quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:23 schreef mitt het volgende:
SCH, de spelen duren nog 3 dagen hoor
beetje vroeg dit briljante topic
Het lukt hem al 6 jaar niet de spelregels daarvan te begrijpenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:40 schreef Cynix ® het volgende:
Over een paar dagen beginnen de dart-kampioenschappen weer!
Hij is nu zo gewend aan het handboogschieten en aan de medaillespiegel - dat vervang je niet zomaar even. Bovendien vindt hij het geweldig dat er mensen van de Fiji-eilanden meedoen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef manny het volgende:
Alle europese voetbalcompetities starten weer. Dat moet toch een klein beetje hoop geven..
*In schrijft*quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:48 schreef golfer het volgende:
De paralympics beginnen binnenkort, daar kan Tong zijn hartje weer aan ophalen en desnoods zelf aan meedoen bij het onderdeel "In recordtijd aankomen".
Ja man, laat je niks wijs maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:50 schreef witte_fantasie het volgende:
huh het is toch een zij, geen hij
Het ligt iets ingewikkelder - vind je het goed als we dat onderwerp laten liggen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:53 schreef witte_fantasie het volgende:
pfew ik dacht al, iemand met 60k+ posts op een forum als dit kan geen man zijn.
Heb je een foto on line ? Want ik voel iets opbloeien.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:53 schreef witte_fantasie het volgende:
pfew ik dacht al, iemand met 60k+ posts op een forum als dit kan geen man zijn.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:56 schreef SCH het volgende:
Het ligt iets ingewikkelder - vind je het goed als we dat onderwerp laten liggen?
ik heb het ook, na een olympische spelen of ander favoriete seizoen (lees: formula 1)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:14 schreef 456 het volgende:
Nou, ik voel met hem mee (met dodgy - good enough) op de achtergrond. Gewoon voorlopig GEEN sport meer op de tv. Ja, elk weekend voetbal. Maar tzal zeker nog een week of 5 duren vooraleer ik daar een beetje 'inzit'.
Misschien moeten we maar een praatgroepje oprichten Tong, om elke dag de meest onzinnige sporten even door te nemen.
Khuil al bij het idee om NA het EK, TOUR en OS, geen dagelijkse sport meer in het vooruitzicht te hebben
Vandaag tong, vandaag!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Morgen de voorronde schoonspringen tien meter ik kijk er naar uit.
Geweldige sport om te zien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Tong, hoe vond je het kayaken???
ik ook, ik heb altijd een raar gevoel van binnen als iets wat ik leuk vind aan het eind komtquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:23 schreef tong80 het volgende:
Heb het er nu al moeilijk mee.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef MissX het volgende:
zal ik doen, ms houd ik me afkickverschijnselen dan enigsinds onder controle
quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik voel me.. zo.. leeg.
Ik heb geen doel meer in mijn leven..
*kras*
Had je ook nog iets toe te voegen of kan je alleen maar nutteloze smileys posten?quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
![]()
Nee jouw reacties zijn het einde...quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had je ook nog iets toe te voegen of kan je alleen maar nutteloze smileys posten?
Ze bevatten in elk geval wel woorden en pogen iets bij te dragen aan een lopende dicussie.quote:Op maandag 30 augustus 2004 03:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee jouw reacties zijn het einde...![]()
Gut. Alsof iemand hier jou echt wilt stalken....quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze bevatten in elk geval wel woorden en pogen iets bij te dragen aan een lopende dicussie.. Nu gaarne ontopic, mij stalken doe je maar in ONZ.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gut. Alsof iemand hier jou echt wilt stalken....![]()
Stop er dan mee.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gut. Alsof iemand hier jou echt wilt stalken....![]()
Great, hebben we nog een van mijn 'fans'quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:05 schreef HighLander het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:06 schreef Insomaniac het volgende:
Great, hebben we nog een van mijn 'fans'
Lief van je zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wilde hem alleen maar vragen of ie op dit belachelijke tijdstip misschien gezellig kon doen.
Maar je vind het wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stop er dan mee.
Ach ja, last van insomniaquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:08 schreef Insomaniac het volgende:
Lief van je zeg..
Is dat jouw Teddy van vroeger in je avatarquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:11 schreef Dagonet het volgende:
Beetje schaamteloos flirten in een stervend forum diep in de nacht.
Wat zijn HL en Inso toch lief samen als ze denken dat niemand hen ziet.
Deze post in het kader van de slaapbestrijding
Insomniaquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ach ja, last van insomnia
Dan heb ik zelden zin in gerel.
flirtenquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:11 schreef Dagonet het volgende:
Beetje schaamteloos flirten in een stervend forum diep in de nacht.
Wat zijn HL en Inso toch lief samen als ze denken dat niemand hen ziet.
Deze post in het kader van de slaapbestrijding, er is geen OS meer om naar te kijken, nog twee jaar wachten
Dat zeg ik, iedereen stalkt me.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
flirten, blijkbaar moeten we weer met ziektes gaan smijten Inso
En dat door niemand gezien worden blijkt weer es vies tegen te vallen
Slaapbestrijding, dat heb ik niet eens nodig helaas.
ben je uit bed gevallen ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iedereen stalkt me..
* Inso smijt met een ziekte
*gelezen*quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:15 schreef Insomaniac het volgende:
Dat zeg ik, iedereen stalkt me..
* Inso smijt met een ziekte
Wat nou goedenmorgen, ik moet nog gaan slapen mensch! En dan opstaan en werken en dingen doen en en enquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:17 schreef nikky het volgende:
[..]
ben je uit bed gevallen ofzogoeiemorgen
Get a hold of urselfquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat nou goedenmorgen, ik moet nog gaan slapen mensch! En dan opstaan en werken en dingen doen en en en
welterusten danquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat nou goedenmorgen, ik moet nog gaan slapen mensch! En dan opstaan en werken en dingen doen en en en
Doe maar heel hard slaan. Maar niet te hard, ik moet over 5 uurtjes opstaan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
*gelezen*
Zal ik je dan maar even het zwart voor de ogen toveren
-knuppeltje rondzwaait-
Ik begin lichtelijk gefrustreerd te raken door me bioritme, dacht net dat het goed ging en dat ik morgen een normale dag kon draaien van 7:00 tot 0:00, inclusief een waslijst aan klusjes, maar nee....quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:19 schreef Insomaniac het volgende:
Doe maar heel hard slaan. Maar niet te hard, ik moet over 5 uurtjes opstaan.
Een normale dag van 7.00 tot 0.00.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:20 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik begin lichtelijk gefrustreerd te raken door me bioritme, dacht net dat het goed ging en dat ik morgen een normale dag kon draaien van 7:00 tot 0:00, inclusief een waslijst aan klusjes, maar nee....
Dus dat zachtjes kan ik niet beloven.
Als ik de muur daarvoor gebruik krijg ik klachten van de buurman.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:21 schreef Insomaniac het volgende:
Een normale dag van 7.00 tot 0.00..
Anders sla je jezelf gewoon knock-out.. Van je agressie en je slaapproblemen verlost in één klap.
Niet zo zeiken, als de buurman komt klagen lig je toch out op de vloer. Dus neem en best aanloopje en rammen maar met die birdbrain.quote:Op maandag 30 augustus 2004 04:23 schreef HighLander het volgende:
[..]
Als ik de muur daarvoor gebruik krijg ik klachten van de buurman.
grinn die birdbrain opmerking was idd erg fijn destijdsquote:Op maandag 30 augustus 2004 04:27 schreef Insomaniac het volgende:
Niet zo zeiken, als de buurman komt klagen lig je toch out op de vloer. Dus neem en best aanloopje en rammen maar met die birdbrain..
van 17 tot 28 septemberquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:28 schreef SCH het volgende:
Wanneer beginnen de paralympics nou?
Xeniaaaaaquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:59 schreef Xenia het volgende:
Tong topic!![]()
zo dat wordt een lage ranking voor jou volgende weekquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
XeniaaaaaLong time no see.
Zo dit is dubbel afkicken geweest. Verbinding lag er meer dan een dag uit.
nee maar met zilver ben je ook al tevredenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:46 schreef tong80 het volgende:
Ach je kunt niet altijd goud winnen.
dat heb je nu al..., jij grootste sportliefhebber die hier rondlooptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Als het maar een gouden randje heeft.
Zou wel willen helpen maar heb hetzelfde probleem. Heb net blijvenzappen tot ik ergens sport tegenkwam op Tv. Na een kwartier heb ik de TV afgezet.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Verder niemand on line om me te helpen ?
ik ben maar sites wezen nagenieten, op TV kan dat nietquote:Op woensdag 1 september 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Verder niemand on line om me te helpen ?
ja heb ik ook last vanquote:Op woensdag 1 september 2004 01:29 schreef tong80 het volgende:
Dat rillen en koud en warm krijgen is dat normaal ?
dat boek ga ik aan het einde van de maand halenquote:Op woensdag 1 september 2004 13:04 schreef SCH het volgende:
Ik heb dit op mijn bureau liggen sjun
[afbeelding]
Echt waar- het is al uit.
Ja ik las ook al dat het uit was, is het de moeite waard? Ik bedoel staat er meer in dan de SI de Sportweek en de kranten?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:04 schreef SCH het volgende:
Ik heb dit op mijn bureau liggen sjun
[afbeelding]
Echt waar- het is al uit.
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:50 schreef Mark het volgende:
Dan moet je die Radiohead cd afzetten
Je moet alles aangrijpen nu Tong!quote:Op woensdag 1 september 2004 18:01 schreef tong80 het volgende:
Als het nu al in de winkel ligt lijkt het me vrijwel onmogelijk dat 't het vereiste niveau heeft.
Het kopje thee bij Bea heeft toch wel iets geholpen?quote:De rillingen worden trouwens minder maar ik heb nog steeds zweetaanvallen.
Maar ik kreeg maar één bisquitje.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:06 schreef SCH het volgende:
Het kopje thee bij Bea heeft toch wel iets geholpen?
Mensen met brons kregen helemaal niks, dus wees blijquote:Op woensdag 1 september 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik kreeg maar één bisquitje.
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:37 schreef mitt het volgende:
op RTL nu de Hiswa, ook leuk toch tong
Dank je wel.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
sukses tong !
In 2012 is er misschien wat donshaar te zien?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:46 schreef tong80 het volgende:
Ik laat m'n snor staan tot de volgende spelen.
Maar niemand ziet het.
Ik hoop voor jou dat de leeftijd van 60 dan een reden is om gebruik te mogen maken van de ziekenfondsbril.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
In 2012 is er misschien wat donshaar te zien?
ik een baardquote:Op donderdag 2 september 2004 00:46 schreef tong80 het volgende:
Maar niemand ziet het.
Doe je gulp eens open danquote:Op donderdag 2 september 2004 00:46 schreef tong80 het volgende:
Maar niemand ziet het.
Helemaal nietquote:Op donderdag 2 september 2004 00:32 schreef JPM01 het volgende:
na de huldiging vandaag is echt gebeurt met de spelen
Nahquote:Op donderdag 2 september 2004 11:04 schreef tukkeronline het volgende:
Wil het nog een beetje Tong?
viespeukquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:56 schreef tong80 het volgende:
Ik download veel kunstzwemsters, synchroon het liefst. Dat helpt een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |