Nee, want het was mijn vraagquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:58 schreef Reese het volgende:
Edit: moeten we niet eerst op Spindizzy wachten om het antwoord goed te keuren??
oh jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, want het was mijn vraag
Zwangerschapsdementie blijft heeeeeeeeeeel lang hangenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:02 schreef Reese het volgende:
oh ja.... Je had mijn vraag wel fout trouwens
Ben je de schaapjes van Karin nu al vergeten?
![]()
je meent hetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:10 schreef daniman het volgende:
idd Reese, je mag pas weer een nieuwe vraag stellen als je een andere vraag goed beantoowrd hebt.
Gerard bij Jessicaa en bij guinevere (basterdhost dus)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:13 schreef easy-going het volgende:
Peter is goed
Maar er zijn nog 2 namen die bij iig 2 posters horen
Ow van Loena heet Danny.. Ik zat inderdaad aan Danny te denken maar ik kon er niets meer bij vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:19 schreef Reese het volgende:
Danny
van Knorretje en van Loena-Tik
damn, jij bent goed zeg!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:24 schreef Troel het volgende:
ok, de vraag van reese dus
Het antwoord is zwangerschapsdementie
oh jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef lady-wrb het volgende:
t is lowieke , daniman
er zijn er nog véél meer http://www.fabeltjesweb.nl/personages/personages.htmlquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:56 schreef daniman het volgende:
idd, dan hebben we ze bijna allemaal wel gehad!
Maar nu: wachten op moussy's vraag
het wordt trouwens wel steeds moeilijker om een nieuwe, leuke vraag te bedenken zeg...
Daar staan er toch een hoop bij die ik helemaal niet kenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:00 schreef moussy het volgende:
[..]
er zijn er nog véél meer http://www.fabeltjesweb.nl/personages/personages.html
Ik was er vroeger helemaal gek van!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:03 schreef Troel het volgende:
Lolsmurf
Brilsmurf
Knutselsmurf
Grote Smurf
Smurfin
Babysmurf
Moppersmurf
Zelfde soort als jij!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:42 schreef Troel het volgende:
ZIjn het echt soorten smurfen of zijn dit smurfen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Alex, Clover, Sam
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Jah die weet ik!!! Tony Neef! (Van die musical Miss Saigon)
Ja maar ze stellen allemaal meidenvragen over K3 en zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:40 schreef daniman het volgende:
LOLvolgens mij zijn jullie de enige twee nog hier
oh nee Rewimo zie ik ook nog
engie wie????quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Okee, om in de jongens-tv-sfeer te blijven
Hoe heten het hondje en de auto van Engie Benjy?
volgens mij een serie van Nederland 2quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
engie wie????![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:21 schreef lily het volgende:
joppie en daan of zoiets? (ik ken ook alleen het liedje omdat damon dat weleens zingt)
Zie je, dat zijn nou nog eens vragenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
engie wie????![]()
![]()
![]()
Ik zie het 's middags om half 6, 's morgens (half 9) zijn we allang op pad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
wacht maar tot christan op school zit, dan zie je dat ook alleen nog in de vakanties
Bedoel je deze Candy Candy??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:22 schreef moussy het volgende:
Wicky de viking
Vrouwtje Theelepel
Totally Spies
Dennis de Bengel
Ratjetoe
Candy Candy
Gummiberen (is weer op tv)
Jij mag weer, en ik ga Christan halen en dan de trein inquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:23 schreef lady-wrb het volgende:
xanthe
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:26 schreef moussy het volgende:
eentje van Shmoopy? LKM wordt hij volgens mij genoemd
omdat ik het goede antwoord gaf?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:19 schreef bastardhost het volgende:
morgen ga ik Melovony knuffelen
pffff... Dat zal de tummytub zijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:24 schreef melonovy het volgende:
[..]
omdat ik het goede antwoord gaf?... nee hoor is goed
Nieuwe vraag, plaats minimaal 6 foto's van verschilldende kinderen die in hèt badje badderen, ik bedoel dus het badje die half fok OUD heeft...
psst, geel buitenbadquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:31 schreef Troel het volgende:
[..]
pffff... Dat zal de tummytub zijn!
Ow, ik dacht dat omdat Eva en Iris ook bij bram in het badje zaten, dat die aparte foto niet telde. Niet dat het erg veel uitmaakt in dit geval, maar tochquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:01 schreef bixister het volgende:
maar wel met één kind verschil! en daar ging de vraag toch over?
Nee hoor, die van mijn 2 meiden is in mijn tuin in mijn badje en die met zijn 3tjes is in Karins tuin in Karins badje.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:54 schreef Troel het volgende:
Nou, die foto van Karin en die van Lois gaat over hetzelfde badje
ja maar de vraag is nou: hebben jullie allebei zo'n badje?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mijn 2 meiden is in mijn tuin in mijn badje en die met zijn 3tjes is in Karins tuin in Karins badje.
Ow, dan had ik het verkeerd begrepen! Sorry, zit niet op te letten danquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mijn 2 meiden is in mijn tuin in mijn badje en die met zijn 3tjes is in Karins tuin in Karins badje.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:17 schreef Lois het volgende:
Ja dat zeg ik toch![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef daniman het volgende:
what the heck is een LL-baby?
fout!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:27 schreef Troel het volgende:
Volle maan!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:36 schreef bixister het volgende:
[..]
[..]
fout!![]()
![]()
Fout!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:45 schreef Troel het volgende:
Van Junah
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:47 schreef coolbabe het volgende:
Van de uitgerekende datum
Twents is wel een taalquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:13 schreef melonovy het volgende:
Twents is geen echte taal Jonnetje, maar wel leuk dat je 'm noemde, het zal wel goed zijn. Ik keur 'm goed!
hmm volgens de casette's hier welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:45 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Hey! Dat zijn dan echt aparte filmpjes of niet? Niet de serie zoals ie op tv was. Want dan kan het wel kloppen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:49 schreef Knorretje het volgende:
[..]
hmm volgens de casette's hier weldan weet ik het ook nie
ik heb de hele serie boeken met luistercasette. En ik dacht dat die hetzelfde waren als de tekenfilm, maar gezien jouw namen denk ik dat het vershil in taalproductie zitquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:07 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Hey! Dat zijn dan echt aparte filmpjes of niet? Niet de serie zoals ie op tv was. Want dan kan het wel kloppen..
Maar jij hebt bewijs dan keur ik het goed hoor..
(ze heetten in de tv-serie Harold en Lily..)
Om even lekker offtopic te gaan, Fries is wel een taal, en twents, gronings, limburgs, tukkers en weer ik wat zijn dialecten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Twents is wel een taalMaarja, dat zullen de Friezen en de Limburgers ook wel zeggen
En het klopt hoor
Twents is een taal! Geen dialectquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:13 schreef melonovy het volgende:
[..]
Om even lekker offtopic te gaan, Fries is wel een taal, en twents, gronings, limburgs, tukkers en weer ik wat zijn dialecten.![]()
Stellingwarfs volgens de Oost- en West-stellingwervers ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Twents is een taal! Geen dialect
Maar zoals net al gezegd, ik keur 'm goed hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:39 schreef Knorretje het volgende:
Ik heb het iig over deze serie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Psst Melonovy...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:42 schreef melonovy het volgende:
Volgens mij bedoelt Jonnetje de kids van David de kabouter, van de schrijver Rien Poortvliet
noem 5 troetelbeertjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:43 schreef Jonnetje het volgende:
Weet je al een nieuwe vraag?
Het lijkt me duidelijk dat jullie ieder een andere david de kabouter voor ogen hebben. Maakt verder ook niet uit, is in mijn ogen helemaal niet van belang...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:46 schreef Jonnetje het volgende:
(of bedoelde je dat niet?)
Pfffffffff.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:49 schreef Knorretje het volgende:
[..]
noem 5 troetelbeertjes
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:31 schreef Jonnetje het volgende:
Die van Knor zijn toch ook van (of iig gebasseerd op de verhalen van) Rien Poortvliet?
Nah ja maakt ook niet uit...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:33 schreef Troel het volgende:
Geheim Beer
Geluksbeertje
Brombeertje
Knuffelbeertje
Hartebeertje
Wensbeertje
Zonnebeertje
handig dat liedjeen dan kan je zelf verder verzinnen
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:44quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:19 schreef Troel het volgende:
Wanneer plaatste LadyS voor het eerst een foto in het Grote Buiken topic?
(van haar eigen buik dus)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:55 schreef melonovy het volgende:
[..]
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:44
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:59 schreef mallemeid het volgende:
voor het eerst melonovy
Swets?quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:21 schreef Karin het volgende:
Even een makkelijke denk ik, ik heb even geen inspiratie.
Door wie isgemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |