abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 7 mei 2004 @ 22:06:31 #251
2628 Karin
pi_18965428
Hee wat leuk, een papa die zich voorsteld Welkom plankie!
pi_18965452
Dank u
Zal veel meelezen en hopelijk nog wat melden ook!
Út Ljouwert
  FOK!fossiel vrijdag 7 mei 2004 @ 22:24:13 #253
2628 Karin
pi_18965796
Jaha jij mag zeker de grote aankondiging doen?
pi_18965857
als het zover is zeker ja
Út Ljouwert
pi_18966468
hallo nou ik vindt net dit forem en kom ook nog niet zo lang op fok ongeveer 2/3 weken nou en dan maar af en toe want wij hebben zelf geen internet maar op mijn werk wel. (erg makkelijk)

maar ik zal eens zeggen wie ik ben: ik marcelle woon samen met mijn vriendje karl en ons zoontje melvin van 20 maanden in purmerend. we zijn erg gelukkig met zijn drieen. ik werk als telefoniste bij een taxibedrijf waar mijn vriend werkzaam is als chauffeur. erg leuk om te doen voor twee dagen.
ik kijk veel rond op het ouders forem maar durf nog niet zo veel te zeggen.
en hobby's zijn vooral lezen en tv kijken gtst en onm. Enne volgende week wordt ik 23!
  † In Memoriam † zaterdag 8 mei 2004 @ 15:12:01 #256
43556 miss_dynastie
pi_18976462
Ik heb er een paar dagen over nagedacht, waarom er zo weinig/ geen mensen zijn die over hun oudere kinderen spreken: je zit toch met een bepaalde vorm van privacy die je met jongere kinderen nog niet hebt. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je wil praten over je dochter die een vriendje heeft dat je niet ziet zitten, maar ik kan me niet voorstellen dat een moeder of vader dat zal doen terwijl die dochter de mogelijkheid heeft mee te lezen... Waarschijnlijk wil diezelde dochter niet met naam en toenaam genoemd worden in de lijstjes zoals die er wel zijn in het baby en dreumes-peuter-kleutertopic. Ik denk dus dat je als het ook maar iets persoonlijk wordt, je met allemaal klonen gaat zitten en das ook niet zo'n succes.... ik heb dus eigenlijk geen flauw idee hoe je een tieners en puberstopic moet inrichten. Iemand enig idee?
pi_18977787
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er een paar dagen over nagedacht, waarom er zo weinig/ geen mensen zijn die over hun oudere kinderen spreken: je zit toch met een bepaalde vorm van privacy die je met jongere kinderen nog niet hebt. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je wil praten over je dochter die een vriendje heeft dat je niet ziet zitten, maar ik kan me niet voorstellen dat een moeder of vader dat zal doen terwijl die dochter de mogelijkheid heeft mee te lezen... Waarschijnlijk wil diezelde dochter niet met naam en toenaam genoemd worden in de lijstjes zoals die er wel zijn in het baby en dreumes-peuter-kleutertopic. Ik denk dus dat je als het ook maar iets persoonlijk wordt, je met allemaal klonen gaat zitten en das ook niet zo'n succes.... ik heb dus eigenlijk geen flauw idee hoe je een tieners en puberstopic moet inrichten. Iemand enig idee?
Je slaat de spijker op z'n kop miss-d, als moeder van een dochter van 13 zou ik hier topics vol kunnen schrijven en ook over mijn zoon van bijna 11 kan ik best wel wat melden. Maar zoals je zegt, ze lezen wel net zo makkelijk mee en dat weerhoud me. Daarom lurk ik lekker in ouders en denk met weemoed terug aan de tijd van luiers en borstvoeding.
  zondag 9 mei 2004 @ 12:02:07 #258
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_18992238
Ik zal me hier ook even voorstellen.

Ik ben snakelady, normaal ga ik door het leven met de naam Kelly.
Ik ben 23 jaar en woon 3,5 jaar samen met Remco van 25 waarmee ik 6 jaar een relatie heb.
6 mei heb ik de laatste pil gepakt dus hopenlijk kan ik jullie binnen niet al te lange tijd blij nieuws geven.
We hebben ook nog een beestenboel en die bestaan uit 3 katten (binnenkort 4), 4 slangen en 2 gouden gecko's.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 9 mei 2004 @ 20:12:17 #259
68974 Queer
Branleur !
pi_19002340
Ik ben Queer.
Ik studeer.

Ik wil niet trouwen, en geen kinderen, maar dat betekent niet dat ik er iets tegen heb.
Ik hou van lezen in OUD, omdat de sfeer er zo bijzonder is, en de mensen voor mijn gevoel oprechter zijn dan in andere fora, en en ik vind het leuk om te lezen hoe het is om kinderen te hebben.

.

[ Bericht 9% gewijzigd door Queer op 09-05-2004 20:50:53 ]
You don't have to watch Dynasty to have an attitude.
  zondag 9 mei 2004 @ 20:14:33 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_19002407
EN je houdt van Prince....
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 mei 2004 @ 20:27:09 #261
68974 Queer
Branleur !
pi_19002671
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:14 schreef Belana het volgende:
EN je houdt van Prince....
En ik houd van Prince. En van muziek uit de jaren 60; Moody Blues bijvoorbeeld. .
You don't have to watch Dynasty to have an attitude.
  zondag 9 mei 2004 @ 20:28:25 #262
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_19002696
Hoi, ik ben Armon, 15 jaar. Zit nog op school, 4de klas gymnasium. Ik speel piano, kijk graag Star Trek. Ik luister graag naar Dido. Ik heb geen vriendin, ook geen kinderen ( ) .

Ik kom niet zo vaak in OUD, maar ik heb een Maxicosi te koop, en in dit subforum zit toch de doelgroep.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  Jubileum moderator zondag 9 mei 2004 @ 20:28:30 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19002698
Prince is , houden van Prince is helemaal

Welkom dus !
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 9 mei 2004 @ 20:29:34 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19002715
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:28 schreef R-Mon het volgende:
Hoi, ik ben Armon, 15 jaar. Zit nog op school, 4de klas gymnasium. Ik speel piano, kijk graag Star Trek. Ik luister graag naar Dido. Ik heb geen vriendin, ook geen kinderen ( ) .

Ik kom niet zo vaak in OUD, maar ik heb een Maxicosi te koop, en in dit subforum zit toch de doelgroep.
Slim!
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 9 mei 2004 @ 20:35:11 #265
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_19002819
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:29 schreef Lois het volgende:

[..]

Slim!
Bedankt!
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  zondag 9 mei 2004 @ 23:20:46 #266
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_19007350
Ik ben Shark.Bait, en ik heb net gehoord dat ik oom ga worden ergens aan het eind van het jaar... dus ik orienteer mij even waar ik foto's van oom met neefje/nichtje moet gaan posten

I.R.L. ben ik Miklos, 37 jaar, doe systeem/ databasebeheer. Schilder en fotografeer wel eens, o.a. neus hier op fok rond sinds feb 2002. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn om oom te worden...

[ Bericht 0% gewijzigd door Shark.Bait op 10-05-2004 15:43:17 (spelfoutje) ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 9 mei 2004 @ 23:23:42 #267
62233 Jelief
ikke lief!
pi_19007422
Hey Shark.Bait je kunt tzt je foto's en verhalen kwijt in trotse ooms en tantes tegen die tijd hoop ik dat we een eind verder zijn dan deeltje twee.
ennuh oom zijn is erg leuk hoor (tante zijn iig wel dus oom zal ook leuk zijn!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_19008433
quote:
Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang dat ik geen introductie meer nodig heb, maar toch zal ik mij voor iedereen die nieuw is of de laatste vijf jaar met zijn kop in het zand heeft gezeten even voorstellen.Ik ben dus Djeez, en in de Fok!prehistorie stond ik bekend als een vervelende knaap en klier met een klein hartje. Alleen de laatste drie jaar deel ik dat hartje met Ingrid, een jonge vrouw van 22 die ik ook via het internet heb ontmoet en waar ik nog steeds hartstikke blij mee ben. We zijn net een maand geregistreerde partners ( zeg maar man en vrouw ) en de reden dat ik nu ook in dit forum mijn gezicht laat zien, is het feit dat Ingrid en ik heel erg gek zijn met ( ik gebruik expres niet de uitdrukking 'gek zijn op', daar ik ook nog Michael Jacksonfan ben en men dit verkeerd zou kunnen opvatten ) kinderen en we nu klaar zijn om zelf maar aan kinderen te kunnen beginnen. Kijk, ik ben 24 en ben nu zeker van mezelf en mijn werk. Dus we gaan er gewoon voor!
Ik ben Ingrid, de vrouw van Djeez. Ik werk 3 dagen in de week bij een kopieer speciaalzaak, het is niet echt leuk werk, maar ja, je moet wat.
Ik ben gek op kinderen en wil heel graag samen met Djeez een kindje. Ik ben 25 april met de pil gestopt en heb ondertussen de stopweek ongi gehad. We hopen natuurlijk dat het snel raak is!
Tja, verder zou ik zo snel niks weten...
pi_19017725
Mijn naam is Ocin, in real life Nico. Al enige maanden volg ik met regelmaat met name dit subforum van Fok!, eigenlijk sinds februari 2003 toen ik ontdekte dat ik zwanger was. In november 2003 ben ik bevallen van een geweldige prachtige zoon en nog steeds volg ik met veel belangstelling (veel méér zelfs nu) alles op dit forum. Tijd om mezelf eens kenbaar te maken.....(en al sinds jaar en dag groot Prince fan!).
  FOK!fossiel maandag 10 mei 2004 @ 15:45:04 #270
2628 Karin
pi_19020435
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:07 schreef Ocin het volgende:
een geweldige prachtige zoon
Dat willen we graag zelf beoordelen in Kinder Foto Topic Deel 17

Neehoor geintje, maar ik zou het wel leuk vinden wat meer over je zoontje te horen.
pi_19021300
Ik zou heel graag met een foto van mijn prins willen pronken hier maar heb geen idee hoe dat te doen..... Apetrots ben ik (sorry papa, zijn wij!) op het mannetje. Luciano is zijn naam, geboren 2 november 2003, inmiddels dik 8 kilo zwaar en 70 cm lang, goed bijdehand en errug nieuwsgierig. Iedere dag met hem is een feest, dat ik ooit een leven zonder hem heb gehad, nee, daar kan ik me al bijna niets meer bij voorstellen (ik ben niet lyrisch over het ventje, dat lijkt maar....).
pi_19024365
quote:
Op maandag 10 mei 2004 14:07 schreef Ocin het volgende:
Mijn naam is Ocin, in real life Nico. Al enige maanden volg ik met regelmaat met name dit subforum van Fok!, eigenlijk sinds februari 2003 toen ik ontdekte dat ik zwanger was. In november 2003 ben ik bevallen van een geweldige prachtige zoon en nog steeds volg ik met veel belangstelling (veel méér zelfs nu) alles op dit forum. Tijd om mezelf eens kenbaar te maken.....(en al sinds jaar en dag groot Prince fan!).
Ik dacht dat Nico een mannennaam was?!
  † In Memoriam † maandag 10 mei 2004 @ 18:42:17 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19025346
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:10 schreef Ocin het volgende:
.......... Luciano is zijn naam, ............
heeeeee leuke naam! zo heet mijn zoon ook voluit (maar zijn roepnaam is luca)
  FOK!fossiel maandag 10 mei 2004 @ 22:34:28 #274
2628 Karin
pi_19032570
Ocin als je een foto wilt plaatsen moet hij al ergens op internet staan. Dan zet je de naam van de foto tussen [img]naam foto[/img] en komt hij hier op het forum.
Mocht je geen plekkie hebben om je foto op internet te zetten mag je die altijd naar Lois (lois@fok.nl) of mij sturen (karin@fok.nl) dan willen wij die wel even tijdelijk ergens neerzetten.
pi_19032755
Ik heet op dit forum Sjorsje (naam van mijn konijn) ben 29 jaar en in het dagelijkse leven luister ik naar de naam Marjolein. Woon samen en ben 29-02-2004 voor het eerst moeder geworden van een dochter Nanne. Ben ziekenverzorgende en moet 19 mei weer aan het werk. Zw.sch.verlof afgelopen. Gisteren (natuurlijk ook voor het eerst) moederdag gevierd. Nanne bracht met een glimlach (met hulp van haar vader) ontbijt op bed. Erg leuk
Ik heb hier wel eens vragen gesteld en nuttige antwoorden op gekregen, maar meestal ben ik aan het lurken(?).
  FOK!fossiel maandag 10 mei 2004 @ 22:46:59 #276
2628 Karin
pi_19032976
Wat speciaal Sjorsje bevallen op schrikkeldag. Was je daar al die tijd ook bang voor geweest? Of vind je het juist extra leuk?
pi_19033219
Ik was 6 maart uitgerekend en wou absoluut niet op 29 feb bevallen. Ik vind het wel heel bijzonder, maar ik vind het ook zielig voor Nanne als ze over een paar jaartjes bewust haar verjaardag kan mee maken. Mijn vriend was er helemaal voor dat ik op 29 feb zou gaan bevallen. Heeft ook tegen iedereen verteld dat dit zou gaan gebeuren. Dat het ook zou gebeuren had ik niet verwacht.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 09:28:00 #278
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19039022
quote:
Op maandag 10 mei 2004 17:55 schreef Ingrid19 het volgende:
Als je wilt kun je je ervaringen delen met de dames in wachten op het 2e streepje deel 26
Maar ze zitten nu alweer op pagina 6, dus ws wordt het dan deeltje 27.
Djeez mag er natuurlijk ook gewoon bij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Jubileum moderator dinsdag 11 mei 2004 @ 09:30:07 #279
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19039055
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 09:28 schreef dutchie het volgende:

[..]

Als je wilt kun je je ervaringen delen met de dames in wachten op het 2e streepje deel 26
Maar ze zitten nu alweer op pagina 6, dus ws wordt het dan deeltje 27.
Djeez mag er natuurlijk ook gewoon bij.
Daar zitten ze allang dutchie
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 11 mei 2004 @ 09:34:24 #280
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19039098
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 09:30 schreef Lois het volgende:

[..]

Daar zitten ze allang dutchie
Ow
Ze kletsen daar al net zo snel als bij Z&G, dus ik was al even de draad kwijt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_20718281
Hallo Allemaal!

Ook ik heb me dan maar eens aangemeld! Ik lees en leef al lange tijd mee met de dames (en heren) hier!

Ik ben Sannah, 23 jaar, woon in Almere, werk bij een IT bedrijf en woon nu 4.5 jaar samen met mijn vent van 29, we hebben nu 5 jaar een relatie! Hebben 4 katten ondertussen!

Sinds 2 jaar zijn we bezig om zwanger te worden! Nadat dit na een jaar nog niet gelukt was, ben ik doorverwezen naar een fertiliteitskliniek, waar ze er vrij snel achter waren dat ik verkleefde eileiders had, met vocht erin (ook wel Hydrosalphinx genaamd).

Begin afgelopen Juni zijn beide eileiders verwijderd, en morgen ga ik met de Gyneacoloog praten om ons in te schrijven voor ivf!

Heel spannend allemaal, dat zeker! Ik voel me nu eindelijk sterk genoeg om er lekker over te kletsen, en na al die tijd Lurken is het gewoon ook wel zo fair om zelf mee te gaan doen

[ Bericht 6% gewijzigd door Sannah op 19-07-2004 12:57:46 ]
  maandag 19 juli 2004 @ 12:23:20 #282
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20718880
Nou zie al dat er al redelijk watmensen staan leuk om ook de echte namen te zien en waar ze wonen!
nou dan ga ik ook maar efkes:

ik ben justy_the_chipmunk, irl sarah ben 21 jaar, woon samen met een ontzettend lieve jongen van bijna 24, hebben wel wat strubbels maar ja welke relatie heeft dat niet?
ehm ik heb twee konijnen pebbles en delphi waarvan pebje de jongste is en ook van den en mij samen.
en twee gerbils, ger en bil
we wonen nu zon drie maanden samen, en zijn bijna negen maanden bij elkaar kennen elkaar al 11.
ik ben op fok terecht gekomen door vriendlief, en nadat ik zwanger was een een miskraam heb gekregen ben ik op oud gaan kijken en heb ikzelf twee topics geopend en zit nu vooral in wachten op het 2de streepje waar ik me steeds meer thuisga voelen en ook heel erg blij ben met alle lieve en helpende reacties van anderen en probeer zelf ook een aandeel te leveren in het mee praten.
zelf zou ik heel graag een kiddo willen juist omda tk weet hoe het voelt, vriend wil ook wel maar die maakt zich toch wat drukker dan mij erover.
maar ik zeg maar zo: als het mijn/onze tijd ervoor is komt het wel.
nou dat was het!
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
pi_20718974
Justy!

Mijn echte naam is niet Sannah hoor!! Dus ik blijf hoe dan ook nog een beetje anoniem

Jubileum moderator maandag 19 juli 2004 @ 19:44:24 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20728315
Welkom dames
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21311609
hmmm ik zal me ook maar eens voorstellen.

Ik ben Barbara, 23 jaar getrouwd met Marco 33 jaar en eind augustus verwachten wij ons eerste kindje, we zijn inmiddels na een drukke spannende tijd eindelijke verhuist van het midden van het land naar zeeland, op het moment ben ik niet meer werkzaam, voorheen was ik werkzaam in de keuken van een conferentiecentrum, ik verzorgde daar het onbijt en de lunch, mijn man is werkzaam bij een groot kraanbedrijf.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_21924449
Eerder vandaag heb ik me aangesloten bij de kring voor Danyel Yohanan, zoon van Phluphy, en daarom wilde ik me nu toch ook maar even kort voorstellen. Ik ben Allets, bijna 30, getrouwd, woon in de Randstad en lurk al zo'n kleine 2 jaar mee in OUD. Dat is vanaf mijn zwangerschap van ons eerste kindje. Een dochtertje dat nu al weer 14 maanden oud is.

Al lurkend krijg ik mee hoe andere kinderen van dezelfde leeftijd zich ontwikkelen, hoe andere ouders met bepaalde situaties omgaan, lach ik om alle mooie verhalen, geniet ik van de leuke foto's etc. etc.

Ik had niet eerder echt de behoefte om mee te praten of te reageren. Maar in dit geval wilde ik me graag, nee móest ik me gewoon, bij de hechte kring van alle actieve posters (en lurkers) voegen. Gaandeweg leer je de verschillende posters van dit forum tot op zekere hoogte kennen en ga je je betrokken voelen. Ik schrok dan ook enorm toen ik vanochtend het topic over Danyel las.

Mijn gedachten zijn bij dit lieve, kleine, onschuldige jongetje en zijn ouders. Heel veel sterkte gewenst...

* Allets gaat weer terug in de lurkstand
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
  maandag 13 september 2004 @ 16:20:55 #287
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_21925624
Ik sluit me helemaal aan bij de vorige postster qua redenering om me nu even voor te stellen.

Ik ben Esther, 34 jaar en getrouwd met Patrick (PHteV). We zijn 13 jaar samen, waarvan bijna 9 jaar getrouwd. Samen hebben we in een hoog tempo 4 mooie kinderen gekregen:
Nina, die morgen 8 wordt, Storm van 6, Kyran van 5 en Romek van 4.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_21925774
Ook ik sluit me aan bij mijn mede lurkers.

Ik ben Carla, 21 jaar en woon sinds begin dit jaar samen met Michael (Ottertje1982) ik lurk sinds een half jaar en wil zelf graag kinderen, maar we wachten hier nog een aantal jaartjes mee, want ik wil mijn studie afronden en van die zaken.
  maandag 13 september 2004 @ 16:38:48 #289
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_21926057
Hier weer een lurker:

Ik ben zeeuwse, 32 jaar en ik bouw databases bij een marktonderzoekburo. Sinds 2 van mijn zusjes dit jaar bevallen zijn van 2 schatten van nichtjes gaat het bij mij ook kriebelen en ik zou dan ook graag een kindje van mezelf willen. Helaas is dit op dit moment financieel niet verstandig (net een huis gekocht, enz) dus ik zal het voorlopig moeten doen met mijn 2 nichtjes en alle fok baby's.
Maar wie weet mag ik ook ooit posten in Z&G.

Groetjes
zeeuwse
So Long and Thanks for All the Fish
pi_21926219
Ook ik sluit me aan bij de andere lurkers en zal me even voorstellen.

Jaschenka, 29 jaar samenwonend. We hebben nog geen kinderen en willen hier (denk ik, je weet het nooit) ook nog eventjes mee wachten in verband met werk en studie. Wel worden we binnenkort oom en tante.
pi_21926345
Dan stel ik me ook maar even voor

Ik ben Kristel, 21 jaar en ik woon in Brabant. Ik lurk hier al heeeeeel erg lang mee, ik geloof ongeveer sinds de geboorte van Jonas twee jaar geleden, en heel af en toe post ik ook wat. Met name wanneer er dingen besproken worden waar ik mee te maken heb, bijvoorbeeld zwemlessen (ik geef bijna iedere zondagochtend zwemles, ontzettend leuk om te doen ) en heupdysplasie / heupluxatie want dat heb ik ook.
Ik studeer Onderwijskunde aan de universiteit van Nijmegen en ik zit nu in mijn derde jaar.

Ik woon nog gezellig bij mijn ouders en broers en zus thuis (mijn ouders hebben 4 kinderen, vaak erg druk maar wel ontzettend gezellig) en ik heb op dit moment geen vriendje. Kinderen wil ik wel, maarja, daar heb je dus iemand anders voor nodig , en ik wil sowieso nog eerst mijn studie afmaken en daarna een paar jaartjes werken enzo

Eum... Dat was het
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 16:54:45 #292
43556 miss_dynastie
pi_21926443
Welkom allemaal !!!
  maandag 13 september 2004 @ 17:07:25 #293
93940 dorian_g
Be Afraid, Arrrr
pi_21926749
En ik ook maar even dan
Ik ben Dorian, 23, 4,5jaar een relatie en post af en toe wat bij CUL. maar ben vooral fanatiek lurker. OUD is tegenwoordig mn favoriete hang-out omdat ik een niet te stuiten kinderwens heb en het zooo leuk is om alvast te lezen over ouder perikelen. Ik ben docent bij het middelbaar onderwijs en heb het erg naar mijn zin. Ik wil erg graag proberen om babys te maken maar vriend heeft net besloten om te stoppen met zijn vaste baan en voorzichzelf te gaan beginnen en onder het mom van 'zekerheid' nog even wachten dus. Ik kan niet wachten om te te melden in het tweede streepje topic, maar nog ff niet helaas. Ik ga wel binnenkort stoppen met de pil om mn cyclus op orde krijgen en kijken op dat 'ding' het uberhaupt doet na 8 jaar de pil te hebben geslikt.
Ik heb me wel innig voorgenomen om niet meer zo te lurken
Hi, iedereen! *zwaai*
Astronaut, als je soms verdwaald ga recht door en wees niet bang. Goede reis en hou je taai.
pi_21926901
Welkom iedereen!!!
pi_21927045
Hey wat leuk dat iedereen zich ineens voorsteld! Welkom allemaal!
pi_21927472
Ik zal me ook maar even voorstellen...

Ik ben teigan, IRL Astrid, ik ben bijna 23, en ik woon in Groningen... Ik lurk hier al een hele tijd mee, ik vind het heel leuk, al die baby's... Ik wil over een paar jaar ook zeker zelf kinderne, maar daar is het nu toch nog even te vroeg voor... Ik studeer scheikunde, doe daarin de lerarenopleiding, dus over een paar jaar sta ik zelf voor de klas. Ik heb ruim 2 jaar een relatie, en ik woon al een tijdje samen, sinds 4 maanden in ons eigen (huur)huisje.....

Ik wilde me al eerder voorstellen, maar kon toen het topic niet vinden..
Misschien dat ik nu iets meer mee ga reageren, maar ik weet dat nog niet zeker..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_21928364
Ik ook maar even dan
Kissa is een nickname.
Ik woon in een boerderijtje in het noorden van Drenthe.
Ik ben getrouwd en we hebben twee honden en twee katten.
Ik lees al mee op fok sinds Big Brother 1.
Hobbies: de natuur, mijn dieren, koken, meteorologie en astronomie.
Ik vind de sfeer op fok fantastisch, ik voel me hier goed thuis
  maandag 13 september 2004 @ 18:58:01 #298
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21928930
allez, ik dan ook:
Jdee is de nick. Neelix en ik wonen nu nog met zn tweetjes in het mooie Utrecht, als alles goed gaat zijn we half feb 2005 met zn drietjes. Fervente cabaret-culturele zondag-spijkers met koppen-sneak preview fan, en ook volledig van zins dit te blijven. Afgestudeerd UU, HvU is nu werkgever, en houd van slechte meisjes films met Reese Witherspoon, maar ook van Hercules Returns, monty python, jalla jalla en lola rennt. onder andere.

Het is geweldig dat de mensen op een forum als dit zoveel steun proberen te geven, dat geeft de burger moed.
..en laat gaan...
  Jubileum moderator maandag 13 september 2004 @ 19:06:21 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21929085
Wat geweldig dat er ineens zoveel lurkers tevoorschijn komen voor Danyel
Van harte welkom hier allemaal en wat fijn dat we jullie nu eindelijk eens leren kennen.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 13 september 2004 @ 19:09:18 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_21929147
welkom allemaal en post voortaan gewoon mee, daar hoef je geen ouder voor te zijn!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')