Donderdag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:35 schreef LucienS het volgende:
Wanneer mag je 'm ophalen?
Hulde!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:27 schreef Spindizzy het volgende:
via een stichting dat nieuwe baasjes zoekt voor zwerfhondjes hebben we hem gevonden.
Wil je wel alle bijzonderheden aangaande de openingsceremonie in huize Spindizzy hier met ons delen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Donderdag.
Het is heel makkelijk om dierlievend te zijn als het zo'n schattig beest is als ditquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Hulde!
PVA?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:42 schreef LucienS het volgende:
[..]
Wil je wel alle bijzonderheden aangaande de openingsceremonie in huize Spindizzy hier met ons delen.
Ik ben oprecht nieuwsgierig naar je uiteindelijk PVA.
Tjekquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:49 schreef LucienS het volgende:
Oh sorry, Plan Van Aanpak vwb de ontmoeting tussen de 2 verschillende diersoorten zoals besproken in OP.
Noorse Bosmuts 1:quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:00 schreef LucienS het volgende:
alhoewel ik me bij een noorse boskat ook een creepy voorstelling zou kunnen maken.
Zijn hardstikke leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:00 schreef LucienS het volgende:
alhoewel ik me bij een noorse boskat ook een creepy voorstelling zou kunnen maken.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:17 schreef LucienS het volgende:
Uhhm, ze kijkt niet zo vriendelijk..
Op zijn minst zal Casper eindigen met een flinke kras op zijn neus en een paar katten die een week of wat aan het mokken zijn. En ik hoop dat het daarbij blijftquote:Ze hebben nog nooit meegemaakt dat baasje iets mee naar huis neemt wat een gevaar / bedreiging voor hun is dus het zal wel goed zijn.![]()
Wat een prachtige hond! Komt ie uit Nederland of het middellandsezeegebied? Mooie hond, zeker weten: méér Casper-foto's aubquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:34 schreef Spindizzy het volgende:
Oh, ik heb nog een vraag!
Wanneer laten jullie 's ochtends je hond uit? Gelijk na het opstaan of drink je eerst nog even een bakkie koffie? Mijn man gaat altijd lopend naar zijn werk en ik zat eraan te denken om dan 's ochtends gezellig met Casper mee te lopen
Hij komt uit Griekenland.quote:Op zondag 22 augustus 2004 08:42 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Wat een prachtige hond! Komt ie uit Nederland of het middellandsezeegebied? Mooie hond, zeker weten
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:32 schreef prupke het volgende:
hmm ik zou gokken op : of de de hond in een hok te stoppen (zon eijzeren geval met tralies) .
Nee nog nooitquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:08 schreef Natalie het volgende:
Je zegt in de OP wel dat ze geen honden gewend zijn, maar niet of ze er wel eens mee in aanraking zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |