i know.. maar nie voor lang denk kquote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:02 schreef Finchy het volgende:
Deel 1 is nog open.
wat voor een afkomst heb je?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:02 schreef Sportingboy het volgende:
ik ben ook een buitenlander, dus eigenlijk gaat deze topic ook over mij joepie
my dream came true, my own topic
![]()
nog een paar uur zeker wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:03 schreef punkgirl het volgende:
[..]
i know.. maar nie voor lang denk k
zoiets bedoel ik dus! buurmanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn buurman heeft een marrokkaan van zn scooter afgeschopt toen die zn jeu des boules spelletje expres had verpest door over zn (jeu des boules) ballen heen te rijden en zo.
Ik kom uit een Zuiders landquote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:03 schreef punkgirl het volgende:
[..]
wat voor een afkomst heb je?
hoevaak hoor je daar iets over op t nieuws?? niet toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:05 schreef Sportingboy het volgende:
[..]
Ik kom uit een Zuiders land
Ik heb alleen iets tegen die kansloze gasten op scooters die 24/7 op straat hangen en verder niks aan werk en school doen of zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:05 schreef punkgirl het volgende:
[..]
zoiets bedoel ik dus! buurman![]()
rasicme tege alle allochtonen.. nee.. maar toch wel tegen bepaalde mensen??
Kijk zo willen we ze horenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn buurman heeft een marrokkaan van zn scooter afgeschopt toen die zn jeu des boules spelletje expres had verpest door over zn (jeu des boules) ballen heen te rijden en zo.
het was dan wss ook nog een gestolen scooter...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:04 schreef Sandertje21 het volgende:
ik ken alleen turkse moeders en snorrequote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:08 schreef Krush het volgende:
[..]
Kijk zo willen we ze horen![]()
Heb je nog meer moppen over marokkanen en scooters?
Het was echt gebeurd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:08 schreef Krush het volgende:
[..]
Kijk zo willen we ze horen![]()
Heb je nog meer moppen over marokkanen en scooters?
Hoe noem je een turkse vroedvrouw?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:10 schreef punkgirl het volgende:
[..]
ik ken alleen turkse moeders en snorre![]()
Hebben ze niet met een scooter over je heen gereden ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het was echt gebeurd.
Oh ja, een paar gangstermarrokkanen hebben op mijn hoofd in staan schoppen toen ik teveel had gezopen en ze in mijn eentje recht in hun gezicht uit ging lachen omdat ze zo kansloos waren.
van mij, of van die gangsters?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:11 schreef punkgirl het volgende:
chek dat kansloos zijn![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hoe noem je een turkse vroedvrouw?
Een turkentrekker.
Ze hadden echt alleen hun nieuwe Evisu sneakers in mijn gezicht geplant.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:13 schreef Krush het volgende:
[..]
Hebben ze niet met een scooter over je heen gereden ofzo
Anders is het een kutmop
Een roetmop zogezegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |