Naar deventer/Colmschate dat dingquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:02 schreef _Flea_ het volgende:
Las het begin deze week. Had niet verwacht dat het zo hard zou lopen.
Hup, naar het oosten met die stok!
Als ie zaterdagochtend in de buurt van Nijmegen ligt haal ik 'm op. Dan ligt ie 's avonds in Oldenzaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:56 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Naar deventer/Colmschate dat ding
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:56 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Naar deventer/Colmschate dat ding
Nieuwe locatie graag..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:45 schreef Gert het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat wij van Sgop meedoen, dan blijft de vaart er tenminste nog een beetje in.![]()
hij moet ook onder een plaatsnaambordquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:41 schreef Da hopman het volgende:
Heeft Alberto de stok al gechecked? Leg hem maar niet in de park.
hee team maatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:24 schreef liefeheersbeest het volgende:
Heeee die Harrie....
Volgens mij is dit een oude bekendeDit is weer eens wat anders als "de Hunt" hé !!!!
Dit is huntteam Maatje...
Pcies Gertquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:45 schreef Gert het volgende:
Sorry jongens, ik lees het nu ook pas, maar Mister Dre heeft hem eerlijk gevonden.
De Fok-Stok, eigenlijk meer een Sgop-stok zo langzamerhand, heeft toch echt een uurtje of vijf bij het bord Nootdorp gelegen.
Wat zijn jullie eigenlijk langzaam!
En dan willen er hier ook nog een hoop users een snellere doorlooptijd van De Stok!
Jullie mogen blij zijn dat wij van Sgop meedoen, dan blijft de vaart er tenminste nog een beetje in.![]()
En als ie in Drachten komt ga ik er op af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:47 schreef Natalie het volgende:
Als ie richting het noorden van 't land komt, dan ga ik er op af
Dat zie je verkeerd, Dre heeft 'm pas 22.45 gisteravond gevonden, dus nog plenty tijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:30 schreef Dreammaster het volgende:
ja kom op met die foto's je hebt nog 2 minuten
anders lees je zijn laatste post evenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, Dre heeft 'm pas 22.45 gisteravond gevonden, dus nog plenty tijd![]()
Die heb ik gelezen koning ongeduldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:34 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
anders lees je zijn laatste post even
Het grote Fok! stok spel door Nederland, Deel 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |