Zie jij één, nee twee uitroeptekens staan danquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:51 schreef Eilanden het volgende:
Beetje jammer dat een PSV topic wordt geopend met een titel die ruikt naar Ajax-arrogantie
Steek je neus dan niet in dit topicquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:52 schreef martijntie het volgende:
Ahh nee niet weer een topic over de schande van eindhoven
das voor de motivatie leren ze meschien eindelijk eens voetballen en winnen ze ook daad werkelijk eens iets belangrijksquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Steek je neus dan niet in dit topic
Hoi, leer Nederlands.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:56 schreef martijntie het volgende:
das voor de motivatie leren ze meschien eindelijk eens voetballen en winnen ze ook daad werkelijk eens iets belangrijks
Met zo'n ondertitel mag je je niet eens vertonen in het VBL forum, ga lekker naar DIGquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:56 schreef martijntie het volgende:
[..]
das voor de motivatie leren ze meschien eindelijk eens voetballen en winnen ze ook daad werkelijk eens iets belangrijks
ja jij ook welkom en uhh nee vandaag eigenlijk nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:58 schreef Suijk het volgende:
Welkom martijntie. Leuk dat je er bent. Heb je ook een inhoudelijke bijdrage?
Antwoord op jullie titel is overigens 'nee'.
waarom neem je nog de moeite om te posten danquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:58 schreef martijntie het volgende:
[..]
ja jij ook welkom en uhh nee vandaag eigenlijk niet
Tevez wordt minstens het dubbele waard van wat PSV er voor betaaltquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:40 schreef ASSpirine het volgende:
Tevez is niet zomaar een versterking, hij is een investering
Ik hoop, als hij dan komt tenminste, dat hij er dan toch zal zijn voor op zijn minst, 2 jaartjes.
En als je hem dan verkoopt (na een goedverlopen CL natuurlijk) kan je er aardig aan verdienen
Daar kijken ze nu ook naar, en Philips zoekt idd grotere afzetmarkten voor hun producten
Er is geen betere manier om dat te doen door te promoten met een voetbalgek werelddeel als Zuid-Amerika
Vooral als de "lievelingen" van het publiek bij je team spelen.
ehm, jahquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws trouwens voor ons PSV'ersPSV zal in ieder geval NIET voor Ajax spelen. Waarom niet? Ajax haalt Rosales (River) en Tevez haat alles wat met River te maken heeft
ik ben ook wel van plan om minstens 1 thuiswedstrijd te zienquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:53 schreef appelsientje het volgende:
Tja met de stelling ben ik het gedeeltelijk eens, het valt me idd namelijk op (zei ik ook al tegen vrienden) dat nu kezzman weg is, de spelers het samen gaan oplossen en niet alles maar afgeven, maar zoals Tony al zegt, ik denk dat tevez gewoon meer kan doen dan kezzman.
Toch vind ik het ook grappig als je nu opeens andere mensen over PSV, niemand gaaf ze een stuiver voor de eerste wedstrijden, maar daar komen ze nu ook langzaam op terug.
Oke het seizoen is pas net begonnen, dus we zullen zien hoe het uitpakt......
Morgen maar ff weer kaartjes voor de CL wedstrijden halen (vak X natuurlijk)
Volgens mij kan je op de dag zelf ook nog wel kopen, kosten relatief alleen een beetje veel.... en je weet nooit waar je zit ........ zometeen heb je alleen nog maar kaarten voor ere tribune...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik ben ook wel van plan om minstens 1 thuiswedstrijd te zien
passe-partout is niet uitbesteed voor mij
ik weet niet eens of ik tijd heb, nogal ver op voorhand gepland
maar, de dag zelf kon je toch ook kaartjes kopen hé?
degene die niet verkocht werden?
Anders ga i kdat zo wel doen
Zo werkt het daar welquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ehm, jah
lees je zin nog eens heel aandachtig doorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo werkt het daar wel
PSV moet Tevez wezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
lees je zin nog eens heel aandachtig door
en waar is bij ons?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je op de dag zelf ook nog wel kopen, kosten relatief alleen een beetje veel.... en je weet nooit waar je zit ........ zometeen heb je alleen nog maar kaarten voor ere tribune...
Kreeg vandaag een prijs overizchtm, damm wat zijn die plaatsen duur zeg en niet eens zo gezellig als bij ons..
damnedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
PSV moet Tevez wezen
of heb ik het nu verklapt ??
Oost tribune en dan maakt het nog niet zo heel veel uit waar je zit, maar vind X wel gezellig....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en waar is bij ons?
laatste keer dat ik ben geweest zat ik zuid, en rechts van mij (het oosten normaal gezien) zag het er wel gezelliger uit dan bij ons
daar zat er wel een die constant zat te schelden, grappig was dat
Ik ben er ook geen die meteen in de hekken gaat hangenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je op de dag zelf ook nog wel kopen, kosten relatief alleen een beetje veel.... en je weet nooit waar je zit ........ zometeen heb je alleen nog maar kaarten voor ere tribune...
Kreeg vandaag een prijs overizchtm, damm wat zijn die plaatsen duur zeg en niet eens zo gezellig als bij ons..
ben ook maar een arme studentquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen die meteen in de hekken gaat hangen
BB vak heb ik regelmatig gezeten, bevalt me ook goed
hahaha damnquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:04 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
lees je zin nog eens heel aandachtig door
ik ook een voormalige student, zit nu tussen student en arbeider inquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben ook maar een arme student![]()
Met de vrije tijd van een student en het geld van de arbeider of andersom?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook een voormalige student, zit nu tussen student en arbeider in![]()
Je hebt wel een beetje gelijk, maar ik denk dat PSV Tevez wil halen als diepe spits. En dan moet Vennegoor denk ik plaats maken. Het kan natuurlijk ook dat hij wordt gehaald als '10' zoals jij zegt, maar dan moet De Jong weer plaats maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Tevez is meer een nummer 10, dus niet het type kezman. Ik denk niet dat alle goals van hem moeten komen, waardoor het getoonde spel wat psv laat zien gehandhaafd zal blijven. Dus veel goals van veel verschillende spelers.
Ik hoop trouwens dat VoH in de basis blijft als diepe spits, met daarachter/omheen Tevez
Zo denk ik er ook over. Tevez is van nature meer een aanvallende middenvelder, een nummer 10, dan een diepe spits. En dan zal J. de Jong plaats moeten maken. In zoverre ben ik het dus ook niet eens met de stelling.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Tevez is meer een nummer 10, dus niet het type kezman. Ik denk niet dat alle goals van hem moeten komen, waardoor het getoonde spel wat psv laat zien gehandhaafd zal blijven. Dus veel goals van veel verschillende spelers.
Ik hoop trouwens dat VoH in de basis blijft als diepe spits, met daarachter/omheen Tevez
werkzoekendequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met de vrije tijd van een student en het geld van de arbeider of andersom?
Da's natuurlijk gelul, spelers kunnen enorm floppen. Het dubbee zou inhouden dat 'ie 32 miljoen waard gaat worden. Dan moet 'ie PSV eigenhandig de Champions League bezorgen, twee keer op rij, want volgens mij is huidige wereldster Deco dat niet eens waard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tevez wordt minstens het dubbele waard van wat PSV er voor betaalt
Goh, wat zullen zij dan samen enorm balen dat ze als Boca en River spelers samen de Olympische titel gaan pakken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws trouwens voor ons PSV'ersTevez zal in ieder geval NIET voor Ajax spelen. Waarom niet? Ajax haalt Rosales (River) en Tevez haat alles wat met River te maken heeft
Je hebt geen verstand van de Argentijnse voetbalcultuurquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:12 schreef twi het volgende:
[..]
Goh, wat zullen zij dan samen enorm balen dat ze als Boca en River spelers samen de Olympische titel gaan pakken.
Onzin dus, dat ze niet samen zullen spelen.
Vertel mij eens waarom er voor Rooney dan zo belachelijk veel geld wordt gevraagd? Terwijl Tevez veel beter is dan hij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Da's natuurlijk gelul, spelers kunnen enorm floppen. Het dubbee zou inhouden dat 'ie 32 miljoen waard gaat worden. Dan moet 'ie PSV eigenhandig de Champions League bezorgen, twee keer op rij, want volgens mij is huidige wereldster Deco dat niet eens waard.
Er zullen heus Europese clubs zijn waar Boca en River-spelers samen voetballen hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van de Argentijnse voetbalcultuur![]()
Maar echte clubhelden zoals Tevez zijn het aan hun supporters verplicht om niet samen te spelen met River spelers. Bijv. pluisjequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er zullen heus Europese clubs zijn waar Boca en River-spelers samen voetballen hoor.
Als die Argentijnse voetbalcultuur zo zou zijn, dan zou 't Argentijns elftal nooit wereldkampioen zijn geworden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van de Argentijnse voetbalcultuur![]()
Wat doet 'ie dan nu in Athene, lieverd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar echte clubhelden zoals Tevez zijn het aan hun supporters verplicht om niet samen te spelen met River spelers. Bijv. pluisje
Dat is een ander verhaal, het nationale belang gaat voor allesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wat doet 'ie dan nu in Athene, lieverd?
Wie ben jij om dat te bepalen? Relatief gezien is er al eens 4 keer zoveel voor een aanvaller betaald, komt bij dat Rooney nog jong is en misschien nog wel beter wordt. Dat is gewoon marktwerking.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:45 schreef PirE het volgende:
Een binnenlandse transfer in Engeland kan je hier niet mee vergelijken, als vind ik 30 miljoen voor Rooney absolute waanzin. Die jongen kan misschien goed voetballen. Maar bij 12-16 miljoen houdt het echt wel op wat mij betreft.
Staat toch duidelijk 2x keer in mijn post dat ik persoonlijk vind dat Rooney geen 30 miljoen waard is. Ik bepaal het niet, dat doet de markt wel. Maar de marktwaarde van Rooney kan dan wel 30 miljoen zijn, dat wil niet zeggen dat zijn reele waarde ook 30 miljoen. Ik persoonlijk schat die op 12-16 miljoen als ik zo vrij mag zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen? Relatief gezien is er al eens 4 keer zoveel voor een aanvaller betaald, komt bij dat Rooney nog jong is en misschien nog wel beter wordt. Dat is gewoon marktwerking.
Dat werpt weer een ander licht op de zaak, niemand weet of hij überhaupt weg mag...quote:PSV probeert in Argentinië duidelijkheid te krijgen over een tranfer van Carlos Tevez naar Eindhoven. Voorzitter Van Raaij heeft een zaakwaarnemer naar Argentinië gestuurd om te vernemen of Boca Juniors Tevez eigenlijk wel wil laten gaan. Boca Juniors heeft tot nu toe nog niet gereageerd. Volgens trainer Guus Hiddink komt Tevez zelf graag naar Eindhoven. "Hij is namelijk een grote fan van oud-PSV'er Ronaldo", aldus Hiddink.
Tjah, je zou de kleine details toch bijna even over het hoofd zienquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:27 schreef rubbereend het volgende:
wel handig dat er nu gekeken wordt of Tevez wel te koop is
ja, de hele wereld op de kop, wij posten topic na topic vol, is deze man dadelijk niet eens te koopquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Tjah, je zou de kleine details toch bijna even over het hoofd zien
Dat doen we eigenlijk zelf, want er is altijd gezegd dat de kans heel klein is, maar dat ze het gewoon gaan proberen onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis' en dat kan je ze zeker niet kwalijk nemen. Mocht Tevez niet komen en Van Bommel wel blijven vind ik het ook niet verkeerd hoor, maar zorg dan op korte termijn voor een aardige spits, desnoods voor de breedtequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We worden eigenlijk weer veel te lekker gemaakt, PSV heeft al gezegd dat de kans uiterst klein is, maar toch komen er steeds weer van die kleine hoopvolle berichtjes. Volgens mij doen ze dit soort dingen deels om de supporters tevreden te houden, zodat wij iig zien dat ze wel proberen om toppers te halen maar dat dat niet goed lukt.
Daarom zeg ik, wat zijn de criteria voor een topspits. In Nederland zou hij bij de top horen, maar Europees hooguit subtop. Morientes werd aan het begin van vorig seizoen door velen ook niet als een topspits gezien, terwijl hij door de UEFA is gekroond als beste spits.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:14 schreef Chadi het volgende:
Benni is geen top spits
Iemand die er 15 tot 20 inschiet, mocht er iemand geblesseerd raken, het liefst met Europese ervaring, zodat de jonkies ook wat kunnen lerenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Voor mijn gevoel heeft dit PSV niet echt een topspits nodig. Er zit genoeg scorend vermogen in dit team vind ik. Maar als je kijkt naar het drukke programma kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en dan toch een (top)spits er bij nemen.
Dat is inderdaad de beste optie lijkt me.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Iemand die er 15 tot 20 inschiet, mocht er iemand geblesseerd raken, het liefst met Europese ervaring, zodat de jonkies ook wat kunnen leren
Laten we eerst vaststellen dat er meerdere soorten topspitsen zijn. (En beperken tot de centrumposities)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan moeten we de definitie voor topspits vaststellen.
Helaas wel, want zo snel kom ik niet op andere namen. Aan de andere kant, er moeten toch ook andere, betere namen te bedenken zijn...?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:29 schreef rubbereend het volgende:
ja TM dan kom je uit op Benni
Is Saviola nog steeds te huur bij Barca? misschien heeft die zin om zich een jaartje in de kijker te spelen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Helaas wel, want zo snel kom ik niet op andere namen. Aan de andere kant, er moeten toch ook andere, betere namen te bedenken zijn...?
Of naar die van Berbatov, Koné, Cavenaghi (River antwoord op Tevez) of Maxi Lopezquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan kun je net zo goed vragen naar de prijs van Verpaskovskis natuurlijk
Rooney is duur omdat 'ie een beetje kan voetballen en een Engels paspoort heeft. Engelsen zijn maf van hun landgenoten. Uiteindelijk zal het wel los lopen, als je ziet voor welke bedragen de vorige zogenaamde wereldspelers zijn vertrokken (Beckham, Owen).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:39 schreef cultheld het volgende:
Vertel mij eens waarom er voor Rooney dan zo belachelijk veel geld wordt gevraagd? Terwijl Tevez veel beter is dan hij.
We hopen gewoon dat het ooit nog goed komt met die jongen, en proberen 'm alsnog die enorme berg voetbalwijsheid bij te brengen. Hopeloos natuurlijk, alleen Ajacieden beschikken daarover.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Heerlijk dat twi en MM zo opzichtig happen op de posts van cultheld
Het blijft vermakelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Heerlijk dat twi en MM zo opzichtig happen op de posts van cultheld
Haha, creeer alsjeblieft niet de illusie dat 't je bedoeling was, dan overschat je jezelf nog meer dan PSV's transferbudgetquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:42 schreef cultheld het volgende:
Het blijft vermakelijk
Zo af en toe probeer ik een discussie te veroorzaken door een ongenuanceerde uitspraak te doen m.b.t. het Nederlandse voetbalquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:44 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, creeer alsjeblieft niet de illusie dat 't je bedoeling was, dan overschat je jezelf nog meer dan PSV's transferbudget
Het lukt je iig om verschillende users bij je discussie te betrekkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo af en toe probeer ik een discussie te veroorzaken door een ongenuanceerde uitspraak te doen m.b.t. het Nederlandse voetbal![]()
Die stond nooit op het verlanglijstje, maar als hij vertrekt zou het jammer zijn voor de HCE en op die manier ook voor PSV jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:29 schreef twi het volgende:
Overigens schijnt Schalke de eerste rechten op Kone gekocht te hebbenBalen voor PSV.
Misschien is het idd de beste oplossing, maar het zou wel jammer zijn omdat hij zeker bruikbaar kan zijn in de loop van het seizoenquote:De Telegraaf meldt dat PSV van plan is om Johan Vonlanthen te verhuren. Door een gebrek aan speeltijd zou de ontwikkeling van de talentvolle spits stagneren bij PSV.
Stuur hem maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Misschien is het idd de beste oplossing, maar het zou wel jammer zijn omdat hij zeker bruikbaar kan zijn in de loop van het seizoen
Vonlanthen is nog geen absolute top, die moet zich wat meer ontwikkelen. Dan kun je hem beter uitlenen voor één seizoen zodat hij volgend seizoen wel goed genoeg is. In de tussentijd heb je dus een spits nodig met meer ervaring of Tevez als megatalent. Overigens wordt hij alleen verhuurd als er een nieuwe spits komtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:42 schreef twi het volgende:
PSV is lekker bezig. In plaats van een spits te halen, stoppen ze er eentje weg bij De Graafschap ofzo. Wat heb je dan nog over?
Ja, maar hij dwingt het blijkbaar niet af, dan moet je hem wel de kans geven zich verder te ontwikkelen en dat gaat lastig op de bank. Een jaartje in bijvoorbeeld de Bundesliga zou hem veel goed kunnen doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:21 schreef pascalheister het volgende:
Vind het wel jammer dat Vontlanthen nu weer verhuurd wordt, na een sterk EK had ik hem dit jaar wel meer aan het spelen verwacht
Sibon was een koopjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:14 schreef Spideyman het volgende:
Ik zet er m'n vraagtekens ook bij. Vonlanthen en Huntelaar zijn in potentieel betere aanvallers dan Sibon. Jammer voor Gerald, maar ik geloof dat niemand bij PSV helemaal 100% achter de aankoop van Sibon stond.
't Is wel een mooie club met een fantastisch stadion, alleen die trainer...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:32 schreef Zapper het volgende:
Borussia, ik kan me niet voorstellen dat ie daar liever speelt dan bij PSV ...
Dat is PSV ook, bovendien kan Bommel spelen in CL en zich daar in de kijker spelen,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
't Is wel een mooie club met een fantastisch stadion, alleen die trainer...![]()
Het zou mij niks verbazen als hij volgend seizoen uiteindelijk transfervrij toch naar Dortmund vertrekt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is PSV ook, bovendien kan Bommel spelen in CL en zich daar in de kijker spelen,
en dan volgend seizoen naar een ECHTE Europese topclub gaan.
Zo dom schat ik 'm niet in...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het zou mij niks verbazen als hij volgend seizoen uiteindelijk transfervrij toch naar Dortmund vertrekt.
Van Bommel is niet dom, maar hij houdt wel van de Bundesliga (denk ik). En Dortmund wil hem hebben. Van alle clubs in Duitsland één van de beste opties.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo dom schat ik 'm niet in...
Helemaal mee eens twi. Ik vind het belachelijk dat spelers als De Jong en Sibon de voorkeur krijgen boven Vonlanthen; Een, in mijn ogen, begenadigd voetballer die, als ie de kans krijgt, hele mooie dingen zal laten zien bij PSVquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:36 schreef twi het volgende:
De voorbeelden die je aandraagt vind ik met uitzondering van Ronald de Boer nou niet echt toonbeeld van deze "uiterst slimme strategie". En als ik het me goed herinner, is de Boer niet eens verhuurd, maar gewoon verkocht door Beenhakker en weer teruggekocht door van Gaal. De overigen waren veelal ook overbodig zonder toekomst en zijn dus niet met het oog op de toekomst verhuurt, maar met het oog op de financien. PSV heeft dit jaar eindelijk de kans om met die jongens die de potentie hebben een mooi elftal voor de toekomst op te bouwen. Wanneer Vonlanthen naar het buitenland vertrekt, zal 'ie niet meer terugkomen is m'n verwachting.
Het enige wat het in mijn ogen aantoont is dat PSV zelf gewoon nauwelijks met talenten om durft te gaan, het risico niet durft te lopen dat ze een paar wedstrijden teleurstellen en de talenten waar ze over beschikken simpelweg niet goed genoeg zijn. Er bestaat alleen de angst dat ze op een gegeven moment wel goed worden bij een andere club. Ik vind het regelrecht zonde.
Of wil je nu echt bweren dat Vonlanthen slechter is dan een De Mul of De Ridder?
De Jong - Niet veel slechter in z'n eerste periode, in mijn ogen. Heeft ook niet bijzonder fantastisch gespeeld bij Heerenveen om deze plek bij PSV af te dwingen.
Bouma - Is door positieveranderingen beter op zijn plaats terecht gekomen BIJ PSV
Morientes - Was al een erg goede spits in het nationale elftal. Moest wijken bij Real door de koopdrang, waarbij Real inmiddels een belachelijk aantal wereldspitsen rond heeft lopen met Owen er weer bij
Van der Meyde - Is nooit echt uitgegroeid tot een wereldspeler, niet zo bijster veel beter geworden bij Twente en is door een black out bij Inter van Cuper daar aangeschaft.
Of De Graafschap, aangezien Hiddink nog steeds een band heeft met De Graafschap.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:00 schreef Bobu het volgende:
Lijkt me RKC worden. Hoogendorp is al een jaar aan het kwakkelen...hij scoort gewoon niet meer. En we weten allemaal wie daar trainer is geworden dit jaar...
Kutclub met een fantastisch stadion, en een toffe trainer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is wel een mooie club met een fantastisch stadion, alleen die trainer...![]()
PFUquote:PSV zoekt oplossing voor Vonlanthen
Rubriek Algemeen 21:40 27-08-2004
PSV talent Johan Vonlanthen valt op dit moment bij PSV buiten de boot. Het afgelopen EK speelde hij zijn eerste interlands en maakte hij zijn eerste treffer voor Zwitserland maar bij PSV is hij voorlopig tribune kandidaat.
Guus Hiddink is met zijn technische staf druk bezig te zoeken naar een oplossing voor Vonlanthen. Sinds het EK is er voor Vonlanthen geen vaste plek bij eerste 18 van PSV. Mede door het laat aansluiten bij de groep en een blessure in de recente geschiedenis is de start voor het seizoen verre van ideaal.
De kritiek aan het adres van Vonlanthen gaat vooral over zijn tactisch niveau. “Hij speelt tactisch nog als een A junior.” sprak Hiddink. “Hij heeft snelheid en een leuke actie en daarmee goede wapens maar gebruikt ze niet goed.”
Voor PSV en voor Vonlanthen is het belangrijk dat hij snel aanhaakt om zo te groeien tot een top niveau. Hiddink vind dat de beste oplossing veel spelen is maar bij PSV is daar weinig perspectief voor met de huidige reeks aanvallers. Vonalthen heeft concurrentie van Vennegoor of Hesselink, Sibon, Farfan en Bakkal.
Met het oog op veel moeten spelen wordt zelfs verhuren genoemd als een mogelijkheid. De komende dagen zal Hiddink en zijn technische staf kijken hoe ze Vonlanthen zo snel mogelijk op top niveau krijgen.
Alleen is de Jong linkshalf en Sibon diepe spits en tevens vervanger van VoH, dus het noemen van die namen is niet echt logisch. Hij wordt uit de basis gehouden door Park en Farfán atm...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal mee eens twi. Ik vind het belachelijk dat spelers als De Jong en Sibon de voorkeur krijgen boven Vonlanthen; Een, in mijn ogen, begenadigd voetballer die, als ie de kans krijgt, hele mooie dingen zal laten zien bij PSV
Net alsof Vonlanthen niet als diepe spits of op de linkshalf aan de slag zou kunnenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Alleen is de Jong linkshalf en Sibon diepe spits en tevens vervanger van VoH, dus het noemen van die namen is niet echt logisch. Hij wordt uit de basis gehouden door Park en Farfán atm...
Vonlanthen mist wat tactisch inzicht momenteel, dat leer je alleen door veel te spelen. Als je De Jong zou vervangen door PSV verlies je momenteel de slag op het middenveld, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:13 schreef cultheld het volgende:
Net alsof Vonlanthen niet als diepe spits of op de linkshalf aan de slag zou kunnenDe Jong staat dan wel 'linkshalf' maar is meer een aanvallende middenvelder momenteel.
Ik denk dat je dan degradeertquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als je De Jong zou vervangen door PSV verlies je momenteel de slag op het middenveld
Cocu wordt ook ouderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:25 schreef heinekenbier het volgende:
Bij Barcelona was Cocu toch nooit zo vaak geblesseerd?
Hij is niet meer aan het koude weer gewend en loopt een longontsteking op, shit happensquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:25 schreef heinekenbier het volgende:
Val je weer door de mand. Die is voor een Russisch recordbedrag naar Spartak Moskou verhuisd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of naar die van Cavenaghi (River antwoord op Tevez)
Ik zei in juli al tegen jullie dat ie op was. Beetje Aron Winter-verhaal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:25 schreef heinekenbier het volgende:
Het is natuurlijk veel te vroeg in het seizoen om daar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zei in juli al tegen jullie dat ie op was. Beetje Aron Winter-verhaal.
Dat was naar aanleiding van het EK. Je ziet dat de scherpte er een beetje af, dat al die jaren in Spanje zwaar zijn geweest. Aron Winter had dat bij terugkeer in Amsterdam ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel te vroeg in het seizoen om daar iets zinnigs over te zeggen.
Je column is beter onderbouwd
maar Rijkaard nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van het EK. Je ziet dat de scherpte er een beetje af, dat al die jaren in Spanje zwaar zijn geweest. Aron Winter had dat bij terugkeer in Amsterdam ook.
Even een terugslagje na een zwaar seizoen zal elke speler wel kennen die een basisplek in een grote competitie heeft. Maar dat is geen aanleiding om te stellen dat Cocu dezelfde weg als Aron Winter tegemoet gaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van het EK. Je ziet dat de scherpte er een beetje af, dat al die jaren in Spanje zwaar zijn geweest. Aron Winter had dat bij terugkeer in Amsterdam ook.
hmmm leuk voor hem.... maar minder voor onsquote:Terwijl een zaakwaarnemer namens PSV in Argentinie verblijft voor een poging om Tevez aan te trekken, was de spits zelf opnieuw succesvol op de Olympische Spelen. Met het enige doelpunt van de wedstrijd leidde de topscorer van het Olympisch toernooi Argentinie met 1-0 langs Paraguay.
Een wedstrijd duurt 90 minutenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:41 schreef Zapper het volgende:
![]()
Als PSV zo door blijft gaan worden het een lange 90 minutenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt 90 minuten
Nog een minuut of 10quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:52 schreef Zapper het volgende:
Oh komt nog wel goed
Successupporterquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:22 schreef VoreG het volgende:
Gaat goed hoor PSV.
hier erger ik me dus aan, als ik dit in een Ajax topic doe na een verloren wedstrijd krijg ik meteen een laatste waarschuwing vanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:21 schreef twi het volgende:
NAC uit, altijd lastig
Ja, maar golfer is ook een kutneus, logisch tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:26 schreef cultheld het volgende:
hier erger ik me dus aan, als ik dit in een Ajax topic doe na een verloren wedstrijd krijg ik meteen een laatste waarschuwing vangolfer
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
hier erger ik me dus aan, als ik dit in een Ajax topic doe na een verloren wedstrijd krijg ik meteen een laatste waarschuwing vangolfer
Moet je nagaan hij floot nog meer in jullie voordeel ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef Djekko het volgende:
En over Van Egmond zal ik het maar niet hebben
pff na 1 opmerking al? Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou nou.. op belachelijke momenten fluiten en af en toe zelfs weigeren om te fluiten na een opzichtige overtreding op Beasley. En dan ook nog Bogelund een gele kaart geven voor een valpartij van Cornelisse, terwijl die Knakkers de hele tijd iedereen omver schoppen. Vooral Collen, wat een misselijke speler is dat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je nagaan hij floot nog meer in jullie voordeel ook
Zo gaat het altijd hier hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:54 schreef The_Hives het volgende:
pff na 1 opmerking al? Stel je niet zo aan.
PSV-ers zitten altijd te zeuren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd hier zo hoor
PSV-ers hebben geen modjes die achter ons staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:10 schreef VoreG het volgende:
PSV-ers zitten altijd te zeuren?.
Just_Me!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
PSV-ers hebben geen modjes die achter ons staan
JustMequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
PSV-ers hebben geen modjes die achter ons staan
Of ga de discussie aan in feedback dat is veel leukerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:25 schreef The_Hives het volgende:
zinloze discussie. Als je er echt problemen mee hebt, moet je hem maar mailen.
^Over zinlose discussies gesproken^quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of ga de discussie aan in feedback dat is veel leuker
Speelde De Jong dan mee..?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Typisch dat de tegengoals weer uit dode-spelmomenten vielen.... Hiddink heeft voor het begin van dit seizoen er zo op gehamerd dat iedereen zich 100% moet concentreren op zulke momenten. En dan zie je Jo de Jong uitgebreid naar Stam zitten kijken hoe hij naar positie loopt, rustig opspringt, de hoek kiest en binnenkopt![]()
ehmm jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:53 schreef Djekko het volgende:
[..]
Speelde De Jong dan mee..?![]()
De Jong speelde erg onopvallend en dus bagger. Vandaar mijn opmerking..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ehmm ja
PSV: Zoetebier,Bøgelund,Ooijer,Alex,
Lee,v.Bommel,De Jong (Sibon/53),Vogel
(Bouma/46),Park,Vennegoor,Beasley
(Leandro/69)
(of begrijp ik iets niet)
* Spideymanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:02 schreef Djekko het volgende:
[..]
De Jong speelde erg onopvallend en dus bagger. Vandaar mijn opmerking..
hehe het is al laat aan het worden, maar goed het valt me ook op ja, die dode speel momenten, weet niet wat het is iedere keer......quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* appelsientje![]()
Schitterend doelpunt inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:15 schreef JaWi het volgende:
Wel mooi doelpunt van van bommel
NAC was nog slechter dan tegen Ajax en PSV slaagt er niet in om te winnenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:15 schreef JaWi het volgende:
*lacht in vuistje![]()
Wel mooi doelpunt van van bommel
Als ik hem zo op de radio hoorde denk ik van nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:25 schreef JaWi het volgende:
Hij zal toch ook wel blijven?
allemaal jou schuldquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:10 schreef pascalheister het volgende:
ben je een avondje weg wordt het gvd2-2
ik schreeuwde nog wel eindhovuh in de tent van de kermisquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
allemaal jou schuld
je had moeten supporteren...
blijkbaar niet hard genoegquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik schreeuwde nog wel eindhovuh in de tent van de kermis![]()
nee nog niks gezienquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
blijkbaar niet hard genoeg
trouwens, de goal van V. Bommel gezien?
Die was wel mooi
ze kondigden het bij studio sport aan als die van ibrahimovich, van zo'n schoonheidquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee nog niks gezien
maar was het positief?
Volgens mij was het niet de fout van Ooijer. Volgens mij was het zo dat 2 man meeliep met een andere aanvaller van Nac, waar natuurlijk slechts 1 man mee had moeten lopen. Hierdoor werd degene die uiteindelijk scoorde dus niet gedekt. Volgens mij was Ooijer niet 1 van die 2. Slechte communicatie dus.quote:Op zondag 29 augustus 2004 08:42 schreef Suijk het volgende:
Overigens hoop ik dat Ooijer bij het nederlands elftal iets beter in de gaten houdt waar de vrije man staat bij een standaardsituatie.
Onzin, John de Jong vergat zijn mannetje te pakken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:37 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet de fout van Ooijer. Volgens mij was het zo dat 2 man meeliep met een andere aanvaller van Nac, waar natuurlijk slechts 1 man mee had moeten lopen. Hierdoor werd degene die uiteindelijk scoorde dus niet gedekt. Volgens mij was Ooijer niet 1 van die 2. Slechte communicatie dus.
Die 'grap' is al gemaakt..quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:58 schreef flyin-hawk het volgende:
geen 5 goals...
'slechts' 4 voor iedere partij 2 [afbeelding]![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:58 schreef flyin-hawk het volgende:
geen 5 goals...
'slechts' 4 voor iedere partij 2 [afbeelding]![]()
Idd hele mooie knal. Die overige 6 die het stadion uitgingen vergeet je op deze manier wat makkelijker.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Wat een geweldig doelpunt van onze geweldige speler van Bommel
He Bobu,ga je nog ergens naar toe? Arsenal,Panathinaikos?quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:30 schreef Bobu het volgende:
Van Bommel heeft nou eenmaal een hele vreemde wreeftrap. Of hij raakt de bal perfect, dat wil bij van Bommel zeggen een beetje met de rechterkant van zijn wreef maar wel zuiver of hij raakt de bal net verkeerd en de bal kan echt alle kanten op (zoals idd gister twee keer binnen een minuut net na de 2-1)
Feyenoord dacht wat PSV kan kunnen wij ookquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:35 schreef ErikT het volgende:
Ach, wij halen dit jaar de 2e ronde CL
En die 2 puntjes, 2x van Ajax en Feyenoord winnen en je staat op beide 4 punten voor
Het wordt wsl Panathinaikos. Arsenal zit er even niet in. Ben er ook al geweest en dan pak ik liever een keer een andere wedstrijd mee daar ik ook maar een arm studentje ben. Ga wsl vrij snel boeken voor Panathinaikos aangezien een retourtje vanuit Brussel naar Athene nu te boeken is voor 100 euro.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
He Bobu,ga je nog ergens naar toe? Arsenal,Panathinaikos?
Ow,hoe doe je dat?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:38 schreef Bobu het volgende:
[..]
voor Panathinaikos aangezien een retourtje vanuit Brussel naar Athene nu te boeken is voor 100 euro.
Op die manier.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:42 schreef Bobu het volgende:
www.virgin.com Voordeel is dat wij Pana laatste wedstrijd pas hebben, in december dus pas. Vandaar dat die reizen nu ook nog zo goedkoop zijn.
Dat moet wel dus ik neem aan dat Bobu dat ook doetquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:57 schreef pascalheister het volgende:
blijven jullie ook overnachten dan in Athene?
Noop, De Jong liet zijn mannetje lopen. (zoals een paar posts hierboven wordt vermeld.)quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Lekkere organisatie bij die goal van Slot trouwens.... Was dat beer Alex niet, die dat neer ging zetten?
Maar John de Jong staat er wel bij te kijken. Komt ie mee om te verdedigen, en dan blijft ie in z'n eentje op de rand van het strafschopgebied op de bus staan wachten.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Geef John de Jong maar weer de schuld. Sinds wanneer moet een aanvallende middenvelder van de ene ploeg die van de andere ploeg verdedigen dan? Merkwaardige afspraken.
Dat lijkt me wel ja. Alex en Ooijer dekten dezelfde man en Slot kwam vrij omdat er niet gecommuniceerd werd. Je zag Ooijer ook vreemd opkijken toen hij Alex bij hem zag.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Dus het waren de beer en André? Dank je Tony.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Dus het waren de beer en André? Dank je Tony.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:49 schreef Djekko het volgende:
De Jong stond erbij en keer ernaar..![]()
http://www.dem.demon.nl/28-8-2004_NAC-PSV_1-1_Slot.mpg
Ze werkten er zelf nu al prima aan meequote:Op zondag 29 augustus 2004 14:35 schreef ErikT het volgende:
Ach, wij halen dit jaar de 2e ronde CL
En die 2 puntjes, 2x van Ajax en Feyenoord winnen en je staat op beide 4 punten voor
Zodra Bouma fit is zal Alex ook naar de bank gaan is mijn verwachting, al valt het wel op dat hij tegen sterkere tegenstanders wel goed speeltquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Dat dan weer wel, maar toch....
Zou het voor PSV niet beter zijn als de beer voorlopig wissel is tot ie fatsoenlijk kan communiceren met zijn maatjes?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Dat dan weer wel, maar toch....
Zou het voor PSV niet beter zijn als de beer voorlopig wissel is tot ie fatsoenlijk kan communiceren met zijn maatjes?
Ok, videotje bekeken en het is toch duidelijk Alex die hem laat gaan. Op het moment dat de bal getrapt wordt, wordt slot nog gedekt door iemand dat is Alex. Je ziet Alex vervolgens naar voren rennen en hij laat daarbij Slot volkomen vrij staan. Alex liep mee met de man die Ooijer al had.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:24 schreef Spideyman het volgende:
Bekijk de video dan en zie dat het De Jong is die z'n man laat lopen, niet Alex.
Oke ik las ook nog verder dat Boca niet echt veel van zich laat horen, dusquote:In De Telegraaf meldt Van Raaij dat PSV inderdaad een bod heeft uitgebracht op Tevez. Van Raaij is echter pessimistisch over de kans dat het rondkomt. De vraagprijs ligt hoger dan we hadden gedacht. "Als Boca Juniors hier niet mee akkoord gaat, moeten ze een andere club zoeken, die wel hun prijs wil betalen. Meer kunnen wij ons niet permitteren.”
http://mitglied.lycos.de/johanderksen/nac-psv.htmlquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:25 schreef Smeich het volgende:
Is die goal van Mark ergens te bewonderen? Kan het nergens vinden en heb het tot paar maal toe gemist op SS.
Boca heeft het bod, 13 miljoen en 50% van de transferrechten, afgewezen. Geen Tévez dus...quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:03 schreef appelsientje het volgende:
PSV netwerk:
[..]
Oke ik las ook nog verder dat Boca niet echt veel van zich laat horen, dus't wordt hem niet denk ik.... toch wel jammer, maar goed.
We hebben nog tot morgen
Ergens las ik dat PSV een bod van 16 miljoen gedaan zou hebben, terwijl Boca 20 miljoen vraagt. Bayern zou Rummenige over 2 weken naar Argentinie sturen om Tevez in de winterstop naar Bayern te krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Boca heeft het bod, 13 miljoen en 50% van de transferrechten, afgewezen. Geen Tévez dus...
Als PSV 13 of 16 miljoen heeft geboden, in ieder geval iets in die trand, dan was het toch bekend dat het niet zou lukken. Hoewel ik moet zeggen dat het me al niet tegenvalt dat PSV zoveel geld kan ophoesten voor één speler, was volgens mij het eerste bod van Bayern al hoger, of in ieder geval ook van die orde. Er was toen al iets gezegd dat er niet minder dan 20 miljoen hoefde te worden geboden. En de Olympische Spelen hebben zo gezegd niet echt geholpen aan het drukken van die prijs.quote:Van Raaij is echter pessimistisch over de kans dat het rondkomt. De vraagprijs ligt hoger dan we hadden gedacht. "Als Boca Juniors hier niet mee akkoord gaat, moeten ze een andere club zoeken, die wel hun prijs wil betalen. Meer kunnen wij ons niet permitteren.”
