Niet bij zwangerschap hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Moedermelk is alleen bij zwangerschap verkrijgbaar en enkele maanden daarna... Dacht ik dan.
Moet je even op de onderkant van de tiet kijken voor de houdbaarheidsdatum. Anders zit je straks met een zure slok melk in je bek. Brrrrrquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Moedermelk is alleen bij zwangerschap verkrijgbaar en enkele maanden daarna... Dacht ik dan.
mietjuh !!!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:36 schreef SCH het volgende:
SCH neemt liever een kopje koffie
Oh nee, sorry.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet bij zwangerschap hoor
Blieft u er een wolkje moedermelk in, meneer?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:48 schreef DIGGER het volgende:
Gewoon Guinness graag
Ja, precies. Uiteraard was er vertraging.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:00 schreef pascalheister het volgende:
waar de NS al niet goed voor is mm
Succes!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:05 schreef Bjoro het volgende:
*springt in de auto ...... snel ff een happie en dan op naar de Amstel Cup !!
(zelf spelen !!)tot morgen !!
doe het net zoals wij gisteren.. winnen dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:05 schreef Bjoro het volgende:
*springt in de auto ...... snel ff een happie en dan op naar de Amstel Cup !!
(zelf spelen !!)tot morgen !!
De tjatjatja.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Was dat die bange knol? Goed hoor. Wat heeft ie moeten dansen?
Drrruk een punt, heren!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:31 schreef just me het volgende:
kom op heren, laat het net vibreren
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:41 schreef pascalheister het volgende:
prachtig die nederlandse vlag boven die duitse![]()
![]()
Zoals het hoort. Kan niemand die NOS hacken en die duitse vlag doorkrassne?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:41 schreef pascalheister het volgende:
prachtig die nederlandse vlag boven die duitse![]()
![]()
Fatima en Sylvia.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:44 schreef Spideyman het volgende:
Ik zie toch liever de dames.
Lieve van Kessel![]()
Doe mij het dubbele maar, ik krijg net de vakken te zien, die ik het komende half jaar voor m'n Minor moet volgen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:58 schreef Againzender het volgende:
Bier!
Ik wil Wiskunde en Natuurkunde bùùhùù.quote:412001 Interne organisatie De grondbeginselen van organiseren leer je aan de hand van originele teksten van bedrijfskundegoeroes van het eerste uur, die worden vertaald naar criteria en indicatoren voor analyse en organisatorisch herontwerp. De criteria van een Nederlandse fietsenfabriek. 1e kwartiel
411701 Privaatrecht voor bedrijf en bestuur Privaatrecht betreft rechtsbetrekkingen tussen private personen onderling (burgers), tussen en binnen rechtspersonen (zoals bedrijven), alsmede sommige rechtsbetrekkingen tussen personen en (private) rechtspersonen. Deze rechtsbetrekkingen worden allereerst behandeld in het kader van een beknopte inleiding. Daarna wordt de stof verdiept in het kader van personeels-, productie-, commercieel, financieel en strategisch management, zodat inzicht ontstaat in de juridische agenda van het management van ondernemingen Hiermee krijg je kennis van en inzicht in privaatrechtelijke instrumenten en normatieve aspecten van het bestuur van ondernemingen. 2e kwartiel
412201 Productiemanagement Strategische en operationele basisprincipes van productiemanagement worden behandeld en inzichtelijk gemaakt aan de hand van gevalstudies in industrie en dienstverlening. 2e kwartiel
410801 Marketing en institutionele economie Basisaspecten van economische theorieën – met inbegrip van vraag, toelevering en transactie – worden geïntroduceerd als de fundamentele parameters van de macro- en micro-economische omgeving. Basiselementen van theorie op het gebied van Marketing Management worden vervolgens geïntroduceerd, waarbij het belang van een marktoriëntatie bij het bepalen van marketingstrategieën wordt benadrukt. Productinnovatie en nieuwe vormen van marketingcommunicatie komen ook aan de orde. 1e kwartiel
411002 Finance & Accounting Technieken uit financiering en accounting, zoals de kosten van vermogen, investeringsbeslissingen, winstbepaling, kostprijsberekening en beslissingscalculaties worden vooral aan de hand van gestileerde rekenvoorbeelden uitgelegd en je dient zelf met rekenopgaven te oefenen. 1e kwartiel
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe mij het dubbele maar, ik krijg net de vakken te zien, die ik het komende half jaar voor m'n Minor moet volgen.![]()
[..]
Ik wil Wiskunde en Natuurkunde bùùhùù.
leuke vakken tochquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe mij het dubbele maar, ik krijg net de vakken te zien, die ik het komende half jaar voor m'n Minor moet volgen.![]()
[..]
Ik wil Wiskunde en Natuurkunde bùùhùù.
Gelukkig niet, daar kom ik nu achter. Wat een bagger dat economische geblaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de verkeerde studie doet?
Ik kan de stok-die-eigenlijk-een-balk-is niet meer bijhouden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:07 schreef Bluezz het volgende:
pfaf je hebt een dooie link
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:59 schreef Suijk het volgende:
Mooi. Van de Duitsers winnen is altijd goed, al is het met paalzitten dansen.
bitte bitte jah !!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:57 schreef tong80 het volgende:
Zehn bier, Zwei bratwursten und ein Apfelkorn bitte.
Van de moffen gewonnen met 3-2.
Wie zijn dat dan allemaal weer?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fatima en Sylvia.
Hockeystersquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan allemaal weer?
plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan allemaal weer?
Fatima is naast een begenadigde hackey-aanvalster ook zangeres.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Oh ja... Tja, die zijn alleen maar 1 x per 4 jaar echt relevant.
En de grootste bimbo van Nederland. Echt, die columns van d'r in AD... En ze is niet knap, vind ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fatima is naast een begenadigde hackey-aanvalster ook zangeres.
Voor een blondine vind ik haar errug knap.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
En de grootste bimbo van Nederland. Echt, die columns van d'r in AD... En ze is niet knap, vind ik.
Hij sprak wel na een half uur de zin "wat is het toch goed dat Fortuyn is neergeschoten" uit dus hij mag blijven en krijgt een extra toetjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Iskander? Wat een naam man!
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Voor een blondine wellicht. Maar ze pakt ook elke ochtend de verfdoos hoor.
Ik val op het moment op alles zonder penis.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Pfaf valt op studentikoze typejes.
Wat een hackey twutjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:44 schreef pfaf het volgende:
Uiteraard.
Maar we hebben altijd Sylvia nog.
Een vreemde vogel zou wel bij mij passen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Oei... Dat is een vervelende situatie. Dus ook op vogels. Die hebben een cloaca.
Miranda.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Goed idee en anders haal je een Russin!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:05 schreef golfer het volgende:
Miranda.![]()
sorry Bluezz
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Marina joh gek!
ja lekker kapotgezweetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef Bluezz het volgende:
lekker gebetmintont p?
Nee, ik moet die Prins Albert vannacht zienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:56 schreef SCH het volgende:
Iemand Netwerk gezien - met dat piercing-onderwerp?
Hoe ken je al die muziek, Lego...?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bubbling, een absoluut dieptepunt.
Ik vond het zelf ooit redelijk te pruimen, en klasgenoten.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe ken je al die muziek, Lego...?
Overigens werd bijna dezelfde vraag aan me gesteld onder maatschappijleer toen ik uit m'n hoofd alle politieke partijen + zetelaantal uit m'n kop opdreunde.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe ken je al die muziek, Lego...?
Prins Nicolaasquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik moet die Prins Albert vannacht zien
Jij bent volgens mij er zo eentje die een oorringetjtje als piercing door je pikkie al groot genoeg vindt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:34 schreef SCH het volgende:
Prins Nicolaas![]()
Ik ben naturel het mooistquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij er zo eentje die een oorringetjtje als piercing door je pikkie al groot genoeg vindt.
iddquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:23 schreef just me het volgende:
PSV simply the best
dank je welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:27 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd Justme
krijg ik geen kusje meer golfertquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:27 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd Justme
Idd wat is dat Rode Ster ineens slecht geworden zeg!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zo, hoe snel kan een elftal veranderen in 2 weken.
Daar mag een biertje op gedronken worden
Slaap lekker JMquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:08 schreef just me het volgende:trustuh Hools.. ik ga lekker dromen
Ksst, uit de weg, ik eerstquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:24 schreef VoreG het volgende:
Trusten Hools, ik ga maar es naar mn nest.
idd dat was een mooi momentquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:28 schreef rubbereend het volgende:weer terug uit eindhoven, rondje bier op mijn kosten, wat heerlijk 5 doelpunten
en t afscheid van Kezman en Hofland was echt kippenvel
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd dat was een mooi moment
ik ga slapen
daag hoolies
Mogguhquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:01 schreef ErikT het volgende:
Mogguh
Nog steeds geen keyboard,![]()
Ik ga zo maar eens naar de stad...
Hoe type je dit dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:01 schreef ErikT het volgende:
Mogguh
Nog steeds geen keyboard,![]()
Ik ga zo maar eens naar de stad...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mogguh![]()
nog geld over dan ??
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Mijn beste vriend is vader geworden! Rondje voor de hele toko!
je moet nu natuurlijk full time msn-en met je spaanse heidiquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:04 schreef ErikT het volgende:
Nee...maar ik moet toch een toetsenbord...
veel minder stappen komende tijd, ik ga lekker saai worden. (zoals t hoort met een meisje![]()
![]()
)
Ik bedoel de anderequote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:21 schreef SCH het volgende:
DIGGER was toch al vader?
Heb jij 2 beste vrienden???quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel de andere
zoiets ja ...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je moet nu natuurlijk full time msn-en met je spaanse heidi
Verdringingquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:
in een van de vorige hools stond te lezen dat hij hotel-de-botel terugkwam omdat hij een spaans meisje had ontmoet uit zwitserland......lekker interesse in de medehools tonen jullie zeg !!!
Spaans (Spaanse ouders) en Zwitsers (Hele leven in Geneve gewoond, studeert nu in Laussane, biomedische technologie), ze is gewoon supertof! Zo gek als een deur af en toe, staat als laatste met een biertje op de dansvloer, bijna 21, en o ja: dat allemaal in een mooie verpakking.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:09 schreef Eilanden het volgende:
Ja Erik ... vandaar dat we je niet meer zagen ... tell tell tell ... wat voor meisje?
Rean?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Mijn beste vriend is vader geworden! Rondje voor de hele toko!
Sorry whore!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:
in een van de vorige hools stond te lezen dat hij hotel-de-botel terugkwam omdat hij een spaans meisje had ontmoet uit zwitserland......lekker interesse in de medehools tonen jullie zeg !!!
Zo je bent nu aan het sparen voor een retourtje Lausanne?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Spaans (Spaanse ouders) en Zwitsers (Hele leven in Geneve gewoond, studeert nu in Laussane, biomedische technologie), ze is gewoon supertof! Zo gek als een deur af en toe, staat als laatste met een biertje op de dansvloer, bijna 21, en o ja: dat allemaal in een mooie verpakking.
![]()
ach ja ........ dat je het toch nog eens moet verliezen vanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:13 schreef SCH het volgende:
Verdringing :'(
Het is jullie vergeven hoor, had ik maar geen bier over mn keyboard moeten gooien en hier vaker moeten zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:
zoiets ja, in oktober gaan we beide naar Zaragoza (Spaanse vrienden van sterrenkamp-vakantie ontmoeten tijdens de stadsfeesten aldaar) en ik wil daarvoor nog daarheen, waarschijnlijk achterop de motor bij een Australiër die naar Freiburg gaat binnenkort. Samengevat: plannen zat, geld te weinig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo je bent nu aan het sparen voor een retourtje Lausanne?
Dat kan je wel zeggen ja!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:25 schreef pascalheister het volgende:
goede morgen
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:26 schreef Eilanden het volgende:
En hoe is je Spaans? Duits?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:32 schreef Eilanden het volgende:
En hoe moet ik die term 'Alpenbedwinger' onder je naam zien nu je een Zwisters meisje hebt????![]()
dat ze waarschijnlijk enorme heuvels heeft en dat hij die dan heeft bedwongenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:32 schreef Eilanden het volgende:
En hoe moet ik die term 'Alpenbedwinger' onder je naam zien nu je een Zwisters meisje hebt????![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:39 schreef pascalheister het volgende:
Zullen we allemaal een inzamelingsactie voor Erik opstarten
Help Erik naar Lausanne toe
En nu houdt Erik wijselijk zijn mondquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat ze waarschijnlijk enorme heuvels heeft en dat hij die dan heeft bedwongen
...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En nu houdt Erik wijselijk zijn mond
Ik maak dit jaar rustig mn bachelor natuur- en sterrenkunde af, terwijl ik een schakeljaar geschiedenis doe. In 2005 kan ik dan een master geschiedenis doen, en een master natuur- en sterrenkunde natuurlijk, misschien doe ik dat nog wel, ligt eraan of ik daar dan zin in heb. Misschien aan de uni van Geneve (CERN)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:52 schreef Eilanden het volgende:
Ben je al van studie geswitched?
als je richting Zwitserland gaat, laat t ff wetenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:01 schreef Eilanden het volgende:
Veel te druk, alhoewel vandaag gelukkig een rustige dag is.. collega's op vakantie, dus de afdeling mag door ondergetekende gerund worden. Eigenlijk ook wel weer toe aan vakantie ... laatste vakantie was in mei
Spring maar achteropquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
als je richting Zwitserland gaat, laat t ff weten
*roept SCH !!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:04 schreef Eilanden het volgende:
Spring maar achterop
Réan is weliswaar een vriend maar niet mijn beste...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Rean?
Een reis naar Zwitserland?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:41 schreef ErikT het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Ik was net op 3FM, ik heb een prijsvraag gewonnen!!!!!
wat heb je gewonnen dan ???quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:41 schreef ErikT het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Ik was net op 3FM, ik heb een prijsvraag gewonnen!!!!!
nee helaas niet...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Een reis naar Zwitserland?![]()
jawel, maar gewoon op mn hd. kan je dat ook plaatsen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je trouwens niet een foto van dr Erik?
pm hem maar plaats ik hem welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
jawel, maar gewoon op mn hd. kan je dat ook plaatsen?
* SCH is even wegquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,ik zou spontaan op SCH vallen
Daar was je toch al eens op gevallen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,ik zou spontaan op SCH vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauw he
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:09 schreef DIGGER het volgende:
Is niet echt de Matterhorn, maar het Mittelland is ook leuk
PSV kleuren? Op de foto lijkt het net of ze een Ajax-shirtje aan heeftquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:16 schreef ErikT het volgende:
[afbeelding]
eerste meisje van links (in PSV kleuren), dit was tijdens de Spaanse nationale avondik ga t niet uitleggen
![]()
![]()
Lekker naar school geweest?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:16 schreef VoreG het volgende:
Middag
O jee, is je vriendin vanochtend vergeten de ducktape weer van je mond te halen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wel vroeg uitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
PSV kleuren? Op de foto lijkt het net of ze een Ajax-shirtje aan heeft![]()
Dat gelukkig welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Wel vroeg uit
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:09 schreef DIGGER het volgende:
Is niet echt de Matterhorn, maar het Mittelland is ook leuk
Meer tijd voor bierquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel.
Neem je wel even wat op om vervolgens er een mp3 van hier te posten ??quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
idd...
Ik heb een keyboard gekocht![]()
Ff aansluiten nu...
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:42 schreef Vom het volgende:
[..]
Meer tijd voor bier![]()
Ja en? ze heb toch niet de grootste noppen van Zwitserland?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
![]()
That's my woman you're talking about.
![]()
Wat een mat inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:46 schreef Bluezz het volgende:
liev meisje erik, en jouw haar is lang
De Wannabe Hageneesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een mat inderdaad.
typt ook wel lastig met de boeien nog om de handjes....Klote SMquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:26 schreef DIGGER het volgende:
O jee, is je vriendin vanochtend vergeten de ducktape weer van je mond te halen?
ahquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:53 schreef Bluezz het volgende:
* pascalheister wil geknuffeld worden, heeft weer eens vanaf vannacht half 4 of zo die K*Tmigraine
dus nix sm
Was al op de hoogte idd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:06 schreef DIGGER het volgende:
Voor de Rammstein fans (zjroentje o.a. meen ik): Er is nu reeds een extra concert aangekondigd, na 4 November zal Rammstein ook 5 November in AHOY staan, prijzen vanaf 32.50 (Excl. service kosten).
Jij naar Rammstein?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
Ga jij erheen zjroentje - ik twijfel nog.
Waarom is dat grappig???quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Jij naar Rammstein?
Gewoon, lijk je niet het type voor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig???
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:06 schreef SCH het volgende:
Wie mijn mannetje wil zien: www.netwerk.tv - bekijk het filmpje over piercen en bewonder de hunk in het rode shirtje, na een minuut of 3.
Sch gaat gewoon voorde voorbinddildo act.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon, lijk je niet het type voor.
Maar je bent dus serieus?
*knuffelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz wil geknuffeld worden, heeft weer eens vanaf vannacht half 4 of zo die K*Tmigraine
Ik denk dat we alle cd's hebben en ik heb ze ook al eerder gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gewoon, lijk je niet het type voor.
Maar je bent dus serieus?
Die doen ze volgens mij niet meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Sch gaat gewoon voorde voorbinddildo act.
Weet ik veel, Rene Froger ofzo. Geintje.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat we alle cd's hebben en ik heb ze ook al eerder gezien.
Waar ben ik wel het type voor dan?
Punkrock is mijn ding (o.a.)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:26 schreef zjroentje het volgende:
SCH als hardrocker, geweldig.
Gerald Joling, Gordon, Hepie & Hepie, Jan(tje) Smit, Village People en Wham!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:25 schreef SCH het volgende:
Waar ben ik wel het type voor dan?
Ik haal mijn auto-onderdelen ergens andersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
SCH, ben je ook fan van Rob Halford?
Rammstein heeft vooral een goede show, en dat het in het Duits is vind ik oko geweldig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Punkrock is mijn ding (o.a.)
Rammstein staat niet bovenaan hoor, zeker niet met de muziek.
Precies - en in de auto draai ik het graag.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Rammstein heeft vooral een goede show, en dat het in het Duits is vind ik oko geweldig.
Wat is je favoriete cd/nummer?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies - en in de auto draai ik het graag.
Hou je ook van Herbert Gronemeier?
Santa Mariaaaaaaaaa !!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
Flugzeug in meinem bauch van Herbertquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:33 schreef zjroentje het volgende:
Dom van mij. Buck dich is natuurlijk je favo.
Duitsofiel.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Flugzeug in meinem bauch van HerbertGeeft ook goede concerten, moet je echt even op zoeken als Duitsofiel.
Van Rammstein: Links234 en Ich Will natuurlijk - hoe fascistischer hoe beter
Links234 en Ich Will facistischquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Duitsofiel.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/luisterpaal/luisterpaalmain.shtmlquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg doen we nog aan Promo of hoe zit het hier!!
zelfde brilletjes als jouquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:06 schreef SCH het volgende:
Wie mijn mannetje wil zien: www.netwerk.tv - bekijk het filmpje over piercen en bewonder de hunk in het rode shirtje, na een minuut of 3.
Chaosquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
http://foto.doegewoon.com(...)toprated&cat=0&pos=0quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg doen we nog aan Promo of hoe zit het hier!!
stuiterd door hools en legt aansluitend Hey Boy Hey Girl van The Chemical Brothers in de CD speler en denkt terug aan t briljante optreden van zaterdagavondquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
zoow nog even genieten van de laatste 2 dagen vrij
Ik luister nu trouwens DJ Paul - A Hardcore State of Mind Liveook leuk
Heb die nog nooit gezien, op Mysteryland waren wel de audio bulies had ik ook wel willen zien, maar tjah als ze tegelijk staan met oa Promo dan heb ik er geen tijd voor. Andere x beter hoop ikquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stuiterd door hools en legt aansluitend Hey Boy Hey Girl van The Chemical Brothers in de CD speler en denkt terug aan t briljante optreden van zaterdagavond
hier Hey Boy Hey Girl op Lowlandsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:56 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Heb die nog nooit gezien, op Mysteryland waren wel de audio bulies had ik ook wel willen zien, maar tjah als ze tegelijk staan met oa Promo dan heb ik er geen tijd voor. Andere x beter hoop ik
Jep stond iig wel op het kaartje, maar ik heb ze dus gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:01 schreef rubbereend het volgende:
Audi Bullies zijn erg cool (vorig jaar op lowlands gezien) maar ze deden toch alleen een clubset op Misteryland?
*koffie geeft en gaat snel zitten voor de lotingquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:03 schreef just me het volgende:
* rubbereend is weer thuis van een dag hard werken!
koffie alsjeblieft
Het is goed afgelopen, hij klinkt te aardig om te shockerenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef just me het volgende:
ow my god
k vraag me af of je nog te shockeren bent als SCH je grote neef isquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is goed afgelopen, hij klinkt te aardig om te shockeren
dat dacht k wel eens vakerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rondje op kosten van PSV, die moeten toch wel door kunnen gaan?
Piercing laten zetten?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:06 schreef SCH het volgende:
Mwah, Arsenal is een klasse te hoog, maar de rest is close. Kan leuk worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dacht k wel eens vaker
dat is ze nog nooit gelukt...dus waarom nu welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rondje op kosten van PSV, die moeten toch wel door kunnen gaan?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dacht k wel eens vaker
vind k ook wel, ben alleen iets voorzichtiger geworden in dat soort dingen hardop zeggen, daarvoor heb ik teveel teleurstellende avonden meegemaakt in t stadionquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mwah, Arsenal is een klasse te hoog, maar de rest is close. Kan leuk worden.
k zal t eens net zo zeggen als de meeste vrouwen mannenvoetbal kijken;quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:02 schreef Bluezz het volgende:
damesvbl op eurosport, vinden jullie dat niet leuk?
Bedoel je N. van J. ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:11 schreef just me het volgende:
kun je verlierd worden op iemand die je net op netwerk gezien hebt
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedoel je N. van J. ?
schijnt al beSCHet te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:11 schreef just me het volgende:
kun je verlierd worden op iemand die je net op netwerk gezien hebt
![]()
Ik hou niet van GROOT.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja en? ze heb toch niet de grootste noppen van Zwitserland?
Ja joh ik heb geen geld voor de kapperquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een mat inderdaad.
Keukenschaar d'r in en klaar is Erik.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:35 schreef ErikT het volgende:
Ja joh ik heb geen geld voor de kapper
Tot en metquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schijnt al beSCHet te zijn
neem je hem mee naar de meet, heeft JM ook wat om aan te zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Tot en met
Volgens mij heb je zelf vlindersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neem je hem mee naar de meet, heeft JM ook wat om aan te zitten
ja van jou hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf vlinders![]()
Hee SCH dat filmpje doet t bij mij niet. Heb je geen foto van je gozert?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Tot en met
Ik heb de stream, heb jij MSNquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:26 schreef ErikT het volgende:
Hee SCH dat filmpje doet t bij mij niet. Heb je geen foto van je gozert?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja van jou he![]()
![]()
Ja hoor - maar dat filmpje is juist zo grappig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee SCH dat filmpje doet t bij mij niet. Heb je geen foto van je gozert?
2 uur lang doelpuntjes kijken van Bergkampquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:39 schreef keeper het volgende:
Ik ga straks even genieten van mijn nieuwe Arsenal-dvdtje. Dennis Bergkamp en Thierry Henry: Centurions. 200 doelpunten, verspreid over bijna 2 uur dvd..
en k wilde net deze dame hier aannemenquote:Seksuele oerdriften spelen rol bij selectie personeel
Uitgegeven: 26 augustus 2004 17:52
GRONINGEN - Bij de keuze van personeel spelen seksuele oerdriften een grote rol. Vrouwen zullen niet snel een mooie vrouw aannemen, terwijl een knappe kandidate het bij mannen wel ver zal schoppen. Dat blijkt uit promotieonderzoek van psycholoog M. Luxen aan de Rijksuniversiteit Groningen.
In een selectieprocedure maken mannen, in tegenstelling tot hun vrouwelijke collega's, geen onderscheid tussen mooie en lelijke seksegenoten. Bij vrouwen daarentegen spelen jaloezie en gevoelens van bedreiging wel een grote rol. Vrouwen nemen daarom liever een mooie man in dienst, hoewel die voorkeur niet zo sterk is als de voorkeur van mannen voor een mooie vrouw.
In het kader van zijn onderzoek toonde Luxen aan ruim 200 personen, zowel studenten als ervaren managers, foto's van zowel aantrekkelijke als lelijke mensen. Luxen noemt het opvallend dat zelfs ervaren leidinggevenden zich door uiterlijk laten leiden. Hij promoveert 2 september.
wheequote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]Lief boertje van me
![]()
Hoe denk je dat ik mn relatie in stand hou?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb de stream, heb jij MSN
en wtf is er mis met bluezz en mijquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en k wilde net deze dame hier aannemen
Jullie zijn te bedreigend voor elkaar. Een derde zou het uitbalancerenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
en wtf is er mis met bluezz en mij
k heb jullie voor de bar dan achter barquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
en wtf is er mis met bluezz en mij
je lult je er goed uitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb jullie voor de bar dan achter bar, kunnen jullie gezellig meedrinken
ik.. bedreigendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jullie zijn te bedreigend voor elkaar. Een derde zou het uitbalanceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |