Je kunt je inmiddels beter afvragen of APK en Gert een goede levensverzekering hebben met het oog op de nabestaandenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:41 schreef DrDDT het volgende:
Die stok is toch wel verzekerd neem ik aan
34 en nu al met pensioenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:37 schreef harrie1 het volgende:
[..]
en dan nog hopen dat jullie site vernoemt wordt zekers
nee liever niet
ohh en konmar?? ik zou willen dat ik zoiets nog kon
hoe denk je dat ik 20 uur online ben?
vakantie
ja mijn hele leven
ruilen???
Geen kans op, niemand gaat zitten voor APKquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kunt je inmiddels beter afvragen of APK en Gert een goede levensverzekering hebben met het oog op de nabestaanden
Zal je zien dat die Harrie m'n urn gaat kidnappen en onder plaatsnaamborden gaat leggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:42 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt je inmiddels beter afvragen of APK en Gert een goede levensverzekering hebben met het oog op de nabestaanden
Met als Urntext " Een Fokker verliest wel zijn haren maar niet zijn streken"quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zal je zien dat die Harrie m'n urn gaat kidnappen en onder plaatsnaamborden gaat leggen.![]()
Nou, die Jougoslavische kutwoord Servische huurmoordenaar die al onderweg is, zal zich daar weinig van aan trekkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:46 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Geen kans op, niemand gaat zitten voor APK![]()
Hmmm ik zou de uitspattingen van een labiele, onzekere en bovenal egocentrische fokker, die een leuk spelletje bedacht heeft, nou niet echt onder de noemer REL plaatsen. Meer iets van het afroepen van uiterste sneuheid over zichzelf en bij gebrek aan intelligentie de sympathie probeert te wekken door zijn huidige levenssituatie erbij te betrekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:56 schreef melismay het volgende:
WOEHOE!!! Rellen om de Fok-stok
Ik doe mijn deur niet open en blijf bij de ramen weg.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:56 schreef Lexie het volgende:
Nou, die Jougoslavische kutwoord Servische huurmoordenaar die al onderweg is, zal zich daar weinig van aan trekken.
*Het is meer een Hart van Nederland onderwerpquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:04 schreef Renesite het volgende:
Ik ga het NOS nieuws bellen
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:07 schreef DrDDT het volgende:
Ik heb net Peter R gemailed. Komt helemaal goed.
Maakt niet uit, zij zullen het slachtoffer interviewenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:06 schreef Renesite het volgende:
Ja oke, maar SBS6 zuigt af en toe echt wel
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet die Serviër nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe mijn deur niet open en blijf bij de ramen weg.
Oh nee, Gert heeft 'em.![]()
"Hallo meneer fokstok!"quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zij zullen het slachtoffer interviewen
Nee precies, en het complete adres van APK heeft hier al op Fok gestaan, dus ik denk dat die Serviër, bijgenaamd "De Strijkbout", eerst wat informatie gaat "verzamelen" bij APK.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:10 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet die Serviër niet.
Jij wil écht relluh hè.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hmmm ik zou de uitspattingen van een labiele, onzekere en bovenal egocentrische fokker, die een leuk spelletje bedacht heeft, nou niet echt onder de noemer REL plaatsen. Meer iets van het afroepen van uiterste sneuheid over zichzelf en bij gebrek aan intelligentie de sympathie probeert te wekken door zijn huidige levenssituatie erbij te betrekken.
zou ik maar doen jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe mijn deur niet open en blijf bij de ramen weg.
Oh nee, Gert heeft 'em.![]()
Lassiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wil écht relluh hè. [afbeelding]
Ik heb nog steeds goede hoop dat harrie1 ons gaat vertrouwen en onze goede bedoelingen niet langer in twijfel trekt.
Heb jij een hond trouwens, Havoc?![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hmmm ik zou de uitspattingen van een labiele, onzekere en bovenal egocentrische fokker, die een leuk spelletje bedacht heeft, nou niet echt onder de noemer REL plaatsen. Meer iets van het afroepen van uiterste sneuheid over zichzelf en bij gebrek aan intelligentie de sympathie probeert te wekken door zijn huidige levenssituatie erbij te betrekken.
Ga je de FOK!stok halen??quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:16 schreef harrie1 het volgende:
ik spreek je zo wel
ik weet waar je woon
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:16 schreef harrie1 het volgende:
[..]
zou ik maar doen ja
ik spreek je zo wel
ik weet waar je woon
Onze fok-stokquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:24 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
oe, onder het bord van beverwijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:23 schreef Renesite het volgende:
He, Gert, APK, Harrie, spreek af bij het plaatsnaambord van Haarlem, de laatste, en vecht het uit onder het bord, wel de regels houden![]()
Er schijnt zoiets op de agenda te staan ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:23 schreef Renesite het volgende:
He, Gert, APK, Harrie, spreek af bij het plaatsnaambord van Haarlem, de laatste, en vecht het uit onder het bord, wel de regels houden![]()
Momenteel zit hij op die FOK!stok en doet er allemaal rare dingen meequote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef woeeiiii het volgende:
Waar woont die gert dan?
bij APK in Den Haag!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef woeeiiii het volgende:
Waar woont die gert dan?
2400ste post![]()
misschien wel handig dat die standaard in de OP komt samen met de laatst bekend (en bewezen) plek waar de stok ligtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:26 schreef kree het volgende:
De laatst bekende plaats waar de FOK-STOK was is Haarlem toch?
spam ik het kaartje nog maar effe.
[afbeelding]
Ja in voorgaande topics was dat ook gedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:34 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
misschien wel handig dat die standaard in de OP komt samen met de laatst bekend (en bewezen) plek waar de stok ligt
Strak plan, alleen dan zal een mod de openingspost moeten aanpassen (zelf kun je dat slechts 24 uur )quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:34 schreef Dreammaster het volgende:
misschien wel handig dat die standaard in de OP komt samen met de laatst bekend (en bewezen) plek waar de stok ligt
OP is nog geen 24 uur geleden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Strak plan, alleen dan zal een mod de openingspost moeten aanpassen (zelf kun je dat slechts 24 uur )
Maar daar ligt ie nou niet meerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:34 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, die is boos omdat hij denkt dat wij spelbrekers zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:37 schreef Renesite het volgende:
Zou Harrie1 hier nog wel komen dan?
Niet van GCquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:36 schreef Renesite het volgende:
Wie ben jij dan Loedertje![]()
Modtje toch![]()
Spelbrekerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:40 schreef Detlev het volgende:
[..]
nee, die is boos omdat hij denkt dat wij spelbrekers zijn
Nope, maar ik wil er met liefde mijn ochtendurine over heen sproeien. Anders hebben we hier nog wel wat krolse katers in de buurt die hun sproeivermogen op het blokje los willen latenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:16 schreef Gert het volgende:
Heb jij een hond trouwens, Havoc?![]()
ik zeg ook niet dat ik gert niet geloof. ik bedoel dat de meest recente ontwikkelingen uit het vorige topic in de OP zouden moeten staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar daar ligt ie nou niet mee![]()
Geloof me dreammaster, Gert is niet het typ dat over dit soort zaken bluft
Het wordt wel steeds mooier (incl. de overdreven harrie 1 reactie) met dit meest begeerde stukje hout van Nederland
Of het Grote Sgop kaapt de Fokstok topic deel 4?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:40 schreef kree het volgende:
en de topic titel is ook veranderd in
Het Fok stok topic deel 4
het lijkt mij simpeler om daar van te maken
Het grote Fok! stok spel door Nederland, deel 4
Dat maakt het wat overzichtelijker
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:40 schreef lurf_doctor het volgende:
Geloof me dreammaster, Gert is niet het typ dat over dit soort zaken bluft
Harrie1 melde in het vorige topic nog dat hij gedwongen thuis zat en dat hij niet in staat is om te werkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:50 schreef Loedertje het volgende:
Hoever woont harrie bij Gert vandaan?
*en maakt er iemand foto's van het FOK!StokBloedBad?
Wanneer ben je van plan die stok weer ergens te dumpen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ken ik u?![]()
Heyquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:57 schreef Havoc het volgende:
En dan gaat hij wel dreigen met Gert of Apk op te zoeken om ze eventueel fysiek letsel aan te brengen :').
Euhm,quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ken ik u?![]()
Wat inderdaad erg vreemd is. Het is een leuk spel en er wordt gewoon binnen de regels gebleven. De stok is gewoon gevonden door Fokker-Gert.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Harrie1 melde in het vorige topic nog dat hij gedwongen thuis zat en dat hij niet in staat is om te werken :'(.
En dan gaat hij wel dreigen met Gert of Apk op te zoeken om ze eventueel fysiek letsel aan te brengen :').
Dubbele persoonlijkheid enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:29 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat inderdaad erg vreemd is. Het is een leuk spel en er wordt gewoon binnen de regels gebleven. De stok is gewoon gevonden door Fokker-Gert.![]()
(maar ja, wat Sgopper-Gert er mee gaat, dat blijft nog even gissen)![]()
Ik snap er geen hol van.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef harrie1 het volgende:
ik had geen camera mee
de politie kwam "toevallig"langs rijden
Tweakers niet tochquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:34 schreef The_Hives het volgende:
Hoeveel forums zullen nog volgens
Begint het nu niet een beetje triest te worden? Je bent echt helemaal van slag lijkt het wel waar praten we over ?? Over een Fok Stok en stel dat deze weg is jammer dan beginnen we over nieuw.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef harrie1 het volgende:
ik had geen camera mee
de politie kwam "toevallig"langs rijden
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef michelz het volgende:
ik heb echt een mailtje gestuurt naar hart van nederland of ze er misschien is naar willen kijken
Waar naar kijken de Fokstok of dit steeds triester wordende topic?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef michelz het volgende:
ik heb echt een mailtje gestuurt naar hart van nederland of ze er misschien is naar willen kijken
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef michelz het volgende:
ben alleen me telefoon nummer vergetenquote:Voor alle verhalen met een ‘evenementachtig’ karakter zoals een recordpoging, een inzamelingsactie, een opening of een presentatie van een rapport, kunt u het beste tijdig een e-mail sturen naar hart@sbs6.nl. Noteer in uw e-mail duidelijk uw naam en telefoonnummer, datum van de gebeurtenis en waarom Hart van Nederland juist aandacht aan uw onderwerp zou moeten besteden. Uw e-mail wordt dan met zorg behandeld. Als we iets doen met uw tip, dan nemen we contact met u op. Zo niet, dan zijn we helaas niet in staat u daarover te berichten, gezien de enorme hoeveelheid tips die hier iedere dag binnenkomt. Een kwestie van afwachten dus.
Tis sgopperquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:34 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van.
jij beweert dat je naar het huis van een sgoper bent geweest om daar wat klappen te ontvangen?
ze hebben het toch altijd over die flauwe shit in hart van ned. dat iemand een kat kwijt is enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Misschien dat SBS-actie nieuws er vanavond meer over heeft?![]()
ja gert en hou eens op over dat stomme kabeltje, je kan toch ook ff ergens anders die fotos online gooienquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:05 schreef Dreammaster het volgende:
okay Gert het wordt nu wel tijd voor foto's van de nieuwe plek denk ik
quote:Geachte heer *******.
Dank voor uw email.
Wij zullen kijken wat we kunnen doen.
Vriendelijke groet,
Redactie Hart van Nederland
Er zal wel iemand een interview moeten geven als ze er serieus wat mee willen doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:07 schreef michelz het volgende:
[..]dit kreeg ik terug
Het wordt een hype ik zei het toch.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:07 schreef michelz het volgende:
[..]dit kreeg ik terug
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:07 schreef michelz het volgende:dit kreeg ik terug
Het lijdend voorwerp zelf natuurlijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:14 schreef Renesite het volgende:
Harrie1, Gert, APK, en wie gaan nog meer voor de camera?
Je heb wel kans dat de FOK!Stok binnen no-time spoorloos is als het op hart van nl komt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:14 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat betekent dat een HvN medewerker nu dit topic aan het doorlezen is om te kijken of er een item in zit.
Op dat nummer van O-zone: Fok-stok is hiiiiiiiiiiiieeeeer, nu is hij daaaaaaaaaaar. Maar eeeiiigenlijk, is't een ba-halk!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:20 schreef Renesite het volgende:
Krijgt Fok!stok ook nog een eigen hit? een echte nazomer hit![]()
als het maar beter is dan dat van o-zonequote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:20 schreef Renesite het volgende:
Krijgt Fok!stok ook nog een eigen hit? een echte nazomer hit![]()
Dat had ik al gezegd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:18 schreef Klonk het volgende:
de fok stok word gewoon dé zomerhype
Gaan we wel eerst een potje knokken wie hem mee mag nemenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
als iemand m nou even in leiden neerlegt, breng ik hem zaterdag naar zuiden
Zekersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Je heb wel kans dat de FOK!Stok binnen no-time spoorloos is als het op hart van nl komt.
Daar kijken namelijk een hoop Nederlanders naar.
maarja wel weer goede reclame voor FOKSGOP dan
Klopt, Fok ís al bekendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Zekers
Fantastisch toch, wat zo'n stukje hout met je doetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:25 schreef Renesite het volgende:
mên wat zijn we lekker offtopic![]()
toch sportief van Harrie vinjenie, dat ie ons dat guntquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Zekers
OMG.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Gert ga je hem nou nog ergens neer leggen of hoe zit het. Je missie is geslaagd maar hou je aan de regels svp. Binnen 24 uur een nieuw plekkie voor de fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:34 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb een screenshot van Hart van Nederland van het repeteren binnengekregen:
[afbeelding]
Tis un lievhurtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
toch sportief van Harrie vinjenie, dat ie ons dat gunt![]()
Knap gemaakt hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:34 schreef Poerkie het volgende:
[afbeelding]
zeker, alleen het sbs6 logo is een beetje mislukt :')quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:39 schreef kasper het volgende:
[..]
Knap gemaakt hoor.![]()
Ghehehequote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:34 schreef Poerkie het volgende:
[afbeelding]
Die regels gelden toch niet voor ons SGOPpersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:40 schreef APK het volgende:
Hoeveel uur mag je 'em nog houden, Gert?
hij postte vanmorgen om 11.19 dat hij de FOK!STOK in handen had dat is nu 4 uur en 27 minuten geleden dus hij mag hem nog 19 uur en 33 minuten houdenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:40 schreef APK het volgende:
Hoeveel uur mag je 'em nog houden, Gert?
Maar we zijn wel liev.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:44 schreef misterDre het volgende:
Die regels gelden toch niet voor ons SGOPpers![]()
Uhm... APK?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar we zijn wel liev.![]()
Gert Belde net dat hij op weg naar het Oosten is.
Het verre Oosten.
Van Nederland.![]()
Da's wel een beetje lang he.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:46 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
hij postte vanmorgen om 11.19 dat hij de FOK!STOK in handen had dat is nu 4 uur en 27 minuten geleden dus hij mag hem nog 19 uur en 33 minuten houden
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het verre Oosten.
Van Nederland.![]()
cool gemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:34 schreef Poerkie het volgende:
[afbeelding]
Heb je plaatje gepikt voor de Weblogquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:34 schreef Poerkie het volgende:
[afbeelding]
Woon jij in Ierland dan??quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:50 schreef gfree het volgende:
[..]Komt de stok eindelijk mijn kant uit.
Kan IK er eindelijk eens overheen pissen..
![]()
![]()
ah, da's mooi, dan weet Suzie Wan 'm wel te vinden, die eet vanaaf weer met stokkiesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het verre Oosten.
is idd wel wat lang jaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's wel een beetje lang he.
Kan er niet maximaal 6 uur ofzo van gemaakt worden?
Geen probleemquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je plaatje gepikt voor de Weblog
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:10 schreef Dreammaster het volgende:
[afbeelding]
jeej complimenten gert, je maakt t wel spannend, zit je dit nou real-time te posten?? dan is t wel mega koel (of heb je vanmiddag een rondje nederland gereden en post je nu alle fotos).quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]Nah, ben toch maar doorgereden na Schiphol.
Hij lag gisteren eigenlijk wel op een mooie plek.
[afbeelding]
Hij bouwt zo idd de spanning wel op...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:23 schreef Joz het volgende:
jeej complimenten gert, je maakt t wel spannend, zit je dit nou real-time te posten?? dan is t wel mega koel (of heb je vanmiddag een rondje nederland gereden en post je nu alle fotos).
* Dreammaster ziet wassenaar en den haag al liggen in de vertequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]Nah, ben toch maar doorgereden na Schiphol.
Hij lag gisteren eigenlijk wel op een mooie plek.
[afbeelding]
We benne ongeveer halverwege nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:23 schreef Joz het volgende:
(of heb je vanmiddag een rondje nederland gereden en post je nu alle fotos).
Haha lijkt me vet als iemand een foto van JP met de Fok!stok zou kunnen maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:34 schreef Scope het volgende:
Ja, de SGOP...uh FOK!Stok op het Binnenhof!
Moet die stok dan nog op een bepaalde plaats zitten?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha lijkt me vet als iemand een foto van JP met de Fok!stok zou kunnen maken.![]()
Dat zou wel een extra dimensie geven aan 't Fok! stok gebeuren: voordat men de stok bij een volgend plaatsnaambord neerlegt, eerst een foto ervan maken op een speciale plaats of in de handen van een BN-er.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:39 schreef Rossdale het volgende:
Haha lijkt me vet als iemand een foto van JP met de Fok!stok zou kunnen maken.![]()
Liefst niet in lichaamsholten want ik wil die stok ook nog een keer ophalen en op durven pakkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:41 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Moet die stok dan nog op een bepaalde plaats zitten?
nee, de regels zeggen dat ie binnen nederland moet blijven.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:12 schreef Jump het volgende:
komt die ooit naar belgie ?
Da's dan mooi pech.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef Klonk het volgende:
nee, de regels zeggen dat ie binnen nederland moet blijven.
ben ik toch wel weer te lui geweest om gans de OP te lezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, de regels zeggen dat ie binnen nederland moet blijven.
belgische fok- stokquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:15 schreef Jump het volgende:
[..]
ben ik toch wel weer te lui geweest om gans de OP te lezen.
* verschoor gaat knutselkotje in en maakt belgische stok
Daar zal BHFH blij mee zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:15 schreef Jump het volgende:
[..]
ben ik toch wel weer te lui geweest om gans de OP te lezen.
* lurf_doctor gaat knutselkotje in en maakt belgische stok
ja, zat ik ook te denkequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar zal BHFH blij mee zijn![]()
misschien kan je hem het hout laten dokkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, zat ik ook te denke
De OP-wordt regelmatig ge-updatequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:50 schreef trance40 het volgende:
Jezus wat een hoop geblaat weer hier. Maar waar is die geile balk (lees stok) nu?
En welke user heeft hem. Ik kon het tussen al die posts niet meer vinden.
Gert van sgop.nl heeft hem op het momentquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:50 schreef trance40 het volgende:
Jezus wat een hoop geblaat weer hier. Maar waar is die geile balk (lees stok) nu?
En welke user heeft hem. Ik kon het tussen al die posts niet meer vinden.
het moet dan wel een stok van www.fokforum.be zijn. en hout hebben we hier genoeg in voorraadquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
misschien kan je hem het hout laten dokken![]()
dankquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet van GC
Maar de openingspost is inmiddels aangepast
Mischien zit ie nog steeds in de autoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:02 schreef Renesite het volgende:
Gert.
PLAATS EEN FOTO![]()
Ja dat is wel een goed idee 2 uur ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:03 schreef Yeahinho het volgende:
vindt dat de maximale stok-bij-houd-tijd geminimaliseerd moet worden naar slechts enkele uren!!
Wie zegt dat ie hem nog heeft?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:03 schreef Yeahinho het volgende:
* DJKoster vindt dat de maximale stok-bij-houd-tijd geminimaliseerd moet worden naar slechts enkele uren!!
Man, hij heeft dat ding nog maar een halve dag.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:03 schreef Yeahinho het volgende:
* APK vindt dat de maximale stok-bij-houd-tijd geminimaliseerd moet worden naar slechts enkele uren!!
ROT OPquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:02 schreef Renesite het volgende:
Gert.
PLAATS EEN FOTO![]()
je snapt het niet hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:20 schreef harrie1 het volgende:
Ahoy
Nou zoals bekent
(zie bericht rene)
er is geen gevecht geweest
Het blauwe had rene snel door
ik heb nog wel ff met apk gesproken maar die had erg druk
waarschijnlijk met zijn kunst !
waarschijnlijk vermoede hij het wel
ook gert hakte er aardig op in
Maar ook andere, die zich ongerust voelde
De hits hier en op
vlogen de lucht in
Er zijn een hoop mensen die het spelletje leuk vinden
en we zien wel weer hoe en waar hij opduikt
ik hoop dat jullie nog zullen genieten van het spelletje
en ps er komen nog meer (echte) prijzen aan !
maar daar over later meer
Eerst de fokstok maar weer eens tevoorschijn toveren
Je begint vervelend te worden pik. Haal je die foto's ff wegquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:20 schreef harrie1 het volgende:
Ahoy
Nou zoals bekent
http://www.sgop.nl/viewthread.php?tid=12000&page=7
(zie bericht rene)
er is geen gevecht geweest
Het blauwe had rene snel door
ik heb nog wel ff met apk gesproken maar die had erg druk
waarschijnlijk met zijn kunst !
waarschijnlijk vermoede hij het wel
afbeelding[/url]]
ook gert hakte er aardig op
afbeelding[/url]]
Maar ook andere, die zich ongerust voelde
De hits hier en op
http://www.sgop.nl/viewthread.php?tid=12000&page=1
vlogen de lucht in
Er zijn een hoop mensen die het spelletje leuk vinden
en we zien wel weer hoe en waar hij opduikt
ik hoop dat jullie nog zullen genieten van het spelletje
en ps er komen nog meer (echte) prijzen aan !
maar daar over later meer
Eerst de fokstok maar weer eens tevoorschijn toveren
En die van mij komt niet eens uit mijn fotoboek.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:30 schreef Gert het volgende:
En ondertussen plaatst de huismalloot hier ongevraagd wat foto's van ons.
Fok fotoboek betekent NIET dat je die foto's vervolgens ongevraagd overal mag plaatsen.
nee, want jij hebt geen haar op je kopquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
En die van mij komt niet eens uit mijn fotoboek.![]()
als ie daar ligt zal ie er niet lang liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:47 schreef Gert het volgende:
Fijn, harrie1 heeft het licht gezien.![]()
De Stok ligt momenteel ter aanbieding aan koningin Beatrix, paleis Noordeinde:
[afbeelding]
Er wonen genoeg Fok!kers in Den Haag die em voor kunnen zijn, maar dan moet er wel NU aktie ondernomen worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:51 schreef Renesite het volgende:
Die word weggehaald en weggegooid door de plaatselijke tuinier
In topics waar de gemoederen nogal op kunnen lopen komt Detlev gelukkig altijd wel met iets dermate ontnuchterends dat de lucht er ineens weer helemaal van opklaart.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:37 schreef Detlev het volgende:
[..]
nee, want jij hebt geen haar op je kop
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:01 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
In topics waar de gemoederen nogal op kunnen lopen komt Detlev gelukkig altijd wel met iets dermate ontnuchterends dat de lucht er ineens weer helemaal van opklaart.![]()
Allemaal terug rennuh!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:06 schreef Gert het volgende:
Dus ik moet toch maar een ander plekkie vinden nog, voor het donker.
tis best genant inderdaad...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:07 schreef Noca het volgende:
hehe ik hap niet meer
edit: maar het is natuurlijk best zielig dat je op deze manier aan leden voor je forumpje moet komen
Ik zie vooralsnog maar 1 zielig figuur;quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:07 schreef Noca het volgende:
hehe ik hap niet meer
edit: maar het is natuurlijk best zielig dat je op deze manier aan leden voor je forumpje moet komen
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
"Zeg Alexander, zag ik daar nu een stuk hout voorbijvliegen"
Dan wordt de etappe van vandaag een leuke.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:18 schreef R-Mon het volgende:
[spam] www.fokstok.tk heeft een nieuwe functie, namelijk losse kaartjes van alle etappescheck it out
[/spam]
Ik wacht op een wat officiëlere bevestiging.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:21 schreef kree het volgende:
fokstok sites staat het ook nog niet op zie ik net, dus ik zal nog maar effe afwachten
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
"Zeg Alexander, zag ik daar nu een stuk hout voorbijvliegen"
Dat van die tijd was een suggestie en vraag of je fotootjes wilde posten slechts om je aan te sporenquote:Gaan ze ineens heel chagrijnig lopen doen als je een uur geen nieuwe foto's post, en moet de maximumtijd ineens naar 2 uur. Mongolen.
Ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:30 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik wacht op een wat officiëlere bevestiging.
Zeg, een beetje respect voor het Koningshuis jah!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Detleffie roelt.
En die oranje snol moest Het Stokkie niet, ze had al een Tarzan zei ze.
Nah, zo simpel is de gemiddelde fokker nou ook weer nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:42 schreef kree het volgende:
Nou is er al een Fokker die is gaan kijken of de stok er lag?
Ben ik de enige die dit heeft opgemerkt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Man, hij heeft dat ding nog maar een halve dag.
Hij moet ook nog werken, dat ding terugleggen in Haarlem en naar huis om te uploaden hoor.
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:47 schreef Moonchildje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit heeft opgemerkt?
Maar goed, Gert moet nu wel opschieten. Zo gaat de snelheid eruit. Das jammer.quote:En die oranje snol moest Het Stokkie niet, ze had al een Tarzan zei ze.
Hij is ook in Den Haag geweest, neem je dat mee in de route?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:51 schreef River-X het volgende:
De laatste plaats waar de fok-stok lag is nog steeds haarlem?
Hij is er wel geweest, maar of ik dat in het kaarje moet zettenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is ook in Den Haag geweest, neem je dat mee in de route?
Uhuh!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:30 schreef kree het volgende:
Als ie daar echt ligt dan ben ik bang dat het einde fokstok is.
Dat zou toch jammer zijn.
En Gert je reageerd wel een beetje overtrokken hoor met dit.
Ik weet het lekker al.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:54 schreef Moonchildje het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd waar hij uiteindelijk uitkomt.
Ah, een goeie columbo, dat miste de soap nog netquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:47 schreef Moonchildje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit heeft opgemerkt?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:55 schreef Gert het volgende:
Niet om lullig te doen, maar ik moet zo eerst nog ff eten.![]()
stemt tegenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Hij is er wel geweest, maar of ik dat in het kaarje moet zetten(tis eigelijk geen officiele plek)
dat laat ik over aan de andere fokkers.
Ik hoor het wel
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het lekker al.
Als je maar niet denkt dat ik nu sigaren ga roken en een vreemd hoedje opzet.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, een goeie columbo, dat miste de soap nog net![]()
Als jij hem in den haag achter heb gelaten en iemand anders heeft hem weer meegenomen. Dan wel. Maar anders niet. Dus niet als jij toevallig door Den haag rijdt dat ik dan den haag erbij zetten ga.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is ook in Den Haag geweest, neem je dat mee in de route?
Nee daar ligt ie niet meer, over een uurtje maakt gert de nieuwe plaats bekend.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:00 schreef woeeiiii het volgende:
Ok ligt hij daar nog steeds in denhaag paleis? En waar ligt hij? op dezelfde plek als foto, of op grond,in een bosje ofzo? Woon er niet zo ver vandaan, misschien kan ik mn vader overhalen
Nee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:00 schreef woeeiiii het volgende:
Ok ligt hij daar nog steeds in denhaag paleis? En waar ligt hij? op dezelfde plek als foto, of op grond,in een bosje ofzo? Woon er niet zo ver vandaan, misschien kan ik mn vader overhalen
Je moet wat over voor de fok-stok-soapquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:59 schreef Moonchildje het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik nu sigaren ga roken en een vreemd hoedje opzet.
Okquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daar ligt ie niet meer, over een uurtje maakt gert de nieuwe plaats bekend.
Waarom heb je dat dan niet gedaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je moet wat over voor de fok-stok-soap
(he, en ik had ook nog cagny of lacie kunnen zeggen)![]()
Visje d'r bij.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:09 schreef R-Mon het volgende:
De eerste merchandise is binnen: het Fokstokactiefiguur!
Omdat colombo leuker is dan die 2 huisvrouwen, maar wat mij betreft hebben het weer over DE STOKquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:10 schreef Moonchildje het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet gedaan?
Dat was wel iets aardiger geweest dan me de rol geven van een verstrooide oude vent.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Omdat colombo leuker is dan die 2 huisvrouwen, maar wat mij betreft hebben het weer over DE STOK![]()
Hoe kan je zoiets opzettenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:20 schreef kree het volgende:
Mensen de FOK-STOK sms dienst is online.
SMS "LORRE FOKSTOK AAN" naar 2020
70ct pob -1 bericht-
btw dit is serieus
http://www.webwereld.nl/nieuws/18234.phtmlquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:22 schreef River-X het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets opzetten![]()
probeer maar uit als je het niet geloofdquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:22 schreef River-X het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets opzetten![]()
En hoe meld je je af?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:20 schreef kree het volgende:
Mensen de FOK-STOK sms dienst is online.
SMS "LORRE FOKSTOK AAN" naar 2020
70ct pob -1 bericht-
of voor elke dat een sms'je met lokatie
SMS "LORRE FOKSTOK AAN ABBO" naar 2020
70ct pob -1 bericht per dag-
btw dit is serieus
Ohhh wat ben jij erg!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
probeer maar uit als je het niet geloofd
Zo kan iedereen op de hoogte blijven van de lokatie van de stok.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:32 schreef River-X het volgende:
[..]
Ohhh wat ben jij erg!!
Een beetje geld aan ons verdienen!!![]()
Dat heb je vast welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
Zo kan iedereen op de hoogte blijven van de lokatie van de stok.
Lijkt mij heel handig als je de stok als eerst wil bemachtigen.
hoeveel het verdiend heb ik nog geneens naar gekekenlol
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:42 schreef kree het volgende:
FOKSTOK SMS update;
sms dienst is niet meer te berijken, ik krijg het niet goed werkend voor elkaar en ik wil jullie geen geld afhandig maken
nou kijk iemand die erg gebrand is op de stok en die zit op z'n werk ofzo die zou het kunnen gebruiken, maargoed het gaat dus niet door.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:43 schreef River-X het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook niet dat iemand gaat smsen , Als hij het Sms nummer in een topic vind , waarvan het antwoord er ook al staat
hup posten die foto's jijquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:58 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, dat was lekker.
Nog ff een toetje.
ja idd daarvoor zou het handig zijn,quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:58 schreef UncleSam het volgende:
eigenlijk was t best handig want als jij in de auto zat opweg naar die stok netzoals die ene in batavia werf en de stok lag er niet meer, net ervoor opgepikt door een ander, weet jij dat die stok weg is en hoef je niet verder er naar toe te rijden.. toch ?
van sgop forumquote:Oorspronkelijk gepost door Tardis @ 26-08-2004, 21:00 :
Wat maak je het lekker spannend voor ze Gert
Toetje al op?
Door Gert - 26-8-2004 om 21:00
Flauw hè!
Ik snap nog steeds niet wat dat sqop forum nou moet :Squote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
van sgop forum
Komop Gert we hebben lang genoeg gewacht nu
Lamaar geen zin om de hele post over te nemen, laat gert hem zelf maar neerzetten.quote:OK, de kaping is voorbij.
Hieronder volgen aanwijzingen over de plek waar de gijzelaar is achtergelaten.
nieuwe leden zoeken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:09 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat dat sqop forum nou moet :S
klinkt onbekend waar zal dat zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Lamaar geen zin om de hele post over te nemen, laat gert hem zelf maar neerzetten.
stok ligt nu dus in Nootdorp
ergens in Zuid-Hollandquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:12 schreef michelz het volgende:
[..]
klinkt onbekend waar zal dat zijn![]()
maar hij is iig terug
Onze sponsor blij maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:09 schreef River-X het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat dat sgop forum nou moet :S
Alleen de plaatjes is voldoendequote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Lamaar geen zin om de hele post over te nemen, laat gert hem zelf maar neerzetten.
stok ligt nu dus in Nootdorp
zet ze er net bijquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:22 schreef trance40 het volgende:
[..]
Alleen de plaatjes is voldoende
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, Gert die kan tweakenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:24 schreef APK het volgende:
Is dat de fiets-nerd, op die derde foto
Wij sponsoren Fok hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
Onze sponsor blij maken.![]()
dat kan er maar 1 zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
Onze sponsor blij maken.![]()
Mariska ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:19 schreef trance40 het volgende:
User Jape woont in Pijnacker. Heb hem al een msn bericht gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |