abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18959328
Alweer een deel verder!
wachten op het 2e streepje deel 25

Hoop ik dat de lijst nog up to date is ;

7 mei Renegate NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
12 mei Githa NOD
13 mei Hartje NOD
21 mei minoes NOD
26 mei Merisse Gyn
28 mei TearSong NOD
28 mei Ingrid19 NOD
1 juni Slaapmeisje NOD
5 juni Girl24 NOD
5 juni Merisse NOD
5 juni Xanthe NOD
23 juni LittleWoodstock Gyn
28 juli Beaker Gyn

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 10-05-2004 12:05:52 ]
pi_18959367
Wauw heb zelf het topic geopend en geloof dat ik alles nog goed gedaan heb ook!
Morgen doen we nog wel een CB test , geen digi want die heb ik niet in huis en vind ik ook even te duur om nog aan te schaffen.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 17:56:58 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18959396
Wel heel spannend dit allemaal hoor Xanthe! Ik hoop zo dat de test morgen meer duidelijkheid geeft. Hoewel ik op die andere toch ook echt wel een streep zie hoor!
pi_18959673
He hallo allemaal

Ik ben gestopt met de pil!! Jippieee!! Misschien mag ik met jullie mee praten? Lijkt me leuk. Mijn echte naam hou ik voor mezelf ik blijf graag nog even anoniem als jullie begrijpen wat ik bedoel
Ik heb jullie geschiedenis een beetje vluchtig door gelezen en Xanthe ik hoop zo voor je dat het raak is! Nou ik ga nu even snel eten en kom straks weer even terug!
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 18:20:50 #5
81992 Githa
pi_18959973
Girl24 hoi welkom bij het tweede streepje.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:23:18 #6
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18960035
Hai Girl24!

Welkom in -alweer- het 26e deel van dit topic!! Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, weet je dat de meesten hier aan het pielen zijn met onregelmatige cyclussen (of zelfs geen cyclus, zoals Beaker en ik), ovu-testen en tweede streepjes.

Ik zal me alvast voorstellen: ik ben LittleWoodstock, 28 jaar en sinds nov.2003 gestopt met de pil. Sindsdien nog geen ''natuurlijke'' ongi gehad. HA (=HuisArts) heeft me tabletjes voorgeschreven om een menstruatie weer op gang te brengen, maar zonder resultaat. Ik heb vanochtend een verwijsbrief meegekregen voor een gyn. Nog steeds afwachten dus.

De andere dames zullen zich ongetwijfeld ook even aan je voorstellen; misschien wil je wat over jezelf vertellen? Misschien leeftijd en medische achtergrond (bv hoe lang je de pil hebt geslikt etc.)?
Kijk maar wat je kwijt wil hoor!

Xanthe, Lois of Karin, misschien kan 1 van jullie in het openingslijstje toevoegen:
LW: 23 juni Gyn

Martineke, ik weet of ik je nou al gefeliciteerd had, maar bij deze: Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je tot nu toe een leuke dag hebt gehad...veel cadeautjes !

Alle tweede-streepjes-dames-en-heer:

Dikke !

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18960192
*Weer even uit lurk komt*

Xanthe... ik zie ook een tweede streep Ik hoop voor je dat ie niet liegt meis, dikke

* En snel weer verder lurkt *

[ Bericht 0% gewijzigd door clauwheee op 07-05-2004 18:41:59 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 18:29:49 #8
81992 Githa
pi_18960199
ohw ook maar ff voorstellen dan

Ik ben Githa 26 jaar en samenwonend met vriend en hond al ruim 3 jaar ...
enne wij zijn sinds begin januari aan het klussen voor ons eerste kindje
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:36:52 #9
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18960383
Oja Xanthe, op de foto van je Romed-test, zie ik ook een tweede streepje, niet superscherp, maar wel duidelijk aanwezig!
Dus langzaamaan beginnen mijn duimen steeds sneller en harder te duimen! Hoop dat je snel die CB-test gaat doen! Zet hem op

Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:53:50 #10
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18960806
dank iedereen voor de felicitaties

tot nu toe is mijn dag maar gewoon, heb zelfs beetje dipje omdat ik jaar ouder ben pff dat wordt wat als ik nog ouder word (26 pas hoor )

verder komt mijn visite morgen allemaal, heb vandaag alleen cadeatjes gehad van vriendlief
1 doosje leonidas bonbons (ben nog niet dik genoeg schijnbaar)
1 boek van thomas cook of zoiets en het heet narcose
1 flesje ralph lauren (en oeee die ruikt lekker)
en vanmorgen verstopt onder mijn brood, wat hij overigens liefdevol had klaar gemaakt voor mij, 2 gouden oorbellen hij heeft punten gescoord

Xanthe ik hoop dat die 2e vage streep een echte is, wacht met spanning af op de cb

welkom uhh Girl24

verder ben ik natuurlijk de rest weer vergeten as usual iedereen dikke knuf
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 18:57:37 #11
43556 miss_dynastie
pi_18960920
Wow, wat een lieve cadeau's Martineke
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 19:01:11 #12
81992 Githa
pi_18960990
Martinke wat een lief ventje heb je zeg .... wel geluk dat je die oorbellen niet mee opgegeten hebt
Maar meid 26 en al in een dip ohw ohw maar da's toch nog harstikke jong gaat i.d.d. wat worden als je 40 wordt

Ik wens je morgen veel plezier met het feest .... stiekem ben je zo 2 x jarig
pi_18961173
Welkom Girl24: ook even wat over mij dan. Ik ben 24, sinds febr. gestopt met anticonceptie. Sindsdien wel een cyclus van precies 28 dagen, wat me verraste aangezien ik wel bijna 8 jaar de pil heb geslikt en de laatste tijd ipv. de pil de nuvaring gebruikte. Ik ben getrouwd, heb 3 katten en 2 ratjes en ga misschien binnenkort verhuizen

Martineke: wow, bonuspunten voor die oorbellen onder dat brood hoor!!!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_18961348
Xanthe, je weet dat er best veel dames zijn die een 2estreepjesdeeltje hebben geopend zwanger het deeltje verlaten hebben he. Slimme zet dus dat je dit deel geopend hebt

En ja ik zie ook een streep op je test
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:59:32 #15
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_18962270
Martineke, gefeliciteerd
Wat een supervriend heb jij ! Vond-ie 1 cadeau niet genoeg?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:00:28 #16
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_18962288
Xanthe, ik zie ook een streepje Hopelijk heb je snel zekerheid.
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator vrijdag 7 mei 2004 @ 20:17:43 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18962716
Ik zag een streep voorbijkomen in het vorige topic
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:25:50 #18
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_18962930
Xanthe echt wel een tweede streep, ik ga je dan ook lekker feliciteren hoor
Dus bij deze van harte gefeli
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_18963514
LittleWoodstock ik zal me zeker wat uitgebreider voorstellen want ik zal hier vast vaak langs komen

Ik ben 24 jaar en slik vanaf mijn 14e de pil. Ik ben een paar dagen geleden gestopt omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. Mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen. Verder hebben we een hond en een goudvis genaamd blub orgineel he? We zijn nu aan het wachten tot het langs komt en dan is het afwachten verder hoe mijn cyclus zal zijn. LittleWoodstock, Githa & TearSong aangenaam kennis met jullie te maken en de rest natuurlijk ook

Xxx
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 20:47:39 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18963537
Jeutje wat gaat het ineens snel hier

Het is weer avond en mijn kwaaltjes worden weer meer en meer. Mijn boobies branden als een tierelier en ik heb kleine steekjes en krampjes in mijn buikkie. Als dit zo doorgaat ga ik zondag voor de zekerheid een testje doen. Vanwege mijn weer o zo vage kwaaltjes en vanwege het feit dat ik vorige week 4 dagen te vroeg ongi ben geworden (10 dagen na eisprong) en heel kort (2 dagen). Tja, ik heb nog maar 1 test liggen, maar die zal er toch aan moeten geloven

Ik las in het vorige topic dat je nog vrij vroeg in je cyclus zit Xanthe, dat streepie gaat echt wel uitgroeien tot een dikke vette streep hoor!

En verder... Welkom Girl24, veel succes met KvK (Klussen voor Kids) en je kunt hier alles kwijt hoor als je eens een keer wil klagen, dromen, zeuren, hopen of duimen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:43:11 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_18964935

Xanthe wat een mooi tweede streeppie

vrijdag 7 mei 2004 @ 21:50:37 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_18965110
Merisse Tegen de tijd dat je dit leest, ben je een eerbare vrouw . Ik hoop dat je een mega-toffe dag hebt gehad, ondanks het kl*teweer.
Klopt het dat je pas morgenavond je big party hebt?

Slaapmeisje sterkte/beterschap;
Nieuweling(en) welkom en veel KvK-fun;
Groetjes aan de overige dames
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:57:57 #23
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18965254
ik moest vandaag wel aan je denken hoor merisse met dit weer toen ik door krimpen aan de ijssel reed en en een mooie bruiloftsstoet met paarden en koets en al voorbij kwam. qua weer hebbi ehet niet getroffen, maar qua boffie wel tis nu een boffie he ipv hubbie

gefeliciteerd met je huwelijk
pi_18966233
Phoe wat een boel dingen waar ik nog op moet reageren...

Allereerst welkom Girl24!

Martineke nog maar 26 en nu al aan het miepen over je leeftijd???
Zeker nog nooit gehoord dat het leven pas echt begint na je 30ste !!!!
Nog een paar jaartjes wachten dan kan ik je vertellen of het echt klopt!

Ik hoop dat je helemaal gelijk hebt easy-going !
Zou wel toppie zijn na alles wat er gebeurd is , voel me op dit moment redelijk rustig , wel nieuwsgierig , maar voel me niet echt zwanger of de daarbij behorende gevoel van geluk dat ik de vorige keer had.
De angst dat als ik zwanger ben het weer mis kan gaan ....
Het speelt wel door mijn hoofd.
En het probleem feestje van morgen... Heb al bedacht hoe ik vragen kan voorkomen...
Zet gewoon de fles rum voor mijn neus op de grond en giet heel af en toe een miniscuul klein bodempje in of alleen de schijn dat ik het in schenk....
En drink gewoon cola . Op die manier zullen er wel niet echt vragen komen van onze vrienden , die mij kennen als een redelijke door drinker op feestjes hahaha....

Slaapmeisje het klopt dat ik nog erg vroeg in mijn cyclus zit.
Morgen op dag 29 de laatste dag van mijn gemiddelde cyclus...
Het kan dus alle kanten nog op...
Of de test heeft gelijk.... (wat ik natuurlijk wel hoop) , of de test geeft een
2e streep aan wat niet klopt....
Heb nu 2 dingen gelezen , dat ze gevoeliger zijn en dat ze ook wel eens een valse positieve test kunnen geven... Dus afwachten...

Als ik nu nog mensen vergeten ben...
Sorryyyyyyy!!!!!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 00:20:10 #25
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_18968417
Dat wordt morgen naast een plantenbak zitten Xanthe

of zeggen dat je gewoon niet meer drinkt ivm de mallemolen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: