abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:26:21 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_22181906
360 graden draaien met de auto

Rijden, insturen, handrem aantrekken, doordraaien en weer gas geven
Op een lege parkeerplaats met sneeuw.

Was best leuk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 september 2004 @ 05:12:05 #252
104563 Ronbo23
Fuck the Fucking Fuckers
pi_22210172
Met me ouwe gare bmw 320i met 3 weken rijervaring na een fikse hagelbui een poging tot driften doen op een landweg...resultaat was da we hartstikke vast stonden en de boer met de trekker ons deruit moest halen...
Nu na 2 slipcursussen kan ik wel op regenachtige nachten iedere rotonde een keer of 5 driftend rondgaan.... and I love it!!
  zondag 24 september 2006 @ 15:04:14 #254
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_42092210
Op 2 wielen rijden met een heftruck.. niet leuk
pi_42095718
Op een industrieterrein van een soort van schuine helling afgereden, met iets van 50 km/h. De voorbumper klapte echt in de grond. Daarna via de andere kant gegaan, toen vloog ik een stukje door de lucht .
Met diezelfde auto ging een vriend van me op het dak liggen terwijl we rondjes draaiden op een leeg parkeerterrein. Hij hield zich vast aan de dakrand, toen ineens een andere gast op zn handen ging slaan zodat hij eraf vloog . Verder niet gewond geraakt ofzo, we reden niet echt hard, maar het was wel grappig. Verder nog meer van dat soort ongein met die wagen uitgehaald, was een goedkoop ragding waar we in reden totdat hij uit elkaar viel .

Ook een keer een verkeersdrempel niet gezien, was zo'n drempel waar je met 30 overheen moest en ik reed 60. Vloog een stukje door de lucht ofzo, iig ik raakte met mijn hoofd het dak en het was best een klap.
  zondag 24 september 2006 @ 18:47:23 #256
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_42096424
210 op 80 km weg.
Met maatje en 2 oude wrakken tikkertje gespeeld op industrieterrein.
snachts op provinciale weg rijdend motor uitgezet en kijken hoever ik kwam.
springschansjes maken
  zondag 24 september 2006 @ 19:12:26 #257
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_42096804
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Bezemsteel het volgende:
Iets te snel optrekken

Voor de rest niet zo veel
Zodanig dat je achterkant uitbreekt bedoel je ? Anders komt er niet echt veel stuntwerk bij kijken he
It's okay to be white
pi_42100110
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:12 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Zodanig dat je achterkant uitbreekt bedoel je ? Anders komt er niet echt veel stuntwerk bij kijken he
Tjaa iets te snel door de bocht en dat de achterkant uitbreekt, schrok wel een beetje moet ik zeggen
pi_42100639
Vliegen met de auto van mijn tante.
Een achteraf weggetje was van nieuw asfalt voorzien en net weer geopend. Hebben die [censuur] lui er een drempel in gedaan, maar nog geen markering erop gezet, of waarschuwingsborden geplaatst. Resultaat was een sprong van een meter of wat en bijna een weiland invliegen omdat de auto schuin terecht kwam en ineens weggleed.
pi_42103289
een klein bruggetje pakken met een subaru impreza wrx met ca 100 km/h en vervolgens voor een meter of 5 helemaal los van dr grond zijn
verder ook nog wel het nodige slip en scheruwerk op mn kerfstok, maar dat is niet zo boeiend
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_42111207
180 graden slippen op de rijksweg bij Ede..

En nee, dit was niet de bedoeling.
pi_42111217
Twee weekjes geleden nog een nouja wil het geen stunt noemen meer een *oops* momentje.
We hebben hier zo een lekker overzichtelijk en logisch kruispunt *ahum* omdat jullie dol zijn op paint verhaaltjes en het anders ommogelijk om te snappen hoe dat ding in elkaar zit, situatieschets:

Okay kom je dus van rechtsboven (rood) mag je rechtdoor naar het grote kruispunt of linksafslaan en dan kan je daar rechtdoor een straat in of je mag weer links waar de groene vandaan komt.
Ben je groen mag je rechtsaf en dan kan je meteen weer rechts of afslaan naar links richting het grote kruispunt.
Of je bent blauw dan kom je net van het grote kruispunt af en kan je dus links, links (weer terug) of links, rechts of rechtdoor.

Nu kwam ik dus uit de richting van het blauwe pijltje en ik kom zo aanrijden waar groen, rood en blauw kruizen. Het was erg druk. Rode baan voor rechtdoor stond helemaal vol, voor linksaf voor rood stonden ook een paar auto's te wachten, daar heb ik voorrang op en dr kwam vanuit de groene kant ook een auto die ik weer voorrang moet geven.
Dus ik wacht netjes op die groene auto, die heeft zn knipper uit naar rechts en ik had een btje haast, het was druk en wilde direct achter die auto aanschieten in de veronderstelling dat ie weer rechts zou gaan, waar ik ook heen moest en die baan was vrij.
De auto ging alleen in de baan voor linksaf staan (zonder knipperlicht btw) waar meerdere auto's stonden te wachten en stond dus ineens stil. Waarna ik er dus bijna bovenop klapte. Stond echt 1 cm van zn bumper af. In mn hoofd zat ik al te wachten op de klap zeg maar. Sjees wat was ik toen dankbaar voor mn remmen zeg.
pi_42115657
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Twee weekjes geleden nog een nouja wil het geen stunt noemen meer een *oops* momentje.
We hebben hier zo een lekker overzichtelijk en logisch kruispunt *ahum* omdat jullie dol zijn op paint verhaaltjes en het anders ommogelijk om te snappen hoe dat ding in elkaar zit, situatieschets:

[afbeelding]

Okay kom je dus van rechtsboven (rood) mag je rechtdoor naar het grote kruispunt of linksafslaan en dan kan je daar rechtdoor een straat in of je mag weer links waar de groene vandaan komt.
Ben je groen mag je rechtsaf en dan kan je meteen weer rechts of afslaan naar links richting het grote kruispunt.
Of je bent blauw dan kom je net van het grote kruispunt af en kan je dus links, links (weer terug) of links, rechts of rechtdoor.

Nu kwam ik dus uit de richting van het blauwe pijltje en ik kom zo aanrijden waar groen, rood en blauw kruizen. Het was erg druk. Rode baan voor rechtdoor stond helemaal vol, voor linksaf voor rood stonden ook een paar auto's te wachten, daar heb ik voorrang op en dr kwam vanuit de groene kant ook een auto die ik weer voorrang moet geven.
Dus ik wacht netjes op die groene auto, die heeft zn knipper uit naar rechts en ik had een btje haast, het was druk en wilde direct achter die auto aanschieten in de veronderstelling dat ie weer rechts zou gaan, waar ik ook heen moest en die baan was vrij.
De auto ging alleen in de baan voor linksaf staan (zonder knipperlicht btw) waar meerdere auto's stonden te wachten en stond dus ineens stil. Waarna ik er dus bijna bovenop klapte. Stond echt 1 cm van zn bumper af. In mn hoofd zat ik al te wachten op de klap zeg maar. Sjees wat was ik toen dankbaar voor mn remmen zeg.
Ja dan ben je blij dat er remmen op je auto zitten
pi_42115842
oke ik heb heul wat stunts uitgehaald op de openbare weg... maar daar zullen we het maar niet over hebben!

hetgeen wat mij het meest bijstaat is in sloterdijk. daar heb je zo een rangeerterrein voor treinen. dan heb je een soort van schans (zodat auto's ter hoogte van de trein kunnen komen) ongeveer 1 meter hoog (net als een perron)
daar ben ik met een gangetje van 50 op gereden om aan de andere kant dus met een aardige knal weer op de weg te komen!

resultaat, motorblok afgebroken van alle bevestigingspunten, uitlaat uiteraard helemaal verneukt, 1 klapband en 2 schokbrekers in puin!
pi_42128014
eehm...100 waar ik 60 mocht ofzo.... jazeg wat wil je als je alleen in de peugeot partner van je moeder mag rijden
  dinsdag 26 september 2006 @ 06:34:54 #266
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_42132929
In de auto (Volvo 850 GLnogwat Estate) van m'n toenmalige baas met spoed van uitgeest naar arnhem gereden. Hij was met zakenrelaties op weg naar hongarije,maar was z'n paspoort vergeten.Of ik die effe wilde brengen... (op een zondag..)

Dat resulteerde dus in :

Door de stromende regen met 140+ over de A9/A2. Ergens ingehaald worden door een ambulance met toeters en bellen,dus hop..gevarenlichten aan en gas drop,achter de ambu aan... Snelheid opgevoerd naar 160/170+,nog steeds stromende regen dus..

Ondertussen gestopt met regenen en tegen de 200 over de A12 (kon niet echt een topsnelheid bereiken want het was te druk ...)

En een maat die naast me zat met het angstzweet in z'n bilnaad omdat hij (ondanks z'n praatjes altijd) toch niet zoveel stalen zenuwen bezat als dat hij dacht

Kom ik aan op de afgesproken plek, zegt m'n baas " Zo, jij bent rap..Dat gaat me vast een paar bekeuringen kosten" "moah", zei ik," Ik heb me redelijk gedragen onderweg. Ik had gewoon alles mee.. kon lekker vlot doorrijden" terwijl m'n maat nog met het zweet op z'n voorhoofd stond

Verder ben ik altijd braaf geweest

[ Bericht 1% gewijzigd door glasbak op 26-09-2006 06:57:24 ]
pi_42145618
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 06:34 schreef glasbak het volgende:
In de auto (Volvo 850 GLnogwat Estate) van m'n toenmalige baas met spoed van uitgeest naar arnhem gereden. Hij was met zakenrelaties op weg naar hongarije,maar was z'n paspoort vergeten.Of ik die effe wilde brengen... (op een zondag..)

Dat resulteerde dus in :

Door de stromende regen met 140+ over de A9/A2. Ergens ingehaald worden door een ambulance met toeters en bellen,dus hop..gevarenlichten aan en gas drop,achter de ambu aan... Snelheid opgevoerd naar 160/170+,nog steeds stromende regen dus..

Ondertussen gestopt met regenen en tegen de 200 over de A12 (kon niet echt een topsnelheid bereiken want het was te druk ...)

En een maat die naast me zat met het angstzweet in z'n bilnaad omdat hij (ondanks z'n praatjes altijd) toch niet zoveel stalen zenuwen bezat als dat hij dacht

Kom ik aan op de afgesproken plek, zegt m'n baas " Zo, jij bent rap..Dat gaat me vast een paar bekeuringen kosten" "moah", zei ik," Ik heb me redelijk gedragen onderweg. Ik had gewoon alles mee.. kon lekker vlot doorrijden" terwijl m'n maat nog met het zweet op z'n voorhoofd stond

hahaha
pi_42150264
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 06:34 schreef glasbak het volgende:

Dat resulteerde dus in :

Dat zijn nou altijd de leuke klusjes op het werk.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:33:39 #269
14827 Kogando
Modelprutser
pi_42150760
Hmm, ik heb wel een aantal onverantwoordelijke dingen gedaan met een auto.

1 ) Samen met 2 maten een auto voor de vakantie gekocht. Een van die vrienden had nog geen rijbewijs en hij wilde toch graag rijden dus ik liet hem sturen terwijl ik achter het stuur zat. Vliegen we zo de bocht uit tegen een verkeersbord aan. Vervolgens zat er een deuk in de voorkant en was de radiateur lek. Op dat gat hebben we toen een stuk van een cd gelijmd en zijn daarna naar Tsjechië op vakantie gegaan.

2 ) Met dezelfde auto midden in de nacht midden in het centrum door een groot bloemperk heen gedenderd. Niet per ongeluk.

3 ) De auto uiteindelijk opgeblazen met een lawinepijl, trouwe fokkers herinneren zich het topic vast nog wel. Hierna ben ik nog met de auto naar de sloop gereden zonder voorruit, hele dashboard aan barrels, bijrijdersstoel eruit, bodemplaat los, alle deuren scheef, etc.

4 ) Midden in de nacht met mijn auto van een viaduct naar beneden gescheurd en onderaan tot de ontdekking komen dat er toch wel veel bagger in de bocht ligt. Vervolgens maar rechtdoor gereden zo een braakliggende akker in waar ik ververvolgens een uur lang met mijn neefje heb geprobeerd de auto weer los te krijgen. En dit met -10 graden. Een passerende vent met een land rover heeft ons uiteindelijk los getrokken.

5 ) Mijn vriendin in mijn BMW laten rijden zonder rijbewijs waarna ze de sloot in reed.

6 ) Zo hard met de Saab turbo van mijn pa rijden dat toen ik hem daarna in de garage parkeerde heel de garage stonk naar smeulend rubber en de velgen zo heet waren dat mijn pa de wielen niet eens aan kon raken. Daarna heb ik er niet zo vaak meer in gereden.

7 ) De lampen van mijn Ford Courier aan laten staan waardoor de accu leeg was. Hierna een vriendin ingeschakeld die hem wel even aan zou slepen. Helaas had ik geen sleepoog waarop ik de sleepkabel maar bevestigde aan de balk aan de voorzijde onder de motorkap. Vijf minuten later liep de motor wel maar kreeg ik de motorkap niet meer dicht omdat alles krom stond.

8 ) Met mijn brakke Ford Courier zo'n enorm rookgordijn opwerpen dat de hele snelweg mistig was waarop ik maar besloot de ANWB te bellen en zo gebruik te maken van mijn nieuwe lidmaatschap. Helaas bleek bij aankomst van de ANWB-monteur dat ik slechts een abonnement had op vakantieboekjes, reiskaarten en dergelijke rommel. Daarop ben ik maar weer verder getuft.

9 ) Na 2 kilometer voor het eerst in een BMW te hebben gereden bij de eerste snelweg bocht gelijk uitbreken en achterstevoren komen te staan midden op de weg.

10 ) Etc.

Ik weet het, ik ben een asociaal in het verkeer, sorry. Ik heb gelukkig nog nooit een aanrijding gehad en ik denk dat ik een heel goed beschermengeltje heb.

Maar tegenwoordig doe ik wel normaal.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_42151188
- Een proefritje maken in een Mini Cooper S en zo hard raggen dat de geur van rubber niet te harden was. Je had de kop van die verkoper moeten zien

- 's Nachts op de A44 mn lichten uit doen, op een auto afrijden, dicht erachter gaan zitten en ineens je groot licht aandoen

- 's Nachts naar Barcelona rijden, maar te beroerd zijn om over de Peage te gaan. Binnendoor dus. Onbekende wegen, 140 rijden langs bordjes '40, relantir' op heerlijke heuvelweggetjes. Het rijden was erg leuk, het ernaast zitten als de ander reed een stuk minder.

- Op nieuwjaarsochtend 8 uur 'sochtends de sleutels 'lenen' van de auto van een maat, om vervolgens zn auto aan bonken te rijden. Niet leuk, achteraf wel grappig.

- In mn studententijd een bijbaantje hebben als porter bij Budget rent a car. Cool. Zeker die keer dat het ijzelde en er toch echt 6 busjes naar het politiebureau moesten worden gereden. Die dingen breken een partij ver uit

-met 140 over de Scheveningse boulevard en de stoep van de middenberm raken waardoor de voorband ontploft. Spannend

Gekke dingen gedaan in een auto. Gelukkig heb ik nu een motor
Big dick.
pi_42168299
Over motoren gesproken...
Afgelopen zaterdag nog een bekeuring opgelopen voor 'gebruik verdrijvingsvlak', tijdens een min of meer zinvolle (?) inhaalactie op twee oude omaatjes. De agent wilde mijn argumenten niet weten en begon meteen over mijn open demper, kentekenplaat aan de zijkant, pinkers in het stuur en defecte remlicht..
135 euro, alsjeblieft.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:55:41 #272
40495 sickah
Shit happens
pi_42168758
Stoned autorijden met regen....

Dan in een slip komen en om je as heen draaien en tegen de lantaarnpaal "parkeren" uitstappen *checked* kromme lantaarnpaal en verbaasd kijken naar de lantaarnpaalafdruk in de zijkant van de auto.

Keer goed om me heen gekeken en gauw naar huis gereden

Sindsdien nooit meer stoned auto gereden.
No bees were killed in the posting of this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
pi_42217475
met me grootouders achterin ergens heen gereden,,,, NOOOIT MEER
pi_42219015
ik heb in wintermaand opel corsa 1.5TD door rontonde te hard rijden waar glad was (ijzel).
de achterkant gleed beetje uit.
2 keer op de rontonde na. was wel cool..

120 km/u door zware regenbui door en daarbij ging de voorwielen beetje slippen..

al wat keren voluit gereden in afsluitdijk.

Ook in Texel was er 2 auto waaronder mijne.. door boerenweggetje tot 80km/u weggetje.. daar scheurden we door. reed bijna haan aan die losliep
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:19:55 #276
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_42281206
Ik ben eens voor de gein op een late avond achteruit naar de MC donalds gereden.
Dat is toch zo'n 4 kilometer heen en 4 terug. Ook achteruit door de MCdrive, waardoor de manager ons wegstuurde zonder dat we de bestelling kregen.

We hebben ons echt Ziek gelachen.
Op de binnedoor weggetjes gaat t nog wel, maar op zo'n 70 weg is t listig
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_42281373
Met mn 72'er kever over het parkeerterein scheuren naast de Silverdome (Zoetermeer) s'nachts na werk. Het had geregend en ik wou eens weten wat dat ding aankon qua bochten.. weet nu dat dat ding alleen wat doorhelt maar niet zo snel uit de bocht vliegt
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_42282258
met een ford transit met 80 aankomen rijden op een gladde weg en dan 10 cm voor de sloot stoppen
2 weken geleden nog met een pick up ford transit tot op de bodemplaat vastgezeten met rupskraan bevrijd
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_42282684
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic.

Mijn beste vriend werd door en stuntrijder doodgereden.

Lachen man.

Vrienden, jij ?
pi_42290209
Met een Yamaha zonder dempers (open pijpen dus) op zondagochtend door het dorp rijden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:56:12 #281
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_42293402
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:19 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Vrienden, jij ?
Nu niet meer
pi_42427164
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:56 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Nu niet meer
Hij heeft hoop ik wel meer vrienden toch?
pi_42427831
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:11 schreef Bezemsteel het volgende:
Hij heeft hoop ik wel meer vrienden toch?
Nee
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:34:28 #285
79966 dekilo
Stam is ok
pi_42829232
Op een regenachtige dag op een kruispunt met 50 een bocht genomen toen ik eenmaal uitgespind was keek ik de automoblist die achter me reed recht in de ogen.
Dezelfde dag nog nieuwe banden op de auto laten plaatsen!!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_42839176
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb in wintermaand opel corsa 1.5TD door rontonde te hard rijden waar glad was (ijzel).
de achterkant gleed beetje uit.
2 keer op de rontonde na. was wel cool..

120 km/u door zware regenbui door en daarbij ging de voorwielen beetje slippen..

al wat keren voluit gereden in afsluitdijk.

Ook in Texel was er 2 auto waaronder mijne.. door boerenweggetje tot 80km/u weggetje.. daar scheurden we door. reed bijna haan aan die losliep
Offtopic: Lees je post eens na voor je op invoeren klikt... Het lijkt wel bijna Nederlands...
pi_42841246
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:47 schreef Jim.Beam het volgende:

snachts op provinciale weg rijdend motor uitgezet en kijken hoever ik kwam.
Dat is dus superdom, je stuurslot zou er maar opspringen
De status 'bagger-user' voorbij
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:49:04 #288
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_42841352
1x tegen de 100 gereden in de bebouwde kom. Ik mocht een stukje met een porsche 911 rijden. In de 2 vol gas gegeven en toen ik zenuwachtig werd gas los en op de teller gekeken. Was erg spannend op zich, maar achteraf niet verstandig. Gelukkig ook niet erg link, maar niet voor herhaling vatbaar.

Was 's nachts op zich, geen verkeer verder. Maar ik zou het -op zo'n lokatie- niet nog eens doen. Op een buitenweg met goed zicht daarentegen zou ik het graag nog eens proberen
pi_42842053
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Hij moest zeker z'n ikea stabelbed gaan brengen in de grachtengordel
Te huur, per minuut of voor een uur.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:34:23 #290
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_42863717
quote:

[..]

Kan je makkelijk doen, zolang je de sleutel maar niet uit het contact haalt.
pi_42866265
quote:

[..]

Op rotondes enzo valt mn motor wel eens uit, dan moet ik m ook ff starten. Geen probleem en niks gevaarlijks aan.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_42866644
whatever

[ Bericht 97% gewijzigd door Wojworshebn op 22-10-2006 15:17:59 ]
pi_42866670
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:34 schreef glasbak het volgende:

[..]

Kan je makkelijk doen, zolang je de sleutel maar niet uit het contact haalt.
Nee, het stuurslot springt er ook op met de sleutel er nog in, pas als de sleutel op contact staat is het stuurslot weg.
pi_42866693
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:24 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Op rotondes enzo valt mn motor wel eens uit, dan moet ik m ook ff starten. Geen probleem en niks gevaarlijks aan.
Op een rotonde rij je wel even wat minder hard, bovendien heb je dan het stuur wss zo staan dat ie lang niet in het gebied van het stuurslot zit.
pi_42866905
Bij mn toenmalige zaterdagbaan bij een garagebedrijf met 60 km p/u de werkplaats binnen rijden, om er dan achter te komen dat de remmen niet werken, vervolgens de handrem verticaal trekken en tot stilstand komen op 5 cm van een netgespoten corrado. Overigens nadat ik bijna mn collega op de motorkap had
pi_42880643
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef Ridocar het volgende:
Wat was voor jou het meest bizarre dat je bewust met een auto hebt gedaan.
[...]
Voor mij: Met een standaard Renault 5 door het bos rallyen, top 90km/h.
[...]
Niet veel bijzonders dus.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_42880927
Die laatste zin was een uitlokker.

90km/h is niet gelogen.
pi_42881055
Van Meppel tot Zwolle rijden met 200+, terwijl ik daar al 2x gepakt ben

Nog 'n hele flauwe, met mijn ouwe BMW 's winters eens 't bos in gegaan, zaten we op 'n gegeven moment vast op een compleet bevroren parkeerplaats.
Beide achterwielen in 'n kuiltje, dus eruit rijden ging niet.
Auto in de 1 gezet, heel voorzichtig de koppeling op laten komen zodat de wielen draaiden, uitgestapt en met z'n 2en de auto eruit geduwd.
Daarna heel snel achter de auto aangesprint en ingestapt
ik ontwikkel melk voor regionale politiekorpsen.
pi_42881110
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef politiemelk het volgende:
Van Meppel tot Zwolle rijden met 200+, terwijl ik daar al 2x gepakt ben

Nog 'n hele flauwe, met mijn ouwe BMW 's winters eens 't bos in gegaan, zaten we op 'n gegeven moment vast op een compleet bevroren parkeerplaats.
Beide achterwielen in 'n kuiltje, dus eruit rijden ging niet.
Auto in de 1 gezet, heel voorzichtig de koppeling op laten komen zodat de wielen draaiden, uitgestapt en met z'n 2en de auto eruit geduwd.
Daarna heel snel achter de auto aangesprint en ingestapt
Mocht het je de volgende keer overkomen, gewoon in 5 prakken, en volgas.
Op een gegeven moment kom je wel los.
pi_42881161
quote:
kick douwn inrammen. dat heeft mijn leven gered,
wat was ik blij met een echte auto.
Echte auto's hebben geen automaat
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: