abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:34:41 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_21552963
*** NIEUW *** NIEUW *** NIEUW *** NIEUW *** NIEUW *** NIEUW *** NIEUW *** NIEUW ***



Het centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook
zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen


per 1 september nieuwe openingstijden:
ma t/m vr 10:00 - 21:00
za 9:00 - 20:00

Iedere laaste woensdag van de maand blijft ook in 2005 woonsdag
met super mega aanbiedingen, trek-in-korting actie, gratis woonadvies, cadeautjes
voor de kinderen; kortom dé dag van het wonen

voor meer informatie:
www.ikea.nl
www.woonsdag.nl

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:35:10 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_21552975
heel goed Allan24
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21552996
tvp
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:36:30 #4
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_21553009
Mijn hele huis staat vol met Ikea-spullen ... waarom krijg ik dan geen catalogus en verder iedereen wel !!!!!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:40:21 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_21553084


leuk initiatief uit Duitsland, als je een nee/nee sticker op de brievenbus hebt tegen ongewenst
drukwerk en toch de IKEA catalogus wilt ontvangen kun je in het woonwarenhuis deze
sticker ophalen en dan op je brievenbus plakken en je krijgt hem toch thuis
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21553332
Woonsdag site doet 't niet .
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:51:09 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_21553350
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:50 schreef schatje het volgende:
Woonsdag site doet 't niet .
even geduld, die wordt geupdate

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:53:23 #8
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_21553405


Bed
MALM
¤ 129.00 / stuk


Even een vraagje aan de geleerden: Is dit bed nu wel of niet in de maat 180x200 verkrijgbaar?

Op de site staat 'ie wel maar in de catalogus niet.

Alvast bedankt!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 11:55:20 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_21553446
Ze stonden vanochtend op Delft CS kussentjes uit te delen vanwege de aankomende nieuwe catalogus...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:59:58 #10
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21553548
Ik wil ook de nieuwe catalogus...
pi_21553793
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:53 schreef Double-U het volgende:
[afbeelding]

Bed
MALM
¤ 129.00 / stuk


Even een vraagje aan de geleerden: Is dit bed nu wel of niet in de maat 180x200 verkrijgbaar?

Op de site staat 'ie wel maar in de catalogus niet.

Alvast bedankt!
gewoon verkrijgbaar in 180x200. De catalogus geeft een beeld van het assortiment, maar niet alles staat daarin (net zoals dat niet alles op de site staat).
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_21553813
Geduld, geduld... de nieuwe catalogus volgt binnen nu en ± twee weken in je brievenbus...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_21553840
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

even geduld, die wordt IS geupdate

[afbeelding]
Woonsdag! Wel je geluid aanzetten

HIER alle Woonsdag-aanbiedingen t/m 31 augustus 2005!

[ Bericht 11% gewijzigd door Allan24 op 26-08-2004 12:24:06 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_21554022
Alleen dit lijkt me niet echt kloppen



Die bank kost normaal ¤ 329.00
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_21554650
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Woonsdag! Wel je geluid aanzetten

HIER alle Woonsdag-aanbiedingen t/m 31 augustus 2005!
IEH de ALLEBY fateuil !
De eerstvolgende woonsdag gaat een drukke dag worden voor IKEA. IK wil em in ieder geval !
Blijft de regel dat je een tegoedbon kunt halen als ze op zijn?
pi_21554703
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:50 schreef Snoetje het volgende:

[..]

IEH de ALLEBY fateuil !
De eerstvolgende woonsdag gaat een drukke dag worden voor IKEA. IK wil em in ieder geval !
Blijft de regel dat je een tegoedbon kunt halen als ze op zijn?
Nee, het is echt een op=op actie. Géén prijsgaranties, geen reserveringen, dus willen hebben = er vroeg bij zijn.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_21554706
tvp
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:10:16 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_21555035
hebbuh, hebbuh, hebbuh



en ik heb me opgegeven voor de sms-actie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:14:51 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_21555126
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:19 schreef Allan24 het volgende:
Alleen dit lijkt me niet echt kloppen

[afbeelding]

Die bank kost normaal ¤ 329.00
steekt de Zweedse vlag in lucht, bied ¤ 69,-
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21555128
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:10 schreef Adelante het volgende:
hebbuh, hebbuh, hebbuh
Ik ook!!

verkapte tvp
Eeuwig vijfentwintig
pi_21555151
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:19 schreef Allan24 het volgende:
Alleen dit lijkt me niet echt kloppen



Die bank kost normaal ¤ 329.00
Hebbuh!
pi_21555202
Als je bij mij in mijn kamer heel hard ikea roep stort alles in elkaar. Wat is daar niet van ikea: buroblad (losse plank) en twee kastjes (de had ik nog). Verde: stoelen, bed-bank (Beddinge is koel) verlichting kastjes en nog meer spul, allemaal van ikea. Gezien de rondslingerende montagehandleidingen ben ik trouwens niet de enige die met inbussleuteltjes in de weer is geweest.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:23:27 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_21555324
de termijn voor retourneren/omruilen is trouwens verlengd van 60 naar 90 dagen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21555360
De nieuwe catalogus begint tot mijn verbazing in de slaapkamer. Ik vind 'm dit jaar helemaal niks. De voorkant met romantisch bed past helemaal niet bij de jonge moderne stijl van IKEA. Sinds 1986 bewaar ik alle IKEA catalogi. Af en toe pak ik er een om eens te kijken welke meubelen nog steeds verkocht worden.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:27:03 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_21555410
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:24 schreef ABBAfan het volgende:
De nieuwe catalogus begint tot mijn verbazing in de slaapkamer. Ik vind 'm dit jaar helemaal niks. De voorkant met romantisch bed past helemaal niet bij de jonge moderne stijl van IKEA. Sinds 1986 bewaar ik alle IKEA catalogi. Af en toe pak ik er een om eens te kijken welke meubelen nog steeds verkocht worden.
da's het hoofdthema van IKEA voor jaar 2005: "IKEA slaapt niet"...
slaapkamers staan extra in de belangstelling met het doel ook
meer marktaandeel in dit segment te krijgen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21555459
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:53 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nee, het is echt een op=op actie. Géén prijsgaranties, geen reserveringen, dus willen hebben = er vroeg bij zijn.
dan zie ik hem alweer aan me voorbij gaan.. en bovendien : om nou vrij te gaan vragen om te kunnen duwen en trekken tussen de huismoeders (dat zijn de ergste).. dat zie ik niet zo zitten...

ALLEBY komt dus niet in de winkel?
pi_21555479
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:24 schreef ABBAfan het volgende:
De nieuwe catalogus begint tot mijn verbazing in de slaapkamer. Ik vind 'm dit jaar helemaal niks. De voorkant met romantisch bed past helemaal niet bij de jonge moderne stijl van IKEA. Sinds 1986 bewaar ik alle IKEA catalogi. Af en toe pak ik er een om eens te kijken welke meubelen nog steeds verkocht worden.
Oeh een ikea fetishist/criticus.
pi_21555628
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

Oeh een ikea fetishist/criticus.
Niet zozeer IKEA, maar gewoon omdat ik verzot op interieurs ben. Ik beperk me nu tot twee woonbladen, maar ik heb in de aflopen 20 jaar diverse woonbladen gelezen. IKEA zet wereldwijd de toon voor de trends. Het is leuk om te zien hoe woonstijlen in 18 jaar tijd veranderen.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_21556070
hee dat is mijn bed op de voorkant!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21557450
Het was gisteren echt belachelijk druk in Breda, Woonsdag. In het restaurant iets van een half uur gewacht voor we eten hadden. Toen moesten we een plaatsje gaan zoeken, wat dus haast onmogelijk was omdat er mensen zijn die zonodig al een plek moeten reserveren terwijl een ander persoon voor hun in de rij staat. Zeker de helft van de tafels was om deze reden niet beschikbaar
Dat was wel jammer... verder leuk weer eens in Ikea geweest te zijn
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:41:22 #31
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_21558270
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:57 schreef DarkElf het volgende:
hee dat is mijn bed op de voorkant!
Oi, ook mijn bed Vind je die kubistische woonsdag stoeltjes uit pagina 1 van dit topique niet schattig?


Overigens:

Dit topique wordt mede mogelijk gemaakt door

  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:49:53 #32
3185 Adelante
To let it go now
pi_21559910
jullie gebruiken doorgaans toch hetzelfde bed DarkElf en Rtificial?

en de ALLEBY feautuil wordt een toppertje woonsdag 29 september!!!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21559983
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:57 schreef DarkElf het volgende:
hee dat is mijn bed op de voorkant!
dat weet dan strax heel nederland...
dat vind ik soms wel jammer aan ikea hoor, dat het ZO toegankelijk is.... dat ik ook bij mensen van alles herken
pi_21560019
Ik had er in het vorige topic ook al eens naar gevraagd, maar nu ik gisteren in de winkel diverse ALLEBY artikelen heb gesignaleerd en nu ook op de nieuwe Woonsdagsite zie dat het merendeel van de aanbiedingen ALLEBY heet, vraag ik nog maar eens of iemand weet hoe dat nou zit met die naam. Is het misschien een soort verzamelnaam voor artikelen die slechts tijdelijk verkocht worden? Ik vind het wel opmerkelijk, omdat normaal bijna ieder artikel of serie zijn eigen naam heeft.
Only the good die young.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:04:14 #35
3185 Adelante
To let it go now
pi_21560289
helemaal goed Nuvole, ALLEBY is de verzamelnaam voor actieproducten, tijdelijke
(seizoensgebonden) artikelen en toppertjes die direct door het managementteam
aan het assortiment worden toegevoegd. Aan de hand van de verkopen kan alsnog
worden besloten het artikel met een "eigen" naam toe te voegen aan het
assortiment
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21561131
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:49 schreef Adelante het volgende:
jullie gebruiken doorgaans toch hetzelfde bed DarkElf en Rtificial?
meestal ja
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:53 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

dat weet dan strax heel nederland...
Nou en?

zolang ik maar lekker slaap
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21561691
zijn alle nieuwe artikelen ook al verkrijgbaar? zie het soms niet op de site staan
pi_21578219
Waarom zijn de Setaria vouwgordijnen van 80x170 nou nergens op voorraad
Gaan deze uit de collectie ofzo?

De Ikea Skårkalender heeft al wel een mooi plaatsje gekregen, trouwens
Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:42:01 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21585946
tvp
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_21589526
In de consumentengids van september 2004:



De goedkoopste uit de test, SULTAN FORSBACKA van IKEA, komt in de test naar voren als

Beste Koop bij de polyethermatrassen!

  • Een boven- en onderlaag van latex verdeelt het lichaamsgewicht gelijkmatig, waardoor de spieren kunnen ontspannen.
  • De tussenlaag van hoogelastisch schuim is opgedeeld in 5 comfortzones; elke zone werkt onafhankelijk van de andere en ondersteunt het lichaam waar het het minst weegt en vermindert de druk waar het het zwaarst is.
  • De vulling van 100% lamswol is vochtabsorberend en zorgt voor een gelijkmatige temperatuur.

    Goooo IKEA!
  • Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_21593101
    quote:
    Op donderdag 26 augustus 2004 13:10 schreef Adelante het volgende:
    hebbuh, hebbuh, hebbuh

    Deze ALLEBY fauteuil heeft trouwens eenzelfde zit en uiterlijk als de lederen KLIPPAN bank en past er dan ook perfect bij

    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_21593120
    quote:
    Op donderdag 26 augustus 2004 11:40 schreef Adelante het volgende:
    [afbeelding]

    leuk initiatief uit Duitsland, als je een nee/nee sticker op de brievenbus hebt tegen ongewenst
    drukwerk en toch de IKEA catalogus wilt ontvangen kun je in het woonwarenhuis deze
    sticker ophalen en dan op je brievenbus plakken en je krijgt hem toch thuis
    Ah, Rammstein in de IKEA? jah, dan wil ik ook wel!!
    De Puta Madre
    pi_21593487
    Ik heb de nieuw ikea-gids van de buurman gejat vandaag !
    Buurman ? Bedankt !
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_21595281
    quote:
    Op donderdag 26 augustus 2004 12:19 schreef Allan24 het volgende:
    Alleen dit lijkt me niet echt kloppen



    Die bank kost normaal ¤ 329.00
    Even mailtje gestuurd, ze hebben het aangepast! (stond eerst ¤ 69)
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:26:15 #45
    87545 miki
    Hee!Mijn avatar!
    pi_21598277
    Krantenartikeltje over de (inhoud van) de nieuwe Ikea-catalogus

    IKEA STOEIT IN DE SLAAPKAMER - door Caroline Göttgens

    De nieuwe catalogus van Ikea valt deze weken huis aan huis in de bus. Voor het woonwarenhuis betekent het de start van een nieuw woonseizoen. Daarin staat de slaapkamer dit jaar centraal.

    Het meest indrukwekkend aan de catalogus van Ikea zijn de cijfers. Het van oorsprong Zweedse woonwarenhuis verspreidt wereldwijd maar liefst 145 miljoen exemplaren. In Nederland wordt het 368 pagina's tellende boekwerk huis aan huis bezorgd.
    Aan de gelikte presentatie van meubels en accesoires wordt meer dan een jaar gewerkt door een vast team van ontwerpers en fotografen. De productie is overigens niet in handen van Ikea zelf maar van een zelfstandig bedrijf, op een steenworp afstand van het hoofdkantoor in het Zweedse Almhult.

    In een enorm stduiocomplex worden de Ikea-interieurs gefotografeerd. Eventueel afgestemd op de landen waarin de catalogus wordt verspreid. Zo oogt de cover van de Nederlandse catalogus bijvoorbeeld anders (enigszins moderner) dan die van de Zweedse. Opvallend dit jaar is dat de interieurs in het naslagwerk veelal een rustieke sfeer uitademen. Daar staan dan weer strakke, uit de jaren zestig en zeventig geïnspireerde retromeubelen (zoals tafel Docksta en stoel Gottfrid uit de eetkamercollectie) en accesoires tegenover. Dat de ogen van ontwerpers en stylisten weer wat meer op vroeger tijden zijn gericht, blijkt ook uit de romantische sfeer die van menig interieur afdruipt. Dat komt vooral goed uit in de slaapkamer, de ruimte die dit jaar centraal staat. Paradepaardje zijn de nieuwe matrassen Sultan.
    Een open deur: volgens Ikea is een goede houding belangrijk voor de nachtrust. Dat persoonlijke voorkeuren daarbij een rol spelen, blijkt uit het grote assortiment. Naast schuimrubber- en latexmatrassen kan de klant kiezen voor boxsprings, binnenveringsmatrassen, matrasbodems, lattenbodems, bedframes en dekmatrassen. Vanzelfsprekens ontbreken de kussens voor 'optimaal slaapcomfort' niet.
    Aardig is dat Ikea ook heeft gedacht aan lange mensen. Zo is matras Sultan verkrijgbaar in een lengte van 2.20 meter. Een ander aardigheidje is het ronde bed Sultan Sandane.
    Daarmee treedt Ikea in de voetsporen van Hästens, de Zweedse beddenproducent die vorig jaar al een rond bed lanceerde. Aan de basis van de nieuwe collectie voor de slaapkamer ligt overigens een heus onderzoek: De World Wide Sleep Index. In dit onderzoek staat beschreven hoe Europeanen, Aziaten en Noord-Amerikanen slapen en hun slaapkamer gebruiken. Éen van de belangrijkste resultaten is dat zeventien procent van de ondervraagden de slaapruimte multifunctioneel gebruikt. Er wordt niet alleen geslapen, maar ook gelezen, tv gekeken, muziek geluisterd en gewerkt. Vanzelfsprekend zijn voor alle bezigheden speciale producten verkrijgbaar. Zoals de roltafel uit de serie Malm. Deze wordt over het bed geschoven. Er kan een dienblad of laptop op worden gezet.

    Om te kunnen appelleren aan diverse sferen is ook de collectie beddengoed uitgebreid. Romantisch zijn dessins op beddengoed Alvine. De achttiende eeuwse motieven zijn rechtstreeks afkomstig uit het stoffenmuseum Musée de l'Impression sur Etoffes in het Franse Mulhouse.

    Alvine Satin

    Futuristisch is Amorf, beddengoed dat oplicht wanneer de lichten in de slaapkamer worden gedoofd. In deze serie is ook een douchegordijn verkrijgbaar, waarop een patroon van beertjes verschijnt op het moment dat het nat wordt. Romantische pasteltinten zijn te vinden naast actuele knalkleuren. En net als eerdere jaren zijn de retrodessins niet van de lucht. Evenals voorgaande jaren is ook opbergen een belangrijk thema. Dit jaar ligt de nadruk op kasten voor de slaapkamer. Nieuw is de kastencombinatie Pax met de bijbehorende inrichting Komplement. Deze bevat onder meer ingebouwde waszakken en lades voor schoenen, stropdassen en riemen.

    Retro en grappig is de rubberen wekker Slabang. De gebruiker kan een persoonlijk alarmsignaal inspreken. Het zijn dergelijke accesoires die het woonwarenhuis populair maken. Vandaar dat de nieuwe catalogus er vol mee staat: een servies in retrostijl, een lamp die tevens kamerscherm is of een kinderkussen in de vorm van een uil.

    Zeker niet onbelangrijk is dat aan veel van al dat nieuws een vriendelijk prijskaartje hangt. Kort geleden kondigde het Zweedse woonwarenhuis aan de prijzen van 500 artikelen met 10 procent te verlagen. In de catalogus is duidelijk aangegeven op welke artikelen dat voordeel van toepassing is. Geen enkele Ikea-fan zal er om malen dat sommige spullen zelfs extra afgeprijsd blijken.

    Bron: Dagblad de Limburger, zaterdag 28 augustus 2004, Scala.
    I ain't got a signature...am I a criminal now?
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
    pi_21598446
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 14:26 schreef miki het volgende:

    Futuristisch is Amorf, beddengoed dat oplicht wanneer de lichten in de slaapkamer worden gedoofd. In deze serie is ook een douchegordijn verkrijgbaar, waarop een patroon van beertjes verschijnt op het moment dat het nat wordt.
    Dat gaan we van de week eens even opzoeken, hoe komen ze erop! Glow-in-the-dark beddegoed!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_21598465
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 14:26 schreef miki het volgende:
    Krantenartikeltje over de (inhoud van) de nieuwe Ikea-catalogus

    IKEA STOEIT IN DE SLAAPKAMER - door Caroline Göttgens

    .....

    Bron: Dagblad de Limburger, zaterdag 28 augustus 2004, Scala.
    De PAX kasten en Komplement inrichting zijn niet nieuw. Er staat al een jaar zo'n combi in mijn slaapkamer.
    pi_21621170
    N.a.v. topictitel:



    Voortaan is IKEA op zaterdag open tot acht uur!

    (En nu we het toch over openingstijden hebben, maar meteen een overzichtje van aanstaande: )

    zondagsopeningen
    bij een zondagsopening is IKEA open van 10 -17 uur

    5 september: IKEA Breda, Groningen, Heerlen en Utrecht
    12 september: IKEA Amsterdam, Eindhoven en Sliedrecht
    19 september: IKEA Utrecht
    26 september: IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven en Hengelo
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zondag 29 augustus 2004 @ 17:31:10 #49
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21621213
    speciale zaterdagavond restaurantaanbieding

    iedere tweede dagschotel in het restaurant gratis

    * Adelante verwacht woonsdag taferelen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 29 augustus 2004 @ 17:52:51 #50
    38039 Katana
    Snoekduiker
    pi_21621589
    Wie heeft er ervaring met dit bed?
    Ligt het lekker , ziet er wel appart uit namelijk ...

    -Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
    -Landskampioen 2005-2008
      zondag 29 augustus 2004 @ 18:10:27 #51
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21621864
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 17:52 schreef Katana het volgende:
    Wie heeft er ervaring met dit bed?
    Ligt het lekker , ziet er wel appart uit namelijk ...

    [afbeelding]
    een erg mooi bed inderdaad en het ligcomfort is sterk afhankelijk van de matras
    die je er bij kiest... maar volgens mij heeft één van fok! users dit bed gekocht laatst
    dus misschien dat die meer info kan geven
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21623761
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 18:10 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    een erg mooi bed inderdaad en het ligcomfort is sterk afhankelijk van de matras
    die je er bij kiest... maar volgens mij heeft één van fok! users dit bed gekocht laatst
    dus misschien dat die meer info kan geven
    That would be me

    Zoals Adelante al zegt, is het ligcomfort voornamelijk afhankelijk van het matras dat je kiest, in combinatie met de lattenbodem die je kiest. In feite is het bed zelf niks anders dan een ombouw. Tijdens het slapen merk je dan ook niet dat je zo laag ligt (net als dat een hoogslaper imho niet anders slaapt dan een normaal bed).

    Voordeel van het bed is natuurlijk dat het er gewoon cool uitziet en dat het een wat ruimtelijk effect geeft (minder plomp dan een normaal bed).

    Nadeel is dat je niks onder het bed kwijt kan en dat je echt moet OPstaan om uit bed te komen ipv gewoon je benen een kwartslag draaien maar eerlijk is eerlijk, ik heb daar echt geen last van. Daarnaast vond ik het een beetje een afknapper dat de poten van plastic zijn ipv van metaal maar zodra het bed staat is het zo laag dat je de poten niet eens ziet

    Het bed is trouwens wel groot qua breedte en lengte, omdat de balken zo'n 20cm breed zijn (dus de 160 variant heeft als buitenmaten 200x240!)

    Zowel het matras als lattenbodem die ik erbij heb staan niet meer op de Ikea website, maar ik heb zelf gekozen voor 1 stevig binnenveringsmatras van 160x200 (ipv een Lits-Jumeaux van 2x 80x200) met daaronder 2 lattenbodems van 80x200. Dit gaat prima en je merkt niet dat je 1 matras op 2 bodems hebt liggen.

    Let er wel even op dat bij het bestellen tevens een middenbalk (waar de lattenbodems in het midden op rusten) wordt meebesteld, want deze zit er niet standaard bij!
    Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
    Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
      zondag 29 augustus 2004 @ 19:47:56 #53
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21623819
    ik vind het bijbehorende KODAL kastensysteem ook erg cool

    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21624055
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 19:47 schreef Adelante het volgende:
    ik vind het bijbehorende KODAL kastensysteem ook erg cool

    [afbeelding]
    Die vind ik dan weer niet zo. Op het plaatje is het een mooie kast, maar ik betwijfel of het in de praktijk wel iets is. Ik vind het zelf wel zo netjes als ik mijn kleren achter een deur o.i.d. kan hangen. Hier op de foto zie je natuurlijk heel mooi 3 overhemden in bijpassende kleuren hangen, maar als ik daar mijn garderobe ophang wordt het zo'n bont circus (en nee, ik ben geen clown ) dat het mij echt niet mooi lijkt. Het zou fraaier zijn als je voor de grote ruimtes (waar je kleren kan ophangen) een gordijn zou kunnen ophangen.

    De bijbehorende tafeltjes zijn dan wél weer onmisbaar bij het bed
    Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
    Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
      zondag 29 augustus 2004 @ 20:02:44 #55
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21624097
    dat is ook precies mijn argument om deze kast niet te kopen, ik ga egnie
    al mijn rode t-shirtjes bij de rode leggen en de witte overhemden naast
    elkaar hangen etc... maar in bijv. een inloopkast ( ) zou het wel erg mooi
    zijn.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21624333
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 19:47 schreef Adelante het volgende:
    ik vind het bijbehorende KODAL kastensysteem ook erg cool
    Ziet er wel ok uit,
    Wat kost zo'n kast?
    kun je deze zelf samenstellen?
    pi_21624376
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 20:13 schreef Kentaro het volgende:

    [..]

    Ziet er wel ok uit,
    Wat kost zo'n kast?
    kun je deze zelf samenstellen?
    http://www.ikea.nl/webapp(...)3151&chapterId=13215
    Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
    Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
    pi_21624418
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 20:15 schreef MrTinux het volgende:

    [..]

    http://www.ikea.nl/webapp(...)3151&chapterId=13215
    thanks
    pi_21624745
    Het Blok, vanaf 5 september op Net5.

    Gesponserd door IKEA .
    pi_21628443
    ik heb nu mijn printertje op de grond staan, omdat ik geen ruimte meer heb op mijn bureau of in/op een kast of iets dergelijks. Echt ideaal is dit niet ...zijn hier geen leuke oplossing voor? ik heb een Galant bureau van 120x80 cm met A-poten (die op ikea.nl trouwens ondersteboven staan afgebeeld). Voor computerkasten heeft Ikea wel speciale kasten bij dit bureau, maar is er voor printers ook niet zoiets? Het hoeft niet van Ikea te zijn.. Of bijvoorbeeld een voetenbankje waar je dan die printer in kan zetten, is ook wel functioneel.. nu zit ik vaak met m'n poten tegen die printer te trappen..Dus weet iemand een mooie oplossing?
    Naast mijn bureau zit trouwens nog een ruimte van ruim 30 cm ...een bureaublad van 160 cm paste net niet helaas... voor het geval dit er iets toe doet bij jullie geniale ideen die vast wel gaan komen :p

    Ligt dat glow-in-the-dark dekbed trouwens al in de Ikeas? ..ik ben wel benieuwd..

    [ Bericht 12% gewijzigd door TuuT op 29-08-2004 23:10:18 ]
      zondag 29 augustus 2004 @ 23:51:11 #61
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21629547
    het blok en het nieuwe glow-in-the-dark dekbedovertrek worden beiden (regelmatig)
    genoemd op IKEA's skärkalendar gratis af te halen in alle vestigingen...

    en tuut: voor die printer zou ik haast zeggen iets van een schoenenrek dat je
    aan de muur kunt monteren en waar je het ding dan op plaatst...
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21629606
    het ouderwetse matras-op-de-grond bed...
    pi_21642960
    De nieuwe Ikea gids lag vandaag bij me in de bus

    Straks lekker rustig alles bekijken
    No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
    pi_21646255
    )
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 23:51 schreef Adelante het volgende:
    het blok en het nieuwe glow-in-the-dark dekbedovertrek worden beiden (regelmatig)
    genoemd op IKEA's skärkalendar gratis af te halen in alle vestigingen...

    en tuut: voor die printer zou ik haast zeggen iets van een schoenenrek dat je
    aan de muur kunt monteren en waar je het ding dan op plaatst...
    haha, grappig idee, zo'n schoenenrek, maar ideaal lijkt het me hier niet ..maar bedankt voor je idee! Ik zoek toch nog even verder..

    wat is zo'n "skärkalendar"? ..ik heb helemaal niks gezien ..en ze hadden ook de catalogi al niet ..keb zo'n nee stickertje op m'n brievenbus dus ik heb 'm nog niet *snik*

    dat glow-in-the-dark dekbedovertrek vond ik er trouwens niet zo leuk uitzien.. jammer, want het idee vind ik wel erg leuk! Ze moeten een darkroom ( ) bij de Ikea maken zodat je dat ding ook in het donker kan zien ..dat plaatje is ook niet alles...
    pi_21648352
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef TuuT het volgende:
    )
    [..]

    Ze moeten een darkroom ( ) bij de Ikea maken
    !

    Het bestaat nog ook! Lichtgevend bedtextiel! :'(

    Het heet AMORF RASTER en is in drie maten verkrijgbaar: 150x200 (¤ 14,95), 200x200 (¤ 19,95) en 240x200 (¤ 24,95). Overdag is het gewoon wit, 's avonds geeft een kant ervan een groenachtig licht!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 30 augustus 2004 @ 22:17:51 #66
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21648478
    staat ook 'n plaatje van op de skär kalender inderdaad

    ik denk wel dat met vaker wassen 't effect minder wordt in bed,
    maar ik ga zeker een setje 240 * 220 halen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21650540
    Hiep hoi Ik heb vandaag de gids ontvangen!!

    Al even snel doorgebladerd, maar ga nu vroeg naar bed om hem eens goed te bekijken (past goed bij het thema )

    Heb ook geprobeerd om de nieuwe IKEA keukenplanner te downloaden, maar volgens mij staat de nieuwe versie nog niet online?! Hij blijft als melding geven dat de prijzen geldig zijn tot 1 augustus 2004. Wie kan mij helpen?

    Ben wel benieuwd naar dat dekbed trouwens. Ik kan het niet vinden op de site. Zo maar es in de gids kijken dan.... (of heeft iemand een linkje ? )
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_21671433
    Morgen oliebollen bij IKEA!

    voor het personeel dan... althans dat was vorig jaar wel
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_21671524
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2004 23:30 schreef Reese het volgende:

    Ben wel benieuwd naar dat dekbed trouwens. Ik kan het niet vinden op de site. Zo maar es in de gids kijken dan.... (of heeft iemand een linkje ? )
    Ik zag het in het tijdschrift '101 Woonideeën' staan, met een klein plaatje erbij. Er schijnt ook glow-in-the-dark vinyl te bestaan, met allerlei leuke prints erop (niet bij IKEA overigens).

    * Allan24 heeft spijt dat ie al laminaat in de slaapkamer heeft liggen
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:09:16 #70
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21672762
    en een cadeautje voor het nieuwe jaar

    kan me herinneren: IKEA jenga, kookboekjes, boek over Ingvar's leven, Unicef spel
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21687109
    quote:
    Een speciale actie bij een vestiging van meubelgigant Ikea in de Saudische stad Jidda leidde vandaag tot een enorme drukte, met drie doden tot gevolg.

    Honderden mensen waren op een speciale aanbieding afgekomen, de eerste 250 bezoekers zouden een kortingsbon krijgen. Toen de deuren van het filiaal opengingen, ontstond er een enorme chaos waarin drie mensen werden doodgedrukt. Zeventien anderen raakten gewond. Een medewerker van Ikea meldde dat er zich zo'n 8.000 mensen voor de winkel hadden verzameld, sommigen hadden hier zelfs de nacht doorgebracht.

    Bron: fok.nl

    Ben benieuwd wat de waarde van die kortingsbon was...


    Ik heb de catalogus trouwens nog niet :'( Kan je er ook gewoon eentje halen bij de IKEA?
    amokaapjeeh O+
      woensdag 1 september 2004 @ 17:09:43 #72
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21687313
    wel meegemaakt dat mensen elkaar bijna de kop insloegen voor een gratis klapstoel of
    nog erger de eerste prijs van een woonsdag proberen te cashen voor contant geld

    vanaf 13 september is de nieuwe catalogus verkrijgbaar in de vestigingen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 1 september 2004 @ 17:48:34 #73
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_21688109
    ik ben net terug van de IKEA
    was weer leuk, ben er erg lang niet geweest

    ik besefde me net dat ik eigenlijk best veel van de ikea heb
    bureau Robin, donkerbauw, en daar ook 2 boekenkasten en een wandsteun van.
    2 simpele houten ladenkasten
    een grote stoel met voetensteun, nu uit de colectie maar echt heel leuk, en met een zelfgemaakte nieuwe hoes eromheen

    nu heb ik een nieuw bed besteld. boxspring van 1.40m breed
    dit ontzettend leuke bedhemel ding [eigenlijk voor 'kinderen', maar ik als semi-groot kind vond hem geniaal]

    verder heb ik een ontzettend leuk haakje gekocht, is de achterkant van een hond. kan geen plaatje vinden nog op de site
    ook heb ik wat extra kussens gehaald

    ik ben echt totaal verleifd op die bedhemel
    mijn kamer is al erg kleurig en ik denk dat het erg leuk gaat staan
    als alles af is plaats ik wel eens een foto, kan denk ik zo de folder in


    oh ja wat ik wilde vragen.
    ik heb dat bed dus moeten bestellen omdat het geen standaard maat is
    ze moeten het nu uit het centraal magazijn halen en zeggen dat het in 2 weken wordt thuisbezorgd
    heeft iemand hier ervaring met hoe lang dit in de praktijk gaat duren?
    alvast bedankt
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_21695999
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 17:48 schreef saaw het volgende:

    ze moeten het nu uit het centraal magazijn halen en zeggen dat het in 2 weken wordt thuisbezorgd
    heeft iemand hier ervaring met hoe lang dit in de praktijk gaat duren?
    alvast bedankt
    Over het algemeen: twee weken

    Op je orderbon staat een vermoedelijke leveringsdatum. Op die dag komt het artikel binnen bij de transporteur, als die de ontvangst heeft kunnen bevestigen belt ie je op om af te spreken wanneer het bezorgd wordt. Normaal is de levertijd op zoiets 7 werkdagen (dus op die dag, volgende week vrijdag ofzo, komt het binnen), kort daarna word je gebeld.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 1 september 2004 @ 23:18:35 #75
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21696128
    Heb je 'n cadeautje gehad vandaag Allan24 vanwege het nieuwe IKEA jaar?

    ik heb nl nog steeds vakantie
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21696406
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 23:18 schreef Adelante het volgende:
    Heb je 'n cadeautje gehad vandaag Allan24 vanwege het nieuwe IKEA jaar?

    ik heb nl nog steeds vakantie
    Nee, wel iets mafs ter presentatie van de BA3 promotie....... maar dat had niks met Nieuwjaar te maken volgens mij

    Vandaag niet in de eigen vestiging (Breda) maar de hele dag in Sliedrecht geweest, o.a. SAMS cursus gegeven aan enkele KDNL-mensen en nog even een uurtje meegeluisterd met IPS/CCCN.

    Heb daar wel een oliebol proberen te eten (maar ze waren van het kaliber 'Als je ze weggooit, komen ze terugstuiteren')
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 1 september 2004 @ 23:32:22 #77
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21696476
    achja Sliedrecht, volgens mij hebben ze daar ook nog artikelen uit de catalogus van 1974
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21696508
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 23:32 schreef Adelante het volgende:
    achja Sliedrecht, volgens mij hebben ze daar ook nog artikelen uit de catalogus van 1974
    En zelfs mensen die er zo'n beetje sinds 1978 al werken
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 1 september 2004 @ 23:35:32 #79
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21696553
    dat was inderdaad vorig jaar met het landelijke IKEA feest toen we 25 jaar bestonden
    er waren een aantal Sliedrechters die destijds bij de lancering van IKEA in Nederland
    waren
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21718557
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 17:01 schreef Coconut het volgende:

    [..]


    Ben benieuwd wat de waarde van die kortingsbon was...


    Ik heb de catalogus trouwens nog niet Kan je er ook gewoon eentje halen bij de IKEA?
    Die kortingsbon was $250 las ik vandaag op intranet. Er zijn ongeveer 70 a 80.000 bezoekers geweest (jeumig), kan me voorstellen dat er dan ongelukken gebeuren.

    Ter referentie: op de openingsdag van IKEA Breda vorig jaar zijn er zo'n 30.000 bezoekers geweest... en dan krijg je zoiets als dit:



    Honderden mensen die tegelijk naar binnen willen
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      vrijdag 3 september 2004 @ 12:32:50 #81
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_21724993
    Zo, morgen mag ik weer aan de bak. Zal ik wel enkele nieuwe artikelen te zien krijgen

    Ik hoorde dat ze de hele week al 6 a 7 vrachtwagens per dag hadden gehad! ! Normaal zitten wij op 3 vrachtwagens...

    Ik ben benieuwd

    Ben trouwens ook ingeschreven voor kassaopleiding
      vrijdag 3 september 2004 @ 16:30:37 #82
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21729631
    mag je meteen de eerste zaterdagvond kassa draaien, WebForce

    * Adelante denkt nl dat het nog wel eens druk kan gaan worden met de 2e warme maaltijd gratis
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 3 september 2004 @ 21:35:53 #83
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_21735467
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 16:30 schreef Adelante het volgende:
    mag je meteen de eerste zaterdagvond kassa draaien, WebForce

    * WebForce denkt nl dat het nog wel eens druk kan gaan worden met de 2e warme maaltijd gratis
    Euhm, die opleiding is niet gelijk morgen hoor

    Enne, zaterdagavond
    Morgen 'sochtens werken van 8.00 uur tot 13.00 uur
    pi_21735799
    Ik vond net de nieuwe gids op de deurmat... binnenkort maar weer naar de Ikea
    pi_21740152
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 00:18 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Die kortingsbon was $250 las ik vandaag op intranet. Er zijn ongeveer 70 a 80.000 bezoekers geweest (jeumig), kan me voorstellen dat er dan ongelukken gebeuren.

    Ter referentie: op de openingsdag van IKEA Breda vorig jaar zijn er zo'n 30.000 bezoekers geweest... en dan krijg je zoiets als dit:

    [afbeelding]

    Honderden mensen die tegelijk naar binnen willen
    Vandaag ook nog gehad over deze verpletterende actie... wij konden ons allemaal niet voorstellen dat je naar IKEA gaat, je ziet 70.000 man voor de deur staan en dan je dan denkt........ "Ja, ik ga daar ook naar binnen."

    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef WebForce het volgende:

    Ben trouwens ook ingeschreven voor kassaopleiding
    Ik vrees dat ik dit weekend ook weer de dupe zal zijn. Zondag is het koopzondag bij Breda, ik heb nooit kassa-opleiding gehad maar word er wel regelmatig achter gezet. Tot nu toe is het steeds prima gegaan, zo moeilijk is het niet.

    (Ja, ik ben multi-functioneel, kan zo'n beetje alles op service en ook nog kassa en recovery )
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_21750427
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 00:18 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Die kortingsbon was $250 $150 las ik vandaag op intranet. Er zijn ongeveer 70 a 80.000 bezoekers geweest (jeumig), kan me voorstellen dat er dan ongelukken gebeuren.
    Het schijnt dat kortingsbonnen voor specifieke artikelen een normaal iets zijn in Saoedi-Arabië, vergelijk het met cadeaubonnen hier.

    Die 70- a 80.000 bezoekers zijn gemeten over de hele dag trouwens- wat niet wegneemt dat dat nog altijd een enorm aantal mensen is.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:30:13 #87
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21755281
    artistieke nieuwe decoratie




    ohjah, de nieuwe kantoormeubel- en keukencatalogus 2005 staan online
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:38:43 #88
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21755445
    nieuwe poster


    erg mooi, Cubaans stijl
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:49:10 #89
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_21755669
    Zijn er bij de IKEA nog meer glazen vitrinekasten? Ik zag in de gids maar 1 volledig glazen vitrinekast die eigenlijk nogal klein is voor mijn groeiende verzameling Transformers en Macross robotten max. 30-40 hoog.
    The Internets, I needs it..
    pi_21764770
    Ben gisteren naar Ikea A'dam geweest en heb het volgende gekocht:

    Maar dan in berkenfineer (heb er nu 2 van voor m'n cd's)

    Bertby wandvitrine (misschien is dit iets voor jou Dr_Crouton? Glazen platen zijn verstelbaar zeg maar). Heb er nu ook 2 van

    inclusief de draagmandjes erin:

    Heb 4 van deze opbergsystemen van Antonius (erg handig)
    Ikea rocks
    pi_21767826
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 22:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Zijn er bij de IKEA nog meer glazen vitrinekasten? Ik zag in de gids maar 1 volledig glazen vitrinekast die eigenlijk nogal klein is voor mijn groeiende verzameling Transformers en Macross robotten max. 30-40 hoog.
    klik hier maar eens
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_21768084
    Ik wilde dit bed:

    In het zwart maar die schijnen ze volgens de website niet meer te hebben
    Ook is de witte geloof ik een stuk goedkoper geworden..?
    Tap tap tap
    pi_21768637
    Ik heb twee van deze banken gekocht: gisteren bij de ikea Amsterdam



    En dan deze kussens erop:



    Ze staan geweldig !!
      zondag 5 september 2004 @ 19:14:49 #94
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_21770182
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 22:38 schreef Adelante het volgende:
    nieuwe poster

    [afbeelding]
    erg mooi, Cubaans stijl
    Die poster hadden we al een paar maanden
    pi_21770360
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 17:10 schreef CherryLips het volgende:
    Ik wilde dit bed:
    [afbeelding]
    In het zwart maar die schijnen ze volgens de website niet meer te hebben
    Ook is de witte geloof ik een stuk goedkoper geworden..?
    Die had ik vroeger!
    Hij kraakt overigens wel...
      zondag 5 september 2004 @ 22:37:04 #96
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21774594
    Het Blok was erg IKEA ("TRUDELUT wie verzint zo'n naam")

    @ WebForce: ik heb niet zo veel met BA50
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 5 september 2004 @ 23:07:29 #97
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_21775255
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 16:55 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    klik hier maar eens
    Dank je. Alleen zijn er geen hoge glazen kasten van ongeveer 190cm, behalve als je dan langere poten onder de kast monteert. Niet wat ik zoek.
    The Internets, I needs it..
    pi_21775737
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 19:23 schreef Toeps het volgende:

    [..]

    Die had ik vroeger!
    Hij kraakt overigens wel...
    Doet m'n huidige bed ook (en ik sex niet eens, alleen me omdraaien kraakt al)
    Alleen ik ben bang dat ik m'n tenen breek want ik lig weleens met m'n voeten buitenboord, maakt niet uit hoe lang dat bed is, mijn kussen ligt ook altijd halverwege het bed...
    Tap tap tap
      dinsdag 7 september 2004 @ 13:43:36 #99
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21802651
    Vandaag is de IKEA catalogus bezorgd

    had hem natuurlijk al, maar dat betekent vast weet veeeeel extra omzet de komende tijd
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 14:06:37 #100
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_21803023


    De ekorre is helemaal goedgekeurd door Al Bundy
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_21806297
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 13:43 schreef Adelante het volgende:
    Vandaag is de IKEA catalogus bezorgd

    had hem natuurlijk al, maar dat betekent vast weet veeeeel extra omzet de komende tijd
    Hulde aan de Haagse postbodes.

    Ik heb nu ook eens een keertje de IKEA bijbel ontvangen!
    pi_21807924
    en Breda moet nog een hele week wachten... booeoeeehh
    pi_21808497
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 18:01 schreef Snoetje het volgende:
    en Breda moet nog een hele week wachten... booeoeeehh
    Hier in Goes is hij een week geleden al bezorgd, ik dacht dat dat in de regio van Breda was
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
      dinsdag 7 september 2004 @ 20:11:15 #104
    30488 coolbabe
    My little pwny
    pi_21810607
    Ik heb hem gisteren gehad, op m`n verjaardag
    Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
    pi_21810807
    Hier in Breda hebben we hem al sinds vorige week.
    pi_21813580
    hmm ik heb em anders nog niet hoor.... (ik dacht week 38 ??)
    pi_21818581
    Zou best kunnen maar ik heb hem al een week
      woensdag 8 september 2004 @ 11:45:17 #108
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_21821389
    Gids ook binnen, nog niet aan toegekomen.
    Ik vind dat ene bed (MALM) zo mooi, maar ja, ik heb net een nieuw bed!

    Reese-babe, weet even zo snel niet waar ik je anders moet bereiken Check mijn sig/onderschrift of hoe je het ook wil noemen
    ***
    pi_21823568
    kheb net een hele tijd op de site zitten speuren he, maar weten jullie heel toevallen of de IKEA in eindhoven komende zondag open is?! D8 hoop dat ze altijd op zondag open waren, maar da was dus niet zo :$
      woensdag 8 september 2004 @ 18:00:54 #110
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21823620
    12 september: IKEA Amsterdam, Eindhoven en Sliedrecht

    19 september: IKEA Utrecht

    26 september: IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven en Hengelo

    je hebt mazzel
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21824172
    quote:
    Op woensdag 8 september 2004 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
    Reese-babe


    het duurde even voor het kwartje viel, ben nog niet zo gewend aan mijn nieuwe naam!
    Eeuwig vijfentwintig
    pi_21825248
    quote:
    Op dinsdag 7 september 2004 22:11 schreef Snoetje het volgende:
    hmm ik heb em anders nog niet hoor.... (ik dacht week 38 ??)
    Hmmzz.. weet je zeker dat je hem niet hebt? Een collega van me uit Tilburg had vandaag de Ikea catalogus ook bij zich.
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_21826244
    quote:
    Op woensdag 8 september 2004 20:53 schreef Vava het volgende:

    [..]

    Hmmzz.. weet je zeker dat je hem niet hebt? Een collega van me uit Tilburg had vandaag de Ikea catalogus ook bij zich.
    hahaa ik had em idd nog niet, maar wat lag er vanmiddag op mijn deurmat ???
    mijn roep tot de ikea bijbel is verhoord
    pi_21829608
    quote:
    Op woensdag 8 september 2004 18:00 schreef Adelante het volgende:
    12 september: IKEA Amsterdam, Eindhoven en Sliedrecht

    19 september: IKEA Utrecht

    26 september: IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven en Hengelo

    je hebt mazzel
    woei woei woei
    pi_21830478
    Trouwens: in de scheurkalender stond in dat je de oude Ikeabijbels kunt inleveren waardoor je een verassing krijgt (hopelijk kortingsbonnen )
    Blz. 35 uit de gids vind ik trouwens erg cool! Zo zou ik m'n kamer ook willen (2 persoons hoogslaper met bank eronder). Alleen zou ik niet voor een bank gaan, maar 2 keer de Futon fauteuil (blz. 132, 133) eronder plaatsen met een leuk klein kast op wielen, een poef, wat kussens etc. Soort loungehoek! Ja ja, de Ikea brengt m'n inspiratie tot grote hoogtes
    Ik mag trouwens van m'n ouders ook op zolder (yes!), op blz. 300, 301 hebben ze echt een geweldige kamer ervan gemaakt! Zo zou ik het ook wel willen (onze zolder heeft precies zulke balken). Alleen is de vraag of het ook met de Tromsö hoogslaper erin past
    pi_21861687
    weet iemand trouwens ook de openingstijden op zondag :S ?! ligt da aan mij of kan ik dat gewoon niet vinden op de site?!
      vrijdag 10 september 2004 @ 15:54:51 #117
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21861807
    ligt echt aan jou Pipo

    "Bij een zondagsopening is IKEA open van 10 -17 uur"
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21865010
    dank u!
      Milf maandag 13 september 2004 @ 00:41:40 #119
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_21915873
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2004 22:13 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    !

    Het bestaat nog ook! Lichtgevend bedtextiel!

    Het heet AMORF RASTER en is in drie maten verkrijgbaar: 150x200 (¤ 14,95), 200x200 (¤ 19,95) en 240x200 (¤ 24,95). Overdag is het gewoon wit, 's avonds geeft een kant ervan een groenachtig licht!
    Ik heb hem vandaag opgehaald
    Geweldig ding

    en spiegels, hoeslaken en kussenslopen
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      maandag 13 september 2004 @ 09:43:10 #120
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_21918192
    Roepen ze in Amsterdam in het engels om dat ze gaan sluiten? Dat hoorde ik iig bij Het Blok

    -Edit, stom Hoe kom ik nou aan Sliedrecht

    [ Bericht 21% gewijzigd door WebForce op 13-09-2004 18:53:13 ]
    pi_21919936
    quote:
    Op maandag 13 september 2004 09:43 schreef WebForce het volgende:
    Roepen ze in Sliedrecht in het engels om dat ze gaan sluiten? Dat hoorde ik iig bij Het Blok
    Dat blok staat in Amsterdam... dan gaan ze toch zeker niet in Sliedrecht boodschappen doen?

    Ik hoorde gisteren inderdaad wel dat er werd omgeroepen, maar dat was duidelijk de centraliste van IKEA Amsterdam (herkende de stem)
    Oh, en Engels omroepen, doen ze dat niet alleen in Delft?
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 13 september 2004 @ 12:39:13 #122
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21920936
    Ik herkende de keukenman in A'dam... Ronald heet ie volgens mij

    dat wijffie in d'r roze string heeft iig wel een goede keukensmaak
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_21928288
    quote:
    Op donderdag 9 september 2004 00:22 schreef hydraulix het volgende:
    ..Blz. 35 uit de gids ... op blz. 300, 301 ...
    die 2 kamers vind ik ook heel mooi! Verder is de gids niet echt super vind ik ...ik heb nog 17,50 op een IKEA pas staan, maar zou zo niks weten wat ik ècht wil hebben (ja, of het past toch niet in m'n kamer)
      maandag 13 september 2004 @ 18:54:26 #124
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_21928864
    quote:
    Op maandag 13 september 2004 11:38 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Dat blok staat in Amsterdam... dan gaan ze toch zeker niet in Sliedrecht boodschappen doen?

    Ik hoorde gisteren inderdaad wel dat er werd omgeroepen, maar dat was duidelijk de centraliste van IKEA Amsterdam (herkende de stem)
    Oh, en Engels omroepen, doen ze dat niet alleen in Delft?
    Het was nog vroeg

    Maar volgens mij was het omroepen dat het 5 voor negen was, bla, bla, bla... Want je zag dat ze er nogal laat was...
      woensdag 15 september 2004 @ 11:34:29 #125
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_21965125
    over één week is het weer woonsdag, met o.a. een Zweedse Veiling

    www.woonsdag.nl
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 16 september 2004 @ 22:01:57 #126
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22004728
    nieuw stoeletje gekocht vandaag... zit erg lekker

    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 16 september 2004 @ 23:42:30 #127
    18875 BDisOKE
    Spend some quality time...
    pi_22007661
    Hee die heb ik in het rood!
    Maar nu toch maar aan het sparen voor een stoel die wat beter voor mijn rug en houding is.
    with a demon of mine...
    BDisOKE.nl mijn werk
    Mijn games...
    pi_22009536
    Een vraagje.

    Als ik een hoop meubels wilt kopen en deze laat bezorgen (kost me 50 euro om te bezorgen en 50 om het in huis te krijgen... ) moet ik deze dan zelf gaan verzamelen en richting klantenservice gaan, of kan ik gewoon een lijstje samenstellen en betalen?
      vrijdag 17 september 2004 @ 10:34:28 #129
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22012379
    * Brighteyes gaat waarschijnlijk vanmiddag IKEA Utrecht weer eens met een bezoekje vereren!
    ***
      vrijdag 17 september 2004 @ 11:19:02 #130
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22013345
    quote:
    Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef athlonkmf het volgende:
    Een vraagje.

    Als ik een hoop meubels wilt kopen en deze laat bezorgen (kost me 50 euro om te bezorgen en 50 om het in huis te krijgen... ) moet ik deze dan zelf gaan verzamelen en richting klantenservice gaan, of kan ik gewoon een lijstje samenstellen en betalen?
    it depends... artikelen die in het zelfbedieningsmagazijn liggen, zul je zelf meoten verzamelen en meenemen naar de klantenservice voor transportservice. Artikelen die in het talon magazijn liggen of die besteld moeten worden, kun je zelf op een lijstje zetten of je laat op de betreffende afdeling een order aanmaken, die je vervolgens afrekent en daarna de transportservice gaat regelen. Bij optie 2, scheelt het je dus een boel gesleep met paketten
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22027010
    quote:
    Op vrijdag 17 september 2004 11:19 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    it depends... artikelen die in het zelfbedieningsmagazijn liggen, zul je zelf meoten verzamelen en meenemen naar de klantenservice voor transportservice. Artikelen die in het talon magazijn liggen of die besteld moeten worden, kun je zelf op een lijstje zetten of je laat op de betreffende afdeling een order aanmaken, die je vervolgens afrekent en daarna de transportservice gaat regelen. Bij optie 2, scheelt het je dus een boel gesleep met paketten
    Of je kunt (vooral als het grotere artikelen zijn) een thuisleverings order (ook wel COS order genoemd) aan de balie laten maken, dan wordt alles in een moeite geregeld. Let wel, dit is niet voor alle artikelen mogelijk, dat zul je dus even moeten checken bij de verkoopbalie!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22029233
    quote:
    Op vrijdag 17 september 2004 22:15 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Of je kunt (vooral als het grotere artikelen zijn) een thuisleverings order (ook wel COS order genoemd) aan de balie laten maken, dan wordt alles in een moeite geregeld. Let wel, dit is niet voor alle artikelen mogelijk, dat zul je dus even moeten checken bij de verkoopbalie!
    Kan je hier wat meer over vertellen?

    Ik wil dus een paar lange magiker-kasten gaan kopen, een Hopen garderobekast, een poang fauteauil, een tweetal Docent-open kasten en een bedombouw hebben.
    Dingen die dus niet in mijn opel corsa passen. Zal ik dan deze gewoon als thuisleveringsorder laten doen? En what about keukens? deze worden denk ik ook wel afgeleverd lijkt me...
    pi_22029540
    quote:
    Op vrijdag 17 september 2004 23:47 schreef athlonkmf het volgende:

    [..]

    Kan je hier wat meer over vertellen?

    Ik wil dus een paar lange magiker-kasten gaan kopen, een Hopen garderobekast, een poang fauteauil, een tweetal Docent-open kasten en een bedombouw hebben.
    Dingen die dus niet in mijn opel corsa passen. Zal ik dan deze gewoon als thuisleveringsorder laten doen? En what about keukens? deze worden denk ik ook wel afgeleverd lijkt me...
    Het is niet altijd zeker dat een artikel op een cos (customer order system geloof ik) order kan worden geboekt. Sommige kleine artikelen kunnen wel, terwijl andere grotere artikelen niet direct op een cos kunnen worden besteld. Totaal tegen de logica in, je komt er helaas alleen achter door er in de winkel naar te vragen. Voor zover ik kan inschatten zal een HOPEN of PAX kast geen probleem zijn, evenals de meeste bedden. Voor DOCENT en MAGIKER weet ik het echt niet, en ik denk dat POÄNG niet op cos kan.

    Als je een artikel wilt bestellen dat onverhoopt NIET op een cos kan, dan zit er helaas niks anders op dan het als cash & carry mee te nemen of thuis te laten bezorgen (maar ja, da's niet altijd de meest gewenste optie...)

    En inderdaad, complete keukens gaan vaak (en soms zelfs uitsluitend) op cos, omdat het dan allemaal in een keer besteld (en 9 vd 10 keer ook in een keer geleverd) kan worden.

    [ Bericht 3% gewijzigd door Allan24 op 18-09-2004 00:07:30 ]
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 18 september 2004 @ 11:46:19 #134
    20790 Yvonnetje
    Mooi hè, alles.....
    pi_22034098
    Dat vind ik nou echt idioot van de Ikea; je wil 2 bankstellen kopen, dus je schrijft alle nrs enz enz op en gaat ermee naar de klantenservice. "Ja, mevrouw, als u ze thuis wil laten bezorgen moet u ze eerst zelf uit het magazijn halen. U kunt ze dan hier afgeven en dan zorgen wij ervoor dat ze opgestuurd worden" Wat is dit nou toch voor onzin, ze maken het je er lekker makkelijk op zo... En het stomte: na even zeuren kan het ineens wel

    niet dat ik dat voor mezelf vervelend vond, maar eerst stellig zeggen dat het echt niet anders kan, en daarna ineens weer wel, hoe kan dat nou
    Geluk is een richting, geen punt
      zaterdag 18 september 2004 @ 12:15:23 #135
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22034471
    in principe staan de bankstellen die jij wilt dus in het zelfbedieningsmagazijn.
    als die banken niet uit de stelling worden gepakt, is er een grote kans dat
    een andere klant die bankstellen ook koopt, terwijl ze dus al verkocht zijn.

    bij ons is het regel dat die artikelen dus daadwerkelijk aanwezig moeten zijn
    voor er een transportservice geregeld kan worden. en prima als je toevallig
    alleen bent gekomen, is er altijd wel iemand die mee wil helpen om de banken
    op een karretje te laden en je door de kassa te helpen.

    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 18 september 2004 @ 12:16:56 #136
    20790 Yvonnetje
    Mooi hè, alles.....
    pi_22034497
    Dat principe snap ik wel, maar eerst zeggen dat het toch echt zelf moet, en naderhand blijkt dat ze ook gewoon uit het centrale magazijn gehaald kunnen worden, vind ik een beetje krom.
    Geluk is een richting, geen punt
      zaterdag 18 september 2004 @ 12:17:55 #137
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_22034510
    Ikea heeft lekkere Hot Dogs
    Xbox Live Gamertag : ThaD16
      zaterdag 18 september 2004 @ 12:20:36 #138
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22034544
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 12:16 schreef Yvonnetje het volgende:
    Dat principe snap ik wel, maar eerst zeggen dat het toch echt zelf moet, en naderhand blijkt dat ze ook gewoon uit het centrale magazijn gehaald kunnen worden, vind ik een beetje krom.
    da's idd niet echt logisch nee... welke vestiging was je?

    waren het klippan banken trouwens, want die staan hier ook voor (ZBM) en achter (Talon),
    omdat ze simpelweg niet allemaal in het zelfbedieningsmagazijn passen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 18 september 2004 @ 12:21:09 #139
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22034550
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 12:17 schreef GotenSSJ het volgende:
    Ikea heeft lekkere Hot Dogs
    gelet op de prijs/kwaliteit verhouding geef ik je volkomen gelijk
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 18 september 2004 @ 12:26:55 #140
    20790 Yvonnetje
    Mooi hè, alles.....
    pi_22034631
    Idd klippan ja.
    En ik was in Eindhoven.

    Daim-snoepjes zijn pas lekker!
    En die grote ronde crackers met 'n gat in het midden
    Je zou haast voor het eten naar Ikea gaan
    Geluk is een richting, geen punt
      zaterdag 18 september 2004 @ 17:47:37 #141
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22040308


    damn!!! vloerdecoratie voor ¤ 69,-
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 18 september 2004 @ 18:05:16 #142
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22040731
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 17:47 schreef Adelante het volgende:
    [afbeelding]

    damn!!! vloerdecoratie voor ¤ 69,-
    ¤6,9 idd! Dat is 18+ assortiment man!
    pi_22043327
    Dat moet kunst ofzo voorstellen

    Nou ja, eigenlijk heeft het wel wat .
      zaterdag 18 september 2004 @ 20:14:37 #144
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_22043755
    quote:
    Op woensdag 15 september 2004 11:34 schreef Adelante het volgende:
    over één week is het weer woonsdag, met o.a. een Zweedse Veiling

    www.woonsdag.nl
    Is Woonsdag een week vervroegd dan? Want volgens mijn SKÄR-kalender is het de 29e pas.
    Of heb jij je eigen speciale Woonsdag?
    Only the good die young.
      zaterdag 18 september 2004 @ 20:17:31 #145
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22043835
    't viel al niemand op, dus ik denk lekker laten staan en het wordt
    vanzelf actueel

    tis natuurlijk de laatste woensdag van iedere maand
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 18 september 2004 @ 20:18:52 #146
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_22043880
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 20:17 schreef Adelante het volgende:
    't viel al niemand op, dus ik denk lekker laten staan en het wordt
    vanzelf actueel

    tis natuurlijk de laatste woensdag van iedere maand
    Maar dan had je toch niet op mij gerekend!
    Only the good die young.
      zaterdag 18 september 2004 @ 20:21:38 #147
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22043967
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 20:18 schreef Nuvole het volgende:

    Maar dan had je toch niet op mij gerekend!
    ghehehe, ik wil zelf de woonsdagaanbieding van deze maand hebben, dus als
    alle fokkers nu een week eerder zouden komen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 18 september 2004 @ 20:50:25 #148
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_22044677
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    ghehehe, ik wil zelf de woonsdagaanbieding van deze maand hebben, dus als
    alle fokkers nu een week eerder zouden komen
    "That's a cunning plan, Baldrick!"

    Ik wil 'm ook graag hebben, maar moeten we Saudische taferelen verwachten?
    Met de ellebogen honderden huisvrouwen aan de kant werken?

    Maar serieus: is het eigenlijk toegestaan om via de uitgang en de kassa's het centrale plein in het ZBM te bereiken? Daar zullen de aanbiedingen toch wel staan, lijkt me, afgaande op de vorige woonsdagen.
    En hoe vroeg zou je al voor de deur moeten liggen? En is dan de ingang of de uitgang i.v.m. eerdergenoemd plan de beste keuze?
    Only the good die young.
      zaterdag 18 september 2004 @ 20:54:20 #149
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22044773
    uitgang is ook een perfect legitieme ingang hoor
    meestal liggen de aanbiedingen in het zelfbedieningsmagazijn, maar ik weet
    niet hoe ze het dit keer willen organiseren, dus dat kan verschillen...

    en ik verwacht wel dat er soort van Saudische taferelen optreden weer
    deze keer. het is nl een actie artikel en kan niet nabesteld worden, dus
    iedereen die er enkele wil hebben moet niet om 10:30 uur nog eens rustig
    binnenlopen, want ik voorspel nu al wel dat de stoeltjes dan op zijn
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 18 september 2004 @ 21:07:59 #150
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_22045097
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 20:54 schreef Adelante het volgende:
    uitgang is ook een perfect legitieme ingang hoor
    meestal liggen de aanbiedingen in het zelfbedieningsmagazijn, maar ik weet
    niet hoe ze het dit keer willen organiseren, dus dat kan verschillen...

    en ik verwacht wel dat er soort van Saudische taferelen optreden weer
    deze keer. het is nl een actie artikel en kan niet nabesteld worden, dus
    iedereen die er enkele wil hebben moet niet om 10:30 uur nog eens rustig
    binnenlopen, want ik voorspel nu al wel dat de stoeltjes dan op zijn
    Zou deze [TK] Legerhelm van pas komen?
    Only the good die young.
    pi_22049946
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 12:26 schreef Yvonnetje het volgende:
    Idd klippan ja.
    En ik was in Eindhoven.
    Je moet ook meteen naar Breda komen! ( )

    Anyhow, waarschijnlijk krijg als eerste het advies om het zelf te verzamelen c.q. af te halen in het afhaalmagazijn omdat dat het dichtst blijft bij de IKEA formule; 'Cash & Carry' dus zoveel mogelijk zelf doen om de prijzen laag te houden. (Overigens maakt het met een cos boeking, want dat is die andere optie, niet veel uit wat de kosten voor ikea betreft, immers de transportkosten worden in een cos order bij de goederenwaarde opgeteld). Alleen, het nadeel van een cos order is dat de artikelen dan niet per direct beschikbaar voor je zijn, die worden namelijk besteld in het centrale magazijn en dan duurt het minstens een week voor je gebeld wordt voor het maken van een bezorgafspraak... als je het zelf verzamelt gaat dat doorgaans een stuk sneller.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zondag 19 september 2004 @ 15:14:41 #152
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22058666
    Het personeel heeft nu ook pech met de aanbiedingen dus...
      zondag 19 september 2004 @ 15:17:03 #153
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22058722
    als je om 10 uur moet beginnen wel, maar dan stuur je je vriendin/moeder/familie ofzo maar
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22058794
    quote:
    Op zondag 19 september 2004 15:14 schreef WebForce het volgende:
    Het personeel heeft nu ook pech met de aanbiedingen dus...
    Oh? Bij ons is er voor het personeel dat om 9 uur moet beginnen (en dus om 10 uur 'in de winkel' moet staan) de mogelijkheid om vanaf 9:30u al van de aanbieding gebruik te maken, er wordt dan speciaal één kassa geopend!

    Niet dat ik de Alleby stoel wil hebben, ik heb al een bank/fauteuil combi staan
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zondag 19 september 2004 @ 15:26:27 #155
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22058882
    ik wil er twee heb nu nog de bjorkett stoeletjes staan, maar van dat
    rotan heeft de kat niet veel overgelaten dus eindelijk leuke en cheape
    vervanging
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 19 september 2004 @ 15:33:53 #156
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_22059039
    Wat ik me al een tijdje afvraag: krijgt het personeel van IKEA ook nog extra korting of speciale aanbiedingen ten opzichte van andere klanten?
    Only the good die young.
      zondag 19 september 2004 @ 15:53:21 #157
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22059401
    zal bij ons ook wel zo gaan dan . Anders kan je em nog altijd achterzetten met HEEL VEEL briefjes erop 'LATEN STAAN!' 'NIET AANKOMEN!'
      zondag 19 september 2004 @ 16:04:29 #158
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22059623
    quote:
    Op zondag 19 september 2004 15:33 schreef Nuvole het volgende:
    Wat ik me al een tijdje afvraag: krijgt het personeel van IKEA ook nog extra korting of speciale aanbiedingen ten opzichte van andere klanten?
    personeelskorting na het doorworstelen van je proeftijd
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 19 september 2004 @ 16:05:24 #159
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22059643
    quote:
    Op zondag 19 september 2004 15:53 schreef WebForce het volgende:
    zal bij ons ook wel zo gaan dan . Anders kan je em nog altijd achterzetten met HEEL VEEL briefjes erop 'LATEN STAAN!' 'NIET AANKOMEN!'
    ik zie bij ons ook een overvol laad&los perron voor me
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22090920
    Hé, wat gek. Ik kan op de website van IKEA ineens een hele hoop productgroepen niet meer vinden badkamermeubels bijvoorbeeld, of een hele hoop spul van Kinderland (speelgoed enzo)...
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 20 september 2004 @ 21:05:14 #161
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22090986
    volgens mij wordt er gewerkt aan de site

    - vanaf deze week moeten de keuken- en kantoorcatalogus weer online te bestellen zijn
    - er komt een PAX Planner (zie www.ikea.com.au)
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22091351
    Ah oké, zal het dat zijn

    BTW, vanavond sinds lange tijd weer eens een rondje showroom en marketplace gedaan, beetje bijblijven

    Leuk gedaan op de afdeling Accenten (serviesgoed en glaswerk e.d.):

    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 20 september 2004 @ 21:23:31 #163
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22091477


    je weet zeker dat het niet IKEA Delft was
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      dinsdag 21 september 2004 @ 15:05:48 #164
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_22105528
    quote:
    Op maandag 20 september 2004 21:02 schreef Allan24 het volgende:
    Hé, wat gek. Ik kan op de website van IKEA ineens een hele hoop productgroepen niet meer vinden badkamermeubels bijvoorbeeld, of een hele hoop spul van Kinderland (speelgoed enzo)...
    Ja, daarom kwam ik hier ook weer even kijken, ik kon de klokken niet meer vinden, zelfs met de zoekfunctie niet. Tof dat het antwoord er al is voordat ik de vraag kan stellen.

    En dus ook korting voor de vaste medewerkers, leuk om te weten.
    Only the good die young.
      woensdag 22 september 2004 @ 12:42:59 #165
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22126550
    het IKEA kerstpakket


    Deze KerstBox bestaat uit: 1 witte VESSLA opbergbox, 2 bekers, 2 glazen, 2x bestek, 2 placemats, 2 servetten, 2 kleine en 2 grote borden, 2 schaaltjes, 1 pak rond crispbread, 1 zak kaneelcakejes, 1 pak koffie en 2 pakken chocolade.


    Deze KerstBox bestaat uit: 1 roze VESSLA opbergbox, 2 bekers, 2 glazen, 2x bestek, 2 placemats, 2 servetten, 2 kleine en 2 grote borden, 2 schaaltjes, 1 pak rond crispbread, 1 zak kaneelcakejes, 1 pak koffie en 2 pakken chocolade.



    Deze KerstBox bestaat uit: 1 blauwe VESSLA opbergbox, 2 bekers, 2 glazen, 2x bestek, 2 placemats, 2 servetten, 2 kleine en 2 grote borden, 2 schaaltjes, 1 pak rond crispbread, 1 zak kaneelcakejes, 1 pak koffie en 2 pakken chocolade.

    leuke samenstelling dit jaar
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 22 september 2004 @ 12:46:31 #166
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22126616


    En wederom goed getest in de consumentengids
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 22 september 2004 @ 17:23:48 #167
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_22132777
    mijn bed komt vrijdag eindelijk
    dan is mn kamer helemaal af en post ik een fototje
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_22139316
    Ik wil een vloerkleed in mn kamer. Op de site van Ikea staat er nu niks bij (omdat er aan gewerkt wordt?). Maar hoe duur is zo'n ding daar ongeveer? Ik zoek gewoon een wit kleed, het liefst niet vierkant maar een kronkel oid
    pi_22140108
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 22:01 schreef JeroenV het volgende:
    Ik wil een vloerkleed in mn kamer. Op de site van Ikea staat er nu niks bij (omdat er aan gewerkt wordt?). Maar hoe duur is zo'n ding daar ongeveer? Ik zoek gewoon een wit kleed, het liefst niet vierkant maar een kronkel oid
    Check ff http://www.ikea.be voor (een deel van) het assortiment, de prijzen kunnen iets afwijken maar dan heb je wel een richtlijn
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 22 september 2004 @ 22:42:20 #170
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22140466




    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 24 september 2004 @ 12:05:22 #171
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22170720
    mijn zweeds is niet meer wat het geweest is maar volgens mij
    is er iets mis met de Bertby serie????

    BERTBY
    väggvitrinskåp (artikelnummer 380.472.10) har levererats med ett antal skruvar av felaktig dimension. IKEA vill att alla kunder som har köpt BERTBY väggvitrinskåp (artikelnummer 380.472.10) från 2002 till och med september 2004 ska kontakta IKEA Kundservice eller besöka ett IKEA varuhus.



    probeer het te vertalen:

    De BERTBY vitrinekast (artnr 380.472.10) is geleverd met een aantal schroeven van het verkeerde formaat. IKEA verzoekt alle klanten die een BERTBY vitrinekast hebben gekocht tussen 2002 en september 2004 contact op te nemen met IKEA klantenservice of het IKEA warenhuis te bezoeken.

    Allan24, jij werkt toch op de service afdeling? heb jij misschien meer info?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 24 september 2004 @ 12:48:00 #172
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_22171604
    ik wilde nog even iets vragen
    mijn bed wordt als het goed is vanmiddag tussen 1400 en 1700 geleverd
    het punt is alleen dat ik geen bon meer heb [kom ik net achter]
    is dit een groot probleem? en wat doe ik eraan?
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_22176814
    quote:
    Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Adelante het volgende:
    mijn zweeds is niet meer wat het geweest is maar volgens mij
    is er iets mis met de Bertby serie????

    BERTBY
    väggvitrinskåp (artikelnummer 380.472.10) har levererats med ett antal skruvar av felaktig dimension. IKEA vill att alla kunder som har köpt BERTBY väggvitrinskåp (artikelnummer 380.472.10) från 2002 till och med september 2004 ska kontakta IKEA Kundservice eller besöka ett IKEA varuhus.

    [afbeelding]

    probeer het te vertalen:

    De BERTBY vitrinekast (artnr 380.472.10) is geleverd met een aantal schroeven van het verkeerde formaat. IKEA verzoekt alle klanten die een BERTBY vitrinekast hebben gekocht tussen 2002 en september 2004 contact op te nemen met IKEA klantenservice of het IKEA warenhuis te bezoeken.

    Allan24, jij werkt toch op de service afdeling? heb jij misschien meer info?
    Yep, en je hebt het goed vertaald

    Tussen begin 2004 en september 2004 is een aantal BERTBY wandvitrines geleverd met het verkeerde ophangbeslag. Daardoor zouden ze van de muur kunnen vallen (er zijn nog geen gevallen bekend waarbij dat gebeurd is). Om dat te voorkomen kun je, als je zo'n kast hebt gekocht ongeacht de aankoopdatum a) langsgaan bij de klantenservice van IKEA voor twee nieuwe schroeven + vervangings instructies, of b) bellen met een speciaal telefoonnummer (staat in een advertentie in de krant van vandaag) dan krijg je ze opgestuurd. Omdat het niet 100% zeker is dat dit niet ook bij kasten is gebeurd van VOOR begin 2004, wordt gevraagd dat alle kopers van zo'n kast nieuwe schroeven ophalen of bestellen. Verder is de kast geheel veilig, het is dus niet de bedoeling dat je 'm terug brengt

    Met de excuses van IKEA voor het ongemak

    [ Bericht 3% gewijzigd door Allan24 op 24-09-2004 16:43:24 ]
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22176849
    quote:
    Op vrijdag 24 september 2004 12:48 schreef saaw het volgende:
    ik wilde nog even iets vragen
    mijn bed wordt als het goed is vanmiddag tussen 1400 en 1700 geleverd
    het punt is alleen dat ik geen bon meer heb [kom ik net achter]
    is dit een groot probleem? en wat doe ik eraan?
    Op zich is dat geen probleem voor de aflevering. Het zou pas een probleem zijn als je na verloop van tijd op de garantie aanspraak wil maken (hopelijk voor jou niet nodig) of als het bed beschadigd geleverd wordt. Echter kun je dan meestal met de vrachtbrief die je van de transporteur krijgt nog wel bij de klantenservice terecht (maar da's hopelijk ook niet nodig).

    [ Bericht 1% gewijzigd door Allan24 op 24-09-2004 16:44:25 ]
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      vrijdag 24 september 2004 @ 17:12:28 #175
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_22177755
    quote:
    Op vrijdag 24 september 2004 16:29 schreef Allan24 het volgende:
    Op zich is dat geen probleem voor de aflevering. Het zou pas een probleem zijn als je na verloop van tijd op de garantie aanspraak wil maken (hopelijk voor jou niet nodig) of als het bed beschadigd geleverd wordt. Echter kun je dan meestal met de vrachtbrief die je van de transporteur krijgt nog wel bij de klantenservice terecht (maar da's hopelijk ook niet nodig).
    mn bed is inmiddels geleverd en het was inderdaad geen probleem. ik heb een nieuwe bon gekregen waarmee ik alsnog mijn garantie kan gebruiken [hopelijk inderdaad niet nodig]

    my new bed

    nu even verder opruimen en wat laatste dingetjes ophangen en dan is mn kamertje helemaal af
    uiteraard komt er dan een foto
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_22207971
    Woensdag, WOONSDAG!



    Klik!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zondag 26 september 2004 @ 01:05:50 #177
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22208049
    't zijn wel slavendrijvers daar bij IKEA he?
    Dat ze jullie om 1 uur 's nachts reclame laten maken!
    ***
    pi_22208177
    quote:
    Op vrijdag 24 september 2004 16:27 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Yep, en je hebt het goed vertaald
    Hier het bericht op de IKEA site:
    quote:
    Een aantal BERTBY wandvitrinekasten (art. 380.472.10) is verkocht met de verkeerde maat schroeven.

    Als je tussen 2002 en september 2004 een BERTBY wandvitrinekast (artn. 380.472.10) hebt gekocht bij IKEA, willen we je vragen om contact met ons op te nemen. Bij een aantal BERTBY wandvitrinekasten zit de verkeerde maat schroeven. De schroeven heb je nodig om het wandbeslag aan de bovenkant van de vitrinekast te bevestigen. Schroeven met de verkeerde maat kunnen er toe leiden dat de vitrinekast niet stevig aan de wand bevestigd zit.

    Neem contact op met IKEA via het gratis telefoonnummer 0800-453 2649 of ga naar een IKEA vestiging bij jouw in de buurt voor schroeven en duidelijke instructies hoe je ze kan vervangen.

    Bij IKEA staat de veiligheid van haar klanten altijd bovenaan. We zijn bezig met een inventarisatie van onze kwaliteitsroutines om dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen.

    Onze excuses voor eventuele ongemakken.

    IKEA B.V. Nederland
    http://www.ikea.nl/ms/nl_NL/recall/recall.html
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22208191
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 01:05 schreef Brighteyes het volgende:
    't zijn wel slavendrijvers daar bij IKEA he?
    Dat ze jullie om 1 uur 's nachts reclame laten maken!
    Hahaha... 't is zondag, 1:00 uur..... weet je wat voor toeslag daarvoor geldt?!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22211865
    Veel zondagsopeningen de komende tijd

    Vandaag open:
    IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven en Hengelo

    Komende maanden:
    OKTOBER
    3 oktober: IKEA Breda, Groningen, Heerlen en Utrecht
    17 oktober: IKEA Duiven en Eindhoven
    24 oktober: IKEA Amsterdam, Duiven, Heerlen, Sliedrecht en Utrecht
    31 oktober: IKEA Amsterdam, Delft en Eindhoven

    NOVEMBER
    7 november: IKEA Breda, Groningen, Heerlen en Utrecht
    14 november: IKEA Breda, Duiven en Eindhoven
    21 november: IKEA Utrecht
    28 november: IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Groningen en Sliedrecht
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22218678
    Ik moet er weer eens heen, scharrelen voor mn uitzet

    enik moet er mn nieuwe goedkope tweepersoonsbed vandaan halen

    iemand tips voor zo'n bed??? (lattenbodem)
    Doei.
      zondag 26 september 2004 @ 17:59:57 #182
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22218723
    volgende woonsdag is er een bed in de aanbieding

    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22218919
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 17:58 schreef Faithy het volgende:
    Ik moet er weer eens heen, scharrelen voor mn uitzet

    enik moet er mn nieuwe goedkope tweepersoonsbed vandaan halen

    iemand tips voor zo'n bed??? (lattenbodem)
    Neem iig niet de Sultan LADE lattenbodem, tenzij a) je budget niet anders toelaat en/of b) je gewend bent om op een massief houten plank te slapen. In andere gevallen gaat je rug er gegarandeerd na verloop van tijd aan!

    Ik heb zelf de Sultan LIARED lattenbodems (2x 80cm) en die veren wel mee; in combinatie met het Sultan FORESTAD polyethermatras slaapt het prima
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22230699
    Wij zijn aan het denken over een nieuwe bank.
    Maar het moet een vrij strakke, moderne bank zijn, waar ik wel lekker op kan liggen (dus niet te hoge armsteunen). Iemand een idee???
    pi_22241476
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 01:13 schreef Allan24 het volgende:
    Hier het bericht op de IKEA site:

    http://www.ikea.nl/ms/nl_NL/recall/recall.html
    Het stond vandaag ook in de Metro. Wel netjes van de IKEA .
    amokaapjeeh O+
      dinsdag 28 september 2004 @ 14:42:36 #186
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22259380
    Vanavond naar IKEA! Altijd feest!
    ***
      dinsdag 28 september 2004 @ 16:29:43 #187
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_22262089
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef Adelante het volgende:
    volgende woonsdag is er een bed in de aanbieding

    [afbeelding]
    1 keer een kussengevecht op houden en het stort in elkaar
    In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
      dinsdag 28 september 2004 @ 16:33:05 #188
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22262190
    quote:
    Op dinsdag 28 september 2004 16:29 schreef SEMTEX het volgende:

    1 keer een kussengevecht op houden en het stort in elkaar
    die uitdaging ga ik met je aan!

    heb je trouwens de nieuwe beddegoed foldertjes al mogen verspreiden?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      dinsdag 28 september 2004 @ 16:38:23 #189
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_22262352
    quote:
    Op dinsdag 28 september 2004 16:33 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    die uitdaging ga ik met je aan!

    heb je trouwens de nieuwe beddegoed foldertjes al mogen verspreiden?
    Ik ben al geen postbode meer vanaf eind juli...
    In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
      dinsdag 28 september 2004 @ 16:40:35 #190
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22262406
    quote:
    Op dinsdag 28 september 2004 16:38 schreef SEMTEX het volgende:

    Ik ben al geen postbode meer vanaf eind juli...
    WTF? Ik mis hier ook al het nieuws eej

    doe je nu dan?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22262488
    het lijkt wel een reclamesite, zeg!
    is het niet handiger om www.ikea.nl als topicstarter te hanteren????
    Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
      dinsdag 28 september 2004 @ 23:47:09 #192
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22274448
    wat heb je allemaal gekocht BE?

    nieuw in het assortiment trouwens, paneelgordijnen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      dinsdag 28 september 2004 @ 23:56:02 #193
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22274691
    quote:
    Op dinsdag 28 september 2004 23:47 schreef Adelante het volgende:
    wat heb je allemaal gekocht BE?

    nieuw in het assortiment trouwens, paneelgordijnen
    2 van de allergoedkoopste kledingkasten. Ik zit even krap en mijn ex komt over een paar weken zijn spullen uit mijn huis halen, dus ik moest iets. Ben de naam even kwijt, maar ze zijn 36 Euro. Met van dat plastic rietjes spul lijkt het! Op zich prima dingetjes volgens mij...
    ***
      woensdag 29 september 2004 @ 00:00:51 #194
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22274826
    quote:
    Op dinsdag 28 september 2004 23:56 schreef Brighteyes het volgende:

    [..]

    2 van de allergoedkoopste kledingkasten. Ik zit even krap en mijn ex komt over een paar weken zijn spullen uit mijn huis halen, dus ik moest iets. Ben de naam even kwijt, maar ze zijn 36 Euro. Met van dat plastic rietjes spul lijkt het! Op zich prima dingetjes volgens mij...
    Bertby Vestby ofzo, euhm, ik wete het, ik weet het, ik weet het

    Even opzoeken


    Vestby?
      woensdag 29 september 2004 @ 00:00:54 #195
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22274828
    Aneboda

    de ROOS laat ie toch wel hangen?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 29 september 2004 @ 00:03:34 #196
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22274909
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
    Aneboda

    de ROOS laat ie toch wel hangen?
    'ie'?

    Ik vind de taxi mooier!
      woensdag 29 september 2004 @ 00:04:45 #197
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22274945
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
    Aneboda

    de ROOS laat ie toch wel hangen?
    Mja, ik had de verkeerde naam bij de verkeerde kast, ik dacht dus ook aneboda (alleen dacht dat dat de naam vestby had), maar die is ¤69,-
      woensdag 29 september 2004 @ 00:09:01 #198
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22275052
    Het is idd de vestby! Die moet me de komende maandjes maar even bij staan.
    Evt ga ik er zelf nog een ander gordijntje voor maken.
    ***
      woensdag 29 september 2004 @ 00:12:32 #199
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22275157
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 00:04 schreef WebForce het volgende:

    Mja, ik had de verkeerde naam bij de verkeerde kast, ik dacht dus ook aneboda (alleen dacht dat dat de naam vestby had), maar die is ¤69,-
    [afbeelding]
    Bertby is de vitrinekast die spontaan eventueel met een geringe kans van de muur af kan komen zetten zie persbericht hierboven ergens
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 29 september 2004 @ 00:16:39 #200
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22275270
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
    Aneboda

    de ROOS laat ie toch wel hangen?
    Ja, de roos is van na de 'scheiding'... Ik heb alleen nog alle spullen meegenomen naar mijn nieuwe huis totdat hij wat anders had gevonden. En dat is nu dus.
    ***
    pi_22275527
    quote:
    Op dinsdag 28 september 2004 23:47 schreef Adelante het volgende:
    wat heb je allemaal gekocht BE?

    nieuw in het assortiment trouwens, paneelgordijnen
    Oe! Wat wat wat? Waar? Naam? Prijs? * Allan24 hebben wil!

    -edit- Ik zie het al: ze heten ANNO en staan hier

    Mooi en niet duur, heb al eens eerder (elders) gekeken daarvoor maar dat was niet te betalen
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 29 september 2004 @ 00:28:39 #202
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22275612
    paneelgordijnen en rails

    in de nieuwe Beddegoed brochure van oktober, zag het er iig erg strak en mooi uit
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 29 september 2004 @ 00:29:59 #203
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22275652
    Die paneelgordijnen zijn gaaf!
    ***
    pi_22275692
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
    Die paneelgordijnen zijn gaaf!
    Dat zeg ik, Gamma IKEA!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 29 september 2004 @ 00:31:59 #205
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22275701
    helemaal vergeten :#

    tis WOONSDAG vandaag
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22277273
    Ik hoop dat er niet te veel gewonden vallen bij de jacht op de stoeltjes!
    pi_22278458
    Mijn schoonzusje vreet zich op Zij heeft paar weken geleden de stoel nog voor 250 euro gekocht!!
      woensdag 29 september 2004 @ 11:54:26 #208
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22281483
    tering wat een Sudanese toestanden weer Ik heb zelf m'n stoeletjes netjes
    gereserveerd in m'n eigen vestiging, maar ik denk ons mam wil er ook twee
    dus ik rijd even naar IKEA Duiven om daar eens te kijken. Ik was er kwart vóór
    tien, hele parkeerterrein vol, ik was wel zo slim bij de uitgang te gaan staan en
    niet achter de grote massa aan de ingang in te sprinten. 10 uur deuren gaan open:
    rennen, sprinten, duwen, trekken... iedereen massaal af op een opgestapelde
    berg ALLEBY fauteuils; 10:05 uur code 500 voor het ZBM; 10:10 uur mevrouw
    wordt afgevoerd met ambulance, omdat ze onder de berg stoelen is gekomen ;
    10:15 politie komt polshoogte nemen... maar toen waren de stoelen al wel
    uitverkocht. ben benieuwd naar de perikelen rond de tweede aanbieding die om
    12:00 uur wordt gelanceerd.

    woonsdag, woonsdag... is zo'm nooie daaaahaaaaag
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 29 september 2004 @ 11:56:24 #209
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_22281529
    Pfoeh ben blij dat ik niet gegaan ben als ik het bovenstaande verhaal lees!!

    Maar waarom kwam de politie, wilden zij ook een ALLEBY
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      woensdag 29 september 2004 @ 12:02:08 #210
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22281642
    Jezus! Iemand onder die stoelen gekomen?

    Ik heb ze gisteren allemaal netjes opgestapeld zien staan bij de kassa's.
    ***
    pi_22282334
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 11:54 schreef Adelante het volgende:
    10 uur deuren gaan open: rennen, sprinten, duwen, trekken... iedereen massaal af op een opgestapelde berg ALLEBY fauteuils; 10:05 uur code 500 voor het ZBM; 10:10 uur mevrouw wordt afgevoerd met ambulance, omdat ze onder de berg stoelen is gekomen ; 10:15 politie komt polshoogte nemen... maar toen waren de stoelen al wel uitverkocht. ben benieuwd naar de perikelen rond de tweede aanbieding die om 12:00 uur wordt gelanceerd.
    !! Wat erg!! (Maar wel typisch Woonsdag, doet me denken aan de openingsdag van Breda vorig jaar in augustus, toen mensen elkaar te lijf gingen voor het bemachtigen van een KLIPPAN voor ¤99 ipv ¤199 )

    Ik ben deze week één dag vrij.... precies vandaag!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 29 september 2004 @ 12:36:06 #212
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22282376
    ik vind het niet kunnen, vrij zijn op woonsdag

    ik moet straks nog werken en verwacht wel dat ik of bij moet
    springen in het restaurant of aan de kassa... het is nl vanaf
    17 uur weer gratis eten, met de trek-in-korting-actie
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22284850
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 12:36 schreef Adelante het volgende:
    het is nl vanaf 17 uur weer gratis eten, met de trek-in-korting-actie
    Ohja, da's waar ook! Thanks .
    Ik heb toch geen zin om te koken en ik moet sowieso eigenlijk nog even naar de IKEA...

    *Coconut Zweedse gehakballetjes met roomsaus en patat eten gaat .
    amokaapjeeh O+
      woensdag 29 september 2004 @ 14:54:22 #214
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22288137
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
    Woonsdag IKEA
    * Bij klantenservice van IKEA werkt
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 29 september 2004 @ 17:09:05 #216
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22288163
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 17:07 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    * Bij klantenservice van IKEA werkt
    Ik las idd net je reactie in dat topic. Lekker bijdehand mailtje idd.
    ***
    pi_22288288
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 22:42 schreef Adelante het volgende:
    [afbeelding]
    waarom kan ik deze niet vinden op de ikea site ? :S
    pi_22288386
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 17:15 schreef winterapfel het volgende:

    [..]

    waarom kan ik deze niet vinden op de ikea site ? :S
    Dat komt omdat er momenteel problemen met de IKEA site(s) zijn, zowel in Nederland als ook in het buitenland. Sommige productgroepen zijn helemaal niet op te zoeken, of bepaalde individuele producten missen. Er wordt momenteel hard aan gewerkt door de Zweedse IT-afdeling, maar ze weten niet precies waar het door komt

    Het bed heet trouwens SULTAN SANDANE en kost ¤ 699,- ... staat bijvoorbeeld wel op de IKEA site in Oostenrijk
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22290902
    Uit Woonsdag IKEA :
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 19:04 schreef Klonk het volgende:
    Groningen was niet enige plek waar het mis is gegaan, ook in Heerlen, was net te zien op L1 de provinciale zender van Limburg, ze waren om kwart over 8 al begonnen om de stormloop beter aan te kunnen, maar daar wist niemand van, behalve het personeel die familieleden waarschuwden en die hebben dus zo ongeveer alle stoelen gekocht
    ! Da's toch niet waar zeker??
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 29 september 2004 @ 23:11:25 #220
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22297584
    In Duiven had iemand wel een stoel op het hoofd gekregen, ik weet niet of er ambulance bij is geweest, maar het ging in ieder geval weer goed.

    In Duiven waren de stoelen binnen 7 (!!!) minuten uitverkocht...
    pi_22299381
    Echt belachelijk gewoon die praktijken bij IKEA. Familie van mij was ook ruim op tijd bij IKEA in Heerlen vanmorgen en ook daar waren de stoelen al voor 10:00 uur uitverkocht. Er was een man die zei dat ie speciaal vrijgenomen had van zijn werk om die stoeltjes te komen halen en hij was er al om 7:00 uur (!) maar ook hij is zonder stoelen huiswaarts moeten gaan omdat alles al op was voordat de klanten er gebruik van konden maken (personeel en connecties ofzo?).

    Als IKEA van deze spectaculaire aanbiedingen heeft doe het dan goed, zorg dat je genoeg (en dan bedoel ik ook genoeg) van de artikelen op voorraad hebt en zorg er in ieder geval voor dat de klanten die er (ruim) op tijd zijn gebruik kunnen maken van de aanbieding want zoals het nu gaat is gewoon te gek voor woorden.
    pi_22300664

    Waar kan ik een andere nationaliteit aanvragen?
    Tering, die achterlijke Hollanders altijd
    “A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
    pi_22301615
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 00:20 schreef Openminded het volgende:
    Echt belachelijk gewoon die praktijken bij IKEA. Familie van mij was ook ruim op tijd bij IKEA in Heerlen vanmorgen en ook daar waren de stoelen al voor 10:00 uur uitverkocht. Er was een man die zei dat ie speciaal vrijgenomen had van zijn werk om die stoeltjes te komen halen en hij was er al om 7:00 uur (!) maar ook hij is zonder stoelen huiswaarts moeten gaan omdat alles al op was voordat de klanten er gebruik van konden maken (personeel en connecties ofzo?).

    Als IKEA van deze spectaculaire aanbiedingen heeft doe het dan goed, zorg dat je genoeg (en dan bedoel ik ook genoeg) van de artikelen op voorraad hebt en zorg er in ieder geval voor dat de klanten die er (ruim) op tijd zijn gebruik kunnen maken van de aanbieding want zoals het nu gaat is gewoon te gek voor woorden.
    Genoeg kan je er nooit op voorraad hebben, dan zou je er duizenden per filiaal nodig hebben en dat is gewoon té veel voor productie. Daarbij staat er ook overal gemeld OP=OP en is er duidelijk gecomminuceerd naar de klanten dat ze ruim van te voren aanwezig moeten zijn.

    Wat er in Heerlen is gebeurt dat ze blijkbaar voordat ze open zijn gegaan uitverkocht waren, likt me een beetje onwaarschijnlijk. Volgens mij waren er 500 stoelen per filiaal, tenminste dat hoorde ik dat dat inm Duiven zo was. Duiven had er later nog een 100 of 150 gekregen en schreef prijsgarantieformulieren uit tot een max. van 150 dacht ik...

    Duiven ging gewoon om 10.00 uur open en was om 10.07 uitverkocht...

    En wij konden ze wel reserveren de stoelen, maar die lijst was akelig leeg (lees: er waren misschien 10 - 15 stoelen gereserveerd).

    Ik ben benieuwd hoe dat zit met Heerlen...
      donderdag 30 september 2004 @ 10:39:13 #224
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22303129
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 08:20 schreef WebForce het volgende:

    Genoeg kan je er nooit op voorraad hebben, dan zou je er duizenden per filiaal nodig hebben en dat is gewoon té veel voor productie. Daarbij staat er ook overal gemeld OP=OP en is er duidelijk gecomminuceerd naar de klanten dat ze ruim van te voren aanwezig moeten zijn.

    Wat er in Heerlen is gebeurt dat ze blijkbaar voordat ze open zijn gegaan uitverkocht waren, likt me een beetje onwaarschijnlijk. Volgens mij waren er 500 stoelen per filiaal, tenminste dat hoorde ik dat dat inm Duiven zo was. Duiven had er later nog een 100 of 150 gekregen en schreef prijsgarantieformulieren uit tot een max. van 150 dacht ik...

    Duiven ging gewoon om 10.00 uur open en was om 10.07 uitverkocht...

    En wij konden ze wel reserveren de stoelen, maar die lijst was akelig leeg (lees: er waren misschien 10 - 15 stoelen gereserveerd).

    Ik ben benieuwd hoe dat zit met Heerlen...
    Ik zal dan maar voor IKEA Heerlen spreken... Heerlen had een bestelling geplaatst van 300 stoelen en heeft er 195 binnengekregen. De personeelsverkoop startte om half 10 en dat heeft volgens mij vrij goed gelopen, waardoor er idd om 10 uur toen de winkel open ging er niet veel
    (lees nog 100 stuks ofzo) ter beschikking stonden. Ik moet toegeven dat dit niet de meest charmante manier is geweest, zoals ze er hier mee zijn omgesprongen.

    Maar ik heb 's middags gewerkt en toen hadden we ook in Heerlen nog een aantal vouchers liggen waarmee de stoelen gereserveerd konden worden, omdat er nog een nalevering van 150 stuks komt. Gezamenlijk hebben we vanuit de service wel afgesproken dat deze eens niet naar de grootste schreeuwers gaan, maar echt de mensen die van ver zijn gekomen of wat ook. En dan gisteravond nog na 20 uur, als je dan nog komt klagen dat je speciaal voor de ALLEBY stoel bent gekomen, tsjah... dan is het gewoon op=op, had je maar eerder moeten komen.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22310334
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 14:30 schreef Coconut het volgende:

    [..]

    Ohja, da's waar ook! Thanks .
    Ik heb toch geen zin om te koken en ik moet sowieso eigenlijk nog even naar de IKEA...

    *Coconut Zweedse gehakballetjes met roomsaus en patat eten gaat .
    De gehaktballetjes smaakten weer goed! Ik heb er dan ook ruim een kwartier voor in de rij moeten staan .

    Natuurlijk ook weer wat spulletjes gekocht zoals deze lamp:


    En wat hebben ze een leuke nieuwe wanddecoratie!


    amokaapjeeh O+
      donderdag 30 september 2004 @ 16:47:29 #226
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22310593
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 16:37 schreef Coconut het volgende:

    [..]

    De gehaktballetjes smaakten weer goed! Ik heb er dan ook ruim een kwartier voor in de rij moeten staan .

    Natuurlijk ook weer wat spulletjes gekocht zoals deze lamp:
    [afbeelding]

    En wat hebben ze een leuke nieuwe wanddecoratie!
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    Die wanddecoratie heb ik dus serieus 10 minuten over staan twijfelen dinsdag...
    Ik vind ze heel mooi, maar moet eigenlijk de hele slaapkamer doen, dus heb het toch nog maar niet gedaan.
    ***
    pi_22311990
    bah, ik heb zin om leuke dingen te kopen, maar geen geld
    pi_22312171
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 16:47 schreef Brighteyes het volgende:
    Die wanddecoratie heb ik dus serieus 10 minuten over staan twijfelen dinsdag...
    Ik vind ze heel mooi, maar moet eigenlijk de hele slaapkamer doen, dus heb het toch nog maar niet gedaan.
    Ik vindt ze wel heel mooi, maar het past niet bij de kleur (oranje) van m'n kamer...
    En het is jammer dat ze niet allemaal los te koop zijn zodat je zelf een combinatie kan samenstellen.
    amokaapjeeh O+
      donderdag 30 september 2004 @ 19:31:39 #229
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22314170
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 17:59 schreef Coconut het volgende:

    [..]

    Ik vindt ze wel heel mooi, maar het past niet bij de kleur (oranje) van m'n kamer...
    En het is jammer dat ze niet allemaal los te koop zijn zodat je zelf een combinatie kan samenstellen.
    Dat vond ik dus ook, want er waren 2 van die huisjes die ik heel mooi vond, maar de derde niet en bij die met dat bootje was dat ook zo. En die met die stenen vond ik te weinig kleur hebben.
    ***
      donderdag 30 september 2004 @ 19:33:34 #230
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22314219
    huilies
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Jubileum moderator donderdag 30 september 2004 @ 20:01:10 #231
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_22314972
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 19:33 schreef Adelante het volgende:
    huilies


    Ik vind die paneelgordijnen echt helemaal super, ik moet snel weer eens naar Ikea zie ik al.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_22316431
    Jee, wat een handig ding! Normaal staat een wasmand altijd in de weg, zeker als je zoals ik kleinbehuisd bent. Maar deze hang je gewoon op aan de muur of zet je ergens anders neer. Ideaal!


    BULLA ¤14,95
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22318703
    Hebben ze bij de IKEA ook poefs (poeven? )? Ik kan het op de site niet vinden, maar daar staat toch niet de hele catalogus op?
      donderdag 30 september 2004 @ 22:07:18 #234
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22318788
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22320047
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 22:07 schreef Adelante het volgende:
    voetenbanken
    Hmmm, dat is toch niet helemaal wat ik zoek. Ik zoek echt iets dat helemaal "zacht" is, geen kunststof/hardboard onderstuk. Zo'n zitzak dus. Ik heb even zitten Googlen en dit komt wel in de buurt:


    Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

    [ Bericht 3% gewijzigd door biawa op 30-09-2004 22:51:04 (beter plaatje) ]
    pi_22323446
    Ik heb deze



    en die is
    pi_22323911
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 01:18 schreef Openminded het volgende:
    Ik heb deze

    [afbeelding]

    en die is
    gaaf!
    pi_22325302
    Ik zoek nog steeds een bed..
    Mag absoluut niet (geen centimeter) langer zijn dan twee meter en liefst 1.40 breed.
    Heeft IKEA zoiets? Een boxspring ofzo?
    En als ik 'm wil laten bezorgen, hoe gaat dat dan?
    Mon 'en!
      vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:53:09 #239
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_22326863
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 08:51 schreef bloempjuh het volgende:
    Ik zoek nog steeds een bed..
    Mag absoluut niet (geen centimeter) langer zijn dan twee meter en liefst 1.40 breed.
    Heeft IKEA zoiets? Een boxspring ofzo?
    En als ik 'm wil laten bezorgen, hoe gaat dat dan?
    Voor een boxspring ga je naar de showroom. Je maakt een keuze (boxspring, matras, dekmatras, soort poten) waarna je naar een medewerker gaat die zal kijken of het op voorraad is. Indien dat het geval is krijg je een bon waarmee je alles in het magazijn kunt afhalen. Vervolgens ga je niet naar de gewone kassa maar naar de klantenservice waar je zegt dat je het graag wilt laten bezorgen.
    pi_22328763
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 10:53 schreef schatje het volgende:

    [..]

    Voor een boxspring ga je naar de showroom. Je maakt een keuze (boxspring, matras, dekmatras, soort poten) waarna je naar een medewerker gaat die zal kijken of het op voorraad is. Indien dat het geval is krijg je een bon waarmee je alles in het magazijn kunt afhalen. Vervolgens ga je niet naar de gewone kassa maar naar de klantenservice waar je zegt dat je het graag wilt laten bezorgen.
    Wat kost dat?
    Mon 'en!
    pi_22332601
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 12:33 schreef bloempjuh het volgende:

    [..]

    Wat kost dat?
    Uit m'n hoofd gezegd: vanuit IKEA Breda ligt Tilburg in regio 2... de bezorgkosten zijn dan ¤ 27,50 als het totaalgewicht tussen 0-50 kilo valt. Voor elke stap van 50 kilo extra, komt er ± ¤ 5 bij (dus bijvoorbeeld als het transport 130 kg weegt, betaal je ¤ 32,50. Dit zijn wel de tarieven voor bezorging op de begane grond, moet het naar een etage dan geldt daarvoor een toeslag van enkele euro's, ook weer afhankelijk van het gewicht.

    Oh, en tip: als de bezorgsnelheid minder belangrijk is, maar als je zelf niet te veel wil tillen, vraag dan bij de balie Slaapkamers of het mogelijk is om voor het bed van jouw keuze een thuisleveringsorder aan te maken. Wat dat inhoudt; zie eerder in dit topic (COS-order).

    Nu wel naar Breda komen hoor
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22332766
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 15:28 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    ..Uitleg
    Dankjewel. En ja, ik ga de eerstvolgende keer wel naar Breda ja, maar dan kom ik ook met openbaar vervoer en zonder lieve familieleden met grote auto('s)..
    Mon 'en!
    pi_22342067
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 02:02 schreef KonnieKipke het volgende:
    gaaf!
    Ja, vind ik ook, de naam is ook gaaf: Fatboy

    Ze hebben naast de Fatboy Original ook de Fatboy Island en Fatboy Point (poef):



      zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:44:31 #244
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22351720
    Adelante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hierkomen!

    Zeg eens, hoe zit dat! Het is me werkelijk nog nooit gebeurd...
    Ik zit dus nu met een ontiegelijke berg kleren op mijn bed en geen kasten om in te doen.
    Er missen 2 'dingetjes'! Bij beide kasten!

    *IKEA belt....
    ***
      zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:18:50 #245
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22353689
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
    Ok... .ehm....
    Met het schaamrood op de kaken kan ik u melden dat de 2 dingetjes gevonden zijn...

    Waarom stoppen ze dat dan g*dverdomme ook in een ander stukje verpakking dan het algemene zakje met onderdeeltjes...

    *duikt weg!
    ***
    pi_22353792
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 20:53 schreef Allan24 het volgende:
    Jee, wat een handig ding! Normaal staat een wasmand altijd in de weg, zeker als je zoals ik kleinbehuisd bent. Maar deze hang je gewoon op aan de muur of zet je ergens anders neer. Ideaal!

    [afbeelding]
    BULLA ¤14,95
    Handig ...

    * thomas26 gooit de wasmand de deur uit.
    If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
    The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
    Deviantart
    pi_22359476
    Leuk de PAX Garderobekast Planner staat nu ook in Nederland online (naast de Keuken Planner die al bestond). Ook is er een heel nieuwe Matrassengids
    Zie hier ...altijd leuk, beetje virtueel spelen met de inrichting
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 2 oktober 2004 @ 21:43:34 #248
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22360922
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 16:18 schreef Brighteyes het volgende:

    *duikt weg!


    geweldig ook als er mensen woest terugkomen, omdat ze blauwe PAX deuren
    hebben meegekregen en witte deuren hebben besteld. Nu verkoopt IKEA geen
    blauwe deuren voor een garderobekast, maar als je de mensen dan even uitlegt
    dat het beschermplastic er ook af kan
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22361329
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 21:43 schreef Adelante het volgende:

    [..]



    geweldig ook als er mensen woest terugkomen, omdat ze blauwe PAX deuren
    hebben meegekregen en witte deuren hebben besteld. Nu verkoopt IKEA geen
    blauwe deuren voor een garderobekast, maar als je de mensen dan even uitlegt
    dat het beschermplastic er ook af kan
    Herkenbaar!


    "Ik heb van de week deze RVS afzuigkap opgehaald, kom ik thuis, is het een witte!! En nog beschadigd ook!! Kom ik helemaal uit Bergen op Zoom naar Breda rijden omdat jullie mij de verkeerde meegeven!" *schreeuw* *stamp* *flip*

    "Meneer heeft u het beschermfolie eraf gehaald?"

    "Dat zit er helemaal niet op!! Kijk zelf dan!"

    *kijkt*
    *peutert puntje van witte laag af*
    *trek*

    "Kijk meneer.... niks mis mee..."

    " "

    " "
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      Jubileum moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:47:44 #250
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_22362553
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_22362763
    OMG, mijn vader zet nu voor mij een secretaire in elkaar (ALVE??) en het kost hem nog enige moeite terwijl hij toch niet de onhandigste is..
    ik ben het mannetje in de chinese kamer
      zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:59:14 #252
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22362824
    oeh... erg mooie serie, dat ALVE...



    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 4 oktober 2004 @ 11:02:28 #253
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22391520


    nieuw foldertje online
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 4 oktober 2004 @ 11:03:50 #254
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22391541
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 21:43 schreef Adelante het volgende:

    [..]



    geweldig ook als er mensen woest terugkomen, omdat ze blauwe PAX deuren
    hebben meegekregen en witte deuren hebben besteld. Nu verkoopt IKEA geen
    blauwe deuren voor een garderobekast, maar als je de mensen dan even uitlegt
    dat het beschermplastic er ook af kan
    Laat mijn vriendinnetje me nou precies dit verhaal hebben verteld gisteren!
    Ze zijn wel 3 keer terug geweest naar steeds een ander filiaal... totdat er daar iemand wakker werd en het ze uit legde.
    ***
      maandag 4 oktober 2004 @ 14:04:14 #255
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22394908
    ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE
    Binnenkort bij IKEA (Duiven) de kerstshow! Deze wordt volgende week maandag in Duiven iig geopend! :')!
    Kom dat zien! Kom dat zien!
    Wees er snel bij (zeker voordat de folder uitkomt), want dan is er nog genoeg keus. Vooral de leukere dingen zijn snel weg...
    Dus doe je kerstmuts op en ga naar IKEA (Duiven)
    ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE***ATTENTIE

    Zo
      maandag 4 oktober 2004 @ 14:05:41 #256
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22394937


    Heerlen opent week 44 (herfstvakantie) het kerstplein!
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 4 oktober 2004 @ 14:06:38 #257
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22394952
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 14:05 schreef Adelante het volgende:


    Heerlen opent week 44 (herfstvakantie) het kerstplein!
    Is Duiven dan de eerste?
      maandag 4 oktober 2004 @ 14:10:59 #258
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22395050
    Misschien omdat het Noorden eerder herfstvakantie heeft

    Ik heb er nog niks van gezien het kerstassortiment 2005, dus ben wel benieuwd
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 4 oktober 2004 @ 14:13:24 #259
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22395101
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 14:10 schreef Adelante het volgende:
    Misschien omdat het Noorden eerder herfstvakantie heeft

    Ik heb er nog niks van gezien het kerstassortiment 2005, dus ben wel benieuwd
    Er is een kunstkerstboom!

    Alleby of course, verder heb ik zelf er ook weinig van gezien...

    Maar Duiven hoort toch niet bij het noorden . Is midden Nederland, en de vakantie is over 2 weken hier ook hoor, dacht ik...
    pi_22395284
    Wanneer komt het kerstassortiment in de winkel?? En dan vooral in Delft?
    Zeker als ik net op vakantie ben?
      maandag 4 oktober 2004 @ 14:24:23 #261
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22395357
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 14:21 schreef Liejannuh het volgende:
    Wanneer komt het kerstassortiment in de winkel?? En dan vooral in Delft?
    Zeker als ik net op vakantie ben?
    Gewoon naar Duiven gaan, niet moeilijk doen
    pi_22395727
    Begrijp ik het nu goed dat Ikea niet meer de staande lamp met papieren langwerpige zak in het assortiment heeft ? Geen foto ervan, vandaar dat ik het zo maar even omschrijf... is dus staande lamp grijs, met witte zak van soort papier achtige stof en drie lampjes erin..

    Ach, gwoon de lamp die half nederland wel ergens in huis heeft staan.. wij willen er nog 1 namelijk...
      maandag 4 oktober 2004 @ 14:43:52 #263
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22395809
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 14:40 schreef kees-jan het volgende:
    Begrijp ik het nu goed dat Ikea niet meer de staande lamp met papieren langwerpige zak in het assortiment heeft ? Geen foto ervan, vandaar dat ik het zo maar even omschrijf... is dus staande lamp grijs, met witte zak van soort papier achtige stof en drie lampjes erin..

    Ach, gwoon de lamp die half nederland wel ergens in huis heeft staan.. wij willen er nog 1 namelijk... :'(
    Even hier tussen zoeken, als die daar niet staan geef ik je weinig kans...

    Er is, zie ik net, iig veel aternatief daarvoor..


    Ik ben niet zo thuis in de lampen, maar is dit em niet?
    pi_22396043
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 14:24 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    Gewoon naar Duiven gaan, niet moeilijk doen
    Ah, dat ligt lekker om de hoek!
    En mijn baas is al heel blij dat ik op vakantie ga, want het is nogal teringdruk op dit moment!
      maandag 4 oktober 2004 @ 15:10:08 #265
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22396412
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 14:40 schreef kees-jan het volgende:
    Begrijp ik het nu goed dat Ikea niet meer de staande lamp met papieren langwerpige zak in het assortiment heeft ? Geen foto ervan, vandaar dat ik het zo maar even omschrijf... is dus staande lamp grijs, met witte zak van soort papier achtige stof en drie lampjes erin..

    Ach, gwoon de lamp die half nederland wel ergens in huis heeft staan.. wij willen er nog 1 namelijk...
    En daarom ben ik godswaanzinnig blij dat ik 2 jaar geleden 3 extra zakken heb gekocht!
    Er was er al 1 gesneuveld door mijn katjes namelijk.
    De lampen gaan nu weliswaar naar mijn ex omdat ik ze niet mooi meer vind, maar ben dus wel blij dat ik toen nagedacht heb.

    Past die vierkante zak niet over hetzelfde frame?
    Hoewel dat is dan weer raar bij de ronde voet misschien...
    ***
    pi_22397604
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 15:10 schreef Brighteyes het volgende:

    [..]

    Past die vierkante zak niet over hetzelfde frame?
    Hoewel dat is dan weer raar bij de ronde voet misschien...
    even voor de duidelijkheid: ben op zoek naar 1 volledige lamp, niet de zak die erop zit alleen.... hebben er nu 1 lamp staan, willen er twee hebben.....
      maandag 4 oktober 2004 @ 16:04:45 #267
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22397643
    bedoel je de "gewone" SKYAR soms? die is toch nog leverbaar?

    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22397674
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 16:04 schreef Adelante het volgende:
    bedoel je de "gewone" SKYAR soms? die is toch nog leverbaar?
    die bedoel ik inderdaad ! zie hem alleen niet meer in het boekje of op de site staan.....
      maandag 4 oktober 2004 @ 16:07:17 #269
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22397694
    staat op de site hoor: verlichting, staande lampen, sculpturen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 4 oktober 2004 @ 16:07:20 #270
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22397695
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 14:53 schreef Liejannuh het volgende:

    [..]

    Ah, dat ligt lekker om de hoek!
    En mijn baas is al heel blij dat ik op vakantie ga, want het is nogal teringdruk op dit moment!
    Ah, dat komt toch mooi uit!
    pi_22397741
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 16:07 schreef Adelante het volgende:
    staat op de site hoor: verlichting, staande lampen, sculpturen
    ga gelijk een afspraak maken bij de opticien want zie hem nu ook.....

    thnx guys!
      maandag 4 oktober 2004 @ 16:22:05 #272
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22398024
    Ow en attentie attentie!
    Vandaag en morgen bij IKEA Duiven verbouwing van de Posters & Lijsten afdeling, ivm. uitbreiding van de RIBBA familie, kwa kleur en ook type (diepte lijsten). Excuses voor het ongemak.

    Ik had in de vakantie nét alleen de afdeling verbouwd, maarja...
      maandag 4 oktober 2004 @ 16:35:20 #273
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22398337
    De nieuwe versies van de RIBBA:
    quote:
    Extra diepe lijst; het motief kan voor- of achterin worden geplaatst.

    23x23x4.5 cm


    14x14x4.5 cm


    50x50x4.5 cm
      maandag 4 oktober 2004 @ 16:37:09 #274
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22398393
    we hadden toch al 50*50 RIBBA lijsten? of zijn het alleen nieuwe kleuren?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 4 oktober 2004 @ 16:39:23 #275
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22398447
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 16:37 schreef Adelante het volgende:
    we hadden toch al 50*50 RIBBA lijsten? of zijn het alleen nieuwe kleuren?
    Wit is een nieuwe kleur, maar dit zijn diepte lijsten, de 50x50 is 4.5 cm diep. Kan je er iets anders dan een poster in doen bijvoorbeeld.
      maandag 4 oktober 2004 @ 16:41:16 #276
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22398485
    Goed, na vanochtend van 9.00 - 13.00 uur een cursus te hebben gehad, ga ik nu weer werken van 17.00 - 21.00 uur!

    Tot zo!
    pi_22402470
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 16:22 schreef WebForce het volgende:
    Ow en attentie attentie!
    Vandaag en morgen bij IKEA Duiven verbouwing van de Posters & Lijsten afdeling, ivm. uitbreiding van de RIBBA familie, kwa kleur en ook type (diepte lijsten). Excuses voor het ongemak.

    Ik had in de vakantie nét alleen de afdeling verbouwd, maarja...
    Jij heb je roeping gemist, je moet aan de receptie gaan zitten met je attentie attentie
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 4 oktober 2004 @ 21:26:57 #278
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22405723
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 19:27 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Jij heb je roeping gemist, je moet aan de receptie gaan zitten met je attentie attentie
    Attentie damens en heren, het is nu vijf minuten voor negen, over vijf minten gaan wij sluiten. Wij hopen dat u uw bezoek aan IKEA prettig vond, graag tot ziens en wel thuis.
    pi_22406085
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 21:26 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    Attentie damens en heren, het is nu vijf minuten voor negen, over vijf minten gaan wij sluiten. Wij hopen dat u uw bezoek aan IKEA prettig vond, graag tot ziens en wel thuis.
    Heeft u gebruik gemaakt van een van onze bagagekluisjes, vergeet u dan niet uw eigendommen mee te nemen!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 4 oktober 2004 @ 21:41:00 #280
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22406167
    Maakt u zich geen zorgen om uw kinderen. Die hebben onder begeleiding het KiPa reeds verlaten
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 4 oktober 2004 @ 21:54:22 #281
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22406526
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Heeft u gebruik gemaakt van een van onze bagagekluisjes, vergeet u dan niet uw eigendommen mee te nemen!
    Kennen wij niet
      maandag 4 oktober 2004 @ 21:54:54 #282
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22406540
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 21:41 schreef Adelante het volgende:
    Maakt u zich geen zorgen om uw kinderen. Die hebben onder begeleiding het KiPa reeds verlaten
    Wij ontruimen nooit als de winkel dichtgaat hoor
    pi_22406793
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 21:54 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    Wij ontruimen nooit als de winkel dichtgaat hoor
    Wij wel, gecontroleerde ontruiming dan... is toch lastig als je iedereen die om 21:00 uur nog binnen is opsluit en zegt, "Te laat, morgen gaan de deuren weer open!"

    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 4 oktober 2004 @ 22:07:54 #284
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22406881
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 22:05 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Wij wel, gecontroleerde ontruiming dan... is toch lastig als je iedereen die om 21:00 uur nog binnen is opsluit en zegt, "Te laat, morgen gaan de deuren weer open!"

    Onze herders (lees: jourdienst) geven we altijd een bezem mee, en zo rennen ze dan door de blauwe doos
    pi_22411790
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2004 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
    Laat mijn vriendinnetje me nou precies dit verhaal hebben verteld gisteren!
    Ze zijn wel 3 keer terug geweest naar steeds een ander filiaal... totdat er daar iemand wakker werd en het ze uit legde.
    Mijn PAX deuren zijn wel blauw, ook als de plastic eraf is maar dat was dan ook de bedoeling
    pi_22427369
    Verdorie... Net naar Utrecht geweest omdat ik nog een paar van deze Risten bakjes wilde hebben:


    Kom ik erachter dat ie niet meer in de catalogus staat en in de winkel ook nergens meer te bekennen is. "Ja sorry mevrouw maar deze zijn uit het assortiment en dus nergens meer te verkrijgen."

    Kijk ik nu net op de IKEA site... Staan ze er nog gewoon op! Alleen zijn ze niet te verkrijgen in de filialen bij mij in de buurt
    amokaapjeeh O+
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 23:23:21 #287
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22432034
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 20:33 schreef Coconut het volgende:
    Verdorie... Net naar Utrecht geweest omdat ik nog een paar van deze Risten bakjes wilde hebben:
    [afbeelding]

    Kom ik erachter dat ie niet meer in de catalogus staat en in de winkel ook nergens meer te bekennen is. "Ja sorry mevrouw maar deze zijn uit het assortiment en dus nergens meer te verkrijgen."

    Kijk ik nu net op de IKEA site... Staan ze er nog gewoon op! Alleen zijn ze niet te verkrijgen in de filialen bij mij in de buurt
    Dan is de sale in Utrecht geslaagd (lees: uitverkocht), in andere filialen liep dit artikel dan niet zo heel erg goed met de sale, of waren er simpelweg nog meer op voorraad (vóór de sale) dan in Utrecht...
    pi_22440299
    Kan iemand me uitleggen waarom sommige artikelen in Duitsland bij IKEA twee keer zo duur zijn als hier en soms juist andersom.

    Heb de catalogus nu in het Zweeds, Duits, Noors en NEderlands en de verschillen zijn soms echt enorm..

    Komt dat door BTW ofzo??
    pi_22453858
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 12:16 schreef Sorbootje het volgende:
    Kan iemand me uitleggen waarom sommige artikelen in Duitsland bij IKEA twee keer zo duur zijn als hier en soms juist andersom.

    Heb de catalogus nu in het Zweeds, Duits, Noors en NEderlands en de verschillen zijn soms echt enorm..

    Komt dat door BTW ofzo??
    Dat heeft te maken met locale marktwerking. Als ergens meer concurrentie is, gaan prijzen vanzelf omlaag, dat kan ook binnen hetzelfde bedrijf (in andere landen, maar ook binnen één en hetzelfde land). Zo is bijvoorbeeld de EKTORP hoekbank in Nederland ¤999 (inclusief hoes) en in België ¤1099. En het SULTAN FORESTAD 160cm matras evenzo: ¤189 in Nederland, ¤199 in België en Duitsland.

    Vorig jaar was het zo dat in de vestigingen Heerlen, Duiven en Hengelo de schapenvacht LUDDE voor ¤45 geprijsd was en in de andere vestigingen voor ¤55, dat kwam omdat daar veel Duitsers komen shoppen en de schapenvacht in Duitsland standaard ¤45 kostte. Inmiddels is dat trouwens in alle Nederlandse vestigingen het geval.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 6 oktober 2004 @ 23:04:36 #290
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22454949
    Het heeft volgens mij ook voor een gedeelte te maken met de vraag naar een bepaald soort artikelen. Ieder land kent zijn eigen top-30 artikelen. Deze artikelen waar het meeste vraag naar is en die het meest verkocht worden, kunnen in grotere hoeveelheden worden ingekocht en ook dat drukt de prijzen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_22456431
    Krijgen we, naast de Big Mac-index, nu ook de Billy-index
    Eeuwig vijfentwintig
      donderdag 7 oktober 2004 @ 00:38:04 #292
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22457934
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 23:50 schreef Reese het volgende:
    Krijgen we, naast de Big Mac-index, nu ook de Billy-index
    De glimma-index is er al
    pi_22458177
    quote:
    Op donderdag 7 oktober 2004 00:38 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    De glimma-index is er al
    inderdaad!

    *bedenkt alvast een titel voor topic 6 uit de reeks
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_22460386
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 22:30 schreef Allan24 het volgende:

    [..]

    Dat heeft te maken met locale marktwerking. Als ergens meer concurrentie is, gaan prijzen vanzelf omlaag, dat kan ook binnen hetzelfde bedrijf (in andere landen, maar ook binnen één en hetzelfde land). Zo is bijvoorbeeld de EKTORP hoekbank in Nederland ¤999 (inclusief hoes) en in België ¤1099. En het SULTAN FORESTAD 160cm matras evenzo: ¤189 in Nederland, ¤199 in België en Duitsland.

    Vorig jaar was het zo dat in de vestigingen Heerlen, Duiven en Hengelo de schapenvacht LUDDE voor ¤45 geprijsd was en in de andere vestigingen voor ¤55, dat kwam omdat daar veel Duitsers komen shoppen en de schapenvacht in Duitsland standaard ¤45 kostte. Inmiddels is dat trouwens in alle Nederlandse vestigingen het geval.
    Bedankt voor je uitleg!

    Ik snap alleen dan nog niet helemaal hoe het kan dat van 1 keuken het ene kastje duurder is in NL en het andere in Duitsland.. Maar in ieder geval verklaart het een hoop..

    thanks
      donderdag 7 oktober 2004 @ 11:23:54 #295
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22462595
    quote:
    Op donderdag 7 oktober 2004 00:47 schreef Allan24 het volgende:

    inderdaad!

    *bedenkt alvast een titel voor topic 6 uit de reeks
    als er maar iets van GOD JUL in voorkomt
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 7 oktober 2004 @ 13:18:58 #296
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22464666
    quote:
    Op donderdag 7 oktober 2004 11:23 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    als er maar iets van GOD JUL in voorkomt


    "IKEA - Part VI - Kerst bij IKEA!!!"
      donderdag 7 oktober 2004 @ 13:21:41 #297
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22464725
    nee mên

    "IKEA - Part VI - God Jul & 'n warme sprei"

    hmmmm, dat kan beter
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 7 oktober 2004 @ 13:22:15 #298
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_22464739
    God & Jul
      donderdag 7 oktober 2004 @ 13:24:37 #299
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22464784
    quote:
    Op donderdag 7 oktober 2004 13:22 schreef WebForce het volgende:
    God & Jul
    Je weet niet wat GOD JUL betekent en jij werkt bij IKEA
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      donderdag 7 oktober 2004 @ 13:25:26 #300
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_22464797
    Moet je wel op schieten want hij is nu echt bijna vol!
    ***
      donderdag 7 oktober 2004 @ 13:26:24 #301
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22464815
    quote:
    Op donderdag 7 oktober 2004 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
    Moet je wel op schieten want hij is nu echt bijna vol!
    kom jij ook nog eens ff helpen, OUDe mod

    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')