Ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:30 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik wacht op een wat officiëlere bevestiging.
Zeg, een beetje respect voor het Koningshuis jah!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Detleffie roelt.
En die oranje snol moest Het Stokkie niet, ze had al een Tarzan zei ze.
Dus ik moet toch maar een ander plekkie vinden nog, voor het donker.
Nah, zo simpel is de gemiddelde fokker nou ook weer nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:42 schreef kree het volgende:
Nou is er al een Fokker die is gaan kijken of de stok er lag?
Ben ik de enige die dit heeft opgemerkt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Man, hij heeft dat ding nog maar een halve dag.
Hij moet ook nog werken, dat ding terugleggen in Haarlem en naar huis om te uploaden hoor.
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:47 schreef Moonchildje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit heeft opgemerkt?
Maar goed, Gert moet nu wel opschieten. Zo gaat de snelheid eruit. Das jammer.quote:En die oranje snol moest Het Stokkie niet, ze had al een Tarzan zei ze.
Dus ik moet toch maar een ander plekkie vinden nog, voor het donker.
Hij is ook in Den Haag geweest, neem je dat mee in de route?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:51 schreef River-X het volgende:
De laatste plaats waar de fok-stok lag is nog steeds haarlem?
Hij is er wel geweest, maar of ik dat in het kaarje moet zettenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is ook in Den Haag geweest, neem je dat mee in de route?
Uhuh!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:30 schreef kree het volgende:
Als ie daar echt ligt dan ben ik bang dat het einde fokstok is.
Dat zou toch jammer zijn.
En Gert je reageerd wel een beetje overtrokken hoor met dit.
Ik weet het lekker al.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:54 schreef Moonchildje het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd waar hij uiteindelijk uitkomt.
Ah, een goeie columbo, dat miste de soap nog netquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:47 schreef Moonchildje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit heeft opgemerkt?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:55 schreef Gert het volgende:
Niet om lullig te doen, maar ik moet zo eerst nog ff eten.![]()
stemt tegenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Hij is er wel geweest, maar of ik dat in het kaarje moet zetten(tis eigelijk geen officiele plek)
dat laat ik over aan de andere fokkers.
Ik hoor het wel
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het lekker al.
Als je maar niet denkt dat ik nu sigaren ga roken en een vreemd hoedje opzet.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, een goeie columbo, dat miste de soap nog net![]()
Als jij hem in den haag achter heb gelaten en iemand anders heeft hem weer meegenomen. Dan wel. Maar anders niet. Dus niet als jij toevallig door Den haag rijdt dat ik dan den haag erbij zetten ga.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is ook in Den Haag geweest, neem je dat mee in de route?
Nee daar ligt ie niet meer, over een uurtje maakt gert de nieuwe plaats bekend.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:00 schreef woeeiiii het volgende:
Ok ligt hij daar nog steeds in denhaag paleis? En waar ligt hij? op dezelfde plek als foto, of op grond,in een bosje ofzo? Woon er niet zo ver vandaan, misschien kan ik mn vader overhalen
Nee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:00 schreef woeeiiii het volgende:
Ok ligt hij daar nog steeds in denhaag paleis? En waar ligt hij? op dezelfde plek als foto, of op grond,in een bosje ofzo? Woon er niet zo ver vandaan, misschien kan ik mn vader overhalen
Je moet wat over voor de fok-stok-soapquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:59 schreef Moonchildje het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik nu sigaren ga roken en een vreemd hoedje opzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |