Tja ze past goed bij haar man die bij bijna elke gelegenheid z'n broek laat zakkenquote:Op maandag 22 november 2004 21:02 schreef dwerg het volgende:
Wat was die Marisa goed bij de popquiz. Exact zo goed als ik verwacht had.
Drie vragen goed beantwoord.
En de Everly Brothers herkende ze niet. Waarom zou ze ook? Ver voor haar tijd.

Tja, hij draait natuurlijk geen platen van Esther, maar van Madonna.quote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef PrintScrn.nl het volgende:
En dat je als Gerard Ekdom niet weet dat Madonna graag Esther genoemd wil worden tegenwoordig...

quote:Op maandag 22 november 2004 22:15 schreef Seborik het volgende:
Hadden ze de vragen nu nog makkelijker gemaakt?

Met wie zong David Bowie het nummer Dancing in The Street?quote:Op maandag 22 november 2004 22:18 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
[afbeelding]
("Ziggy Stardust" speelt op de achtergrond)
"Wie is dit?" [afbeelding]

Dat was vraag 2..quote:Op maandag 22 november 2004 22:23 schreef Seborik het volgende:
Met wie zong David Bowie het nummer Dancing in The Street?

ARE YOU READY?!?!!!!!quote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Reticulin het volgende:
vind t toch een leuke quiz
wel nogal rommelig, die leo knalt er af en toe echt ff te hard allerlei deuntjes in, schrik me kapot af en toe

http://www.history-of-rock.com/carole_king_and_gerry_goffin.htmquote:However Goffin & King were heroes to these English groups. The Beatles recorded "Chains" and McCartney was quoted as saying he wished he could write as well. On their first U.S. tour meeting them was a priority. The Beatles were not the only British band that felt that way.

Helemaal mee eens. Ik kreeg er pijn in mijn buik van dat ze dat niet wisten... Zo'n klassiek songschrijversduo.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:55 schreef Jane het volgende:
Vond het trouwens ook een schande dat niemand wist dat Gerry Goffin de partner van Carole King was. King/Goffin, da's toch bijna in de categorie 'Lennon/McCartney' qua naamsbekendheid. Tenminste, dat dacht ik...
That really says it all.quote:En over King, Goffin en McCartney gesproken:
[quote van McCartney..]

En zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:01 schreef Jane het volgende:
Oh, en voordat jullie gaan twijfelen... dit is ook allemaal van vóór mijn tijd hoor. En toch weet ik het. Rara, hoe kan dat?![]()
 TheGrandWazoo

TheGrandWazoo

Ik heb genoten.quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Jane het volgende:
En erg jammer dat Marisa het vooroordeel dat vrouwen niks van muziek weten zo ongelooflijk bevestigde.

Haha, tja, het is maar net waar je je aan ergert. Persoonlijk kick ik wel op nerds als Leo die al die heerlijk nutteloze info over je heen storten (wat moet je er anders mee? in je hoofd laten zitten is pas echt zinloos). Ben zelf ook niet vies van feitjes spuien. Maar waar ik dan weer niet tegen kan is die macho bovenmeesteruitsraling van Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 07:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bram Peper? Speelde die niet ooit eens met The Doobie Brothers?
Alle gekheid op een spreekwoordelijk stokje, ik vind de quiz net als velen nogal infantiel. Maar ik erger me eigenlijk nog veel meer aan Leo Blokhuis. Dat betweterig gezichtje als iemand het niet goed heeft en hij met een onzinnige aanvulling komt. Hij wordt ook echt als een dom broertje neergezet. Zielige vertoning.

Ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:57 schreef bloodymary het volgende:
Wat trouwens het programma leuker maakt om te kijken, dit in verband met de voorspelbaarheid: raden welke antwoorden er op nog niet gestelde vragen komen.
Dus bij Counting Crows riep ik al: Joni Mitchell
Toen Madness in beeld kwam: Tracey Ullman
Dat maakt het voor je zelf iets spannender.

Omdat jij alles verzamelt dat naar Beatles ruikt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:01 schreef Jane het volgende:
Oh, en voordat jullie gaan twijfelen... dit is ook allemaal van vóór mijn tijd hoor. En toch weet ik het. Rara, hoe kan dat?![]()

Dat is niet waar. Jane weigerde mijn vierkante buttons.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat jij alles verzamelt dat naar Beatles ruikt?![]()

Whehehe...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat jij alles verzamelt dat naar Beatles ruikt?![]()

Zou Marisa weten dat er in The Doobie Brothers helemaal geen 'brothers' zaten? Ik gok van niet.quote:Op maandag 22 november 2004 22:24 schreef fripper het volgende:
Voor 1 punt : wie zijn dit ?
[afbeelding]
uuuuh .. The Doobie Brothers ???
Nou ja, toch half goed

Ook een beetje de redenatie van veel dancekenners vaak ja...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Whehehe...Nee, ik verzamel idd niet echt.
Ik erger me alleen wel eens aan mensen die zichzelf muziekliefhebbers noemen, maar wel om de haverklap roepen dat ze iets niet kennen of bepaalde muziek ze niet interesseert (of zelfs niet goed is), omdát het 'van voor hun tijd' is. Ik vind dat echt een bullshit-redenatie.

Ik was altijd benieuwd naar bands waarvan mijn favoriete bands T-shirts droegenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:22 schreef Jane het volgende:
Als muziekliefhebber raak je toch automatisch ook geïnteresseerd in de geschiedenis van de popmuziek en de muziek van voor jouw tijd? Tenmiste, zo werkt het bij mij wel. Al is het alleen maar omdat een artiest die je goed vindt in een interview namen van artiesten noemt waardoor hij/zij beïnvloed is. Ik word dan vanzelf nieuwsgierig naar wat voor muziek dat dan is. Maar goed, misschien ligt dat aan mij.

Wordt wel weer opnemen geblazen, want ga vanavond naar Kings Of Leon. En dan maar hopen dat ik de videorecorder niet per ongeluk verkeerd instel...quote:Op maandag 6 december 2004 16:14 schreef Zanderrr het volgende:
Klopt inderdaad, ik was ook onaangenaam verrast toen ik vorige week de tv aanzette om weer eens wat BN-ers uit te lachen.![]()
Maar goed, vanavond weer dus..

Een goede gok. Hij maakte gehakt van de andere spelers, die (bijna voorspelbaar) weer nauwelijks iets wisten.quote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef dwerg het volgende:
Ik zet mijn geld op Eric Corton, de beste 3FM dj van dit moment.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |