vps is niet van flexservers hoor! vps is wat sw-soft heeft gemaakt het bedrijf achter het controlpanel plesk. gewoon ff google of op webhostingtalk.nl kijken. zijn zat aanbieder voor dedicated. http://www.ber-art.nl/ bijvoorbeeld bied ook vps aan dacht ik me te herinneren.quote:op woensdag 22 juni 2005 18:46 schreef young_david het volgende:
[..]
wat is dan een goed alternatief voor vps of dedicated hosting?
ik heb laatst bij flexservers een vps besteld, die van 12,95 per maand... toen ik de betaling met creditcard gedaan had, kon ik binnen een minuut al inloggen met ssh!quote:op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef young_david het volgende:
in mijn zoektocht kwam ik vps van flexservers tegen. heeft iemand hier ervaring mee? of vps in het algemeen?
voor zover ik weet staat vps gewoon voor virtual private server en is het dus niet perse een product van plesk...quote:op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef jagermaster het volgende:
[..]
vps is niet van flexservers hoor! vps is wat sw-soft heeft gemaakt het bedrijf achter het controlpanel plesk. gewoon ff google of op webhostingtalk.nl kijken. zijn zat aanbieder voor dedicated. http://www.ber-art.nl/ bijvoorbeeld bied ook vps aan dacht ik me te herinneren.
vps zelf is niet perse van plesk daar heb je gelijk in. maar als het goed is werkt het bij flexservers via virtuozzo en dat is wel van sw-soft.quote:op woensdag 22 juni 2005 21:33 schreef whoops het volgende:
[..]
voor zover ik weet staat vps gewoon voor virtual private server en is het dus niet perse een product van plesk...
een vps is in feite gewoon een 'jail root'/'chroot'/'virtual machine' whatever, een virtuele pc waarop een os draait...
ze werken inderdaad met virtuozzo, en ik moet zeggen dat het perfect integreert met plesk...quote:op woensdag 22 juni 2005 21:35 schreef jagermaster het volgende:
[..]
vps zelf is niet perse van plesk daar heb je gelijk in. maar als het goed is werkt het bij flexservers via virtuozzo en dat is wel van sw-soft.
dat is ook niet zo gek als het uit het zelfde bedrijf komt met dit doel gemaaktquote:op woensdag 22 juni 2005 21:43 schreef whoops het volgende:
[..]
ze werken inderdaad met virtuozzo, en ik moet zeggen dat het perfect integreert met plesk...
als je de standaard packages gebruikt kan je deze volgens mij gewoon via het control panel installeren, dat weet ik echter niet zeker... ik heb de 'standaard' beveiligingssettings van ze nog niet heel goed bekeken, maar volgens mij zitten de systemen standaard best goed dicht getimmerd... (al ga ik er zelf ook nog zeker even met een 'expert' naar kijken...)quote:op woensdag 22 juni 2005 21:48 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dat is ook niet zo gek als het uit het zelfde bedrijf komt met dit doel gemaakt
wat regelt flexservers eigenlijk qua updates en veiligheid? of moet je dat zelf doen? dit omdat er zat mensen een vps hebben daar die een n00b zijn met linux.
ze kunnen dat wel leuk zeggen, maar je hebt root access. dus dat valt nooit te garanderen. als je rootacces hebt kan je handmatig dingen veranderen, zaken installeren en dergelijke. hoe wordt dit gedaan met een kernelupdate en wordt er wel een kernelupdate gedaan? updates van php, mysql apache en dergelijke worden gedaan door plesk.quote:op woensdag 22 juni 2005 21:51 schreef whoops het volgende:
[..]
als je de standaard packages gebruikt kan je deze volgens mij gewoon via het control panel installeren, dat weet ik echter niet zeker... ik heb de 'standaard' beveiligingssettings van ze nog niet heel goed bekeken, maar volgens mij zitten de systemen standaard best goed dicht getimmerd... (al ga ik er zelf ook nog zeker even met een 'expert' naar kijken...)
:edit:
of, zoals ze zelf stellen: "wij houden de beveiliging van uw virtuele server up-to-date." (bron)
en wat wil je er precies mee zeggen? beetje jammer dat er gelimiteerd aantal e-mailaccounts zijn..quote:op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef babsjuh het volgende:
www.hostingregistratie.nl
<knip>
business account:
150 mb schijfruimte
2 gb dataverkeer
25 email accounts
1 mysql database
php support
cgi support
incl. domeinnaam*
¤ 5,- per maand
<knip>
niemand?quote:op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef walfredgeesink het volgende:
hoi, ik ben van plan om voor mijn toekomstige site een nieuwe host te kiezen, ik zit momenteel bij de internetman maar die is toch wel erg duur. nu vond ik deze: http://www.mediatemple.com
ik zag al in dit topic dat iemand er goede ervaring mee had, maar ik heb wat vraagjes:
- heeft verder nog iemand ervaring met mt?
- ik ben geïnteresseerd in het pro pakket (shared server): 1 year $9.95 x 12 $119.40. dit zou omgerekend zo'n 100 euro. komt daar nog wat bij? belastingen ofzo?
ja. sinds kort moet even een mailaccount bijhouden van een server die ook in de us staat. er is een duidelijk verschil te merken met connecten tot de server invergelijking met de server waar mijn eigen spullen opstaan welke in redbus (amsterdam) staat.quote:op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef walfredgeesink het volgende:
[..]
niemand?
iets anders dat we een beetje dwarszit is dat de server fysiek in amerika staat. heeft dit enige merkbare invloed op bijv. snelheid?
bhosted vind ik een erg onduidelijk site. pcextreme is gewoon een budgethoster. neem aan dat je niet kan zeggen dat je het zo duur vind?quote:op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef woudloper het volgende:
zoals gemeld in deze post was ik bezig met de diverse hosting providers aan het doornemen waar ik een site wil hosten die aan de voorwaarden (eerdere post) voldoen. naar aanleiding van deze reactie (van boink) heb ik pcextreme.nl toegevoegd aan het lijstje.
op dit moment heb ik een shortlist die bestaat uit de volgende twee bedrijven:bhosted.net pcextreme.nl
vraag: zijn er toevallig nog mensen die ervaringen hebben met beide hosting providers en kunnen die mij wellicht vertellen waarom ik percé één van beide moet nemen.
ja, het dataverkeer in amerika is gewoon goedkoper.quote:op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef the_outsider het volgende:
is het echt een groot verschil als de server in amerika staat?
staat er niets over op webhosters.nl? probeer het is op webhostingtalk.nlquote:kent iemand een goede webhost reviews site voor amerika?
als het kan is het in ieder geval af te raden. waarom zou je dit willen? de installatie kost ook ruiimtequote:op woensdag 20 juli 2005 19:41 schreef energie het volgende:
als je een vps huurt, kan je daarop weer vps's servers draaien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |