abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:05:18 #1
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21557469
Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief te zijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.

***Let op!
- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
- Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV. Wat dit inhoudt lees je hier: http://www.vc.fnv.nl/best(...)42&sku=41.03.045
- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan de piercing nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
- De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
- Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
- Maak je sieraden regelmatig schoon.
- De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
http://www.mariebelle.nl/
http://www.mypiercing.nl/
http://www.alloverpiercings.nl/
http://www.piercingworld.nl/
http://www.jewelsoffantasy.nl/
http://www.coldsteel.co.uk/frames.html (favoriet)
http://www.wildcat.de/shop/index.php?view=shop_start2 (favoriet)
http://www.xs4all.nl/~aaj/index.html
http://www.roxy-shop.be/

Vorige Piercingdelen:
http://forum.fok.nl/topic/175371
http://forum.fok.nl/topic/371414
http://forum.fok.nl/topic/474686
http://forum.fok.nl/topic/551055
http://forum.fok.nl/topic/578210/
Proud Powerpauper
pi_21557654
TVP
pi_21557658
quote:
Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
Volgens mij mag je de huid wel met een zalfje verdoven. Zelfs ik kan aan verdovende zalf komen, gewoon losse verkoop bij de apotheek. Lijkt me sterk dat dat verboden is?! Ik mag daarin tegen geen verdoving met een spuit zetten..

(ik ga niet in discussie dat ze het gewoon niet horen te doen, dáár ben ik het mee eens )
pi_21558204
Mijn lip is helemaal ontstoken. Moet ik iets doen of gewoon afwachten?
pi_21558237
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:38 schreef martinuhhh het volgende:
Mijn lip is helemaal ontstoken. Moet ik iets doen of gewoon afwachten?
piercer opbellen en daar vragen ik denk dat je daar het beste advies kunt verwachten
pi_21558326
Was een beetje vreemd zaakje daaro . Had het beter niet daar kunnen laten doen denk ik achteraf . Ik ben zoooo stom . .
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:46:51 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21558357
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:14 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Volgens mij mag je de huid wel met een zalfje verdoven. Zelfs ik kan aan verdovende zalf komen, gewoon losse verkoop bij de apotheek. Lijkt me sterk dat dat verboden is?! Ik mag daarin tegen geen verdoving met een spuit zetten..

(ik ga niet in discussie dat ze het gewoon niet horen te doen, dáár ben ik het mee eens )
Zelfs zalf is verboden (maar het wordt wel eens gedaan). Als je perse verdoving wil hebben zul je bij je dokter een recept moeten vragen en het zelf op moeten brengen.
Proud Powerpauper
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:49:18 #8
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21558405
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:45 schreef martinuhhh het volgende:
Was een beetje vreemd zaakje daaro . Had het beter niet daar kunnen laten doen denk ik achteraf . Ik ben zoooo stom . .
Waar ben je geweest en wat was er vreemd aan? Volgens mij zijn alle zaken een beetje vreemd Je komt er natuurlijk (over het algemeen genomen) niet elke dag en het is geen supermarkt..
Als je een goed advies wilt zul je toch weer de piercingshop in moeten om het te laten zien.

Succes
Proud Powerpauper
pi_21558419
wij hebben ook van dat verdovings zalf thuis.. dat zal je er toch wel op mogen doen?
pi_21558428
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:45 schreef martinuhhh het volgende:
Zoals ik in een vorig topic al vroeg:

Geboortedatum: 1989-02-03

En je hebt ruzie met je ouders?
Waar heb je de toestemming voor de piercer vandaan geplukt?

Maar dat hoef ik niet meer te vragen geloof ik.
pi_21558437
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:46 schreef Nuek het volgende:

[..]

Zelfs zalf is verboden (maar het wordt wel eens gedaan). Als je perse verdoving wil hebben zul je bij je dokter een recept moeten vragen en het zelf op moeten brengen.
Waarom zou ik het dan zomaar kunnen kopen? Wel een beetje.. vreemd.

En wat Bloemetje zegt; dan zou ik het er dus zelf op kunnen doen. Zonder dat de piercer het weet?!
pi_21558451
ga naar een andere piercer voor advies
blijf niet achter je pc zitten doe iets
pi_21558486
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:50 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Zoals ik in een vorig topic al vroeg:

Geboortedatum: 1989-02-03

En je hebt ruzie met je ouders?
Waar heb je de toestemming voor de piercer vandaan geplukt?

Maar dat hoef ik niet meer te vragen geloof ik.

Ik hoefde niets in te vullen ofzo, ik weet het stom, stom, stom. Maar mijn stiefvader was wel mee, maar die was het er ook niet mee eens, maar die is zo over te halen. Die was mee om handtekeneing enzo te zetten, maar dat was niet nodig .
pi_21558526
ik denk ook weer ernstig over een piercing na.... vorge week bij iemand zown mooie gezien. Ze had onder haar lip een gaatje maar op haar lip rustte ook een balletje, wat impliceerde dat hara lip gepiercd was van beneej naar boven (of vv) met een staafje, terwijl dit gewoon een 3 kwart ringetje bleek te zijn.

Ik blij naar Skinart hier in Utrecht toe en daar een leuk gesprek met een piercer gehad, welke me wees op allerlei lastige zaken waar ik zelf nog helemaal niet over nagedacht had.... dat het lastig is zown ringetjesding met drinken, eten, roken, orale sex, zoenen etc etc en dan zown 3 kwart ringetje in een onhandige bui wel eens erg pijnlijk kan zijn, bv als je er in een restaurant met ene glas wijn 8er blijft hangen.... iddd dusssssss

nu denk ik over een gewoon staafje na (labret).... kan iemand me iets vertellen over ervaringen, zwelt het erg, pijn schaal 1-10 etc?
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:19:47 #15
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21559099
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:54 schreef Babbelzz het volgende:

Ik blij naar Skinart hier in Utrecht toe en daar een leuk gesprek met een piercer gehad, welke me wees op allerlei lastige zaken waar ik zelf nog helemaal niet over nagedacht had.... dat het lastig is zown ringetjesding met drinken, eten, roken, orale sex, zoenen etc etc en dan zown 3 kwart ringetje in een onhandige bui wel eens erg pijnlijk kan zijn, bv als je er in een restaurant met ene glas wijn 8er blijft hangen.... iddd dusssssss
Bij wie ben je geweest, bij Max? Die man met dat zwarte haar en het ringbaartje en die enorme geruststellende stem.. Hij is echt
Mijn vriendin en ik plannen altijd zo dat hij er is. Even lekker bijkletsen over zijn motor tijdens het halen van nieuwe ringetjes of het zetten van een nieuwe piercing. Hij is echt super!
Ray is ook wel okee, maar hij heeft een beetje vage humor, maar piercen kan hij ook als de beste.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_21559660
Net bij een nette piercing shop geweest, en het kost daar 35 euro als ik er eentje in mijn oor wil laten piercen.

Ik kwam bij de juwelier en vroeg wat ik kon doen, en ze schrok. En zei dat ze normaal nooit door het kraakbeen schoten! Het was een assistente die dat nog niet wist. Ze raade me ook aan om naar een piercer te gaan.

Dus dan doe ik er maar eentje in mijn andere oor, kijken of dit beter gaat.
pi_21559948
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:19 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Bij wie ben je geweest, bij Max? Die man met dat zwarte haar en het ringbaartje en die enorme geruststellende stem.. Hij is echt
Mijn vriendin en ik plannen altijd zo dat hij er is. Even lekker bijkletsen over zijn motor tijdens het halen van nieuwe ringetjes of het zetten van een nieuwe piercing. Hij is echt super!
Ray is ook wel okee, maar hij heeft een beetje vage humor, maar piercen kan hij ook als de beste.
ehhh wel ringbaardje, met die staafjes onder zijn lip, petje op, dus kleur haar niet gezien, btje kleine man en enorme ring door zijn neus.... die! daar wassik... was erg blij met zijn advies hoor..... nog over mun wenkbrauwpiercing gehad, 4 x uitgegroeid, hij snapte niet dat ie de 4e keer nog gezet is.... hij zou ut nooit gedaan hebben....
pi_21579433
Ok heb net mijn piercing laten zetten bij: Piercing Pro. Ze heeft me het een en ander uitgelegd enzo, alles was erg hygienisch enzo. En ik ben er blij mee, nu zit er een ringetje in. Ik ga het weer goed schoon houden, en hopen dat ik er nu langer plezier van heb.

Hij zit dus nu in mijn andere oor, en ietstjes lager.

vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:07:45 #19
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21579476
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:51 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

ehhh wel ringbaardje, met die staafjes onder zijn lip, petje op, dus kleur haar niet gezien, btje kleine man en enorme ring door zijn neus.... die! daar wassik... was erg blij met zijn advies hoor..... nog over mun wenkbrauwpiercing gehad, 4 x uitgegroeid, hij snapte niet dat ie de 4e keer nog gezet is.... hij zou ut nooit gedaan hebben....
Bij mijn vriendin waren zowel tepel als piercing bovenin haar oor half uitgegroeid, maar op advies van o.a. Max en Ray (waar jij geweest ben) eruit gehaald en zelfs een tegoedbon gekregen voor een andere omdat ze niet weten of het kwam door het zetten of door haar lichaam. Bij nader inzien moest het haar lichaam wel zijn want haar oor gaf ook een hoop problemen.

Tong en Labret overigens helemaal niet en mijn tepels zijn ook super gezet.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:43:11 #20
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21582437
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef Doagere het volgende:
Ok heb net mijn piercing laten zetten bij: Piercing Pro. Ze heeft me het een en ander uitgelegd enzo, alles was erg hygienisch enzo. En ik ben er blij mee, nu zit er een ringetje in. Ik ga het weer goed schoon houden, en hopen dat ik er nu langer plezier van heb.

[afbeelding]
Ik heb er geen woorden voor...
Proud Powerpauper
pi_21582540
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef Doagere het volgende:

[afbeelding]
enschede dus

idd erg nette shop! heb ik me tongpiercing ook laten zetten
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_21582582
Mijn piercing is nu écht ontstoken . Morgen ofzo maar eventjes bellen denk ik zo .
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:53:53 #23
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21582634
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:51 schreef martinuhhh het volgende:
Mijn piercing is nu écht ontstoken . Morgen ofzo maar eventjes bellen denk ik zo :').
Je geeft niet erg veel om jezelf. Geeft wel geld uit aan een piercing en riskeert vette ruzies maar belt niet gelijk?
Nog 4 minuten tijd om te bellen. Doe het nu maar meteen.

Zo niet houd er dan een glas gedestilleerd water tegen aan met een half theelepeltje zout erin opgelost.
Proud Powerpauper
pi_21583488
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

enschede dus

idd erg nette shop! heb ik me tongpiercing ook laten zetten
Jep.
pi_21585335
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:53 schreef Nuek het volgende:

[..]

Je geeft niet erg veel om jezelf. Geeft wel geld uit aan een piercing en riskeert vette ruzies maar belt niet gelijk?
Nog 4 minuten tijd om te bellen. Doe het nu maar meteen.

Zo niet houd er dan een glas gedestilleerd water tegen aan met een half theelepeltje zout erin opgelost.

Ik maak me gewoon niet zo veel zorgen, het komt wel weer goed, en anders maar niet .
pi_21585564
Ik heb een nieuwe navelpiercing gekocht en er werd gezegd dat het chirurgisch staal is. Maar nu heb ik hem een weekje in en hij ging steeds meer jeuken dus ik heb hem er net uit gehaald. Nu blijkt er dus een blaasje in het gaatje te zitten, . Nu de piercing er niet meer in zit jeukt het niet meer zo, alleen als ik er aan kom.
Ik ga vooralsnog eerst ontsmetten en kijk wel of het blaasje morgen kleiner is oid...

Enne Martinuhh als ik jou was zou ik zo snel mogelijk wat doen, een ontsteking in mijn lip door een labret heeft een hele bacteriële infectie aan mijn tandvlees veroorzaakt, wat me uiteindelijk ruim ¤450 heeft gekost aan extreem pijnlijke behandelingen. Just my 2 cents .
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:28:33 #27
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21585608
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:18 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Ik maak me gewoon niet zo veel zorgen, het komt wel weer goed, en anders maar niet .
Ik denk dat we hier beter niet meer op kunnen reageren. Dit klinkt als 1 of andere kut-kloon.
pi_21585890
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:28 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier beter niet meer op kunnen reageren. Dit klinkt als 1 of andere kut-kloon.
Nou niet dus . Maar goed, ik ga morgen wel even langs .
pi_21585969
Ik wilde op lowlands een piercing laten zetten in mijn 3e tepel, maar ze durfden het niet
Ik heb een tepel ongeveer 10 cm onder mijn gewone (rechter) tepel, en hij is ongeveer 2 a 3 keer zo klein als een gewone. Het ziet er echt duidelijk uit als een tepel, maar ze durfden het niet aan omdat ze niet zeker wisten of het wel een echte tepel was, en als het een gezwel of litteken was zou het niet goed kunnen zijn
Gelukkig woon ik in Arnhem (l'Extremist, de piercingtent van lowlands zit daar ook), dus ga ik er binnenkort nog maar es zeuren
pi_21585998
leuk topic
pi_21586301
Fotootje posten of..?
pi_21586340
Is het horror? Doe dan maar wel
pi_21586347
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:55 schreef martinuhhh het volgende:
Fotootje posten of..?
Ja zou ik wel doen.
pi_21586388
ok momentje!
Volgens mij valt het ook wel mee hoor .
pi_21586403
hoppaaaaaaa

En? Ga ik nu dood?
pi_21586426
getver, wat is dat witte?
pi_21586442
Pus dus

Oke, volgensmij is dat vrij normaal, smeer er van dat spul op wat je in huis hebt.

En niet zoenen vanavond
pi_21586463
Valt nu nog wel mee zo te zien maar bij mij was het in het begin ook zo. Laat je piercing er wel in zitten tot je bij je piercer bent geweest!!
pi_21586477
Ziet er wel vies uit . Maar ik ben net een neger nu, mega dikke lippen. Vind het zelf wel stoer . Maar iedereen maakt zich hier een beetje zorgen .

pi_21586500
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:02 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Valt nu nog wel mee zo te zien maar bij mij was het in het begin ook zo. Laat je piercing er wel in zitten tot je bij je piercer bent geweest!!
Zou ik ook gewoon naar een andere piercer kunnen gaan? Ik vond die man waar ik nu ben geweest een beetje eng :').
pi_21586533
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:03 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Zou ik ook gewoon naar een andere piercer kunnen gaan? Ik vond die man waar ik nu ben geweest een beetje eng .
Tuurlijk.
pi_21586574
martinuhh, sorry dat ik het zeg maar je bent een doos
pi_21586590
Weet ik . Wat is nu weer de reden?
pi_21586650
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:07 schreef ZixS het volgende:
martinuhh, sorry dat ik het zeg maar je bent een doos
Zegt iemand die een piercing in zijn derde tepel wil
pi_21586677
Martinuhhh, kap eens met dat geneuzel.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:19:30 #46
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21586922
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:00 schreef martinuhhh het volgende:
hoppaaaaaaa

[afbeelding]

En? Ga ik nu dood?
Kan je eens een totaalplaatje plaatsen want het lijkt erop dat jou piercing wel erg ver naar voren is gezet. De kans op uitgroeien is dan heel erg groot aanwezig.
pi_21586981
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:01 schreef Lolalala het volgende:
getver, wat is dat witte?
Ik denk niet dat het pus is. Ik heb bij mijn tong en navelpiercing ook "wit spul" gehad wat eraan hing (ja, het klinkt goor), maar dat is niet meer dan normaal. Het was gewoon dood vlees, dat laat vanzelf los
pi_21587036
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:19 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Kan je eens een totaalplaatje plaatsen want het lijkt erop dat jou piercing wel erg ver naar voren is gezet. De kans op uitgroeien is dan heel erg groot aanwezig.
Er staat wel een foto in mijn fotoboek maar ik weet niet of je het daar echt op kan zien. Kan nu geen andere foto maken, batterijen leeg .
pi_21588801
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:09 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Zegt iemand die een piercing in zijn derde tepel wil
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:59:31 #50
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21589298
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:03 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Zou ik ook gewoon naar een andere piercer kunnen gaan? Ik vond die man waar ik nu ben geweest een beetje eng .
Ik snap niet dat je naar een iemand gaat die notabene een gat in je gaat prikken terwijl je hem eng vindt.
Waarom ben je niet een zaak verder wezen kijken?
Proud Powerpauper
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:12:01 #51
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21589583
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:59 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je naar een iemand gaat die notabene een gat in je gaat prikken terwijl je hem eng vindt.
Waarom ben je niet een zaak verder wezen kijken?
Omdat die hem waarschijnlijk niet wilde zetten..
pi_21589693
Hehe . Nee hij was de enige die open was. En hij zag er gewoon eng uit .
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:19:53 #53
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21589799
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:15 schreef martinuhhh het volgende:
Waar was je ook al weer geweest? In Utrecht toch ergens bij de Dom in de buurt?
pi_21589982
Nee, Groningen .
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:35:09 #55
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21590146
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:15 schreef martinuhhh het volgende:
Jouw lip ziet er ook eng uit.
Volgende keer kun je beter ergens heen gaan waar je je op je gemak voelt en waar je nog eens terug durft te gaan om advies te vragen.
Proud Powerpauper
pi_21590268
heey laten we de hele martinuhhh-kwestie nou gewoon achter ons!

tis net zo'n dom geval als doagere of hoe die ook heet!
laten we er over op houden
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:44:51 #57
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21590358
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:41 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
heey laten we de hele martinuhhh-kwestie nou gewoon achter ons!

laten we er over op houden
Oh... ik dacht dat het juist een prima voorbeeld voor anderen zou zijn hoe je het het beste niet kunt aanpakken als je per se en piercing wilt.
Van anderen's fouten leren enzo... Net als mijn scheikundeleraar die door een experimentje zijn vinger kwijtgeraakt was.
Proud Powerpauper
pi_21590362
Dankjewel oldenzaaltjuh . Ach, ik ben al weg. Ik laat het jullie wel weten als mijn lip helemaal weg aan het rotten is .
pi_21590424
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:45 schreef martinuhhh het volgende:
Dankjewel oldenzaaltjuh . Ach, ik ben al weg. Ik laat het jullie wel weten als mijn lip helemaal weg aan het rotten is .
ja is toch je eigen schuld als je eigenwijs bent

Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21590750
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:41 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
pi_21591075
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Doagere het volgende:

[..]

met het schieten gedoe

nu alweer vergeten dat je binnen kort bloemkool oren hebt?
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21591238
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:14 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

met het schieten gedoe

nu alweer vergeten dat je binnen kort bloemkool oren hebt?
Heb geen bloemkool oren, en die krijg ik ook niet. Oor waar de eerste piercing in zat is alweer geheel in oude staat.

En ik heb hem laten piercing bij een piercer nu, dus niet zeiken!
pi_21591922
Welke piercing zaken staan nou echt erom bekend dat ze heel goed zijn eigenlijk? Welke zijn echt goed qua hygiene en het schieten van zo'n ding?
True knowledge exists in knowing that you know nothing
pi_21592395
L'Extremist in arnhem, schijnt een van de besten te zijn
pi_21594064
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:53 schreef Esmee het volgende:
Welke piercing zaken staan nou echt erom bekend dat ze heel goed zijn eigenlijk? Welke zijn echt goed qua hygiene en het schieten van zo'n ding?
PIERCERS SCHIETEN NIET
pi_21594604
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:21 schreef Doagere het volgende:

[..]

Heb geen bloemkool oren, en die krijg ik ook niet. Oor waar de eerste piercing in zat is alweer geheel in oude staat.

En ik heb hem laten piercing bij een piercer nu, dus niet zeiken!
maar ik bedoel er wel mee dat het ongelovelijk dom is geweest dat je hem in eerste instantie wel hebt laten schieten

gelukkig ben je nu wat verstandiger geweest
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21596084
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 08:18 schreef Camoth het volgende:

[..]

PIERCERS SCHIETEN NIET
Lekker bijdehand! Weetje dan ook gelijk een antwoord op de vraag?
pi_21596107
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:21 schreef ZixS het volgende:
L'Extremist in arnhem, schijnt een van de besten te zijn
Thx, maar van horen zeggen? Of is hij echt erkend?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:26:11 #69
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21596220
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:19 schreef Esmee het volgende:

[..]

Thx, maar van horen zeggen? Of is hij echt erkend?
Ik geloof dat er in Nederland geen enkele erkende piercer zit dus je zal altijd moeten afgaan op bevindingen van andere. Die bevindingen zullen per piercer ook anders zijn.
Iedereen stelt ook andere eisen aan een piercer.

Ik ben zelf heel erg tevreden over SkinArt in Utrecht. Nemen de tijd voor je en adviseren je ook enorm goed. Je kan in geval van problemen ook altijd terug komen (kosteloos). Ze schijnen dan wel iets duurder te zijn dan de rest in Utrecht, maar dat is je geld ook wel degelijk waard.
pi_21596570
Ik ben erg tevreden over Dick de Wit's magic piercing studio in Utrecht en Tattoo Studio Harderwijk.
Er word de tijd voor je genomen. Verder zijn ze erg op hygiëne geënd, wat in sommige zaken nog wel is te wensen over laat.
Je krijgt je verzorgingsset mee en that's it.
Hier word uitgelegd wat je moet doen, hoe je het moet doen en waarom. Ook word erg gehamert op het feit dat niks gek is om te vragen "liever 10 x vragen en het wel weten, dan niet vragen en met een ontstoken piercing lopen" is hier het motto.

Zelf heb ik overigens een tong en navelpiercing
pi_21596933
Ik heb gister m`n labret piercing eruit gehaald (lip piercing). Na anderhalf jaar vond ik het wel genoeg, en dat vond m`n tandvlees ook. Het plaatje aan de binnenkant rustte altijd op mijn tandvlees, waardoor dit een heel stuk naar beneden is gezakt. Mijn tandarts zei een half jaar geleden al dat ie eruit moest, maar ik was koppig.. Ik hoop dat het tandvlees nog terug groeit Ik heb liever m`n tanden dan zo`n stuk staal. Want uiteindelijk zou de tand (linker voortand onderkaak) waarvan het tandvlees gedeeltelijk weg is, helemaal ontsteken of zelfs eruit vallen nou liever niet dus..
Groetjes
ghahaha!
pi_21600606
ow nou sterkte,

je had neem ik aan een staafje, wil je laten weten hoe het geneest? je gezicht bedoel ik dan? Daar ben ik wel benieuwd naar...
pi_21600976
Ik wil eigenlijk best wel een tongpiercing. Maar kben een beetje bang geworden door verhalen over afgechipt glazuur door de piercing en dat soort dingen. Weet iemand ook hoelang je nou echt duurt voor je weer een beetje normaal kan praten?
''Going mental on the Wabbu''
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:44:55 #74
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21601759
Vers van de pers, de korsten zitten er nog op
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21602231
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:46 schreef Babbelzz het volgende:
ow nou sterkte,

je had neem ik aan een staafje, wil je laten weten hoe het geneest? je gezicht bedoel ik dan? Daar ben ik wel benieuwd naar...
Ja een staafje, maar ik had hem vrij laag laten zetten. Als je hem ietsje onder het rode van je lip laat zetten duwt de binnenkant niet zo tegen je tandvlees. Maar omdat ik hem dus laag had ging m`n tandvlees er sneller aan.
Ik hoop dat dat gaatje snel dicht groeit want nu schaam ik me kapot

Ik las iets over tongpiercings.. Na een tijdje kan daarvan ook je tandvlees en de kiezen beschadigen.. Waarom zit er aan bijna elke piercing een nadeel jammer. Vooral minders omdat mijn piercer me dat helemaal niet had verteld, dat dit kon gebeuren (met dat tandvlees dus). Maarja, geld he
ghahaha!
pi_21602412
Ooh en trouwens
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:54 schreef Babbelzz het volgende:
nu denk ik over een gewoon staafje na (labret).... kan iemand me iets vertellen over ervaringen, zwelt het erg, pijn schaal 1-10 etc?
Zwelt het erg >> Mwa.. dat was na 5 dagen bij mij alweer voorbij
Pijn >> Ik voelde ehm... niks (heel raar trouwens, als je bedenkt dat er toch een aardige "speer" door je huid heen gaat.. en toch voel je niks ) , alleen de druppel bloed die op m`n kin terecht kwam (zonder verdoving en die shit allemaal)
ghahaha!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:32:24 #77
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21602756
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:05 schreef ikdenkhetwel het volgende:

[..]

Ja een staafje, maar ik had hem vrij laag laten zetten. Als je hem ietsje onder het rode van je lip laat zetten duwt de binnenkant niet zo tegen je tandvlees. Maar omdat ik hem dus laag had ging m`n tandvlees er sneller aan.

Ik las iets over tongpiercings.. Na een tijdje kan daarvan ook je tandvlees en de kiezen beschadigen.. Waarom zit er aan bijna elke piercing een nadeel jammer. Vooral minders omdat mijn piercer me dat helemaal niet had verteld, dat dit kon gebeuren (met dat tandvlees dus). Maarja, geld he
Heb je nu een opzichtig gaatje onder je lip? Misschien moet je hier effe een fotootje plaatsen.

Btw. Er zijn natuurlijk ook piercings die alleen maar voordelen hebben al dan niet voor jezelf

Als jouw piercer je de eventuele schadelijke gevolgen had verteld had je er dan met die informatie echt wat gedaan? Ik twijfel eraan (maar dan had je het wel in de gaten kunnen houden). Daarnaast heeft je tandarts je toch geattendeerd op het terugtrekkende tandvlees. Daar had je ook gelijk op kunnen reageren.
Proud Powerpauper
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:33:10 #78
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21602771
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:44 schreef coolbabe het volgende:
Vers van de pers, de korsten zitten er nog op
[afbeelding]
Netjes heur
Proud Powerpauper
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:32:45 #79
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21603894
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:33 schreef Nuek het volgende:

[..]

Netjes heur
Dank je
Het deed me wel meer pijn dan ik verwachtte trouwens Eten gaat niet echt makkelijk maar als ik kleine hapjes neem is het wel te doen. Ik zit nu lekker ijsjes te eten
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21603941
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:05 schreef ikdenkhetwel het volgende:

[..]

Als ik ene labret neem wil ik um dus ook laag, heb er nl psies een mooi plekje voor, maar als ik wel es voor de spiegel sta en kijk, naar de binnenkant van mun lip denk ik: gaat dat kunnen? en idd tandvleesproblematiek voorzie ik ook al?

pi_21604140
Niemand ervaringen met een tongpiercing..?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:55:58 #82
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21604443
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:42 schreef Together-Alone het volgende:
Niemand ervaringen met een tongpiercing..?
Glazuur kan beschadigen doordat je er per ongeluk op bijt. Als je plastic balletjes neemt, is de kans daarop vrijwel weg, dan krijg je gewoon putjes in het balletje ipv een stukje van je tand af. Hoe lang je niet kunt praten... Ik kon het wel meteen, maar t klonk raar, en het deed pijn. Na een week was het bij mij weer redelijk normaal, alleen heb je dan nog de langere staaf dr in dus je praat nog wat ongemakkelijk, met twee weken ben je weer helemaal de oude.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_21604583
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Glazuur kan beschadigen doordat je er per ongeluk op bijt. Als je plastic balletjes neemt, is de kans daarop vrijwel weg, dan krijg je gewoon putjes in het balletje ipv een stukje van je tand af. Hoe lang je niet kunt praten... Ik kon het wel meteen, maar t klonk raar, en het deed pijn. Na een week was het bij mij weer redelijk normaal, alleen heb je dan nog de langere staaf dr in dus je praat nog wat ongemakkelijk, met twee weken ben je weer helemaal de oude.
Kijk, daar schiet ik wat mee op. Bedankt.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:45:39 #84
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21605628
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:02 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Kijk, daar schiet ik wat mee op. Bedankt.
Nadelen zijn er met plastic ook. Het blijft niet zo mooi schoon als metaal (beide moet je af en toe schoon maken alleen plastic eerder, het is natuurlijk nooit zo glad als metaal). Ook kan het bolletje vervormen door hete drankjes als thee en koffie. Het kan spontaan barsten en als je erop bijt kan het af en toe ook stuk gaan (niet dat het vaak gebeurt maar het kan wel).
Proud Powerpauper
pi_21607992
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:45 schreef Nuek het volgende:

[..]

Nadelen zijn er met plastic ook. Het blijft niet zo mooi schoon als metaal (beide moet je af en toe schoon maken alleen plastic eerder, het is natuurlijk nooit zo glad als metaal). Ook kan het bolletje vervormen door hete drankjes als thee en koffie. Het kan spontaan barsten en als je erop bijt kan het af en toe ook stuk gaan (niet dat het vaak gebeurt maar het kan wel).
ik heb daar allemaal geen last van
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21617454
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Per persoon is het wel verschillend hoe lang het genezen duurt. Bij mij duurde het 3,5 week voor mijn tong weer echt normaal was.
Pijn heb ik niet veel gehad(gelijk veel ijs gegeten)alleen een ontzettend irritant gevoel in de punt van mijn tong door de tang waarmee mijn tong vast werd gehouden tijdens het piercen.*gekneust gevoel*
Je moet er wel wat voor over hebben. Bij alles wat je eet spoelen met verdunde listerine 2 weken lang en bepaalde dingen zoals zuivel kan je het beste de eerste 2 weken vermijden.
(tong)Zoenen mag je 6 weken niet.En roken en drinken zijn in het begin uit den boze.

Trouwens, bij niet iedereen kan een tongpiercing gezet worden ivm het riempje van je tong. Door die reden zit mijn piercing dan ook vrij ver naar voren.
pi_21621160
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:16 schreef BRITTJE het volgende:

[..]

Per persoon is het wel verschillend hoe lang het genezen duurt. Bij mij duurde het 3,5 week voor mijn tong weer echt normaal was.
Pijn heb ik niet veel gehad(gelijk veel ijs gegeten)alleen een ontzettend irritant gevoel in de punt van mijn tong door de tang waarmee mijn tong vast werd gehouden tijdens het piercen.*gekneust gevoel*
Je moet er wel wat voor over hebben. Bij alles wat je eet spoelen met verdunde listerine 2 weken lang en bepaalde dingen zoals zuivel kan je het beste de eerste 2 weken vermijden.
(tong)Zoenen mag je 6 weken niet.En roken en drinken zijn in het begin uit den boze.

Trouwens, bij niet iedereen kan een tongpiercing gezet worden ivm het riempje van je tong. Door die reden zit mijn piercing dan ook vrij ver naar voren.
en niet alleen het riempje! kunnen ook bloedvaten precies op die plek lopen!
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21621294
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:34 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

Als ik ene labret neem wil ik um dus ook laag, heb er nl psies een mooi plekje voor, maar als ik wel es voor de spiegel sta en kijk, naar de binnenkant van mun lip denk ik: gaat dat kunnen? en idd tandvleesproblematiek voorzie ik ook al?

Je kunt er eentje nemen ja, maar als je je tanden zegmaar mooi wil houden, moet je hem na 1 jaar/anderhalf jaar er weer uit halen.. Dat moeten de piercers er eigelijk bij vertellen.. want ik heb foto's gezien waarbij iemands tandvlees er echt erg aantoe is.. en dat alles door zo`n piercing. Maarja dat anderhalf heb ik er wel plezier van gehad, jammer dat hij er niet langer in kon blijven
ghahaha!
pi_21621432
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:32 schreef Nuek het volgende:

[..]

Heb je nu een opzichtig gaatje onder je lip? Misschien moet je hier effe een fotootje plaatsen.

Btw. Er zijn natuurlijk ook piercings die alleen maar voordelen hebben al dan niet voor jezelf

Als jouw piercer je de eventuele schadelijke gevolgen had verteld had je er dan met die informatie echt wat gedaan? Ik twijfel eraan (maar dan had je het wel in de gaten kunnen houden). Daarnaast heeft je tandarts je toch geattendeerd op het terugtrekkende tandvlees. Daar had je ook gelijk op kunnen reageren.
Dat gaatje valt alleen op als ik me mond aanspan zegmaar (tong tegen m`n lip aan druk), maar verder gaat het nog.. alleen als je er precies naar gaat kijken. Ik denk dat het op een foto niet te zien is (en zeker niet op een brakke webcam foto). Maartoch weet ik dat dat gaatje er zit, iemand die weet hoe snel dit dicht/weg groeit?

Mja je hebt wel gelijk ja.. als mijn piercer me alle nadelen had verteld, had ik de piercing waarschijnlijk toch gewoon genomen, maar idd meer m`n tandvlees in de gaten gehouden (want nu was het in principe van de 1-op-de-andere dag: "AAAH WTF IS ER NOU MET ME TANDVLEES GEBEURD!" Want ik ging nie elke dag me lip over me kin heen trekken om te kijken hoe m`n tandvlees eruit zag, want dat zat wel goed dacht ik)
Mja m`n tandarts is een klootzak, hij heeft me pijn geddaan met gaatjes vullen dus naar hem luisterde ik zowieso niet..
ghahaha!
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:45:52 #90
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21622490
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef ikdenkhetwel het volgende:

[..]

Dat gaatje valt alleen op als ik me mond aanspan zegmaar (tong tegen m`n lip aan druk), maar verder gaat het nog.. alleen als je er precies naar gaat kijken. Ik denk dat het op een foto niet te zien is (en zeker niet op een brakke webcam foto). Maartoch weet ik dat dat gaatje er zit, iemand die weet hoe snel dit dicht/weg groeit?

Mja je hebt wel gelijk ja.. als mijn piercer me alle nadelen had verteld, had ik de piercing waarschijnlijk toch gewoon genomen, maar idd meer m`n tandvlees in de gaten gehouden (want nu was het in principe van de 1-op-de-andere dag: "AAAH WTF IS ER NOU MET ME TANDVLEES GEBEURD!" Want ik ging nie elke dag me lip over me kin heen trekken om te kijken hoe m`n tandvlees eruit zag, want dat zat wel goed dacht ik)
Mja m`n tandarts is een klootzak, hij heeft me pijn geddaan met gaatjes vullen dus naar hem luisterde ik zowieso niet..
Om littekens te verminderen zou je vitamine E creme kunnen gebruiken. Masseren uberhaupt helpt wel. Of het echt helemaal dichtgroeit aan de buitenkant weet ik niet maar het gaatje zal wel samentrekken met de tijd. Als je het echt dicht wilt hebben zul je een klein sneetje moeten maken zodat de rond de piercing heen geheelde huid weer aan elkaar kan groeien.
Proud Powerpauper
pi_21629741
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:45 schreef Nuek het volgende:

[..]

Om littekens te verminderen zou je vitamine E creme kunnen gebruiken. Masseren uberhaupt helpt wel. Of het echt helemaal dichtgroeit aan de buitenkant weet ik niet maar het gaatje zal wel samentrekken met de tijd. Als je het echt dicht wilt hebben zul je een klein sneetje moeten maken zodat de rond de piercing heen geheelde huid weer aan elkaar kan groeien.
Dat kleine sneetje maken zou ik dan wel zeer steriel doen, als er bacterien bijkomen...
Logisch, maargoed meldt het even erbij ter info
Als het niet heelt dan zou ik zowiezo het door een professional laten bekijken. ( maar dat zou ik doen)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_21631338
Zou ik ook doen Ik zie wel hoe het afloopt. Ik was het al aan het vergelijken met een oorbel-gaatje dat dichtgroeit, want DAT blijf je wel zien. Maar das ander "soort" huid dan bij je mond, toch?
ghahaha!
pi_21631916
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:09 schreef ikdenkhetwel het volgende:
Zou ik ook doen Ik zie wel hoe het afloopt. Ik was het al aan het vergelijken met een oorbel-gaatje dat dichtgroeit, want DAT blijf je wel zien. Maar das ander "soort" huid dan bij je mond, toch?
Volgens mij is de huid zelf wat dunner onder de mond. ( kin)
Maar zeker weten doe ik dat niet.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:23:37 #94
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21634227
Ik heb chloorhexidine tict. meegekregen voor de verzorging van m`n lippiering maar dat droogt het zaakje zo uit Kan ik ook sterilonzalf gebruiken of wordt het dan een natte kledderige zooi?
Ik vind sowieso dat m`n lip nog erg dik is, na hoe lang trekt dat ongeveer weg? (zaterdag heb ik hem laten zetten)
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:32:53 #95
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_21634362
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:06 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil eigenlijk best wel een tongpiercing. Maar kben een beetje bang geworden door verhalen over afgechipt glazuur door de piercing en dat soort dingen. Weet iemand ook hoelang je nou echt duurt voor je weer een beetje normaal kan praten?
ik heb ook een tongpiercing en nog nooit glazuur van mijn tanden getikt. Zelfs mijn tandarts heeft er nix over gezegt, dus dat zal echt wel meevallen. Ook heb ik er al een aantal keren goed op gebeten en nergens last van verder.
Het praten duurt ongeveer 3/6 dagen voordat dat weer goed kan. Eten enzo is wel moeilijk, maar eet gewoon soep en ga vooral niet alleen aan de vla ofzo. Je moet wel je voedingsstoffen binnenkrijgen
To infinity…and beyond!
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:53:25 #96
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21638239
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:23 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb chloorhexidine tict. meegekregen voor de verzorging van m`n lippiering maar dat droogt het zaakje zo uit Kan ik ook sterilonzalf gebruiken of wordt het dan een natte kledderige zooi?
Ik vind sowieso dat m`n lip nog erg dik is, na hoe lang trekt dat ongeveer weg? (zaterdag heb ik hem laten zetten)
Chloorhexidine weet ik niet, maar sterilion in geen enkele vorm gebruiken bij een piercing aangezien sterilion de boel ook flink uitdroogt. Hiermee zal de genezing aanzienelijk langer duren.
Daarnaast moet je ook niet echt ontsmetters gebruiken aangezien deze de wond dan té schoon word en je hebt gewoon een aantal bacterien nodig voor een goede en snelle genezing.
pi_21642920
quote:
Ik heb toen alleen een fles listerine moeten gebruiken.. elke dag 3 keer spoelen, en per dag 5 keer Uni Cura zeep moeten opschuimen (op m`n hand nadat ik m`n handen had gewassen met diezelfde zeep) en het schuim met een wattenstaafje moeten "deppen" rondom de piercing, en daarna gewoon alle schuim afwassen met koud water. Na een week was het bijna helemaal genezen en de zwelling was totaal weg. Zalf mocht ik er niet op doen werd me gezegt (was ook niet nodig, want mijn huid droogde niet uit, gelukkig). Al heb ik 1 keer uierzalf eroverheen gegooit omdat het zo jeukte en ik durfde niet te krabben Niet dat de jeuk daarna overging maartoch Ik was wanhopig want ik werd echt gek ervan
Ik denk trouwens dat de zwelling bij jou ook ongeveer na 1 week of andere halve week weg zal gaan

[ Bericht 4% gewijzigd door ikdenkhetwel op 30-08-2004 18:05:53 ]
ghahaha!
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:47:14 #98
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21644798
quote:
Alle piercings zijn zuur aan het begin. Laat je lichaam er aan wennen.
Chloorhexidine is onwijs goed. Werkt ook supersnel. Het is bij de apotheek verkrijgbaar als spoelmiddel bij ontstekingen in de mond (ok het smaakt bitter maar werkt super). Ik denk dat je piercing er vlot mee genezen kan. Beter een droge piercing dan een natte
Proud Powerpauper
pi_21647415
Nog even over die tongpiercing met plastic balletjes. Ikzelf heb dus twee weken terug vlak voor ik naar lowlands ging een plastic balletje erin geschroefd, ging allemaal prima TOTDAT....ik kauwgom ging eten. Het blijft bij staal nooit plakken, maar met plastic plakt het als de neten en je krijgt het er echt ONMOGELIJK vanaf. Stond ik daar op lowlands met me kauwgombal op me tong Ik daar dus hals over kop een nieuw balletje gekocht... eerst nog verwisseld met het balletje van me navelpiercing omdat ik de rest van een optreden niet wilde missen...dus...plastic balletjes en kauwgom gaan NIET samen
pi_21648435
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:40 schreef Camoth het volgende:
Nog even over die tongpiercing met plastic balletjes. Ikzelf heb dus twee weken terug vlak voor ik naar lowlands ging een plastic balletje erin geschroefd, ging allemaal prima TOTDAT....ik kauwgom ging eten. Het blijft bij staal nooit plakken, maar met plastic plakt het als de neten en je krijgt het er echt ONMOGELIJK vanaf. Stond ik daar op lowlands met me kauwgombal op me tong Ik daar dus hals over kop een nieuw balletje gekocht... eerst nog verwisseld met het balletje van me navelpiercing omdat ik de rest van een optreden niet wilde missen...dus...plastic balletjes en kauwgom gaan NIET samen
dat heb ik idd ook soms
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21648909
Nog even een vraagje, wanneer gaat een labret nou verkeerd met je tandvlees en wanneer zit ie goed? Hoe moet een piercer piercen zodat je geen tandvlees problemen krijgt? En dan heb ik het over een ringetje.
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:19:50 #102
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21650198
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:33 schreef Camoth het volgende:
Nog even een vraagje, wanneer gaat een labret nou verkeerd met je tandvlees en wanneer zit ie goed? Hoe moet een piercer piercen zodat je geen tandvlees problemen krijgt? En dan heb ik het over een ringetje.
Een ringetje zit meestal wat hoger gepierced dan een staafje en je loopt altijd risico dat je er tandvleesproblemen mee krijgt.

(Daarnaast heelt het over het algemeen wat minder snel omdat het meeste gedeelte van je sieraad zich buiten het lichaam bevindt en omdat je er daardoor makkelijker mee speelt. Ook is dat juist waarom er eerder een groter litteken achterblijft als je het sieraad verwijdert dan bij een stud.)
Proud Powerpauper
pi_21655607
quote:
Meeste piercings

De Braziliaanse Elaine Davidson wordt beschouwd als de vrouw met de meeste piercings ter wereld. Ze woont in de Schotse stad Edinburgh en werd gefotografeerd op 6e Ti-Tattoo bijeenkomst in het Zwitserse Lugano. Elaine zegt 1900 percings te hebben.
.

.
pi_21662476
Sick!
ghahaha!
pi_21662785
Gaat nog steeds goed met mijn piercing, oor is niet rood enzo. Het doet ook al helemaal niet zeer meer als ik hem beweeg.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 16:17:52 #106
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21663457
Ik word een beetje gestoord van m`n piering Ik heb steeds de neiging op dat schijfje aan de achterkant te bijten en als ik lach blijft hij hangen aan m`n tandvlees ofzo Heel irritant in ieder geval. Ik hoop dat het beter gaat als volgende week het kortere staafje er in zit
pi_21674024
Niet om mensen te bitchen of af te schrikken, maar wilde ten aanzien van het zetten van een piercing in de oorschelp even een stukje posten wat recent in het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde heeft gestaan. Helaas lukt het me nu niet de afbeeldingen erbij te posten, maar zal kijken of dat nog mogelijk is.
Het is gewoon puur ter info en om aan te geven dat het superbelangrijk is om een goede, hygiënische piercer te zoeken (en dus idd niet te schieten!) en verder de boel na het zetten goed in de gaten te houden. Dit geldt natuurlijk ook voor andere piercings (zoals bijv een labret, refererend aan de discussie in het begin van dit topic).

Titel
3 patiënten met complicaties als gevolg van piercing van het oorkraakbeen

Auteur
Janssen, K. en Kon, M.

Rubriek
Casuïstische mededelingen

Jaar
2004; 148(27); 1351-4

Samenvatting
Bij 3 patiënten, een 21-jarige man en een 16- en een 18-jarige vrouw, was na piercing door oorkraakbeen infectie ontstaan. Na behandeling resteerde een misvorming, waarvoor een reconstructie werd verricht met een bevredigend resultaat. Het risico op infectie is na piercing door het avasculaire kraakbeen van de helix en de tragus van de oorschelp hoger dan na piercing door niet-kraakbenig weefsel als de oorlel. (Peri)chondritis leidt tot necrose van het kraakbeen en vervolgens tot misvorming. Het is belangrijk om de vroege tekenen van perichondritis, lokale warmte, erytheem en pijn te herkennen voordat zwelling optreedt. De behandeling moet gericht zijn op eradicatie van Pseudomonas aeruginosa en Staphylococcus aureus. Chirurgische interventie is noodzakelijk bij de eerste verschijnselen van een abces. In een later stadium kan reconstructie van een ontstane misvorming worden overwogen.
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_21674275
En ik kwam hier eigenlijk alleen maar om iets te vragen...:Y

Nou goed: iemand (buiten Martinuhh) ervaring met goede piercing-shops in Groningen?
Heb al even op ggdgroningen.nl gekeken, maar daar staan ze niet allemaal op, plus dat ik ook wel benieuwd ben naar de ervaring van en met de mensen die er werken.
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  woensdag 1 september 2004 @ 07:35:24 #109
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21677523
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Ilske het volgende:
Niet om mensen te bitchen of af te schrikken, maar wilde ten aanzien van het zetten van een piercing in de oorschelp even een stukje posten ...[rest van verhaaltje]
Er zijn maar weinigen die posten in dit topic die aan te durven raden naar een juwelier te gaan voor een piercing maar er zijn en blijven altijd eigenwijze mensen die roepen ' Ik heb nergens last van!'.
Proud Powerpauper
pi_21685068
Uit gesloten topic (neuspiercing onstoken):
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:20 schreef XemmyX het volgende:
Hoe kan ik die dan het beste schoonmaken?

Heb unicura zeep, en sterilion!

help doet eigenlijk best pijn

Tips Tips Tips graag :'(
pi_21685073
hoe kan ik het beste mijn neuspiercing schoonmaken, is lichtelijk onstoken, heb unicura zeep en sterilion! TIPS graag dank u
pi_21685166
Ik dacht dat we jou niet meer zouden zien hier

Ik had zulke goeie hoop
pi_21685203
Jammer he
pi_21685263
Ontopic is toch leuker hiero
pi_21685267
Btw, sterelon is hartstikke slecht. Unicura ook, daarmee heb ik mijn piercing 2 jaar ontstoken gehouden, ging schoonmaken met sebamed en het was binnen een week geheeld.
pi_21685283
ok fijn dat ik dat weet, ga ik dat proberen
pi_21685445
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:35 schreef heaven7 het volgende:
Btw, sterelon is hartstikke slecht. Unicura ook, daarmee heb ik mijn piercing 2 jaar ontstoken gehouden, ging schoonmaken met sebamed en het was binnen een week geheeld.
lol, ik moest Unicura gebruiken van de persoon waarbij ik hem heb laten zetten.
pi_21685631
Ik ook ja maar na 2.5 jaar ging ik maar eens rondvragen hoe het kwam dat mijn piercing nog steeds niet genezen was, ik kreeg de raad om sebamed te gebruiken en sinds ik dat gebruik is het genezen.
Voorheen kon ik de piercing nog geen uur uitlaten of ik kreeg em al met ontzettend veel moeite en bloed weer terug erdoorheen.
Nu is ie echt genezen
pi_21685763
same for me, goed schoonhouden met sterilion en unicara..

Waarom zeggen ze dat dan? Om iemand overlast te bezorgen.

maar idd het werkt niet echt goed, Unicura werkte trouwens wel goed bij mijn navelpiercing, was helemaal genezen, totdat ie uitscheurde door de knoop van mijn broek
pi_21687134
Nog meer mensen met tips, die wel werken natuurlijk! anders heb ik er nog niets aan
  woensdag 1 september 2004 @ 17:22:56 #121
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21687593
Unicura en sebamed zijn beide goed tijdens de genezingsperiode. Unicura heeft ook een milde versie.

Een piercing heelt niet zo maar binnen een week omdat je opeens sebamed gaat gebruiken. Sterilon daarintegen bevat alcohol en maakt het natuurlijk allemaal wel lekker schoon maar het prikt en jeukt en houdt de wond veel langer open dan nodig is. Een piercing moet je vooral in het begin goed droog houden.

Wat voor mij het beste werkt is (zoals al vaker te lezen viel) een glas gedestilleerd (gekookt) warm water met daarin opgelost een halve theelepel zout erin er tegenaan houden. Het trekt het vuil uit de wond en het heelt sneller dan elk ander middel.
Proud Powerpauper
pi_21688759
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef Nuek het volgende:
Unicura en sebamed zijn beide goed tijdens de genezingsperiode. Unicura heeft ook een milde versie.

Een piercing heelt niet zo maar binnen een week omdat je opeens sebamed gaat gebruiken. Sterilon daarintegen bevat alcohol en maakt het natuurlijk allemaal wel lekker schoon maar het prikt en jeukt en houdt de wond veel langer open dan nodig is. Een piercing moet je vooral in het begin goed droog houden.
Hoe wil je dan in hemelsnaam verklaren dat het werkelijk waar 2.5 jaar lang met de MILDSTE versie van unicura zolang geirriteerd is geweest? Het was niet echt ontstoken maar flink geirriteerd en zeker niet genezen (ik kon de piercing immers niet eruit halen of het zat al dicht). Ik kreeg zelfs het advies om die hele piercing weg te halen omdat mijn lichaam em niet accepteerde.
Op advies dus overgestapt op sebamed en na een week was het niet meer geirriteerd en ik kon de piercing er rustig uitlaten zonder dat het dicht ging zitten.
Ga je gang, geef mij je verklaring maar.

En sterelon is veel te agressief voor een open wond

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2004 18:24:35 ]
pi_21688923
wrom zou je je piercing eruitlaten?
pi_21689004
edit tegen mij wrs.

Als je bv eens een dag geen zin hebt in een piercing? Of als je em verliest en geen andere piercing bij de hand hebt.

Doet er ook niet toe, het moet gewoon genezen.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2004 18:35:38 ]
pi_21689246
nou het erin en eruit doen dat zorgt pas voor het niet genezen en ontstekingen!
en het MOET genezen.... je kunt je lichaam niet dwingen!
  woensdag 1 september 2004 @ 18:49:42 #126
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21689359
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef Nuek het volgende:

Wat voor mij het beste werkt is (zoals al vaker te lezen viel) een glas gedestilleerd (gekookt) warm water met daarin opgelost een halve theelepel zout erin er tegenaan houden. Het trekt het vuil uit de wond en het heelt sneller dan elk ander middel.
Ik geef je niet snel gelijk, maar dit keer wel. Ik heb zelf de oplossing met zout nooit gebruikt, maar ik weet wel dat dit werkt. Voor mij heeft Unicura altijd goed gewerkt, maar je moet wel zeker weten dat je al de zeep heb weggespoeld.

De genezing van een piercing gebeurd idd niet binnen een week. Met mijjn beide tepelpiercings heb ik er toch wel 9 maanden over gedaan voordat ze compleet genezen waren. Voor andere plekken zal die tijd wel korter zijn. Zelfs plekken zoals de tong genezen niet binnen een week terwijl deze het snelst genezen van allemaal.

Sterilion is absoluut een no-go. Als een piercingshop dat mee wil geven dan is dat voor mij een keuze om me daar niet te laten piercen. Sterilon word helaas ook nog meegegeven door juweliers bij bijvoorbeeld het schieten van een bovenoor.
pi_21690058
quote:
Op woensdag 1 september 2004 18:45 schreef Babbelzz het volgende:
nou het erin en eruit doen dat zorgt pas voor het niet genezen en ontstekingen!
en het MOET genezen.... je kunt je lichaam niet dwingen!
Mens, wat ben je aan het raaskallen? De rest van je leven rondlopen met een open wond(je) in je lijf Ben je wel helemaal lekker?

En "erin en eruit". Dat was bij mij alleen het geval toen ik op bezoek ging bij mijn vriend en de piercing onderweg verloren was. Het was op een zaterdagavond dus ik kon maandag pas een nieuwe piercing kopen. Pure overmacht dus.
pi_21690083
Je kunt oorbellen toch ook zovaak verwisselen als je zelf wilt? Als het goed genezen is, is dit absoluut geen enkel probleem!
Het gaat overigens om een navelpiercing.
pi_21690356
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:17 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Mens, wat ben je aan het raaskallen? De rest van je leven rondlopen met een open wond(je) in je lijf Ben je wel helemaal lekker?

En "erin en eruit". Dat was bij mij alleen het geval toen ik op bezoek ging bij mijn vriend en de piercing onderweg verloren was. Het was op een zaterdagavond dus ik kon maandag pas een nieuwe piercing kopen. Pure overmacht dus.
Goed heaven7 je bent weer eens op een punt beland waarop ik besluit om met jou verder geen discussie inhoudelijk aan te gaan.
pi_21691111
Dat is makkelijk Ik heb mn punt gemaakt en jij staat kilometers boven me!
  woensdag 1 september 2004 @ 20:10:12 #131
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21691339
quote:
Op woensdag 1 september 2004 18:49 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik geef je niet snel gelijk, maar dit keer wel. Ik heb zelf de oplossing met zout nooit gebruikt, maar ik weet wel dat dit werkt. Voor mij heeft Unicura altijd goed gewerkt, maar je moet wel zeker weten dat je al de zeep heb weggespoeld.
Waar was je het niet mee eens?
Proud Powerpauper
  donderdag 2 september 2004 @ 08:05:39 #132
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21700353
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:10 schreef Nuek het volgende:

[..]

Waar was je het niet mee eens?
Over het schoonhouden van piercings en het niet hoeven spoelen...
  donderdag 2 september 2004 @ 17:58:07 #133
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21710243
quote:
Op donderdag 2 september 2004 08:05 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Over het schoonhouden van piercings en het niet hoeven spoelen...
Ah overdrijven is ook een vak...
Proud Powerpauper
  donderdag 2 september 2004 @ 17:58:49 #134
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21710263
quote:
Op donderdag 2 september 2004 17:58 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ah overdrijven is ook een vak...
Dat doe je goed idd..
pi_21710594
Waneer moet je trouwens ophouden met schoon maken van je piercing? Ik moet vanaf vrijdag aleen nog sochtens en savonds schoon, en dan na een week nog maar 1x per dag. En daarna hoef ik hem niet meer schoon te maken?
  donderdag 2 september 2004 @ 21:14:53 #136
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21714078
quote:
Op donderdag 2 september 2004 18:19 schreef Doagere het volgende:
Waneer moet je trouwens ophouden met schoon maken van je piercing? Ik moet vanaf vrijdag aleen nog sochtens en savonds schoon, en dan na een week nog maar 1x per dag. En daarna hoef ik hem niet meer schoon te maken?
Totdat het goed voelt en dan af en toe het ringetje of staafje schoon maken/desinfecteren (1x per maand ofzo)
Proud Powerpauper
  donderdag 2 september 2004 @ 21:18:23 #137
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21714166
quote:
Op donderdag 2 september 2004 21:14 schreef Nuek het volgende:

[..]

Totdat het goed voelt en dan af en toe het ringetje of staafje schoon maken/desinfecteren (1x per maand ofzo)
Die tip over je piercings in kukident is wel erg handig (wel als je ze uit hebt tenminste). Ik heb nogal veel last van huidvet wat een doffe laag achterlaat en ik ben nog lui dus even in glas met kukident gooien en wachten geeft echt een mooi resultaat.
Bij mijn vriendin haar tong-piercing gaat de tandsteen jammer genoeg niet helemaal weg, maar voor de rest is het super..
pi_21796480
Ik kan geen (water)fontijntje meer maken met m`n onderlip waar de labret piercing zat die ik eruit heb moeten halen.. Dus het is al een beetje dichtgegroeit, maar nog lang niet helemaal
ghahaha!
pi_21806245
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 01:16 schreef ikdenkhetwel het volgende:
Ik kan geen (water)fontijntje meer maken met m`n onderlip waar de labret piercing zat die ik eruit heb moeten halen.. Dus het is al een beetje dichtgegroeit, maar nog lang niet helemaal
haha, dat lijkt me echt zo'n maf gevoel
pi_21877594
ik heb een vraagje,
ik wil ff links en rechts in m'n oor zo'n bling diamanten knopje,
dus moet ik ff gaatjes laten schieten. mijn vraag was, kunnen ze
ook gelijk zo'n 'diamanten' ding schieten?
pi_21878162
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 11:45 schreef jp84 het volgende:
ik heb een vraagje,
ik wil ff links en rechts in m'n oor zo'n bling diamanten knopje,
dus moet ik ff gaatjes laten schieten. mijn vraag was, kunnen ze
ook gelijk zo'n 'diamanten' ding schieten?
in je oorlel of bovenin het oor??

oorlel wordt geschoten! De rest wordt gepierced! Als het geschoten wordt doen ze volgens mij eerst een zweerknopje! en met piercesn kunnen ze denk ik gelijk wel zo'n diamnten ding doen
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21878553
in m'n oorlel,
maarja je zou zeggen dat ze die stokjes ook hebben met een diamantje ipv een bolletje..
ik vraag het wel even, kijk ik wil het ffies voor de lol ben toch neit vanplan het heel lang te hebben.
dan ga ik niet eerst 6 weken met een bolletje in m'n oor lopen
  zaterdag 11 september 2004 @ 16:20:42 #143
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21882170
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 12:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

in je oorlel of bovenin het oor??

oorlel wordt geschoten! De rest wordt gepierced! Als het geschoten wordt doen ze volgens mij eerst een zweerknopje! en met piercesn kunnen ze denk ik gelijk wel zo'n diamnten ding doen
Mijn oorlellen zijn gepierced ipv geschoten. Mijn voorkeur ging daar naar uit omdat het minder pijn doet, preciezer geplaatst wordt en hygienischer is. Hoezo wordt het geschoten dan?

Bij de meeste piercingshops hebben ze wel knopjes met een steentje erin. Ik denk niet dat de TS dat bedoelt, ze zien er ietsje anders uit dan datgene wat nu zo 'modern' is. Met piercen wordt er een piercingsieraad in gezet. Normale sieraden hebben normaal een draaddikte van 1,2mm en piercings veelal 1,6mm.
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 12:45 schreef jp84 het volgende:
in m'n oorlel,
maarja je zou zeggen dat ze die stokjes ook hebben met een diamantje ipv een bolletje..
ik vraag het wel even, kijk ik wil het ffies voor de lol ben toch neit vanplan het heel lang te hebben.
dan ga ik niet eerst 6 weken met een bolletje in m'n oor lopen
Ja, hebben ze dus wel maar niet met zulke dikke nepdiamanten als dat jij bedoelt. Ook in webshops heb ik ze (nog?) niet gezien als echt piercingsieraad.
Proud Powerpauper
pi_21882249
thnx voor je post

ja ik zoek zoeizo niet zo'n overdreven steen, gewoon een kleintje maar dat het nog wel mannelijk is niet zo'n heel klein vrouwlijk steentje

als ik maar niet met dat grijze bolletje hoef te lopen
  zaterdag 11 september 2004 @ 16:35:57 #145
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21882434
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:24 schreef jp84 het volgende:
thnx voor je post

ja ik zoek zoeizo niet zo'n overdreven steen, gewoon een kleintje maar dat het nog wel mannelijk is niet zo'n heel klein vrouwlijk steentje

als ik maar niet met dat grijze bolletje hoef te lopen
Het blijven grijze bolletjes met daarin een steentje.
Proud Powerpauper
pi_21882684
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 22:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

dat heb ik idd ook soms
chocotofjes zijn ook nie leuk

Ik heb omdat mijn tongpiercing vrij ver naar achteren zit en niet tegen mijn tanden tikt, alleen aan de onderkant een plastic bolletje.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_21883232
Iemand ervaring met een rookpiercing? Ik heb links een traguspiercing laten zetten, in maart, en nu wil ik rechts graag een rookpiercing. Hoe zeer doet het en hoelang doet de piercing erover om te genezen?
  zaterdag 11 september 2004 @ 23:30:24 #148
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21890769
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:18 schreef _Hakkie_ het volgende:
Iemand ervaring met een rookpiercing? Ik heb links een traguspiercing laten zetten, in maart, en nu wil ik rechts graag een rookpiercing. Hoe zeer doet het en hoelang doet de piercing erover om te genezen?
Ongeveer net zo als je tragus. Kan minder maar ook meer zijn.
Proud Powerpauper
pi_21891544
wat is een rookpiercing|??
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  zondag 12 september 2004 @ 18:00:41 #150
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21906191

Dit is een rook piercing
pi_21931672
Ik weet dat bij de juwelier de gaatjes er hard in word geschoten, zodat het kraakbeen gaat splinteren, maar nu heb ik gehoord dat er ook een ander schietding is, wat langzamer gaat? Kan iemand hier wat over vertellen?

Overigens is er hier wel een user die de rookpiercing heeft, staat in 1 van de vorige delen.
  maandag 13 september 2004 @ 21:13:39 #152
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21932289
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:50 schreef juss het volgende:
Ik weet dat bij de juwelier de gaatjes er hard in word geschoten, zodat het kraakbeen gaat splinteren, maar nu heb ik gehoord dat er ook een ander schietding is, wat langzamer gaat? Kan iemand hier wat over vertellen?

Overigens is er hier wel een user die de rookpiercing heeft, staat in 1 van de vorige delen.
Het gaat niet alleen om de snelheid, maar ook om de materialen waar mee gewerkt word. Een juwelier werkt nooit met naalden, maar met staafjes van oorbellen met enigsins een puntje. Een naald bij de piercer daar en tegen maakt een sneetje in het kraakbeen.
Ook al duw je met dezelfde snelheid als een normale piercing een staafje door je kraakbeen, je krijgt hem (naast de extra pijn vanwege de extra druk die gezet moet worden) nooit zo mooi als met een goede naald.
pi_21932520
hoi hoi ikke ben hier nog niet zo lang maar ik wou even wat over mijn navelpiercing zeggen:

Ik heb hem nu ongeveer 2 maand en ik heb er al een andere in... ik weet dat het niet goed is maar ik kon het niet laten.. ik heb hem in heerenveen laten zetten bij de piercingshop. ze zijn daar echt heel erg schoon naar mijn weten.... alles zit in een nieuwe verpakking de piercings zijn helemaal schoon... en ze maken eerst een stukje van je navel schoon... daarna hebben ze een kleine lineaal om het midden te zoeken en dan zetten ze daar met stift een kruisje en dan pakken ze een klem uit een nieuwe verpakking en daar doen ze een elastiekje om en dan zetten ze die om het bovenste van je navel en een stukje erin en dan pakken ze een naald met een buisje erom heen uit een nieuwe verpakking en dan moet je gaan liggen op een soort bank end an duwen ze m der door heen.. en het buisje blijft er even inzitten en dan doen ze daar de navelpiercing door en dan trekken ze het buisje er weer uit. maar mijn navelpiercing is niet ontstoken ofzo... het gaat verder heel goed. wie weet of dit nou schoon is of niet?? ik weet er zelf niets van eigenlyk.. ik ken niet veel mensen die een navelpiercing hebben duz ik wil eigenlijk iemand vragen om informatie.. wie weet er meer over???
Groetjes Joke...
Liefsss..... Kuss
  maandag 13 september 2004 @ 21:28:41 #154
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21932686
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:21 schreef o0Dummie0o het volgende:
wie weet of dit nou schoon is of niet??
Ik weet niet wat je bedoelt eigenlijk... De manier van werken? Of hoe je piercing nu is?
Proud Powerpauper
pi_21932755
De manier van werken...
Liefsss..... Kuss
  maandag 13 september 2004 @ 23:02:15 #156
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21935525
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:31 schreef o0Dummie0o het volgende:
De manier van werken...
De manier van werken is redelijk normaal als ik het zo lees.
Houd er wel rekening mee dat je een navelpiercing erg goed schoon moet houden. Een heleboel mensen weten niet dat een navelpiercing de meeste zorg nodig heeft van allemaal, want als het gaat ontsteken loop je een enorm risico. De buikholte is namelijk een zeer gevoelig stukje lichaam voor infecties. Gaat het mis dan kan het erg mis gaan.
Gaat het dus ontsteken loop er dan niet te lang mee rond, maar ga gewoon voor advies naar de piercer terug. Een goede piercingsalon vraagt ook geen geld voor het terugkomen.
pi_21940920
oke... ik houd hem goed schoon ik heb er zalf bij gekregen en je moet zout in warm water oplossen en dat moet je er over heen enso doen... ik weet niet of dat allemaal klopt??? en is het waar dat je geen alcohol producten ( ik bedoel ontsmettings producten zoals sterilon ) mag gebruiken om het schoon te houden?? dat lijkt mij juist goed omdat het ontsmet.. weet je misschien daar ook wat meer van??
Liefss... Joke
Liefsss..... Kuss
pi_21941644
en hij jeukt ook.. hoe kan dat?? is dat een teken dat ie aan het helen is ?? of is het iets verkeerds??
Liefsss..... Kuss
  dinsdag 14 september 2004 @ 12:27:55 #159
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21943207
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:18 schreef o0Dummie0o het volgende:
oke... ik houd hem goed schoon ik heb er zalf bij gekregen en je moet zout in warm water oplossen en dat moet je er over heen enso doen... ik weet niet of dat allemaal klopt??? en is het waar dat je geen alcohol producten ( ik bedoel ontsmettings producten zoals sterilon ) mag gebruiken om het schoon te houden?? dat lijkt mij juist goed omdat het ontsmet.. weet je misschien daar ook wat meer van??
Liefss... Joke
Alcohol droogt het wondje uit en dat is niet goed. Daarnaast ontsmet het te veel.
Jeuken is goed in de meeste gevallen. Ik heb mij bijvoorbeeld gisteren gesneden in mijn tepel met scheren en dat jeukt als een idioot, maar het geneest wel. Rustig vanaf blijven en schoonmaken op een frequentie zoals je aangeraden is door de piercer.
pi_21943676
Okee... dan volg ik dus de adviesen van me moeder niet meer met haar sterilon ik heb onderaan de piercing van dat witte spul das geen pus en et wil er ook nie af komt dat dan door de sterilon?? en ik heb ook zalf gekregen van de piercingshop... het is gelig... kan dat kloppen of heeft elke piercingshop weer andere dingen voor de piercing??
Bedankt i.i.g.

Liefs Joke
Liefsss..... Kuss
pi_21950889
nog even over het zout.
moet het gwoone zout zijn of speciaal zout zoals zeezout??
Groetjes joke
Liefsss..... Kuss
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:55:59 #162
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21951959
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:04 schreef o0Dummie0o het volgende:
nog even over het zout.
moet het gwoone zout zijn of speciaal zout zoals zeezout??
Groetjes joke
Je kunt ook het edit-knopje gebruiken als je iets wilt toevoegen. Beiden is goed, zowel zeezout als gewoon zout. In keukenzout wordt jodium toegevoegd en dat is natuurlijk ook niet verkeerd.
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 12:51 schreef o0Dummie0o het volgende:
Okee... dan volg ik dus de adviesen van me moeder niet meer met haar sterilon ik heb onderaan de piercing van dat witte spul das geen pus en et wil er ook nie af komt dat dan door de sterilon?? en ik heb ook zalf gekregen van de piercingshop... het is gelig... kan dat kloppen of heeft elke piercingshop weer andere dingen voor de piercing??
Bedankt i.i.g.

Liefs Joke
Is sterilon jou geadviseerd door je piercer? Zoja... slechte piercer. Zonee... waarom doe je het dan?
Ik weet niet wat het wel kan zijn als het geen pus is. Een stukje vel wat over is misschien? Dat gaat er vanzelf af. Ook weet ik niet wat voor zalf je hebt gekregen. Is het misschien iets met antibiotica? Veel shops geven geen zalf mee. Dus bel effe met die shop als je wilt weten wat het exact is.
Proud Powerpauper
pi_21955620
neeh mijn moeder zei dat sterilon wel kon... najah oke.. heb ik opgevolgd... fout dus...
najah het is gelige zalf ik zal wel eens bellen wat voor zalf het is.. najah oke ik gebruik zelf de zeezout en het bevalt me wel:)
Heel erg bedankt
Liefsss..... Kuss
pi_21977156
Even misschien een vreemde vraag; Als je een lippiercing neemt (een staafje bijv), kun je daar dan later ook een ringetje in doen? Ik gok van wel, maar je weet het niet natuurlijk
  woensdag 15 september 2004 @ 20:23:58 #165
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21977477
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:13 schreef Camoth het volgende:
Even misschien een vreemde vraag; Als je een lippiercing neemt (een staafje bijv), kun je daar dan later ook een ringetje in doen? Ik gok van wel, maar je weet het niet natuurlijk
Dat ligt aan de plaatsing vam het ringetje. Andersom dito.
Proud Powerpauper
  woensdag 15 september 2004 @ 20:24:45 #166
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21977514
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:13 schreef Camoth het volgende:
Ligt eraan hoe hij gezet word. Bij mijn vriendin is het bijna niet mogelijk aangezien hij relatief laag gezet is onder haar lip (op aanraden aangezien het mooier staat). Hierdoor zou ze een grote ring moeten dragen wat geen gezicht is. In de meeste gevallen kan je aangeven dat je in de toekomst ook een ringetje wil dragen en dan houden ze daar rekening mee.
Ik vind (persoonlijk) dat een knopje (staafje) vlak onder je lip alleen niet zo heel erg mooi staan aangezien hij ook nog wel eens al puistje gezien kan worden. Maar het is mogelijk (wel afhankelijk van je plaatsing van je lippen, maar je piercer kan daar uitsluitsel over geven).
pi_21977669
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:23 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dat ligt aan de plaatsing vam het ringetje. Andersom dito.
De reden dat ik het wil is omdat ik een staafje beter kan verdedigen op m'n werk dan een ringetje. Ik wil eerst een staafje zodat iedereen er een beetje aan kan wennen (ja, ik weet het, dat er nog mensen bestaan die daaraan moeten WENNEN, maargoed ) en dan als het goed geheeld is een ringetje, want dat vind ik het mooiste. Bedankt anyway
pi_22015969
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:18 schreef o0Dummie0o het volgende:
Liefss... Joke
Zout in water enzo Het enige wat ik voor m'n navelpiercing gebruik is Sterilon en Eucerin zeep, en dat gaat al 4 weken goed want hij is nog niet ontstoken Overigens mag er na 4 weken ofzo al een nieuw staafje in hoor dacht ik, een vriendin van mij deed het na 3 weken en die heeft nergens last van, nooit ontstoken ofzo
Booh, you whore.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:56:02 #169
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22016679
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:24 schreef Inevitable16 het volgende:

[..]

Zout in water enzo Het enige wat ik voor m'n navelpiercing gebruik is Sterilon en Eucerin zeep, en dat gaat al 4 weken goed want hij is nog niet ontstoken Overigens mag er na 4 weken ofzo al een nieuw staafje in hoor dacht ik, een vriendin van mij deed het na 3 weken en die heeft nergens last van, nooit ontstoken ofzo
Heb je dit topic of de vorige delen al eens gelezen? Ik denk van niet namelijk. Daar word door iedereen Sterilion afgeraden aangezien dit de wond uitdroogt en de duur van de genezing kan verlengen. Ik mag ook niet hopen dat je piercer deze heeft meegegeven of heeft aangeraden want dan zou ik voor de volgende keer op zoek gaan naar een andere piercer aangezien geen enkele gerespecteerde piercer nog sterilion meegeeft.
Voor een piercing moet je nou eenmaal niet van de agressieve stoffen nemen en sterilion is daar 1 van. Perfect om een wond te ontsmetten na een val van je fiets bijvoorbeeld, maar absoluut niet voor een piercing.
pi_22026563
Of ik dit topic heb doorgelezen? Denk het wel. Vervelende is, is dat ik vandaag ben begonnen met lezen van de topics en een maand terug de piercing heb laten zetten Ik heb zélf Sterilon aangeschaft, en geen last van uitgedroogde wonden enzo.
Booh, you whore.
  zaterdag 18 september 2004 @ 01:14:06 #171
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22030835
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 21:57 schreef Inevitable16 het volgende:
Of ik dit topic heb doorgelezen? Denk het wel. Vervelende is, is dat ik vandaag ben begonnen met lezen van de topics en een maand terug de piercing heb laten zetten Ik heb zélf Sterilon aangeschaft, en geen last van uitgedroogde wonden enzo.
Ik denk van niet (qua gelezen). Er is nl. nooit van uitgedroogde wonden gesproken. Sterilon houdt de wond langer open dan nodig is.
Proud Powerpauper
pi_22044098
Lees WaSTeiL's reactie eens
Booh, you whore.
pi_22044771
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:18 schreef _Hakkie_ het volgende:
ik heb ervaring
zie oud piercingtopic:

[Centraal] piercings deel 3 tekstje 1
[Centraal] piercings deel 3 tekstje 2
  zaterdag 18 september 2004 @ 20:55:21 #174
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22044800
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:25 schreef Inevitable16 het volgende:
Nee.
Proud Powerpauper
pi_22047436
Dan moet je ook niet zeiken.
Booh, you whore.
pi_22050023
Ik heb mijn wenkbrauwpiercing 2 weken elke dag 2 keer schoongemaakt met sterilon, dat is me aangeraden door de piercer . Ik had wel zo'n papier meegekregen waar het absoluut afgeraden werd, maar ik had zoiets van ach die man zal het wel niet voor niks zeggen...maar hij is nu (na 2 maand) niet meer geirriteerd, maar ik moet er ook nog geen nieuwe piercing indoen want anders word ie wat dikkig/rood...naja, afwachten maar
  zondag 19 september 2004 @ 01:35:17 #177
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22050509
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 22:59 schreef Inevitable16 het volgende:
Dan moet je ook niet zeiken.
Als jij beter had gelezen wist je dat Wasteils' reacties niet immer stroken met die van mij. Newbie.
Proud Powerpauper
  zondag 19 september 2004 @ 17:03:26 #178
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22060834
quote:
Op zondag 19 september 2004 01:35 schreef Nuek het volgende:

[..]

Als jij beter had gelezen wist je dat Wasteils' reacties niet immer stroken met die van mij. Newbie.
Klopt je hebt gelijk dat we niet altijd dezelfde mening delen, maar het betekend niet altijd dat je ook gelijk hebt. Als je ook de vorige delen nog eens had teruggelezen had je gezien dat ilk meerdere malen over het uitdrogen van de wond heb gesproken.
Maar voor jou als piercer nogmaals de uitleg. Eigenlijk wel vreemd dat ik dit jou nog moet vertellen als zijnde master piercer en alles weter.

Het probleem van elke alcoholhoudende substantie dat het zorgt voor een hogere mate van verdamping van het huideigen vocht (indien gesmeerd op de huid natuurlijk).
Iedereen heeft op school wel eens het proefje gedaan met iets van alcohol op de vinger en dan erop blazen. De temperatuur voelt ineens dan erg koud aan. Reden: verdamping van de alcohol en water in de huid (in mindere mate).
I.g.v. een wond (piercing) is de mate van verdamping van het vocht vele mate groter aangezien de wond direct in contact staat met de buitenlucht. Door er alcohol op te smeren zal het normale verdampingsproces alleen maar verhoogt worden met als gevolg uitdroging van de wond.

Bij een wond die ontsmet dient te worden i.g.v. een ongelukje kan het absoluut geen kwaad en is het alleen maar nodig aangezien het ontsmet dient te worden, maar met een gezette piercingwond is dat absoluut niet het geval en is alcohol uit den boze voor een spoedige genezing van de wond.
  zondag 19 september 2004 @ 17:30:24 #179
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22061417
quote:
Op zondag 19 september 2004 17:03 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Klopt je hebt gelijk dat we niet altijd dezelfde mening delen, maar het betekend niet altijd dat je ook gelijk hebt. Als je ook de vorige delen nog eens had teruggelezen had je gezien dat ilk meerdere malen over het uitdrogen van de wond heb gesproken.
Maar voor jou als piercer nogmaals de uitleg. Eigenlijk wel vreemd dat ik dit jou nog moet vertellen als zijnde master piercer en alles weter.

Het probleem van elke alcoholhoudende substantie dat het zorgt voor een hogere mate van verdamping van het huideigen vocht (indien gesmeerd op de huid natuurlijk).
Iedereen heeft op school wel eens het proefje gedaan met iets van alcohol op de vinger en dan erop blazen. De temperatuur voelt ineens dan erg koud aan. Reden: verdamping van de alcohol en water in de huid (in mindere mate).
I.g.v. een wond (piercing) is de mate van verdamping van het vocht vele mate groter aangezien de wond direct in contact staat met de buitenlucht. Door er alcohol op te smeren zal het normale verdampingsproces alleen maar verhoogt worden met als gevolg uitdroging van de wond.

Bij een wond die ontsmet dient te worden i.g.v. een ongelukje kan het absoluut geen kwaad en is het alleen maar nodig aangezien het ontsmet dient te worden, maar met een gezette piercingwond is dat absoluut niet het geval en is alcohol uit den boze voor een spoedige genezing van de wond.
Dan zijn we er toch beiden over eens dat sterilon slecht is? Of zie ik dat fout, meneer?
Ik vind het trouwens heel erg flauw hoe jij t.o.v. mij doet. Ik behandel jou toch ook met respect. Is het dan moeilijk om op dezelfde manier iemand anders te behandelen? Erg kinderachtig.
Proud Powerpauper
pi_22062013
quote:
Op zondag 19 september 2004 17:30 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dan zijn we er toch beiden over eens dat sterilon slecht is? Of zie ik dat fout, meneer?
Ik vind het trouwens heel erg flauw hoe jij t.o.v. mij doet. Ik behandel jou toch ook met respect. Is het dan moeilijk om op dezelfde manier iemand anders te behandelen? Erg kinderachtig.
Jij behandelt de persoon in kwestie ook niet zo "fijn" hoor. Meteen lopen smijten met het woord 'newbie' om diegenen maar even flink aan zijn verstand te peuteren dat diegene een totale noob is op het forum, met lezen en piercings.

Ik heb geen zin in een discussie of ruzie, maar ik vind wel dat je moet weten hoe jij ook overkomt tegenover iemand anders. "Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden", zoiets was het toch?
  zondag 19 september 2004 @ 18:05:17 #181
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22062176
quote:
Op zondag 19 september 2004 17:30 schreef Nuek het volgende:

[..]

ik quote:
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 01:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik denk van niet (qua gelezen). Er is nl. nooit van uitgedroogde wonden gesproken. Sterilon houdt de wond langer open dan nodig is.
Terwijl ik 2 berichtjes boven je net tik dat sterilon de wond uitdroogt.
Hierop reageert de persoon die het vroeg over sterilion aan jou het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:25 schreef Inevitable16 het volgende:
Jij dan reageert met het volgende berichtje:
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:55 schreef Nuek het volgende:
Nee.
en later met:
quote:
Op zondag 19 september 2004 01:35 schreef Nuek het volgende:

Dan lees ik dat als: waarom zou ik nog goed teruglezen wat wasteil geschreven heeft want we delen toch vrijwel nooit dezelfde mening dus waarom zou hij nu wel gelijk hebben.

Je moet voor de grap eens dit hele deel eens doorlezen en met wat voor toon je in dit topic bezig bent. Op dit moment ben ik nog 1 van de weinige die tegengas geeft want de rest is weggevlucht uit deze topics en durft geen antwoord meer te geven op vragen van mensen hier.

Dat we de mening delen dat Sterilon slecht is klopt, maar dat er misschien een verduidelijking is voor het openblijven van de wond had je misschien niet gezien. Uitdroging van de wond is gewoon 1 van de zaken van sterilon waarom je het niet moet gebruiken, maar zeg dat dan i.p.v. reageert met: "Ik denk van niet (qua gelezen). Er is nl. nooit van uitgedroogde wonden gesproken. Sterilon houdt de wond langer open dan nodig is."

Hopelijk komt dit een beetje over zoals ik het bedoel. Beetje moeilijk uit te leggen, maar probeer wat genuanceerder richting de personen in dit topic te reageren, want we zijn hier om te helpen of een goed onderbouwde discussie te voeren, maar niet om elkaar de grond in te trappen (geldt voor mij overigens ook)
pi_22064628
Nuek, ik leg het dan nu even uit. Jij zei: "Er is nl. nooit van uitgedroogde wonden gesproken.". Maar dat is er wel, lees Wasteil's reactie maar eens boven mij, HIJ had het over uitgedroogde wonden. Dus ik wijs je erop dat je zijn reactie erover moet lezen, dat jij dan kinderachtig gaat doen met 'Nee.' En dan noem je Wasteil kinderachtig

Ontopic: Ik heb nu idd vernomen dat Sterilon slecht voor je is, maar ik las dit topic ook pas voor het eerst een paar dagen geleden, en ik heb die piercing nu al een maand, dus veel kan ik er niet meer aan doen? Even voor de duidelijkheid: Als ik dit topic vóór het zetten van die piercing had gelezen, had ik natuurlijk geen Sterilon gekocht met me vriendin bij de drogist. Het was op haar aanraden, dusja.. kun je er nog veel aan doen nu eigenlijk dan?
Booh, you whore.
  zondag 19 september 2004 @ 20:03:05 #183
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22064825
Alsjeblieft zeg. Ik ben niet bot maar duidelijk.
Verder heb ik over jouw sterilonpost heengelezen (aangezien mijn browser niet goed laadt) wat menigeen overkomt en was ik van mening dat Inevitable16 meerdere topics had gelezen.

Weet je, het maakt me niets uit wat je zegt. Ik wil best een discussie aan gaan hoe een piercing het beste te zetten is en hoe de nabehandeling het meest vooruitstrevend is. Ik ga iig niet in discussie met jou over mijn postgedrag. Ik doe dat ook niet over jou. Ik blijf je mede dankzij je laatste post kinderachtig vinden. Je hebt het over 'elkaar de grond in trappen', kijk dan eerst eens naar jezelf.

Kan het nu weer ontopic?
Proud Powerpauper
  zondag 19 september 2004 @ 20:13:36 #184
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22065073
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:03 schreef Nuek het volgende:
Alsjeblieft zeg. Ik ben niet bot maar duidelijk.
Verder heb ik over jouw sterilonpost heengelezen (aangezien mijn browser niet goed laadt) wat menigeen overkomt en was ik van mening dat Inevitable16 meerdere topics had gelezen.

Weet je, het maakt me niets uit wat je zegt. Ik wil best een discussie aan gaan hoe een piercing het beste te zetten is en hoe de nabehandeling het meest vooruitstrevend is. Ik ga iig niet in discussie met jou over mijn postgedrag. Ik doe dat ook niet over jou. Ik blijf je mede dankzij je laatste post kinderachtig vinden. Je hebt het over 'elkaar de grond in trappen', kijk dan eerst eens naar jezelf.

Kan het nu weer ontopic?
Als je het laatste regeltje had gelezen had je gezien dat dat ook voor mij geldt, maar je browser zal dat ook niet geladen hebben ben ik bang..
  zondag 19 september 2004 @ 20:22:04 #185
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22065271
Ik heb een goedkoop adres om tunnels en hole expenders te bestellen. Niet veel keus (zal in de toekomst veranderen) maar wel snelle levering na betaling en absoluut niet duur. De kwaliteit van het materiaal is redelijk goed te noemen. Voor info mail me dan effe op mijn gmail account.
Proud Powerpauper
pi_22065279
Is het niet beter om dit via de MSN/ICQ/mail af te handelen??
  zondag 19 september 2004 @ 20:25:53 #187
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22065377
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:22 schreef Nuek het volgende:
Ik wilde trouwens nog melden dat ik een goedkoop adres heb om tunnels en hole expenders te bestellen. Niet veel keus maar wel snelle levering en absoluut niet duur. De kwaliteit van het materiaal is redelijk goed te noemen. Voor info mail me dan effe op mijn gmail account.
Daar heb ik nog wel een vraagje over. Een tunnel op welke maat begin je die (gewoon 1.6 mm zoals bijna elke piercing?) of gebruiken ze daar toch een dikkere naald voor? Het lijkt mij dat je eerst met een normale piercing begint en die gaat oprekken en dan pas een tunnel gata nemen of zie ik dat verkeerd?
  zondag 19 september 2004 @ 20:28:52 #188
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_22065441
Zo weer ff ontopic;

ik en mn meissie;

[ Bericht 0% gewijzigd door mrSPLIFFY op 21-09-2004 18:37:48 (typo) ]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 19 september 2004 @ 20:36:47 #189
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22065611
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:25 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Daar heb ik nog wel een vraagje over. Een tunnel op welke maat begin je die (gewoon 1.6 mm zoals bijna elke piercing?) of gebruiken ze daar toch een dikkere naald voor? Het lijkt mij dat je eerst met een normale piercing begint en die gaat oprekken en dan pas een tunnel gata nemen of zie ik dat verkeerd?
Normaal gesproken beginnen de tunnels (mini-tunnels) bij de maat 3,0 en daar is al moeilijk aan te komen. Ik draag nu zelf o.a. wel een 2,4mm, goudkleurig nogwel!
Men kan op 2,0mm steken en er dan bv. een 2,4 ring in doen. Lijkt me wel pijnlijk maar dat is stretchen zowieso.
Je kunt bv. beginnen met 'claws'. Dan is het te doen om binnen een paar dagen van 1,6 naar 2,0 of 2,4 te gaan (maar nog steeds wel pijnlijk en het kan makkelijk gaan ontsteken ivm dat de huid kleine scheurtjes krijgt). Ook kun je een stukje uit je oor weg laten snijden. Dan kun je meteen bv. een 16mm plug/tunnel in. Maar toch, de meeste mensen stretchen om tot een tunnel te komen. Alleen al omdat het gat dan nog dicht kan groeien omdat de huid erg elastisch is.
Proud Powerpauper
  zondag 19 september 2004 @ 20:53:35 #190
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22065998
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

Normaal gesproken beginnen de tunnels (mini-tunnels) bij de maat 3,0 en daar is al moeilijk aan te komen. Ik draag nu zelf o.a. wel een 2,4mm, goudkleurig nogwel!
Men kan op 2,0mm steken en er dan bv. een 2,4 ring in doen. Lijkt me wel pijnlijk maar dat is stretchen zowieso.
Je kunt bv. beginnen met 'claws'. Dan is het te doen om binnen een paar dagen van 1,6 naar 2,0 of 2,4 te gaan (maar nog steeds wel pijnlijk en het kan makkelijk gaan ontsteken ivm dat de huid kleine scheurtjes krijgt). Ook kun je een stukje uit je oor weg laten snijden. Dan kun je meteen bv. een 16mm plug/tunnel in. Maar toch, de meeste mensen stretchen om tot een tunnel te komen. Alleen al omdat het gat dan nog dicht kan groeien omdat de huid erg elastisch is.
Maar wanneer begin je normaal met stretchen? Als de wond nog vers is of juist als de wond genezen is?
  zondag 19 september 2004 @ 21:41:08 #191
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22067285
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:53 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Maar wanneer begin je normaal met stretchen? Als de wond nog vers is of juist als de wond genezen is?
Als de piercing genezen is.
Proud Powerpauper
pi_22069380
- laat maar, is niet waard -

Anyway..ik wil dus mijn zweerringetje omwisselen voor een echte piercing, móet dit persee titanium zijn, aangezien me zweerringetje ook titanium is? Lijkt me wel duh, maar wat zou er gebeuren als je er (chirurgisch) staal in doet? Kan dat erg veel kwaad? En waar kan ik het beste een titanium staafje kopen, bij de piercer zelf of gewoon bv. bij Wehkamp?
Booh, you whore.
pi_22076970
quote:
Op zondag 19 september 2004 22:55 schreef Inevitable16 het volgende:
- laat maar, is niet waard -

Anyway..ik wil dus mijn zweerringetje omwisselen voor een echte piercing, móet dit persee titanium zijn, aangezien me zweerringetje ook titanium is? Lijkt me wel duh, maar wat zou er gebeuren als je er (chirurgisch) staal in doet? Kan dat erg veel kwaad? En waar kan ik het beste een titanium staafje kopen, bij de piercer zelf of gewoon bv. bij Wehkamp?
De beste piercings zijn natuurlijk verkrijgbaar bij je piercer. Bladen als Wehkamp zijn vaak niet goed op de hoogte van de geschikte materialen voor piercings en soms weten dat soort verkopers niet eens dat er verschillende maten in piercings zijn. Zo ken ik een zaak hier die piercings verkoopt voor je navel zonder de maat erbij te zetten Moet je dus op zicht gaan kijken of je denkt dat ze passen Over chirurgisch-staal weet ik niets af, iemand anders?
pi_22077100
Vrijdag ga ik er een nieuw ringetje in doen .
  maandag 20 september 2004 @ 13:28:58 #195
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22079722
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:14 schreef Camoth het volgende:

[..]

De beste piercings zijn natuurlijk verkrijgbaar bij je piercer. Bladen als Wehkamp zijn vaak niet goed op de hoogte van de geschikte materialen voor piercings en soms weten dat soort verkopers niet eens dat er verschillende maten in piercings zijn. Zo ken ik een zaak hier die piercings verkoopt voor je navel zonder de maat erbij te zetten Moet je dus op zicht gaan kijken of je denkt dat ze passen Over chirurgisch-staal weet ik niets af, iemand anders?
Titanium moet gezet worden in eerste instantie aangezien titanium geen nikkel bevat en de kans op infecties of ontstekingen zeer word verkleind. Is je piercing eenmaal genezen dan kan je o.a. kiezen voor goud of chirurgisch staal (glanzender dan titanium). Ik zou hiervoor toch naar de piercer gaan aangezien die meteen even kan controleren of je piercing helemaal in orde is en desnoods ook het ringetje of staafje voor je kan wisselen.
pi_22087335
Uit gesloten topic:
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:54 schreef Mirjamke het volgende:
Hoi!

Ik heb nog steeds hetzelfde staafje in mn tong die ze er na het eerste staafje in hebben gedaan.
Beetje ingewikkeld gezegd mischien

Kan ik gewoon het oude balletje eraf schroeven en de nieuwe erop draaien, of moet er ook een compleet nieuw staafje voor in de plaats...
  maandag 20 september 2004 @ 19:03:23 #197
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22087779
@Mirjamke: Yeps gewoon een bolletje naar wens erop draaien. Je moet af en toe je piercing toch even uithalen om het schoon te maken.
Proud Powerpauper
pi_22088062
tnx
pi_22088231
Ik ga denk ik een labret-piercing laten zetten

Alleen hoelang duurt het voordat het compleet geheelt is en er een andere staafje in kan?

En als je deze piercing eruit wil, blijft er dan een gaatje over of?
pi_22088568
In chirurgisch staal zit toch nikkel?

Heb ik ergens (bronloos, daar zoek ik dus naar) gelezen..
  dinsdag 21 september 2004 @ 09:07:31 #201
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_22099097
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:35 schreef Evil-Cherry het volgende:

Hmmm, don't think so. Ik ben allergisch voor nikkel (tenminste: contactallergie op beide armen waar het horloge zit en rond de nek), maar m'n navelpiercing met chirurgisch staal geeft geen problemen. Nou is 't contactallergie en dat duurde bij mij jaren om op te bouwen, dus het zou kunnen dat m'n naveltje er alsnog aan moet geloven ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:29:06 #202
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22111431
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:35 schreef Evil-Cherry het volgende:

Ja, er zit een heel geringe hoeveelheid nikkel in om het roestvrij te maken. Sinds 2001 is het verboden met chirurgisch staal te piercen. Na het helen van de piercing mag je er wel iets van chirurgisch staal in hangen.

In heel veel sieraden (horloges, oorbellen, kettinkjes e.d.) komt nikkel voor.
Als men het heeft over 'nikkelvrij' dan kan er nog nikkel in verwerkt zijn. Echter in zo'n kleine hoeveelheid (afgifte van nikkel <0,05% meende ik, zo ook chirurgisch staal) dat er eigenlijk geen reactie meer op treedt. 'Nikkelarm' kan inhouden dat er nog tot 16% nikkel in het sieraad verwerkt is.

Als je dan een goede keus wilt maken in materiaal kies dan voor iets van bv. titanium.
Proud Powerpauper
pi_22167078
Hier dan eindelijk een foto,heb 'm al een tijdje:

pi_22184421
Ik krijg het bolletje niet los .
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:37:58 #205
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22184810
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:23 schreef martinuhhh het volgende:
Ik krijg het bolletje niet los .
TIP: ga nooit voor de eerste keer zelf balletjes of staafjes wisselen op dit tijdstip. Je kan nu namelijk nooit op dit tijdstip naar een piercer als je het staafje, ringetje of wat dan ook niet meer door het gaatje kan krijgen. Als je hem er dan toch doorheen gaat duwen is de kans groot dat je dingen beschadigd.

Jij had toch een tongpiercing? Probeer het anders (op een beter tijdstip) met rubberen handschoenen aan. Dan heb je meer grip. Persoonlijk zou ik langs de piercer gaan. Zeker als het de eerste keer is als je hem zelf gaat wisselen.
pi_22184879
Lippiercing. Maar ik kan denk ik idd beter morgen even daarlangs gaan. Hij had vandaag geen tijd .
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:43:56 #207
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22185000
In Gouda waar ik werk zag ik vandaag dat een piercing shop deze hele maand tongpiercings zet voor het hele bedrag van 30 euro.
Het zaakje heeft nu overigens al bijna een half jaar een houten plaat voor de deur (geld voor een nieuw raam is er geloof ik niet). Dat kan echt nooit goed zijn..
Ik snap niet dat mensen zich daar durven laten piercen.
pi_22199426
Gaat volgende week een beetje redelijk piercer zoeken in Hoorn, een labret-piercing laten zetten

Moeders is er nou niet echt bepaald blij mee, schijnbaar kom ik het huis niet meer in en verandert ze de sleutels als ik met een labret thuis kom

Maarja Jammer dan ik vind het mooi
  zondag 26 september 2004 @ 12:17:13 #209
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22212077
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 19:01 schreef DeadKnight het volgende:
Gaat volgende week een beetje redelijk piercer zoeken in Hoorn, een labret-piercing laten zetten

Moeders is er nou niet echt bepaald blij mee, schijnbaar kom ik het huis niet meer in en verandert ze de sleutels als ik met een labret thuis kom

Maarja Jammer dan ik vind het mooi
Is het het allemaal waard?
Proud Powerpauper
pi_22212158
Mijn moeder vond het eerst ook verschrikkelijk. Nu valt het wel weer mee .
pi_22212345
Kan het kwaad (gisteren laten zetten, bij mijn tepel) als het vannacht heeft gebloed daar??
Gwoon schoonmaken met water??
Piercer heeft er niets over gezegd wat te doen als het gaat bloeden..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 26 september 2004 @ 13:13:44 #212
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22212915
quote:
Op zondag 26 september 2004 12:35 schreef Mr. Orange het volgende:
Kan het kwaad (gisteren laten zetten, bij mijn tepel) als het vannacht heeft gebloed daar??
Gwoon schoonmaken met water??
Piercer heeft er niets over gezegd wat te doen als het gaat bloeden..
Een klein beetje bloeden kan gebeuren. Ik heb er zelf geen last van gehad bij mijn tepels. Plak er gewoon een standaard pleister (eentje die dus vocht op kan nemen en niet zo'n plakband type) overheen 's avonds zodat je piercings nergens achter kunnen blijven hangen bij bijvoorbeeld het omdraaien in bed.
  zondag 26 september 2004 @ 15:53:57 #213
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22215745
quote:
Op zondag 26 september 2004 13:13 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Een klein beetje bloeden kan gebeuren. Ik heb er zelf geen last van gehad bij mijn tepels. Plak er gewoon een standaard pleister (eentje die dus vocht op kan nemen en niet zo'n plakband type) overheen 's avonds zodat je piercings nergens achter kunnen blijven hangen bij bijvoorbeeld het omdraaien in bed.
Volgens mij werkt een strak katoenen t-shirt of hemd beter dan een pleister.
Proud Powerpauper
  zondag 26 september 2004 @ 16:38:59 #214
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22216690
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:53 schreef Nuek het volgende:

[..]

Volgens mij werkt een strak katoenen t-shirt of hemd beter dan een pleister.
Ik kan alleen niet slapen met een shirt aan..
pi_22217528
Bij concerten endegerlijke, maar verstandig omdat ding afte plakken he??
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 26 september 2004 @ 18:49:57 #216
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22219806
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:13 schreef Mr. Orange het volgende:
Bij concerten endegerlijke, maar verstandig omdat ding afte plakken he??
Ligt aan het concert. Ik heb ze nooit afgeplakt (tja dat spul moet er ook weer af en dat zag ik minder zitten ). Daarnaast ben ik nooit naar een concert geweest waar mensen aan elkaars tepels lopen te trekken.
Proud Powerpauper
  zondag 26 september 2004 @ 20:25:22 #217
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22221951
quote:
Op zondag 26 september 2004 18:49 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ligt aan het concert. Ik heb ze nooit afgeplakt (tja dat spul moet er ook weer af en dat zag ik minder zitten ). Daarnaast ben ik nooit naar een concert geweest waar mensen aan elkaars tepels lopen te trekken.
Concerten heb ik ook nooit gedaan. Wintersport wel. Ik ben een paar keer voorover geflikkerd met snowboarden en dat gaat uiteindelijk flink pijn doen aan me tepels. De dagen erop heb ik mijn tepels afgeplakt en er ook geen last meer van gehad tijdens het boarden.
Er zijn twee mogelijkheden: of beter gaan boarden of afplakken. Zal in mijn geval de tweede optie blijven ben ik bang.
pi_22223315
Hey mensen..
ik had zo verteld over mijn navelpiercing, nou had ik gister avond een feest en een jongen had al best wat op en die tilt me zo bij men buik om hoog.. hij had z'n handen op mijn piercing. nu is ie helemaal ontstoken..!! .. als ik zit doet ie zeer en als ik loop. :S wat moet ik nu????
Groetjuhsz Mij...
Liefsss..... Kuss
pi_22223417
quote:
Op zondag 26 september 2004 18:49 schreef Nuek het volgende:

[..]

Nee ok. Maar een concert van bijvoorbeeld slayer/slipknot??
kan het aardig heftig aan toe gaan daar.
  zondag 26 september 2004 @ 21:47:09 #220
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22223882
quote:
Op zondag 26 september 2004 21:25 schreef o0Dummie0o het volgende:
Hey mensen..
ik had zo verteld over mijn navelpiercing, nou had ik gister avond een feest en een jongen had al best wat op en die tilt me zo bij men buik om hoog.. hij had z'n handen op mijn piercing. nu is ie helemaal ontstoken..!! .. als ik zit doet ie zeer en als ik loop. :S wat moet ik nu????
Groetjuhsz Mij...
Een glas gekookt water met een halve theelepel zout daarin opgelost ertegenaan houden totdat er geen vuil meer uit komt. Dit 2 a 3 x per dag herhalen. Verder er niet aan komen.
Proud Powerpauper
pi_22224452
quote:
Op zondag 19 september 2004 17:03 schreef WaSTeiL het volgende:
[Verhaal over alcoholhoudende ontsmettingsmiddelen]
Mijn piercer heeft het er ook over gehad dat een alcoholhoudend ontsmettingsmiddel (zoals Sterilon) de wond langer openhoudt, waardoor er sneller weer vuil in komt en het dus (weer) kan gaan ontsteken.
Ik denk dat het om beide redenen zo is, de huid droogt wat uit (en zorgt voor minder toevoer van gezond vocht naar de wond) en houdt de wond langer open (waardoor er snel weer vuil in kan komen)
Ik had voor de verzorging van mijn neus- en wenkbrauwpiercing zalf mee gekregen met (naar ik meen) vitamine A, wat zorgt voor een snellere vernieuwing van je huid (als ik het goed heb, is al weer een tijdje geleden)
I'm only wearing black until they make something darker...
Hand over the chocolate, and nobody gets hurt!
pi_22253804
Uit gesloten topic:
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 09:08 schreef Patriesje het volgende:
Ik heb een tongpiercing laten zeggen zaterdag Ik voelde er niks van, geen ijs etc nodig gehad. ' S avonds gewoon weer uit en helemaal geen dikke tong. Het is nu een halve week geleden en heb helemaal geen pijn gehad, toppie dus Wel raar met kauwen en slikken in t begin, maar dat komt ook wel weer goed
pi_22257769
weet iemand misschien hoelang t duurt voordat ik weer normaal kan eten (met tongpiercing) ik val een beetje af zo
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:09:20 #224
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22264693
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:35 schreef Patriesje het volgende:
weet iemand misschien hoelang t duurt voordat ik weer normaal kan eten (met tongpiercing) ik val een beetje af zo
Ik heb geen moeite gehad met een pizza de eerste avond. Het deed wel pijn maar ik vind pizza gewoon lekker!

Binnen een dag of 3-4 moet de zwelling toch wel zodanig weggetrokken zijn dat je weer normaal een boterham of pasta o.i.d. naar binnen kunt krijgen. Een beetje pijnlijk zal het wel blijven de eerste 1 a 2 wk.
Proud Powerpauper
pi_22265542
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite gehad met een pizza de eerste avond. Het deed wel pijn maar ik vind pizza gewoon lekker!

Binnen een dag of 3-4 moet de zwelling toch wel zodanig weggetrokken zijn dat je weer normaal een boterham of pasta o.i.d. naar binnen kunt krijgen. Een beetje pijnlijk zal het wel blijven de eerste 1 a 2 wk.
Ik heb en had dus geen zwelling, maar tis gewoon wel een kunst om met dat ding te eten! Broodkorsten ofzo gaat echt niet, is te hard.
pi_22270481
Dit is mijn Navel tot nu toe... Hij doet wel heel erg pijn.

Liefsss..... Kuss
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:12:21 #227
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22271667
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:36 schreef o0Dummie0o het volgende:

[afbeelding]
Ewwww... doe alsjeblieft je originele ring of staafje weer in. En ga alsjeblieft met zout water spoelen.
Proud Powerpauper
pi_22271737
quote:

[afbeelding]
euuwww auw!!
pi_22272376
iew dah ziet er best ranzig uit :S lijkt me nie goed hoor...
nog een paar weekjes en dan staat mijn piercing gepland...(navel)
naja dah roep ik nu....waarschijnlijk worden die paar weekjes een paar dagen...kan nie meer wachten
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_22278051
quote:

[afbeelding]
Volgens mij mag dat hartje er nog helemaal niet in...
pi_22281783
Ik pierce altijd gewoon zelf!
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:22:32 #232
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22282113
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:08 schreef Sauruzin het volgende:
Ik pierce altijd gewoon zelf!
Gokje: met een roestige naald die is gesteriliseerd onder een waakvlammetje... goed bezig man!
pi_22282198
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:22 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Gokje: met een roestige naald die is gesteriliseerd onder een waakvlammetje... goed bezig man!
Gewoon ziekenhuisnaalden waar een piercing in kan.
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
pi_22283602
die navelpeircing zit er echt niet goed uit!

Zal er de eerst maanden tenminsten weken een gewoon staafje of ringetje in doen als ik jou was!!

Dit kan nooit goed zijn
pi_22283689
quote:

[afbeelding]
Welkom bij de ik-heb-een-ontzettende-ontsteking-bij-mijn-piercing-club.

Er uit halen, ontsmetten en originele ringetje/staafje er in
pi_22285931
Dat ziet er niet echt gezond uit .

Genoemde adviezen maar opvolgen o0Dummie0o .
pi_22288148
Ik zal even een nieuwe halen... ik ben mijn eerste kwyt... je kunt ze toch wel gewoon krijgen waar je hem hebt laten zetten?
Liefsss..... Kuss
pi_22290318
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:08 schreef o0Dummie0o het volgende:
Ik zal even een nieuwe halen... ik ben mijn eerste kwyt... je kunt ze toch wel gewoon krijgen waar je hem hebt laten zetten?
*kijkt in profiel van dummie
Geboortedatum: 1989-12-23

Niet om t een of ander hoor

pi_22293444
quote:

[afbeelding]
Ik ken je probleem, ik heb het ook gehad. Het was toen wel geheeld, en ik heb door mijn piercer het sieraad erin laten plaatsen, hij heeft me gewaarschuwt, maar ik deed eigenwijs. Het sieraad was te klein, en dat is die van jouw ook. Er moet wat speling inzitten, zodat je gewoon kunt zitten en bewegen zonder dat er druk op komt te staan. Je hebt gewoon een te kleine maat gekocht. Ik heb echt nog veel ergere dingen gehad dan jij. Bij mij ging het op een avond vreselijk bloeden en kwam er allemaal rotzooi uit. Goed schoonmaken, originele sieraad erin doen, en een nieuwe kopen die GROTER is. Dat is mijn advies. Succes ermee.
  woensdag 29 september 2004 @ 20:49:37 #240
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22293495
Bloeden is beter dan een opgezwollen aanhangsel oid. Dan komt iig het vuil eruit. Ik hoef geen foto te zien hoor
Proud Powerpauper
pi_22293504
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:08 schreef o0Dummie0o het volgende:
Ja, dat is het beste, maar vaak ook het duurste. Ik ben gewoon naar een andere winkel gegaan en heb een grotere gekocht. Die erin gedaan, geen problemen meer gehad. Trouwens ook nog nadat de nieuwe erin zit goed schoon blijven houden en desinfecteren.
pi_22293530
quote:
Op woensdag 29 september 2004 20:49 schreef Nuek het volgende:
Bloeden is beter dan een opgezwollen aanhangsel oid. Dan komt iig het vuil eruit. Ik hoef geen foto te zien hoor
haha, ik was zo in paniek dat ik die niet eens heb. Ik rende alleen maar als een kip zonde rkop door m'n kamer het mobiele nummer van mijn piercer draaiend (die natuurlijk niet op nam). Uiteindelijk een poging gedaan m'n ringetje er weer in te doen, maar ik kreeg het bolletje er niet meer op, dus vervolgens ringetje erin gepropt en een grote pleister eroverheen geplakt, volgende dag meteen nieuwe gekocht
pi_22294816
Oke Ik zal morgen meteen even 1 halen Dankjeee
Liefsss..... Kuss
pi_22295017
quote:
Op woensdag 29 september 2004 21:37 schreef o0Dummie0o het volgende:
Oke Ik zal morgen meteen even 1 halen Dankjeee
You're welcome
pi_22295147
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:00 schreef coolbabe het volgende:

Dit is een rook piercing
mooi!

zo'n piercing, daaronder, in dat halve rondje laat maar zeggen, mag dat nog? hoorde dat dat zowiezo niet meer gedaan wordt, ivm teveel risico's.. is dat zo?

[ Bericht 1% gewijzigd door -moi- op 29-09-2004 22:00:43 ]
Strawberry Flavour..
  donderdag 30 september 2004 @ 00:41:25 #246
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22299820
quote:
Op woensdag 29 september 2004 21:50 schreef -moi- het volgende:

[..]

mooi!

zo'n piercing, daaronder, in dat halve rondje laat maar zeggen, mag dat nog? hoorde dat dat zowiezo niet meer gedaan wordt, ivm teveel risico's.. is dat zo?
Nope
Proud Powerpauper
pi_22319124
Ik heb al een nieuwe gehaalt
Liefsss..... Kuss
pi_22356008

Mijn lip ziet er nu zo uit. Ook niet echt goed lijkt me . Doet ook best wel veel pijn . Ben gisteren bij de piercer geweest die zei dat ik het beste nog een week kon wachten met een nieuw ringetje erin doen, maar gisteren zag het er nog niet zo uit en deed het ook geen pijn . Wat kan ik het beste doen..?
pi_22356825
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:26 schreef Sauruzin het volgende:

[..]

Gewoon ziekenhuisnaalden waar een piercing in kan.
En hoe kom je daaraan?
Naar het ziekenhuis gaan,en vragen of ze ook naalden verkopen?
pi_22357179
Ik wil misschien een tongpiercing, hier nog mensen met advies voor me?

En wat ik me afvroeg, kan eigenlijk een piercing met twee rondjes ook tussen je duim en wijsvinger? Lijkt me ook wel geinig
pi_22357222
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:56 schreef Inu het volgende:

En wat ik me afvroeg, kan eigenlijk een piercing met twee rondjes ook tussen je duim en wijsvinger? Lijkt me ook wel geinig
Jah,maar die groeit uit!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:35:00 #252
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22357918
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:56 schreef Inu het volgende:

Twee rondjes?
Proud Powerpauper
pi_22357983
Jah, net als wat je onderop je tong hebt...lijkt mij dat je daarvan het minste last hebt tussen 2 vingers
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 19:41:42 #254
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22358056
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:37 schreef Inu het volgende:
Jah, net als wat je onderop je tong hebt...lijkt mij dat je daarvan het minste last hebt tussen 2 vingers
en bovenop je tong dan?
Proud Powerpauper
pi_22358360
Nej, ik bedoel dat plat rondje dat aan 1 kant van een tongpiercing zit en die dan aan 2 kanten en dat door dat stukje vel tussen je vingers doen
pi_22359144
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:58 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Jah,maar die groeit uit!
inderdaad
een vriend van mij had op die plek een piercing, maar toen ie er uit begon te groeien heeft ie de piercing er maar helemaal uit gehaald
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 20:23:07 #257
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22359170
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:53 schreef Inu het volgende:
Nej, ik bedoel dat plat rondje dat aan 1 kant van een tongpiercing zit en die dan aan 2 kanten en dat door dat stukje vel tussen je vingers doen
Bij de tong zijn dat boven en onder standaard gewoon bolletjes. Wat jij bedoelt zijn labretstuds.
Maarreh... Om uitgroeien tussen de vingers te voorkomen kun je volgens mij het beste meteen in een 2,0 of 2,4mm steken en dat oprekken naar 4mm of ietsje groter. Ik denk dat het dan mee gaat vallen met uitgroeien.
Proud Powerpauper
pi_22359185
Owh, jah idd Ik had wel die piercing in gedachten jah

Maar ik vind de tongpiercing wel mooier dan deze
pi_22391932
Ik heb eens rondgevraagd naar een piercer en een ex van me had een tongpiercing laten zetten (4 jaar geleden ofzo) bij een, bij ons gerespecteerde, piercer, Fu Tattoo in Helmond, maar hij zei dat ze daar pasta op z'n tong smeerde om het een beetje te verdoven. Mocht het toen nog wel of is het verstandiger daar niet heen te gaan?

Weet iemand misschien nog een goede piercer in Utrecht?
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:35:33 #260
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22393207
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 11:24 schreef Inu het volgende:
Ik heb eens rondgevraagd naar een piercer en een ex van me had een tongpiercing laten zetten (4 jaar geleden ofzo) bij een, bij ons gerespecteerde, piercer, Fu Tattoo in Helmond, maar hij zei dat ze daar pasta op z'n tong smeerde om het een beetje te verdoven. Mocht het toen nog wel of is het verstandiger daar niet heen te gaan?

Weet iemand misschien nog een goede piercer in Utrecht?
In Utrecht kan ik je SkinArt aanraden op de Amsterdamse Straatweg.
Er zitten wel meerdere piercingshop, maar eentje die ik je wil afraden is een zaakje vlak bij de Dom in de buurt naast het Museum van speelklok tot pierement. Daar werken ze super onhygienisch en willen ze nog wel eens een blowtje roken voordat jij je laat piercen..

Als je je bij SkinArt wil laten piercen zou ik zelf 's avonds gaan (tussen 6 en 8 geloof ik) of in het weekend aangezien Max dan meestal pierct. Max is echt super. Neemt de tijd voor je en pierct ook nog eens super.
pi_22393238
Ok, thnx
Ik had idd al meer gehoord over die Max jah

Ik zal er strx eens even langsfietsen om te kijken of ik uberhaupt wel een tongpiercing kan hebben
pi_22400536

pi_22402348
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:07 schreef EmmYKuHh het volgende:
[afbeelding]

Waar heb je 'm laten zetten? En deed het wel of geen pijn? En hoe zit het met muziek luisteren? (met oordopjes?).
pi_22408066
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:22 schreef juss het volgende:

[..]

Waar heb je 'm laten zetten? En deed het wel of geen pijn? En hoe zit het met muziek luisteren? (met oordopjes?).
Bij v&d is zo'n nieuwe piercingshop ofzo... en het deed geen pijn.. hetzelfde als gewone gaatjes.. En met oordoppies heb ik nog niet geprobeerd.. nu zit er nog zo'n slotje aan de achterkant.. maar over paar weekjes kan ik dat dingetje daarachter om laten buigen en dan zie je er niks meer van.. kan er ook zkr een oordopje in..
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:15:51 #265
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22409057
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:44 schreef EmmYKuHh het volgende:

[..]

Bij v&d is zo'n nieuwe piercingshop ofzo...
Proud Powerpauper
pi_22409942
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:07 schreef EmmYKuHh het volgende:
[afbeelding]

kei mooi!

ik wil er ook 1, maar de een zegt dat het enorm pijn doet, en lange geneestijd, de ander, zoals jij dus, zegt weer dat het geen pijn deed. Ik ga binnenkort even langs een goede piercingshop, informeren hoe en wat
Strawberry Flavour..
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:58:07 #267
7469 voh
Now without pants!
pi_22414350

Wenkbrauwke. He'k nu 8 maanden, en ben er nog steeds erg blij mee, ook al is hij de laatste tijd een beetje geirriteerd, maarja, dat krijg je als je tijdens het zwemmen in de zee ineens je piercing kwijtraakt. Vooral als er dan een half-ontsmette (er was niet zoveel daar..) reserve-piercing van een vriend van me doorheengejast word. Niet onstoken, maar wel een beetje geirriteerd
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:42:40 #268
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22415080
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:15 schreef Nuek het volgende:

[..]

Word zo'n piercing is dat lelletje van je oor met een kroontje erachter gezet bij een gerenomeerde piercer? Lijkt mij van niet.. zal toch normaal gewoon met een staaf gedaan worden met een stopper aan de achterkant zoals ook bij een labret gebeurd?
Weer een extra reden in dat geval om nooit maar dan ook nooit me ta letn piercen bij de V&D.. (was ik overigens ook helemaal niet van plan.. )
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 11:12:31 #269
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22415631
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 10:42 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Word zo'n piercing is dat lelletje van je oor met een kroontje erachter gezet bij een gerenomeerde piercer? Lijkt mij van niet.. zal toch normaal gewoon met een staaf gedaan worden met een stopper aan de achterkant zoals ook bij een labret gebeurd?
Weer een extra reden in dat geval om nooit maar dan ook nooit me ta letn piercen bij de V&D.. (was ik overigens ook helemaal niet van plan.. )
Ik zei niks Ik dacht het alleen maar...
Proud Powerpauper
pi_22422986
het is niet gepierced maar geschoten
Nog een reden om niet naar de V&D te gaan Haha..
Maar mijn vriendin heeft het ook laten doen.. en die vond het ook geen pijn doen.. en met meisje dat voor ons was vond het ook geen pijn doen Duss...
Ik ben normaal nogal kleinzerig.. dus voor pijn hoef je niet bang te zijn..
Maar ik hoor van iedereen achteraf dat het kei gevaarlijk is
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:41:50 #271
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22423607
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 17:08 schreef EmmYKuHh het volgende:
het is niet gepierced maar geschoten
Nog een reden om niet naar de V&D te gaan Haha..
Maar mijn vriendin heeft het ook laten doen.. en die vond het ook geen pijn doen.. en met meisje dat voor ons was vond het ook geen pijn doen Duss...
Ik ben normaal nogal kleinzerig.. dus voor pijn hoef je niet bang te zijn..
Maar ik hoor van iedereen achteraf dat het kei gevaarlijk is
Wat doe je dan in een piercingtopic?
Proud Powerpauper
pi_22425568
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 10:42 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Bij de V&D claimen ze dus dat ze daar een apparaat gebruiken wat langzamer schiet, zodat je kraakbeen niet splintert. Ik heb daar eerder wat over gevraagd in dit topic, wat jullie daarvan afwisten. Ik heb toen zelf ook bij de V&D gezegd dat dat niet goed kan zijn, maar dat is volgens hen niet waar.
pi_22425728
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 19:13 schreef juss het volgende:

[..]

Bij de V&D claimen ze dus dat ze daar een apparaat gebruiken wat langzamer schiet, zodat je kraakbeen niet splintert. Ik heb daar eerder wat over gevraagd in dit topic, wat jullie daarvan afwisten. Ik heb toen zelf ook bij de V&D gezegd dat dat niet goed kan zijn, maar dat is volgens hen niet waar.
Er is wel meer mis met die piercing afdeling van de V&D en echt niet alleen dat "langzame" pistool :s
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:26:28 #274
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22428757
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 19:22 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Er is wel meer mis met die piercing afdeling van de V&D en echt niet alleen dat "langzame" pistool :s
Ten eerste is zo'n pistool gewoonweg niet hygienisch omdat niet alle onderdelen los gekoppeld kunnen worden en ten tweede kan men met zo'n pistool nooit precies mikken waar het gaatje moet komen.
Ten derde is schieten not done in kraakbeen...
Proud Powerpauper
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:30:42 #275
105196 Prozac5
Me,Myself and I
pi_22428885
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:26 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ten eerste is zo'n pistool gewoonweg niet hygienisch omdat niet alle onderdelen los gekoppeld kunnen worden en ten tweede kan men met zo'n pistool nooit precies mikken waar het gaatje moet komen.
Ten derde is schieten not done in kraakbeen...
Hmmz, mijn traguspierc is eveneens met een 'pistool' geschoten maar heb er geen probs aan ondervonden
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:33:37 #276
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22428978
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:30 schreef Prozac5 het volgende:

[..]

Hmmz, mijn traguspierc is eveneens met een 'pistool' geschoten maar heb er geen probs aan ondervonden
Daar kan men over blijven discussieren. Het 'Goh... Bij mij geen problemen en meteen geheeld blablabla...' Maar het zal je maar gebeuren dat de boel gaat ontsteken of dat er een stuk wild vlees gaat groeien in alle richtingen uit, of je oor raakt totaal misvormd... of je loopt een lekkere Hepatitis op. Als je naar een goeie piercingshop gaat heb je hier gewoon veel minder risico op. Is dat het geld niet waard?

Daarnaast zie je vaak dat als het misgaat men wel de piercingshop weet te vinden en daar advies ingewonnen wordt. Vreemd he?
Proud Powerpauper
pi_22433597
Ik was ooit als 16 jarige zo dom het knopje in mijn kraakbeen te laten schieten.
zwaar ontstoken, zwart gaatje, haar erdoorheen geschoten, jaren een bultje gehad op de plek waar 'geschoten' was...
Tis een wonder dat het niet erger was.
Heb het al eens eerder gezegd, maar nog maar es dan.
Kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Geloof me, je wilt NIET dat het fout gaat.
pi_22436963
Het kan ook goed gaan. Ik heb nu boven in 1 oor 2 gaatjes langs elkaar allebei geschoten. Echt bijna geen pijn aan gehad. En het ziet er netjes uit.
pi_22437455
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 08:43 schreef Riann het volgende:
Het kan ook goed gaan. Ik heb nu boven in 1 oor 2 gaatjes langs elkaar allebei geschoten. Echt bijna geen pijn aan gehad. En het ziet er netjes uit.
ja hehe.. tuurlijk gaat het wel eens helemaal goed, maar de kans op ontstekingen is wel veel groter dan als je het laat piercen..
Strawberry Flavour..
pi_22460726
Kheb gister me tongpiercing laten omwisselen. Hij is nu roze en van kunsstof (beter voor de tandjes ) en heeft een veel kleiner staafje. Zit dus echt veel beter. Eigenlijk zou k een foto moeten hebben, maar die komt vast nog wel
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:20:35 #281
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22462543
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 09:01 schreef Patriesje het volgende:
Kheb gister me tongpiercing laten omwisselen. Hij is nu roze en van kunsstof (beter voor de tandjes ) en heeft een veel kleiner staafje. Zit dus echt veel beter. Eigenlijk zou k een foto moeten hebben, maar die komt vast nog wel
Hou voor de zekerheid altijd een reserve piercing bij je als je één van kunstof inhebt. Heb je een keer een verkeerde kauwreflex en je bijt hem kapot dan heb je altijd nog wat extra achter de hand. Gezien de snelheid waarmee een tongpiercing geneest kan het wel eens handig zijn.
pi_22474548
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:20 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Hou voor de zekerheid altijd een reserve piercing bij je als je één van kunstof inhebt. Heb je een keer een verkeerde kauwreflex en je bijt hem kapot dan heb je altijd nog wat extra achter de hand. Gezien de snelheid waarmee een tongpiercing geneest kan het wel eens handig zijn.
Daar zou ik nog aan toe willen voegen: eet GEEN KAUWGOM. Ik deed dit op lowlands toen ik net een plastic balletje erin had zitten na maanden een stalen gehad te hebben. Ik kreeg het er niet meer vanaf en heb het balletje weg moeten gooien. Oppassen dus...
  donderdag 7 oktober 2004 @ 20:51:51 #283
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22475006
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:35 schreef Camoth het volgende:

[..]

Daar zou ik nog aan toe willen voegen: eet GEEN KAUWGOM. Ik deed dit op lowlands toen ik net een plastic balletje erin had zitten na maanden een stalen gehad te hebben. Ik kreeg het er niet meer vanaf en heb het balletje weg moeten gooien. Oppassen dus...
Of van die overheerlijke carameltoffees
Proud Powerpauper
pi_22475023
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:51 schreef Nuek het volgende:

[..]

Of van die overheerlijke carameltoffees
Mja....die ook vermijden
pi_22476381
Kweet niet of het normaal is, maar heb mijn piercing (in het oor) nu toch al wel 1,5 maand. Maar het is nog niet 'genezen' Soms is het oor nog heet en rood van kleur. En kan ik het niet bewegen. Ook moet ik elke dag de korstjes eraf halen. Ben ermee bij de piercer geweest en die zegt gewoon laten zitten en schoon maken.

Is het normaal dat het zo lang duurt voordat ik de piercing zonder pijn kan bewegen?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 22:32:39 #286
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22477637
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 21:38 schreef Doagere het volgende:
Kweet niet of het normaal is, maar heb mijn piercing (in het oor) nu toch al wel 1,5 maand. Maar het is nog niet 'genezen' Soms is het oor nog heet en rood van kleur. En kan ik het niet bewegen. Ook moet ik elke dag de korstjes eraf halen. Ben ermee bij de piercer geweest en die zegt gewoon laten zitten en schoon maken.

Is het normaal dat het zo lang duurt voordat ik de piercing zonder pijn kan bewegen?
Ja, dat is vrij normaal. Kan 3-4 mnd duren eer het helemaal genezen is.
Proud Powerpauper
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 10:42:48 #287
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22485360
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 21:38 schreef Doagere het volgende:

Bij mij heeft het een jaar geduurd voor hij echt genezen was. Je hebt dus nog ff te gaan
pi_22488849
Bij mij heeft het idd ook een tijdje geduurt, maar ik heb nooit echt korstjes gehad. Wel heb ik een hele tijd niet op dat oor kunnen liggen ensow Maar bij mij was het geschoten en het is goed uitgepakt, ik heb niet eens een bultje achter m'n oor, terwijl een vriendin van me, die het ook heeft laten schieten er wel heel veel last van heeft gehad...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:02:13 #289
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_22493188
Okee, ik heb een vreseljk domme vraag, maar ik hoop dat iemand me kan helpen. Heb al in geen 15 jaar meer oorbellen gedragen en van het weekend besloot ik om maar weer 's te proberen of ik uberhaupt nog oorbellen in kon of dat ze waren dichtgegroeid. Na 15 jaar dacht ik eerlijk gezegd dat ik opeens nieuw moest laten schieten en zo'n stom zweerknopje in moest.
Maar... mijn linkergaatje is open, kan dus zo een oorbel in!! Rechterkant is wat moeilijker, ik kan 'm van voren wel een beetje erin duwen maar dan niet verder. Kan ik nu gewoon, tanden op elkaar, en doorduwen, of beter maar opnieuw laten schieten en dan zes weken met zo'n immens lelijk ding lopen?

Ik weet dat dit het piercing topic is, maar wellicht hebben jullie ook wel verstand van andere gaatjes..
Money talks, Bullshit walks!
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:07:42 #290
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22493288
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:02 schreef Kiki het volgende:
Okee, ik heb een vreseljk domme vraag, maar ik hoop dat iemand me kan helpen. Heb al in geen 15 jaar meer oorbellen gedragen en van het weekend besloot ik om maar weer 's te proberen of ik uberhaupt nog oorbellen in kon of dat ze waren dichtgegroeid. Na 15 jaar dacht ik eerlijk gezegd dat ik opeens nieuw moest laten schieten en zo'n stom zweerknopje in moest.
Maar... mijn linkergaatje is open, kan dus zo een oorbel in!! Rechterkant is wat moeilijker, ik kan 'm van voren wel een beetje erin duwen maar dan niet verder. Kan ik nu gewoon, tanden op elkaar, en doorduwen, of beter maar opnieuw laten schieten en dan zes weken met zo'n immens lelijk ding lopen?

Ik weet dat dit het piercing topic is, maar wellicht hebben jullie ook wel verstand van andere gaatjes..
Mocht je het willen laten schieten dan is er een grote kans op een 'dubbel' gaatje. Als je het laat piercen komt het precies op de plaats waar jij je 'oude' gaatje had. Daarbij zijn de piercingsieraden heel erg leuk (in mijn optiek) en blabla hygiene
Proud Powerpauper
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:13:55 #291
18917 Kiki
pi_22493407
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:07 schreef Nuek het volgende:

[..]

Mocht je het willen laten schieten dan is er een grote kans op een 'dubbel' gaatje. Als je het laat piercen komt het precies op de plaats waar jij je 'oude' gaatje had. Daarbij zijn de piercingsieraden heel erg leuk (in mijn optiek) en blabla hygiene
Maar als ik nou vanavond al oorbelletjes in wil...?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:16:51 #292
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22493475
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:13 schreef Kiki het volgende:

[..]

Maar als ik nou vanavond al oorbelletjes in wil...?
Dan heb je nog een 40 minuten om bij de piercingshop te komen
Proud Powerpauper
pi_22493614
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:16 schreef Nuek het volgende:

[..]

vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:24:05 #294
18917 Kiki
pi_22493654
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:16 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dat worden dus geen oorbellen vanavond..! Maar.. ik kan 'm beter niet zelf doordrukken? Ik heb het gevoel dat ie maar een beetje nodig heeft, maar ik ben zo bang voor zweren enzo.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:28:57 #295
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22493762
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:24 schreef Kiki het volgende:

[..]

Dat worden dus geen oorbellen vanavond..! Maar.. ik kan 'm beter niet zelf doordrukken? Ik heb het gevoel dat ie maar een beetje nodig heeft, maar ik ben zo bang voor zweren enzo.
Als je bang bent voor zweren doe je het niet. Als je zweren leuk en lekker vindt kun je het proberen.
Je maakt een wondje en gaat daar een niet-steriel iets doorheendrukken... muah.. probeer het zou ik zeggen
Proud Powerpauper
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:32:24 #296
18917 Kiki
pi_22493843
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:28 schreef Nuek het volgende:

[..]

Als je bang bent voor zweren doe je het niet. Als je zweren leuk en lekker vindt kun je het proberen.
Je maakt een wondje en gaat daar een niet-steriel iets doorheendrukken... muah.. probeer het zou ik zeggen
Je hebt gelijk, ik blijf er mooi vanaf. Ga morgen wel even naar de gaatjesmaker.
pi_22509353
zo'n piercing onder je lip (daar is toch zo;n naam voor??)

# Moet daar net als een tongpiercing eerst ook een langer staafje in?? (xag iemand waar et bolletje eruit stak als een paddestoel -> lelijk)
# Wordt het dik>?
# Kunje er in het begin net zo beroerd van eten als tongpiercing (Ik kreeg nix naar binnen)
#Wat kost het??

[ Bericht 3% gewijzigd door Subsonik op 09-10-2004 13:10:48 (iets vergeten) ]
hoi
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 13:49:54 #298
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22510074
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 12:53 schreef Subsonik het volgende:
zo'n piercing onder je lip (daar is toch zo;n naam voor??)

# Moet daar net als een tongpiercing eerst ook een langer staafje in?? (xag iemand waar et bolletje eruit stak als een paddestoel -> lelijk)
# Wordt het dik>?
# Kunje er in het begin net zo beroerd van eten als tongpiercing (Ik kreeg nix naar binnen)
#Wat kost het??
Labret, gaat een langer staafje in idd omdat het enigszins kan opzwellen. Kun je gewoon mee eten (maar ieder spreekt voor zich )
Wat het kost zul je na moeten vragen bij je piercer. Tussen de 40 en 70 euro iig.
Proud Powerpauper
pi_22516202

Dit is mijnes dan
Booh, you whore.
pi_22517570
JAAH mensen !!
Vandaag was DE dag voor mij
ik heb lang getwijfeld (vooral omdat mijn vriend en ouders er nogal op tegen waren) maar ik heb de knoop doorgehakt... Ik heb EINDELIJK mijn navelpiercing...
er zit nu nog een mooie grote witte pleister op dus ik heb hem zelf niet gezien nadat tie erin zat...

Piercen deed helemaal geen pijn had ik nie verwacht...
is trouwens gebeurd bij Body MX in Breda
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_22519080
Coooowl Geloof mij, je zult er nog heel lang plezier van hebben! Wat voor ontsmettingsmiddelen heb je erbij? De pleister mag er als het goed is 2 uur op zitten, dan eraf (bij mij tenminste)
Booh, you whore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')