abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:42:10 #1
16245 CarOnline
met lange O
pi_18904891
Screw them.
We're going home.
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:46:38 #2
16245 CarOnline
met lange O
pi_18905003
Grappig dat jullie ze zo op elkaar vinden lijken. Wij vinden dat dus erg meevallen, en helemaal op 2 van die aparte foto's
Dan lijken ze absoluut niet op elkaar! Maar op school vinden ze dat ook dus het zal wel, ik zou het zelf weleens zo graag willen zien als dat een ander er tegenaan kijkt, ( ) want een een eiige tweeling vind ik altijd leuk om te zien (op die ene reclame bijvoorbeeld 'nee oom Rick..!' (ofzo)

Leuke fotos Jessie en Angel, ziet er allemaal erg gezellig uit
Screw them.
We're going home.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 14:57:12 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18905245
Nee joh, ze lijken he-le-maal niet op elkaar, hoe kóm je erbij?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 mei 2004 @ 15:03:18 #4
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_18905383
Nou..hier dan ook maar eentje van mij....pfff..inscannen..pff..veel werk....

En nog een.....
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
  woensdag 5 mei 2004 @ 15:52:31 #5
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18906490
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:46 schreef CarOnline het volgende:
Grappig dat jullie ze zo op elkaar vinden lijken. Wij vinden dat dus erg meevallen, en helemaal op 2 van die aparte foto's
Ik heb het idee dat we massaal besodemieterd hier worden. Het is gewoon één kind (de andere was ff niet beschikbaar) die ff twee verschillende gezichten opzet, naamje eronder plakken en klaar is Kees, ja zo kan ik het ook . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 5 mei 2004 @ 16:04:42 #6
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18906751
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 15:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat we massaal besodemieterd hier worden. Het is gewoon één kind (de andere was ff niet beschikbaar) die ff twee verschillende gezichten opzet, naamje eronder plakken en klaar is Kees, ja zo kan ik het ook . . .

Ik zou ze echt niet uit elkaar kunnen houden, hoor CarOnline
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_18908776
Nee op die foto's die je hebt laten zien kun je ze niet echt onderscheiden.

Maar ja op de ene foto staat britt zonder staartje en die andere is romee met staartje

Er zit toch een irritant bugje in zeg als je je post wil editen, als je klaar bent en op invoeren drukt, dan opeens heeft ie database problemen, maar je post ben je mooi wel kwijt En dan nog zo'n vervelende CarOnline die het topic sluit en we moesten wachten op de volgende. ik zat hier al helemaal te schelden waarom het nou weer niet wilde lukken

Nou ja nog wat foto's van Joshua

Kijk eens mama, ik kan al op mijn buik liggen en mijn hoofd omhoog houden.

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 17:33:46 #8
13151 crew  Rewimo
pi_18909030
Joshua, grote jongen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:52:30 #9
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18909442
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:23 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Kijk eens mama, ik kan al op mijn buik liggen en mijn hoofd omhoog houden.
Het begin van het einde . . . Straks gaat ie kruipen en daarna (eek!) lopen !!!
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_18911122
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Het begin van het einde . . . Straks gaat ie kruipen en daarna (eek!) lopen !!!
Ja heerlijk dan moet ik al die snoeren weg gaan werken. En dat is veel werk
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 20:13:26 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18912349
Lewis wat is joshua aan het veranderen in zijn gezicht, leuk om te zien hoe hij groeit.

Jessie & Angel, dat ziet er gezellig uit, zo'n dagje met 4 kinderen. Die foto van Bo bij Angel vind ik zo leuk, ze zit zo heel vertrouwd gelijk op schoot. Bo is niet eenkennig zeker?

Ik blijf echt verliefd op de ogen van Judith, wat is het toch een plaatje om te zien.

Caronline, jouw meiden worden ook al zo groot, ik vind die blonde haartjes zo schattig.

Mighty ben jij dat zelf?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:58:18 #12
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_18913455
quote:
in het vorige topic schreef Lewis.de.boxer:

Britt en Romee wat zijn jullie een mooie meiden. En die mooie blonde haren, erg leuk model kapsel. Ik zat net eens te kijken of je nou verschil ziet tussen die 2, maar laat maar, ik geef het op
jij ook al? Ik zat ook al de foto's te vergelijken maar ik denk dat ik toch de twee door elkaar zou gaan halen
patat ftw :)
pi_18915470
Foto's van de Minimeet met jessie!!!

KUSJE!!!!!!

Damey en Bo willen fietsen, 1 fietsje dus samen delen he!!!

Damey in het huisje van Bo

Damey op de glijbaan van Bo

Duncan vind de raamverf wel errug lekker!!!

Samen lekker glijen!!!!!

Hey mams!! be je alweer binnen???

Janneke

Ok ik was iets te laat met de foto... maar Bo wilde Duncan erg graag helpen met drinken geven Zo cute
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 mei 2004 @ 22:10:39 #14
13151 crew  Rewimo
pi_18915634
Leuke foto's Angel, je kunt zien dat jullie plezier hebben gehad
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 22:16:23 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18915813
jeetje, wat lijkt bo op jou, jessie!
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:21:30 #16
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18915985
Ja zie ik die lekkere plofkop van mezelf weer hier
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:37:33 #17
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_18916506
LOL! Plofkop? dat valt toch wel mee! Grappige naam trouwens!

LEuke foto's trouwens van zowel jou als van Angel!
patat ftw :)
  FOK!fossiel woensdag 5 mei 2004 @ 22:41:59 #18
2628 Karin
pi_18916621
Mighty wat een mooie krullen!

Ziet er vreselijk gezellig uit die minimeet

Joshua wat heb jij een lekker bekkie zeg
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 23:02:19 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18917126

luca zoals die er nu uitziet na een klein weekje waterpokken
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:35:26 #20
30488 coolbabe
My little pwny
pi_18917940
Hey nog een krentebol

Pokkies

Hap!

Zo kijkt hij naar me als ik hem zeg dat hij ergens af moet blijven
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:48:07 #21
16245 CarOnline
met lange O
pi_18918168
Mighty die bovenste foto! Wat een mooie is dat
Haha Joshua is een echte rooie, wat schattig vind ik dat altijd, hopelijk krijgt ie leuke sproetjes
Jessie en Angel, wat leuk dat ze zo met elkaar kunnen spelen, ziet er echt gezellig uit!
Oeh krentebollen!! Krijg er bijna honger van
Oh Coolbabe, dat gezicht van Tom op de laatste foto

Rewimo nog even; ja we kleden ze meestal gelijk omdat ze dat zelf graag willen. Vind het ook wel makkelijk. Meestal zijn de schoenen, shirtjes kleur/print of haar dingetjes wel anders. Britt heeft er liever niets in, en Romée is dol op clipjes en heeft er het liefst 12 in
Ze krijgen steeds meer krullen, vind het zo grappig, ze hadden echt stijl haar maar van achter krult het nu
Screw them.
We're going home.
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:49:40 #22
16245 CarOnline
met lange O
pi_18918194
Oh ja en nog bedankt voor alle complimenten, ben ook erg trots op ze en ik vind ze zelf ook erg mooi gelukt
Screw them.
We're going home.
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:10:29 #23
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_18918654
Wat een hoop foto's alweer! Ik geniet er elke keer weer van, maar ik vind het zoveel werk om overal op te reageren (ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen).
Bedankt voor alle leuke reacties op de foto's van Judith (en Daan)!

Ook erg leuke foto's van Britt en Romee, lijkt Britt nou het meest op jou, CarOnline?
Heb ik jou trouwens niet een poos geleden in (jullie) kerk zien zitten? Ik zat echt te twijfelen of jij het nu wel of niet was.

Die krentebolgezichtjes zien er echt sneu uit, hoewel ze er volgens de foto's niet veel last van schijnen te hebben.

Ter afsluiting zal ik jullie nog weer lastig vallen met een foto van Judith ('t is tenslotte een fototopic):

Zo ligt Judith dus vrijwel altijd te slapen
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:15:01 #24
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_18918754
Trouwens, Lewis-de-boxer, Joshua lijkt steeds meer op jou! Zelfs K3 viel het op, toen ik even door dit topic scrolde ("Hee, is die van Lewis-de-boxer? Ik zie haar gewoon!").
Lekker ventje, hoor!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_18921095
Joshua is mooi! Ik weet eigenlijk niet of hij op Lewis-de-boxer lijkt, staan volgens mij wel duidelijke foto´s in het vorige fototopic, zal zo eens gaan vergelijken!

Britt en Romée zou ik zo op foto´s ook niet uit elkaar kunnen houden, als je ze irl elke dag ziet is dat natuurlijk wel anders, maar het zijn beide natuurlijke schoonheden Caronline!

Damey, Bo, Janneke en Duncan foto´s zijn heerlijk om naar te kijken! Het plezier straalt er van af! Zeg je trouwens gewoon Deemie of zit er nog een specifieke uitspraak achter?
*maakt notitie voor zichzelf: wil eigenlijk ook nog wel de uitspraak weten van Jessai van Tan*

Alle krentenbollenkindjes zijn hopenlijk wel weer beter inmiddels? Het zit er wel heel sneu uit zeg, alhoewel die laatste foto van Tom is leuk!

Wat ligt Judith zo lief te slapen Grijs! Heel relaxed a la "wie doet mij wat!"

Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar nieuwe foto´s van Pascalle van Meaghan, aangezien zij en Suus even oud zijn! En Job van Livelink zou ik ook wel eens willen bewonderen gooit gewoon wat verzoeknummers in de groep en hoe gaat het met Saskia en Danielle? En met mooie Junah en Dylan en Ilse en Melvin en en en en .... alle kindjes eigenlijk!

(hoe doe je nu weer van die kleine lettertjes maken? Is er niet ergens een lijstje met al die codes? )
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')