ik was er bijna beland, maar gelukkig ben ik er weer vanaf, want ze stapelen momenteel probleem op probleem... dagenlang downtime :squote:op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef achterop23 het volgende:
heeft iemand ervaring met http://www.keeponhosting.nl/
het lijkt me erg goedkoop. ik wil vooral php gebruiken (mambo) en het moet op apache draaien.
voor 12 euro per jaar is het ook moeilijk een goede stabiele server neer te zetten. moet toch ergens vandaan komenquote:op zaterdag 4 juni 2005 11:38 schreef achterop23 het volgende:
maar ze zijn nu weer online
in 3 jaar is dit de 1e keer dat hen dit gebeurd
hmm, zie nu pas dat ik degene ben waarop je reageert...
leuk is anders, maar voor 12 euro in het jaar. ach, het doet het nu weer en hun server is rete snel
b-one of bhosted is geloof ik van dezelfde eigenaar als cee-kay hosting. oplichter is dat geloof ik.quote:op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef woudloper het volgende:
zijn er hier nog mensen die bekend zijn met de diensten van de volgende partijen, te weten:bhosted.nl of b-one webhosting
zelf ben ik op zoek (voor een stichting die weinig geld heeft te besteden) naar een goede (en goedkope) webhoster die ondersteuning biedt voor:php mysql subdomeinen mailadressen ftp toegang
verder wil ik graag minimaal 25 mb gebruiken voor de webhosting en dat ik bij ongeveer 50 bezoekers per dag niet aan het datalimiet ga komen.
hebben er mensen ervaring met één van beide hosting providers en zo ja, zouden jullie deze dan willen delen. ik denk hierbij aan stabilitiet (beschikbaarheid domein, etc.) en ondersteuning vanuit de hosting provider.
over bhosted.nl heb ik het nodige commentaar kunnen vinden bij webhosters.nl en internetten.nl (forum), maar ik heb helemaal geen commentaar kunnen vinden over b-one webhosting. hoop graag wat van jullie te mogen horen...
kijk ook eens naar http://www.sohosted.comquote:op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef energie het volgende:
[..]
b-one of bhosted is geloof ik van dezelfde eigenaar als cee-kay hosting. oplichter is dat geloof ik.
ik ben zelf ook opzoek naar een webhost bedrijf en was bijna bij cee-kay gegaan, alleen nu is de stekker eruit getrokken zo schijnt het.
de enige alternatief die ik heb gevonden waar ik een goed gevoel bij krijg is www.mediaserve.nl
site in ondertitel draait bij bhosted.quote:op vrijdag 17 juni 2005 16:04 schreef woudloper het volgende:
bedankt voor de alternatieven, maar zijn er ook ervaringscijfers van deze twee hosting providers. nu heb ik namelijk de volgende op mijn lijstje staan en kan moeilijk een keuze maken:bhosted.nl b-one webhosting webhype mediaserve.nl
alleen over bhosted kan ik informatie vinden op de diverse fora, maar over de laatste drie is weinig tot geen informatie qua ervaringscijfers te vinden. hoor het graag...
bhosted heeft php version 4.3.10 dus die valt af dan.quote:op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef energie het volgende:
ja ik zoek een host die php5 ondersteunt, en mediaserve heeft dat. lastige keuze ik twijfel ook.
ziet er goed uit. heb deze direct aan mijn lijstje toegevoegd. was deze namelijk niet eerder tegenkomen in mijn selectie...quote:op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef boink het volgende:
www.pcextreme.nl
site hieronder is daar gehost, en heb nog nooit problemen. als je een probleem hebt en je post het op hun forum is het heel snel opgelost ( laatste x binnen 6 min ) en ook nog goedkoop!
service gaat het om lijkt me, dat kun je beter meenemen in je totaalplaatje.quote:op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef energie het volgende:
pcextreme, domeinnamen kosten daar veel duurder dan mediaserve
flexservers is goedkoop en dat vind ik al hel wat zeggen.quote:op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef young_david het volgende:
in mijn zoektocht kwam ik vps van flexservers tegen. heeft iemand hier ervaring mee? of vps in het algemeen?
http://www.interlize.net/quote:op woensdag 22 juni 2005 17:06 schreef jortk het volgende:
ik wil ergens supergoedkoop een domein (.nl) registreren, waar kan ik dat het beste doen?
hangt er een beetje vanaf wat er mee gebeuren moet, dns forward, frame forwarding of gewoon forwarding?quote:op woensdag 22 juni 2005 17:06 schreef jortk het volgende:
ik wil ergens supergoedkoop een domein (.nl) registreren, waar kan ik dat het beste doen?
wat is dan een goed alternatief voor vps of dedicated hosting?quote:op woensdag 22 juni 2005 16:57 schreef jagermaster het volgende:
flexservers is goedkoop en dat vind ik al hel wat zeggen.
heb zelf verder geen ervaring met flexservers alleen hebben een aantal klanten van flexservers wel geprobeerd om bij mij ondersteuning te verkrijgen.
vps is niet van flexservers hoor! vps is wat sw-soft heeft gemaakt het bedrijf achter het controlpanel plesk. gewoon ff google of op webhostingtalk.nl kijken. zijn zat aanbieder voor dedicated. http://www.ber-art.nl/ bijvoorbeeld bied ook vps aan dacht ik me te herinneren.quote:op woensdag 22 juni 2005 18:46 schreef young_david het volgende:
[..]
wat is dan een goed alternatief voor vps of dedicated hosting?
ik heb laatst bij flexservers een vps besteld, die van 12,95 per maand... toen ik de betaling met creditcard gedaan had, kon ik binnen een minuut al inloggen met ssh!quote:op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef young_david het volgende:
in mijn zoektocht kwam ik vps van flexservers tegen. heeft iemand hier ervaring mee? of vps in het algemeen?
voor zover ik weet staat vps gewoon voor virtual private server en is het dus niet perse een product van plesk...quote:op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef jagermaster het volgende:
[..]
vps is niet van flexservers hoor! vps is wat sw-soft heeft gemaakt het bedrijf achter het controlpanel plesk. gewoon ff google of op webhostingtalk.nl kijken. zijn zat aanbieder voor dedicated. http://www.ber-art.nl/ bijvoorbeeld bied ook vps aan dacht ik me te herinneren.
vps zelf is niet perse van plesk daar heb je gelijk in. maar als het goed is werkt het bij flexservers via virtuozzo en dat is wel van sw-soft.quote:op woensdag 22 juni 2005 21:33 schreef whoops het volgende:
[..]
voor zover ik weet staat vps gewoon voor virtual private server en is het dus niet perse een product van plesk...
een vps is in feite gewoon een 'jail root'/'chroot'/'virtual machine' whatever, een virtuele pc waarop een os draait...
ze werken inderdaad met virtuozzo, en ik moet zeggen dat het perfect integreert met plesk...quote:op woensdag 22 juni 2005 21:35 schreef jagermaster het volgende:
[..]
vps zelf is niet perse van plesk daar heb je gelijk in. maar als het goed is werkt het bij flexservers via virtuozzo en dat is wel van sw-soft.
dat is ook niet zo gek als het uit het zelfde bedrijf komt met dit doel gemaaktquote:op woensdag 22 juni 2005 21:43 schreef whoops het volgende:
[..]
ze werken inderdaad met virtuozzo, en ik moet zeggen dat het perfect integreert met plesk...
als je de standaard packages gebruikt kan je deze volgens mij gewoon via het control panel installeren, dat weet ik echter niet zeker... ik heb de 'standaard' beveiligingssettings van ze nog niet heel goed bekeken, maar volgens mij zitten de systemen standaard best goed dicht getimmerd... (al ga ik er zelf ook nog zeker even met een 'expert' naar kijken...)quote:op woensdag 22 juni 2005 21:48 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dat is ook niet zo gek als het uit het zelfde bedrijf komt met dit doel gemaakt
wat regelt flexservers eigenlijk qua updates en veiligheid? of moet je dat zelf doen? dit omdat er zat mensen een vps hebben daar die een n00b zijn met linux.
ze kunnen dat wel leuk zeggen, maar je hebt root access. dus dat valt nooit te garanderen. als je rootacces hebt kan je handmatig dingen veranderen, zaken installeren en dergelijke. hoe wordt dit gedaan met een kernelupdate en wordt er wel een kernelupdate gedaan? updates van php, mysql apache en dergelijke worden gedaan door plesk.quote:op woensdag 22 juni 2005 21:51 schreef whoops het volgende:
[..]
als je de standaard packages gebruikt kan je deze volgens mij gewoon via het control panel installeren, dat weet ik echter niet zeker... ik heb de 'standaard' beveiligingssettings van ze nog niet heel goed bekeken, maar volgens mij zitten de systemen standaard best goed dicht getimmerd... (al ga ik er zelf ook nog zeker even met een 'expert' naar kijken...)
:edit:
of, zoals ze zelf stellen: "wij houden de beveiliging van uw virtuele server up-to-date." (bron)
en wat wil je er precies mee zeggen? beetje jammer dat er gelimiteerd aantal e-mailaccounts zijn..quote:op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef babsjuh het volgende:
www.hostingregistratie.nl
<knip>
business account:
150 mb schijfruimte
2 gb dataverkeer
25 email accounts
1 mysql database
php support
cgi support
incl. domeinnaam*
¤ 5,- per maand
<knip>
niemand?quote:op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef walfredgeesink het volgende:
hoi, ik ben van plan om voor mijn toekomstige site een nieuwe host te kiezen, ik zit momenteel bij de internetman maar die is toch wel erg duur. nu vond ik deze: http://www.mediatemple.com
ik zag al in dit topic dat iemand er goede ervaring mee had, maar ik heb wat vraagjes:
- heeft verder nog iemand ervaring met mt?
- ik ben geïnteresseerd in het pro pakket (shared server): 1 year $9.95 x 12 $119.40. dit zou omgerekend zo'n 100 euro. komt daar nog wat bij? belastingen ofzo?
ja. sinds kort moet even een mailaccount bijhouden van een server die ook in de us staat. er is een duidelijk verschil te merken met connecten tot de server invergelijking met de server waar mijn eigen spullen opstaan welke in redbus (amsterdam) staat.quote:op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef walfredgeesink het volgende:
[..]
niemand?
iets anders dat we een beetje dwarszit is dat de server fysiek in amerika staat. heeft dit enige merkbare invloed op bijv. snelheid?
bhosted vind ik een erg onduidelijk site. pcextreme is gewoon een budgethoster. neem aan dat je niet kan zeggen dat je het zo duur vind?quote:op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef woudloper het volgende:
zoals gemeld in deze post was ik bezig met de diverse hosting providers aan het doornemen waar ik een site wil hosten die aan de voorwaarden (eerdere post) voldoen. naar aanleiding van deze reactie (van boink) heb ik pcextreme.nl toegevoegd aan het lijstje.
op dit moment heb ik een shortlist die bestaat uit de volgende twee bedrijven:bhosted.net pcextreme.nl
vraag: zijn er toevallig nog mensen die ervaringen hebben met beide hosting providers en kunnen die mij wellicht vertellen waarom ik percé één van beide moet nemen.
ja, het dataverkeer in amerika is gewoon goedkoper.quote:op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef the_outsider het volgende:
is het echt een groot verschil als de server in amerika staat?
staat er niets over op webhosters.nl? probeer het is op webhostingtalk.nlquote:kent iemand een goede webhost reviews site voor amerika?
als het kan is het in ieder geval af te raden. waarom zou je dit willen? de installatie kost ook ruiimtequote:op woensdag 20 juli 2005 19:41 schreef energie het volgende:
als je een vps huurt, kan je daarop weer vps's servers draaien ?
dat is een vraag die niet te beantwoorden is. er zijn een paar duizend bedrijven die hosting aanbieden.quote:op woensdag 27 juli 2005 11:07 schreef maks129 het volgende:
hey ik wil nu een betalende host kopen welke is nu op dit moment de beste?? goedkoop maar ook weer neit suprslecht!!
alvast bedankt
misschien kan ik iets voor je betekenen! ik ben niet de goedkoopste maar doe zeker mijn best om klanten te houden en tevreden te houden,quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:34 schreef vbmot het volgende:
ik ben bezig met een marktplaats achtige site voor de kenyaanse markt. deze wil ik niet daar hosten vanwege de (idioot hoge) prijzen. het is voorlopig nog een hobby projectje dus wil er niet al teveel in investeren. bovendien heb ik nog geen idee hoe groot de markt is. hieruit volgt een aantal eisen/wensen:geen onverwachte kosten. dus zodra de max datalimiet wordt overschreden moet de boel gestopt worden tot de volgende maand. weinig zin in rekeningen van honderden euro's als de site opeens populairder blijkt dan ik dacht makkelijk up te graden naar een hoger/duurder account. php, mysql
ik heb zitten kijken naar lunarpages en sohosting. lunarpages voldoet wel aan de eisen wat betreft de onverwachte kosten, bij sohosting heb ik daar niks over gevonden. nadeel van lunarpages is dat je meteen vrij hoog instapt wat betreft prijs en spec's.
aan zelf hosten heb ik ook nog zitten denken maar volgens mij ben je dan meer kwijt aan stroom dan aan een goedkope hoster.
iemand die me advies kan geven?
quote:
neem aan dat je bedoelt 100 euro per jaar.. de servers staan vast in amerika. verder zullen het grote servers zijn met veel mensen er op en zal er veel aan oversellen gedaan worden. de vraag die je kan stellen is hoeveel mensen zetten die 3 gb ruimte vol en verbruiken 60 gb dataverkeer per maand.quote:op maandag 22 augustus 2005 16:04 schreef genesiz het volgende:
heeft iemand ervaring met http://www.webxtra.nl/
deze bieden voro 100 eur per maand 3gb webspace aan en 60gb aan dataverkeer. daar moet een adertje onder het gras zitten
oversellen is dat ze meer verkopen dan ze hebben. dat kan meestal ook totaal zonder problemen omdat er maar weinig mensen zijn die hun account max. vol hebben staan.quote:op dinsdag 23 augustus 2005 00:47 schreef genesiz het volgende:
ik zet geen 3gb vol maar 60gb aan dataverkeer is voor mij wel nodig. ik maak verschillende filmpjes en deze gaan ook online en zullen daar voor lange tijd blijven staan (+/- 1/2 jaar). dat ze in amerika staan lijkt mij niet zo'n probleem.
wat is oversellen?
ze zijn een beetje aan de prijs. zelf vind ik hostnet een beetje kinderachtig dat ze niet een contract niet een week voor het aflopen ervan beeindigd kon worden zonder een boete te betalen. een opzeg termijn van 2 maanden is toch wel behoorlijk belachelijk naar mijn mening. als je alleen die 5 maanden veel dataverkeer verbruikt en een inschatting kan maken hoeveel ongeveer zou je misschien kunnen overleggen met de hoster om in deze periode meer dataverkeer te hebben?quote:op donderdag 25 augustus 2005 16:58 schreef roönaän het volgende:
okee, de it-manager van een klant wil graag hosten either by hostnet, danwel easynet. behalve dat ze erg duur zijn zie ik niet veel wat in hun voordeel pleit. mis ik iets?
requirements zijn mysql/php en gedurende 5 maanden voldoende traffic om een landelijke campagne tijdschrift/radio/tv te weerstaan.
hmm, ziet er best okee uit, thanks!quote:op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef remcodelft het volgende:
schorpioen: http://www.qdc.nl/ kan ik aanraden. ik heb het duurste "panel" genomen, en kan alles instellen wat ik wil. rond de 10-15 euro inderdaad.
hallo, ik wilde hier wel even op reageren. ik werk bij webxtra en de servers staan gewoon in redbus amsterdam. maximale gemiddelde load per server is 2.0% max, wanneer dit wordt overschreden dan worden er geen nieuwe websites op de server geplaatst. verder hebben we een bandbreedte van 100mbit en het is waar dat niet iedereen zijn/haar bandbreedte gebruikt, gemiddeld gebruiken de gebruikers 3% van hun beschikbare bandbreedte met een enkeling hier en daar die er soms over heen gaat. ik ga je niet overtuigen, overtuig jezelf, als je wilt dan mag je een pakket naar keuze, gratis en vrijblijvend een week uittesten.quote:op maandag 22 augustus 2005 16:04 schreef genesiz het volgende:
heeft iemand ervaring met http://www.webxtra.nl/
deze bieden voro 100 eur per maand 3gb webspace aan en 60gb aan dataverkeer. daar moet een adertje onder het gras zitten
ik kan je wel helpen.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef flaccid het volgende:
ik zocht iets met genoeg space, 250 mb ofzow, redelijk wat bandwith, en cpanel als het kan! en een goede dns, iemand?
bedankt voor het antwoord.quote:op maandag 29 augustus 2005 15:46 schreef biergod het volgende:
[..]
hallo, ik wilde hier wel even op reageren. ik werk bij webxtra en de servers staan gewoon in redbus amsterdam. maximale gemiddelde load per server is 2.0% max, wanneer dit wordt overschreden dan worden er geen nieuwe websites op de server geplaatst. verder hebben we een bandbreedte van 100mbit en het is waar dat niet iedereen zijn/haar bandbreedte gebruikt, gemiddeld gebruiken de gebruikers 3% van hun beschikbare bandbreedte met een enkeling hier en daar die er soms over heen gaat. ik ga je niet overtuigen, overtuig jezelf, als je wilt dan mag je een pakket naar keuze, gratis en vrijblijvend een week uittesten.
mail: info [at] webxtra [dot] nl
http://www.webxtra.nl/webdesign.phpquote:op maandag 29 augustus 2005 16:11 schreef jagermaster het volgende:
wat leuk als er 2 hosting bedrijven met 2 ongeveer de zelde layouts achter elkaar posten
http://www.webxtra.nl/
http://www.webhype.nl/
dus hiermee wil je zeggen dat webhype het heeft overgenomen?quote:op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef genesiz het volgende:
[..]
http://www.webxtra.nl/webdesign.php
zie onderaan de pagina voor het antwoord op jou aanmerking![]()
als je meer webruimte wil hebben, dan kan ik je onderstaande wel aanbieden (zie ook boven)quote:op maandag 5 september 2005 00:21 schreef biff-tannen het volgende:
ik betaal 60 euro (excl.) per jaar voor 50mb aan webspace (server staat in amsterdam). daarbij heb ik dus php & database ondersteuning wat ik ook nodig heb.
is dit een goede prijs?
ik ben er best tevreden mee, alleen wil ik weten of er ook nog goedkopere zijn.
de jehova's zijn erg actief in dit topic ja :squote:op dinsdag 13 september 2005 09:31 schreef super-muffin het volgende:
mij werd herejezus.nl aangeraden
ik lees even mee.
1) dacht dat zor.in (of zo iets, kan ook wel .nl zijn ofzo) wel goedkoop was, weet niet dat alleen bedoeld is voor resellers. neem is een kijkje op webhostingtalk.nl. daar hebben een aantal topics gelopen van verschillende aanbieders. goedkoper dan iets van 4.5 kan je denk ik niet vinden, maar hou er wel rekening meer dat je dan ook geen service mag verwachten.quote:op dinsdag 13 september 2005 10:07 schreef n-tertainment het volgende:
ok, even 2 concrete vragen dan:
1. waar kun je het goedkoopst een .nl domeinnaam registeren (zonder addertjes onder het gras)
2. wat dien je te doen wanneer je echt actiefs iets wil gaan doen met jouw domeinnaam? (bijv. content, enz)
keeponhosting moet je ver uit de buurt blijven........... zie www.webhosters.nl voor meer klachten.quote:op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef jackaars het volgende:
ik heb momenteel mijn websites gehost staan bij keeponhosting (www.keeponhosting.nl) echter sinds vandaag is hun eigen website als mijn website onbereikbaar geworden. weet iemand toevallig meer van dit verhaal af?
zoals ik de website zie (gemaakt van een template) heb ik zoiets van; is het wel een hosting die ook doet wat ze zeggen.quote:op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef #ANONIEM het volgende:
is deze hosting provider goed?
http://www.webhype.nl/hosting.php#hostingoverzicht
ik zit te denken aan het beginnerspakket of kan iemand anders me iets anders aanraden?
wat voor een specs is de server?quote:op vrijdag 30 september 2005 14:02 schreef saban het volgende:
ik weet niet of dit toegestaan, indien niet kan het verwijderd worden
ik heb een server colocated staan in amsterdam.
ik heb een aantal gb dataverkeer over per maand (60gb).
dus heb je een (groot) project lopen (non profit) en is het te duur om een dedicated server of shared account te nemen, wil ik je graag sponsoren.
graag geen gamecrews.
interesse ? mail me
ik vind het zelf een goede prijs. als de service goed is, zit je goed. (ik bedoel als je vragen hebt dat ze bereikbaar zijn een antwoord weten. geen rare adminsitratie hebben ,etc)quote:op maandag 5 september 2005 00:21 schreef biff-tannen het volgende:
ik betaal 60 euro (excl.) per jaar voor 50mb aan webspace (server staat in amsterdam). daarbij heb ik dus php & database ondersteuning wat ik ook nodig heb.
is dit een goede prijs?
ik ben er best tevreden mee, alleen wil ik weten of er ook nog goedkopere zijn.
ik ben er nu nog maar net mee bezig maar ben nu al een provider tegengekomen met 750 mb opslagruimte, 20 gb aan dataverkeer en php, mysql e.d. voor 5 euro per maand (exclusief btw). dat komt dus neer op ongeveer 75 euro per jaar met een gratis domeinnaam registratie... dan zou ik toch om die 15 euro voor zo'n provider kiezen... (en ik heb nagevraagd en heb wel gehoord van iemand die er een tijd een website bij heeft gehad dat het wel goed was).quote:op vrijdag 30 september 2005 16:08 schreef keiichi het volgende:
ik vind het zelf een goede prijs. als de service goed is, zit je goed. (ik bedoel als je vragen hebt dat ze bereikbaar zijn een antwoord weten. geen rare adminsitratie hebben ,etc)
specificaties van een server zeggen niet zoveel. het gaat vooral om wat de belasting van een server is en dat weet je niet als klant als je iets wil aanschaffen.quote:op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef #ANONIEM het volgende:
http://www.10eurohost.nl/linux.php
is dit geen goede provider? zit nu aan het medium of large pakket te denken maar wil eerst wat informatie..
informatie van hen http://www.10eurohost.nl/over.php
tot slot werken wij met zeer krachtige supermicro en dell webservers, met de volgende configuratie: p4 3,0 ghz, 2048 mb geheugen, 2x 80 gb sata harddisks. bij veel van onze conculega's worden servers vaak helemaal volgepropt met hosting accounts, waardoor de performance niet optimaal is. wij plaatsen maximaal 150 accounts op een server, waardoor een server optimaal kan presteren. al onze servers worden dagelijks gebackupped (o.a. configuratiefiles, websites, e-mail users, domeinen en databases).
ik ben een leek op het gebied van betaalde webhosting en heb dit topic al doorgelopen en kwam deze tegen maar vroeg me af of deze wel goed is..
intelcel2,4/512ddr3200/40gbquote:op vrijdag 30 september 2005 16:05 schreef keiichi het volgende:
[..]
wat voor een specs is de server?
http://www.e-creative.nlquote:vanaf woensdag 21 september 2005 krijgt u een tweede domeinnaam gratis bij bestelling van een hosting pakket. de actie loopt tot vrijdag 14 oktober 2005 17:00 uur. u kunt in het bestel formulier aangeven welke tweede gratis domeinnaam u wenst. bij bestelling van een medium hostingpakket of hoger krijgt u zelfs beide domeinnamen gratis voor het eerste jaar.
daar host ik versevis.com en nog wat kleine sites ook. gaat prima, supersnel en goedkoop. heb helaas geen dvd speler gewonnenquote:op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef flat_erik het volgende:
ik weet niet of het toegestaan is anders graag edit
bij e-creative krijg je nu een tweede domeinnaam na keuze gratis! tevens kans op een dvd speler. hostingpakketten al vanaf 1 euro per jaar.
[..]
http://www.e-creative.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |