abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21577890

De Laatste Nieuwtjes

Van Raaij: Transfer Van Bommel wordt moeilijk

EINDHOVEN - De lang verwachte transfer van Mark van Bommel zou wel eens kunnen uitblijven. Borussia Dortmund meldde zich donderdag opnieuw telefonisch bij PSV-voorzitter Harry van Raaij voor de middenvelder. "Maar ik heb het idee dat we er met hen niet uitkomen", aldus de preses. "Een overgang naar die club zou wel eens heel moeilijk kunnen worden."

De interesse van de Duitse club, waar Van Bommels schoonvader Bert van Marwijk sinds deze zomer trainer is, dateert al van enkele maanden geleden. " Maar het bod is niet veel hoger geworden sinds die tijd", zegt Van Raaij. "Ik heb met ze afgesproken dat ik nog een keer bel, maar veel vertrouwen heb ik er niet in."

Van Raaij verwees de belangstelling van Real Madrid naar het rijk der fabelen. "Het zou kunnen, maar Real heeft zich tot op heden niet bij ons gemeld. Ook geen enkele andere club overigens. Van Bommel hoeft ook niet weg. We willen meewerken aan een eventueel vertrek, maar dan willen we wel een marktconforme prijs."

bron: De Telegraaf

Philips moet helpen bij transfer Tevez

PSV wil hoofdsponsor Philips betrekken bij een transfer van de Argentijn Carlos Tevez naar Eindhoven. De komst van de aanvaller zou de multinational commerciële mogelijkheden bieden op het Zuid-Amerikaanse continent, waar de 20-jarige Tevez al tot de beste voetballer werd gekozen.

Philips kan PSV de miljoenen euro's verschaffen waarmee de club vóór 31 augustus de opzienbarende transfer zou kunnen afronden. Volgens trainer en directeur Guus Hiddink wil Tevez, die met Argentinié in de Olympische finale staat, zelf graag naar PSV komen. Hij kiest de weg der geleidelijkheid.

Met de hulp van de Nederlandse spelersmakelaar Rodger Linse probeert PSV Tevez te strikken. De Eindhovense club gebruikte Linse in maart ook al om de belangstelling van (toen nog) Feyenoorder Robin van Persie te polsen.

,,Nooit geschoten is altijd mis'', zegt voorzitter Harry van Raaij. ,,Maar als Tevez zo blijft scoren op de Olympische Spelen, gaat de prijs wel steeds meer omhoog.'' Naar verluidt vraagt Boca Juniors nu zo'n ¤16 miljoen voor zijn spits die centraal voorin maar ook als schaduwspits kan spelen. Van Raaij beschouwt het als de bekroning van zijn PSV-carrière als hij vlak voor zijn pensionering (op 1 september) een topspeler als Tevez kan binnenhalen.

Al enkele weken onderzoekt PSV-directeur Hiddink binnen (begroting) en buiten de club (geldschieters) hoe miljoenen vrijgemaakt kunnen worden om een spits aan te trekken. Daarbij was de kwalificatie voor de Champions League van cruciaal belang. PSV plaatste zich door de 5-0 overwinning op Rode Ster.

Sinds de regeerperiode van president-commissaris Cor Boonstra is Philips niet langer het moederbedrijf maar 'slechts' hoofdsponsor van PSV. De emotionele band werd vervangen door een zakelijke. Daarbij is het zelfs niet onmogelijk dat Philips het contract in de toekomst niet meer zou verlengen.

Onder aanvoering van Hiddink en de opvolger van voorzitter Van Raaij, Philips-topman Rob Westerhof die woensdag aantreedt, probeert PSV de multinational weer meer te betrekken bij projecten die zowel sportief als commercieel interessant zijn. Daarbij wordt gedacht aan de Verenigde Staten en het Verre Oosten. In beide delen van de wereld werkte Westerhof als hoogste baas van Philips en was hij betrokken bij grote sponsorprojecten.

De mogelijke komst van Tevez en de aanwezigheid van een aantal Brazilianen (Gomes, Alex, Leandro) en een talentrijke Peruaan (Farfán) kan het electronicabedrijf gebruiken op de Zuid-Amerikaanse afzetmarkt. Philips slaagde er in de jaren 90 niet in de aanwezigheid van de Brazilianen Romario en Ronaldo bij PSV zakelijk goed uit te buiten.

Bron: AD

En het moment van afgelopen woensdag:

Vorige deel:

Het Officiële PSV Topic #38: Een Rode Ster beuken
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21577976
Uit bij NAC kan altijd natuurlijk, maar zo gek zijn ze daar nu ook weer niet om in het mes te lopen.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 13:51:37 #3
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21577977
Beetje jammer dat een PSV topic wordt geopend met een titel die ruikt naar Ajax-arrogantie
pi_21577982
Laatste posts uit het vorige topic:

Djekko

Ff een quote van PSV Netwerk

Wat mij opvalt is het, dat het naar mijn mening voor een aantal spelers als 'verlossing' voelt om zonder Kezman te spelen. Met Kezman gingen vrijwel alle ballen richting Kezza, begrijpelijk overigens als je in de HCE zo makkelijk scoort. Nu komen de anderen veel meer aan het voetballen toe, metname de buitenspelers en De Jong, m.a.w. het spel komt op mij frisser en verassender over. Ik vind overigens dat Ji-Sung de meest opmerkelijke metamorfose heeft ondergaan; wat was hij woensdag goed zeg, nauwelijks balverlies en sleurend en storend over het veld.

Daarom vraag ik mij dan ook af of we bij het aantrekken van een echte '9', Tevez, we niet weer in het oude situatie vallen. Waardoor het spel van PSV weer te voorspelbaar wordt. Het is dan voor de tegenstander vrij makkelijk om de aanvoer 'droog te leggen' en de spits in de dekking.

Nu vind ik het, zoals gezegd, veel verassender en frisser. Weet niet of jullie dit ook zo zien.

Eens of oneens?

Zapper

Leuke opmerking, zulke woorden stonden donderdag ook in TC Tubantia, ik vind het een zeer interessante opmerking.

Tubantia vond dat het spel van PSV teveel was afgestemd op Kezman, en nu dat niet meer zo is, de rest veel beter speelt
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21578008
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:51 schreef Eilanden het volgende:
Beetje jammer dat een PSV topic wordt geopend met een titel die ruikt naar Ajax-arrogantie
Zie jij één, nee twee uitroeptekens staan dan
pi_21578009
Ahh nee niet weer een topic over de schande van eindhoven
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_21578054
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:52 schreef martijntie het volgende:
Ahh nee niet weer een topic over de schande van eindhoven
Steek je neus dan niet in dit topic
pi_21578082
Oneens; Tevez is veel beter dan Kezman en is een sierlijker spits dan Kezman; Daarnaast denk ik dat het vooral komt doordat Van der Schaaf niet meer in de basis staat en Van Bommel dankzij Cocu meer naar voren kan voetballen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21578084
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:55 schreef Zapper het volgende:

[..]

Steek je neus dan niet in dit topic
das voor de motivatie leren ze meschien eindelijk eens voetballen en winnen ze ook daad werkelijk eens iets belangrijks
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 13:57:23 #10
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21578114
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:56 schreef martijntie het volgende:
das voor de motivatie leren ze meschien eindelijk eens voetballen en winnen ze ook daad werkelijk eens iets belangrijks
Hoi, leer Nederlands.
pi_21578131
Welkom martijntie. Leuk dat je er bent. Heb je ook een inhoudelijke bijdrage?

Antwoord op jullie titel is overigens 'nee'.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21578145
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:56 schreef martijntie het volgende:

[..]

Met zo'n ondertitel mag je je niet eens vertonen in het VBL forum, ga lekker naar DIG
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21578146
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:58 schreef Suijk het volgende:
Welkom martijntie. Leuk dat je er bent. Heb je ook een inhoudelijke bijdrage?

Antwoord op jullie titel is overigens 'nee'.
ja jij ook welkom en uhh nee vandaag eigenlijk niet
pi_21578641
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:58 schreef martijntie het volgende:

[..]

ja jij ook welkom en uhh nee vandaag eigenlijk niet
waarom neem je nog de moeite om te posten dan
pi_21578832
Jullie doen erg je best om de anderen hier weg te houden zeker?
In de grote VoH topic ook al

Maarjah, vind het wel leuk om berichten te lezen over Tevez en PSV
Vooral als je hoort dat Philips een handje wilt helpen
pi_21578849
Er zit zeker een kern van waarheid in dat stukje, maar toch zou een extra aanvaller erbij geen overbodige luxe zijn. Maar misschien moet er wat meer gekeken worden naar een 'meevoetballende' spits en geen pure afmaker. Tevez zou dan een goede optie zijn, maar het is nog steeds devraag of deze financieel haalbaar is.

De pogingen worden nu ondernomen en dat is goed, maar ik zal niet verbaasd opkijken als blijkt dat hij te duur blijkt te zijn. In dat geval heb je met Leandro een oplossing in eigen gelederen, maar of hij een seizoen lang heel blijft is lang niet zeker.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21578960
Tevez is niet zomaar een versterking, hij is een investering
Ik hoop, als hij dan komt tenminste, dat hij er dan toch zal zijn voor op zijn minst, 2 jaartjes.
En als je hem dan verkoopt (na een goedverlopen CL natuurlijk) kan je er aardig aan verdienen

Daar kijken ze nu ook naar, en Philips zoekt idd grotere afzetmarkten voor hun producten
Er is geen betere manier om dat te doen door te promoten met een voetbalgek werelddeel als Zuid-Amerika
Vooral als de "lievelingen" van het publiek bij je team spelen.
pi_21578996
Stelletje newbie bashers
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21579008
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:40 schreef ASSpirine het volgende:
Tevez is niet zomaar een versterking, hij is een investering
Ik hoop, als hij dan komt tenminste, dat hij er dan toch zal zijn voor op zijn minst, 2 jaartjes.
En als je hem dan verkoopt (na een goedverlopen CL natuurlijk) kan je er aardig aan verdienen

Daar kijken ze nu ook naar, en Philips zoekt idd grotere afzetmarkten voor hun producten
Er is geen betere manier om dat te doen door te promoten met een voetbalgek werelddeel als Zuid-Amerika
Vooral als de "lievelingen" van het publiek bij je team spelen.
Tevez wordt minstens het dubbele waard van wat PSV er voor betaalt
pi_21579073
Goed nieuws trouwens voor ons PSV'ers Tevez zal in ieder geval NIET voor Ajax spelen. Waarom niet? Ajax haalt Rosales (River) en Tevez haat alles wat met River te maken heeft

[ Bericht 1% gewijzigd door cultheld op 27-08-2004 15:39:11 (vermoeidheid en zo) ]
pi_21579133
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws trouwens voor ons PSV'ers PSV zal in ieder geval NIET voor Ajax spelen. Waarom niet? Ajax haalt Rosales (River) en Tevez haat alles wat met River te maken heeft
ehm, jah

vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:53:20 #22
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21579212
Tja met de stelling ben ik het gedeeltelijk eens, het valt me idd namelijk op (zei ik ook al tegen vrienden) dat nu kezzman weg is, de spelers het samen gaan oplossen en niet alles maar afgeven, maar zoals Tony al zegt, ik denk dat tevez gewoon meer kan doen dan kezzman.

Toch vind ik het ook grappig als je nu opeens andere mensen over PSV, niemand gaaf ze een stuiver voor de eerste wedstrijden, maar daar komen ze nu ook langzaam op terug.
Oke het seizoen is pas net begonnen, dus we zullen zien hoe het uitpakt......

Morgen maar ff weer kaartjes voor de CL wedstrijden halen (vak X natuurlijk )
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_21579260
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:53 schreef appelsientje het volgende:
Tja met de stelling ben ik het gedeeltelijk eens, het valt me idd namelijk op (zei ik ook al tegen vrienden) dat nu kezzman weg is, de spelers het samen gaan oplossen en niet alles maar afgeven, maar zoals Tony al zegt, ik denk dat tevez gewoon meer kan doen dan kezzman.

Toch vind ik het ook grappig als je nu opeens andere mensen over PSV, niemand gaaf ze een stuiver voor de eerste wedstrijden, maar daar komen ze nu ook langzaam op terug.
Oke het seizoen is pas net begonnen, dus we zullen zien hoe het uitpakt......

Morgen maar ff weer kaartjes voor de CL wedstrijden halen (vak X natuurlijk )
ik ben ook wel van plan om minstens 1 thuiswedstrijd te zien
passe-partout is niet uitbesteed voor mij
ik weet niet eens of ik tijd heb, nogal ver op voorhand gepland

maar, de dag zelf kon je toch ook kaartjes kopen hé?
degene die niet verkocht werden?
Anders ga i kdat zo wel doen
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:58:35 #24
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21579304
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:56 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik ben ook wel van plan om minstens 1 thuiswedstrijd te zien
passe-partout is niet uitbesteed voor mij
ik weet niet eens of ik tijd heb, nogal ver op voorhand gepland

maar, de dag zelf kon je toch ook kaartjes kopen hé?
degene die niet verkocht werden?
Anders ga i kdat zo wel doen
Volgens mij kan je op de dag zelf ook nog wel kopen, kosten relatief alleen een beetje veel.... en je weet nooit waar je zit ........ zometeen heb je alleen nog maar kaarten voor ere tribune...
Kreeg vandaag een prijs overizchtm, damm wat zijn die plaatsen duur zeg en niet eens zo gezellig als bij ons..
pi_21579321
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:49 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ehm, jah

Zo werkt het daar wel
pi_21579404
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zo werkt het daar wel
lees je zin nog eens heel aandachtig door
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:04:52 #27
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21579421
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:04 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

PSV moet Tevez wezen

of heb ik het nu verklapt ??
pi_21579428
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:58 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Volgens mij kan je op de dag zelf ook nog wel kopen, kosten relatief alleen een beetje veel.... en je weet nooit waar je zit ........ zometeen heb je alleen nog maar kaarten voor ere tribune...
Kreeg vandaag een prijs overizchtm, damm wat zijn die plaatsen duur zeg en niet eens zo gezellig als bij ons..
en waar is bij ons?

laatste keer dat ik ben geweest zat ik zuid, en rechts van mij (het oosten normaal gezien ) zag het er wel gezelliger uit dan bij ons

daar zat er wel een die constant zat te schelden, grappig was dat
pi_21579436
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:04 schreef appelsientje het volgende:

[..]

PSV moet Tevez wezen

of heb ik het nu verklapt ??
damned
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:09:14 #30
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21579508
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

en waar is bij ons?

laatste keer dat ik ben geweest zat ik zuid, en rechts van mij (het oosten normaal gezien ) zag het er wel gezelliger uit dan bij ons

daar zat er wel een die constant zat te schelden, grappig was dat
Oost tribune en dan maakt het nog niet zo heel veel uit waar je zit, maar vind X wel gezellig....
Ik ga nog een keer in die hekken hangen
pi_21579607
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:58 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen die meteen in de hekken gaat hangen
BB vak heb ik regelmatig gezeten, bevalt me ook goed
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:27:22 #32
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21579861
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:14 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen die meteen in de hekken gaat hangen
BB vak heb ik regelmatig gezeten, bevalt me ook goed
ben ook maar een arme student
pi_21580084
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:04 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

hahaha damn
pi_21580132
Tevez is meer een nummer 10, dus niet het type kezman. Ik denk niet dat alle goals van hem moeten komen, waardoor het getoonde spel wat psv laat zien gehandhaafd zal blijven. Dus veel goals van veel verschillende spelers.
Ik hoop trouwens dat VoH in de basis blijft als diepe spits, met daarachter/omheen Tevez
pi_21580739
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:27 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ben ook maar een arme student
ik ook een voormalige student, zit nu tussen student en arbeider in
pi_21580944
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:07 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ik ook een voormalige student, zit nu tussen student en arbeider in
Met de vrije tijd van een student en het geld van de arbeider of andersom?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:23:26 #37
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21581041
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Tevez is meer een nummer 10, dus niet het type kezman. Ik denk niet dat alle goals van hem moeten komen, waardoor het getoonde spel wat psv laat zien gehandhaafd zal blijven. Dus veel goals van veel verschillende spelers.
Ik hoop trouwens dat VoH in de basis blijft als diepe spits, met daarachter/omheen Tevez
Je hebt wel een beetje gelijk, maar ik denk dat PSV Tevez wil halen als diepe spits. En dan moet Vennegoor denk ik plaats maken. Het kan natuurlijk ook dat hij wordt gehaald als '10' zoals jij zegt, maar dan moet De Jong weer plaats maken.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21581131
Misschien wordt ie wel gehaald als keeper. Dan moet Zoetebier plaatsmaken. Lijkt me eigenlijk niet hoor...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:43:45 #39
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21581355
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Zo denk ik er ook over. Tevez is van nature meer een aanvallende middenvelder, een nummer 10, dan een diepe spits. En dan zal J. de Jong plaats moeten maken. In zoverre ben ik het dus ook niet eens met de stelling.

Aan de andere kant, ik meen me te herinneren dat Hiddink in een gesprek met Tevez hem vertelde dat hij een elftal om hem heen wilde bouwen. Dat zou in zoverre zonde zijn als dat de balans en organisatie die er nu bij PSV is verstoord.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21581393
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 16:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Met de vrije tijd van een student en het geld van de arbeider of andersom?
werkzoekende
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:10:44 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21581784
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tevez wordt minstens het dubbele waard van wat PSV er voor betaalt
Da's natuurlijk gelul, spelers kunnen enorm floppen. Het dubbee zou inhouden dat 'ie 32 miljoen waard gaat worden. Dan moet 'ie PSV eigenhandig de Champions League bezorgen, twee keer op rij, want volgens mij is huidige wereldster Deco dat niet eens waard.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:12:24 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21581817
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws trouwens voor ons PSV'ers Tevez zal in ieder geval NIET voor Ajax spelen. Waarom niet? Ajax haalt Rosales (River) en Tevez haat alles wat met River te maken heeft
Goh, wat zullen zij dan samen enorm balen dat ze als Boca en River spelers samen de Olympische titel gaan pakken.

Onzin dus, dat ze niet samen zullen spelen.
pi_21582249
Ja, dat is echt een drogreden cultheld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21582347
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:12 schreef twi het volgende:

[..]

Goh, wat zullen zij dan samen enorm balen dat ze als Boca en River spelers samen de Olympische titel gaan pakken.

Onzin dus, dat ze niet samen zullen spelen.
Je hebt geen verstand van de Argentijnse voetbalcultuur
pi_21582369
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:10 schreef twi het volgende:

[..]

Da's natuurlijk gelul, spelers kunnen enorm floppen. Het dubbee zou inhouden dat 'ie 32 miljoen waard gaat worden. Dan moet 'ie PSV eigenhandig de Champions League bezorgen, twee keer op rij, want volgens mij is huidige wereldster Deco dat niet eens waard.
Vertel mij eens waarom er voor Rooney dan zo belachelijk veel geld wordt gevraagd? Terwijl Tevez veel beter is dan hij.
pi_21582420
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er zullen heus Europese clubs zijn waar Boca en River-spelers samen voetballen hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_21582452
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Er zullen heus Europese clubs zijn waar Boca en River-spelers samen voetballen hoor.
Maar echte clubhelden zoals Tevez zijn het aan hun supporters verplicht om niet samen te spelen met River spelers. Bijv. pluisje
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:46:03 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21582487
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als die Argentijnse voetbalcultuur zo zou zijn, dan zou 't Argentijns elftal nooit wereldkampioen zijn geworden.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:46:27 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21582496
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar echte clubhelden zoals Tevez zijn het aan hun supporters verplicht om niet samen te spelen met River spelers. Bijv. pluisje
Wat doet 'ie dan nu in Athene, lieverd?
pi_21582504
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:46 schreef twi het volgende:

[..]

Wat doet 'ie dan nu in Athene, lieverd?
Dat is een ander verhaal, het nationale belang gaat voor alles
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:23:04 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21583152
Uiteraard, en als het het nationale belang niet had geweest, dan hadden de premies of het leuke uitje naar Europa wel als redenen aangedragen worden. Binnen Argentinie geldt die strijd, zodra ze beiden weg zijn, gaan zulke redeneringen echt niet meer op (tegenwoordig). Degene die het meeste betaalt, daar wordt voor gekozen.
pi_21584018
Precies twi. Van Persie en Bergkamp spelen ook samen bij Arsenal, bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:45:53 #53
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21584639
Er is bij mijn weten maar 1 regel. Een Boca speler gaat niet naar River toe en omgekeerd. Wat ze buiten Argentinie uitspoken telt niet. De gasten gaan naar Europa voor het grote geld.

Wat betreft transfersommen Argentinie -> Europe. Deze liggen traditioneel lager aangezien er een kans is dat een speler flopt. Recente voorbeelden: Martin Palermo (binnengehaald als grote spits voor Villarreal, hij zit nu weer bij Boca) en Juan Roman Riquelme, die bij Barcelona geflopt is en nu bij Villarreal voetbalt. Vooral Riquelme is gehaald als veelbelovende speler.

Een binnenlandse transfer in Engeland kan je hier niet mee vergelijken, als vind ik 30 miljoen voor Rooney absolute waanzin. Die jongen kan misschien goed voetballen. Maar bij 12-16 miljoen houdt het echt wel op wat mij betreft.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:53:01 #54
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21584780
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:45 schreef PirE het volgende:
Een binnenlandse transfer in Engeland kan je hier niet mee vergelijken, als vind ik 30 miljoen voor Rooney absolute waanzin. Die jongen kan misschien goed voetballen. Maar bij 12-16 miljoen houdt het echt wel op wat mij betreft.
Wie ben jij om dat te bepalen? Relatief gezien is er al eens 4 keer zoveel voor een aanvaller betaald, komt bij dat Rooney nog jong is en misschien nog wel beter wordt. Dat is gewoon marktwerking.

Leuke theorie over transfers tussen Zuid-Amerika en Europa. Ik vond het al een beetje raar dat er 'maar' 15 mln voor Tevez gevraagd wordt (Robben was duurder!) en dat Tevez uberhaupt nog niet in Europa speelt. Jou veronderstelling zou daar een goede reden voor kunnen zijn.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:28:26 #55
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21585605
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Wie ben jij om dat te bepalen? Relatief gezien is er al eens 4 keer zoveel voor een aanvaller betaald, komt bij dat Rooney nog jong is en misschien nog wel beter wordt. Dat is gewoon marktwerking.
Staat toch duidelijk 2x keer in mijn post dat ik persoonlijk vind dat Rooney geen 30 miljoen waard is. Ik bepaal het niet, dat doet de markt wel. Maar de marktwaarde van Rooney kan dan wel 30 miljoen zijn, dat wil niet zeggen dat zijn reele waarde ook 30 miljoen. Ik persoonlijk schat die op 12-16 miljoen als ik zo vrij mag zijn.

Alle respect voor Rooney, maar we hebben het wel over een spits van Everton, een ploeg die zich vorig jaar met moeite heeft kunnen handhaven in de Premiership. Rooney is de topspits die vorig seizoen 9 doelpunten heeft gemaakt in de competitie, een stijgende lijn datwel aangezien hij maar liefst 6 keer scoorde in 2002/2003. Hij is engels International, maar zoveel kwaliteit loopt er niet rond in Engeland op aanvallend gebied (heb het alleen over Engelse spitsen). Het feit dat die jongen 4 heeft gescoord op het EK telt dan wel erg zwaar mee in zijn waardebepaling (Overigens 2x Zwitserland, 2x Kroatie).

Ik blijf erbij dat ik van mening ben, dat 30-40 Miljoen heel erg veel geld is voor een jonge speler die misschien wel goed kan worden (in Premiership). Makaay kostte vorig jaar nog geen 20 miljoen. Een veelscorende spits die zichzelf meerdere bewezen heeft in de sterkste competitie ter wereld (Primera Division) en in de Champions League.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:48:13 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21586121
tvp
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_21586809
quote:
PSV probeert in Argentinië duidelijkheid te krijgen over een tranfer van Carlos Tevez naar Eindhoven. Voorzitter Van Raaij heeft een zaakwaarnemer naar Argentinië gestuurd om te vernemen of Boca Juniors Tevez eigenlijk wel wil laten gaan. Boca Juniors heeft tot nu toe nog niet gereageerd. Volgens trainer Guus Hiddink komt Tevez zelf graag naar Eindhoven. "Hij is namelijk een grote fan van oud-PSV'er Ronaldo", aldus Hiddink.
Dat werpt weer een ander licht op de zaak, niemand weet of hij überhaupt weg mag...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21587028
Mark van Bommel heeft in een gesprek met PSV-voorzitter Harry van Raaij opnieuw gevraagd of de club mee wil werken aan een transfer. Borussia Dortmund wil de middenvelder graag hebben, maar vindt hem te duur. PSV vraagt vijf miljoen euro voor Van Bommel, Dortmund zou niet meer dan drie miljoen willen bieden. Van Bommel zegt het teleurstellend te vinden als beide clubs er niet voor dinsdagavond 31 augustus uitkomen. Om twaalf uur die nacht sluit de internationale transfermarkt.

van Bommel blijf nou toch gewoon een jaartje.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:27:52 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21587125
wel handig dat er nu gekeken wordt of Tevez wel te koop is
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_21587165
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:27 schreef rubbereend het volgende:
wel handig dat er nu gekeken wordt of Tevez wel te koop is
Tjah, je zou de kleine details toch bijna even over het hoofd zien
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:38:06 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21587335
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Tjah, je zou de kleine details toch bijna even over het hoofd zien
ja, de hele wereld op de kop, wij posten topic na topic vol, is deze man dadelijk niet eens te koop
DeLuna vindt me dik ;(
pi_21587444
We worden eigenlijk weer veel te lekker gemaakt, PSV heeft al gezegd dat de kans uiterst klein is, maar toch komen er steeds weer van die kleine hoopvolle berichtjes. Volgens mij doen ze dit soort dingen deels om de supporters tevreden te houden, zodat wij iig zien dat ze wel proberen om toppers te halen maar dat dat niet goed lukt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21587671
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We worden eigenlijk weer veel te lekker gemaakt, PSV heeft al gezegd dat de kans uiterst klein is, maar toch komen er steeds weer van die kleine hoopvolle berichtjes. Volgens mij doen ze dit soort dingen deels om de supporters tevreden te houden, zodat wij iig zien dat ze wel proberen om toppers te halen maar dat dat niet goed lukt.
Dat doen we eigenlijk zelf, want er is altijd gezegd dat de kans heel klein is, maar dat ze het gewoon gaan proberen onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis' en dat kan je ze zeker niet kwalijk nemen. Mocht Tevez niet komen en Van Bommel wel blijven vind ik het ook niet verkeerd hoor, maar zorg dan op korte termijn voor een aardige spits, desnoods voor de breedte
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21587712
Als PSV echt potten wil breken denk ik dat we toch wel een nieuwe superspits kunnen gebruiken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21587879
mwah PSV kan een top spits niet betalen niemand uit het Nederlandse voetbal eigenlijk.
pi_21587972
Dan moeten we de definitie voor topspits vaststellen. Als je denkt aan de categorie Shevchenko, Ronaldo, Van Nistelrooy is het idd onmogelijk, maar iemand als Benni is bijvoorbeeld financieel haalbaar.

Allbäck wordt het trouwens niet want die heeft een contract bij Rostock getekend
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21588109
Benni is geen top spits
pi_21588242
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:14 schreef Chadi het volgende:
Benni is geen top spits
Daarom zeg ik, wat zijn de criteria voor een topspits. In Nederland zou hij bij de top horen, maar Europees hooguit subtop. Morientes werd aan het begin van vorig seizoen door velen ook niet als een topspits gezien, terwijl hij door de UEFA is gekroond als beste spits.

Zolang iemand voor PSV een topspits is, vind ik het best, dat ze niet van het kaliber Shevchenko zijn neem ik op de koop toe
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21588335
Voor mijn gevoel heeft dit PSV niet echt een topspits nodig. Er zit genoeg scorend vermogen in dit team vind ik. Maar als je kijkt naar het drukke programma kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en dan toch een (top)spits er bij nemen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_21588444
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Voor mijn gevoel heeft dit PSV niet echt een topspits nodig. Er zit genoeg scorend vermogen in dit team vind ik. Maar als je kijkt naar het drukke programma kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en dan toch een (top)spits er bij nemen.
Iemand die er 15 tot 20 inschiet, mocht er iemand geblesseerd raken, het liefst met Europese ervaring, zodat de jonkies ook wat kunnen leren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:29:35 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21588512
ja TM dan kom je uit op Benni
DeLuna vindt me dik ;(
pi_21588897
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Iemand die er 15 tot 20 inschiet, mocht er iemand geblesseerd raken, het liefst met Europese ervaring, zodat de jonkies ook wat kunnen leren
Dat is inderdaad de beste optie lijkt me.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:44:20 #73
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21588921
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan moeten we de definitie voor topspits vaststellen.
Laten we eerst vaststellen dat er meerdere soorten topspitsen zijn. (En beperken tot de centrumposities)

Mijn inziens zit er een verschil tussen echte goalgetters en spelmakende aanvallers (bv. Inzaghi en Tevez). Beiden zijn echter topspitsen te noemen. Voor die posities gelden echter verschillende vaardigheden.

Is Pierre van Hooijdonk een topspits? In 4 (?) landen topscorer geweest en verschillende teams naar kampioenschappen geleid. Maar hij is nooit echt doorgebroken in één van de zware compitities.

Puur het afrekenen op resultaten en statistieken van een spits is ook niet helemaal verantwoord, want zo'n spits kan toevallig in een goed spelend team spelen.

Volgens mij kun je pas na pakweg 5 jaar zeggen of een spits een topspits is of niet. Dan kun je zien of de clubs waar die spits bij gespeeld heeft het aantoonbaar beter deden na zijn komst. Doe daar de persoonlijke statistieken bij (goals en assists) in vergelijking met andere spelers uit de betreffende competities, en dan hebben we wel een goed beeld wat nou een topspits is en wat niet.
pi_21588978
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:29 schreef rubbereend het volgende:
ja TM dan kom je uit op Benni
Helaas wel, want zo snel kom ik niet op andere namen. Aan de andere kant, er moeten toch ook andere, betere namen te bedenken zijn...?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:50:41 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21589070
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Helaas wel, want zo snel kom ik niet op andere namen. Aan de andere kant, er moeten toch ook andere, betere namen te bedenken zijn...?
Is Saviola nog steeds te huur bij Barca? misschien heeft die zin om zich een jaartje in de kijker te spelen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_21589124
Daar zat half Engeland al achteraan geloof ik
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:58:48 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21589277
jagoed, maar niet geschoten..........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_21590198
Dan kun je net zo goed vragen naar de prijs van Verpaskovskis natuurlijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21590392
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan kun je net zo goed vragen naar de prijs van Verpaskovskis natuurlijk
Of naar die van Berbatov, Koné, Cavenaghi (River antwoord op Tevez) of Maxi Lopez
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:29:03 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21591422
Kijk uit hoor, cultheld, want als je Cavenaghi of Lopez koopt, komt Tevez niet meer bij je voetballen!!!!!!

Overigens schijnt Schalke de eerste rechten op Kone gekocht te hebben Balen voor PSV.
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:39 schreef cultheld het volgende:
Vertel mij eens waarom er voor Rooney dan zo belachelijk veel geld wordt gevraagd? Terwijl Tevez veel beter is dan hij.
Rooney is duur omdat 'ie een beetje kan voetballen en een Engels paspoort heeft. Engelsen zijn maf van hun landgenoten. Uiteindelijk zal het wel los lopen, als je ziet voor welke bedragen de vorige zogenaamde wereldspelers zijn vertrokken (Beckham, Owen).

[ Bericht 46% gewijzigd door twi op 28-08-2004 00:37:05 ]
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:29:32 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21591434
Ohja, en Pierre heeft alleen Fenerbahce kampioen gemaakt. Dat was 't eerste kampioenschap van z'n carriere.
pi_21591567
Heerlijk dat twi en MM zo opzichtig happen op de posts van cultheld
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:39:21 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21591648
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:35 schreef Dylan Dog het volgende:
We hopen gewoon dat het ooit nog goed komt met die jongen, en proberen 'm alsnog die enorme berg voetbalwijsheid bij te brengen. Hopeloos natuurlijk, alleen Ajacieden beschikken daarover.
pi_21591692
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Het blijft vermakelijk
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:44:29 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21591726
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:42 schreef cultheld het volgende:
Het blijft vermakelijk
Haha, creeer alsjeblieft niet de illusie dat 't je bedoeling was, dan overschat je jezelf nog meer dan PSV's transferbudget
pi_21591786
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:44 schreef twi het volgende:

[..]

Haha, creeer alsjeblieft niet de illusie dat 't je bedoeling was, dan overschat je jezelf nog meer dan PSV's transferbudget
Zo af en toe probeer ik een discussie te veroorzaken door een ongenuanceerde uitspraak te doen m.b.t. het Nederlandse voetbal
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:27:07 #87
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21592478
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zo af en toe probeer ik een discussie te veroorzaken door een ongenuanceerde uitspraak te doen m.b.t. het Nederlandse voetbal
Het lukt je iig om verschillende users bij je discussie te betrekken Nog eventjes en je bent dikke maatjes met twi
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:31:54 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21592544
Jij staat hoger op m'n verlanglijstje, Spidey
pi_21594617
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:29 schreef twi het volgende:

Overigens schijnt Schalke de eerste rechten op Kone gekocht te hebben Balen voor PSV.
Die stond nooit op het verlanglijstje, maar als hij vertrekt zou het jammer zijn voor de HCE en op die manier ook voor PSV ja
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21594668
quote:
De Telegraaf meldt dat PSV van plan is om Johan Vonlanthen te verhuren. Door een gebrek aan speeltijd zou de ontwikkeling van de talentvolle spits stagneren bij PSV.
Misschien is het idd de beste oplossing, maar het zou wel jammer zijn omdat hij zeker bruikbaar kan zijn in de loop van het seizoen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21594681
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 10:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Misschien is het idd de beste oplossing, maar het zou wel jammer zijn omdat hij zeker bruikbaar kan zijn in de loop van het seizoen
Stuur hem maar.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:42:18 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21594881
PSV is lekker bezig. In plaats van een spits te halen, stoppen ze er eentje weg bij De Graafschap ofzo. Wat heb je dan nog over?
pi_21595013
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 10:42 schreef twi het volgende:
PSV is lekker bezig. In plaats van een spits te halen, stoppen ze er eentje weg bij De Graafschap ofzo. Wat heb je dan nog over?
Vonlanthen is nog geen absolute top, die moet zich wat meer ontwikkelen. Dan kun je hem beter uitlenen voor één seizoen zodat hij volgend seizoen wel goed genoeg is. In de tussentijd heb je dus een spits nodig met meer ervaring of Tevez als megatalent. Overigens wordt hij alleen verhuurd als er een nieuwe spits komt

Dat is niet vreemd, maar heel logisch
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:03:25 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21595085
Sibon en Vennegoor vind ik samen niet ideaal, Vonlanthen zou juist het supertalent zijn wat nu eindelijk af en toe z'n kans zou krijgen. Dat daar iemand naast moet staan die een klasse (of twee) beter is dan die twee Nederlanders, dat is logisch, maar Vonlanthen aan een degradatieklant uiitlenen is maar weer het toonbeeld van het fantastisch omgaan met talenten daar in E'hoven de laatste jaren, en het vertrouwen wat ze in hun talenten hebben. Bijna schandalig kan je het noemen.
pi_21595143
Jij gaat ervan uit dat hij naar een degradatiekandidaat gaat, dat zal hoogstwaarschijnlijk niet het geval zijn. Je kan het schandalig moemen en daar zit een kleine kern van waarheid in, maar het is inherent aan het topvoetbal. Talent zijn zegt niets, je moet presteren. Op dit moment kan Vonlanthen dat niet bij PSV, dan moet hij zich elders ontwikkelen.

Dat is niet schandalig, dat is professioneel, want van bankzitten wordt hij sowieso niet beter. Kijk maar binnen je eigen gelederen; Boukhari is ook niet slechter geworden van dat ene jaartje NAC omdat hij door veel te spelen ervaring heeft opgedaan die hij nu kan gebruiken, hij mag niet eens weg nu.

Om maar eens met een oud cliché af te sluiten: Soms moet je een stapje terug doen om er twee vooruit te kunnen maken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:16:21 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21595226
Vonlanthen heeft niet eens een wedstrijd of drie na elkaar kunnen spelen bij PSV, dan kan je niet zeggen dat hij niet kan presteren bij PSV. Je moet iemand een kans geven. Een echte kans, niet een paar invalbeurten of een keertje een basisplaats.

Met enig geluk is NAC nog op zoek naar een aanvallende speler nu Boukhari in Amsterdam blijft, maar welke andere club is nu nog op zoek naar aanvallende spelers, behalve clubs in de categorie De Graafschap, RBC of FC Groningen?

Het is schandalig als je jezelf als talentenstimulerende club presenteert, op het moment dat je een speler als Tevez het hoofd op hol aan het maken bent. In principe zie ik het gewoon als het dumpen van een talent, omdat een ander het goed doet. "Ja, sorry Johan. Er speelt een Argentijn best goed, en we geven liever 15 tot 17 miljoen euro uit om hem een seizoen te laten wennen, dan dat we jou uberhaupt een kans geven."

En over dat cliche van een stapje terug om er twee vooruit te maken: geef eens wat voorbeelden? De Jong bij PSV? Sibon?
pi_21595290
Vind het wel jammer dat Vontlanthen nu weer verhuurd wordt, na een sterk EK had ik hem dit jaar wel meer aan het spelen verwacht
pi_21595343
Rommedahl die eeen jaar bij RKC mocht rijpen, De Jong is idd dankzij een goed seizoen bij Heerenveen in de basis beland, Bouma is niet slechter geworden van een jaartje Fortuna. Mandy en Ronald De Boer bij Twente, Morientes bij Monaco en tal van anderen

Vonlanthen zal iig niet aan een Nederlandse middenmoter of lager uitgeleend worden, in het buitenland kan hij ook ervaring opdoen. Op dit moment kan hij geen basisplaats afdwingen, waarom zou je die jongen dan kapot maken met enkele invalbeurten en wedstrijden in het tweede?

Hij wordt verhuurd om beter te worden, niet verkocht omdat hij er niets van kan. Het toont aan dat ze vertrouwen hebben in zijn toekomst en voor zijn toekomst is het beter als hij veel aan spelen toekomt.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21595365
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:21 schreef pascalheister het volgende:
Vind het wel jammer dat Vontlanthen nu weer verhuurd wordt, na een sterk EK had ik hem dit jaar wel meer aan het spelen verwacht
Ja, maar hij dwingt het blijkbaar niet af, dan moet je hem wel de kans geven zich verder te ontwikkelen en dat gaat lastig op de bank. Een jaartje in bijvoorbeeld de Bundesliga zou hem veel goed kunnen doen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:36:01 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21595510
De voorbeelden die je aandraagt vind ik met uitzondering van Ronald de Boer nou niet echt toonbeeld van deze "uiterst slimme strategie". En als ik het me goed herinner, is de Boer niet eens verhuurd, maar gewoon verkocht door Beenhakker en weer teruggekocht door van Gaal. De overigen waren veelal ook overbodig zonder toekomst en zijn dus niet met het oog op de toekomst verhuurt, maar met het oog op de financien. PSV heeft dit jaar eindelijk de kans om met die jongens die de potentie hebben een mooi elftal voor de toekomst op te bouwen. Wanneer Vonlanthen naar het buitenland vertrekt, zal 'ie niet meer terugkomen is m'n verwachting.

Het enige wat het in mijn ogen aantoont is dat PSV zelf gewoon nauwelijks met talenten om durft te gaan, het risico niet durft te lopen dat ze een paar wedstrijden teleurstellen en de talenten waar ze over beschikken simpelweg niet goed genoeg zijn. Er bestaat alleen de angst dat ze op een gegeven moment wel goed worden bij een andere club. Ik vind het regelrecht zonde.

Of wil je nu echt bweren dat Vonlanthen slechter is dan een De Mul of De Ridder?

De Jong - Niet veel slechter in z'n eerste periode, in mijn ogen. Heeft ook niet bijzonder fantastisch gespeeld bij Heerenveen om deze plek bij PSV af te dwingen.
Bouma - Is door positieveranderingen beter op zijn plaats terecht gekomen BIJ PSV
Morientes - Was al een erg goede spits in het nationale elftal. Moest wijken bij Real door de koopdrang, waarbij Real inmiddels een belachelijk aantal wereldspitsen rond heeft lopen met Owen er weer bij
Van der Meyde - Is nooit echt uitgegroeid tot een wereldspeler, niet zo bijster veel beter geworden bij Twente en is door een black out bij Inter van Cuper daar aangeschaft.
pi_21595561
Dat laatste zul je mij nooit horen beweren, maar feit is dat hij op dit moment weinig kans heeft op voldoende speeltijd zodat hij zich niet verder kan ontwikkelen. Dan moet je dus een keuze maken en verhuren is dan de minst slechte optie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 11:51:53 #102
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21595735
Verhuren is inderdaad het beste ja, laat die jongen mooi een heel seizoen spelen en daarna beter terugkomen, niet meer dan logisch
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:02:20 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21595881
Echt ongelofelijk dit. Maargoed, jullie moeten 't zelf weten
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:14:56 #104
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21596037
Ik zet er m'n vraagtekens ook bij. Vonlanthen en Huntelaar zijn in potentieel betere aanvallers dan Sibon. Jammer voor Gerald, maar ik geloof dat niemand bij PSV helemaal 100% achter de aankoop van Sibon stond.

Markttechnisch is het halen van een oude speler en verkopen en verhuren van jonge spelers ook niet slim.

Maargoed hij is nog niet weg, dus als Tevez niet komt dan zou ik zeggen: Nevver tjeens eh winning tiem.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:19:15 #105
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21596112
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:14 schreef Spideyman het volgende:
Ik zet er m'n vraagtekens ook bij. Vonlanthen en Huntelaar zijn in potentieel betere aanvallers dan Sibon. Jammer voor Gerald, maar ik geloof dat niemand bij PSV helemaal 100% achter de aankoop van Sibon stond.
Sibon was een koopje
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:23:11 #106
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21596175
Misschien moet er maar een Tevez topic aangemaakt worden, maar hier nog ff één berichtje over PSV en transferbeleid:

PSV: Waarom belt Boca Juniors niet ?

PSV heeft met spoed een tussenpersoon gestuurd naar Boca Juniors, de club van aanvaller Carlos Alberto Tevez in Buenos Aires. Haast is geboden: de internationale transferperiode sluit komende dinsdagavond.

Tevez, scorend voor Boca Juniors.

Wat de Eindhovense club ook probeerde - mailtjes, telefoontjes, faxen - Tevez' werkgever bleef onbereikbaar.

Daardoor weet PSV officieel niet wat de 20-jarige aanvaller moet kosten. Coach/directeur Guus Hiddink sprak met Tevez zelf op de Zomerspelen in Athene, waar de topscorer vanavond de finale speelt tegen Paraguay. Inmiddels heeft het Italiaanse Palermo een (kansloos) bod van ¤10 miljoen uitgebracht op Tevez. Saillant genoeg heeft ook Tottenham Hotspur, de club waar ex-PSV'er Frank Arnesen technisch directeur is, zijn oog serieus laten vallen op de Argentijn.

De internationale transferperiode sluit dinsdagavond. Voor die tijd wil Borussia Dortmund middenvelder Mark van Bommel inlijven. Dortmund nam gisteren opnieuw contact op met PSV, maar beide partijen kwamen niet nader tot elkaar.

Het probleem is niet zozeer dat de Bundesligaclub de vraagprijs (nog) niet wil betalen. De Eindhovense club gaat ook niet akkoord met de wijze waarop Dortmund aan die financiële verplichting denkt te voldoen. De club van trainer Bert van Marwijk lijkt het geld te ontberen om te investeren. Dortmund wil transfersommen over een langere periode uitsmeren en is er tot op heden niet in geslaagd topspelers als de Tsjechen Rosicky en Koller te verkopen.

Van Bommel speelt vanavond met PSV tegen NAC Breda. Zelf kwam de middenvelder al tot een akkoord met Borussia, zo bevestigde manager Stefan Reuter gisteren. ,,Wij zijn rond met Van Bommel, het is nu afwachten hoe PSV zich opstelt.''
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:32:25 #107
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21596328
Borussia, ik kan me niet voorstellen dat ie daar liever speelt dan bij PSV ...
pi_21596416
psvtvp .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_21596904
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:32 schreef Zapper het volgende:
Borussia, ik kan me niet voorstellen dat ie daar liever speelt dan bij PSV ...
't Is wel een mooie club met een fantastisch stadion, alleen die trainer...
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:10:04 #110
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21596976
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

Dat is PSV ook, bovendien kan Bommel spelen in CL en zich daar in de kijker spelen,
en dan volgend seizoen naar een ECHTE Europese topclub gaan.
pi_21597045
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:10 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat is PSV ook, bovendien kan Bommel spelen in CL en zich daar in de kijker spelen,
en dan volgend seizoen naar een ECHTE Europese topclub gaan.
Het zou mij niks verbazen als hij volgend seizoen uiteindelijk transfervrij toch naar Dortmund vertrekt.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:21:00 #112
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21597139
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:15 schreef FritsVanEgters het volgende:

Het zou mij niks verbazen als hij volgend seizoen uiteindelijk transfervrij toch naar Dortmund vertrekt.
Zo dom schat ik 'm niet in...
pi_21597215
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:21 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zo dom schat ik 'm niet in...
Van Bommel is niet dom, maar hij houdt wel van de Bundesliga (denk ik). En Dortmund wil hem hebben. Van alle clubs in Duitsland één van de beste opties.
pi_21598093
ik dacht ook direct aan NAC toen Vonlanthen waarschijnlijk verhuurd zou worden, omdat Boukhari niet gaat.
Vind het nog geen slechte keuze voor die jongen.
pi_21598890
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 11:36 schreef twi het volgende:
De voorbeelden die je aandraagt vind ik met uitzondering van Ronald de Boer nou niet echt toonbeeld van deze "uiterst slimme strategie". En als ik het me goed herinner, is de Boer niet eens verhuurd, maar gewoon verkocht door Beenhakker en weer teruggekocht door van Gaal. De overigen waren veelal ook overbodig zonder toekomst en zijn dus niet met het oog op de toekomst verhuurt, maar met het oog op de financien. PSV heeft dit jaar eindelijk de kans om met die jongens die de potentie hebben een mooi elftal voor de toekomst op te bouwen. Wanneer Vonlanthen naar het buitenland vertrekt, zal 'ie niet meer terugkomen is m'n verwachting.

Het enige wat het in mijn ogen aantoont is dat PSV zelf gewoon nauwelijks met talenten om durft te gaan, het risico niet durft te lopen dat ze een paar wedstrijden teleurstellen en de talenten waar ze over beschikken simpelweg niet goed genoeg zijn. Er bestaat alleen de angst dat ze op een gegeven moment wel goed worden bij een andere club. Ik vind het regelrecht zonde.

Of wil je nu echt bweren dat Vonlanthen slechter is dan een De Mul of De Ridder?

De Jong - Niet veel slechter in z'n eerste periode, in mijn ogen. Heeft ook niet bijzonder fantastisch gespeeld bij Heerenveen om deze plek bij PSV af te dwingen.
Bouma - Is door positieveranderingen beter op zijn plaats terecht gekomen BIJ PSV
Morientes - Was al een erg goede spits in het nationale elftal. Moest wijken bij Real door de koopdrang, waarbij Real inmiddels een belachelijk aantal wereldspitsen rond heeft lopen met Owen er weer bij
Van der Meyde - Is nooit echt uitgegroeid tot een wereldspeler, niet zo bijster veel beter geworden bij Twente en is door een black out bij Inter van Cuper daar aangeschaft.
Helemaal mee eens twi. Ik vind het belachelijk dat spelers als De Jong en Sibon de voorkeur krijgen boven Vonlanthen; Een, in mijn ogen, begenadigd voetballer die, als ie de kans krijgt, hele mooie dingen zal laten zien bij PSV
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:00:06 #116
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_21598906
Lijkt me RKC worden. Hoogendorp is al een jaar aan het kwakkelen...hij scoort gewoon niet meer. En we weten allemaal wie daar trainer is geworden dit jaar...
pi_21598919
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 15:00 schreef Bobu het volgende:
Lijkt me RKC worden. Hoogendorp is al een jaar aan het kwakkelen...hij scoort gewoon niet meer. En we weten allemaal wie daar trainer is geworden dit jaar...
Of De Graafschap, aangezien Hiddink nog steeds een band heeft met De Graafschap.
pi_21599344
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Kutclub met een fantastisch stadion, en een toffe trainer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:55:51 #119
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21599788
Ff wat meer over de evt. verhuur van Vonlanthen:
quote:
PSV zoekt oplossing voor Vonlanthen
Rubriek Algemeen 21:40 27-08-2004

PSV talent Johan Vonlanthen valt op dit moment bij PSV buiten de boot. Het afgelopen EK speelde hij zijn eerste interlands en maakte hij zijn eerste treffer voor Zwitserland maar bij PSV is hij voorlopig tribune kandidaat.

Guus Hiddink is met zijn technische staf druk bezig te zoeken naar een oplossing voor Vonlanthen. Sinds het EK is er voor Vonlanthen geen vaste plek bij eerste 18 van PSV. Mede door het laat aansluiten bij de groep en een blessure in de recente geschiedenis is de start voor het seizoen verre van ideaal.

De kritiek aan het adres van Vonlanthen gaat vooral over zijn tactisch niveau. “Hij speelt tactisch nog als een A junior.” sprak Hiddink. “Hij heeft snelheid en een leuke actie en daarmee goede wapens maar gebruikt ze niet goed.”

Voor PSV en voor Vonlanthen is het belangrijk dat hij snel aanhaakt om zo te groeien tot een top niveau. Hiddink vind dat de beste oplossing veel spelen is maar bij PSV is daar weinig perspectief voor met de huidige reeks aanvallers. Vonalthen heeft concurrentie van Vennegoor of Hesselink, Sibon, Farfan en Bakkal.

Met het oog op veel moeten spelen wordt zelfs verhuren genoemd als een mogelijkheid. De komende dagen zal Hiddink en zijn technische staf kijken hoe ze Vonlanthen zo snel mogelijk op top niveau krijgen.
PFU
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21600007
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Helemaal mee eens twi. Ik vind het belachelijk dat spelers als De Jong en Sibon de voorkeur krijgen boven Vonlanthen; Een, in mijn ogen, begenadigd voetballer die, als ie de kans krijgt, hele mooie dingen zal laten zien bij PSV
Alleen is de Jong linkshalf en Sibon diepe spits en tevens vervanger van VoH, dus het noemen van die namen is niet echt logisch. Hij wordt uit de basis gehouden door Park en Farfán atm...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21600071
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Alleen is de Jong linkshalf en Sibon diepe spits en tevens vervanger van VoH, dus het noemen van die namen is niet echt logisch. Hij wordt uit de basis gehouden door Park en Farfán atm...
Net alsof Vonlanthen niet als diepe spits of op de linkshalf aan de slag zou kunnen De Jong staat dan wel 'linkshalf' maar is meer een aanvallende middenvelder momenteel.
pi_21600124
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:13 schreef cultheld het volgende:

Net alsof Vonlanthen niet als diepe spits of op de linkshalf aan de slag zou kunnen De Jong staat dan wel 'linkshalf' maar is meer een aanvallende middenvelder momenteel.
Vonlanthen mist wat tactisch inzicht momenteel, dat leer je alleen door veel te spelen. Als je De Jong zou vervangen door PSV verlies je momenteel de slag op het middenveld, zo simpel is het.

Voorlopig zit hij nu niet eens bij de eerste 16, dan moet je de beste oplossing voor die jongen zoeken en hem een jaar uitlenen. Als er een nieuwe spits wordt gehaald komt hij voorlopig helemaal niet aan de bak. Niets ergs aan, volgend seizoen is hij hopelijk goed genoeg, dit seizoen mag hij lekker gaan leren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21600159
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als je De Jong zou vervangen door PSV verlies je momenteel de slag op het middenveld
Ik denk dat je dan degradeert .
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:21:44 #124
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21600186
Er wordt vanavond ook nog een wedstrijd gespeeld. Cocu is niet mee naar Breda, Ooijer en Bouma zijn twijfelachtig. Slechts een van hen zal spelen.

Vermoedelijke oppstelling:

zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:25:51 #125
102260 heinekenbier
Heerlijk helder heineken
pi_21600248
Bij Barcelona was Cocu toch nooit zo vaak geblesseerd?
pi_21600267
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:25 schreef heinekenbier het volgende:
Cocu wordt ook ouder .
pi_21600269
quote:
Hij is niet meer aan het koude weer gewend en loopt een longontsteking op, shit happens
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21600868
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Of naar die van Cavenaghi (River antwoord op Tevez)
Val je weer door de mand. Die is voor een Russisch recordbedrag naar Spartak Moskou verhuisd.
www.thuisuiteten.nl
pi_21600877
quote:
Ik zei in juli al tegen jullie dat ie op was. Beetje Aron Winter-verhaal.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:09:31 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21601024
cocu heeft nog neit de kans gehad om volledig te herstellen, hij is klaargestoomd voor Rode Ster uit. als hij nu gewoon fit wordt is er niets aan de hand. gewoon fatsoenlijk laten herstellen
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:14:14 #131
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21601111
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zei in juli al tegen jullie dat ie op was. Beetje Aron Winter-verhaal.
Het is natuurlijk veel te vroeg in het seizoen om daar iets zinnigs over te zeggen.

Je column is beter onderbouwd
pi_21601258
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Het is natuurlijk veel te vroeg in het seizoen om daar iets zinnigs over te zeggen.

Je column is beter onderbouwd
Dat was naar aanleiding van het EK. Je ziet dat de scherpte er een beetje af, dat al die jaren in Spanje zwaar zijn geweest. Aron Winter had dat bij terugkeer in Amsterdam ook.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:24:32 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21601338
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat was naar aanleiding van het EK. Je ziet dat de scherpte er een beetje af, dat al die jaren in Spanje zwaar zijn geweest. Aron Winter had dat bij terugkeer in Amsterdam ook.
maar Rijkaard niet
zo is er altijd wel een voorbeeld te vinden
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:53:19 #134
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21601940
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Even een terugslagje na een zwaar seizoen zal elke speler wel kennen die een basisplek in een grote competitie heeft. Maar dat is geen aanleiding om te stellen dat Cocu dezelfde weg als Aron Winter tegemoet gaat.

Time will tell.
pi_21602721
Cocu op 10% is nog van waarde.

Vanavond 1-3, Tevez komt niet.
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:40:29 #136
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21602892
Vanavond verwacht ik weer 5 doelpunten.. 5-0

Tevez heb ik meer hoop in gekregen, mede door het feit dat Vonlanthen verhuurd mag worden. Met Vennegoor en Sibon alleen kun je de tweede ronde niet in.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:42:45 #137
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21602930
van psv netwerk
quote:
Terwijl een zaakwaarnemer namens PSV in Argentinie verblijft voor een poging om Tevez aan te trekken, was de spits zelf opnieuw succesvol op de Olympische Spelen. Met het enige doelpunt van de wedstrijd leidde de topscorer van het Olympisch toernooi Argentinie met 1-0 langs Paraguay.
hmmm leuk voor hem.... maar minder voor ons
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:03:46 #138
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21603301
'Never change a winning team' is vaak het motto. Zo ook bij Guus Hiddink die zaterdagavond tegen NAC Breda dezelfde elf spelers het veld op stuurt als in de laatste twee wedstrijden. Dat waren de duels tegen Rode Ster Belgrado (5-0) en AZ (5-1).
Wilfred Bouma zal opnieuw plaatsnemen op de bank. Theo Lucius is de negentiende speler en zal plaats gaan nemen op de tribune.

Opstelling PSV:
Zoetebier, Bogelund, Alex, Ooijer, Lee, Van Bommel, Vogel, De Jong, Park, Vennegoor of Hesselink en Beasley.
Wissels: Gomes, Bouma, Lamey, Fehér, Leandro, Farfán en Sibon.
pi_21603317
Overigens mag Vogel weg, zodra Cocu fit is.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:41:39 #140
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21605535
pi_21605705
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:41 schreef Zapper het volgende:
Een wedstrijd duurt 90 minuten
pi_21605726
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een wedstrijd duurt 90 minuten
Als PSV zo door blijft gaan worden het een lange 90 minuten
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:49:47 #143
102260 heinekenbier
Heerlijk helder heineken
pi_21605729
Verander die titel maar snel, jullie staan nogal voor lul zo
pi_21605781
GERALD
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:52:35 #145
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21605803
Oh komt nog wel goed
pi_21606162
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:52 schreef Zapper het volgende:
Oh komt nog wel goed
Nog een minuut of 10 ...
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:21:56 #147
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21606559
Hmm wat slecht
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:21:56 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21606560
NAC uit, altijd lastig
pi_21606564
Gaat goed hoor PSV .
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:24:08 #150
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21606618
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:22 schreef VoreG het volgende:
Gaat goed hoor PSV .
Successupporter
pi_21606649
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Successupporter
Sorry .
pi_21606673
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:21 schreef twi het volgende:
NAC uit, altijd lastig
hier erger ik me dus aan, als ik dit in een Ajax topic doe na een verloren wedstrijd krijg ik meteen een laatste waarschuwing van golfer
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:27:07 #153
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21606690
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:26 schreef cultheld het volgende:
hier erger ik me dus aan, als ik dit in een Ajax topic doe na een verloren wedstrijd krijg ik meteen een laatste waarschuwing van golfer
Ja, maar golfer is ook een kutneus, logisch toch
pi_21606692
quote:

[..]

pi_21606727
Nac uit is voor PSV hetzelfde als voor Ajax Utrecht uit. Gewoon een wedstrijd waar regelmatig puntverlies wordt geleden.
pi_21606904
Ik hoop dat Dave van de Bergh morgen zijn voorselectie voor Oranje zal bewijzen met een paar mooie assists of een paar doelpuntjes
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:42:05 #157
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21606976
Het Officiële PSV Topic #39: Zaterdag weer 5 goals?
>> Nee 4 dit keer....
Accept you're dead and start living
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:46:51 #158
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21607086
Kut kut kut kut kut
Nou ja op naar de volgende wedstrijd, kan gebeuren enz......
*zucht*
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:50:28 #159
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21607177
Pfff het enige mooie was de goal van Van Bommel Volley in een keer uit de lucht vanaf 25 meter in de kruising . Verder een kutwedstrijd. Vennegoor bagger, Van Bommel bagger, Beasley goed. En over Van Egmond zal ik het maar niet hebben

Trouwens, als je ziet hoe PSV vandaag speelde is een Tevez hard nodig.
pi_21607221
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef Djekko het volgende:
En over Van Egmond zal ik het maar niet hebben
Moet je nagaan hij floot nog meer in jullie voordeel ook
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:53:08 #161
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_21607241
mooi doelpunt van Bommel
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:54:05 #162
50936 The_Hives
pi_21607263
quote:

[..]

pff na 1 opmerking al? Stel je niet zo aan.
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 21:56:47 #163
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21607323
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:52 schreef VoreG het volgende:

[..]

Moet je nagaan hij floot nog meer in jullie voordeel ook
Nou nou.. op belachelijke momenten fluiten en af en toe zelfs weigeren om te fluiten na een opzichtige overtreding op Beasley. En dan ook nog Bogelund een gele kaart geven voor een valpartij van Cornelisse, terwijl die Knakkers de hele tijd iedereen omver schoppen. Vooral Collen, wat een misselijke speler is dat.

Jammer trouwens dat Alex Van Egmond niet bewusteloos heeft geschoten..
pi_21607474
Jammer van de 2 (extra) punten vanavond, maar liever vanavond dan dat dit afgelopen woensdag was gebeurd.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:10:03 #165
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21607650
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 21:54 schreef The_Hives het volgende:

pff na 1 opmerking al? Stel je niet zo aan.
Zo gaat het altijd hier hoor
pi_21607671
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:10 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zo gaat het altijd hier zo hoor
PSV-ers zitten altijd te zeuren? .
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:11:45 #167
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21607689
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:10 schreef VoreG het volgende:

PSV-ers zitten altijd te zeuren? .
PSV-ers hebben geen modjes die achter ons staan
pi_21607695
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:11 schreef Zapper het volgende:

[..]

Just_Me!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:12:14 #169
50936 The_Hives
pi_21607703
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:11 schreef Zapper het volgende:

[..]

JustMe
Fok! Federatie
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:20:51 #170
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21607869
Ja maar die is niet zo smerig tegen ajacieden als dat golfer tegen sommige PSV'ers is
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:25:00 #171
50936 The_Hives
pi_21607986
zinloze discussie . Als je er echt problemen mee hebt, moet je hem maar mailen.
Fok! Federatie
pi_21608026
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:25 schreef The_Hives het volgende:
zinloze discussie . Als je er echt problemen mee hebt, moet je hem maar mailen.
Of ga de discussie aan in feedback dat is veel leuker
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:51:51 #173
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21608612
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

Of ga de discussie aan in feedback dat is veel leuker
^Over zinlose discussies gesproken^

Doelpunt van Van Bommel is de mooiste van het seizoen tot nu toe Een pegel waar Alex vast en zeker jaloers op zou zijn.

Jammer van het puntverlies. Uit de Studio Sport samenvatting bleek echter dat PSV veel en veel beter was. Vooral de kansen, PSV heeft minstens 20 pogingen op doel gemaakt, tegen een handvol van NAC.

Typisch dat de tegengoals weer uit dode-spelmomenten vielen.... Hiddink heeft voor het begin van dit seizoen er zo op gehamerd dat iedereen zich 100% moet concentreren op zulke momenten. En dan zie je Jo de Jong uitgebreid naar Stam zitten kijken hoe hij naar positie loopt, rustig opspringt, de hoek kiest en binnenkopt
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:53:57 #174
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21608668
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Typisch dat de tegengoals weer uit dode-spelmomenten vielen.... Hiddink heeft voor het begin van dit seizoen er zo op gehamerd dat iedereen zich 100% moet concentreren op zulke momenten. En dan zie je Jo de Jong uitgebreid naar Stam zitten kijken hoe hij naar positie loopt, rustig opspringt, de hoek kiest en binnenkopt
Speelde De Jong dan mee..?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:58:18 #175
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21608784
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:53 schreef Djekko het volgende:

[..]

Speelde De Jong dan mee..?
ehmm ja

PSV: Zoetebier,Bøgelund,Ooijer,Alex,
Lee,v.Bommel,De Jong (Sibon/53),Vogel
(Bouma/46),Park,Vennegoor,Beasley
(Leandro/69)

(of begrijp ik iets niet )
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:02:17 #176
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21608891
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:58 schreef Spideyman het volgende:

[..]

ehmm ja

PSV: Zoetebier,Bøgelund,Ooijer,Alex,
Lee,v.Bommel,De Jong (Sibon/53),Vogel
(Bouma/46),Park,Vennegoor,Beasley
(Leandro/69)

(of begrijp ik iets niet )
De Jong speelde erg onopvallend en dus bagger. Vandaar mijn opmerking..
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:03:14 #177
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21608912
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:02 schreef Djekko het volgende:

[..]

De Jong speelde erg onopvallend en dus bagger. Vandaar mijn opmerking..
* Spideyman
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:13:01 #178
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21609147
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:03 schreef Spideyman het volgende:

[..]

* appelsientje
hehe het is al laat aan het worden, maar goed het valt me ook op ja, die dode speel momenten, weet niet wat het is iedere keer......
Lijkt me toch wel een heel groot punt voor de CL....
pi_21609209
*lacht in vuistje

Wel mooi doelpunt van van bommel
slettebak [@] gmail.com
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 23:19:47 #180
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21609326
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:15 schreef JaWi het volgende:
Schitterend doelpunt inderdaad

Bommeltje moet gewoon in Eindhoven blijven.
pi_21609436
Hij zal toch ook wel blijven?
slettebak [@] gmail.com
pi_21609572
damned, puntenverlies..

maar geen zorgen, nog 31 wedstrijden te gaan
pi_21610903
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:15 schreef JaWi het volgende:
*lacht in vuistje

NAC was nog slechter dan tegen Ajax en PSV slaagt er niet in om te winnen
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:33:14 #184
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21611736
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:25 schreef JaWi het volgende:
Hij zal toch ook wel blijven?
Als ik hem zo op de radio hoorde denk ik van niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:42:07 #185
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21611809
Helaas, jammer verhaal. Volgende keer beter jongens.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21612075
ben je een avondje weg wordt het gvd 2-2
pi_21612111
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 02:10 schreef pascalheister het volgende:
ben je een avondje weg wordt het gvd 2-2
allemaal jou schuld
je had moeten supporteren...
pi_21612142
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 02:14 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

allemaal jou schuld
je had moeten supporteren...
ik schreeuwde nog wel eindhovuh in de tent van de kermis
pi_21612156
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 02:17 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ik schreeuwde nog wel eindhovuh in de tent van de kermis
blijkbaar niet hard genoeg

trouwens, de goal van V. Bommel gezien?
Die was wel mooi
pi_21612194
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 02:18 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

blijkbaar niet hard genoeg

trouwens, de goal van V. Bommel gezien?
Die was wel mooi
nee nog niks gezien
maar was het positief?
pi_21612296
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 02:22 schreef pascalheister het volgende:

[..]

nee nog niks gezien
maar was het positief?
ze kondigden het bij studio sport aan als die van ibrahimovich, van zo'n schoonheid
en dan nog over een PSV'er

nu lopen er toch herhalingen van SS op ned2?
  zondag 29 augustus 2004 @ 06:00:54 #192
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_21613557
Zwaar kut. Tijdje terug dat ik zo ziek ben geweest van puntverlies. Eerste helft zwaar onder controle, maar het net voor rust weer lomp uit handen geven en het laatste half uur valt de bal gewoon net niet goed en is die keeper ziek bezig anders pak je gewoon de drie punten.

Hoogtepunt uiteraard de goal van Bommel die onze vrienden uit Breda, die vanaf seconde 1 het toplied "Schop van Bommel" zongen, na ongeveer een minuut meteen de mond snoerde met zijn knal.
pi_21613718
Zo, weer even terug op aarde lijkt me.
Ondanks dat er al zoveel goals waren gescoord in de laatste wedstrijd, was gisteren het scorend vermogen gisteren toch wel het probleem.
Overigens hoop ik dat Ooijer bij het nederlands elftal iets beter in de gaten houdt waar de vrije man staat bij een standaardsituatie.
Die goal van bommel was wel grote klasse, die 6 schoten die daarna het stadion uitvlogen, zullen we maar even vergeten.
Klik dan als je durft
pi_21614260
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 08:42 schreef Suijk het volgende:
Overigens hoop ik dat Ooijer bij het nederlands elftal iets beter in de gaten houdt waar de vrije man staat bij een standaardsituatie.
Volgens mij was het niet de fout van Ooijer. Volgens mij was het zo dat 2 man meeliep met een andere aanvaller van Nac, waar natuurlijk slechts 1 man mee had moeten lopen. Hierdoor werd degene die uiteindelijk scoorde dus niet gedekt. Volgens mij was Ooijer niet 1 van die 2. Slechte communicatie dus.
  zondag 29 augustus 2004 @ 10:40:41 #195
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21614297
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 10:37 schreef Hedgehog het volgende:

[..]

Volgens mij was het niet de fout van Ooijer. Volgens mij was het zo dat 2 man meeliep met een andere aanvaller van Nac, waar natuurlijk slechts 1 man mee had moeten lopen. Hierdoor werd degene die uiteindelijk scoorde dus niet gedekt. Volgens mij was Ooijer niet 1 van die 2. Slechte communicatie dus.
Onzin, John de Jong vergat zijn mannetje te pakken.
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:49:13 #196
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21616981
De Jong stond erbij en keer ernaar..
http://www.dem.demon.nl/28-8-2004_NAC-PSV_1-1_Slot.mpg
pi_21617149
geen 5 goals...
'slechts' 4 voor iedere partij 2

[ Bericht 1% gewijzigd door flyin-hawk op 29-08-2004 14:13:40 ]
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:16:21 #198
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21617456
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:58 schreef flyin-hawk het volgende:
geen 5 goals...
'slechts' 4 voor iedere partij 2 [afbeelding]
Die 'grap' is al gemaakt..
pi_21617509
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:58 schreef flyin-hawk het volgende:
geen 5 goals...
'slechts' 4 voor iedere partij 2 [afbeelding]

Wat een geweldig doelpunt van onze geweldige speler van Bommel
pi_21617550
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:19 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Wat een geweldig doelpunt van onze geweldige speler van Bommel
Idd hele mooie knal. Die overige 6 die het stadion uitgingen vergeet je op deze manier wat makkelijker.
Klik dan als je durft
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:30:02 #201
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_21617720
Van Bommel heeft nou eenmaal een hele vreemde wreeftrap. Of hij raakt de bal perfect, dat wil bij van Bommel zeggen een beetje met de rechterkant van zijn wreef maar wel zuiver of hij raakt de bal net verkeerd en de bal kan echt alle kanten op (zoals idd gister twee keer binnen een minuut net na de 2-1 )
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:33:00 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21617785
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:30 schreef Bobu het volgende:
Van Bommel heeft nou eenmaal een hele vreemde wreeftrap. Of hij raakt de bal perfect, dat wil bij van Bommel zeggen een beetje met de rechterkant van zijn wreef maar wel zuiver of hij raakt de bal net verkeerd en de bal kan echt alle kanten op (zoals idd gister twee keer binnen een minuut net na de 2-1 )
He Bobu,ga je nog ergens naar toe? Arsenal,Panathinaikos?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:35:03 #203
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_21617830
Ach, wij halen dit jaar de 2e ronde CL
En die 2 puntjes, 2x van Ajax en Feyenoord winnen en je staat op beide 4 punten voor
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_21617862
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:35 schreef ErikT het volgende:
En die 2 puntjes, 2x van Ajax en Feyenoord winnen en je staat op beide 4 punten voor
Feyenoord dacht wat PSV kan kunnen wij ook
  zondag 29 augustus 2004 @ 15:38:45 #205
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_21619129
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

He Bobu,ga je nog ergens naar toe? Arsenal,Panathinaikos?
Het wordt wsl Panathinaikos. Arsenal zit er even niet in. Ben er ook al geweest en dan pak ik liever een keer een andere wedstrijd mee daar ik ook maar een arm studentje ben. Ga wsl vrij snel boeken voor Panathinaikos aangezien een retourtje vanuit Brussel naar Athene nu te boeken is voor 100 euro.
  zondag 29 augustus 2004 @ 15:41:35 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21619202
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:38 schreef Bobu het volgende:

[..]

voor Panathinaikos aangezien een retourtje vanuit Brussel naar Athene nu te boeken is voor 100 euro.
Ow,hoe doe je dat?

Ik ben iets meer dan 150 Euro kwijt voor een retourtje Athene

Als je trouwens info wilt moet je maar even mailen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 29 augustus 2004 @ 15:42:53 #207
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_21619227
www.virgin.com Voordeel is dat wij Pana laatste wedstrijd pas hebben, in december dus pas. Vandaar dat die reizen nu ook nog zo goedkoop zijn.
  zondag 29 augustus 2004 @ 15:49:27 #208
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21619348
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:42 schreef Bobu het volgende:
www.virgin.com Voordeel is dat wij Pana laatste wedstrijd pas hebben, in december dus pas. Vandaar dat die reizen nu ook nog zo goedkoop zijn.
Op die manier.

Ik vlieg met Hellas Jet heen en met Virgin terug,komt beter uit wat aankomst en vertrektijden

http://www.aia.gr/EN/pass(...)g/images/airport.jpg is trouwens handig,een overzichje van het OV in Athene vanaf het vliegveld

Panathinaikos ligt in de wijk Ambelokipi volgens Daggla
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21619499
blijven jullie ook overnachten dan in Athene?
  zondag 29 augustus 2004 @ 15:59:04 #210
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21619537
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:57 schreef pascalheister het volgende:
blijven jullie ook overnachten dan in Athene?
Dat moet wel dus ik neem aan dat Bobu dat ook doet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21620026
Lekkere organisatie bij die goal van Slot trouwens.... Was dat beer Alex niet, die dat neer ging zetten?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:37:28 #212
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21620272
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Lekkere organisatie bij die goal van Slot trouwens.... Was dat beer Alex niet, die dat neer ging zetten?
Noop, De Jong liet zijn mannetje lopen. (zoals een paar posts hierboven wordt vermeld.)
pi_21620371
Geef John de Jong maar weer de schuld. Sinds wanneer moet een aanvallende middenvelder van de ene ploeg die van de andere ploeg verdedigen dan? Merkwaardige afspraken.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:45:18 #214
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21620445
Hmm inderdaad, gewoon fout van verdediging lijkt me.

Na vandaag is dat puntverlies wel helemaal zuur zeg
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:47:23 #215
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21620496
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Geef John de Jong maar weer de schuld. Sinds wanneer moet een aanvallende middenvelder van de ene ploeg die van de andere ploeg verdedigen dan? Merkwaardige afspraken.
Maar John de Jong staat er wel bij te kijken. Komt ie mee om te verdedigen, en dan blijft ie in z'n eentje op de rand van het strafschopgebied op de bus staan wachten.

Maar twee man op Schenning is idd een fout geweest.
pi_21620587
Wat baal ik van de wedstrijd van gisteren. Een communicatiefout tussen Alex en Ooijer leidt de 1-1 in terwijl je dan al lang op 2 of 3-0 had moeten staan. Het spel was matig, maar dan nog moet je natuurlijk de volle 3 punten pakken

Gelukkig waren ajax en Feyenoord vandaag nog slechter zodat er niets aan de hand is, maar het moet wel beter en snel ook, want zo heb je tegen iets betere teams geen schijn van kans
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21620625
Dus het waren de beer en André? Dank je Tony.
www.thuisuiteten.nl
pi_21620829
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Dat lijkt me wel ja. Alex en Ooijer dekten dezelfde man en Slot kwam vrij omdat er niet gecommuniceerd werd. Je zag Ooijer ook vreemd opkijken toen hij Alex bij hem zag.

Maar daar ging het natuurlijk niet alleen mis, er werd gewoon vergeten te scoren, vanaf de 60e minuut is NAC misschien 3 maal over de middellijn geweest. Met iets meer overleg en intellect had het zo 2-5 kunnen worden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21620875
Ja, want NAC is echt niet meer zo sterk, zie vorige week.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:20:35 #220
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21621028
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:49 schreef Djekko het volgende:
De Jong stond erbij en keer ernaar..
http://www.dem.demon.nl/28-8-2004_NAC-PSV_1-1_Slot.mpg
pi_21621034
Het verschil tussen NAC uit en thuis is nog steeds wel groot, want ze pakten toch de volle winst tegen Utrecht die vandaag bijzonder makkelijk op de been bleven in Amsterdam
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21621056
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:35 schreef ErikT het volgende:
Ze werkten er zelf nu al prima aan mee .
pi_21621064
Dat dan weer wel, maar toch....

Zou het voor PSV niet beter zijn als de beer voorlopig wissel is tot ie fatsoenlijk kan communiceren met zijn maatjes?
www.thuisuiteten.nl
pi_21621087
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:

Zou het voor PSV niet beter zijn als de beer voorlopig wissel is tot ie fatsoenlijk kan communiceren met zijn maatjes?
Zodra Bouma fit is zal Alex ook naar de bank gaan is mijn verwachting, al valt het wel op dat hij tegen sterkere tegenstanders wel goed speelt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:24:43 #225
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21621098
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:

Bekijk de video dan en zie dat het De Jong is die z'n man laat lopen, niet Alex. ik zal me er niet verder mee bemoeien
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 augustus 2004 @ 17:43:36 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21621441
vanavond even studio voetbal kijken want k heb t niet gezien
maar puntverlies tegen NAC is toch een beetje te verwachten, daar hebben we t altijd moeilijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_21621462
In het stadion was iedereen het erover eens dat het een communicatiefout tussen Alex en Ooijer was, Zoetebier riep ook richting die 2
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21621496
Ach, vorige week werd nog gezegd dat NAC ontstellend slecht is en dat psv zo ongeveer onverslaanbaar was, dus ga me niet vertellen dat je dit had verwacht.
Klik dan als je durft
pi_21621726
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:24 schreef Spideyman het volgende:
Bekijk de video dan en zie dat het De Jong is die z'n man laat lopen, niet Alex.
Ok, videotje bekeken en het is toch duidelijk Alex die hem laat gaan. Op het moment dat de bal getrapt wordt, wordt slot nog gedekt door iemand dat is Alex. Je ziet Alex vervolgens naar voren rennen en hij laat daarbij Slot volkomen vrij staan. Alex liep mee met de man die Ooijer al had.
De jong stond idd op de rand van het strafschopgebied, maar die stond niet slot te dekken. Die stond in de buurt van een speler van Nac die echter nooit het strafschopgebied meer inliep.

Conclussie: Alex zat fout.
  maandag 30 augustus 2004 @ 08:03:55 #230
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21633073
PSV netwerk:
quote:
In De Telegraaf meldt Van Raaij dat PSV inderdaad een bod heeft uitgebracht op Tevez. Van Raaij is echter pessimistisch over de kans dat het rondkomt. De vraagprijs ligt hoger dan we hadden gedacht. "Als Boca Juniors hier niet mee akkoord gaat, moeten ze een andere club zoeken, die wel hun prijs wil betalen. Meer kunnen wij ons niet permitteren.”
Oke ik las ook nog verder dat Boca niet echt veel van zich laat horen, dus 't wordt hem niet denk ik.... toch wel jammer, maar goed.
We hebben nog tot morgen
pi_21633165
Is die goal van Mark ergens te bewonderen? Kan het nergens vinden en heb het tot paar maal toe gemist op SS.
  maandag 30 augustus 2004 @ 08:45:53 #232
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21633271
Normaal worden op www.uitzendinggemist.nl de meeste programma's van Ned 1, 2 en 3 bewaard van de afgelopen dagen. Ik zag SS er deze keer alleen niet bijstaan. Misschien later wel.
pi_21633298
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:25 schreef Smeich het volgende:
Is die goal van Mark ergens te bewonderen? Kan het nergens vinden en heb het tot paar maal toe gemist op SS.
http://mitglied.lycos.de/johanderksen/nac-psv.html
Wat een vrouw!
spits!
pi_21633304
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:03 schreef appelsientje het volgende:
PSV netwerk:
[..]

Oke ik las ook nog verder dat Boca niet echt veel van zich laat horen, dus 't wordt hem niet denk ik.... toch wel jammer, maar goed.
We hebben nog tot morgen
Boca heeft het bod, 13 miljoen en 50% van de transferrechten, afgewezen. Geen Tévez dus...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 30 augustus 2004 @ 09:10:47 #235
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21633397
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Boca heeft het bod, 13 miljoen en 50% van de transferrechten, afgewezen. Geen Tévez dus...
Ergens las ik dat PSV een bod van 16 miljoen gedaan zou hebben, terwijl Boca 20 miljoen vraagt. Bayern zou Rummenige over 2 weken naar Argentinie sturen om Tevez in de winterstop naar Bayern te krijgen.

Als het moet heeft PSV dus heel wat centen achter de hand. Das de positieve manier om er tegen aan te kijken

-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Spideyman op 30-08-2004 09:41:54 ]
pi_21633523
Met alle respect, maar is Van Raay het nu kwijt dan, zo vlak voor z'n vertrek.
quote:
Van Raaij is echter pessimistisch over de kans dat het rondkomt. De vraagprijs ligt hoger dan we hadden gedacht. "Als Boca Juniors hier niet mee akkoord gaat, moeten ze een andere club zoeken, die wel hun prijs wil betalen. Meer kunnen wij ons niet permitteren.”
Als PSV 13 of 16 miljoen heeft geboden, in ieder geval iets in die trand, dan was het toch bekend dat het niet zou lukken. Hoewel ik moet zeggen dat het me al niet tegenvalt dat PSV zoveel geld kan ophoesten voor één speler, was volgens mij het eerste bod van Bayern al hoger, of in ieder geval ook van die orde. Er was toen al iets gezegd dat er niet minder dan 20 miljoen hoefde te worden geboden. En de Olympische Spelen hebben zo gezegd niet echt geholpen aan het drukken van die prijs.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 30 augustus 2004 @ 09:39:35 #237
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21633682
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:24 schreef ChAoZ het volgende:
[..]

Als PSV 13 of 16 miljoen heeft geboden, in ieder geval iets in die trand, dan was het toch bekend dat het niet zou lukken. Hoewel ik moet zeggen dat het me al niet tegenvalt dat PSV zoveel geld kan ophoesten voor één speler, was volgens mij het eerste bod van Bayern al hoger, of in ieder geval ook van die orde. Er was toen al iets gezegd dat er niet minder dan 20 miljoen hoefde te worden geboden. En de Olympische Spelen hebben zo gezegd niet echt geholpen aan het drukken van die prijs.
Berichten spraken elkaar tegen over de vraagprijs van Tevez, het ging van 12 mln tot 20 mln. Feit is dat er geen contact is geweest met Boca tot een paar dagen terug toen Linse namens PSV naar Argentinie is gestuurd. Daarvoor werd er door Boca niet gereageerd op telefoontjes en faxen.
pi_21633745
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:24 schreef ChAoZ het volgende:
[..]

Boca praat in dollars, PSV in Euros. Dat scheelt nogal.
Wat een vrouw!
spits!
pi_21633925
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Boca praat in dollars, PSV in Euros. Dat scheelt nogal.
berichtje van 17 mei
quote:
Carlos Tevez's agent Roberto Tessone has stated the Boca Juniors starlet could still join Bundesliga giants Bayern Munich, if they put more money on the table.
The Bavarian side already command a wealth of South American talent, with the likes of Ze Roberto, Martin Demichelis, Claudio Pizarro and Roque Santa Cruz in their squad.

Tessone is happy with the way negotiations between the sides are progressing and he now wants Bayern to up their ¤12 million bid to nearer ¤20 million to agree a fee.

"The negotiations to sell Carlos Tevez to Bayern Munich are going in the right way and if the money appears, he will leave Boca," explained Tessone.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:44:56 #240
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21634529
"Philips ziet commercieel voordeel bij transfer Tevez. 'Hij moet alleen zijn naam veranderen in Teveez.' "

Whehehe
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2004 @ 10:59:41 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21634727
DeLuna vindt me dik ;(
pi_21634958
Verlegt PSV zijn interesse nu naar Koné van Roda JC? Wellicht met Vonlanthen als verhuurruilobject?
Wat een vrouw!
spits!
pi_21636156
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 00:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

NAC was nog slechter dan tegen Ajax en PSV slaagt er niet in om te winnen
verleidelijk om jullie prestaties in te wrijven
maar zo zijn wij niet
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:44 schreef Spideyman het volgende:
"Philips ziet commercieel voordeel bij transfer Tevez. 'Hij moet alleen zijn naam veranderen in Teveez.' "

Whehehe
zozo, jij bent droog zeg

enne, dat van de verdedigingsfout, ik zag trouwens 2 man vrijlopen
dus niet alleen Ooijer, of op wie je de schuld ook wilt steken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2004 @ 12:16:35 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21636193
heb zo'n vermoeden dat er geen spits meer bij gaat komen......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_21636365
het is toch om 00:00 1 september Zuid-Amerikaanse tijd toch?

ff serieus, wat als het daar om 23:00 op de 31e wordt getekend, neem aan dat dat nog binnen de deadline is?
  maandag 30 augustus 2004 @ 12:42:43 #246
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21636727
Dat zal dan wel gaan om de tijdzone waarin het hoofdkantoor van de UEFA is gevestigd. (Nyon, Zwitserland)
pi_21636765
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

http://mitglied.lycos.de/johanderksen/nac-psv.html
Had hem nog niet gezien maar hij is inderdaad erg mooi!
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:17:58 #248
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21637451
13,5 miljoen en dan krijgen ze nog 50% bij doorverkoop.. das gewoon ongelooflijk veel. Dan zou hij als je hem 'voor 100% wilt kopen' minimaal 30 miljoen kosten.

PSV had gewoon veel eerder moeten handelen, nog voor de OS.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2004 @ 13:26:17 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21637646
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:17 schreef Djekko het volgende:
13,5 miljoen en dan krijgen ze nog 50% bij doorverkoop.. das gewoon ongelooflijk veel. Dan zou hij als je hem 'voor 100% wilt kopen' minimaal 30 miljoen kosten.

PSV had gewoon veel eerder moeten handelen, nog voor de OS.
k denk dat t 50% van de winst is, 50% van de verkoopprijs zou niet te doen zijn
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:33:25 #250
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21637800
Transfertermijn verloopt op woensdag 12:00 uur.

Van der Schaaf, Colin, Van Bommel, Vogel, Tevez en Benni zullen dus wel peentjes zweten.
pi_21637814
quote:

Whehehe
Af en toe komt er weer wat leuks in het Wereldje voorbij.
That's all folks!
pi_21637839
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:33 schreef Spideyman het volgende:
Transfertermijn verloopt op woensdag 12:00 uur.

Van der Schaaf, Colin, Van Bommel, Vogel, Tevez en Benni zullen dus wel peentjes zweten.
De transfertermijn verloopt dinsdag 23:59. De inschrijftermijn voor de CL verloopt 1 september 12:00uur.

Dit geldt overigens niet voor binnenlandse transfers.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:36:33 #253
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21637872
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k denk dat t 50% van de winst is, 50% van de verkoopprijs zou niet te doen zijn
Nee, het gaat echt om 50% bij doorverkoop. PSV wou 50% van zijn transferrechten kopen voor 13,5 miljoen. Dat betekent dat 50% bij doorverkoop naar Boca zou gaan..

BRON: El Tribuno

De president van Boca Juniors liet op de Argentijnse versie van Fox Sports weten dat de club een bod van PSV op Tevez heeft afgewezen. het zou gaan om een bedrag van 13 miljoen euro waarbij Boca Juniors 50% van de transferrechten zou behouden. Macri liet weten Tevez langer te willen behouden, maar dat het moeilijk zal worden hem ook nog na december voor de club te behouden. Op dit moment wil Boca echter met niemand meer onderhandelen voor een directe transfer. De club heeft dat ook niet nodig en volgens Macri is de transfersom van de speler nu oneindig gestegen. Volgens berichten komt Bayern Munchen volgende maand komt om te praten over een transfer voor 100% van de rechten.
pi_21638026
pi_21638219
Dat was te verwachten, niets aan te doen. Ze hebben het geprobeerd, maar dan moet Boca meewerken en die zijn ook niet gek. Jammer, maar helaas
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:21:06 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21638761
Misschien heel dom. Boca zegt dat ze geld genoeg hebben, waarom wachten ze dan op een bod van Bayern voor 100% van de rechten (ze krijgen dan niks als Bayern Tevez later doorverkoopt voor een veelvoud van het bedrag dat Bayern aan Boca betaald).

13 Miljoen + 50% van de rechten. Houdt in dat PSV Tevez voor minimaal 30 Miljoen had moeten verkopen om de investering terug te verdienen en dan houd je niks over aan zo'n transfer. Boca had dan nu 13 Miljoen gekregen en over 2 jaar nog eens een x bedrag. Als Tevez zich zo blijft ontwikkelen dan had PSV hem makkelijk voor een bedrag rond de 40 Miljoen kunnen verkopen, wat betekent dat de totale transfersom rond de 33 Miljoen voor Boca is (waarvan een deel over 2 jaar).

Nu weet ik niet hoe de financiele constructie er uitziet. Maar ik denk niet dat Bayern zomaar ineens 25 Miljoen overmaakt, een deel zal vast in termijnen gaan. Het ziet er nu naar uit dat Boca gewoon in december wil cashen.

Dan maar Benni, al heb ik weinig vertrouwen in die jongen. Staan er geen andere spitsen in de etalage?
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:38:30 #257
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21639121
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:21 schreef PirE het volgende:
Misschien heel dom. Boca zegt dat ze geld genoeg hebben, waarom wachten ze dan op een bod van Bayern voor 100% van de rechten (ze krijgen dan niks als Bayern Tevez later doorverkoopt voor een veelvoud van het bedrag dat Bayern aan Boca betaald).

13 Miljoen + 50% van de rechten. Houdt in dat PSV Tevez voor minimaal 30 Miljoen had moeten verkopen om de investering terug te verdienen en dan houd je niks over aan zo'n transfer. Boca had dan nu 13 Miljoen gekregen en over 2 jaar nog eens een x bedrag. Als Tevez zich zo blijft ontwikkelen dan had PSV hem makkelijk voor een bedrag rond de 40 Miljoen kunnen verkopen, wat betekent dat de totale transfersom rond de 33 Miljoen voor Boca is (waarvan een deel over 2 jaar).

Nu weet ik niet hoe de financiele constructie er uitziet. Maar ik denk niet dat Bayern zomaar ineens 25 Miljoen overmaakt, een deel zal vast in termijnen gaan. Het ziet er nu naar uit dat Boca gewoon in december wil cashen.

Dan maar Benni, al heb ik weinig vertrouwen in die jongen. Staan er geen andere spitsen in de etalage?
Dan maar geen extra spits hoor. Het is Tevez (of Verpakovkis of Salva Ballesta of iets in die orde) of geen extra spits. Ik heb liever dat Vonlanthen zich lekker kan ontwikkelen dan een egoistje als Benni als semisuperspits. Elke keer dat Huntelaar scoort is het mij nl. ook een doorn in het oog. Koop dan een waardige opvolger voor Van Bommel en een fatsoenlijke linksback erbij van die 13,5 miljoen.

Note dat Zuid-Amerikanen wel meesters in onderhandelingen zijn en dat dit natuurlijk een schijnbeweging van de zijde van Boca kan zijn.
pi_21639379
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:21 schreef PirE het volgende:

Kone

leuk als bankzitter enzo
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21639467
PSV haalt Kennedy Bakircioglu
pi_21639491
Tevez was leuk geweest, voor de rest hoef ik niet persé versterkingen te zien

Cocu speelde niet mee
en Bouma een helftje ofzo

dus de beste team staat er nog niet
en V Bommel heeft nog zo'n 36 uur ofzo
  maandag 30 augustus 2004 @ 14:58:28 #261
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21639584
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:53 schreef cultheld het volgende:
Ow ja tuurlijk! Wacht, ik maak alvast een vreugdedansje
pi_21639717
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:58 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ow ja tuurlijk! Wacht, ik maak alvast een vreugdedansje
Doorgaan, hij is wel een goede speler dus
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:33:55 #263
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21640437
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:04 schreef cultheld het volgende:
Doorgaan, hij is wel een goede speler dus
Het ging me meer om de subtiele manier waarop je het brengt, je klinkt erg overtuigd.

* Doorgaat met
pi_21640540
Wat mij erg tegenvalt is dat Vonlanthen al weer zo goed als afgeschreven is. Hij moet verhuurd worden. Meestal is dat toch echt het begin van het einde. Ik was er al bang voor. Als het echt zo'n groot talent was geweest had hij zich vorig seizoen al wel bewezen. Wat goed is komt snel, zo luidt een oud gezegde.
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:42:57 #265
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21640601
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij erg tegenvalt is dat Vonlanthen al weer zo goed als afgeschreven is. Hij moet verhuurd worden. Meestal is dat toch echt het begin van het einde. Ik was er al bang voor. Als het echt zo'n groot talent was geweest had hij zich vorig seizoen al wel bewezen. Wat goed is komt snel, zo luidt een oud gezegde.
Ja daarom is Leandro ook al zover he? ...

Verhuren is gewoon goed, daar is Bouma, Rommedahl of Robben ook niet slechter van geworden.
pi_21640688
quote:
Ik ben niet zo'n CM fan, liever zie ik iemand met echt veel potentie...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:50:58 #267
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_21640750
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beter een jaartje bij een mindere club dan PSV in de basis, dan af en toe een kwartiertje meevoetballen, toch?
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_21640752
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n CM fan, liever zie ik iemand met echt veel potentie...
Ik heb die Bakircioglu nooit zien spelen (in tegenstelling tot Tevez, Alex, Cavenaghi, Farfan etc.) maar volgens CM is ie een uitzonderlijke speler en volgens voetbalzone ook Je kunt er lacherig over doen, maar 3 jaar geleden was Arjen Robben in CM ook een groot talent en op voetbalzone ook. Hetzelfde gold voor Tevez, Robinho en Fabregas (die nu voor Arsenal speelt). Let maar op, als PSV deze jongen haalt, is het spitsenprobleem verleden tijd.
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:55:14 #269
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_21640817
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb die Bakircioglu nooit zien spelen (in tegenstelling tot Tevez, Alex, Cavenaghi, Farfan etc.) maar volgens CM is ie een uitzonderlijke speler en volgens voetbalzone ook Je kunt er lacherig over doen, maar 3 jaar geleden was Arjen Robben in CM ook een groot talent en op voetbalzone ook. Hetzelfde gold voor Tevez, Robinho en Fabregas (die nu voor Arsenal speelt). Let maar op, als PSV deze jongen haalt, is het spitsenprobleem verleden tijd.
Tja, alhoewel CM het ook regelmatig fout heeft (Tonton Moukoko Zola oid springs to mind, en in de recente versie Oskarsson en Kristjansson die het niet zullen maken), hebben ze het erg vaak goed. Saviola, Robben, Ibrahimovic, Diego, Tevez, Robinho, Cavenaghi en Aghahowa zijn spelers die voor hun echte faam al CM-faam hadden behaald. Overigens is Qvist, die nu bij PSV zit, ook zo'n speler die al CM-faam heeft. Bakircioglu zou dus inderdaad een goede kunnen zijn, maar voor hetzelfde geld ook niet. Als PSV hem maar niet op basis van zijn CM-kwaliteiten haalt .
pi_21640841
Toch leuk hoe we van jouw optimistische en sterk onderbouwde posts kunnen blijven genieten.
Klik dan als je durft
pi_21640878
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:56 schreef Suijk het volgende:
Toch leuk hoe we van jouw optimistische en sterk onderbouwde posts kunnen blijven genieten.
Hij begint zo wel over Todorov en Bosnjak .
pi_21640899
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:42 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ja daarom is Leandro ook al zover he? ...

Verhuren is gewoon goed, daar is Bouma, Rommedahl of Robben ook niet slechter van geworden.
Dat Leandro er niet in geslaagd is een basisplaats te veroveren heeft meer met zijn blessures en instelling te maken.

In principe is verhuren niet slecht, maar van de meeste spelers die verhuurd worden keren er uiteindelijk maar erg weinig in de basis van PSV terug. Toen Vonlanthen kwam werd hij afgeschilderd als een soort supertalent, nu blijkt dat hij dat niet is en dat hij het hoogstwarschijnlijk niet gaat redden bij PSV.
  maandag 30 augustus 2004 @ 16:13:03 #273
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21641170
Kennedy Bakircioglu heeft een half jaar geleden een contract voor 2,5 jaar getekend bij... Iraklis Saloniki.. dus dat lijkt me sterk als dat doorgaat..

http://www.iraklis-fc.gr/(...)de=20040721142759296
pi_21641197
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat Leandro er niet in geslaagd is een basisplaats te veroveren heeft meer met zijn blessures en instelling te maken.

In principe is verhuren niet slecht, maar van de meeste spelers die verhuurd worden keren er uiteindelijk maar erg weinig in de basis van PSV terug. Toen Vonlanthen kwam werd hij afgeschilderd als een soort supertalent, nu blijkt dat hij dat niet is en dat hij het hoogstwarschijnlijk niet gaat redden bij PSV.
die jongen heeft gene fatsoenlijke kasn gehad vond ik...
pi_21641565
quote:
Ik ben benieuwd wat je username op psv.netwerk to is...
Wat een vrouw!
spits!
pi_21641722
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:13 schreef Djekko het volgende:
Kennedy Bakircioglu heeft een half jaar geleden een contract voor 2,5 jaar getekend bij... Iraklis Saloniki.. dus dat lijkt me sterk als dat doorgaat..

http://www.iraklis-fc.gr/(...)de=20040721142759296
Nou iemand op voetbalzone beweerde dus dat dit gerucht is ontstaan op een fansite van iraklis saloniki
pi_21641738
Spideyman en Dylan Dog bedankt Wat een goal zeg, tering!
  maandag 30 augustus 2004 @ 16:57:21 #278
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21641748
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben benieuwd wat je username op psv.netwerk to is...
ik geloof iets dat begint met een P...
pi_21641768
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij begint zo wel over Todorov en Bosnjak .
Todorov Mijjn held in CM, na Le Tallec
pi_21641874
13,50 miljoen en dan nog 50% naar boca van een evt. doorverkoop. PSV had hem dan voor 27 miljoen moeten verkopen om de investering eruit te krijgen. Hoop geld dus en tja misschien worden zulke bedragen dan wel nooit meer betaald voor een speler. Oke hij zou dan wel een aantal jaar in Eindhoven spelen maar het lijkt mij een riskante deal.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 30 augustus 2004 @ 17:05:56 #281
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21641879
Ik zie Guus Hiiddink al zitten voor zijn pc met CMScout op zoek naar die ene spits met 180+ potential .

1 ding is zeker. Voor morgenavond 23:59 weten we of er per direct nog een buitenlandse spits bijkomt .
pi_21642175
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:57 schreef Zapper het volgende:

[..]

ik geloof iets dat begint met een P...
generaal
  maandag 30 augustus 2004 @ 17:21:40 #283
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_21642182
Laat ze dan maar Cavenaghi halen, die is in CM ongeveer net zo goed
pi_21642727
Alsof die niet al bij Spartak zit...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:06:43 #285
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_21643056
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Alsof die niet al bij Spartak zit...
Oow ehm.. Nou ja, dan nog!
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:41:02 #286
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21643593
In CM-spelers ben ik niet zo thuis, maar een spits die wel wat voor PSV geweest zou zijn is Salva Ballesta. 1x topscorer in Spanje geweest met Racing Santander en daarna door Valencia aangetrokken en op de bank beland. Jammer genoeg is hij een tijdje geleden teruggegaan naar zijn oude club Atletico, qua prijs/kwaliteit was het namelijk een hele goede speler.
pi_21644134
Salva lijkt me ook niet direct haalbaar voor Nederlandse teams hoor. Sowieso weinig spitsen uit grotere competities. Nederlandse clubs moeten het van spitsen aan het begin van hun loopbaan hebben, zoals Ronaldo, Kezman, Ibrahimovic, Hossam, in mindere mate Arveladze, Larsson, Koné. Of mannen die volledig faalden, zoals Gluscevic en Anastasiou.
www.thuisuiteten.nl
pi_21646929
quote:

Whehehe
Ik vond deze ook wel geinig:

"Voorzitter Boca: '13,5 miljoen? Daarvoor krijgt Van Raaij alleen het shirt van Tevez, en wel zonder handtekening!'"
Klik dan als je durft
pi_21647327
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:23 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vond deze ook wel geinig:

"Voorzitter Boca: '13,5 miljoen? Daarvoor krijgt Van Raaij alleen het shirt van Tevez, en wel zonder handtekening!'"
Je bent de enige
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2004 @ 21:43:32 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21647496
er komt niemand!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_21647657
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je bent de enige
Mijn cavia kwam ook niet bij.

Sufkut.
Klik dan als je durft
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2004 @ 21:50:51 #292
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21647677
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:49 schreef Suijk het volgende:

Sufkut.
Ik werd geroepen ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_21647701
Oeh, je houdt alles in de gaten.
Klik dan als je durft
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2004 @ 21:53:56 #294
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21647763
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:51 schreef Suijk het volgende:
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_21647944
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:51 schreef Suijk het volgende:
welke gaten
  maandag 30 augustus 2004 @ 22:53:32 #296
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21649464
Ik had het al voorspeld:

Vervangers staan al klaar. Tevez staat bovenaan het lijstje. Met het geld dat de transfer van Ibrahimovic opbrengt, lijkt Ajax de Argentijnse spits te kunnen betalen. Bovendien lijkt Ajax' nieuwe aankoop Mauro Damian Rosales een goed woordje kunnen doen bij de goalgetter.

uit artikel: Ibrahimovic: morgen of volgend jaar Juventus.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=14544

Bron is voetbalzone, maar goed waar rook is......
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 augustus 2004 @ 22:54:46 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21649501

maar gelukkig, volgens cultheld gaat Tevez nooit naar Ajaks
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:01:49 #298
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21649687
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:53 schreef Spideyman het volgende:
Ik had het al voorspeld:

Bron is voetbalzone, maar goed waar rook is......
Voetbalzone,tsja,dat iemand uberhaupt op die site kijkt,die nemen alles klakkeloos over.

Een FCDB supporter mailde ze eind vorig seizoen met het,valse,gerucht dat van Basten misschien trainer zou worden van ons,ze plaatsten het ook nog
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21650506
Misschien geloven ze ook wel dat Feyenoord een bood van 9 ton op V.D. Laak heeft gedaan en FC Lurling en Drent gaat halen..
pi_21650853
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien geloven ze ook wel dat Feyenoord een bood van 9 ton op V.D. Laak heeft gedaan en FC Lurling en Drent gaat halen.. [afbeelding]
Wie mailt ze dat Vonlanthen op huurbasis naar De Graafschap komt?
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:55:56 #301
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21651317
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie mailt ze dat Vonlanthen op huurbasis naar De Graafschap komt?
Als we het nou met z'n allen afzonderlijk doen hebben we meer kans dat het wordt aangenomen

* Spideyman stelt voor een standaardmail te schrijven en hier te plaatsen zodat iedereen die mail iets kan bijwerken en versturen naar voetbalzone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')