Gore buitenlander, pas je aan of vlieg terug naar dat achtelijke land van je...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:40 schreef Megumi het volgende:
Hoi.
Tis je vergeven!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:50 schreef punkgirl het volgende:
[..]
per ongeluk![]()
Ik zit op mijn werk, voeg jij mij maar toequote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:52 schreef punkgirl het volgende:
maanvis.. voeg mij us ff toe op msn
Open een nieuw topic dan hier: General Chatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:50 schreef punkgirl het volgende:
[..]
per ongeluk![]()
Achterlijke import-allochtoon leer haar naam eens eerst fatsoenlijk spellen en je smilie doet het nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:53 schreef Libris het volgende:
[..]
Gore buitenlander, pas je aan of vlieg terug naar dat achtelijke land van je...
:w Hey Mehumi!
klopt, alleen allochtoon is uitgevonden omdat buitenlander zo negatief klonkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:39 schreef punkgirl het volgende:
ja, komop zeg.. het betekend het zelfde... en tis de bedoeling da je in je eigen woorden iets zegt!
topicquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:57 schreef punkgirl het volgende:
neej.. k fix ff n forum op fok
Degene die het woord "allochtoon" verzonnen heeft is gewoon achterlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:57 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
klopt, alleen allochtoon is uitgevonden omdat buitenlander zo negatief klonk
slotquote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:00 schreef punkgirl het volgende:
ga ff naar die andere.. voor dr hier n ban op komt
Hoe voelt dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:17 schreef cerror het volgende:
ik ben ook racist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |