25 oid is toch wel goed voor dit tijd van het jaar joh!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:32 schreef Party_P het volgende:
maar niet warm genoeg
Wow mooi uitzichtquote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef plankie het volgende:
het uitzicht van vanavond over leeuwarden:
[afbeelding]
Damn, dat wordt weer 'feest'quote:Op donderdag 2 september 2004 09:37 schreef Oom_Agent het volgende:
Frances is nu uitgediept tot een druk van 937 hPa !!! De wind is toegenomen naar zo'n 235km/u en windstoten tot 290km/u. Frances is nu een categorie 5 Hurricane........
Dat wordt een chaos op de Bahama's en in Florida.
Yep, men verwacht er een miljardenschade dit weekeinde....quote:Op donderdag 2 september 2004 09:37 schreef Oom_Agent het volgende:
Frances is nu uitgediept tot een druk van 937 hPa !!! De wind is toegenomen naar zo'n 235km/u en windstoten tot 290km/u. Frances is nu een categorie 5 Hurricane........
Fuckin hell... Das nie zo fijn... Naja als hij maar niet meer sterk is ten tijde dat hij bij alabama komt... zeker 3 kwart van me familie woont er.. maar ze zijn het wel gewend met bunker in de achtertuin enzo. Maar toch is het niet fijn.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:37 schreef Oom_Agent het volgende:
Haha...tuurlijk. De reden is dat ik hier op FOK tijdens dreigend noodweer eigenlijk nooit een topic zag staan dat dat weer aankondigde. Pas terwijl het begon te onweren, stormen of sneeuwen werden er een wirwar aan topics geopend. Ook '' de Atrmosfeer staat op ontploffen'' was zo'n topic, alleen hebben de modjes dit topic als centraal topic betreffende het weer aangehouden.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ oom_agent, zou ik je misschien mogen vragen hoe je op het id bent gekomen om 2 jaar terug zo'n topic te openen?
Alvast bedankt.
Mooie dag was dat ja, historische posts in dat topicquote:Op donderdag 2 september 2004 21:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
De naam ''Atmosfeer staat op ontploffen" schoot mij te binnen omdat op die geboortedag van dit topic ( 30 juli 2002) de wolkjes in korte tijd explosief uitgroeiden tot zware onweersbuien.
Oke dan!!!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Haha...tuurlijk. De reden is dat ik hier op FOK tijdens dreigend noodweer eigenlijk nooit een topic zag staan dat dat weer aankondigde. Pas terwijl het begon te onweren, stormen of sneeuwen werden er een wirwar aan topics geopend. Ook '' de Atrmosfeer staat op ontploffen'' was zo'n topic, alleen hebben de modjes dit topic als centraal topic betreffende het weer aangehouden.( Waar ik best trots op ben
)
De naam ''Atmosfeer staat op ontploffen" schoot mij te binnen omdat op die geboortedag van dit topic ( 30 juli 2002) de wolkjes in korte tijd explosief uitgroeiden tot zware onweersbuien. Ook de gele puntjes bij blikseminslagen.com lieten die dag zien dat het onweer uit het niets overal ontstond, de atmosfeer stond toen echt op ontploffen met al die onstabiliteit. Vandaar de naam van dit topic..........
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |