quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
Ik nomineer Chirma * Chirma * voor de leuke opdrachten
P-etr-a * Chirma *
depresident We zijn gewoon té kewl mên gehele topic
& natuurlijk cerror Superrrr krachten!
Omdat dit allen zeer leuke users zijn.
stemmen kan later pas dit is de nominatiequote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef RawDistance het volgende:
Mij stem gaat ook uit naar mezelf, ik voeg gezelligheid toe aan fok!, en daar gaat het om!
Hihihi.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ik nomineer Tokay vanwege Achterlopen op het nieuws . In dat topic (en daarbuiten) valt meer en meer op dat het een intelligente dame is met veel kennis..
We kunnen net zo goed nu al beginnen aangezien we dan al allemaal weten wie het wordquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
stemmen kan later pas dit is de nominatie
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:28 schreef RawDistance het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed nu al beginnen aangezien we dan al allemaal weten wie het word
Ik waak nog altijd over je, samen met je moeder zaliger.quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kroepoek, omdat ik hem mis als mijn moeke zaliger.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Osama Bin Laden. Een toffe peer.
hee , ik ben ook in de race voor deze gewilde titelquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:17 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn nominaties tot nu toe:
Xlarge tekenen dat je te lang aan het fokken bent
patty Het FOK! Bejaardentehuis is geopend!!!
r00d Openingszinnen op de naturistencamping
Insomaniac De kliekjes op de 5 jaarmeet.
zelf vond ik het wel een aardig topic ,quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Fok Peuterspeelplaats
Xlarge, omdat hij toch door bleef gaan met posten ondanks dat het topic niet zo goed liep.
We zijn nog niet aan het kiezen, alleen maar nomineren.quote:Op maandag 13 september 2004 23:07 schreef Nyluzzz het volgende:
Is het trouwens niet een beetje vroeg om de user van de maand te kiezen terwijl de maand nog niet eens op de helft is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |