Vrienden, jijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic.
Mijn beste vriend werd door en stuntrijder doodgereden.
Lachen man.
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:11 schreef Bezemsteel het volgende:
Hij heeft hoop ik wel meer vrienden toch?![]()
Offtopic: Lees je post eens na voor je op invoeren klikt... Het lijkt wel bijna Nederlands...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik heb in wintermaand opel corsa 1.5TD door rontonde te hard rijden waar glad was (ijzel).
de achterkant gleed beetje uit.
2 keer op de rontonde na. was wel cool..
120 km/u door zware regenbui door en daarbij ging de voorwielen beetje slippen..
al wat keren voluit gereden in afsluitdijk.
Ook in Texel was er 2 auto waaronder mijne.. door boerenweggetje tot 80km/u weggetje.. daar scheurden we door. reed bijna haan aan die losliep
Dat is dus superdom, je stuurslot zou er maar opspringenquote:Op zondag 24 september 2006 18:47 schreef Jim.Beam het volgende:
snachts op provinciale weg rijdend motor uitgezet en kijken hoever ik kwam.
Hij moest zeker z'n ikea stabelbed gaan brengen in de grachtengordelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dat is dus superdom, je stuurslot zou er maar opspringen![]()
Kan je makkelijk doen, zolang je de sleutel maar niet uit het contact haalt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Op rotondes enzo valt mn motor wel eens uit, dan moet ik m ook ff starten. Geen probleem en niks gevaarlijks aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nee, het stuurslot springt er ook op met de sleutel er nog in, pas als de sleutel op contact staat is het stuurslot weg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Kan je makkelijk doen, zolang je de sleutel maar niet uit het contact haalt.
Op een rotonde rij je wel even wat minder hard, bovendien heb je dan het stuur wss zo staan dat ie lang niet in het gebied van het stuurslot zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:24 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Op rotondes enzo valt mn motor wel eens uit, dan moet ik m ook ff starten. Geen probleem en niks gevaarlijks aan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef Ridocar het volgende:
Wat was voor jou het meest bizarre dat je bewust met een auto hebt gedaan.
[...]
Voor mij: Met een standaard Renault 5 door het bos rallyen, top 90km/h.
[...]
Niet veel bijzonders dus.
Mocht het je de volgende keer overkomen, gewoon in 5 prakken, en volgas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef politiemelk het volgende:
Van Meppel tot Zwolle rijden met 200+, terwijl ik daar al 2x gepakt ben
Nog 'n hele flauwe, met mijn ouwe BMW 's winters eens 't bos in gegaan, zaten we op 'n gegeven moment vast op een compleet bevroren parkeerplaats.
Beide achterwielen in 'n kuiltje, dus eruit rijden ging niet.
Auto in de 1 gezet, heel voorzichtig de koppeling op laten komen zodat de wielen draaiden, uitgestapt en met z'n 2en de auto eruit geduwd.
Daarna heel snel achter de auto aangesprint en ingestapt
Echte auto's hebben geen automaatquote:kick douwn inrammen. dat heeft mijn leven gered,
wat was ik blij met een echte auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |