abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21931672
Ik weet dat bij de juwelier de gaatjes er hard in word geschoten, zodat het kraakbeen gaat splinteren, maar nu heb ik gehoord dat er ook een ander schietding is, wat langzamer gaat? Kan iemand hier wat over vertellen?

Overigens is er hier wel een user die de rookpiercing heeft, staat in 1 van de vorige delen.
  maandag 13 september 2004 @ 21:13:39 #152
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21932289
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:50 schreef juss het volgende:
Ik weet dat bij de juwelier de gaatjes er hard in word geschoten, zodat het kraakbeen gaat splinteren, maar nu heb ik gehoord dat er ook een ander schietding is, wat langzamer gaat? Kan iemand hier wat over vertellen?

Overigens is er hier wel een user die de rookpiercing heeft, staat in 1 van de vorige delen.
Het gaat niet alleen om de snelheid, maar ook om de materialen waar mee gewerkt word. Een juwelier werkt nooit met naalden, maar met staafjes van oorbellen met enigsins een puntje. Een naald bij de piercer daar en tegen maakt een sneetje in het kraakbeen.
Ook al duw je met dezelfde snelheid als een normale piercing een staafje door je kraakbeen, je krijgt hem (naast de extra pijn vanwege de extra druk die gezet moet worden) nooit zo mooi als met een goede naald.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_21932520
hoi hoi ikke ben hier nog niet zo lang maar ik wou even wat over mijn navelpiercing zeggen:

Ik heb hem nu ongeveer 2 maand en ik heb er al een andere in... ik weet dat het niet goed is maar ik kon het niet laten.. ik heb hem in heerenveen laten zetten bij de piercingshop. ze zijn daar echt heel erg schoon naar mijn weten.... alles zit in een nieuwe verpakking de piercings zijn helemaal schoon... en ze maken eerst een stukje van je navel schoon... daarna hebben ze een kleine lineaal om het midden te zoeken en dan zetten ze daar met stift een kruisje en dan pakken ze een klem uit een nieuwe verpakking en daar doen ze een elastiekje om en dan zetten ze die om het bovenste van je navel en een stukje erin en dan pakken ze een naald met een buisje erom heen uit een nieuwe verpakking en dan moet je gaan liggen op een soort bank end an duwen ze m der door heen.. en het buisje blijft er even inzitten en dan doen ze daar de navelpiercing door en dan trekken ze het buisje er weer uit. maar mijn navelpiercing is niet ontstoken ofzo... het gaat verder heel goed. wie weet of dit nou schoon is of niet?? ik weet er zelf niets van eigenlyk.. ik ken niet veel mensen die een navelpiercing hebben duz ik wil eigenlijk iemand vragen om informatie.. wie weet er meer over???
Groetjes Joke...
Liefsss..... Kuss
  maandag 13 september 2004 @ 21:28:41 #154
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21932686
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:21 schreef o0Dummie0o het volgende:
wie weet of dit nou schoon is of niet??
Ik weet niet wat je bedoelt eigenlijk... De manier van werken? Of hoe je piercing nu is?
Proud Powerpauper
pi_21932755
De manier van werken...
Liefsss..... Kuss
  maandag 13 september 2004 @ 23:02:15 #156
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21935525
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:31 schreef o0Dummie0o het volgende:
De manier van werken...
De manier van werken is redelijk normaal als ik het zo lees.
Houd er wel rekening mee dat je een navelpiercing erg goed schoon moet houden. Een heleboel mensen weten niet dat een navelpiercing de meeste zorg nodig heeft van allemaal, want als het gaat ontsteken loop je een enorm risico. De buikholte is namelijk een zeer gevoelig stukje lichaam voor infecties. Gaat het mis dan kan het erg mis gaan.
Gaat het dus ontsteken loop er dan niet te lang mee rond, maar ga gewoon voor advies naar de piercer terug. Een goede piercingsalon vraagt ook geen geld voor het terugkomen.
pi_21940920
oke... ik houd hem goed schoon ik heb er zalf bij gekregen en je moet zout in warm water oplossen en dat moet je er over heen enso doen... ik weet niet of dat allemaal klopt??? en is het waar dat je geen alcohol producten ( ik bedoel ontsmettings producten zoals sterilon ) mag gebruiken om het schoon te houden?? dat lijkt mij juist goed omdat het ontsmet.. weet je misschien daar ook wat meer van??
Liefss... Joke
Liefsss..... Kuss
pi_21941644
en hij jeukt ook.. hoe kan dat?? is dat een teken dat ie aan het helen is ?? of is het iets verkeerds??
Liefsss..... Kuss
  dinsdag 14 september 2004 @ 12:27:55 #159
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21943207
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:18 schreef o0Dummie0o het volgende:
oke... ik houd hem goed schoon ik heb er zalf bij gekregen en je moet zout in warm water oplossen en dat moet je er over heen enso doen... ik weet niet of dat allemaal klopt??? en is het waar dat je geen alcohol producten ( ik bedoel ontsmettings producten zoals sterilon ) mag gebruiken om het schoon te houden?? dat lijkt mij juist goed omdat het ontsmet.. weet je misschien daar ook wat meer van??
Liefss... Joke
Alcohol droogt het wondje uit en dat is niet goed. Daarnaast ontsmet het te veel.
Jeuken is goed in de meeste gevallen. Ik heb mij bijvoorbeeld gisteren gesneden in mijn tepel met scheren en dat jeukt als een idioot, maar het geneest wel. Rustig vanaf blijven en schoonmaken op een frequentie zoals je aangeraden is door de piercer.
pi_21943676
Okee... dan volg ik dus de adviesen van me moeder niet meer met haar sterilon ik heb onderaan de piercing van dat witte spul das geen pus en et wil er ook nie af komt dat dan door de sterilon?? en ik heb ook zalf gekregen van de piercingshop... het is gelig... kan dat kloppen of heeft elke piercingshop weer andere dingen voor de piercing??
Bedankt i.i.g.

Liefs Joke
Liefsss..... Kuss
pi_21950889
nog even over het zout.
moet het gwoone zout zijn of speciaal zout zoals zeezout??
Groetjes joke
Liefsss..... Kuss
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:55:59 #162
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21951959
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:04 schreef o0Dummie0o het volgende:
nog even over het zout.
moet het gwoone zout zijn of speciaal zout zoals zeezout??
Groetjes joke
Je kunt ook het edit-knopje gebruiken als je iets wilt toevoegen. Beiden is goed, zowel zeezout als gewoon zout. In keukenzout wordt jodium toegevoegd en dat is natuurlijk ook niet verkeerd.
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 12:51 schreef o0Dummie0o het volgende:
Okee... dan volg ik dus de adviesen van me moeder niet meer met haar sterilon ik heb onderaan de piercing van dat witte spul das geen pus en et wil er ook nie af komt dat dan door de sterilon?? en ik heb ook zalf gekregen van de piercingshop... het is gelig... kan dat kloppen of heeft elke piercingshop weer andere dingen voor de piercing??
Bedankt i.i.g.

Liefs Joke
Is sterilon jou geadviseerd door je piercer? Zoja... slechte piercer. Zonee... waarom doe je het dan?
Ik weet niet wat het wel kan zijn als het geen pus is. Een stukje vel wat over is misschien? Dat gaat er vanzelf af. Ook weet ik niet wat voor zalf je hebt gekregen. Is het misschien iets met antibiotica? Veel shops geven geen zalf mee. Dus bel effe met die shop als je wilt weten wat het exact is.
Proud Powerpauper
pi_21955620
neeh mijn moeder zei dat sterilon wel kon... najah oke.. heb ik opgevolgd... fout dus...
najah het is gelige zalf ik zal wel eens bellen wat voor zalf het is.. najah oke ik gebruik zelf de zeezout en het bevalt me wel:)
Heel erg bedankt
Liefsss..... Kuss
pi_21977156
Even misschien een vreemde vraag; Als je een lippiercing neemt (een staafje bijv), kun je daar dan later ook een ringetje in doen? Ik gok van wel, maar je weet het niet natuurlijk
  woensdag 15 september 2004 @ 20:23:58 #165
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21977477
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:13 schreef Camoth het volgende:
Even misschien een vreemde vraag; Als je een lippiercing neemt (een staafje bijv), kun je daar dan later ook een ringetje in doen? Ik gok van wel, maar je weet het niet natuurlijk
Dat ligt aan de plaatsing vam het ringetje. Andersom dito.
Proud Powerpauper
  woensdag 15 september 2004 @ 20:24:45 #166
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21977514
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:13 schreef Camoth het volgende:
Ligt eraan hoe hij gezet word. Bij mijn vriendin is het bijna niet mogelijk aangezien hij relatief laag gezet is onder haar lip (op aanraden aangezien het mooier staat). Hierdoor zou ze een grote ring moeten dragen wat geen gezicht is. In de meeste gevallen kan je aangeven dat je in de toekomst ook een ringetje wil dragen en dan houden ze daar rekening mee.
Ik vind (persoonlijk) dat een knopje (staafje) vlak onder je lip alleen niet zo heel erg mooi staan aangezien hij ook nog wel eens al puistje gezien kan worden. Maar het is mogelijk (wel afhankelijk van je plaatsing van je lippen, maar je piercer kan daar uitsluitsel over geven).
pi_21977669
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:23 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dat ligt aan de plaatsing vam het ringetje. Andersom dito.
De reden dat ik het wil is omdat ik een staafje beter kan verdedigen op m'n werk dan een ringetje. Ik wil eerst een staafje zodat iedereen er een beetje aan kan wennen (ja, ik weet het, dat er nog mensen bestaan die daaraan moeten WENNEN, maargoed ) en dan als het goed geheeld is een ringetje, want dat vind ik het mooiste. Bedankt anyway
pi_22015969
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:18 schreef o0Dummie0o het volgende:
Liefss... Joke
Zout in water enzo Het enige wat ik voor m'n navelpiercing gebruik is Sterilon en Eucerin zeep, en dat gaat al 4 weken goed want hij is nog niet ontstoken Overigens mag er na 4 weken ofzo al een nieuw staafje in hoor dacht ik, een vriendin van mij deed het na 3 weken en die heeft nergens last van, nooit ontstoken ofzo
Booh, you whore.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:56:02 #169
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22016679
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:24 schreef Inevitable16 het volgende:

[..]

Zout in water enzo Het enige wat ik voor m'n navelpiercing gebruik is Sterilon en Eucerin zeep, en dat gaat al 4 weken goed want hij is nog niet ontstoken Overigens mag er na 4 weken ofzo al een nieuw staafje in hoor dacht ik, een vriendin van mij deed het na 3 weken en die heeft nergens last van, nooit ontstoken ofzo
Heb je dit topic of de vorige delen al eens gelezen? Ik denk van niet namelijk. Daar word door iedereen Sterilion afgeraden aangezien dit de wond uitdroogt en de duur van de genezing kan verlengen. Ik mag ook niet hopen dat je piercer deze heeft meegegeven of heeft aangeraden want dan zou ik voor de volgende keer op zoek gaan naar een andere piercer aangezien geen enkele gerespecteerde piercer nog sterilion meegeeft.
Voor een piercing moet je nou eenmaal niet van de agressieve stoffen nemen en sterilion is daar 1 van. Perfect om een wond te ontsmetten na een val van je fiets bijvoorbeeld, maar absoluut niet voor een piercing.
pi_22026563
Of ik dit topic heb doorgelezen? Denk het wel. Vervelende is, is dat ik vandaag ben begonnen met lezen van de topics en een maand terug de piercing heb laten zetten Ik heb zélf Sterilon aangeschaft, en geen last van uitgedroogde wonden enzo.
Booh, you whore.
  zaterdag 18 september 2004 @ 01:14:06 #171
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22030835
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 21:57 schreef Inevitable16 het volgende:
Of ik dit topic heb doorgelezen? Denk het wel. Vervelende is, is dat ik vandaag ben begonnen met lezen van de topics en een maand terug de piercing heb laten zetten Ik heb zélf Sterilon aangeschaft, en geen last van uitgedroogde wonden enzo.
Ik denk van niet (qua gelezen). Er is nl. nooit van uitgedroogde wonden gesproken. Sterilon houdt de wond langer open dan nodig is.
Proud Powerpauper
pi_22044098
Lees WaSTeiL's reactie eens
Booh, you whore.
pi_22044771
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:18 schreef _Hakkie_ het volgende:
Iemand ervaring met een rookpiercing? Ik heb links een traguspiercing laten zetten, in maart, en nu wil ik rechts graag een rookpiercing. Hoe zeer doet het en hoelang doet de piercing erover om te genezen?
ik heb ervaring
zie oud piercingtopic:

[Centraal] piercings deel 3 tekstje 1
[Centraal] piercings deel 3 tekstje 2
  zaterdag 18 september 2004 @ 20:55:21 #174
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22044800
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:25 schreef Inevitable16 het volgende:
Nee.
Proud Powerpauper
pi_22047436
Dan moet je ook niet zeiken.
Booh, you whore.
pi_22050023
Ik heb mijn wenkbrauwpiercing 2 weken elke dag 2 keer schoongemaakt met sterilon, dat is me aangeraden door de piercer . Ik had wel zo'n papier meegekregen waar het absoluut afgeraden werd, maar ik had zoiets van ach die man zal het wel niet voor niks zeggen...maar hij is nu (na 2 maand) niet meer geirriteerd, maar ik moet er ook nog geen nieuwe piercing indoen want anders word ie wat dikkig/rood...naja, afwachten maar
  zondag 19 september 2004 @ 01:35:17 #177
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22050509
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 22:59 schreef Inevitable16 het volgende:
Dan moet je ook niet zeiken.
Als jij beter had gelezen wist je dat Wasteils' reacties niet immer stroken met die van mij. Newbie.
Proud Powerpauper
  zondag 19 september 2004 @ 17:03:26 #178
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22060834
quote:
Op zondag 19 september 2004 01:35 schreef Nuek het volgende:

[..]

Als jij beter had gelezen wist je dat Wasteils' reacties niet immer stroken met die van mij. Newbie.
Klopt je hebt gelijk dat we niet altijd dezelfde mening delen, maar het betekend niet altijd dat je ook gelijk hebt. Als je ook de vorige delen nog eens had teruggelezen had je gezien dat ilk meerdere malen over het uitdrogen van de wond heb gesproken.
Maar voor jou als piercer nogmaals de uitleg. Eigenlijk wel vreemd dat ik dit jou nog moet vertellen als zijnde master piercer en alles weter.

Het probleem van elke alcoholhoudende substantie dat het zorgt voor een hogere mate van verdamping van het huideigen vocht (indien gesmeerd op de huid natuurlijk).
Iedereen heeft op school wel eens het proefje gedaan met iets van alcohol op de vinger en dan erop blazen. De temperatuur voelt ineens dan erg koud aan. Reden: verdamping van de alcohol en water in de huid (in mindere mate).
I.g.v. een wond (piercing) is de mate van verdamping van het vocht vele mate groter aangezien de wond direct in contact staat met de buitenlucht. Door er alcohol op te smeren zal het normale verdampingsproces alleen maar verhoogt worden met als gevolg uitdroging van de wond.

Bij een wond die ontsmet dient te worden i.g.v. een ongelukje kan het absoluut geen kwaad en is het alleen maar nodig aangezien het ontsmet dient te worden, maar met een gezette piercingwond is dat absoluut niet het geval en is alcohol uit den boze voor een spoedige genezing van de wond.
  zondag 19 september 2004 @ 17:30:24 #179
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22061417
quote:
Op zondag 19 september 2004 17:03 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Klopt je hebt gelijk dat we niet altijd dezelfde mening delen, maar het betekend niet altijd dat je ook gelijk hebt. Als je ook de vorige delen nog eens had teruggelezen had je gezien dat ilk meerdere malen over het uitdrogen van de wond heb gesproken.
Maar voor jou als piercer nogmaals de uitleg. Eigenlijk wel vreemd dat ik dit jou nog moet vertellen als zijnde master piercer en alles weter.

Het probleem van elke alcoholhoudende substantie dat het zorgt voor een hogere mate van verdamping van het huideigen vocht (indien gesmeerd op de huid natuurlijk).
Iedereen heeft op school wel eens het proefje gedaan met iets van alcohol op de vinger en dan erop blazen. De temperatuur voelt ineens dan erg koud aan. Reden: verdamping van de alcohol en water in de huid (in mindere mate).
I.g.v. een wond (piercing) is de mate van verdamping van het vocht vele mate groter aangezien de wond direct in contact staat met de buitenlucht. Door er alcohol op te smeren zal het normale verdampingsproces alleen maar verhoogt worden met als gevolg uitdroging van de wond.

Bij een wond die ontsmet dient te worden i.g.v. een ongelukje kan het absoluut geen kwaad en is het alleen maar nodig aangezien het ontsmet dient te worden, maar met een gezette piercingwond is dat absoluut niet het geval en is alcohol uit den boze voor een spoedige genezing van de wond.
Dan zijn we er toch beiden over eens dat sterilon slecht is? Of zie ik dat fout, meneer?
Ik vind het trouwens heel erg flauw hoe jij t.o.v. mij doet. Ik behandel jou toch ook met respect. Is het dan moeilijk om op dezelfde manier iemand anders te behandelen? Erg kinderachtig.
Proud Powerpauper
pi_22062013
quote:
Op zondag 19 september 2004 17:30 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dan zijn we er toch beiden over eens dat sterilon slecht is? Of zie ik dat fout, meneer?
Ik vind het trouwens heel erg flauw hoe jij t.o.v. mij doet. Ik behandel jou toch ook met respect. Is het dan moeilijk om op dezelfde manier iemand anders te behandelen? Erg kinderachtig.
Jij behandelt de persoon in kwestie ook niet zo "fijn" hoor. Meteen lopen smijten met het woord 'newbie' om diegenen maar even flink aan zijn verstand te peuteren dat diegene een totale noob is op het forum, met lezen en piercings.

Ik heb geen zin in een discussie of ruzie, maar ik vind wel dat je moet weten hoe jij ook overkomt tegenover iemand anders. "Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden", zoiets was het toch?
  zondag 19 september 2004 @ 18:05:17 #181
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22062176
quote:
Op zondag 19 september 2004 17:30 schreef Nuek het volgende:

[..]

ik quote:
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 01:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik denk van niet (qua gelezen). Er is nl. nooit van uitgedroogde wonden gesproken. Sterilon houdt de wond langer open dan nodig is.
Terwijl ik 2 berichtjes boven je net tik dat sterilon de wond uitdroogt.
Hierop reageert de persoon die het vroeg over sterilion aan jou het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:25 schreef Inevitable16 het volgende:
Jij dan reageert met het volgende berichtje:
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:55 schreef Nuek het volgende:
Nee.
en later met:
quote:
Op zondag 19 september 2004 01:35 schreef Nuek het volgende:

Dan lees ik dat als: waarom zou ik nog goed teruglezen wat wasteil geschreven heeft want we delen toch vrijwel nooit dezelfde mening dus waarom zou hij nu wel gelijk hebben.

Je moet voor de grap eens dit hele deel eens doorlezen en met wat voor toon je in dit topic bezig bent. Op dit moment ben ik nog 1 van de weinige die tegengas geeft want de rest is weggevlucht uit deze topics en durft geen antwoord meer te geven op vragen van mensen hier.

Dat we de mening delen dat Sterilon slecht is klopt, maar dat er misschien een verduidelijking is voor het openblijven van de wond had je misschien niet gezien. Uitdroging van de wond is gewoon 1 van de zaken van sterilon waarom je het niet moet gebruiken, maar zeg dat dan i.p.v. reageert met: "Ik denk van niet (qua gelezen). Er is nl. nooit van uitgedroogde wonden gesproken. Sterilon houdt de wond langer open dan nodig is."

Hopelijk komt dit een beetje over zoals ik het bedoel. Beetje moeilijk uit te leggen, maar probeer wat genuanceerder richting de personen in dit topic te reageren, want we zijn hier om te helpen of een goed onderbouwde discussie te voeren, maar niet om elkaar de grond in te trappen (geldt voor mij overigens ook)
pi_22064628
Nuek, ik leg het dan nu even uit. Jij zei: "Er is nl. nooit van uitgedroogde wonden gesproken.". Maar dat is er wel, lees Wasteil's reactie maar eens boven mij, HIJ had het over uitgedroogde wonden. Dus ik wijs je erop dat je zijn reactie erover moet lezen, dat jij dan kinderachtig gaat doen met 'Nee.' En dan noem je Wasteil kinderachtig

Ontopic: Ik heb nu idd vernomen dat Sterilon slecht voor je is, maar ik las dit topic ook pas voor het eerst een paar dagen geleden, en ik heb die piercing nu al een maand, dus veel kan ik er niet meer aan doen? Even voor de duidelijkheid: Als ik dit topic vóór het zetten van die piercing had gelezen, had ik natuurlijk geen Sterilon gekocht met me vriendin bij de drogist. Het was op haar aanraden, dusja.. kun je er nog veel aan doen nu eigenlijk dan?
Booh, you whore.
  zondag 19 september 2004 @ 20:03:05 #183
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22064825
Alsjeblieft zeg. Ik ben niet bot maar duidelijk.
Verder heb ik over jouw sterilonpost heengelezen (aangezien mijn browser niet goed laadt) wat menigeen overkomt en was ik van mening dat Inevitable16 meerdere topics had gelezen.

Weet je, het maakt me niets uit wat je zegt. Ik wil best een discussie aan gaan hoe een piercing het beste te zetten is en hoe de nabehandeling het meest vooruitstrevend is. Ik ga iig niet in discussie met jou over mijn postgedrag. Ik doe dat ook niet over jou. Ik blijf je mede dankzij je laatste post kinderachtig vinden. Je hebt het over 'elkaar de grond in trappen', kijk dan eerst eens naar jezelf.

Kan het nu weer ontopic?
Proud Powerpauper
  zondag 19 september 2004 @ 20:13:36 #184
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22065073
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:03 schreef Nuek het volgende:
Alsjeblieft zeg. Ik ben niet bot maar duidelijk.
Verder heb ik over jouw sterilonpost heengelezen (aangezien mijn browser niet goed laadt) wat menigeen overkomt en was ik van mening dat Inevitable16 meerdere topics had gelezen.

Weet je, het maakt me niets uit wat je zegt. Ik wil best een discussie aan gaan hoe een piercing het beste te zetten is en hoe de nabehandeling het meest vooruitstrevend is. Ik ga iig niet in discussie met jou over mijn postgedrag. Ik doe dat ook niet over jou. Ik blijf je mede dankzij je laatste post kinderachtig vinden. Je hebt het over 'elkaar de grond in trappen', kijk dan eerst eens naar jezelf.

Kan het nu weer ontopic?
Als je het laatste regeltje had gelezen had je gezien dat dat ook voor mij geldt, maar je browser zal dat ook niet geladen hebben ben ik bang..
  zondag 19 september 2004 @ 20:22:04 #185
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22065271
Ik heb een goedkoop adres om tunnels en hole expenders te bestellen. Niet veel keus (zal in de toekomst veranderen) maar wel snelle levering na betaling en absoluut niet duur. De kwaliteit van het materiaal is redelijk goed te noemen. Voor info mail me dan effe op mijn gmail account.
Proud Powerpauper
pi_22065279
Is het niet beter om dit via de MSN/ICQ/mail af te handelen??
  zondag 19 september 2004 @ 20:25:53 #187
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22065377
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:22 schreef Nuek het volgende:
Ik wilde trouwens nog melden dat ik een goedkoop adres heb om tunnels en hole expenders te bestellen. Niet veel keus maar wel snelle levering en absoluut niet duur. De kwaliteit van het materiaal is redelijk goed te noemen. Voor info mail me dan effe op mijn gmail account.
Daar heb ik nog wel een vraagje over. Een tunnel op welke maat begin je die (gewoon 1.6 mm zoals bijna elke piercing?) of gebruiken ze daar toch een dikkere naald voor? Het lijkt mij dat je eerst met een normale piercing begint en die gaat oprekken en dan pas een tunnel gata nemen of zie ik dat verkeerd?
  zondag 19 september 2004 @ 20:28:52 #188
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_22065441
Zo weer ff ontopic;

ik en mn meissie;

[ Bericht 0% gewijzigd door mrSPLIFFY op 21-09-2004 18:37:48 (typo) ]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 19 september 2004 @ 20:36:47 #189
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22065611
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:25 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Daar heb ik nog wel een vraagje over. Een tunnel op welke maat begin je die (gewoon 1.6 mm zoals bijna elke piercing?) of gebruiken ze daar toch een dikkere naald voor? Het lijkt mij dat je eerst met een normale piercing begint en die gaat oprekken en dan pas een tunnel gata nemen of zie ik dat verkeerd?
Normaal gesproken beginnen de tunnels (mini-tunnels) bij de maat 3,0 en daar is al moeilijk aan te komen. Ik draag nu zelf o.a. wel een 2,4mm, goudkleurig nogwel!
Men kan op 2,0mm steken en er dan bv. een 2,4 ring in doen. Lijkt me wel pijnlijk maar dat is stretchen zowieso.
Je kunt bv. beginnen met 'claws'. Dan is het te doen om binnen een paar dagen van 1,6 naar 2,0 of 2,4 te gaan (maar nog steeds wel pijnlijk en het kan makkelijk gaan ontsteken ivm dat de huid kleine scheurtjes krijgt). Ook kun je een stukje uit je oor weg laten snijden. Dan kun je meteen bv. een 16mm plug/tunnel in. Maar toch, de meeste mensen stretchen om tot een tunnel te komen. Alleen al omdat het gat dan nog dicht kan groeien omdat de huid erg elastisch is.
Proud Powerpauper
  zondag 19 september 2004 @ 20:53:35 #190
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22065998
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

Normaal gesproken beginnen de tunnels (mini-tunnels) bij de maat 3,0 en daar is al moeilijk aan te komen. Ik draag nu zelf o.a. wel een 2,4mm, goudkleurig nogwel!
Men kan op 2,0mm steken en er dan bv. een 2,4 ring in doen. Lijkt me wel pijnlijk maar dat is stretchen zowieso.
Je kunt bv. beginnen met 'claws'. Dan is het te doen om binnen een paar dagen van 1,6 naar 2,0 of 2,4 te gaan (maar nog steeds wel pijnlijk en het kan makkelijk gaan ontsteken ivm dat de huid kleine scheurtjes krijgt). Ook kun je een stukje uit je oor weg laten snijden. Dan kun je meteen bv. een 16mm plug/tunnel in. Maar toch, de meeste mensen stretchen om tot een tunnel te komen. Alleen al omdat het gat dan nog dicht kan groeien omdat de huid erg elastisch is.
Maar wanneer begin je normaal met stretchen? Als de wond nog vers is of juist als de wond genezen is?
  zondag 19 september 2004 @ 21:41:08 #191
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22067285
quote:
Op zondag 19 september 2004 20:53 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Maar wanneer begin je normaal met stretchen? Als de wond nog vers is of juist als de wond genezen is?
Als de piercing genezen is.
Proud Powerpauper
pi_22069380
- laat maar, is niet waard -

Anyway..ik wil dus mijn zweerringetje omwisselen voor een echte piercing, móet dit persee titanium zijn, aangezien me zweerringetje ook titanium is? Lijkt me wel duh, maar wat zou er gebeuren als je er (chirurgisch) staal in doet? Kan dat erg veel kwaad? En waar kan ik het beste een titanium staafje kopen, bij de piercer zelf of gewoon bv. bij Wehkamp?
Booh, you whore.
pi_22076970
quote:
Op zondag 19 september 2004 22:55 schreef Inevitable16 het volgende:
- laat maar, is niet waard -

Anyway..ik wil dus mijn zweerringetje omwisselen voor een echte piercing, móet dit persee titanium zijn, aangezien me zweerringetje ook titanium is? Lijkt me wel duh, maar wat zou er gebeuren als je er (chirurgisch) staal in doet? Kan dat erg veel kwaad? En waar kan ik het beste een titanium staafje kopen, bij de piercer zelf of gewoon bv. bij Wehkamp?
De beste piercings zijn natuurlijk verkrijgbaar bij je piercer. Bladen als Wehkamp zijn vaak niet goed op de hoogte van de geschikte materialen voor piercings en soms weten dat soort verkopers niet eens dat er verschillende maten in piercings zijn. Zo ken ik een zaak hier die piercings verkoopt voor je navel zonder de maat erbij te zetten Moet je dus op zicht gaan kijken of je denkt dat ze passen Over chirurgisch-staal weet ik niets af, iemand anders?
pi_22077100
Vrijdag ga ik er een nieuw ringetje in doen .
  maandag 20 september 2004 @ 13:28:58 #195
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22079722
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:14 schreef Camoth het volgende:

[..]

De beste piercings zijn natuurlijk verkrijgbaar bij je piercer. Bladen als Wehkamp zijn vaak niet goed op de hoogte van de geschikte materialen voor piercings en soms weten dat soort verkopers niet eens dat er verschillende maten in piercings zijn. Zo ken ik een zaak hier die piercings verkoopt voor je navel zonder de maat erbij te zetten Moet je dus op zicht gaan kijken of je denkt dat ze passen Over chirurgisch-staal weet ik niets af, iemand anders?
Titanium moet gezet worden in eerste instantie aangezien titanium geen nikkel bevat en de kans op infecties of ontstekingen zeer word verkleind. Is je piercing eenmaal genezen dan kan je o.a. kiezen voor goud of chirurgisch staal (glanzender dan titanium). Ik zou hiervoor toch naar de piercer gaan aangezien die meteen even kan controleren of je piercing helemaal in orde is en desnoods ook het ringetje of staafje voor je kan wisselen.
pi_22087335
Uit gesloten topic:
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:54 schreef Mirjamke het volgende:
Hoi!

Ik heb nog steeds hetzelfde staafje in mn tong die ze er na het eerste staafje in hebben gedaan.
Beetje ingewikkeld gezegd mischien

Kan ik gewoon het oude balletje eraf schroeven en de nieuwe erop draaien, of moet er ook een compleet nieuw staafje voor in de plaats...
  maandag 20 september 2004 @ 19:03:23 #197
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22087779
@Mirjamke: Yeps gewoon een bolletje naar wens erop draaien. Je moet af en toe je piercing toch even uithalen om het schoon te maken.
Proud Powerpauper
pi_22088062
tnx
pi_22088231
Ik ga denk ik een labret-piercing laten zetten

Alleen hoelang duurt het voordat het compleet geheelt is en er een andere staafje in kan?

En als je deze piercing eruit wil, blijft er dan een gaatje over of?
pi_22088568
In chirurgisch staal zit toch nikkel?

Heb ik ergens (bronloos, daar zoek ik dus naar) gelezen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')