan..

Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar ik ben pas 17
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:03:36 #27
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21590848
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:

Moet je doen tijdens je rijles ,of op de handrem draaien vindt tie leuk.
Klaar?
Ik niet!
pi_21590903
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:

hoe dan?
pi_21590960
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:06 schreef Ridocar het volgende:

[..]

hoe dan?
Rijden... Stuur omdraaien en tegelijk de handrem erop.
Stuur omdraaien hoeft eigenlijk niet eens.. klein bochtje maken was ook al genoeg
pi_21590993
een klaar over aanrijden en vervolgens moeten voorkomen om het verhaal uit te leggen
pi_21591136
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:
helemaal goed,moet gewoon met zijn klauwen van de radio afblijven als er op het randje gereden wordt.
m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?
deed het licht uit
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:23:43 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21591292
95 door een woonwijk rijden

met 170 invoegen op de snelweg
Was erg appart om bij voorburg zo met 170 de snelweg op te duiken.

Met 140 over de vluchtstrook een vrachtwagen inhalen.
Die vluchtstrook was wel breed hoor.

Als ik er nu aan terug denk heb ik zo iets van.

WTF heb je gedaan bloedmogol
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21591663
Midden in de nacht je wagen in een weiland zetten, je vriendin een beurt geven en dan je vader moeten laten komen met een sleepkabel, omdat je vast staat in de modder......."Wat doe je dan in een weiland ????"
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:46:15 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21591761
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:40 schreef Dynamicregent het volgende:
Midden in de nacht je wagen in een weiland zetten, je vriendin een beurt geven en dan je vader moeten laten komen met een sleepkabel, omdat je vast staat in de modder......."Wat doe je dan in een weiland ????"
Hahahah
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:58:41 #35
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21592039
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:17 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?
zoals je in het vervolg leest bleek de radio de boosdoener te zijn, er zullen best wel stille banden zijn ,maar in dit geval had ik het bij het rechte eind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Foo_niks op 28-08-2004 01:07:32 ]
Klaar?
Ik niet!
pi_21592156
Die is wel heel droog..

Ergste stunt die ik uit heb gehaald.. Tijdens een hevige hagelbui handrem bochtjes maken met de bestelbus van de koerier waar ik toen der tijd voor reed, op de parkeerplaats voor het huis van de beste man =X
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:11:37 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21592277
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die is wel heel droog..

Ergste stunt die ik uit heb gehaald.. Tijdens een hevige hagelbui handrem bochtjes maken met de bestelbus van de koerier waar ik toen der tijd voor reed, op de parkeerplaats voor het huis van de beste man =X
OOOOOOOOOOOOOOOOOH dan ben je fout bezich
pi_21592399
Gelukkig was hij niet thuis.. Anders had ik 't wel te horen gekregen.. Nouja, heren collega's verkrachtten ook MIJN bus door er vanalles in te stoppen en ermee te gaan crossen.. Niet dat het een leuk ding was ofzo.. Reno Master ofzo.. Gaar ding dat het was..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_21592426
Met een fiat panda eens flink stunten in een loods van een scheepswerf tot 2 keer toe bijna tegen de muur

Met de Firebird eens lekker burnen terwijl en een juut achter je staat .... oeps ... verder niks meer van gehoord
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_21592565
de snelheid van een Hele grote vrachtwagen verkeerd ingeschat bij t invoegen van een kleine invoegstrook, vanaf t kanaal Helmond, richting Asten Venlo.
die is echt kort, en in t donker, net of t iets uitmaakt, mja...
heb ik erlangs gekeken, vrachtwageen was ongeladen en reed erg hard, hij kon niet naar links, te druk, en ik kon nergens heen, alleen heel veel gas geven om dat ding iets voor te blijven, langs de vangrail, net tussen die vrachtauto,
kick douwn inrammen. dat heeft mijn leven gered,
wat was ik blij met een echte auto.
De Puta Madre
pi_21592657
Met de rijlessen in de sneeuw op een leeg industrieterrein beetje slippen enzo!! . 60 km/h aan komen rijden, stuur naar links en hard remmen! . Dat was wel mn leukste rijles (nog leuker dan me eerste rijles).

En pas geleden nog een hele grote inschattingsfout maken... Ik reed op de Lekdijk al een tijdje achter een langzaam rijdende auto . Plots gaat die auto iets naar rechts dus ik denk, mooi die maakt ruimte voor mij om in te halen, dus ik geef een hoop gas en kom naast die auto te rijden, tot ik dus rechtvoor me een soort brug zie zonder zicht naar tegenliggers.. Oeps . Gelukkig had de beste man achter mij voldoende verkeersinzicht en hield voldoende ruimte over om mij weer voor hem in te laten voegen.
Heb er nog wel even wakker van gelegen . (had toen paar maanden me rijbewijs, maar heel weinig gereden ivm vakanties)
pi_21592711
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Vijf achtereenvolgende kruisingen in de stad pakken met een gangetje van 80 zonder links of rechts te kijken is ook geil.
geeft best een kick ja
pi_21592755
Toen we 120 gingen met een Lada Samara 1.5 teruggeschakeld van 3 naar 2. Motor ging als een gek schreeuwen en maar gelijk terug naar 3 gezet.

In zijn 2 meer dan 100+ in een Renault 5.

Bestelwagen van ons dwarsgezet in een rotonde. Diezelfde bestelwagen bijna in een afgrond laten glijden met 40 km/u en een zeer scherpe bocht.

Hmm niet echt gekke dingen dus.
pi_21593364
Met een saxo VTS in de winter over een bevroren parkeerplaats een eigen slipcursus gedaan samen met mn broer. Was erg goed
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:13:18 #45
19284 B
van benbenieuwd
pi_21593407
achteruitinpakeren
pi_21593441
Stoer man, stunten met de auto en levens op het spel zetten.

Echte bikkels.
pi_21593476
Een vriend van mij had de Renault Clio van z'n moeder meegenomen, hij had toen nog geen rijbewijs. Ik scheld hem uit voor mongool omdat ie zonder rijbewijs de weg op gaat en zeg dat ik wel rij (ik met rijbewijs). Afijn wij naar een afgelegen veldje waar we wel eens handrembochtjes maakten. (ik had een kadett, vrienden nog wat andere autos: starlet, combo, golf2 etc.) Vriend zonder rijbewijs wilde dat ook wel eens proberen. Ik op passagiersstoel, hij achter t stuur van die clio. Flink wat handrembochtjes door t gras. Steeds harder...

De voorband liep van de velg. Reservewiel erop. Hoppa, weer verder slippen.

In zo'n slip kreeg het achterwiel ineens grip in een kuiltje ofzo en die auto kantelt dus. Ik klim er ranzendsnel uit terwijl het kreng op z'n kant ligt. De rest van de vrienden rollen over het gras van het lachen. Op de een of andere manier loopt het motortje nog steeds dus we duwen de auto snel weer terug op 4 wielen.

Er zeek wel wat olie langs, 1 scheur in het achterscherm, de deur en waarschijnlijk de rest van de auto, is krom en een klein deukje in het voorscherm... maar voor de rest had die auto dus helemaal niks.

Op dat moment hadden we 3 digitale camera's bij, allen met lege batterijen Daar baal ik nog steeds van. Hoe dan ook, t was best een mooie stunt.

deze clio staat btw te koop voor ¤1250... geinteresseerden maile!
pi_21593480
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:

Echte bikkels.
pi_21593499
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:

Echte bikkels.
Even voor de duidelijkheid uit de beginpost: Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.

Niet zeiken hier dus (ga maar naar klaagbaak oid) . En daarnaast: de meesten hier uit de posts te lezen hebben de dingen gedaan onbewust of als foutje.... kan gebeuren.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 08:25:09 #50
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_21594088
4 x gepakt worden met meer dan 50 km/h te hard
From feudal serf to spender.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 08:35:08 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21594125
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 08:25 schreef S1nn3rz het volgende:
4 x gepakt worden met meer dan 50 km/h te hard
das gewoon dom
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 08:46:02 #52
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_21594161
auto totallos rjiden. nooit grappig
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:09:37 #53
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_21594245
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 08:35 schreef Klonk het volgende:

[..]

das gewoon dom :')
Ik weet het

Nu kan het ook niet meer (helaas) alleen nog als ik in duitsland ben oid

Duitse snelwegen
From feudal serf to spender.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:10:55 #54
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21594251
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:09 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ik weet het

Nu kan het ook niet meer (helaas) alleen nog als ik in duitsland ben oid

Duitse snelwegen
braaf

* Klonk woont een paar minuten van Duitsland, dus ik laat me af en toe even uit op een zondagmorgen dan doe ik de rest van de week geen gekke dingen
pi_21594318
Bewust? Mjaah, ik heb laatst zo asociaal gereden dat ik aangehouden werd en die gozer mijn rijbewijs in wilde nemen. Maar dat had een rede, ik was afschuwelijk in de stress en moest ergens heeeeel erg snel zijn. Dus of dat heel erg bewust was... ik weet het niet.
De politiedude snapte me trouwens wel, vandaar dat ik er met een waarschuwing vanaf kwam (een korte opsomming, 80 waar je 50 mag, met 60 door redelijk haakse bochten, bumperkleven, hele tijd tijd gaatjes zoeken om in te halen e.d. Bij nader inszien niet eens ECHT asociaal, als ik me bedenk wat ze regelmatig op tv showen .).

Voor de rest rij ik voornamelijk bewust te hard, maar in mijn ogen nooit onverantwoord te hard.
pi_21594385
Moet het perse met de auto zijn?
pi_21594388
quote:

Wow!!!!!!! Jij hebt lef!!

!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:04:08 #58
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21594567
Poeh. Zoveel domme acties.....
  • Op je 16e de auto van je ouders totalloss rijden
  • Diesel ipv benzine tanken
  • Tank leeg, midden in de spits bovenop de Brienenoordbrug
  • Met 107 km/h de bebouwde kom inrijden en dan geflitst worden
  • Voor het stoplicht je voet van de koppeling laten schieten en dan op je voorligger knallen
  • Met een bijbaantje veel ladders op het dak, vergeten ze vast le leggen en er dan achterkomen dat die dingen zo rond de 100 km/h een eigen leven gaan leiden
  • Met 169 km/h gelaserd worden op de snelweg. Poe. Wat was ik blij dat het geen 170 was!
  • Gaan zwemmen met je motor (en zelf een ritje maken in een ambulance)
  • Met de motor lekker plat door een bocht gaan en het gas erop. Gevolg een achterwiel wat uitbrak (En dat is niet fijn op een motor!)
  • 280 waar je 120 mag en 260 waar je 80 mag

Dat zijn wel een paar domme dingen die ik heb gedaan.
  • ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
    pi_21594636
  • 145 km p/h halen met een Seat Marbella op de snelweg
  • 220 km p/h waar je 50 mag
  • flat out met motor en erachter komen dat flauwe bochten bij 235 km p/h niet zo flauw zijn
  • 150 km p/h met een gare 500cc chopper zonder windscherm
  • erachter komen dat een BMW K1100LT ook met z'n voorwiel los van de grond kan komen (ongewild)
  • de gebruikelijke stunts met een auto als een weggetje in de winter bevroren is
  • tussen auto's door inhalen als ze weer eens naast elkaar blijven hangen op 2 baans wegen
  • te hard op een haakse bocht afrijden en vervolgens driftend met motor de bocht door

Dat is het wel zo'n beetje

* PatrickM rijdt overigens tot op heden boetevrij rond (al gedurende 4,5 jaar) * afklopt
  • pi_21594727
    Zal ik er ook eens 1 noemen....... auto's op de snelweg links inhalen op de linkerbaan
    pi_21594776
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 10:04 schreef ZX9R het volgende:
  • Voor het stoplicht je voet van de koppeling laten schieten en dan op je voorligger knallen
  • Met een bijbaantje veel ladders op het dak, vergeten ze vast le leggen en er dan achterkomen dat die dingen zo rond de 100 km/h een eigen leven gaan leiden
  • Met 169 km/h gelaserd worden op de snelweg. Poe. Wat was ik blij dat het geen 170 was!
  • Met de motor lekker plat door een bocht gaan en het gas erop. Gevolg een achterwiel wat uitbrak (En dat is niet fijn op een motor!)

• wtf??
    hoe lang heb je je rijbewijs al?
    Wat zeg ie?
    pi_21594793
    Das nog niks
    pi_21594795
    Pffff.... en dan halen ze mij van de weg voor zoiets pietluttigs .
    pi_21594807
    Stoppies bij naderen van stoplicht
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:39:32 #65
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_21594854
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 10:30 schreef Joostve het volgende:

[..]

wtf??
    Ergens lang geleden in de vorige eeuw gehaald
    ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
    pi_21594877
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
    Zal ik er ook eens 1 noemen....... auto's op de snelweg links inhalen op de linkerbaan
    Ik doe het ook vaak rechts
    pi_21594901
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 10:39 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ergens lang geleden in de vorige eeuw gehaald
    Ik heb officieel gezien m'n autorijbewijs ook nog de vorige eeuw gehaald
    gehaald in maart 2000, 21ste eeuw is officieel pas op 1-1-2001 begonnen
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:56:23 #68
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_21595004
    Met rijles de 100 halen op een hobbelig landweggetje.
    M'n instructeur zei dat dat niet ging... Ik vond van wel
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_21595233

Voor al die dingen die hier staan
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_21595431
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 10:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Met rijles de 100 halen op een hobbelig landweggetje.
    M'n instructeur zei dat dat niet ging... Ik vond van wel
    Dan heeft mijn zus ook nog we een mooie, die deed chicken met Rijles op een landweggetje tegen een vrachtwagen . Hele lesauto stukje smaller. Naja, officieel ging geen van beiden "genoeg" aan de kant zodat er wat bodycontact was .
    1 vervelend detail, de les erna werd er een examen in die auto afgenomen, maar alles aan elkaar getaped met ducktape is het alsnog goed gekomen .
    pi_21595456
    Een burnout voor het stoplicht en vervolgens mensen nog nooit zo dom uit hun ogen zien kijken...
    pi_21595552
    Afgelopen donderdag met me meisie naar ikea breda. Rijdt ik lekker met 120 op de linkerbaan, zie ik opeens de bestuurder voor me met der linker banden tussen de snelweg en vangrail komen, en toen heeft ze aan het stuur getrokken en een mooi rondje gespind, toen met de neus vol in de vangrail links, weer een rondje en toen aan de rechtkant netjes gestopt 50meter in de tunnel van dordrecht. Ik gelijk naar rechts en gestopt achter de vrouw en gelijk gaan kijkenhoe het was. Ik was me helemaal leip geschrokken omdat dat niet iets is wat je altijd zomaar ziet op de weg.

Ik was alleen in de schrik vergeten dat we nog steeds op de snelweg stonden en ik gooi dus gelijk me deur open om naar die vrouw te rennen, komt er net een volvo aan nou, die heeft nu dus een verziekte zijspiegel. oeps. Die reed dus tegen me deur aan. Daar schrok ik wel van, aangezien ik het ook had kunnen zijn. Dat was niet zo slim van me.

Dit gebeurte trouwens allemaal tijdens de spits. En dan is het wat drukker dan normaal

Maar het was wel een hele nieuwe ervaring.
    Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:43:17 #73
    32050 Roadster
    Heb jij cabrio ofzo?
    pi_21595605
    Waar zal ik beginnen? Heb zoveel gekke dingen meegemaakt, maar kan niet alles posten helaas.

Met de motor valt het wel mee, rij wel hard en gek, maar 1x was ik met 200+ aan het tripleren (links voorbij de auto de op de meest linker baan rijdt dus) en werd terwijl ik een auto inhaalde ook zelf nog ingehaald door een R1 die met een gangetje van 250/260 mij weer links voorbij kwam half door de berm...

Ben wel eens na een week zuipen in belgie (f1 op Spa) half brak teruggereden, nuchter maar wel zeer gaar. Toen het stoplicht hier vlak bij huis op groen ging gaf ik vol enthausiast gas en knalde mn astra achterin de bus van een bekende die voor me nog stilstond... eh...... stupid...

Ook bij leimuiden wel eens gekeken wie er voor mocht met ritsen (laatste stoplicht bij leimuiden voordat je de lange weg opgaat richting alphen). Reed ik samen met een Focus 160 en beiden niet aan de kant. Ik dacht slim een stukje gras mee te pakken (bij dat bushok) en m er zo voor de rijden, helaas lag er in dat gras een stoeprand van 10cm hoog verborgen. Neem die maar eens met 160! Stuk op 2 wielen gereden (nog in balans ook) en vervolgens de auto netjes in de berm neer laten komen. Complete onderstel was aan bonken rechts, zelfs de spaken van de lichtmetalen velgen waren afgebroken!

Ook wel eens met een golf2 express een sprong gemaakt met 100km/u waarbij het hele motorblok uit zn steunen was geschoten, de bak eraf, dashbord doormiddel gebroken etc....

En nog veel meer van dit soort achterlijke dingen gedaan vroeger.

Inmiddels ben ik 25 en wel een stuk serieuzer na gaan denken... maar goed ook.
    If everything is under control, you're not going fast enough!!!
    pi_21595701
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 11:39 schreef GenesiZ het volgende:
    Ik was alleen in de schrik vergeten dat we nog steeds op de snelweg stonden en ik gooi dus gelijk me deur open om naar die vrouw te rennen
    Natuurlijke reactie...

Had ik ook in Frankrijk op de tolweg in Zuid-Frankrijk. Kwam een vrachtwagen van de 2e baan opeens half naar de 3e baan. Auto op 3e baan moest wel uitwijken naar 4e baan. Op de 4e baan een Opel Astra, die schrok en wou opschuiven naar de 5 e baan die er niet was (maar wel een hoge betonnen muur). Die Astra vloog over de kop en kwam voor ons op de derde baan tot stilstand (m'n vader zat achter het stuur op dat moment en zag het al aankomen. Als ie niet tijdig van z'n gas had gegaan, had die Astra bij ons op het dak gelegen).

Wou toen ook gelijk uit de auto stappen om die mensen eruit te halen. Gelukkig schreeuwden m'n ouders dat ik eerst moest kijken. En gelukkig maar, want het liefst gaat men dan nog door het kleinste gaatje om er maar voorbij te kunnen i.p.v. te stoppen om te kijken of ze kunnen helpen...
    Gelukkig was er toen twee vrachtwagenchauffeurs die de 1e en de 2e baan gelijk vast zetten.
    Overigens is de vrachtwagenchauffeur die het had veroorzaakt doorgereden... vuile hond stopte ca. 200 meter verderop, keek uit z'n raam, en ging er vandoor

Gelukkig wel enigzins eindgoed al goed, de mensen in die Astra hadden niets, alleen de bestuurder had een opengebarstte blaar op z'n hoofd (dak werd oranje gloeiend van het schuiven).

Is niet leuk om te zien gebeuren Zeker niet als de veroorzaker er vandoor gaat
    pi_21595702
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 11:39 schreef GenesiZ het volgende:
    Rijdt ik lekker met 120 op de linkerbaan, zie ik opeens de bestuurder voor me met der linker banden tussen de snelweg en vangrail komen, en toen heeft ze aan het stuur getrokken
    Zucht....

Welke tunnel bij Dordt was het? Drecht- of Noorddtunnel?

* Rietvaerder woont in Dordt
    pi_21596924
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zucht....

Welke tunnel bij Dordt was het? Drecht- of Noorddtunnel?

* GenesiZ woont in Dordt
    Het was de linkertunnel van rotterdam naar breda. En waarome een zucht. als je schrikt kun je rare dingen doen. En die vrouw schrok gewoon en heeft daarom naar rechts gestuurd. Als je de berm daar ziet is het niet echt jofel gemaakt. Er is namelijk pas niet geasfalteerd en het verschil inhoogte van de rijbaan en het boton waar de vangrail op staat is dik 20cm. daar kom je niet zo makkelijk meer uit,met die snelheid.
    pi_21597145
    Ok, Drechttunnel dus.

Waarom een zucht? Omdat koekblikbestuurders (en vooral vrouwen) rare dingen doen als er iets kleins gebeurt...

Wielen in de berm, dan stuur je gewoon rustig naar rechts, moet je daar nou van schrikken
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:22:56 #78
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_21597178
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wow!!!!!!! Jij hebt lef!!

!
    Met de auto van mn pa, en het is een bedrijfswagen, als de pliesie het had gezien was ik dus mooi de lul geweest aagezien ik dan dus als allerlaatste de bekeuring te zien krijg en dus ook nooit meer de auto mee krijg

maar verder is het niet veel bijzonders idd, maar als je net 3 weken je rijbewijs hebt zal je nog niet echt gekke dingen gedaan hebben
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:43:08 #79
    93916 quattro
    What the FOK!
    pi_21597481
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 03:28 schreef SvenThaMan het volgende:
    oi dis wel gek.... wat zeiden die gozer zijn pa/ma
    pi_21597799
    Maatje van me had een oude celica 2.0 16v uit 86 ofzo. Ik vroeg of ik eens mocht rijden hehehe

Meteen vol gas en met piepende banden weg met 70 vol over een drempel heen, driftend door de bocht en met de handrem schuin voor hem weer tot stilstand komen en dan zeggen "Mwah, rijd best lekker"

Met dezelfde celica zonder uitlaat rijden, maar dan ook echt zonder spruitstuk en alles. Dan komen er allemaal boze mensen achter je aan. Met een audi 80 per ongeluk expres tegen paaltjes aanrijden. Met een andere ouwe celica met 130 een afrit nemen van de weg glijden en achterstevoren in de berm terecht komen. Met deze celica naar duitsland, kijken hoe hard die kan en dan een vastloper krijgen bij 220 km/h en met gevolg een gat van 20 bij 20 in het carter.

Met een andere vriend auto's achtervolgen tot vervelend aan toe. Mensen worden dan helemaal bang en geven richting aan naar rechts om vervolgens snel naar links te gaan hehehe. En dan een paar uur voor hun huis staan wachten

Ja, wel leuk allemaal
    En nu ben ik het zat.
    pi_21598000
    wat voor boetes waren dat sinners?
    woei
    pi_21598131
    Wat ook erg leuk is: in de file gaan staan burnen

Veroorzaakt heel wat commotie

1 keer rolling burnout gedaan in de file tussen 2 rijen auto's....... Maar dat is niet aan te raden, want als het niet goed gaat zit je tegen een auto aan

Burning Fileridin'
    pi_21598239
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 14:00 schreef Dabenzo het volgende:

...... En dan een paar uur voor hun huis staan wachten
    En wat doe je dan tijdens die paar uur. Vieze dingetjes met je vriendjes in de auto :S

Wazige actie als je het mij vraagt.
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:28:34 #84
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_21598324
    Nou ik heb mijn domste actie gisteren gehad. Het had geregent en ik dacht dat mijn voorbanden steeds weggleden

dus ik ff testen in een bocht, ff wat harder in. En toen ging mijn voorkant er vandoor. Maar dat was nog niet zo erg. Daarna ging brak mijn achterkant uit, maar ik bleef rustig en kon het nog controleren

maarja, dat is een kwestie van ervaring en dat heb ik nog niet echt eigenlijk, daar zal ik maar gewoon niet over liegen
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:05:16 #85
    75879 RedArrow68
    Wolf in Saabskleren
    pi_21598988
    met 180 invoegen (jaguar s-type v8 )
    en met mn eerste g-klasse, ik reed 80 op een 80 weg (oehh gevaarlijk ) en ineens roept een maat van mij "je moet hier rechts erin!" (zandpad) dus ik met 80 t stuur omgegooid en hoppa da zandpad op... waar op dat moment een auto met aanhanger uit kwam rijden... ikke vol de struiken door en die kerel een hartverzakking... stom stom stom...
    Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:07:24 #86
    48840 Xtreem
    Minimalist in training
    pi_21599029
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 15:05 schreef RedArrow68 het volgende:
    met 180 invoegen (jaguar s-type v8 )
    en met mn eerste g-klasse, ik reed 80 op een 80 weg (oehh gevaarlijk ) en ineens roept een maat van mij "je moet hier rechts erin!" (zandpad) dus ik met 80 t stuur omgegooid en hoppa da zandpad op... waar op dat moment een auto met aanhanger uit kwam rijden... ikke vol de struiken door en die kerel een hartverzakking... stom stom stom...
    'k meen me ook nog wat acties te herinneren als:
    met 80 met 2 wielen in de berm gaan rijden?
    Thucydides
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:26:54 #87
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_21599337
    Redelijk onschuldig:
    Op Lombok (Indonesie) reed ik een verkeerde bergweg in. Toen ik keerde zei mijn vrouw nog: 'Let je op die grote steen??' en voor ik 'Welke steen?' kon zeggen zat deze klem onder de (starre) achteras. Als je op een totaal verlaten bergweg staat is het een slecht moment om te ontdekken dat je huurjeep volkomen nep is en geen sper-differentieel heeft. Het ding was achterwiel-aangedreven en stond met het rechter achterwiel een centimer op tien boven de weg. (Voor de niet-kenners: als je dan gasgeeft, dan gaat het loshangende wiel als een gek draaien en het op de weg staande wiel doet helemaal niets...)

Gelukkig kwamen er spontaan allemaal landbouwers van de onderliggende sawa's kijken wat de orang putih nu weer aan het uitspoken was. Met vijf man hebben ze de steen onder de jeep vandaan gegraven! Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was...
    pi_21601033
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 14:28 schreef Catch22- het volgende:
    Nou ik heb mijn domste actie gisteren gehad. Het had geregent en ik dacht dat mijn voorbanden steeds weggleden

dus ik ff testen in een bocht, ff wat harder in. En toen ging mijn voorkant er vandoor. Maar dat was nog niet zo erg. Daarna ging brak mijn achterkant uit, maar ik bleef rustig en kon het nog controleren

maarja, dat is een kwestie van ervaring en dat heb ik nog niet echt eigenlijk, daar zal ik maar gewoon niet over liegen
    uhm was inderdaad nogal glad gister

Kwam een auto aan in tegenovergestelde richting, en ik wou linksaf slaan. Dus ik denk, kan nog makkelijk.. geef wat gas bij en stuur naar links. Glijdt ik daar rechtdoor op een paaltje af! Dus vol op de rem en kom uiteindelijk met een paar cm verschil tot stilstand voor het paaltje

Nou heb het geweten ook na een half jaar droogrijden! Denk dat ik ook maar eens betere banden moet hebben
    pi_21601565
    Ik ben gisteren flink gaan glijden met de wagen van de zaak: een Mazda pick-up. Dat kreng heeft achterwiel aandrijving. ik had net een zware vracht gelost en was weer op de terug weg. nadeel daarvan is dat je achter erg licht ben en een achterwiel aangedreven wagen dan erg makkelijk uitbreekt. dus ik nam een rotonde waar ik rechts moest iets te hard. het was nat en er lag wat zand. Gevolg: erg veel glijden en de wagen bleef maar uitbreken. Ben op de andere rijbaan gekomen en kreeg hem gelukkig recht getrokken maar er kwam wel een tegen ligger aan. Het scheelde allemaal niet veel.
    Driving:
    Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
    Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
    Mazda MX-5 1.6i 16v
    pi_21601977
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 10:30 schreef Joostve het volgende:

[..]

wtf??
    Het is een motorrijder, die zijn over het algemeen idioten.
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:59:58 #91
    65983 adjes26
    ----== BRaK ==----
    pi_21602100
    hmmzz.. met men gare kop op zondag morgen helemaal van Amsterdam naar eindhoven terug gereden toen we net terug kwamen van een houseparty (HouseQlassics)....

Redelijk gaar en van de kaart... midden op de snelweg stoppen omdat we dachten dat de auto in brand stond... Vrachtwagens kwamem allemaal tuterent langs! (was natuurlijk niks aan de hand met men bolide)...Zucht... is al weer een tijdje geleden... en zal ook niet nog een keer gebeuren...
    Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:03:15 #92
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_21602170
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 17:55 schreef Youssef het volgende:

[..]

pi_21602428
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 10:04 schreef ZX9R het volgende:

• HULDE
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_21602663
    quote:

[..]

zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:40:27 #95
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21602890
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 18:15 schreef ondeugend het volgende:

[..]

HULDE
    STALK
    pi_21602973
    Tijdens mist achteruit een greppel in. Gelukkig kon de auto er zonder schade uitgetrokken worden, maar geschrokken was ik wel hehehe.
    pi_21603013
    Ik had nog nooit in een auto gereden.
    En mocht in de Ford Probe van een vriend rijden. Het was wel op een leeg industrieterrein in het weekend, maar toch. 120 waar je 50 mocht. 5 minuten daarvoor kreeg ik mijn eerste instructies wat het gaspendaal was en hoe ik moest koppelen
    Gelukkig is er niks gebeud, want 't was vrij dom.
    Sindsdien ook nooit gereden.
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:58:44 #98
    75879 RedArrow68
    Wolf in Saabskleren
    pi_21605990
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 15:07 schreef Xtreem het volgende:

[..]

'k meen me ook nog wat acties te herinneren als:
    met 80 met 2 wielen in de berm gaan rijden?
    daar merk je niks van met een Gelaendewagen
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:59:49 #99
    75879 RedArrow68
    Wolf in Saabskleren
    pi_21606026
    PS oohja eergister met de BMW van een maat van me wezen glijen... een E30 320i touring ging vaak goed.. ineens iets te enthausiast en ik hield m niet meer... vol de modderpoel in (bouwput waar wat asfalt lag)
    pi_21606902
    een vriend van me broerdje had net zn rijbewijs, hij neemt de saab van zn ouders (95, 3.0 V6 diesel, automaat)
    hij had kennelijk teveel fast and the furious gekeken. hij zet m in zn neutraal, geeft vol gas, en ramt m in drive daar kan een automaat niet tegen hehehe

het stomste wat ik zelf heb gedaan, hmm ik zou t niet weten, ik heb 2 maanden me rijbewijs, wel wat te hard gereden, maar nix byzonders.
    owja een hellingproef met weelspin nemen
    ik was nog niet gewend aan benzine omdat ik in diesel had gelest dus ik gaf wat veel gas hehehehe
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
    pi_21607285
    quote:

[..]

Maar wel veelal idioten met veel meer verkeersinzicht dan koekblikkers
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:00:06 #102
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_21607405
    De grootste stunt met een auto? Ik ben er es over eentje heen gereden. Met mijn monstertje. Het was op een sloperij, een sukkel daagde me uit dat de Monster niet geschikt is voor trial rijden. Duh.
    Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
    -Salman Rushdie-
    pi_21607445
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 22:00 schreef Miss_User het volgende:
    De grootste stunt met een auto? Ik ben er es over eentje heen gereden. Met mijn monstertje. Het was op een sloperij, een sukkel daagde me uit dat de Monster niet geschikt is voor trial rijden. Duh.
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:03:39 #104
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_21607482
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 22:02 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Snap je het niet of vind je het raar?

(sorry, ben er een tijdje uitgeweest, heb de smileys niet meer helemaal op een rijtje)
    Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
    -Salman Rushdie-
    pi_21607635
    Leuk topic! Alleen even hard nadenken, is al zoveel de revue gepasseerd in de tijd dat ik rij :-)

Inhalen via de pechstrook
    met 160 op het canvas rijden met slecht weer in de spits (had haast en geen geld)
    Geheel air-borne met een volvo 340 met 120 km/h (verkeersdrempel)
    Afgeboken uitlaat onder de auto er af proberen te rijden door op putdeksels af te sturen
    Vlak na het halen van m'n rijbewijs erachter komen (via een hoge stoeprand) wat onderstuur is
    Door zo'n grote plas rijden dat niks het meer doet
    Verkeerde kant op rotonde's nemen
    120 over het fietspad
    Express onderuitgaan met je motor op het gras
    Tegen een gebouw aanrijden omdat je gasklep blijft hangen, en vervolgens aangekeken worden door 50 mensen die uit het raam hangen
    Door een hek heenrijden omdat het slot weer eens stuk is
    De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
    pi_21607643
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef Miss_User het volgende:

[..]

(sorry, ben er een tijdje uitgeweest, heb de smileys niet meer helemaal op een rijtje)
    Je verhaal zuigt een beetje kont.
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:11:56 #107
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_21607691
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 22:09 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Je verhaal zuigt een beetje kont.
    Als in? Je gelooft het niet of zo? Geloof je het niet. Mij een biet.
    -Salman Rushdie-
    pi_21608233
    Precies waar een Duc voor gemaakt is dus
      zondag 29 augustus 2004 @ 00:13:53 #109
    96981 DragonFire
    Ik wil alleen maar zwemmen
    pi_21610351
    - Hard over een onverlichte weg rijden en er op het allerlaatste moment achterkomen dat er een drempel aankomt (Auto's kunnen echt vliegen)
    - Een beetje te relax rijden en niet opletten op de snelheid waardoor een scherpe bocht inene iets te snel is met 50, resultaat driftend op een paaltje af en net optijd weer grip krijgen.
    - Verkeerde afslag nemen in Frankrijk waardoor je 500 k/m teveel rijd.... zucht..
    - Na twee keer proberen te schakelen erachter komen dat de auto toch echt geen 6de versnelling heeft, wel een achteruit...
    - Met 120 door een bocht waar je toch echt maar met 80 moet gaan, tel daar een natwegdek bij op.. resultaat 360 midden op de snelweg, gelukkig kwam ik precies weer op mijn weghelft terecht (3 auto's net ontweken) Deze laatste actie deed ik echt niet expres ik wist ook wel dat 120 te hard was helaas keek ik op mijn teller toen ik al in de bocht zat, tip niet gaan rijden wanneer je heeel moe bent.
    Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
    pi_21616945
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef Miss_User het volgende:

[..]

beide.. denk ik
      zondag 29 augustus 2004 @ 15:51:49 #111
    88663 Five_Aces
    S50B32 @ 340 bavarian horses
    pi_21619386
    S'nachts racen tegen de Corrado van een vriend van mij... We waren met een hele groep, maar wij moesten als enigen voor een stoplicht wachten. Gewonnen, en moest even op de rem omdat er iemand voor me reed, liet de Corrado voor gaan, en daarna er achteraan om de rest van de groep in te halen. Haalde hij na afloop de groep met 200 km/u in en ik kwam met 240 km/u achterop... Rijd er een politieauto tussen de rest Die meteen achter hem aan, waarop hij voor de groep 120 ging rijden, en ik snel tussen de groep op de plek waar die politieauto reed. 10 km verder nam de politieauto een afslag en liet ons dus gaan, maar dat zijn wel spannende momenten
    RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
    ///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
    pi_21619624
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 18:03 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik heb voor de vakantie net mijn autorijbewijs gehaald en ga zeer binnenkort beginnen aan een motor. Geweldig die dingen, maar de trieste manier van posten van Motor-Forummers en een of andere users Rietvearder ofzo heeft me wel een schijthekel aan dit soort personen gegeven. Het enige waar die het over kunnen hebben is "Koekblikkers zijn dom, geen inzicht, letten nooit op". Ga zo maar door, dus hopelijk kom ik die IRL nooit tegen
      zondag 29 augustus 2004 @ 16:19:42 #113
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_21619895
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:
    Ik heb voor de vakantie net mijn autorijbewijs gehaald en ga zeer binnenkort beginnen aan een motor. Geweldig die dingen, maar de trieste manier van posten van Motor-Forummers en een of andere users Rietvearder ofzo heeft me wel een schijthekel aan dit soort personen gegeven. Het enige waar die het over kunnen hebben is "Koekblikkers zijn dom, geen inzicht, letten nooit op". Ga zo maar door, dus hopelijk kom ik die IRL nooit tegen
    Ik had ´t zelf kunnen schrijven.
    deed het licht uit
    pi_21620249
    Nog niet echt veel domme dingen gedaan.. heb nog niet zo lang mn rijbewijs

Samen met een kameraad met een gangetje van 80 op een spoorwegovergang aan komen rijden en denken dat dat wel wil met die snelheid.. gevolg allebei keihard met onze hoofd tegen het dak en de auto kwam volgens mij ook nog lichtelijk van de grond

150 waar je 80 mag om vervolgens ineens een 50 gebied in te knallen en vol in je remmen te gaan voor een flitspaal
      zondag 29 augustus 2004 @ 18:52:17 #115
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_21622584
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 16:36 schreef JAY-T het volgende:

150 waar je 80 mag om vervolgens ineens een 50 gebied in te knallen en vol in je remmen te gaan voor een flitspaal
      zondag 29 augustus 2004 @ 19:04:23 #116
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_21622831
    quote:
    maar de trieste manier van posten van Motor-Forummers en een of andere users Rietvearder ofzo.

Het enige waar die het over kunnen hebben is "Koekblikkers zijn dom, geen inzicht, letten nooit op". Ga zo maar door, dus hopelijk kom ik die IRL nooit tegen :')
    Het zal niet voor niets zijn dat we dat zeggen....
    pi_21622973
    ---Edit: normaal meedoen of optiefen hiero---

[ Bericht 91% gewijzigd door Cynix ® op 29-08-2004 19:25:30 ]
      zondag 29 augustus 2004 @ 19:11:57 #118
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_21623004
    En jij wilt je gaan mengen tussen de wereld van de motorrijders

Een tip: don't...
    pi_21623022
    quote:

[..]

Kan ik me ook wel in vinden eigenlijk... Maarja k heb ook nog geen motorrijbewijs (gaat er wel heel spoedig komen, zit qua vermogen wel goed, alleen nog ff tijd vrij zien te maken! ) maar het zal wel vies tegen vallen met de motor tussen die autos.. .
    pi_21623175
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
    En jij wilt je gaan mengen tussen de wereld van de motorrijders

Een tip: don't...
    Oh wacht, ik moet me ook als een klootzak gedragen richting autorijders en harleys natuurlijk. Even vergeten natuurlijk. Hopelijk kom ik je ooit nog tegen met 200 km/u. Kijken of ik jouw 'spiegeltje' eraf kan trappen.
      zondag 29 augustus 2004 @ 19:23:31 #121
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_21623254
    Dare me zou ik zeggen
      † In Memoriam † zondag 29 augustus 2004 @ 19:26:38 #122
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_21623339
    Youssef, Je doet normaal mee of je gaat lekker ergens anders posten. Je staat op het punt van een PTA-bannetje.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
    pi_21624986
    Ik heb toen mijn eerste autootje APK afgekeurd was, en deze een dag erna naar de sloop moest, de auto eerst nog finaal afgeragd, handrem-bochtjes, 180 graden draaien enz. (en soms bijna helemaal rond), verkeersdrempels die gemaakt zijn voor 30 km/u met 90 km/u nemen enz.

Was wel lol, maar ook ontzettend aso, maar was mooi afscheid van mijn autootje.......
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
    pi_21630823
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 13:43 schreef quattro het volgende:

[..]

oi dis wel gek.... wat zeiden die gozer zijn pa/ma
    Eh, die waren nogal boos... Hij krijgt nu nog steeds niet de autos van thuis mee Passat TDI en Volvo V40 2.0T

Nog een stunt... per ongeluk dat wel. Met 5 man in een Golf2 uit 88 ofzo met een snelheid van 110 over een kruising rijden en erachter komen dat de kruising redelijk hoog ligt. Uitkomst:
    Bodem tegen de grond, pijpje van de einddemper 45graden gedraaid en wat laswerk.
    pi_21713818
    met een oude mazda een weiland oprijden die niet helemaal vlak was en dan met de handrem over de kop gooien, dan met een paar mensen weer op z'n wielen zetten en rijden maar...
    Die auto heb nog zeker 3 dagen met een verlaagd dak rondgereden
    Verder met een oude pungeot in een smalle tunnel hard tegen de zijwanden aanbeuken (moet nog ergens op film staan
    En nog wat van die dingen
    pi_21714427
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2004 00:42 schreef SvenThaMan het volgende:
    per ongeluk dat wel.

met een snelheid van 110 over een kruising rijden

Per ongeluk met 110 over een kruising heen rijden...... LUL
    pi_21715747
    Motor:
    -stuk of 6 auto's slalommend inhalen met 100 waar je 70 mocht, kreeg er een beetje heel erg zat van dat ze niet opschoten en tsja, ik vond het veilig genoeg.
    -130 waar je 50-80 mag enzo (harder wil ie niet) komt nog vrij geregeld voor.
    -Rechts inhalen probeer ik te beperken, maar als het mij verstandig lijkt om er heel snel uit de buurt te komen, tsjah (lees: niet handsfree bellende eikel of bejaarde die max snelheid - 30km doet).
    -90 over een zandpaadje met wegbanden is ook best grappig .
    -beetje met de dodemansknop spelen in tunnels is ook leuk, vooral bij bovenstaande niet handsfree bellers .

Auto:
    Uhh, weinig geloof ik.
    Heb ook geen eigen, dat zal schelen, anders had ik 'm ws al kapot gecrosst.
    155 in een panda met 5 man is sowieso al spannend .

Brommer:
    Kijken hoe hard je kan in een sneeuwstorm staat eenzaam bovenaan denk ik (115km/u voor wie het wil weten).
    Niet aan te raden trouwens.
    To a life consumed by slow decay
    Viffer powerrrrr
    pi_21716495
    quote:
    Op donderdag 2 september 2004 22:32 schreef 4x2 het volgende:

-beetje met de dodemansknop spelen in tunnels is ook leuk, vooral bij bovenstaande niet handsfree bellers .
    vind je onsteking heel leuk (not)
    pi_21719614
    quote:
    Op donderdag 2 september 2004 22:32 schreef 4x2 het volgende:

OK, het gaat over een motor, maar wat worde er eigenlijk bedoeld?
    pi_21719764
    dat als je eraf pleurt hij uitgaat
    pi_21719787
    Vorige week tijdens hevige regenval 3x om mijn as gespint....

Was niet helemaal de bedoeling....
      vrijdag 3 september 2004 @ 01:33:45 #132
    48715 FRaGMaN
    jajajajajajajaja!!
    pi_21719836
    Met me dronken kop van de dijk afgereden.
    Mors principium est
    pi_21720621
    1. Over de kop vliegen. (waar ik zowaar niks aan overhield).
    2. Fietser aanrijden (waar ie gelukkig niets aan overhield).
    3. Uit de bocht vliegen met nat weer (waar ik zowaar niets aan over hield).

vrijdag 3 september 2004 @ 08:57:28 #134
    44101 kirpeknots
    Ignorance is bliss
    pi_21721608
    1. Volgas achteruit met renootje 5. Vervolgens aan handrem trekken. Auto maakt een sprong over achteras.
    2. Zo hard op een splitsing af rossen dat je alleen nog maar rechtuit het kanaal in kan. Vervolgens uit het raam klimmen en op het dak klimmen tot je de overkant gehaald hebt. Over de motorkap de kant op lopen.... volledig droog. Nissan Sunny helaas overleden.
    3. Te hard door de bocht. Renootje 5 van het taluud af 2X over de kop. Heb er een nieuw dak op gelast. Nieuwe portieren en ruiten. Nog 2 jaar mee gereden.
    4. Sta te wachten voor een geopende klapbrug. Schenk lekker een kopje koffie in. Jopt er vervolgens eentje vol achterin mijn kar. Mun peuzjow 306 kort.... Ik onder de koffie. Stoel in ligstand.
    5. 3X gepakt worden met meer dan 50km te hard... 2 jaar voorwaardelijke rijontzegging gekregen. Vanaf Oktober mag ik weer vol.
    6. Gisteren werd ik aangehouden. Controle van papier. Was mijn rijbewijs verlopen. Moest ik mijn sleutels achterlaten totdat ik een geldig rijbewijs kon overleggen. Pfff. Heeft me een dag gekost.
    Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
    pi_21721707
    Wauw, je haalt me ruimschoots in met idioten dingen in auto's!

Owja, en 192 halen met een auto die eigenlijk maar 150 kan....
    pi_21722607
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 01:18 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

OK, het gaat over een motor, maar wat worde er eigenlijk bedoeld?
    Onverbrand mengsel laten exploderen in de uitlaat

=

boem

=

leuk in tunnel
    pi_21722884
    In een gladde woonerf even flink gassen om de wielen eens lekker te laten spinnen, en dan opeens grip krijgen, waardoor je opeens wél snelheid hebt en bijna een tuin van de dwars daaropliggende straat inschiet. (waar ook nog eens mensen in de tuin staan te kijken ), 130 in de bebouwde kom...., met 90 over een drempel met de hyundai pony die ik toen nog had... , dat soort dingen...
    Signature?
      vrijdag 3 september 2004 @ 10:58:56 #138
    44101 kirpeknots
    Ignorance is bliss
    pi_21723229
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 09:12 schreef Scheepschroef het volgende:
    ...Owja, en 192 halen met een auto die eigenlijk maar 150 kan....
    Wind mee berg af? Of getuned?
    Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
    pi_21723545
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 10:35 schreef DaMadKow het volgende:
    In een gladde woonerf even flink gassen om de wielen eens lekker te laten spinnen, en dan opeens grip krijgen, waardoor je opeens wél snelheid hebt en bijna een tuin van de dwars daaropliggende straat inschiet. (waar ook nog eens mensen in de tuin staan te kijken ), 130 in de bebouwde kom...., met 90 over een drempel met de hyundai pony die ik toen nog had... , dat soort dingen...
    hmmm ik heb een keer een drempel met 110 genomen, ging perfect. Zou hem nog wel sneller kunnen nemen
    pi_21723563
    Nooit echt gekke stunts gedaan, ben voorzichtig met m'n auto's. Wel één keer mezelf overschat, ging niet helemaal goed en had geen grip meer.. maargoed, was toch rustig op de weg en kwam weer netjes tot stilstand:)
      vrijdag 3 september 2004 @ 11:29:19 #141
    43304 Scalley
    Druk ALT+F4 voor babes
    pi_21723803
    Teveel toeren met een diesel: *knal* en aangebrande lucht opeens...
    Door de sneeuw willen ploegen en rechtdoor de bosjes in gereden...
    Uitgegleden (alweer sneeuw) en met voorwiel tegen de stoeprand geknald...
    Op de snelweg vrachtwagen rechts inhalen met 120 km over de vluchtstrook...
    Links inhalen over de vluchtstrook....
    Gewoon remmen + handrem aantrekken.. IEEEEE
    Te snel optrekken zodat alle casettebandjes uit hun vakje schoten op de grond..
    Inhalen over verdrijvingsvlak terwijl politieauto achter me reed...

Maar dat was vroeger
    No One Knows
      vrijdag 3 september 2004 @ 11:55:16 #142
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_21724288
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 11:29 schreef Scalley het volgende:
    Links inhalen over de vluchtstrook....
    Wie haalde je in dan? Iemand die in de berm reed?
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      vrijdag 3 september 2004 @ 12:01:31 #143
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_21724381
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 11:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Of hij reed spook...
    "Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
    Music, Anyone? Photo's, Anyone?
      vrijdag 3 september 2004 @ 12:02:03 #144
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_21724392
    ... en haalde een andere spookrijder in
    "Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
      vrijdag 3 september 2004 @ 12:03:10 #145
    43304 Scalley
    Druk ALT+F4 voor babes
    pi_21724412
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 11:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nee, auto haalde andere auto in met 1 km/u verschil.. had geen zin daarop te wachten
    No One Knows
      vrijdag 3 september 2004 @ 12:04:00 #146
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_21724423
    Mijn grootste stunt: Vanmorgen wegrijden uit de straat terwijl voor en achter me twee eikels geparkeerd hadden en amper 1 cm ruimte over hadden gelaten. Heel fijn...
      vrijdag 3 september 2004 @ 12:05:54 #147
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_21724464
    Oh ja, proberen of ik met mijn linker voet ook kan remmen. Dan blijkt dat je toch niet zo subtiel bent met links als met rechts. Stond wel ineens stil...
    pi_21724774
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 11:29 schreef Scalley het volgende:
    Te snel optrekken zodat alle casettebandjes uit hun vakje schoten op de grond..
    - Mijn telefoon lazert er ook altijd uit als ik te snel optrek.
    - Vrachtwagens die elkaar met 0,1 km/h verschil proberen in te halen, inhalen via de vluchtstrook en er dan achterkomen dat die vluchtstrook bovenop de brug ineens ophoud.
    - Met 200 km/h rijden met 1 linkerachterband waardoor je het canvas al kan zien. Maar dat wist ik op dat moment niet. Bleek een fabricagefout te zijn. Andere banden waren nog lang niet versleten. Toch maar meteen 4 nieuwe banden erop gegooid.
      vrijdag 3 september 2004 @ 12:54:38 #149
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_21725381
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 12:03 schreef Scalley het volgende:

[..]

Nee, auto haalde andere auto in met 1 km/u verschil.. had geen zin daarop te wachten
    Haal je toch rechts in of niet dan ? Je kan niet links inhalen via de vluchtstrook, want daarnaast is meestal geen weg
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      vrijdag 3 september 2004 @ 13:42:00 #150
    43304 Scalley
    Druk ALT+F4 voor babes
    pi_21726459
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 12:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Haal je toch rechts in of niet dan ? Je kan niet links inhalen via de vluchtstrook, want daarnaast is meestal geen weg
    Klopt, ik lag te slapen
    No One Knows
    pi_21727170
    Iemand hier bekend met het Roermondsplein en de Mandelabrug in Arnhem? Vooral de fly-over, die de brug en het plein met elkaar verbindt is legendarisch voor heel veel Arnhemmers.

Ik reed zelf een keer van Zuid naar Noord over de brug, toen ik op die fly-over aankwam met ± 90 km/u (je moet net voor de fly-over terug naar 50 km/u, want de fly-over maakt daar dan een scherpe 90° bocht), bij nat weer. Breekt me in eens de auto van achteren weg. Maakte ik een '180', maar doordat ik zoveel snelheid over had trok ik em in drie flitsende stuurreacties (lees: drie hoogst gelukkige paniekreacties ) weer recht. Direct daarop: achter de fly-over splitst de weg zich in bocht nr. 2 respectievelijk afslag Oosterbeek. Van elkaar gescheiden door een zeer robuuste vangrail. Echt centimeters vóór die vangrail trok ik nog eens aan het stuur, waardoor ik er nog net langs heen schoof, richting Oosterbeek. (Ik moest de andere kant op, b.t.w.) Gelukkig zaten er net op dat moment geen andere automobilisten erg dichtbij, waardoor dit alles uiteindelijk niet meer dan een paar knikkende knieën en een hartslag van 200+ opleverde.

Arnhemmers weten dat het hier erg vaak fout gaat. De gemeente heeft nu net deze zomer de gehele fly-over gerenoveerd, met nieuw asfalt, vangrails e.d., maar voorheen stond die bocht bekend om 'de bocht met de vangrails die nooit roesten' vanwege de vele ongelukken, met bijgehorende schades aan de vangrails daar.

Vaak gaat het hier fout bij mensen die de situatie daar niet (goed) kennen en dit dan volkomen verkeerd inschatten. Of ze rijden te hard en vliegen zelf met een pirouette in de vangrail, of ze stampen in de bocht in eens op de rem, waardoor het overige verkeer (vertraagde reactie met dientgevolge nog harder remmen) in de problemen komt. En ik heb er zelfs al eens een leipo gezien (Sjonnie in ouwe BMW 3) die de auto doodleuk in de binnenbocht had geparkeerd om eens uitgebreid te staan bellen (en vervolgens ook niet zichtbaar was vanwege hoogte van de vangraile en de scherpte van de bocht), waardoor er één buitenom moest en er af vloog...

Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
    pi_21727496
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 10:58 schreef kirpeknots het volgende:

[..]

Wind mee berg af? Of getuned?
    Bergaf en helemaal aan het einde in de ankers.
    pi_21728711
    150 over een dreef binnen de bebouwde kom waar je 50 mag, rotondes verkeerd om nemen en bij sneeuw op de weg auto express laten uitbreken... achja wel allemaal s'nachts maar het is iig niet goed te praten.
      vrijdag 3 september 2004 @ 16:58:32 #154
    101909 CrackerJack
    the truth shall set you free
    pi_21730160
    om fier op te zijn, veel posters hier die nog wel eens in de krant komen.
    tot dan
      vrijdag 3 september 2004 @ 17:22:59 #155
    81996 Bond
    License to kill
    pi_21730608
    Dit is pas stunten
    Klikkerdeklik
    wel ff w88 tot hij klaar is is echt een gaaf filmpje
    Geen commentaar
    pi_21731423
    Holy shit!

Zoiets doe ik dan nog net niet
    Had eigenlijk verwacht dat er wel een ongeluk zou gebeuren:(
    pi_21732774
    Tja stunt?? Als je dagelijks op de weg rijdt dan zie je tal van stunts. Wat kunnen mensen soms DOM rijden. Let op! Je zet levens op het spel met je 60km/u op de snelweg argH.

Als ik op vakantie ga in het buitenland, Tjechië, Italië, Frankijk: Corsica, dan pas ik me extreem aan! Afgelopen vakantie op Corsica heerlijk gerallyeed met mn Ibizaatje. Echt genieten. Zet mij maar niet in een Impreza :| Ik pas me gewoon aan op het rijgedrag van de Corsicanen, heerlijk schuren door de bergen, rotsen en langs de kust. Mooiste vakantie ooit.

Met mist in België vanuit Luxemburg richting Luik de 200 km/u aantikken in een VW Jetta 1600cc. Vriend naast me werd net wakker en het feest was over lol
    pi_21736645
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 17:22 schreef Bond het volgende:
    Dit is pas stunten
    Klikkerdeklik
    W00t! Waar komt die opname vandaan? Rusland? Ik zie nl. erg veel Lada's en dergelijke waar die Audi en BMW tussendoor schieten. De natte droom van iedere Leo-de-Haas-wannabee in een politie-serveillancewagen denk ik zo
    Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
      zaterdag 4 september 2004 @ 05:53:14 #159
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_21741852
    quote:
    Dit is pas stunten
    Klikkerdeklik
    JESES.. Die audi is bloedje snel zeg.. RS4'tje?

lama, khad de bestandsnaam niet gezien .

[ Bericht 10% gewijzigd door blup op 04-09-2004 05:55:44 (het is laat..) ]
    pi_21742923
    quote:
    Dit is pas stunten
    Klikkerdeklik
    Nou.. poepoe, wat snel....

En WAT tof zijn die gasten zeg, stelletje Ghostrider-wannabee's
    pi_21743369
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Nou.. poepoe, wat snel....

En WAT tof zijn die gasten zeg, stelletje Ghostrider-wannabee's
    Mach 2 en Mach 3 is toch echt veel leuker
    pi_21756192
    ik heb over het algemeen niet echt veel stunts uitgehaald maar wel leuke dingen meegemakt
    3 wkn na mijn rijbewijs te hebben gehaald taxichauffeur geworden echt een leuke start aan een spannend avontuur ik reed bijna altijd op nacht ( provisie ) dan moet je je eigen wel erg gaan aanpassen

- met een oude 200d van zn 3 trug naar zn 1 in een boch ( foutje ) weg aandrijfstang broem broem
    huh hij rijd zelf niet meer .

- met ijzel stunten ( helaas wel met 3 kids in de auto , eigenlijk wel dom ) is allemaal goed afgelopen heb hierdoor goed leren rijden met een benz van de straat glijden en zo slootje pakken

- achteruit op een uitrijlaan rijden 1 paaltje in het oog houdend ( staat er nog 1 tje naast ) en pas na het uitstappen van een klant er achterkomen da haar deur niet meer opengaat ( vandaar dat die schilders mij zo stom zaten aante kijken

- mijn baas zijn garagedeur eruitrijden toen die mijn provisie niet met me wou afrekenen ( en electrische een dure ) en daarna netjes mijn geld krijgen ( wel zonde van die E maarja )

- een klant in de auto laten roken en die steekt een asbak voor me in de fik met z'on oude kut bus en de hele bank daardoor af laten fikken

- met mijn schoonmoeder in een bocht van 90 graden handrem erop en de hoek om waardoor een ouwe kerel van zijn fiets springt en achter een hek springt hhad ik een foto van willen hebbe
    en mijn schoonmoeder helemaal blauw mijn toffe schoonma

- had toen een pontiac grandpriks ( echt een grote pooierbak ) en onze buren stelden niet echt op prijs ( ach ja een broekie van 18 ) en zetten mij iedere keer klem werd het zat en zette hem in zn R broem Corsa een meter of 4 naar achter en toen ruimte zat vond ie niet echt funny ik wel

- en met de pontiac ( een echt ingevoerde dus onbegrenst ) met 267 km/pu over A27 van gorkum naar meerkerk gereden mensen om mij heen werden wit ( waaronder mijn zwagertje echt wit ) en zijn vingers stonden in de middenarmsteun echt en dit koste mij in totaal z'on 20 liter sappie

- met 196 over de kanaaldijk tussen vianen meerkerk oei is super heftig smal smal tegenliggers niet gewenst en op sommige plekken loskomen met die 1700 kg

- klanten naar vleuten slecht weer en bij een stoplicht rechts af en hupsa een uitbreker ( een mooie al zeg ik het zelf ) die oudjes gaven mij 10 euro fooi omdat ik mij er zo mooi had uitgered ( arme oudjes waren zich te pletter geschrokken )

- met een nieuwe mercedes net van de dealer vandaan een beetje stoeien met de NAVI kachel en de radio cockpit you know achterop een bx klappen met 70 kmpu ( dan is er echt niets meer van over ) 1/4 was weg en hij glee 180 graden over de weg

- gebelt worden dat mijn baas een auto nodig had en ik moest er heen
    heeft hij zijn eigen vastgeraaid op een inrit / talut kon hem niet loskrijgen ben toen met een tracktor aan het sleuren gegaan

- met een verhoogde/verlengde sprinter met winkracht 12 ff een klanje naar groningen brengen bussie vangt wind bij de afrit overdwars ( lullig )

- iemand ( een dame ) helpen van het vervangen van een band van een meubelbakkie krik ik dat kutding te ver op ik pak de andere band leun is tegen die bus pleurt ie om
    dom dom die vrouw vond mij ineens niet meer zo galand

- mn pontiac echt opgeblazen door een spoedritje schiphol ( is nu naar IRAK ) moter aan gruzelementen

tjee ik heb echt veel dingen gehad
    en ik heb zo nog veel meer

achteruit rijden om de vullisman aan te spreken ( een oud colega ) rij ik op een punto ( dommm )
    zegt dat mens ik stond nog te seinen Maarja mijn ramen waren beslagen

met mijn tracktor ( nog voor ik mijn rijbewijs had ) met tracktor kieper ( van het grootse soort ) achteruit zn ( mijn uitvoerder ) nieuwe opel vectra opgereden ( daar was ie niet echt blij mee )

met 150 km pu een noodstop maken met iemand met een waterhoofd in mijn auto ( niet echt iets wat ik je zou aanraden

maar zo kan ik waarschijnlijk dit hele topic wel volschrijven ( ik dacht eigenlijk dat k wel meeviel NEE dus )

maar ben over het algemeen wel een veilige rijder WANT IK BEN JE TAXICHAUFFEUR
    pi_21756232
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 05:53 schreef blup het volgende:

[..]

JESES.. Die audi is bloedje snel zeg.. RS4'tje?

lama, khad de bestandsnaam niet gezien .
    600+ pk MTM RS4 dacht ik. En dat kan je ook bedenken als je zag wat voor gaten die RS4 sloeg, VERDOMME die M5 heeft fokking' 400 pk's en die Audi slaat ZULKE fokking gaten, ongelofelijk snel dat ding, durf te wedden dat ie superbikes wel bijhoud...
    pi_21756823
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 23:20 schreef yup het volgende:

[..]

600+ pk MTM RS4 dacht ik. En dat kan je ook bedenken als je zag wat voor gaten die RS4 sloeg, VERDOMME die M5 heeft fokking' 400 pk's en die Audi slaat ZULKE fokking gaten, ongelofelijk snel dat ding, durf te wedden dat ie superbikes wel bijhoud...
    Mag ook wel voor dat geld
    pi_21757421
    ik heb de prijzen niet bedacht maar idd ze zijn belachelijk duur en zal het er nooit voor uitgeven
    over my dead body
    maarja zolang er mensen zijn die dat wel doen zal er weinig gebeuren dan alleen maar duurder worden
      zondag 5 september 2004 @ 09:36:11 #166
    81996 Bond
    License to kill
    pi_21760794
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 23:18 schreef siekman het volgende:
    <heel verhaal>
    Zo dat is veel, maar er zitten wel grappige acties tussen Hoeveel noclame heb je nog? Of is dit al weer tijden geleden?
    Geen commentaar
      zondag 5 september 2004 @ 09:42:46 #167
    81996 Bond
    License to kill
    pi_21760849
    Okee ook maar een actie van mij of eigenlijk is het meer een ongeluk.

Toen ik nog 17 was (zo dat is al een jaar terug ) werkte ik bij zo'n autohandelaar. Ik reed wel vaker met auto's rond en nu moest ik maar even zo'n grote Volvo weg rijden (meestal koos ik de kleiner auto's uit want dat vind ik fijner rijden, maar nu moest die dus). Dus ik vrolijk rijden, hop in zijn achteruit, ik d8 daar is mooi een plekje dus probeer hem ertussen te zetten. Boem (dat betekend altijd stoppen ). Dus ik stap uit en zie dat ik heb geprobeerd de Vovo in te pakeren op een plek waar de porsche stond. Dom natuurlijk maar ik had hem echt niet gezien. De Volvo had trouwens niks (trekhaak ) maar de porshe had nogal een grote deuk in zijn bumper. De baas vond het eigenlijk wel grappig allemaal.
    Geen commentaar
      zondag 5 september 2004 @ 10:17:12 #168
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_21761157
    nou vooruit dan maar
    op een b weg vol met enge bochten flink veel gas geven omdat er iemand mij probeerde bij te houden . 130 waar je 80 mag en degene achter je houd je nog steeds bij , op dat weggetje bij een bocht de advies snelheid van 60 dus met 70 km teveel overschrijden , netjes op je eigen weghelft blijven ( alleen degene die achter me reed kon de bocht niet meer aan en brak uit naar de andere kant ) die stond dus stil in de berm ( was ze eigen schuld dus )

achter me broertje aan rijden die op de motor reed , ik er vlak achter ( beetje oipdouwen )
    kon hij dus niet meer remmen en gevolg was dat ie een rotonde niet meer op een normale manier kon nemen en hij kwam dus vanwege die actie bijna in de bossies terrecht ( sorrie broertje )

op een lange b weg vol met verkeersheuvels steeds sneller de heuvels nemen ( dus elke heuvel 20 km harder ) laatste heuvel ging met 140 km per uur ( was ff leuk maar doe ik nooit meer :-)

bij eenstoplicht naast een ander staan die wel van een sprintje hield , elkaar beetje aankijke gas geven ( je kent et wel ) wachten op groen ( duurde erg lang ) Op een gegeven moment kijkt die gast mij aan ik geef een berg gas , hij ook en is weg ( stond het stoplicht nog op rood )
    ik bleef dus gewoon staan en hij schiet et kruispunt over omdat ie dacht dat het groen was :-)
    gelukkig niks gebeurt
    ps : gelukkig ben ik nu wat wijzer en gedraag me netjes in het verkeer :-)
    pies on joe toe
      zondag 5 september 2004 @ 11:43:35 #169
    83951 rashudo
    project 2501
    pi_21762271
    - Groen = Gas.. alleen nu blijkt dat je met een achterwielaangedreven auto in de regen dat beter niet kan doen als je met 80 aan komt rijden en er is een 50 bocht na het stoplicht. Gelukkig was het een tweebaansweg.

- Voluit gaan met een auto en ondertussen een gesprek houden met je passagier is niet bevoordelijk voor de concentratie. Hey er ligt zand in de bocht..oeps..

- Lekker gestresst vrijdag uit je werk komen, blij dat je eindelijk kan relaxen en dus voluit naar huis rijden.. Blijkt dat er een fietser van plan was door rood te gaan, toen hij mij met 90 langs zag vliegen had hij er opeens geen zin meer in. Voortaan nooit meer hard rijden in die bocht.

- Achteruit rijden op het macdonalds parkeerterrein. Rij ik een bordje omver waar op staat "Rij Voorzichtig". En ik me maar afvragen waarom iedereen zo stond te lachen.
    Their eyes opaque.
      zondag 5 september 2004 @ 11:48:28 #170
    83951 rashudo
    project 2501
    pi_21762365
    quote:
    Dit is pas stunten
    Klikkerdeklik
    Holy shit..
    Their eyes opaque.
    pi_21763188
    nee geen fotos van dit alles en dit is voor mij een jaar of 3a4 geleden

afgelopen winter had een neef van mij een leuke stund

ging bij een rustig dijkje stilstaan in gorinchem om ff rustig een joint te draaien samen met een vriend was een gladde da sneeuw enzo komt ie met zn rechter voorwiel in de berm glij en ging als een centrifuge naar beneden zo naar een fietspad die eronder lag auto total loss hebben samen beneden 2 joints opgerookt voor de schrik en toen de auto weer op zijn wielen gezet en de voor uit eruitgetrapt en met -5 graden naar huis gereden z'on 15 km in z'n sik zaten de ijspegels van het dak was niets meer over maar hij stopt niet meer op dijkies daar is tie van genezen ( tot nu toe )
    pi_21763445
    Zo af en toe een remmentestje (4 blokkerende wielen (op de snelweg)) bij bumperklevers... en verder een vrachtwagenchauffeur die samen met mij stopte op de vluchtstrook om elkaar te lijf te gaan nadat ik hem een remmentest gaf (niet zo verstandig achteraf gezien). Lachen hoor, zo'n pappert uit de cabine zien haasten en op je af zien rennen, om vervolgens al zwaaiende weg te scheuren... Je maakt niet altijd vrienden op de weg. Ik heb zo nu en dan ook de ziekelijke neiging om sleurhutten met een laterale afstand van 10 cm voorbij te vliegen met 180 op de kloque... puur omdat het sleurhutten zijn.
    pi_21764920
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 12:46 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
    Zo af en toe een remmentestje (4 blokkerende wielen (op de snelweg)) bij bumperklevers... en verder een vrachtwagenchauffeur die samen met mij stopte op de vluchtstrook om elkaar te lijf te gaan nadat ik hem een remmentest gaf (niet zo verstandig achteraf gezien). Lachen hoor, zo'n pappert uit de cabine zien haasten en op je af zien rennen, om vervolgens al zwaaiende weg te scheuren... Je maakt niet altijd vrienden op de weg. Ik heb zo nu en dan ook de ziekelijke neiging om sleurhutten met een laterale afstand van 10 cm voorbij te vliegen met 180 op de kloque... puur omdat het sleurhutten zijn.
    Leuk als zo'n vrachtwagen zand of stenen vervoert. Dan walst ie gewoon over je heen. Dat lijkt me weleens leuk om te zien.
    pi_21765095
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 14:11 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Leuk als zo'n vrachtwagen zand of stenen vervoert. Dan walst ie gewoon over je heen. Dat lijkt me weleens leuk om te zien.
    Het waren gelukkig beschuiten van bekend merk...
    pi_21765412
    hoop voor je dat je het niet bij mij flik denk dat je dan eens van een kouwe kermis thuis komt en je bent niet de eerste heb een mooi stukkie Koperen grondkabel en daar zit al een flinke kromming in

er zitten altijd van die eikels op de weg die werkelijk spelen met levens van nietsvermoedende mensen en als er een vrachtwagen of iets achterin schiet zijn die nog fout ook en dan nog een jaar of tien slachtoffertje spelen
      zondag 5 september 2004 @ 17:21:49 #176
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_21768263
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

of jij rijdt gewoon normaal ipv 80 (!) door de bebouwde kom (erbuiten te hard, oké, maar dit ); figuren als jij moeten ze echt t rijbewijs ontnemen, geez

ontopic: mijn grootste stunt was denk ik toch wel met gladde wegen, midden in een strenge winter, gaan rijden in een auto zonder abs alsof hij dat wel had, in een drukke winkelstraat, waarbij ik, toen ik hard moest remmen voor een of andere sukkel voor me, door grof overstuur een bijna-360-graden-draai maakte met een marge van ca. een meter links en rechts van me
    Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
      zondag 5 september 2004 @ 17:37:00 #177
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_21768517
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 12:46 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
    Oee.... jij lijkt mij de aangewezen persoon om eens een spiegeltje van zijn wagen af te trappen
    pi_21768549
    quote:
    Op donderdag 2 september 2004 23:03 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

vind je onsteking heel leuk (not)
    Waarom zou ie het niet leuk vinden ?
    Viffer powerrrrr
      zondag 5 september 2004 @ 17:39:10 #179
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_21768563
    Waarom denk je zelf?
    pi_21768695
    (edit) link doet het niet
    And than you wake up dead and your dick falls off!!
    pi_21769511
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 17:39 schreef Rietvaerder het volgende:
    Waarom denk je zelf?
    Mwoh, zie eigenlijk niet zo goed in waarom de ontsteking het niet leuk zou vinden, bedoel, die heeft er verder niks mee te maken, beetje vergelijkbaar met gewoon gas loslaten.
    Jij een idee ?
    Viffer powerrrrr
    pi_21769654
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Oee.... jij lijkt mij de aangewezen persoon om eens een spiegeltje van zijn wagen af te trappen
    Vooral proberen met je brummert...
    pi_21769814
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 00:40 schreef Dynamicregent het volgende:
    pi_21769884
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 18:42 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Vooral proberen met je brummert...
    En wat ga jij stoere man dan doen?
      zondag 5 september 2004 @ 19:18:56 #185
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_21770269
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 18:57 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik denk huilen
    pi_21770397
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 19:18 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik denk huilen
    Ik heb ook zo'n vermoeden ja...

* PatrickM niet graag klappen krijgt van Riet

zondag 5 september 2004 @ 19:28:05 #187
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_21770446
    Ik sla niet zo snel
    pi_21770527
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik sla niet zo snel
    Tja... je hoeft ook maar een keer goed te slaan
      zondag 5 september 2004 @ 19:36:12 #189
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_21770597
    Jij bent groter hoor
    pi_21774614
    Met 250 rechts inhalen, en er dan achterkomen dat iemand de invoegstrook op rijdt en voor jou in gaat voegen. Dan breekt het zweet je wel even uit!!!
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_21776205
    Als ik ooi een EVO heb =>

pi_21776684
    Met een volkswagen passat 2.5TDI 4-motion naar luxemburg op en neer op een vrijdag avond.

Heenweg kennissen weg brengen (waar de auto ook van is) en op de terug weg, samen met een vriend die voor de gezelligheid meeging terug vlammen

In luxemburg over verlaten weggetjes waar je 90 mocht 180 rijden.
    Vervolgens een politie busje inhalen, (schrikken) lampen uit, en doorgassen!
    Was wel even spannend, aangezien er geen straatverlichting was en de weg verlaten was.
    Politie busje heeft me niet in kunnen halen:W
    Wat mijn eigen peugeot 205 gewend.
    Maar het nadeel van deze auto is, hij blijft gaan!!!
    Show me your ass and lets talk face to face
      maandag 6 september 2004 @ 08:47:48 #193
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_21779928
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 23:50 schreef nero355 het volgende:
    Als ik ooi een EVO heb =>

[afbeelding]

(niet dat ik een evo heb, maar't blijft m'n UI)
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 6 september 2004 @ 09:52:25 #194
    39604 SouthernSun
    het zonnetje in huis
    pi_21780537
    iemand haalde me een stukje voor een stoplicht rechts in en daar werd ik n beetje pissig om. ik denk, ik ga wat later dan normaal remmen en maar hopen dat ie dan in zn spiegel kijkt.....vervolgens kom ik tot de conclusie dat er toch wel erg weinig afstand meer is tussen ons en ik trap vol de rem in, wielen blokkeren en ondertussen met n gangetje van 30/40 km/h....boem ik heb nog nooit zo'n kutgevoel gehad als toen, want het was de auto van mn ouders
    dit is nu 1.5 jaar geleden en sindsdien rij ik toch wel n stuk verstandiger
    pi_21781031
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 09:52 schreef SouthernSun het volgende:
    iemand haalde me een stukje voor een stoplicht rechts in en daar werd ik n beetje pissig om. ik denk, ik ga wat later dan normaal remmen en maar hopen dat ie dan in zn spiegel kijkt.....vervolgens kom ik tot de conclusie dat er toch wel erg weinig afstand meer is tussen ons en ik trap vol de rem in, wielen blokkeren en ondertussen met n gangetje van 30/40 km/h....boem ik heb nog nooit zo'n kutgevoel gehad als toen, want het was de auto van mn ouders
    dit is nu 1.5 jaar geleden en sindsdien rij ik toch wel n stuk verstandiger

Maar je hebt hem wel teruggepakt!

wedden dat hij nu ook nooit meer rechts inhaalt
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_21781302
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 18:57 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Dat is moeilijk in te schatten achter m'n computertje...

Maar ja... jij rijdt op een brummert, en ik heb 1000 kg staal, gordels, kreukelzone en 4 airbags om me heen... so try me punk.
    pi_21781314
    En een acceleratievermogen van een drol door een vergiet....
    pi_21781350
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
    En een acceleratievermogen van een drol door een vergiet....
    Ik heb geen 0-100 in 4 seconden nodig om de minieme lengte van mijn geslachtsorgaan mee te compenseren...
    pi_21781973
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 10:56 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Maar ja... jij rijdt op een brummert, en ik heb 1000 kg staal, gordels, kreukelzone en 4 airbags om me heen... so try me punk.
    soheee, jij ben een bikkel
    Slaapt winter
    en zomer
    pi_21782050
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 11:00 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Ik heb geen 0-100 in 4 seconden nodig om de minieme lengte van mijn geslachtsorgaan mee te compenseren...
    Zo langzaam?

Volgens gaat het per grootte, een koekblik is groter dan een motor, dus beter compensatie van het door jouw gegeven voorbeeld?

Anders had ik wel een koekblik gekocht....
      maandag 6 september 2004 @ 11:46:26 #201
    39604 SouthernSun
    het zonnetje in huis
    pi_21782100
    wat ik ook vaker heb....ik werk dus bij n hotel waar ik de auto's van gasten moet parkeren en ophalen en het grootste gedeelte is automaat. af en toe vergeet ik dat wel eens waardoor ik de koppeling wil intrappen...sta je dus in een keer stil voor een vol terras als je net stoer komt langs rijden
    zelfde verhaal als je probeert met links te remmen. dat gaat niet zo soepel.

en het had een keer erg hard geregend en op de route die ik moet rijden lagen overal grote plassen. vond het erg leuk om er zo hard mogelijk doorheen te rijden en een zo groot mogelijke vloedgolf te maken

verder haal ik *nog* weinig uit in de auto
    pi_21782404
    VanBinsBergenLUL is volgens mij zo'n figuur dat rijd in zn waggie, 50cent pompend uit zn speaker, je weet toch, gewoon chilll......

Boekt zn bak elke dag vet hard, komt die scootoe met die neppe pattas, zegt ie dat ie zn glimpers nooit gebruikt, BinsBergen zegt, HEE, TE moeilijk! Ben je bitch niet !
      maandag 6 september 2004 @ 12:04:01 #203
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_21782438
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
    VanBinsBergenLUL is volgens mij zo'n figuur dat rijd in zn waggie, 50cent pompend uit zn speaker, je weet toch, gewoon chilll......

Boekt zn bak elke dag vet hard, komt die scootoe met die neppe pattas, zegt ie dat ie zn glimpers nooit gebruikt, BinsBergen zegt, HEE, TE moeilijk! Ben je bitch niet !
    LOL

VanBinsBergenLUL is waarschijnlijk een wannabee student die denkt dat bier drinken cool
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      maandag 6 september 2004 @ 12:07:22 #204
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_21782517
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 10:56 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Jij bedoelt te zeggen dat je in staat bent moedwillig een motorrijder van de weg te drukken? En dan? Hoop je nu dat we je allemaal een hele stoere vent vinden?. Vinnik je niet. Eerlijk gezegd geloof ik je niet eens en ben je IRL een miezerrig baasje dat verlegen naar de grond staart als een motorrijder je aanspreekt om de weg te vragen.
    -Salman Rushdie-
    pi_21782707
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 12:07 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Jij bedoelt te zeggen dat je in staat bent moedwillig een motorrijder van de weg te drukken? En dan? Hoop je nu dat we je allemaal een hele stoere vent vinden?. Vinnik je niet. Eerlijk gezegd geloof ik je niet eens en ben je IRL een miezerrig baasje dat verlegen naar de grond staart als een motorrijder je aanspreekt om de weg te vragen.
    wat is er toch met de motorrijders aan de hand??

het is zomer jongens.. nu kunnen jullie rijden.. in de winter gaan we weer mieren over de kou, en worden jullie zelf allemaal weer "koekblikkers".

nee sorry hoor.. jullie zetten jezelf nu gewoon voor lul.. "koekblikkers pesten" "Pas op hoor.. ik trap je spiegeltje eraf"

ligt het aan mij, of moeten we constateren dat je met een helm op je hersencellen vernietigd?

get a life.. "miet" vaerder en consorten..
      maandag 6 september 2004 @ 12:24:09 #206
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_21782902
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 12:15 schreef den_laef het volgende:

[..]

het is zomer jongens.. nu kunnen jullie rijden.. in de winter gaan we weer mieren over de kou, en worden jullie zelf allemaal weer "koekblikkers".

nee sorry hoor.. jullie zetten jezelf nu gewoon voor lul.. "koekblikkers pesten" "Pas op hoor.. ik trap je spiegeltje eraf"

ligt het aan mij, of moeten we constateren dat je met een helm op je hersencellen vernietigd?

Of moeten we constateren dat je een vooroordeel hebt?
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      maandag 6 september 2004 @ 12:29:02 #207
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_21782984
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 12:15 schreef den_laef het volgende:

[..]

Nope
    quote:
    Waar zie je mij dat doen? Ik laat automobilisten in hun waarde, weet ook wel dat de meeste motorrijders (ik ook) af en toe ook op vier wielen rijden. Ik heb nog nooit een andere weggebruiker met opzet in problemen gebracht.
    quote:

Het ligt iig aan jou dat je alle motorrijders afmeet aan die anderhalve schreeuwlelijk hier op Fok! De meeste motorrijders zijn zo niet, net zo goed als de meeste automobilisten niet zo zijn als BinsbergenLUL. Misschien moet je je wel realiseren dat motorrijders zich erg bewust zijn van hun kwetsbaarheid en dus feller reageren op stoer bedoelde dreigementen van sommige eilkels.
    -Salman Rushdie-
    pi_21783775
    Als je een motorrijder snijd of doodleuk op je remmen gaat staan oid verdien je het om je spiegel kwijt te zijn.....
    Op 2 wielen is de situatie veel sneller levensbedreigend dan in een 4 wielertje.
    Beetje respect voor de medemens mag je ook wel opbrengen.
    Waarom 99% de dupe laten zijn voor de 1% waar je een hekel aan hebt.

Afijn verhalen....
    in een 205:
    Rij een dijk op en van rechts komen fietsers die GEEN voorrang hebben (ik rij op doorlopende weg) maar het regent dus ik denk.. hmm ik rij wel even door.... gas en dus in de bocht gas los.
    ARG DOM! slip van achter weg (lagen ook nog es bladeren) en gelukkig instinctief trap ik op het gas om em weer recht te krijgen.....
    Je had me tegenligger es moeten zien dat mens keek echt alsof ik mogool was haha (mja uh foutje )

In een volvo v40:
    Rijd een busje voor me... op een dijk (heb ik wat met dijken?) en die rijd langzaaaaaaam
    Ikweet dat er een *shortcut* is en die neem ik ook, waar ik dus binnendoor de bocht naar rechts kan nemen....
    War ik echter ff niet aan denk is dat daar grind ligt..... dus weer driftend de bocht door ^_^
    Geeft wel een kick maar tis wel linke soep dus liever niet doen in normaal verkeer gheghe

Voor de rest kan ik tegenwoordig mijn "driften" kwijt op m'n werk... waar ik in alles subaru's mazda's seat's en nog wat meer meuk rij namelijk in de haven waar ze per schip gelost worden.
    en toen.....
    pi_21784866
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 12:24 schreef Makster het volgende:

[..]

Of moeten we constateren dat je een vooroordeel hebt?
    denk het absoluut niet.. als ik kijk in PTA naar de meest opvallende motorrijder-users, dan val het me op dat bijna elke reply gaat over:

*Hoe superieur een motor wel niet is tegenover een auto
    at automobilisten kleine piemels hebben, allemaal mongolen zijn
    *koekblikken dit koekblikken dat koekblikken zus koekblikken zo.. verzin een ander woord in hemelsnaam.. koters.
    *spiegeltjes trappen (vooral mietvaerder is er eentje)
    *voel je je "stoer" in je "koekblikje"

er zijn eigenlijk van jullie bar weinig reply's die buiten dit bovenste rijtje vallen.. erg leuk van jullie, maar het voegt geen moer aan het forum toe.

in plaats van voortdurend je frustratie te uiten naar de rest van de wereld, kunnen jullie best eens een handje in eigen boezem steken. of niet dan?

ik denk dat veel mensen jullie gebagger liever zien oprotten naar "SC: Motormuizen deel X" dan dat gelazer tussen serieuze topics door. Het gaat hier namelijk over stunts met auto's, en niet met motoren.. daar hebben jullie een eigen topic voor.. daarmee bedoel ik dus niet dat je hier niet reageren mag, maar dat het gewoon eens over moet zijn met die standaard kutreplies van de "superieure mensen op 2 wielen".

dus voor mij ook verder ontopic:

gek gedaan met de auto, al heel wat.. het merendeel op grasveldjes en in recreatiegebied spaarnwoude in de avond (ligt in m'n achtertuin zo'n beetje)

1* auto totall loss tegen lantaarnpaaltje aan (vloog de bocht uit)
    verschillende niet bedoelde 180's en 360's (niet bedoeld lukken ze beter als dat je het expres doet hehe)
    verder een paar keer een berm inschuiven omdat de breedte van de weg niet meer voldeed voor de stunt

overigens hou ik me overdag en met mensen in de buurt wel rustig, en rijdt ik net zo "pittig" als de rest van "pittig" nederland.
    pi_21785195
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 14:20 schreef den_laef het volgende:

[..]

denk het absoluut niet.. als ik kijk in PTA naar de meest opvallende motorrijder-users,
    Je tirade is op zijn zachtst gezegd unfair tegenover de kennelijk minder opvallende motorrijder-users. Is het in je opgekomen dat 'opvallen' niet alleen ligt bij degene die opvalt, maar ook bij de degene die het opvalt? Met andere woorden, zou het kunnen dat de posts van een bepaald type motorrijder-users je meer opvallen dan andere?

Verder moet je het allemaal een beetje met een korreltje zout nemen. Het gros van de motorrijders moppert op 'koekblikkers' bij wijze van ritueel en omdat 'we' allemaal wel eens door een onoplettende automobilist in moeilijkheden zijn geraakt. Er worden IRL gelukkig maar zelden spiegels van auto's afgetrapt.

Weer vriendjes?
    Slaapt winter
    en zomer
    pi_21785411
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 14:20 schreef den_laef het volgende:

*spiegeltjes trappen (vooral mietvaerder is er eentje)
    Komtan, als je denkt dat ik het niet doe

maandag 6 september 2004 @ 14:57:54 #212
    21157 sioux_
    lost in space
    pi_21785539
    zelf: rijdende auto niet zien en er achteruit tegenaan rijden

vrienden: door een stilstaande caravan heenspringen en achterop in een rijdende caravan rijden. staat op video.
      maandag 6 september 2004 @ 15:09:17 #213
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_21785760
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 14:57 schreef sioux_ het volgende:
    vrienden: door een stilstaande caravan heenspringen en achterop in een rijdende caravan rijden. staat op video.
    Posten!
      maandag 6 september 2004 @ 15:26:07 #214
    21157 sioux_
    lost in space
    pi_21786031
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 15:09 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Posten!
    http://imdb.com/title/tt0374555/
    pi_21786588
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 14:39 schreef Parabola het volgende:

[..]

Je tirade is op zijn zachtst gezegd unfair tegenover de kennelijk minder opvallende motorrijder-users. Is het in je opgekomen dat 'opvallen' niet alleen ligt bij degene die opvalt, maar ook bij de degene die het opvalt? Met andere woorden, zou het kunnen dat de posts van een bepaald type motorrijder-users je meer opvallen dan andere?

Verder moet je het allemaal een beetje met een korreltje zout nemen. Het gros van de motorrijders moppert op 'koekblikkers' bij wijze van ritueel en omdat 'we' allemaal wel eens door een onoplettende automobilist in moeilijkheden zijn geraakt. Er worden IRL gelukkig maar zelden spiegels van auto's afgetrapt.

Weer vriendjes?
    een tirade? zo zou ik het niet noemen.. eerder een verhaal in een taal die betreffende personen misschien wel begrijpen (ben niet de enige namelijk.)

Misschien is het wel een motorrijdersritueel, maar ach.. als je verkondigt dat je voortdurend spiegels links en rechts van koekblikken afkickt.. dan krijg je al snel de wind van voren van de autorijders.

Ik zag van het weekend namelijk nog een Volvo die onvrijwillig van z'n linkerbuitenspiegel werd gescheiden voor m'n neus..

allereerst, haalde de motorrijder me rechts in, en wilde dit bij de volvo ook doen, die blokkeerde de boel om te "pesten", toen vond de motorrijder het nodig meteen links tussen vangrail en auto door te schieten en daarbij de spiegel los te raggen van de volvo.. die belandde nog net niet bij mij op schoot, hij stuiterde net over het dak van mijn mazdaatje heen.

er zullen genoeg normale motorrijders zijn.. maar die zie je over het algemeen alleen bij slecht weer. Overigens let ik zoveel mogelijk op motorrijders op de weg en in de file, omdat ze ook gewoon in een gevaarlijkere positie zitten.. Ik voel me echt niet klote als ze me voorbij rijden bij het stoplicht of in de file.. maar het irriteert me dat de meesten zich met zo'n bewijsje in de zak meteen een superieure all-round wegkenner voelen, en vanuit hun ivoren motortorentje maar commentaar zitten te leveren op alles wat meer wielen heeft dan hun eigen vervoersmiddel.

Maar goed.. als de motorrijders zich dan nu in een hokje gedrukt voelen door mij, het was niet de bedoeling.. maar trek je bek dan wel eens open tegen je spiegeltrappende collega's.

aan dhr. Rietvaerder.. mekker lekker verder.. we zien je wel liggen langs de kant van de weg met een BMW spiegel in je arie..
      maandag 6 september 2004 @ 16:24:40 #216
    39604 SouthernSun
    het zonnetje in huis
    pi_21787082
    open er een nieuw topic over anders, ik wil hier verhalen lezen over carpriolen met de auto. geen duscissie over auto's en motoren
    pi_21792806
    * PatrickM schat zo in dat VanBinsbergenLUL een heel klein pielemuisje heeft

@ den_laef:

Ik schat overigens in dat de meeste stoere VanBinsbergenLULlo's zeven kleuren stront schijten als ze voor het eerst op een Suzuki GS500 volvermogen zouden stappen
    pi_21794303
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 22:32 schreef PatrickM het volgende:
    * yup schat zo in dat VanBinsbergenLUL een heel klein pielemuisje heeft

@ den_laef:

Ik schat overigens in dat de meeste stoere VanBinsbergenLULlo's zeven kleuren stront schijten als ze voor het eerst op een Suzuki GS500 volvermogen zouden stappen
    Als je zo een GS500 voor me (gratis) beschikbaar stelt wil ik van harte een VanBinsbergenLULlo zijn hoor, en oh ja, alleen zeven kleuren stront schijten gaat niet zomaar lukken denk ik (hoe doe je dat? )
    pi_21794885
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 23:27 schreef yup het volgende:

[..]
    Zie je... yup denkt ook al dat VanBinsbergenLUL een klein pielemuisje heeft
    pi_21797859
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 23:50 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Zie je... yup denkt ook al dat VanBinsbergenLUL een klein pielemuisje heeft
    2 you 2 .

overigens.. ga eens werken aan je tekstinterpretatie.. sjongejongejonge zeg..
    pi_21798153
    quote:
    Dit is pas stunten
    Klikkerdeklik
    http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=44989 voor de rest van het verhaal
    Gelukkig doe ik geen gekke dingen
    gezellig...
    pi_21798210
    MMmm het ergste wat ik altijd met de auto flik,deed ik met onze vorige bedrijfswagen. Het was een oude lease bak die al echt verrot was. Het werd echt behandeld als een scheurijzer.

Er zijn deuken in gereden door verschillende mensen, waarvan er 1 zelfs dood normaal verder reed .

ik heb alleen de afschrijving van de bus op mijn rekening staan. O ja, en een klein deukje. De stabilisatiestang ofzo was schijnbaar kapot, en van de garage mocht je niet harder dan 45 a 40. Dus ik reed er 80 mee . Ajjj.... 2 weken later, op een ochtend stond ik aan de kant van de weg. Hing er een stangetje op de grond .
    Partyagenda;
    Outdated....
    pi_21805589
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 08:07 schreef den_laef het volgende:

[..]

2 you 2 .

overigens.. ga eens werken aan je tekstinterpretatie.. sjongejongejonge zeg..

dinsdag 7 september 2004 @ 21:29:44 #224
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_21812615
    Niet echt een stunt, maar vond het wel knap van mezelf
    In een Opel Astra Station 1.6 (nee geen 16v) in zn 2 wegrijden bij het stoplicht
    was vergeten terug te schakelen naar zn 1ste versnelling
    pi_21812870
    yeeeeeeeeeeeh alweer een eindeloze discussie tussen motor- en autorijders...

when does the hurting stop
    pi_21815132
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 21:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
    yeeeeeeeeeeeh alweer een eindeloze discussie tussen motor- en autorijders...

when does the hurting stop
    Ik vrees dat het eeuwig zal blijven duren
      dinsdag 7 september 2004 @ 23:33:02 #227
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_21815570
    Wij motorrijders nemen ieder voor ons interessant topic over!
    pi_21815587
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 23:33 schreef ZX9R het volgende:
    pi_21815671
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 23:33 schreef ZX9R het volgende:
    Mocht er nog een behoefte aan een tweede deel zijn, dan zal ik motorrijders deze keer niet vergeten. .
      dinsdag 7 september 2004 @ 23:40:35 #230
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_21815760
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 23:36 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Mocht er nog een behoefte aan een tweede deel zijn, dan zal ik motorrijders deze keer niet vergeten. .
    Dat is je geraden ook
    pi_21818434
    Auto

- na een maand me rijbewijs te hebben iets te snel de koppeling los laten en achter op een 106 rijde(deuk zit er nog in na 2 jaar)
    - iets te snel van een afrit af willen en dan links voor en achter de auto in elkaar rijde
    - mijn auto achter die van me vader zetten aan de andere kant van de weg en je eigen vader je auto in elkaar laten rijde
    - 180 grade draaien omdat je je bedenkt ik ga de verkeerde kant op, handrem
    - met piepende (remmende) bande op van die patserende scootertjes afglijden (die kut jochies(zonder helm btw) schrokken zich rot! )
    - vlak voor dr waalbrug bij nijmegen een noodstop moeten
    maken omdat er een oetlul voor me naar mijn rijbaan ging met de halve snelheid ofzo van mij ik was heeeeeeeel blij dat ik mijn vaders auto met ABS bij me had! ik heb nog nooit zo'n noodstop moeten maken!

Brommer

- even vergeten dat je cross banden onder je mt5 hebt ligge en met 80 een mooie bocht proberen te nemen(niet leuk voor me knieen en een maand niet autorij lessen)

Motor

- jah daar wacht ik nog maar ff mee
    pi_21818435
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 23:40 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Dat is je geraden ook
    dat filmpje van die racemotors damn geef zo'n ding dan hier
    pi_22014567
    mmm, ontzettend zitten breken met mijn auto niet. wel heel hard en snel rijden.
    toppertje was wel met een vriend met een alarmpistool schieten en dan erachter komen dat de politie eraan komt. gangetje van 140 over bochtige landweggetjes, en dan ook nog in donker met zo weinig mogelijk licht heb toen wel eens een slingerbochtje gewoon rechtdoor genomen.

voor rest is mijn hobby patserbakken inhalen.
    zo reed ik gisteren savonds relaxed naar huis. zie ik van rechts 2 bwm's de rotonde full speed naderen (5 serie en 3 serie). de patsers waren dus echt een wedstrijdje aan het doen. was een weg (tweebaans) met twee rotondes erin.
    die 2 deden wedstrijdje en ik heb hem in mijn 17 jaar oude bak gewonnen dankzij de wegligging van een kart en snel schakelwerk, heerlijk. later vonden ze het nodig toen ik weer keurig 80 reed om me in te halen met een klotesnelheid van 160 of zo
      vrijdag 17 september 2004 @ 12:58:55 #234
    73023 hifonics
    Power From The Gods
    pi_22015438
    ik ben met het busje van me oude bijbaantje ( kia pregio ofzo ) achter de tropicana in rotterdam bij een flat over een aantal drempels gaan racen. toen ik bij de laatste was reed ik denk ik 70 a 80 op een steile drempel af. resultaat 4 wielen van de grond en met ze 2en met onze kop tegen het plafond. vervolgens met de voorkant schuin naar beneden op de grond geklapt. gelukkig zaten er van die stootbalken ofzo die zorgen ervoor dat je nie op je bumper klapt, maar hiervan was wel het ijzer mooi opgekruld. en dit is alles is gebeurd met 15 kratten bier en 10 dozen boodschappen achterin, waarvan 2 kratten het verhaal niet hebben kunnen na vertellen.

zijn wel meer gekke dingen met die bus gebeurd maar deze vond ik wel de leukste.
    Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
    pi_22016605
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Komtan, als je denkt dat ik het niet doe

[afbeelding]
    Ach ooit leest iemand je kenteken en komt hij je thuis opzoeken.
    -Mark Steyn
    pi_22027948
    Met de brommer door de lucht vliegen door lancering door vluchtdrempels en kleine brug. En slippen en dan zo'n 180 graden draai maken en dan staat me brommer in een keer goed. Beetje wheelien.

Met de auto met wheelspin wegtrekken, maar heb me rijbewijs nog niet, dus meer stunts volgen.
    momenteel geen wijze leuze of motto aanwezig....... refreshing in 10 seconds.
    pi_22028287
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 13:17 schreef VanDread het volgende:

Voor de rest kan ik tegenwoordig mijn "driften" kwijt op m'n werk... waar ik in alles subaru's mazda's seat's en nog wat meer meuk rij namelijk in de haven waar ze per schip gelost worden.
    Dan denk je een nieuwe auto te krijgen
    pi_22030099
    Talloze keren dwars door rood gereden. Waarbij ik soms nog op de rem moest voor de anderen die wél groen hadden.
    Voordringen bij McDrive.
    Bij verkeerslicht rij wachtenden passeren over rijstrook voor afslaand verkeer.
    Door rood gereden óm een wachtende auto heen.
    200 ipv 120.
    130 ipv 50 na minimaal 5 drankjes.
    Dwars door rood net voor overstekende fietser langs.
    Door rood langs auto die wél stopte voor oranje.
    Door rood spookrijdend langs vluchtheuvel over kruispunt.
    Spookrijdend nog nét onder sluitende spoorbomen heengereden. Ik gaf flink gas op het laatst maar dacht er niet aan dat de weg net voor de overgang in een bocht omhoog liep. Daardoor kon ik amper kon bijsturen en ik scheerde rakelings langs de wachtende auto's aan de andere kant. Oops!
    Onder spoorbomen door doe'k wel vaker.
    Linksom rotonde genomen.
    Over vluchtstrook vrachtwagens inhalen. Hopen dat 'ie niet zit te dutten.
    Door rood rijden en 100 meter verder alcohol controle. Agent zei dat ik geluk had dat ie t niet kon bewijzen omdat hij het licht zelf niet had gezien.

Verder nog 200 gereden waar je 70 mocht ivm wegwerkzaamheden. Toen had ik wel gedronken.
    Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
    pi_22030697
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 00:28 schreef creepy_stalker het volgende:
    [allemaal stoere stunten]
    Jij zal vast nog wel in aanmerking komen voor de Darwin-awards.
    pi_22030799
    quote:
    Op vrijdag 17 september 2004 12:18 schreef Fly-or-Die het volgende:
    mmm, ontzettend zitten breken met mijn auto niet. wel heel hard en snel rijden.
    toppertje was wel met een vriend met een alarmpistool schieten en dan erachter komen dat de politie eraan komt. gangetje van 140 over bochtige landweggetjes, en dan ook nog in donker met zo weinig mogelijk licht heb toen wel eens een slingerbochtje gewoon rechtdoor genomen.

voor rest is mijn hobby patserbakken inhalen.
    zo reed ik gisteren savonds relaxed naar huis. zie ik van rechts 2 bwm's de rotonde full speed naderen (5 serie en 3 serie). de patsers waren dus echt een wedstrijdje aan het doen. was een weg (tweebaans) met twee rotondes erin.
    die 2 deden wedstrijdje en ik heb hem in mijn 17 jaar oude bak gewonnen dankzij de wegligging van een kart en snel schakelwerk, heerlijk.
    Met een golf2?
    da's humor, met zo'n auto die patserbakken eruitrijden.
    quote:
    later vonden ze het nodig toen ik weer keurig 80 reed om me in te halen met een klotesnelheid van 160 of zo
    Vind je het gek, konden ze natuurlijk niet hebben na zo'n actie.
      zaterdag 18 september 2004 @ 14:06:29 #241
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_22036348
    quote:
    Talloze keren dwars door rood gereden. Waarbij ik soms nog op de rem moest voor de anderen die wél groen hadden.
    Voordringen bij McDrive.
    200 ipv 120.
    130 ipv 50 na minimaal 5 drankjes.
    Spookrijdend nog nét onder sluitende spoorbomen heengereden. Ik gaf flink gas op het laatst maar dacht er niet aan dat de weg net voor de overgang in een bocht omhoog liep. Daardoor kon ik amper kon bijsturen en ik scheerde rakelings langs de wachtende auto's aan de andere kant. Oops!
    Linksom rotonde genomen.
    Door rood rijden en 100 meter verder alcohol controle. Agent zei dat ik geluk had dat ie t niet kon bewijzen omdat hij het licht zelf niet had gezien.

Verder nog 200 gereden waar je 70 mocht ivm wegwerkzaamheden. Toen had ik wel gedronken.
    Laten we hopen dat je nooit iemand doodrijdt
      zaterdag 18 september 2004 @ 15:51:24 #242
    39604 SouthernSun
    het zonnetje in huis
    pi_22038089
    bodemplaat bijschuren kan ik dr ook bijzetten vandaag.
    moest een corvette naar het hotel toe rijden en bij het uitgaan van de parkeergarage zit er dus een flinke knik in de weg. ik weet niet of jullie wel eens amerikaanse vering hebben meegemaakt, maar das dus echt 10x niks
    pi_22138191
    quote:
    Voordringen bij McDrive.
    200 ipv 120.
    130 ipv 50 na minimaal 5 drankjes.:N
    Linksom rotonde genomen.

Denk toch eens na man. Te hard rijden waar het kan is 1 ding (doe ik ook), maar al dat door rood rijden? Doe je dat expres? Vind je dat stoer? Een idioot, dat ben je.
    -Mark Steyn
    pi_22169806
    ik reed een keer met een collega naar mijn werk
    op een gegeven moment zo`n 10 km voor me werk roken we iets branderigs ( rubberachtig )
    we dachten dus dat het gewoon van buiten kwam
    gewoon doorgereden en de brandlucht werd erger
    op een gegeven moment zei die collega , moet je niet es ff kijke
    ik zei , ik kjik op et werk wel ff
    dus op het werk aangekomen , motorkap open en meteen weer dicht want de vlammen sloegen deruit
    gelukkig kwam me collega al aan met de brandblusser en we hebben et vuurtje gedooft :-)
    wat bleek nu , de lagering van mijn waterpomp hadhet begeven en draaide dus maar een beetje tegen mijn blok aan wat veel vonken veroorzaakte
    de motor was flink vettig en vatte zodoende een beetje vlam
    ik heb dus zo`n 10 km met een brandende wagen gereden
    ben trouwens blij dat ik onderweg niet gestopt ben om ff te kijken wat et was anders had ik em de sloot in moete rijden
    nu was de schade gelukkig niet zo heel erg op wat kabels en slangen na , die ik op mijn werk kon vervangen :-)
    tip van de week : probeer je motor dus vetvrij te houden ( een vonkje is namelijk genoeg om een fikkie te veroorzaken
    pies on joe toe
      vrijdag 24 september 2004 @ 11:50:05 #245
    73023 hifonics
    Power From The Gods
    pi_22170378
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 21:23 schreef StefanP het volgende:

[..]

Denk toch eens na man. Te hard rijden waar het kan is 1 ding (doe ik ook), maar al dat door rood rijden? Doe je dat expres? Vind je dat stoer? Een idioot, dat ben je.
    das inderdaad een wezenloos 1ste klas zeg
    ik doe ook wel een een beetje aso in het verkeer maar dit ken toch nie
    khoop voor um dat ie mij nie van die geintjes flikt want dan zet ik me corsa effe in ze deur
    Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
      vrijdag 24 september 2004 @ 13:00:22 #246
    73209 dnzl
    Minimalist.
    pi_22171908
    quote:
    Jij bent dus doelbewust keer op keer mensenlevens in het gevaar aan het brengen.
    Vet cool maaaaaan
    pi_22172678
    Golden Tulip Rally dit jaar, marshall op proef Notter, briefing gehad en ging naar mijn post, laatste dus helemaal over de proef heen.
    Auto : nieuwe Cuore van mn ma. VOL over de proef heen, incl onverhard.
    Grind pad, bochtje... ik vol gas en tegensturen, was telaat en schoot naar binnen heen.
    4 nette remsporen, heerlijke geur en bijna het prikkeldraad in.

Ja, toen was ik ineens wakker.
    Verder weinig geks gedaan
    pi_22172879
    Woensdag avond in de stroomende regen terwijl het echt super druk was op de snelweg een verkeer afslag genomen wat dus een busbaan bleek te zijn met zo'n leuke "anti-auto" drempel
    Resultaat: Linker voorband lek, dikke deuk in de velg... ik BAALDE ooh, et was nog neit eens mijn eigen auto
    Mijn verklaring:
    - Veel regen
    - de weg was een grote spiegel door de koplampen van andere auto's
    - alles was wit en wazig door de stroomende regen
    - ik had afslag gemist en MOEST de volgense rechts hebben, en pakte uit stress de verkeerde

Baal er goed van
    pi_22178428
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 21:23 schreef StefanP het volgende:

[..]

quote:
    Op vrijdag 24 september 2004 11:50 schreef hifonics het volgende:

[..]

das inderdaad een wezenloos 1ste klas zeg
    ik doe ook wel een een beetje aso in het verkeer maar dit ken toch nie
    khoop voor um dat ie mij nie van die geintjes flikt want dan zet ik me corsa effe in ze deur
    quote:
    Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef dnzl het volgende:

[..]

Jij bent dus doelbewust keer op keer mensenlevens in het gevaar aan het brengen.
    Vet cool maaaaaan
    Ik had al gewaarschuwd:
    quote:
    Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.
    pi_22179190
    quote:
    Op vrijdag 24 september 2004 17:44 schreef Ridocar het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik had al gewaarschuwd:
    [..]
    wel extreem idioot gedrag, of niet dan

ik hoop maar dat ie het verzonnen heeft
      vrijdag 24 september 2004 @ 20:26:21 #251
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_22181906
    360 graden draaien met de auto

Rijden, insturen, handrem aantrekken, doordraaien en weer gas geven
    Op een lege parkeerplaats met sneeuw.

Was best leuk
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      zondag 26 september 2004 @ 05:12:05 #252
    104563 Ronbo23
    Fuck the Fucking Fuckers
    pi_22210172
    Met me ouwe gare bmw 320i met 3 weken rijervaring na een fikse hagelbui een poging tot driften doen op een landweg...resultaat was da we hartstikke vast stonden en de boer met de trekker ons deruit moest halen...
    Nu na 2 slipcursussen kan ik wel op regenachtige nachten iedere rotonde een keer of 5 driftend rondgaan.... and I love it!!
      zondag 24 september 2006 @ 15:04:14 #254
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_42092210
    Op 2 wielen rijden met een heftruck.. niet leuk
    pi_42095718
    Op een industrieterrein van een soort van schuine helling afgereden, met iets van 50 km/h. De voorbumper klapte echt in de grond. Daarna via de andere kant gegaan, toen vloog ik een stukje door de lucht .
    Met diezelfde auto ging een vriend van me op het dak liggen terwijl we rondjes draaiden op een leeg parkeerterrein. Hij hield zich vast aan de dakrand, toen ineens een andere gast op zn handen ging slaan zodat hij eraf vloog . Verder niet gewond geraakt ofzo, we reden niet echt hard, maar het was wel grappig. Verder nog meer van dat soort ongein met die wagen uitgehaald, was een goedkoop ragding waar we in reden totdat hij uit elkaar viel .

Ook een keer een verkeersdrempel niet gezien, was zo'n drempel waar je met 30 overheen moest en ik reed 60. Vloog een stukje door de lucht ofzo, iig ik raakte met mijn hoofd het dak en het was best een klap.
      zondag 24 september 2006 @ 18:47:23 #256
    110737 Jim.Beam
    Manwhore Lion
    pi_42096424
    210 op 80 km weg.
    Met maatje en 2 oude wrakken tikkertje gespeeld op industrieterrein.
    snachts op provinciale weg rijdend motor uitgezet en kijken hoever ik kwam.
    springschansjes maken
      zondag 24 september 2006 @ 19:12:26 #257
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_42096804
    quote:
    Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Bezemsteel het volgende:
    Iets te snel optrekken

Voor de rest niet zo veel
    Zodanig dat je achterkant uitbreekt bedoel je ? Anders komt er niet echt veel stuntwerk bij kijken he
    It's okay to be white
    pi_42100110
    quote:
    Op zondag 24 september 2006 19:12 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Zodanig dat je achterkant uitbreekt bedoel je ? Anders komt er niet echt veel stuntwerk bij kijken he
    Tjaa iets te snel door de bocht en dat de achterkant uitbreekt, schrok wel een beetje moet ik zeggen
    pi_42100639
    Vliegen met de auto van mijn tante.
    Een achteraf weggetje was van nieuw asfalt voorzien en net weer geopend. Hebben die [censuur] lui er een drempel in gedaan, maar nog geen markering erop gezet, of waarschuwingsborden geplaatst. Resultaat was een sprong van een meter of wat en bijna een weiland invliegen omdat de auto schuin terecht kwam en ineens weggleed.
    pi_42103289
    een klein bruggetje pakken met een subaru impreza wrx met ca 100 km/h en vervolgens voor een meter of 5 helemaal los van dr grond zijn
    verder ook nog wel het nodige slip en scheruwerk op mn kerfstok, maar dat is niet zo boeiend
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
    pi_42111207
    180 graden slippen op de rijksweg bij Ede..

En nee, dit was niet de bedoeling.
    pi_42111217
    Twee weekjes geleden nog een nouja wil het geen stunt noemen meer een *oops* momentje.
    We hebben hier zo een lekker overzichtelijk en logisch kruispunt *ahum* omdat jullie dol zijn op paint verhaaltjes en het anders ommogelijk om te snappen hoe dat ding in elkaar zit, situatieschets:

Okay kom je dus van rechtsboven (rood) mag je rechtdoor naar het grote kruispunt of linksafslaan en dan kan je daar rechtdoor een straat in of je mag weer links waar de groene vandaan komt.
    Ben je groen mag je rechtsaf en dan kan je meteen weer rechts of afslaan naar links richting het grote kruispunt.
    Of je bent blauw dan kom je net van het grote kruispunt af en kan je dus links, links (weer terug) of links, rechts of rechtdoor.

Nu kwam ik dus uit de richting van het blauwe pijltje en ik kom zo aanrijden waar groen, rood en blauw kruizen. Het was erg druk. Rode baan voor rechtdoor stond helemaal vol, voor linksaf voor rood stonden ook een paar auto's te wachten, daar heb ik voorrang op en dr kwam vanuit de groene kant ook een auto die ik weer voorrang moet geven.
    Dus ik wacht netjes op die groene auto, die heeft zn knipper uit naar rechts en ik had een btje haast, het was druk en wilde direct achter die auto aanschieten in de veronderstelling dat ie weer rechts zou gaan, waar ik ook heen moest en die baan was vrij.
    De auto ging alleen in de baan voor linksaf staan (zonder knipperlicht btw) waar meerdere auto's stonden te wachten en stond dus ineens stil. Waarna ik er dus bijna bovenop klapte. Stond echt 1 cm van zn bumper af. In mn hoofd zat ik al te wachten op de klap zeg maar. Sjees wat was ik toen dankbaar voor mn remmen zeg.
    pi_42115657
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
    Twee weekjes geleden nog een nouja wil het geen stunt noemen meer een *oops* momentje.
    We hebben hier zo een lekker overzichtelijk en logisch kruispunt *ahum* omdat jullie dol zijn op paint verhaaltjes en het anders ommogelijk om te snappen hoe dat ding in elkaar zit, situatieschets:

[afbeelding]

Okay kom je dus van rechtsboven (rood) mag je rechtdoor naar het grote kruispunt of linksafslaan en dan kan je daar rechtdoor een straat in of je mag weer links waar de groene vandaan komt.
    Ben je groen mag je rechtsaf en dan kan je meteen weer rechts of afslaan naar links richting het grote kruispunt.
    Of je bent blauw dan kom je net van het grote kruispunt af en kan je dus links, links (weer terug) of links, rechts of rechtdoor.

Nu kwam ik dus uit de richting van het blauwe pijltje en ik kom zo aanrijden waar groen, rood en blauw kruizen. Het was erg druk. Rode baan voor rechtdoor stond helemaal vol, voor linksaf voor rood stonden ook een paar auto's te wachten, daar heb ik voorrang op en dr kwam vanuit de groene kant ook een auto die ik weer voorrang moet geven.
    Dus ik wacht netjes op die groene auto, die heeft zn knipper uit naar rechts en ik had een btje haast, het was druk en wilde direct achter die auto aanschieten in de veronderstelling dat ie weer rechts zou gaan, waar ik ook heen moest en die baan was vrij.
    De auto ging alleen in de baan voor linksaf staan (zonder knipperlicht btw) waar meerdere auto's stonden te wachten en stond dus ineens stil. Waarna ik er dus bijna bovenop klapte. Stond echt 1 cm van zn bumper af. In mn hoofd zat ik al te wachten op de klap zeg maar. Sjees wat was ik toen dankbaar voor mn remmen zeg.
    Ja dan ben je blij dat er remmen op je auto zitten
    pi_42115842
    oke ik heb heul wat stunts uitgehaald op de openbare weg... maar daar zullen we het maar niet over hebben!

hetgeen wat mij het meest bijstaat is in sloterdijk. daar heb je zo een rangeerterrein voor treinen. dan heb je een soort van schans (zodat auto's ter hoogte van de trein kunnen komen) ongeveer 1 meter hoog (net als een perron)
    daar ben ik met een gangetje van 50 op gereden om aan de andere kant dus met een aardige knal weer op de weg te komen!

resultaat, motorblok afgebroken van alle bevestigingspunten, uitlaat uiteraard helemaal verneukt, 1 klapband en 2 schokbrekers in puin!
    pi_42128014
    eehm...100 waar ik 60 mocht ofzo.... jazeg wat wil je als je alleen in de peugeot partner van je moeder mag rijden
      dinsdag 26 september 2006 @ 06:34:54 #266
    3671 glasbak
    Sjeeskees ©®
    pi_42132929
    In de auto (Volvo 850 GLnogwat Estate) van m'n toenmalige baas met spoed van uitgeest naar arnhem gereden. Hij was met zakenrelaties op weg naar hongarije,maar was z'n paspoort vergeten.Of ik die effe wilde brengen... (op een zondag..)

Dat resulteerde dus in :

Door de stromende regen met 140+ over de A9/A2. Ergens ingehaald worden door een ambulance met toeters en bellen,dus hop..gevarenlichten aan en gas drop,achter de ambu aan... Snelheid opgevoerd naar 160/170+,nog steeds stromende regen dus..

Ondertussen gestopt met regenen en tegen de 200 over de A12 (kon niet echt een topsnelheid bereiken want het was te druk ...)

En een maat die naast me zat met het angstzweet in z'n bilnaad omdat hij (ondanks z'n praatjes altijd) toch niet zoveel stalen zenuwen bezat als dat hij dacht

Kom ik aan op de afgesproken plek, zegt m'n baas " Zo, jij bent rap..Dat gaat me vast een paar bekeuringen kosten" "moah", zei ik," Ik heb me redelijk gedragen onderweg. Ik had gewoon alles mee.. kon lekker vlot doorrijden" terwijl m'n maat nog met het zweet op z'n voorhoofd stond

Verder ben ik altijd braaf geweest

[ Bericht 1% gewijzigd door glasbak op 26-09-2006 06:57:24 ]
    pi_42145618
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 06:34 schreef glasbak het volgende:
    In de auto (Volvo 850 GLnogwat Estate) van m'n toenmalige baas met spoed van uitgeest naar arnhem gereden. Hij was met zakenrelaties op weg naar hongarije,maar was z'n paspoort vergeten.Of ik die effe wilde brengen... (op een zondag..)

Dat resulteerde dus in :

Door de stromende regen met 140+ over de A9/A2. Ergens ingehaald worden door een ambulance met toeters en bellen,dus hop..gevarenlichten aan en gas drop,achter de ambu aan... Snelheid opgevoerd naar 160/170+,nog steeds stromende regen dus..

Ondertussen gestopt met regenen en tegen de 200 over de A12 (kon niet echt een topsnelheid bereiken want het was te druk ...)

En een maat die naast me zat met het angstzweet in z'n bilnaad omdat hij (ondanks z'n praatjes altijd) toch niet zoveel stalen zenuwen bezat als dat hij dacht

Kom ik aan op de afgesproken plek, zegt m'n baas " Zo, jij bent rap..Dat gaat me vast een paar bekeuringen kosten" "moah", zei ik," Ik heb me redelijk gedragen onderweg. Ik had gewoon alles mee.. kon lekker vlot doorrijden" terwijl m'n maat nog met het zweet op z'n voorhoofd stond

hahaha
    pi_42150264
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 06:34 schreef glasbak het volgende:

Dat resulteerde dus in :

Dat zijn nou altijd de leuke klusjes op het werk.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
      dinsdag 26 september 2006 @ 20:33:39 #269
    14827 Kogando
    Modelprutser
    pi_42150760
    Hmm, ik heb wel een aantal onverantwoordelijke dingen gedaan met een auto.

1 ) Samen met 2 maten een auto voor de vakantie gekocht. Een van die vrienden had nog geen rijbewijs en hij wilde toch graag rijden dus ik liet hem sturen terwijl ik achter het stuur zat. Vliegen we zo de bocht uit tegen een verkeersbord aan. Vervolgens zat er een deuk in de voorkant en was de radiateur lek. Op dat gat hebben we toen een stuk van een cd gelijmd en zijn daarna naar Tsjechië op vakantie gegaan.

2 ) Met dezelfde auto midden in de nacht midden in het centrum door een groot bloemperk heen gedenderd. Niet per ongeluk.

3 ) De auto uiteindelijk opgeblazen met een lawinepijl, trouwe fokkers herinneren zich het topic vast nog wel. Hierna ben ik nog met de auto naar de sloop gereden zonder voorruit, hele dashboard aan barrels, bijrijdersstoel eruit, bodemplaat los, alle deuren scheef, etc.

4 ) Midden in de nacht met mijn auto van een viaduct naar beneden gescheurd en onderaan tot de ontdekking komen dat er toch wel veel bagger in de bocht ligt. Vervolgens maar rechtdoor gereden zo een braakliggende akker in waar ik ververvolgens een uur lang met mijn neefje heb geprobeerd de auto weer los te krijgen. En dit met -10 graden. Een passerende vent met een land rover heeft ons uiteindelijk los getrokken.

5 ) Mijn vriendin in mijn BMW laten rijden zonder rijbewijs waarna ze de sloot in reed.

6 ) Zo hard met de Saab turbo van mijn pa rijden dat toen ik hem daarna in de garage parkeerde heel de garage stonk naar smeulend rubber en de velgen zo heet waren dat mijn pa de wielen niet eens aan kon raken. Daarna heb ik er niet zo vaak meer in gereden.

7 ) De lampen van mijn Ford Courier aan laten staan waardoor de accu leeg was. Hierna een vriendin ingeschakeld die hem wel even aan zou slepen. Helaas had ik geen sleepoog waarop ik de sleepkabel maar bevestigde aan de balk aan de voorzijde onder de motorkap. Vijf minuten later liep de motor wel maar kreeg ik de motorkap niet meer dicht omdat alles krom stond.

8 ) Met mijn brakke Ford Courier zo'n enorm rookgordijn opwerpen dat de hele snelweg mistig was waarop ik maar besloot de ANWB te bellen en zo gebruik te maken van mijn nieuwe lidmaatschap. Helaas bleek bij aankomst van de ANWB-monteur dat ik slechts een abonnement had op vakantieboekjes, reiskaarten en dergelijke rommel. Daarop ben ik maar weer verder getuft.

9 ) Na 2 kilometer voor het eerst in een BMW te hebben gereden bij de eerste snelweg bocht gelijk uitbreken en achterstevoren komen te staan midden op de weg.

10 ) Etc.

Ik weet het, ik ben een asociaal in het verkeer, sorry. Ik heb gelukkig nog nooit een aanrijding gehad en ik denk dat ik een heel goed beschermengeltje heb.

Maar tegenwoordig doe ik wel normaal.
    Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
    pi_42151188
    - Een proefritje maken in een Mini Cooper S en zo hard raggen dat de geur van rubber niet te harden was. Je had de kop van die verkoper moeten zien

- 's Nachts op de A44 mn lichten uit doen, op een auto afrijden, dicht erachter gaan zitten en ineens je groot licht aandoen

- 's Nachts naar Barcelona rijden, maar te beroerd zijn om over de Peage te gaan. Binnendoor dus. Onbekende wegen, 140 rijden langs bordjes '40, relantir' op heerlijke heuvelweggetjes. Het rijden was erg leuk, het ernaast zitten als de ander reed een stuk minder.

- Op nieuwjaarsochtend 8 uur 'sochtends de sleutels 'lenen' van de auto van een maat, om vervolgens zn auto aan bonken te rijden. Niet leuk, achteraf wel grappig.

- In mn studententijd een bijbaantje hebben als porter bij Budget rent a car. Cool. Zeker die keer dat het ijzelde en er toch echt 6 busjes naar het politiebureau moesten worden gereden. Die dingen breken een partij ver uit

-met 140 over de Scheveningse boulevard en de stoep van de middenberm raken waardoor de voorband ontploft. Spannend

Gekke dingen gedaan in een auto. Gelukkig heb ik nu een motor
    Big dick.
    pi_42168299
    Over motoren gesproken...
    Afgelopen zaterdag nog een bekeuring opgelopen voor 'gebruik verdrijvingsvlak', tijdens een min of meer zinvolle (?) inhaalactie op twee oude omaatjes. De agent wilde mijn argumenten niet weten en begon meteen over mijn open demper, kentekenplaat aan de zijkant, pinkers in het stuur en defecte remlicht..
    135 euro, alsjeblieft.
      woensdag 27 september 2006 @ 13:55:41 #272
    40495 sickah
    Shit happens
    pi_42168758
    Stoned autorijden met regen....

Dan in een slip komen en om je as heen draaien en tegen de lantaarnpaal "parkeren" uitstappen *checked* kromme lantaarnpaal en verbaasd kijken naar de lantaarnpaalafdruk in de zijkant van de auto.

Keer goed om me heen gekeken en gauw naar huis gereden

Sindsdien nooit meer stoned auto gereden.
    No bees were killed in the posting of this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
    pi_42217475
    met me grootouders achterin ergens heen gereden,,,, NOOOIT MEER
    pi_42219015
    ik heb in wintermaand opel corsa 1.5TD door rontonde te hard rijden waar glad was (ijzel).
    de achterkant gleed beetje uit.
    2 keer op de rontonde na. was wel cool..

120 km/u door zware regenbui door en daarbij ging de voorwielen beetje slippen..

al wat keren voluit gereden in afsluitdijk.

Ook in Texel was er 2 auto waaronder mijne.. door boerenweggetje tot 80km/u weggetje.. daar scheurden we door. reed bijna haan aan die losliep
    Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
      zondag 1 oktober 2006 @ 15:19:55 #276
    106959 Nerdmans
    krekwakwauw
    pi_42281206
    Ik ben eens voor de gein op een late avond achteruit naar de MC donalds gereden.
    Dat is toch zo'n 4 kilometer heen en 4 terug. Ook achteruit door de MCdrive, waardoor de manager ons wegstuurde zonder dat we de bestelling kregen.

We hebben ons echt Ziek gelachen.
    Op de binnedoor weggetjes gaat t nog wel, maar op zo'n 70 weg is t listig
    ooit kom ik aan die 1000 pk :)
    pi_42281373
    Met mn 72'er kever over het parkeerterein scheuren naast de Silverdome (Zoetermeer) s'nachts na werk. Het had geregend en ik wou eens weten wat dat ding aankon qua bochten.. weet nu dat dat ding alleen wat doorhelt maar niet zo snel uit de bocht vliegt
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
    pi_42282258
    met een ford transit met 80 aankomen rijden op een gladde weg en dan 10 cm voor de sloot stoppen
    2 weken geleden nog met een pick up ford transit tot op de bodemplaat vastgezeten met rupskraan bevrijd
    Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
    pi_42282684
    quote:
    Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
    Leuk topic.

Lachen man.

Vrienden, jij ?
    pi_42290209
    Met een Yamaha zonder dempers (open pijpen dus) op zondagochtend door het dorp rijden.
      zondag 1 oktober 2006 @ 21:56:12 #281
    110737 Jim.Beam
    Manwhore Lion
    pi_42293402
    quote:
    Op zondag 1 oktober 2006 16:19 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Vrienden, jij ?
    Nu niet meer
    pi_42427164
    quote:
    Op zondag 1 oktober 2006 21:56 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Nu niet meer
    Hij heeft hoop ik wel meer vrienden toch?
    pi_42427831
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 17:11 schreef Bezemsteel het volgende:
    Hij heeft hoop ik wel meer vrienden toch?
    Nee
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:34:28 #285
    79966 dekilo
    Stam is ok
    pi_42829232
    Op een regenachtige dag op een kruispunt met 50 een bocht genomen toen ik eenmaal uitgespind was keek ik de automoblist die achter me reed recht in de ogen.
    Dezelfde dag nog nieuwe banden op de auto laten plaatsen!!
    Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
    pi_42839176
    quote:
    Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
    ik heb in wintermaand opel corsa 1.5TD door rontonde te hard rijden waar glad was (ijzel).
    de achterkant gleed beetje uit.
    2 keer op de rontonde na. was wel cool..

120 km/u door zware regenbui door en daarbij ging de voorwielen beetje slippen..

al wat keren voluit gereden in afsluitdijk.

Ook in Texel was er 2 auto waaronder mijne.. door boerenweggetje tot 80km/u weggetje.. daar scheurden we door. reed bijna haan aan die losliep
    Offtopic: Lees je post eens na voor je op invoeren klikt... Het lijkt wel bijna Nederlands...
    pi_42841246
    quote:
    Op zondag 24 september 2006 18:47 schreef Jim.Beam het volgende:

snachts op provinciale weg rijdend motor uitgezet en kijken hoever ik kwam.
    Dat is dus superdom, je stuurslot zou er maar opspringen
    De status 'bagger-user' voorbij
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:49:04 #288
    14320 TR08
    Verschijnt direct onder je ...
    pi_42841352
    1x tegen de 100 gereden in de bebouwde kom. Ik mocht een stukje met een porsche 911 rijden. In de 2 vol gas gegeven en toen ik zenuwachtig werd gas los en op de teller gekeken. Was erg spannend op zich, maar achteraf niet verstandig. Gelukkig ook niet erg link, maar niet voor herhaling vatbaar.

Was 's nachts op zich, geen verkeer verder. Maar ik zou het -op zo'n lokatie- niet nog eens doen. Op een buitenweg met goed zicht daarentegen zou ik het graag nog eens proberen
    pi_42842053
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Hij moest zeker z'n ikea stabelbed gaan brengen in de grachtengordel
    Te huur, per minuut of voor een uur.
      zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:34:23 #290
    3671 glasbak
    Sjeeskees ©®
    pi_42863717
    quote:

[..]

Kan je makkelijk doen, zolang je de sleutel maar niet uit het contact haalt.
    pi_42866265
    quote:

[..]

Op rotondes enzo valt mn motor wel eens uit, dan moet ik m ook ff starten. Geen probleem en niks gevaarlijks aan.
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
    pi_42866644
    whatever

[ Bericht 97% gewijzigd door Wojworshebn op 22-10-2006 15:17:59 ]
    pi_42866670
    quote:
    Op zaterdag 21 oktober 2006 15:34 schreef glasbak het volgende:

[..]

Kan je makkelijk doen, zolang je de sleutel maar niet uit het contact haalt.
    Nee, het stuurslot springt er ook op met de sleutel er nog in, pas als de sleutel op contact staat is het stuurslot weg.
    pi_42866693
    quote:
    Op zaterdag 21 oktober 2006 17:24 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Op rotondes enzo valt mn motor wel eens uit, dan moet ik m ook ff starten. Geen probleem en niks gevaarlijks aan.
    Op een rotonde rij je wel even wat minder hard, bovendien heb je dan het stuur wss zo staan dat ie lang niet in het gebied van het stuurslot zit.
    pi_42866905
    Bij mn toenmalige zaterdagbaan bij een garagebedrijf met 60 km p/u de werkplaats binnen rijden, om er dan achter te komen dat de remmen niet werken, vervolgens de handrem verticaal trekken en tot stilstand komen op 5 cm van een netgespoten corrado. Overigens nadat ik bijna mn collega op de motorkap had
    pi_42880643
    quote:
    Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef Ridocar het volgende:
    [...]
    Voor mij: Met een standaard Renault 5 door het bos rallyen, top 90km/h.
    [...]
    Niet veel bijzonders dus.
    Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
    Abusing semicolons since 1987.
    pi_42880927
    Die laatste zin was een uitlokker.

90km/h is niet gelogen.
    pi_42881055
    Van Meppel tot Zwolle rijden met 200+, terwijl ik daar al 2x gepakt ben

Nog 'n hele flauwe, met mijn ouwe BMW 's winters eens 't bos in gegaan, zaten we op 'n gegeven moment vast op een compleet bevroren parkeerplaats.
    Beide achterwielen in 'n kuiltje, dus eruit rijden ging niet.
    Auto in de 1 gezet, heel voorzichtig de koppeling op laten komen zodat de wielen draaiden, uitgestapt en met z'n 2en de auto eruit geduwd.
    Daarna heel snel achter de auto aangesprint en ingestapt
    ik ontwikkel melk voor regionale politiekorpsen.
    pi_42881110
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef politiemelk het volgende:
    Van Meppel tot Zwolle rijden met 200+, terwijl ik daar al 2x gepakt ben

Nog 'n hele flauwe, met mijn ouwe BMW 's winters eens 't bos in gegaan, zaten we op 'n gegeven moment vast op een compleet bevroren parkeerplaats.
    Beide achterwielen in 'n kuiltje, dus eruit rijden ging niet.
    Auto in de 1 gezet, heel voorzichtig de koppeling op laten komen zodat de wielen draaiden, uitgestapt en met z'n 2en de auto eruit geduwd.
    Daarna heel snel achter de auto aangesprint en ingestapt
    Mocht het je de volgende keer overkomen, gewoon in 5 prakken, en volgas.
    Op een gegeven moment kom je wel los.
    pi_42881161
    quote:
    kick douwn inrammen. dat heeft mijn leven gered,
    wat was ik blij met een echte auto.
    Echte auto's hebben geen automaat
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_42881281
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Mocht het je de volgende keer overkomen, gewoon in 5 prakken, en volgas.
    Op een gegeven moment kom je wel los.
    Dit was leuker

Burnout proberen te trekken met een Mercedes busje met dubbellucht is ook leuk, had al m'n spullen achterin de bak liggen. Die dingen hebben best veel grip
    ik ontwikkel melk voor regionale politiekorpsen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')