Berichten spraken elkaar tegen over de vraagprijs van Tevez, het ging van 12 mln tot 20 mln. Feit is dat er geen contact is geweest met Boca tot een paar dagen terug toen Linse namens PSV naar Argentinie is gestuurd. Daarvoor werd er door Boca niet gereageerd op telefoontjes en faxen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:24 schreef ChAoZ het volgende:
Met alle respect, maar is Van Raay het nu kwijt dan, zo vlak voor z'n vertrek.
[..]
Als PSV 13 of 16 miljoen heeft geboden, in ieder geval iets in die trand, dan was het toch bekend dat het niet zou lukken. Hoewel ik moet zeggen dat het me al niet tegenvalt dat PSV zoveel geld kan ophoesten voor één speler, was volgens mij het eerste bod van Bayern al hoger, of in ieder geval ook van die orde. Er was toen al iets gezegd dat er niet minder dan 20 miljoen hoefde te worden geboden. En de Olympische Spelen hebben zo gezegd niet echt geholpen aan het drukken van die prijs.
Boca praat in dollars, PSV in Euros. Dat scheelt nogal.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:24 schreef ChAoZ het volgende:
Met alle respect, maar is Van Raay het nu kwijt dan, zo vlak voor z'n vertrek.
[..]
Als PSV 13 of 16 miljoen heeft geboden, in ieder geval iets in die trand, dan was het toch bekend dat het niet zou lukken. Hoewel ik moet zeggen dat het me al niet tegenvalt dat PSV zoveel geld kan ophoesten voor één speler, was volgens mij het eerste bod van Bayern al hoger, of in ieder geval ook van die orde. Er was toen al iets gezegd dat er niet minder dan 20 miljoen hoefde te worden geboden. En de Olympische Spelen hebben zo gezegd niet echt geholpen aan het drukken van die prijs.
berichtje van 17 meiquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Boca praat in dollars, PSV in Euros. Dat scheelt nogal.
quote:Carlos Tevez's agent Roberto Tessone has stated the Boca Juniors starlet could still join Bundesliga giants Bayern Munich, if they put more money on the table.
The Bavarian side already command a wealth of South American talent, with the likes of Ze Roberto, Martin Demichelis, Claudio Pizarro and Roque Santa Cruz in their squad.
Tessone is happy with the way negotiations between the sides are progressing and he now wants Bayern to up their ¤12 million bid to nearer ¤20 million to agree a fee.
"The negotiations to sell Carlos Tevez to Bayern Munich are going in the right way and if the money appears, he will leave Boca," explained Tessone.
verleidelijk om jullie prestaties in te wrijvenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
NAC was nog slechter dan tegen Ajax en PSV slaagt er niet in om te winnen
zozo, jij bent droog zegquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:44 schreef Spideyman het volgende:
"Philips ziet commercieel voordeel bij transfer Tevez. 'Hij moet alleen zijn naam veranderen in Teveez.' "
Whehehe
Had hem nog niet gezien maar hij is inderdaad erg mooi!quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
http://mitglied.lycos.de/johanderksen/nac-psv.html
k denk dat t 50% van de winst is, 50% van de verkoopprijs zou niet te doen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:17 schreef Djekko het volgende:
13,5 miljoen en dan krijgen ze nog 50% bij doorverkoop.. das gewoon ongelooflijk veel. Dan zou hij als je hem 'voor 100% wilt kopen' minimaal 30 miljoen kosten.![]()
PSV had gewoon veel eerder moeten handelen, nog voor de OS.
Af en toe komt er weer wat leuks in het Wereldje voorbij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:44 schreef Spideyman het volgende:
"Philips ziet commercieel voordeel bij transfer Tevez. 'Hij moet alleen zijn naam veranderen in Teveez.' "
Whehehe
De transfertermijn verloopt dinsdag 23:59. De inschrijftermijn voor de CL verloopt 1 september 12:00uur.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:33 schreef Spideyman het volgende:
Transfertermijn verloopt op woensdag 12:00 uur.
Van der Schaaf, Colin, Van Bommel, Vogel, Tevez en Benni zullen dus wel peentjes zweten.
Nee, het gaat echt om 50% bij doorverkoop. PSV wou 50% van zijn transferrechten kopen voor 13,5 miljoen. Dat betekent dat 50% bij doorverkoop naar Boca zou gaan..quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat t 50% van de winst is, 50% van de verkoopprijs zou niet te doen zijn
Dan maar geen extra spits hoor. Het is Tevez (of Verpakovkis of Salva Ballesta of iets in die orde) of geen extra spits. Ik heb liever dat Vonlanthen zich lekker kan ontwikkelen dan een egoistje als Benni als semisuperspits. Elke keer dat Huntelaar scoort is het mij nl. ook een doorn in het oog. Koop dan een waardige opvolger voor Van Bommel en een fatsoenlijke linksback erbij van die 13,5 miljoen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:21 schreef PirE het volgende:
Misschien heel dom. Boca zegt dat ze geld genoeg hebben, waarom wachten ze dan op een bod van Bayern voor 100% van de rechten (ze krijgen dan niks als Bayern Tevez later doorverkoopt voor een veelvoud van het bedrag dat Bayern aan Boca betaald).
13 Miljoen + 50% van de rechten. Houdt in dat PSV Tevez voor minimaal 30 Miljoen had moeten verkopen om de investering terug te verdienen en dan houd je niks over aan zo'n transfer. Boca had dan nu 13 Miljoen gekregen en over 2 jaar nog eens een x bedrag. Als Tevez zich zo blijft ontwikkelen dan had PSV hem makkelijk voor een bedrag rond de 40 Miljoen kunnen verkopen, wat betekent dat de totale transfersom rond de 33 Miljoen voor Boca is (waarvan een deel over 2 jaar).
Nu weet ik niet hoe de financiele constructie er uitziet. Maar ik denk niet dat Bayern zomaar ineens 25 Miljoen overmaakt, een deel zal vast in termijnen gaan. Het ziet er nu naar uit dat Boca gewoon in december wil cashen.
Dan maar Benni, al heb ik weinig vertrouwen in die jongen. Staan er geen andere spitsen in de etalage?
Konequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:21 schreef PirE het volgende:
Dan maar Benni, al heb ik weinig vertrouwen in die jongen. Staan er geen andere spitsen in de etalage?
Ow ja tuurlijk! Wacht, ik maak alvast een vreugdedansjequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:53 schreef cultheld het volgende:
PSV haalt Kennedy Bakircioglu
Doorgaan, hij is wel een goede speler dusquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ow ja tuurlijk! Wacht, ik maak alvast een vreugdedansje
Het ging me meer om de subtiele manier waarop je het brengt, je klinkt erg overtuigd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:04 schreef cultheld het volgende:
Doorgaan, hij is wel een goede speler dus
Ja daarom is Leandro ook al zover he? ...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij erg tegenvalt is dat Vonlanthen al weer zo goed als afgeschreven is. Hij moet verhuurd worden. Meestal is dat toch echt het begin van het einde. Ik was er al bang voor. Als het echt zo'n groot talent was geweest had hij zich vorig seizoen al wel bewezen. Wat goed is komt snel, zo luidt een oud gezegde.
Ik ben niet zo'n CM fan, liever zie ik iemand met echt veel potentie...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:53 schreef cultheld het volgende:
Beter een jaartje bij een mindere club dan PSV in de basis, dan af en toe een kwartiertje meevoetballen, toch?quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij erg tegenvalt is dat Vonlanthen al weer zo goed als afgeschreven is. Hij moet verhuurd worden. Meestal is dat toch echt het begin van het einde. Ik was er al bang voor. Als het echt zo'n groot talent was geweest had hij zich vorig seizoen al wel bewezen. Wat goed is komt snel, zo luidt een oud gezegde.
Ik heb die Bakircioglu nooit zien spelen (in tegenstelling tot Tevez, Alex, Cavenaghi, Farfan etc.) maar volgens CM is ie een uitzonderlijke speler en volgens voetbalzone ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n CM fan, liever zie ik iemand met echt veel potentie...
Tja, alhoewel CM het ook regelmatig fout heeft (Tonton Moukoko Zola oid springs to mind, en in de recente versie Oskarsson en Kristjansson die het niet zullen maken), hebben ze het erg vaak goed. Saviola, Robben, Ibrahimovic, Diego, Tevez, Robinho, Cavenaghi en Aghahowa zijn spelers die voor hun echte faam al CM-faam hadden behaald. Overigens is Qvist, die nu bij PSV zit, ook zo'n speler die al CM-faam heeft. Bakircioglu zou dus inderdaad een goede kunnen zijn, maar voor hetzelfde geld ook niet. Als PSV hem maar niet op basis van zijn CM-kwaliteiten haaltquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb die Bakircioglu nooit zien spelen (in tegenstelling tot Tevez, Alex, Cavenaghi, Farfan etc.) maar volgens CM is ie een uitzonderlijke speler en volgens voetbalzone ookJe kunt er lacherig over doen, maar 3 jaar geleden was Arjen Robben in CM ook een groot talent en op voetbalzone ook. Hetzelfde gold voor Tevez, Robinho en Fabregas (die nu voor Arsenal speelt). Let maar op, als PSV deze jongen haalt, is het spitsenprobleem verleden tijd.
Hij begint zo wel over Todorov en Bosnjakquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:56 schreef Suijk het volgende:
Toch leuk hoe we van jouw optimistische en sterk onderbouwde posts kunnen blijven genieten.
Dat Leandro er niet in geslaagd is een basisplaats te veroveren heeft meer met zijn blessures en instelling te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja daarom is Leandro ook al zover he? ...
Verhuren is gewoon goed, daar is Bouma, Rommedahl of Robben ook niet slechter van geworden.
die jongen heeft gene fatsoenlijke kasn gehad vond ik...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat Leandro er niet in geslaagd is een basisplaats te veroveren heeft meer met zijn blessures en instelling te maken.
In principe is verhuren niet slecht, maar van de meeste spelers die verhuurd worden keren er uiteindelijk maar erg weinig in de basis van PSV terug. Toen Vonlanthen kwam werd hij afgeschilderd als een soort supertalent, nu blijkt dat hij dat niet is en dat hij het hoogstwarschijnlijk niet gaat redden bij PSV.
Ik ben benieuwd wat je username op psv.netwerk to is...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:53 schreef cultheld het volgende:
Nou iemand op voetbalzone beweerde dus dat dit gerucht is ontstaan op een fansite van iraklis salonikiquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:13 schreef Djekko het volgende:
Kennedy Bakircioglu heeft een half jaar geleden een contract voor 2,5 jaar getekend bij... Iraklis Saloniki.. dus dat lijkt me sterk als dat doorgaat..
http://www.iraklis-fc.gr/(...)de=20040721142759296
ik geloof iets dat begint met een P...quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben benieuwd wat je username op psv.netwerk to is...
Todorovquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij begint zo wel over Todorov en Bosnjak.
generaalquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
ik geloof iets dat begint met een P...
Oow ehm.. Nou ja, dan nog!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Alsof die niet al bij Spartak zit...
Ik vond deze ook wel geinig:quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:44 schreef Spideyman het volgende:
Whehehe
Je bent de enigequote:Op maandag 30 augustus 2004 21:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel geinig:
"Voorzitter Boca: '13,5 miljoen? Daarvoor krijgt Van Raaij alleen het shirt van Tevez, en wel zonder handtekening!'"
Mijn cavia kwam ook niet bij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent de enige
Ik werd geroepen ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:49 schreef Suijk het volgende:
Sufkut.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:51 schreef Suijk het volgende:
Oeh, je houdt alles in de gaten.
welke gatenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:51 schreef Suijk het volgende:
Oeh, je houdt alles in de gaten.
Voetbalzone,tsja,dat iemand uberhaupt op die site kijkt,die nemen alles klakkeloos over.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:53 schreef Spideyman het volgende:
Ik had het al voorspeld:
Bron is voetbalzone, maar goed waar rook is......
Wie mailt ze dat Vonlanthen op huurbasis naar De Graafschap komt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien geloven ze ook wel dat Feyenoord een bood van 9 ton op V.D. Laak heeft gedaan en FC Lurling en Drent gaat halen.. [afbeelding]
Als we het nou met z'n allen afzonderlijk doen hebben we meer kans dat het wordt aangenomenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie mailt ze dat Vonlanthen op huurbasis naar De Graafschap komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |