Je slaat de spijker op z'n kop miss-d, als moeder van een dochter van 13 zou ik hier topics vol kunnen schrijven en ook over mijn zoon van bijna 11 kan ik best wel wat melden. Maar zoals je zegt, ze lezen wel net zo makkelijk mee en dat weerhoud me. Daarom lurk ik lekker in ouders en denk met weemoed terug aan de tijd van luiers en borstvoeding.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er een paar dagen over nagedacht, waarom er zo weinig/ geen mensen zijn die over hun oudere kinderen spreken: je zit toch met een bepaalde vorm van privacy die je met jongere kinderen nog niet hebt. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je wil praten over je dochter die een vriendje heeft dat je niet ziet zitten, maar ik kan me niet voorstellen dat een moeder of vader dat zal doen terwijl die dochter de mogelijkheid heeft mee te lezen... Waarschijnlijk wil diezelde dochter niet met naam en toenaam genoemd worden in de lijstjes zoals die er wel zijn in het baby en dreumes-peuter-kleutertopic. Ik denk dus dat je als het ook maar iets persoonlijk wordt, je met allemaal klonen gaat zitten en das ook niet zo'n succes.... ik heb dus eigenlijk geen flauw idee hoe je een tieners en puberstopic moet inrichten. Iemand enig idee?
En ik houd van Prince. En van muziek uit de jaren 60; Moody Blues bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:14 schreef Belana het volgende:
EN je houdt van Prince....
Slim!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:28 schreef R-Mon het volgende:
Hoi, ik ben Armon, 15 jaar. Zit nog op school, 4de klas gymnasium. Ik speel piano, kijk graag Star Trek. Ik luister graag naar Dido. Ik heb geen vriendin, ook geen kinderen () .
Ik kom niet zo vaak in OUD, maar ik heb een Maxicosi te koop, en in dit subforum zit toch de doelgroep.
Bedankt!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:29 schreef Lois het volgende:
[..]
Slim!
Ik ben Ingrid, de vrouw van Djeez. Ik werk 3 dagen in de week bij een kopieer speciaalzaak, het is niet echt leuk werk, maar ja, je moet wat.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang dat ik geen introductie meer nodig heb, maar toch zal ik mij voor iedereen die nieuw is of de laatste vijf jaar met zijn kop in het zand heeft gezeten even voorstellen.Ik ben dus Djeez, en in de Fok!prehistorie stond ik bekend als een vervelende knaap en klier met een klein hartje. Alleen de laatste drie jaar deel ik dat hartje met Ingrid, een jonge vrouw van 22 die ik ook via het internet heb ontmoet en waar ik nog steeds hartstikke blij mee ben. We zijn net een maand geregistreerde partners ( zeg maar man en vrouw ) en de reden dat ik nu ook in dit forum mijn gezicht laat zien, is het feit dat Ingrid en ik heel erg gek zijn met ( ik gebruik expres niet de uitdrukking 'gek zijn op', daar ik ook nog Michael Jacksonfan ben en men dit verkeerd zou kunnen opvatten ) kinderen en we nu klaar zijn om zelf maar aan kinderen te kunnen beginnen. Kijk, ik ben 24 en ben nu zeker van mezelf en mijn werk. Dus we gaan er gewoon voor!
Dat willen we graag zelf beoordelen in Kinder Foto Topic Deel 17quote:Op maandag 10 mei 2004 14:07 schreef Ocin het volgende:
een geweldige prachtige zoon
Ik dacht dat Nico een mannennaam was?!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:07 schreef Ocin het volgende:
Mijn naam is Ocin, in real life Nico. Al enige maanden volg ik met regelmaat met name dit subforum van Fok!, eigenlijk sinds februari 2003 toen ik ontdekte dat ik zwanger was. In november 2003 ben ik bevallen van een geweldige prachtige zoon en nog steeds volg ik met veel belangstelling (veel méér zelfs nu) alles op dit forum. Tijd om mezelf eens kenbaar te maken.....(en al sinds jaar en dag groot Prince fan!).
heeeeee leuke naam!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:10 schreef Ocin het volgende:
.......... Luciano is zijn naam, ............
Als je wilt kun je je ervaringen delen met de dames in wachten op het 2e streepje deel 26quote:Op maandag 10 mei 2004 17:55 schreef Ingrid19 het volgende:
Daar zitten ze allang dutchiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:28 schreef dutchie het volgende:
[..]
Als je wilt kun je je ervaringen delen met de dames in wachten op het 2e streepje deel 26
Maar ze zitten nu alweer op pagina 6, dus ws wordt het dan deeltje 27.
Djeez mag er natuurlijk ook gewoon bij.![]()
Owquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:30 schreef Lois het volgende:
[..]
Daar zitten ze allang dutchie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |