quote:op woensdag 1 december 2004 17:14 schreef jortk het volgende:
bedankt voor je tip
zijn er nog andere mensen die ervaring hebben met sohosted.nl?
tja, als je persé een goedkope host wilt, dan hoef je ook niet echt kwaliteit te verwachten.quote:op zondag 3 april 2005 12:42 schreef remcodelft het volgende:
een eigen domeinnaam met daarbij een emailadres wat nooit meer vervalt zie ik wel zitten. enige hostingruimte er bij is fijn, maar qua dataverkeer zal ik niet veel gebruiken.
ik vraag me af of mensen ervaring hebben met deze 2 bedrijven:
www.hostingdiscounter.nl een van de goedkoopste die ik kan vinden: 5 euro setupkosten, 1 euro per maand, en 10 euro per jaar voor de domeinnaam. totaal: 27 euro het eerste jaar, daarna 22 euro per jaar. hiervoor krijg ik 100 mb webruimte + 100 mb mailbox en 1 gb dataverkeer per maand.
http://www.10eurohost.nl/ doet het ook niet slecht: 50 mb webruimte, 7 gb dataverkeer, 10 euro per jaar (bij 3 jaar vooruitbetalen) en 10 euro per jaar domeinnaam + 10 euro setupkosten. nadeel van 3 jaar vooruitbetalen is natuurlijk dat ik het kwijt ben als ze failliet gaan.
iemand ervaring?
uiteraard is het ook welkom ook als je andere goedkope hosts weet!
dan ga je duidelijk niet voor kwaliteitquote:op zondag 3 april 2005 17:51 schreef remcodelft het volgende:
imtek ==> ik vroeg niet om een 4 keer zo dure host...
tja, een supportafdeling hebben de meeste welquote:op zondag 3 april 2005 22:37 schreef remcodelft het volgende:
bedankt voor die webhosters.nl-reviews!
wel jammer dat bij 10eurohost dit in de kleine letters moet: "prijzen in euro's, exclusief btw"
de reviews over hostingdiscounter zijn wel erg positief, ik denk dat ik daar voor ga. en inderdaad, ik zoek niet perse "de beste kwaliteit", gewoon een linux-server, met een supportafdeling, dan komt het vast goed:)
www.webzilla.nl :pquote:op donderdag 6 januari 2005 19:55 schreef c3la het volgende:
niet helemaal ontopic maar ik werd hierheen doorverwezen door slarioux:
ik moet een bedrijf hebben dat mijn domeinnaam kan aanvragen en daarvoor een forwarding doet voor zowel de webpagina als voor de mailadressen vanaf mijn domeinnaam. ik zou ook het liefst willen dat mijn domeinnaam (die ik nog moet aanvragen) in beeld blijft als er geforward wordt.
welke bedrijven zijn daar goed in? liefst ook niet al te duur...
hier staan reacties.quote:op zaterdag 23 april 2005 12:58 schreef ubeydullah het volgende:
hoe is ffhosten.nl? onberkt dataverkeer (fup)?
gewoon schrifenlijk melden dat je het contract niet wenst te verlenen (of opzeggen wat het ook is) en de domeinnaam wilt verhuizen naar .............. bedrijf. eventueel met datum erbij. neem aan dat de domeinnaam op jouw naam staan? wel op tijd de domeinnaam verhuizen en dan mag het geen problemen zijn.quote:op dinsdag 31 mei 2005 18:04 schreef fritsvanegters het volgende:
ik wil mijn hostingcontract opzeggen, maar mijn domein behouden en verhuizen.
is er iets speciaals waar ik op moet letten? ik heb namelijk al eens gedonder gehad met domeinen.
bedankt.quote:op dinsdag 31 mei 2005 18:21 schreef jagermaster het volgende:
[..]
gewoon schrifenlijk melden dat je het contract niet wenst te verlenen (of opzeggen wat het ook is) en de domeinnaam wilt verhuizen naar .............. bedrijf. eventueel met datum erbij. neem aan dat de domeinnaam op jouw naam staan? wel op tijd de domeinnaam verhuizen en dan mag het geen problemen zijn.
je verhuisd de domeinnaam naar het nieuwe bedrijf, die regelen het verder met sidn. zelf heb jij niet iets direct met sidn te maken. het is wel zo net vind ik om te melden waar naar toe de domeinnaam verhuisd wordt.quote:op dinsdag 31 mei 2005 18:27 schreef fritsvanegters het volgende:
[..]
bedankt.
staat op mijn naam inderdaad. dat nieuwe bedrijf melden is nodig? of kan ik het ook verlengen via het sidn?
probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.quote:op dinsdag 31 mei 2005 18:53 schreef jagermaster het volgende:
[..]
je verhuisd de domeinnaam naar het nieuwe bedrijf, die regelen het verder met sidn. zelf heb jij niet iets direct met sidn te maken. het is wel zo net vind ik om te melden waar naar toe de domeinnaam verhuisd wordt.
als jij je domein wilt verhuizen heeft de host er verder niets over te zeggen. ze moeten akkoord gaan volgens de richtlijnen van sidn.quote:op dinsdag 31 mei 2005 19:01 schreef fritsvanegters het volgende:
[..]
probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.
een nederlandse domeinnaam wordt niet verhuist door de huidige host/deelnemer maar door de nieuwe host/deelnemer "naar zich toe getrokken" om het maar even heel simpel te zeggen.quote:op dinsdag 31 mei 2005 19:01 schreef fritsvanegters het volgende:
[..]
probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.
strikt genomen zijn ze volgens mij niet verplicht om een bevestiging per post/fax te versturen, denk ook niet dat je dat mag verwachten. daarbij komt ook nog dat een mailbericht al een rechtsgeldigheid heeft.quote:op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef douchemeermin het volgende:
[..]
een nederlandse domeinnaam wordt niet verhuist door de huidige host/deelnemer maar door de nieuwe host/deelnemer "naar zich toe getrokken" om het maar even heel simpel te zeggen.
de oude host/deelnemer ontvangt daar wel mail over, ter informatie dat de domeinnaam na 2 weken uit hun dns mag. ze hoeven dus niet akkoord te gaan, want ze hoeven er niks mee te doen, behalve nog 2 weken de dns draaien secundary.
ze kunnen het dus niet tegenhouden.
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen. als je op internet bijvoorbeeld berichten tegenkomt van exklanten van je oude host die gefactureerd worden voor domeinnamen die de oude host niet meer onder zijn beheer heeft (dat gebeurd bij zat bedrijven), eis dan een bevestiging per fax of schriftelijk (vanwege de rechtsgeldigheid).
ik ben zelf deelnemer sidn en je wilt niet weten wat ik dagelijks hoor aan verhalen hoe sommige bedrijven geld moeten verdienen. dat is echt te triest voor woorden dus doe het zoals bovenstaand en je zit altijd goed.
in zekere mate.quote:op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef jagermaster het volgende:
[..]
strikt genomen zijn ze volgens mij niet verplicht om een bevestiging per post/fax te versturen, denk ook niet dat je dat mag verwachten. daarbij komt ook nog dat een mailbericht al een rechtsgeldigheid heeft.
asp werkt goed, en is gratis te installeren dus dat valt meequote:op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef douchemeermin het volgende:
asp - betrouwbaar - spotgoedkoop
welke van de 3 hoort er niet tussen?
tis een beetje ruim voor een forum maar kijk hier eens.
welk forum gebruik je dan?quote:op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef tjabbo het volgende:
[..]
asp werkt goed, en is gratis te installeren dus dat valt mee
die mssql is zo schreeuwend duur. echt balen!
zet je em toch gewoon om, php is wel wat makkelijker qua hosting.quote:
ik heb de opzegging al verstuurd (moet aan het eind van de maand), maar zonder een bevestiging te vragen. ik heb wel een foto van de brief gemaakt, als extra kopie zeg maar.quote:op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef douchemeermin het volgende:
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen.
jup, ik zit er nu 2 maanden ongeveer en bevalt mij ook heel goedquote:op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef jortk het volgende:
ik zou mensen kunnen aanraden om naar http://www.sohosted.com te kijken
zeer goedkoop zonder downtime..!!
en wat ik erg belangrijk vind... meestal binnen 2 uur antwoord per e-mail
thnx. ik ga er ff naar kijkenquote:op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef douchemeermin het volgende:
[..]
zet je em toch gewoon om, php is wel wat makkelijker qua hosting.
http://snitz2phpbb.sourceforge.net/
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=138563&highlight=snitz
even een snelle snor in google, schijnt wel te doen te zijn als ik dat zo lees.
ik was er bijna beland, maar gelukkig ben ik er weer vanaf, want ze stapelen momenteel probleem op probleem... dagenlang downtime :squote:op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef achterop23 het volgende:
heeft iemand ervaring met http://www.keeponhosting.nl/
het lijkt me erg goedkoop. ik wil vooral php gebruiken (mambo) en het moet op apache draaien.
voor 12 euro per jaar is het ook moeilijk een goede stabiele server neer te zetten. moet toch ergens vandaan komenquote:op zaterdag 4 juni 2005 11:38 schreef achterop23 het volgende:
maar ze zijn nu weer online
in 3 jaar is dit de 1e keer dat hen dit gebeurd
hmm, zie nu pas dat ik degene ben waarop je reageert...
leuk is anders, maar voor 12 euro in het jaar. ach, het doet het nu weer en hun server is rete snel
b-one of bhosted is geloof ik van dezelfde eigenaar als cee-kay hosting. oplichter is dat geloof ik.quote:op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef woudloper het volgende:
zijn er hier nog mensen die bekend zijn met de diensten van de volgende partijen, te weten:bhosted.nl of b-one webhosting
zelf ben ik op zoek (voor een stichting die weinig geld heeft te besteden) naar een goede (en goedkope) webhoster die ondersteuning biedt voor:php mysql subdomeinen mailadressen ftp toegang
verder wil ik graag minimaal 25 mb gebruiken voor de webhosting en dat ik bij ongeveer 50 bezoekers per dag niet aan het datalimiet ga komen.
hebben er mensen ervaring met één van beide hosting providers en zo ja, zouden jullie deze dan willen delen. ik denk hierbij aan stabilitiet (beschikbaarheid domein, etc.) en ondersteuning vanuit de hosting provider.
over bhosted.nl heb ik het nodige commentaar kunnen vinden bij webhosters.nl en internetten.nl (forum), maar ik heb helemaal geen commentaar kunnen vinden over b-one webhosting. hoop graag wat van jullie te mogen horen...
kijk ook eens naar http://www.sohosted.comquote:op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef energie het volgende:
[..]
b-one of bhosted is geloof ik van dezelfde eigenaar als cee-kay hosting. oplichter is dat geloof ik.
ik ben zelf ook opzoek naar een webhost bedrijf en was bijna bij cee-kay gegaan, alleen nu is de stekker eruit getrokken zo schijnt het.
de enige alternatief die ik heb gevonden waar ik een goed gevoel bij krijg is www.mediaserve.nl
site in ondertitel draait bij bhosted.quote:op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef woudloper het volgende:
bedankt voor de alternatieven, maar zijn er ook ervaringscijfers van deze twee hosting providers. nu heb ik namelijk de volgende op mijn lijstje staan en kan moeilijk een keuze maken:bhosted.nl b-one webhosting webhype mediaserve.nl
alleen over bhosted kan ik informatie vinden op de diverse fora, maar over de laatste drie is weinig tot geen informatie qua ervaringscijfers te vinden. hoor het graag...
bhosted heeft php version 4.3.10 dus die valt af dan.quote:op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef energie het volgende:
ja ik zoek een host die php5 ondersteunt, en mediaserve heeft dat. lastige keuze ik twijfel ook.
ziet er goed uit. heb deze direct aan mijn lijstje toegevoegd. was deze namelijk niet eerder tegenkomen in mijn selectie...quote:op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef boink het volgende:
www.pcextreme.nl
site hieronder is daar gehost, en heb nog nooit problemen. als je een probleem hebt en je post het op hun forum is het heel snel opgelost ( laatste x binnen 6 min ) en ook nog goedkoop!
service gaat het om lijkt me, dat kun je beter meenemen in je totaalplaatje.quote:op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef energie het volgende:
pcextreme, domeinnamen kosten daar veel duurder dan mediaserve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |