Joshua is mooi! Ik weet eigenlijk niet of hij op Lewis-de-boxer lijkt, staan volgens mij wel duidelijke foto´s in het vorige fototopic, zal zo eens gaan vergelijken!
Britt en Romée zou ik zo op foto´s ook niet uit elkaar kunnen houden, als je ze irl elke dag ziet is dat natuurlijk wel anders, maar het zijn beide natuurlijke schoonheden Caronline!
Damey, Bo, Janneke en Duncan foto´s zijn heerlijk om naar te kijken! Het plezier straalt er van af! Zeg je trouwens gewoon Deemie of zit er nog een specifieke uitspraak achter?
*maakt notitie voor zichzelf: wil eigenlijk ook nog wel de uitspraak weten van Jessai van Tan*
Alle krentenbollenkindjes zijn hopenlijk wel weer beter inmiddels? Het zit er wel heel sneu uit zeg, alhoewel die laatste foto van Tom is leuk!
Wat ligt Judith zo lief te slapen Grijs! Heel relaxed a la "wie doet mij wat!"
Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar nieuwe foto´s van Pascalle van Meaghan, aangezien zij en Suus even oud zijn! En Job van Livelink zou ik ook wel eens willen bewonderen
gooit gewoon wat verzoeknummers in de groep ![]()
en hoe gaat het met Saskia en Danielle? En met mooie Junah en Dylan en Ilse en Melvin en en en en .... alle kindjes eigenlijk!
![]()
(hoe doe je nu weer van die kleine lettertjes maken? Is er niet ergens een lijstje met al die codes?
![]()
)
Kijk ook eens op de vernieuwde site van
Susanne