abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:42:04 #61
25637 hbruyn
Ben benieuwd
pi_23732906
quote:
op woensdag 1 december 2004 17:14 schreef jortk het volgende:
bedankt voor je tip

zijn er nog andere mensen die ervaring hebben met sohosted.nl?

ik zelf niet, maar kijk eens op http://www.webhostingtalk(...)0&highlight=sohosted
  donderdag 23 december 2004 @ 09:55:24 #62
13250 Lod
Sapere aude!
pi_24154057
vast offtopic en niet de juiste plek: maar in de faq wordt nog verwezen naar deel 2
GNU Terry Pratchett
  donderdag 23 december 2004 @ 11:47:24 #63
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_24155713
ik heb een host bij een online vriend van me in noorwegen zeer schappelijke prijs

link

http://www.striker.no

voor pakketten
http://www.striker.no/subpage.php?page=webhotell

runned op een 20 mbit vdsl en alles is mogelijk
mysql/apache/php/crons heeft phpmyadmin en een admin login waar je alles kan beheren zelf.
downtime was euhm 2 dagen in 1 jaar. door upgrades ook een squirellmail webmail en photopost optie die er al in zit.
domein linking is ook mogelijk
site is in noors maar hij werkt aan een engelse versie.
betaling ook mogelijk via paypal.

prijzen zijn in noorse kronen
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_24161202
ik ken ook nog wel een goedkope hoster (ahum)

bij mij krijg je 100 mbit verbinding met alle opties en 600 mb webspace/ 6 gb dataverkeer voor maar 60 euro per jaar.

wat zeg je daarvan?
pi_24437885
niet helemaal ontopic maar ik werd hierheen doorverwezen door slarioux:

ik moet een bedrijf hebben dat mijn domeinnaam kan aanvragen en daarvoor een forwarding doet voor zowel de webpagina als voor de mailadressen vanaf mijn domeinnaam. ik zou ook het liefst willen dat mijn domeinnaam (die ik nog moet aanvragen) in beeld blijft als er geforward wordt.

welke bedrijven zijn daar goed in? liefst ook niet al te duur...
+10 intelligent
  zondag 3 april 2005 @ 12:42:09 #66
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_25950385
een eigen domeinnaam met daarbij een emailadres wat nooit meer vervalt zie ik wel zitten. enige hostingruimte er bij is fijn, maar qua dataverkeer zal ik niet veel gebruiken.

ik vraag me af of mensen ervaring hebben met deze 2 bedrijven:

www.hostingdiscounter.nl een van de goedkoopste die ik kan vinden: 5 euro setupkosten, 1 euro per maand, en 10 euro per jaar voor de domeinnaam. totaal: 27 euro het eerste jaar, daarna 22 euro per jaar. hiervoor krijg ik 100 mb webruimte + 100 mb mailbox en 1 gb dataverkeer per maand.

http://www.10eurohost.nl/ doet het ook niet slecht: 50 mb webruimte, 7 gb dataverkeer, 10 euro per jaar (bij 3 jaar vooruitbetalen) en 10 euro per jaar domeinnaam + 10 euro setupkosten. nadeel van 3 jaar vooruitbetalen is natuurlijk dat ik het kwijt ben als ze failliet gaan.

iemand ervaring?
uiteraard is het ook welkom ook als je andere goedkope hosts weet!
censuur :O
  zondag 3 april 2005 @ 17:51:30 #68
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_25957514
imtek ==> ik vroeg niet om een 4 keer zo dure host...
  zondag 3 april 2005 @ 18:34:31 #69
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_25958650
quote:
op zondag 3 april 2005 12:42 schreef remcodelft het volgende:
een eigen domeinnaam met daarbij een emailadres wat nooit meer vervalt zie ik wel zitten. enige hostingruimte er bij is fijn, maar qua dataverkeer zal ik niet veel gebruiken.

ik vraag me af of mensen ervaring hebben met deze 2 bedrijven:

www.hostingdiscounter.nl een van de goedkoopste die ik kan vinden: 5 euro setupkosten, 1 euro per maand, en 10 euro per jaar voor de domeinnaam. totaal: 27 euro het eerste jaar, daarna 22 euro per jaar. hiervoor krijg ik 100 mb webruimte + 100 mb mailbox en 1 gb dataverkeer per maand.

http://www.10eurohost.nl/ doet het ook niet slecht: 50 mb webruimte, 7 gb dataverkeer, 10 euro per jaar (bij 3 jaar vooruitbetalen) en 10 euro per jaar domeinnaam + 10 euro setupkosten. nadeel van 3 jaar vooruitbetalen is natuurlijk dat ik het kwijt ben als ze failliet gaan.

iemand ervaring?
uiteraard is het ook welkom ook als je andere goedkope hosts weet!
tja, als je persé een goedkope host wilt, dan hoef je ook niet echt kwaliteit te verwachten.
als je een professionele webhost zoekt, raad ik deinternetman aan.

maargoed je zocht ervaringen:

hostingdiscounter
10eurohost
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_25959669
quote:
op zondag 3 april 2005 17:51 schreef remcodelft het volgende:
imtek ==> ik vroeg niet om een 4 keer zo dure host...
dan ga je duidelijk niet voor kwaliteit
ervaringen met hostnrg staan overigens op http://webhosters.nl/gegevens.php?id=1740
  zondag 3 april 2005 @ 22:37:39 #71
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_25965099
bedankt voor die webhosters.nl-reviews!
wel jammer dat bij 10eurohost dit in de kleine letters moet: "prijzen in euro's, exclusief btw"
de reviews over hostingdiscounter zijn wel erg positief, ik denk dat ik daar voor ga. en inderdaad, ik zoek niet perse "de beste kwaliteit", gewoon een linux-server, met een supportafdeling, dan komt het vast goed:)
  maandag 4 april 2005 @ 08:57:34 #72
100054 Quarks
pi_25970491
quote:
op zondag 3 april 2005 22:37 schreef remcodelft het volgende:
bedankt voor die webhosters.nl-reviews!
wel jammer dat bij 10eurohost dit in de kleine letters moet: "prijzen in euro's, exclusief btw"
de reviews over hostingdiscounter zijn wel erg positief, ik denk dat ik daar voor ga. en inderdaad, ik zoek niet perse "de beste kwaliteit", gewoon een linux-server, met een supportafdeling, dan komt het vast goed:)
tja, een supportafdeling hebben de meeste wel
ligt er helemaal aan of je veel waarde hecht aan een goede service en professionaliteit; persoonlijk zou ik al niet bij 10eurohost gaan door dat logo en de naam
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_25980693
sohosted.com goed,goedkoop!!
  woensdag 6 april 2005 @ 15:26:40 #74
103968 DracoAkaIk
Goddess-fanclubvoorzitter
pi_26025005
www.hostingworx.nl

goedkoop voor dedicated iig... zit daar zelf ook.. toppers. goede snelle service enzo..
echte aanrader
Ik geloof heilig in het Ik-isme
pi_26025152
quote:
op donderdag 6 januari 2005 19:55 schreef c3la het volgende:
niet helemaal ontopic maar ik werd hierheen doorverwezen door slarioux:

ik moet een bedrijf hebben dat mijn domeinnaam kan aanvragen en daarvoor een forwarding doet voor zowel de webpagina als voor de mailadressen vanaf mijn domeinnaam. ik zou ook het liefst willen dat mijn domeinnaam (die ik nog moet aanvragen) in beeld blijft als er geforward wordt.

welke bedrijven zijn daar goed in? liefst ook niet al te duur...
www.webzilla.nl :p
pi_26451837
ik zoek nu hosting voor een paar sites, die host ik nu bij een vriend.
eisen:
php + mysql
goed admin paneel
phpmyadmin
veel mb voor je euro!

. ik denk over sity.nl maar als ik iets goedkopers vind dan kan het ook. ik vind reseller #2 aan mijn eisen voldoen:

reseller 2 - 10,00 p/m ex btw
5000 mb webruimte
50000 mb dataverkeer
perl en php4
500 mysql databases
500 webaccounts
onbeperkte pop3 mail-boxen
onbeperkte e-mail aliassen
onbeperkte autoresponders
onbeperkte mailinglists
onbeperkte ftp accounts
onbeperkte subdomeinen
webmail
website statistieken
gratis gebruik dns server
dagelijkse backup

pi_26451987
hoe is ffhosten.nl? onberkt dataverkeer (fup)?
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:19:36 #78
100054 Quarks
pi_26456444
quote:
op zaterdag 23 april 2005 12:58 schreef ubeydullah het volgende:
hoe is ffhosten.nl? onberkt dataverkeer (fup)?
hier staan reacties.
en wat moet je in godsnaam met 500 sql databases; dat krijg je toch nooit vol
pi_26908527
heeft iemand ervaring met http://www.keeponhosting.nl/

het lijkt me erg goedkoop. ik wil vooral php gebruiken (mambo) en het moet op apache draaien.
pi_27520099
ik wil mijn hostingcontract opzeggen, maar mijn domein behouden en verhuizen.
is er iets speciaals waar ik op moet letten? ik heb namelijk al eens gedonder gehad met domeinen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:21:29 #81
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_27520494
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 18:04 schreef fritsvanegters het volgende:
ik wil mijn hostingcontract opzeggen, maar mijn domein behouden en verhuizen.
is er iets speciaals waar ik op moet letten? ik heb namelijk al eens gedonder gehad met domeinen.
gewoon schrifenlijk melden dat je het contract niet wenst te verlenen (of opzeggen wat het ook is) en de domeinnaam wilt verhuizen naar .............. bedrijf. eventueel met datum erbij. neem aan dat de domeinnaam op jouw naam staan? wel op tijd de domeinnaam verhuizen en dan mag het geen problemen zijn.
Where's my fear???
pi_27520639
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 18:21 schreef jagermaster het volgende:

[..]

gewoon schrifenlijk melden dat je het contract niet wenst te verlenen (of opzeggen wat het ook is) en de domeinnaam wilt verhuizen naar .............. bedrijf. eventueel met datum erbij. neem aan dat de domeinnaam op jouw naam staan? wel op tijd de domeinnaam verhuizen en dan mag het geen problemen zijn.
bedankt.
staat op mijn naam inderdaad. dat nieuwe bedrijf melden is nodig? of kan ik het ook verlengen via het sidn?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:53:02 #83
39240 jagermaster
pi_27521306
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 18:27 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

bedankt.
staat op mijn naam inderdaad. dat nieuwe bedrijf melden is nodig? of kan ik het ook verlengen via het sidn?
je verhuisd de domeinnaam naar het nieuwe bedrijf, die regelen het verder met sidn. zelf heb jij niet iets direct met sidn te maken. het is wel zo net vind ik om te melden waar naar toe de domeinnaam verhuisd wordt.
Where's my fear???
pi_27521493
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 18:53 schreef jagermaster het volgende:

[..]

je verhuisd de domeinnaam naar het nieuwe bedrijf, die regelen het verder met sidn. zelf heb jij niet iets direct met sidn te maken. het is wel zo net vind ik om te melden waar naar toe de domeinnaam verhuisd wordt.
probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 19:15:54 #85
39240 jagermaster
pi_27521844
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 19:01 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.
als jij je domein wilt verhuizen heeft de host er verder niets over te zeggen. ze moeten akkoord gaan volgens de richtlijnen van sidn.
Where's my fear???
pi_27529574
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 19:01 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

een nederlandse domeinnaam wordt niet verhuist door de huidige host/deelnemer maar door de nieuwe host/deelnemer "naar zich toe getrokken" om het maar even heel simpel te zeggen.
de oude host/deelnemer ontvangt daar wel mail over, ter informatie dat de domeinnaam na 2 weken uit hun dns mag. ze hoeven dus niet akkoord te gaan, want ze hoeven er niks mee te doen, behalve nog 2 weken de dns draaien secundary.
ze kunnen het dus niet tegenhouden.
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen. als je op internet bijvoorbeeld berichten tegenkomt van exklanten van je oude host die gefactureerd worden voor domeinnamen die de oude host niet meer onder zijn beheer heeft (dat gebeurd bij zat bedrijven), eis dan een bevestiging per fax of schriftelijk (vanwege de rechtsgeldigheid).
ik ben zelf deelnemer sidn en je wilt niet weten wat ik dagelijks hoor aan verhalen hoe sommige bedrijven geld moeten verdienen. dat is echt te triest voor woorden dus doe het zoals bovenstaand en je zit altijd goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door DoucheMeermin op 31-05-2005 23:26:53 (taalfoutje verbeterd) ]
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:54:05 #87
39240 jagermaster
pi_27534085
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef douchemeermin het volgende:

[..]

een nederlandse domeinnaam wordt niet verhuist door de huidige host/deelnemer maar door de nieuwe host/deelnemer "naar zich toe getrokken" om het maar even heel simpel te zeggen.
de oude host/deelnemer ontvangt daar wel mail over, ter informatie dat de domeinnaam na 2 weken uit hun dns mag. ze hoeven dus niet akkoord te gaan, want ze hoeven er niks mee te doen, behalve nog 2 weken de dns draaien secundary.
ze kunnen het dus niet tegenhouden.
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen. als je op internet bijvoorbeeld berichten tegenkomt van exklanten van je oude host die gefactureerd worden voor domeinnamen die de oude host niet meer onder zijn beheer heeft (dat gebeurd bij zat bedrijven), eis dan een bevestiging per fax of schriftelijk (vanwege de rechtsgeldigheid).
ik ben zelf deelnemer sidn en je wilt niet weten wat ik dagelijks hoor aan verhalen hoe sommige bedrijven geld moeten verdienen. dat is echt te triest voor woorden dus doe het zoals bovenstaand en je zit altijd goed.
strikt genomen zijn ze volgens mij niet verplicht om een bevestiging per post/fax te versturen, denk ook niet dat je dat mag verwachten. daarbij komt ook nog dat een mailbericht al een rechtsgeldigheid heeft.
Where's my fear???
pi_27534564
quote:
op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef jagermaster het volgende:

[..]

strikt genomen zijn ze volgens mij niet verplicht om een bevestiging per post/fax te versturen, denk ook niet dat je dat mag verwachten. daarbij komt ook nog dat een mailbericht al een rechtsgeldigheid heeft.
in zekere mate.
e-mail kan idd worden gelijkgesteld met een brief. dat betekent dat de inhoud van een e-mail gezien kan worden als de inhoud van een naar betrokkene gestuurde brief. een e-mail is afkomstig van een afzender met een uniek e-mail adres en een uniek ip-nummer. voor een rechter zou je op grond van deze feiten een harde zaak hebben.
een bedrijf zou echter aan kunnen voeren dat aan de e-mail geen versleutelde elektronische handtekening is toegevoegd, waardoor deze e-mail naar de letter van de wet waardeloos kan zijn, aangezien er in 2002 een wet is aangenomen, na een richtlijn vanuit de europese commissie, richtlijn 2000/31/eg, waarin een elektronische handtekening een voorwaarde is voor het tot stand komen of ontbinden van een overeenkomst.
om het simpel te houden: beter vraag je als consument bij gerede twijfel een bevestiging op schrift.
en een beetje bedrijf stuurt zo'n bevestiging ook gewoon.
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:20:46 #89
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_27534715
vraagje.

ik zoek een provider die mijn forum gaat hosten. dat ding moet asp en mssql draaien.
nee, geen mysql, (of iemand moet een mooie tool hebben om een hele database over te zetten) want mssql draait al 2 jaar nu.

het moet spotgoedkoop natuurlijk, betrouwbaar. email en zo hoeft niet speciaal.
tips?
pi_27534851
asp - betrouwbaar - spotgoedkoop
welke van de 3 hoort er niet tussen?

tis een beetje ruim voor een forum maar kijk hier eens.
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:27:20 #91
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_27534882
quote:
op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef douchemeermin het volgende:
asp - betrouwbaar - spotgoedkoop
welke van de 3 hoort er niet tussen?

tis een beetje ruim voor een forum maar kijk hier eens.
asp werkt goed, en is gratis te installeren dus dat valt mee

die mssql is zo schreeuwend duur. echt balen!
pi_27535905
quote:
op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef tjabbo het volgende:

[..]

asp werkt goed, en is gratis te installeren dus dat valt mee

die mssql is zo schreeuwend duur. echt balen!
welk forum gebruik je dan?
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:22:13 #93
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_27540205
quote:
op woensdag 1 juni 2005 10:03 schreef douchemeermin het volgende:

[..]

welk forum gebruik je dan?
snitz.

(www.karboforum.tk)
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:34:13 #94
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_27540507
ik zou mensen kunnen aanraden om naar http://www.sohosted.com te kijken

zeer goedkoop zonder downtime..!!

en wat ik erg belangrijk vind... meestal binnen 2 uur antwoord per e-mail
pi_27541258
quote:
op woensdag 1 juni 2005 12:22 schreef tjabbo het volgende:

[..]

snitz.

(www.karboforum.tk)
zet je em toch gewoon om, php is wel wat makkelijker qua hosting.
http://snitz2phpbb.sourceforge.net/
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=138563&highlight=snitz

even een snelle snor in google, schijnt wel te doen te zijn als ik dat zo lees.
pi_27543561
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef douchemeermin het volgende:
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen.
ik heb de opzegging al verstuurd (moet aan het eind van de maand), maar zonder een bevestiging te vragen. ik heb wel een foto van de brief gemaakt, als extra kopie zeg maar.
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:45:44 #97
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_27544683
quote:
op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef jortk het volgende:
ik zou mensen kunnen aanraden om naar http://www.sohosted.com te kijken

zeer goedkoop zonder downtime..!!

en wat ik erg belangrijk vind... meestal binnen 2 uur antwoord per e-mail
jup, ik zit er nu 2 maanden ongeveer en bevalt mij ook heel goed . en goedkoop.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:54:11 #98
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_27550450
quote:
op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef douchemeermin het volgende:

[..]

zet je em toch gewoon om, php is wel wat makkelijker qua hosting.
http://snitz2phpbb.sourceforge.net/
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=138563&highlight=snitz

even een snelle snor in google, schijnt wel te doen te zijn als ik dat zo lees.
thnx. ik ga er ff naar kijken
pi_27554971
hej,

5000 mb
10 gb daily bandwidth
php/mysql (1 db 5 users)
dns management
subdomains
frontpage support

en vele extra's + goede support
prijs: 7.77$ per maand.

ik heb het nu 2 jaar en amper outages gehad (wel een paar, maar nooit echt lang, meestal dos attacks)

http://partners.powweb.com/cgi-bin/click.cgi?id=salami1
Styl-O Steve's true love is snowboarding
pi_27578232
goede hosters als ik het zo lees op internet..

us:
mediatemple.net - 2gb, 7,95 dollar
lunarpages.com - 3gb 7,95 dollar

nl:
neostrada.nl
pcextreme.nl
http://www.sity.nl/index.php?l=webhosting
sohosted.com > 1 domein lopen en veel goeds over gehoord.
yournamewebhosting.com > zit al 5 jaar bij. hebben net deze week ruimte/dataverkeer omhoog geschroeft.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:46:43 #101
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_27617434
quote:
op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef achterop23 het volgende:
heeft iemand ervaring met http://www.keeponhosting.nl/

het lijkt me erg goedkoop. ik wil vooral php gebruiken (mambo) en het moet op apache draaien.
ik was er bijna beland, maar gelukkig ben ik er weer vanaf, want ze stapelen momenteel probleem op probleem... dagenlang downtime :s
pi_27630031
maar ze zijn nu weer online

in 3 jaar is dit de 1e keer dat hen dit gebeurd

hmm, zie nu pas dat ik degene ben waarop je reageert...
leuk is anders, maar voor 12 euro in het jaar. ach, het doet het nu weer en hun server is rete snel
pi_27655497
quote:
op zaterdag 4 juni 2005 11:38 schreef achterop23 het volgende:
maar ze zijn nu weer online

in 3 jaar is dit de 1e keer dat hen dit gebeurd

hmm, zie nu pas dat ik degene ben waarop je reageert...
leuk is anders, maar voor 12 euro in het jaar. ach, het doet het nu weer en hun server is rete snel
voor 12 euro per jaar is het ook moeilijk een goede stabiele server neer te zetten. moet toch ergens vandaan komen
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:00:04 #104
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_27775629
hoi, ik ben van plan om voor mijn toekomstige site een nieuwe host te kiezen, ik zit momenteel bij de internetman maar die is toch wel erg duur. nu vond ik deze: http://www.mediatemple.com
ik zag al in dit topic dat iemand er goede ervaring mee had, maar ik heb wat vraagjes:

- heeft verder nog iemand ervaring met mt?
- ik ben geïnteresseerd in het pro pakket (shared server): 1 year $9.95 x 12 $119.40. dit zou omgerekend zo'n 100 euro. komt daar nog wat bij? belastingen ofzo?
pi_28013561
zijn er hier nog mensen die bekend zijn met de diensten van de volgende partijen, te weten:
  • bhosted.nl of
  • b-one webhosting

zelf ben ik op zoek (voor een stichting die weinig geld heeft te besteden) naar een goede (en goedkope) webhoster die ondersteuning biedt voor:
  • php
  • mysql
  • subdomeinen
  • mailadressen
  • ftp toegang

verder wil ik graag minimaal 25 mb gebruiken voor de webhosting en dat ik bij ongeveer 50 bezoekers per dag niet aan het datalimiet ga komen.

hebben er mensen ervaring met één van beide hosting providers en zo ja, zouden jullie deze dan willen delen. ik denk hierbij aan stabilitiet (beschikbaarheid domein, etc.) en ondersteuning vanuit de hosting provider.

over bhosted.nl heb ik het nodige commentaar kunnen vinden bij webhosters.nl en internetten.nl (forum), maar ik heb helemaal geen commentaar kunnen vinden over b-one webhosting. hoop graag wat van jullie te mogen horen...
  • Op zoek naar een Content Management Systeem (CMS)? Gebruik Website Baker!!!
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:01:19 #106
    25637 hbruyn
    Ben benieuwd
    pi_28018505
    je kunt ook eens kijken op www.webhype.nl.
    daar vindt je precies wat je zoekt.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:26:21 #107
    100636 Energie
    i am the #1
    pi_28019325
    quote:
    op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef woudloper het volgende:
    zijn er hier nog mensen die bekend zijn met de diensten van de volgende partijen, te weten:
  • bhosted.nl of
  • b-one webhosting

zelf ben ik op zoek (voor een stichting die weinig geld heeft te besteden) naar een goede (en goedkope) webhoster die ondersteuning biedt voor:
  • php
  • mysql
  • subdomeinen
  • mailadressen
  • ftp toegang

verder wil ik graag minimaal 25 mb gebruiken voor de webhosting en dat ik bij ongeveer 50 bezoekers per dag niet aan het datalimiet ga komen.

hebben er mensen ervaring met één van beide hosting providers en zo ja, zouden jullie deze dan willen delen. ik denk hierbij aan stabilitiet (beschikbaarheid domein, etc.) en ondersteuning vanuit de hosting provider.

over bhosted.nl heb ik het nodige commentaar kunnen vinden bij webhosters.nl en internetten.nl (forum), maar ik heb helemaal geen commentaar kunnen vinden over b-one webhosting. hoop graag wat van jullie te mogen horen...
  • b-one of bhosted is geloof ik van dezelfde eigenaar als cee-kay hosting. oplichter is dat geloof ik.

ik ben zelf ook opzoek naar een webhost bedrijf en was bijna bij cee-kay gegaan, alleen nu is de stekker eruit getrokken zo schijnt het.

de enige alternatief die ik heb gevonden waar ik een goed gevoel bij krijg is www.mediaserve.nl
    Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
      vrijdag 17 juni 2005 @ 16:03:30 #108
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_28020684
    quote:
    op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef energie het volgende:

[..]

b-one of bhosted is geloof ik van dezelfde eigenaar als cee-kay hosting. oplichter is dat geloof ik.

ik ben zelf ook opzoek naar een webhost bedrijf en was bijna bij cee-kay gegaan, alleen nu is de stekker eruit getrokken zo schijnt het.

de enige alternatief die ik heb gevonden waar ik een goed gevoel bij krijg is www.mediaserve.nl
    kijk ook eens naar http://www.sohosted.com

erg voordelig zonder downtime en erg goede service
    pi_28020718
    bedankt voor de alternatieven, maar zijn er ook ervaringscijfers van deze twee hosting providers. nu heb ik namelijk de volgende op mijn lijstje staan en kan moeilijk een keuze maken:
  • bhosted.nl
  • b-one webhosting
  • webhype
  • mediaserve.nl

alleen over bhosted kan ik informatie vinden op de diverse fora, maar over de laatste drie is weinig tot geen informatie qua ervaringscijfers te vinden. hoor het graag...
    pi_28021765
    quote:
    op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef woudloper het volgende:
    bedankt voor de alternatieven, maar zijn er ook ervaringscijfers van deze twee hosting providers. nu heb ik namelijk de volgende op mijn lijstje staan en kan moeilijk een keuze maken:
  • bhosted.nl
  • b-one webhosting
  • webhype
  • mediaserve.nl

alleen over bhosted kan ik informatie vinden op de diverse fora, maar over de laatste drie is weinig tot geen informatie qua ervaringscijfers te vinden. hoor het graag...
  • site in ondertitel draait bij bhosted.
    ik ben best tevreden over hun. ze hebben niet zo'n uitgebreid control panel maar dat vind ik ook niet zo nodig. ik wilde laatst een cronjob instellen, dat kon ik niet zelf doen maar 1 mailtje en zij hadden het voor me ingesteld.
    ze reageren niet heel erg snel op vragen via mail. meestal wel 24 uur.
    (ik heb een andere site bij dreamhost draaien, zij reageren binnen een uur op vragen zo ongeveer, maar de server waar t allemaal op draait is kut want hij staat in de vs en is erg traag om te bereiken)
    dreamhost heeft tegenwoordig ook servers in nederland staan, misschien dat die sneller zijn. zij hebben wel een erg uitgebreid pakket met een flink control panel voor niet veel geld.

maar na 3 maanden klant van bhosted ben ik nog steeds prima tevreden over downtime(nog niet gehad..voor zover ik weet) en snelheid van de server en verbinding.
      zaterdag 18 juni 2005 @ 23:37:52 #111
    100636 Energie
    i am the #1
    pi_28054140
    ja ik zoek een host die php5 ondersteunt, en mediaserve heeft dat. lastige keuze ik twijfel ook.
    Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
    pi_28054408
    quote:
    op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef energie het volgende:
    ja ik zoek een host die php5 ondersteunt, en mediaserve heeft dat. lastige keuze ik twijfel ook.
    bhosted heeft php version 4.3.10 dus die valt af dan.
    pi_28081800
    nog even aan het zoeken geweest naar alternatieven op het gebied van goedkope webhosting en moet zeggen dat (aangezien ik geen eis heb voor php5).

• bhosted.nl - over bhosted.nl vind ik de nodige positieve/negatieve reactie. het lijkt erop dat ik meer positieve reacties dan negatieve reacties heb kunnen vinden.

• b-one.net - nog weinig ervaring over te vinden.

via deze reactie bij t.net vond ik dit ervaringsrapport en die is niet geheel positief. verder stond er bij webhostingtalk.nl nog een topic over b-one.net, maar dat is ook niet bijster veel informatie...

• webhype - hier was wel wat over te vinden bij hostingvisie.nl, maar dat betrof slechts één reactie.

• mediaserve - op wat reactie na in deze thread is er weinig over te vinden.

overigens lijkt het erop dat lastig is om een goedkope hoster te vinden die aan alle wensen en eisen voldoet. het komt er toch op neer dat er ergens compromissen gesloten moeten worden in de wensen en eisen die ik heb...
    pi_28123938
    * schop *

iemand nog ervaringen van één van deze (of andere goedkope) providers? heb ook nog even gekeken in de newsgroups, maar daar kon ik ook vrij weinig over vinden. de informatie over bijvoorbeeld b-one.net is (zoals hierboven ook gemeld) er summier...
    Op zoek naar een Content Management Systeem (CMS)? Gebruik Website Baker!!!
      woensdag 22 juni 2005 @ 09:32:31 #115
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_28124696
    www.pcextreme.nl
    site hieronder is daar gehost, en heb nog nooit problemen. als je een probleem hebt en je post het op hun forum is het heel snel opgelost ( laatste x binnen 6 min ) en ook nog goedkoop!
    pi_28126573
    ik ben op zoek naar een webhost. het hoeft niet per sé de goedkoopste te zijn, maar moet wel aan een aantal eisen voldoen.

- php en mysql ondersteuning, pop email (minstens 5) ... al die standaard zooi dus.
    - fysiek in nederland
    - betrouwbaar (uptime, helpdesk)
    - makkelijk te beheren (bij voorkeur c-panel)
    - en voor mij het belangrijkst: soms moet er in de configuratie gesleuteld worden voor functionaliteit in websites, zoals de uploadgrootte in php of bepaalde apache instellingen. dit soort dingen moeten in overleg met de host aangepast kunnen worden.

een eigen server draaien is op dit moment (nog) geen optie, vandaar dus.
    pi_28131679
    quote:
    op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef boink het volgende:
    www.pcextreme.nl
    site hieronder is daar gehost, en heb nog nooit problemen. als je een probleem hebt en je post het op hun forum is het heel snel opgelost ( laatste x binnen 6 min ) en ook nog goedkoop!
    ziet er goed uit. heb deze direct aan mijn lijstje toegevoegd. was deze namelijk niet eerder tegenkomen in mijn selectie...
    Op zoek naar een Content Management Systeem (CMS)? Gebruik Website Baker!!!
      woensdag 22 juni 2005 @ 14:02:58 #118
    100636 Energie
    i am the #1
    pi_28132355
    pcextreme, domeinnamen kosten daar veel duurder dan mediaserve
    pi_28132467
    quote:
    op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef energie het volgende:
    pcextreme, domeinnamen kosten daar veel duurder dan mediaserve
    service gaat het om lijkt me, dat kun je beter meenemen in je totaalplaatje.
    ken mediaserve verder niet maar weet wel dat de service bij pcextreme heel goed is
    pi_28135744
    in mijn zoektocht kwam ik vps van flexservers tegen. heeft iemand hier ervaring mee? of vps in het algemeen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')