Er opent gewoon een venster in een nieuw venster, mischien heb je een pop-up blocker ofzo? Als je Realplayer hebt zou hij toch moeten werkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie kan er wel bestandjes openen op 3voor12, en zo ja, hoe?
Hahahahaahahaha. Wel kut natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:24 schreef alkaholic63 het volgende:
Ben blij dat ik geen meid ben en heel nodig moet plassen, vond deze dame geniaal hahaha
[afbeelding]
Net voor het optreden van The Chemical Brothers in de Alpha tent drong er ineens een heel klein jongetje (jaartje of 4 / 5) zich door het publiek. Ik wist niet wat ik zag, dus ik vroeg hem wat hij hier deed. 'Ik zoek mijn strandbal. Ik zag hem net nog hierheen gaan!' Hij zei het bloedserieus en hij wilde dus door het publiek dringen om zijn strandbal te vinden; terwijl er niet eens een ouder bij hem wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:18 schreef alkaholic63 het volgende:
ik vroeg me af wie deze man op leeftijd is, we kwamen hem tegen in de alpha![]()
![]()
Die heb ik volgens mij ook gezien en een jongetje en een meisje. Die bekers gingen rapen op de linker berg bij de alpha. haha was grappig, een hoop ouderen waren aan het zoeken, maar alles werd door een hoop mensen opgespaard en ging naar die kinderen .quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net voor het optreden van The Chemical Brothers in de Alpha tent drong er ineens een heel klein jongetje (jaartje of 4 / 5) zich door het publiek. Ik wist niet wat ik zag, dus ik vroeg hem wat hij hier deed. 'Ik zoek mijn strandbal. Ik zag hem net nog hierheen gaan!' Hij zei het bloedserieus en hij wilde dus door het publiek dringen om zijn strandbal te vinden; terwijl er niet eens een ouder bij hem was. Wie of wat laat zijn zoontje zomaar alleen rondlopen door een volgepakte Alpha tent waar elk moment alle toeschouwers konden beginnen met springen
? Verder was het al bijna onwerkelijk dat dat jochie serieus naar zijn strandbal op zoek was; die dingen worden alleen in het publiek gegooid om mee te gooien.
Afijn, daar moest ik even aan denken bij jouw vraag.
Zulke ouders hadden nooit kinderen mogen krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net voor het optreden van The Chemical Brothers in de Alpha tent drong er ineens een heel klein jongetje (jaartje of 4 / 5) zich door het publiek. Ik wist niet wat ik zag, dus ik vroeg hem wat hij hier deed. 'Ik zoek mijn strandbal. Ik zag hem net nog hierheen gaan!' Hij zei het bloedserieus en hij wilde dus door het publiek dringen om zijn strandbal te vinden; terwijl er niet eens een ouder bij hem was. Wie of wat laat zijn zoontje zomaar alleen rondlopen door een volgepakte Alpha tent waar elk moment alle toeschouwers konden beginnen met springen
? Verder was het al bijna onwerkelijk dat dat jochie serieus naar zijn strandbal op zoek was; die dingen worden alleen in het publiek gegooid om mee te gooien.
Afijn, daar moest ik even aan denken bij jouw vraag.
Hm, 'mijn' jongetje was een klein, blond jongetje met haar tot ongeveer zijn oren. Maar ik wilde mn verhaal vooral ff kwijt vanwege de 'schok' die ik kreeg dat dat kleine jochie daar tussen al die mensen stond, waar hij elk moment bijna vertrapt kon worden door een hossende menigte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:32 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook gezien en een jongetje en een meisje. Die bekers gingen rapen op de linker berg bij de alpha. haha was grappig, een hoop ouderen waren aan het zoeken, maar alles werd door een hoop mensen opgespaard en ging naar die kinderen .
dus behalve dezequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:32 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook gezien en een jongetje en een meisje. Die bekers gingen rapen op de linker berg bij de alpha. haha was grappig, een hoop ouderen waren aan het zoeken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:24 schreef alkaholic63 het volgende:
Ben blij dat ik geen meid ben en heel nodig moet plassen, vond deze dame geniaal hahaha
[afbeelding]
die heb ik volgens mij ook gezien in t 1e vak links, daar wilde hij met zn vader helemaal naar t midden lopen waar bij stonden en zaten. Maar op een gegeven moment kwamen ze er toch wel achter dat midden vooraan niet de beste plek was voor die kleinequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:34 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hm, 'mijn' jongetje was een klein, blond jongetje met haar tot ongeveer zijn oren. Maar ik wilde mn verhaal vooral ff kwijt vanwege de 'schok' die ik kreeg dat dat kleine jochie daar tussen al die mensen stond, waar hij elk moment bijna vertrapt kon worden door een hossende menigte.
Klopt, was in het 1e vak links.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij ook gezien in t 1e vak links, daar wilde hij met zn vader helemaal naar t midden lopen waar bij stonden en zaten. Maar op een gegeven moment kwamen ze er toch wel achter dat midden vooraan niet de beste plek was voor die kleine
ben bang dat ze t houden dr zijn redelijk wat bekers ingeleverd, k heb ook gewoon steeds onze eigenbekers in mn zak gestoken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop wel dat ze volgend jaar van dat irritante statiegeld-idee afstappen, ik heb dus ook geen beker ingeleverd en dus stug 2 euro voor mijn bier betaald.
Heej dat jochie hebbik ook nog gezien in de Alpha. Vond het ook te debiel dat er ouders zijn die hun kinderen zomaar los laten lopen daar...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:34 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hm, 'mijn' jongetje was een klein, blond jongetje met haar tot ongeveer zijn oren. Maar ik wilde mn verhaal vooral ff kwijt vanwege de 'schok' die ik kreeg dat dat kleine jochie daar tussen al die mensen stond, waar hij elk moment bijna vertrapt kon worden door een hossende menigte.
bizar, hij kwam eerst langs en zn vadeer hobbelde er achteraan, ze moesten naast ons eerst 4 meter tussen de zittende mensen door die daar dus braaf op tijd waren dus wat die vader dacht door zn zoontje naar voren te jagen weet k nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Klopt, was in het 1e vak links.
Hoe dat jochie daar dan opeens zonder vader liep is me dan nog een raadsel.![]()
Een aantal filmpjes opent bij mij niet. De meeste wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie kan er wel bestandjes openen op 3voor12, en zo ja, hoe?
Ik ben er ook bang voor dat ze het erin houden, ik baal eigenlijk van het 1euro-systeem, loop je met je broek vol munten en heb je nog niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben bang dat ze t houden dr zijn redelijk wat bekers ingeleverd, k heb ook gewoon steeds onze eigenbekers in mn zak gestoken.
vind trouwens de prijs van de munten wel een vooruitgang, doordat ze 1 euro zijn komt t bij t eten wel beter uit.
och dan haal je ff nieuwe k heb eigenlijk nooit in een echte rij gestaan voor de munten, bij t eten scheeld t welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor dat ze het erin houden, ik baal eigenlijk van het 1euro-systeem, loop je met je broek vol munten en heb je nog niks...
Helloquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och dan haal je ff nieuwe k heb eigenlijk nooit in een echte rij gestaan voor de munten, bij t eten scheeld t wel
ik denk dat de voordelen voor hen opwegen tegen de nadelen, dus waarschijnlijk volgend jaar gewoon weer 1Euro + statiegeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor dat ze het erin houden, ik baal eigenlijk van het 1euro-systeem, loop je met je broek vol munten en heb je nog niks...
urenlang...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hello.
Zijn jullie nog veilig thuisgekomen of hebben jullie nog in de rij moeten staan bij de pendelbussen?
Ik kon gewoon doorlopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
urenlang...
hmmm als je daar geen zin in hebt doe je dat toch lekker niet? er zijn sloebers zet die ze voor je uit de modder trekkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:52 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik vind het klote...heb echt geen zin om bekers op te sparen...hier in tilburg, bij festival mundial doen ze het beter
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:48 schreef Razzmatazz het volgende:
Otto Orgel....
Ik ben om 11.30 vertrokken van de camping en ik was pas om 18.30 terug in Tilburg. Als het ff kan ga ik volgend jaar maar met de auto.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef Kletz het volgende:
toen maandag uitgeslapen en 10 minuten rijden en ik was weer thuis in Harderwijk
ik denk niet eens dat ze het alleen voor de bende hebben gedaan... Er moet toch wel schoongemaakt worden....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:55 schreef SuperJERK het volgende:
ik vond het met die statiegeld bekkertjes ook wat vervelend.. ik wil gewoon een bekertje op de grond ( / prullenbak als die dichtbij staat..) smijten en niet erover na willen denken dat ik dan wel 0,20 cent weg gooi... Met een festival hoort die bende er volgens mij gewoon bij.. en door dat stomme systeem ga ik me over dingen "druk" maken waar ik me niet over druk wil maken...
weet t wel zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:53 schreef whoops het volgende:
[..]
ik denk dat de voordelen voor hen opwegen tegen de nadelen, dus waarschijnlijk volgend jaar gewoon weer 1Euro + statiegeld
ze hebben het wel voor de bende gedaan hoor...en het werkte primaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:57 schreef whoops het volgende:
[..]
ik denk niet eens dat ze het alleen voor de bende hebben gedaan... Er moet toch wel schoongemaakt worden....
Heb je wel gelijk in, maar toch vind ik het niks!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och dan haal je ff nieuwe k heb eigenlijk nooit in een echte rij gestaan voor de munten, bij t eten scheeld t wel
ik ben om 12:00 vertrokken en was om 19:00 in Tilburgquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben om 11.30 vertrokken van de camping en ik was pas om 18.30 terug in Tilburg. Als het ff kan ga ik volgend jaar maar met de auto.
Ik zo'n uur of 2 1/2 .... En er stond me toch een groep irritante kutpubertjes voor m'n neusquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
urenlang...
hey.... je hoeft je er niet voor te SCHAMEN!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:00 schreef Cutie het volgende:
tvp
doe me een mailadres, dan heb ik nog wel een goeie tip voor een real audio player/recorder !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:01 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat is de beste real audio player?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:02 schreef whoops het volgende:
[..]
doe me een mailadres, dan heb ik nog wel een goeie tip voor een real audio player/recorder !!
Hee, als ik 2 euro voor mijn biertje betaal heb ik het volste recht om dat ding kapot te trappen of wat dan ook. Dat doe ik dan niet om anderen te zieken, maar omdat ik het hele idee van statiegeld op zo'n festival belachelijk vind. Als je Lowlands niet kan betalen zonder bekertjes te verzamelen moet je je afvragen of je dan wel moet gaan vind ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat stuktrappen snap ik nou écht niet.
Als er mensen zijn die het wat minder hebben en graag bekers verzamelen vinden mensen het blijkbaar leuk om het maar te verpesten? Gna gna gna, nu kan iemand die beker lekker niet pakken! Wat ben ik nu stoer. Dat je het zelf niet verzamelt moet je vooral zelf weten maar lekker stoer bekers vertrappen vind ik gewoon laag.
whoops@reddiablo.nlquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:02 schreef whoops het volgende:
[..]
doe me een mailadres, dan heb ik nog wel een goeie tip voor een real audio player/recorder !!
klopt wel, maar je hebt er de Lowlands organisatie niet mee...die verdienen er dan juist alleen maar opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, als ik 2 euro voor mijn biertje betaal heb ik het volste recht om dat ding kapot te trappen of wat dan ook. Dat doe ik dan niet om anderen te zieken, maar omdat ik het hele idee van statiegeld op zo'n festival belachelijk vind. Als je Lowlands niet kan betalen zonder bekertjes te verzamelen moet je je afvragen of je dan wel moet gaan vind ik.
Helemaal irritant waren de bekerbedelaars die soms als aasgieren om je heen cirkelden.
Maar ik ben wel mijn frustratie kwijt danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
klopt wel, maar je hebt er de Lowlands organisatie niet mee...die verdienen er dan juist alleen maar op
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ik ben wel mijn frustratie kwijt dan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Helemaal irritant waren de bekerbedelaars die soms als aasgieren om je heen cirkelden.
goh je hebt het al goed gevolgd zie ik?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:07 schreef lau79 het volgende:
wat ik me afvraag wie irriteerde zich nog meer aan dat irritante theo geroep? en niemand die weet waar dat hele theogedoe vandaan kwam...stelletje schapen..
Ik wist dat wel, dat jij dat niet weet is jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:07 schreef lau79 het volgende:
wat ik me afvraag wie irriteerde zich nog meer aan dat irritante theo geroep? en niemand die weet waar dat hele theogedoe vandaan kwam...stelletje schapen..
klopt, maar als ze van het geld wat ze besparen nou de kaartje iets goedkoper maakten.....en de bende bij de plees enzow was nog minstens even zo erg...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:58 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ze hebben het wel voor de bende gedaan hoor...en het werkte prima
Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:09 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dat graaien naar bekers is natuurlijk best te begrijpen... maar ook wel erg laag hoor.
Een gast die ik ken had voorafgaand aan het festival geen geld voor een kaartje. Die is dus met zn OV-kaart naar Sixflags gegaan en donderdagmiddag iedereen afgegaan om geld te vragen. Zo wist hij toch een kaartje (plus 20 euro ofzo) op te halen. En door het ophalen van die bekers betaalde hij zn eten en drinken... Goedkoop weekend dus voor hem
Het shirt wat ik erg leuk vond:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
het shirt was ik erg leuk vond:
Verstand op nul en nadenken
is dat een wat donkere jongen met lang haar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:09 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dat graaien naar bekers is natuurlijk best te begrijpen... maar ook wel erg laag hoor.
Een gast die ik ken had voorafgaand aan het festival geen geld voor een kaartje. Die is dus met zn OV-kaart naar Sixflags gegaan en donderdagmiddag iedereen afgegaan om geld te vragen. Zo wist hij toch een kaartje (plus 20 euro ofzo) op te halen. En door het ophalen van die bekers betaalde hij zn eten en drinken... Goedkoop weekend dus voor hem
ik ook niet...zou zeker niet gaan zonder geldquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken.
Inderdaad, sommigen waren echt komisch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat ik leuk vond is shirtjes spotten. Sommige mensen hadden heel grappige shirts aan (nee, niet de standaard Nirvana/Lagwagon/Ramones shirts)...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:11 schreef ZixS het volgende:
[..]
Het shirt wat ik erg leuk vond:
"Keep staring, I might do a trick" op de boezem van een mooie dame
Ze deed alleen geen trucjes
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:13 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Inderdaad, sommigen waren echt komisch.
Ik zag een gast met een geel shirt, met daarop Martin Luther King en de tekst "I Have A Shirt"
Ja, dat kan heel goed kloppen ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
is dat een wat donkere jongen met lang haar?
(kan t neit meer zo goed herinneren, alleen dat ik iemand 5 euro heb gegeventja, boeiend, gun iedereen een leuke lowlands)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
![]()
Een meisje had achterop "are you following me?" staan
Slaapzak 30 euroquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wij waren trouwens net met onze volgeladen kar de loopbrug over of een maat van me was zijn slaapzak al kwijt. Hebben we allemaal maar ff 5 euro de man gelapt zodat hij bij de campingwinkel een nieuwe kon kopen. Misschien een idee voor volgend jaar, alleen een tasje met bier meenemen en de rest daar kopen
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wij waren trouwens net met onze volgeladen kar de loopbrug over of een maat van me was zijn slaapzak al kwijt. Hebben we allemaal maar ff 5 euro de man gelapt zodat hij bij de campingwinkel een nieuwe kon kopen. Misschien een idee voor volgend jaar, alleen een tasje met bier meenemen en de rest daar kopen
.
Ja, dat zit ik me ook nog steeds af te vragen....volgens mij was het maar een optreden van een half uur ofzo. Jammer, want hij was onwijs goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:07 schreef koston het volgende:
Waarom speelde Dizzee Rascal maar zo kort? Dat optreden kan echt nooit een uur geduurt hebben
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
You got mail!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:05 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
....@reddiablo.nl
Ergens las ik dat het 20 minuten duurde....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik me ook nog steeds af te vragen....volgens mij was het maar een optreden van een half uur ofzo. Jammer, want hij was onwijs goed
Ach, die van mij koste 70, daar heb je dan wel een goede ultralichtgewicht slaapzak voor, met brandgaten na de 1e nachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Slaapzak 30 euroNee dank je.
Hmmm nee wel veel van die hoedjes gezien...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:18 schreef Triloxigen het volgende:
Iemand een jongen gezien die witte The Streets hoedjes aan het uitdelen was?
Was waarschijnlijk ikke :p
"These are fake hats!"...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:18 schreef Triloxigen het volgende:
Iemand een jongen gezien die witte The Streets hoedjes aan het uitdelen was?
Was waarschijnlijk ikke :p
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"These are fake hats!"...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:18 schreef whoops het volgende:
[..]
[..]
You got mail!
Die heb ik ook (EVENquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:22 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik heb me echt ziekgelachen om die lui in de Essenttent mwahaha. Dat noemen ze een talentenjacht dan. Soms ben ik even een ommetje gaan maken toen het me te veel werd. Dat was toen een meiske (een niet erg heel fraai exemplaar) Anouk of zo'n 'Nederpopheldin' aan het coveren was.
na afloop zei de gastheer dat het niet aan haar lag maar aan de band
hehe [afbeelding]
toen ze weg was maakte hij haar helemaal belachelijk. Tsjonge waarom doen mensen zoiets?!!?
En dat is de reden dat ik ervan baal dat die essenttent bij Alpha staat.. ik vind dat donders mooi om te zien enzo maar dat pokke eind lopen vind ik niets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:22 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik heb me echt ziekgelachen om die lui in de Essenttent mwahaha. Dat noemen ze een talentenjacht dan. Soms ben ik even een ommetje gaan maken toen het me te veel werd. Dat was toen een meiske (een niet erg heel fraai exemplaar) Anouk of zo'n 'Nederpopheldin' aan het coveren was.
na afloop zei de gastheer dat het niet aan haar lag maar aan de band
hehe [afbeelding]
toen ze weg was maakte hij haar helemaal belachelijk. Tsjonge waarom doen mensen zoiets?!!?
Als je ons bezig hebt gezien kan ik me daar wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Om de mensen die karretjes de brug op moesten tillen, heb ik alleen maar gelachen, best komische om te zien.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Volgend jaar ga ik maar vroeg heen en ga ik mijn geld verdienen met cursussen tent opzetten.
Zonde om dure tentjes zo mishandeld te zien worden.
Inderdaad gespot:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
![]()
Die mensen heb ik niet gezien.
Wat ik leuk vond is shirtjes spotten. Sommige mensen hadden heel grappige shirts aan (nee, niet de standaard Nirvana/Lagwagon/Ramones shirts)...
die vond ik ook leuk, en ook eentje met de tekstquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:37 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
frank maakt meer kapot dan je lief is
Wij hadden donderdagnacht onze tent opgezet toen we al behoorlijk onder invloed waren, we hebben er dik 2 uur over gedaan. De volgende ochtend toen het behoorlijk begon te waaien kwamen we erachter dat we er bijna geen haringen in hadden zitten, de tent steeg echt bijna opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Je mag het bij mij voor komen doen
Ik heb het gepresteerd om die tent van mij zo strak op te zetten dat de hoek die in de wind stond uitscheurde waardoor de hele buitentent losgewaaid was en ik het ineens heel koud had door de tocht. Dus ik werd midden in de nacht wakker en dacht "Goh wat is het licht en koud." en toen weer verder geslapen. Een uur of wat later word ik weer wakker door een regen van hele fijne druppeltjes. Toen dacht ik "Goh zweet ik zo erg zeg? En waarom kan ik door mijn tent heen kijken?" Toen drong tot me door dat het buiten regende en mijn buitentent ontbrak. Ik heb een regenponcho over mijn kleren enzo gelegd en probeerde verder te slapen tot ik ontdekte dat mijn slaapzak ook niet bepaald waterdicht was
Vloekend en scheldend die buitentent weer opgezet en bier gedronken.
En ik vond het achteraf ubergeinig
Grin ik had ook amar 4 haringen bij me dus de binnentent stond alleen aan de hoeken vast en de buitentent ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij hadden donderdagnacht onze tent opgezet toen we al behoorlijk onder invloed waren, we hebben er dik 2 uur over gedaan. De volgende ochtend toen het behoorlijk begon te waaien kwamen we erachter dat we er bijna geen haringen in hadden zitten, de tent steeg echt bijna op.
Klopt, ik had hem alleen te strak opgezet waardoor hij scheurde. Mijn tent stond om kwart voor 7 al (donderdag dus).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:wat moeilijk doen die iglo dingen zet je in 5 minuten gewoon goed in elkaar drank of geen drank
vertel dat aan die vrienden van mij die donderdagavond (ik ben ze overigens nog steeds wel dankbaar voor het meeslepen en opzetten van mijn tent) hebben opgezet. Ik kwam zelf vrijdagochtend pas. Buitentent stond achterstevoren ze hadden 1 stok op de verkeerde plek gedaan zodat de buitentent niet meer aan de binnentent kon en 1 stok hadden ze er maar helemaal niet ingedaan. Dat heb ik zelf dus ff moeten rechtzetten maar ik had wel een goede plek op camping 2, dat dan weer welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:wat moeilijk doen die iglo dingen zet je in 5 minuten gewoon goed in elkaar drank of geen drank
Wij hebben geen iglo's, maar een uit de kluiten gewassen Bungalow tent, en geloof me, die staat niet in 5 minuten. Dan heb je er wel het hele weekend plezier van, lekker veel ruimte, kunnen staan binnen in de tentquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:wat moeilijk doen die iglo dingen zet je in 5 minuten gewoon goed in elkaar drank of geen drank
idd als je bungalow tenten hebt ben je langer aan het knooienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij hebben geen iglo's, maar een uit de kluiten gewassen Bungalow tent, en geloof me, die staat niet in 5 minuten. Dan heb je er wel het hele weekend plezier van, lekker veel ruimte, kunnen staan binnen in de tent.
Hmm camping 2...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:58 schreef scollon het volgende:
[..]
vertel dat aan die vrienden van mij die donderdagavond (ik ben ze overigens nog steeds wel dankbaar voor het meeslepen en opzetten van mijn tent) hebben opgezet. Ik kwam zelf vrijdagochtend pas. Buitentent stond achterstevoren ze hadden 1 stok op de verkeerde plek gedaan zodat de buitentent niet meer aan de binnentent kon en 1 stok hadden ze er maar helemaal niet ingedaan. Dat heb ik zelf dus ff moeten rechtzetten maar ik had wel een goede plek op camping 2, dat dan weer wel
Weet iemand ook of de mensen uit tiel die bij de ingang van camping 3 stonden eigenlijk wel op het festival zijn geweest, volgens mij zaten ze 24 uur per dag voor die tent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij hebben geen iglo's, maar een uit de kluiten gewassen Bungalow tent, en geloof me, die staat niet in 5 minuten. Dan heb je er wel het hele weekend plezier van, lekker veel ruimte, kunnen staan binnen in de tent.
Wij stonden achter het pleegebouw links in de buurt van de witte vlag met oranje letters. Niks gehoord over kapitein ortega maar die is van de snorkelsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmm camping 2...
Stond ik ook... als je aan de rechterkant stond heb je ons nog wel horen zingen gok ik zoWe zongen liedjes over Thomas en de hele tijd maya de bij. Als je wat meer naacht achter stond op camping 2 dan ben je mij en mijn partner in crime misschien ook nog wel tegengekomen om te vragen of je weet wie kapitein Ortega is
Heb jij misschien gezien met wie ik donderdag heb gescoort trouwens? Ik hoorde dat ze heel dom was en blond maar verder weet ik niets meer
geen idee... open er een topic overquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb jij misschien gezien met wie ik donderdag heb gescoort trouwens? Ik hoorde dat ze heel dom was en blond maar verder weet ik niets meer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Weet iemand ook of de mensen uit tiel die bij de ingang van camping 3 stonden eigenlijk wel op het festival zijn geweest, volgens mij zaten ze 24 uur per dag voor die tent.
En wij hadden twee 8 persoons tenten mee, voor 10 man, het is wel ff tillen maar dan heb je ook wat.
Yep de snorkelsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef scollon het volgende:
[..]
Wij stonden achter het pleegebouw links in de buurt van de witte vlag met oranje letters. Niks gehoord over kapitein ortega maar die is van de snorkels
... diezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten ... hoe het verder ging weet ik ook niet meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep de snorkels
Je wil niet weten hoe veel mensen het niet wisten of ons heel erg dom aan gingen kijken toen we dat verhaaltje gingen vertellen
Dit is het verhaal van kapitein Ortega. Op de 16e februari van het jaar 1634....
Mooi werk was dat.
Dag erna zijn we voor het wc gebouw op camping 2 gaan staan en aan iedereen vragen of ze proppers of vouwers zijn
Was jij dat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:05 schreef whoops het volgende:
[..]
geen idee... open er een topic over
Wil je hem in mp3 hebben?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:08 schreef scollon het volgende:
[..]
... diezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten ... hoe het verder ging weet ik ook niet meer
Ik werkte dit jaar bij de Nols Grill !quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:22 schreef beelz het volgende:
Lekkerste eten
Voor het derde jaar is voor mij de koning van het eten Nol's grill! Heerlijk die beenhammetjes! Een sterke runner-up is de Thaise toko. Vooral dat brood met pittig gekruid gehakt spul was uber!
De hema worsten waren een erg leuke aanvulling van het Lowlands dieet maar die worsten eet ik elke week minimaal 1 keer tussen een broodje dus dat is niet bijzonder genoeg meer om wat te winnen.
Sowieso! Dat is elk jaar weer de beste voedseltent imho. Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werkte dit jaar bij de Nols Grill !
Danku voor het compliment![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hello.
Zijn jullie nog veilig thuisgekomen of hebben jullie nog in de rij moeten staan bij de pendelbussen?
10 uur van de camping af, naar de auto, om 10:30 bij de mac bij de snelweg opgang bij lelystad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
we hebben meer dan een uur in de rij gestaan en waren pas om een uurtje of half 8 thuis, maarja we zijn om 12.00 op de camping weggelopen en nog de Mac in Utrecht gegeten. Maar de rij voor de bussen was echt lang, te lang
Lang leve de medewerkerscamping, auto zowat naast de tent, hop, binnen een paar minuten ben je de flevopolder uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
we hebben meer dan een uur in de rij gestaan en waren pas om een uurtje of half 8 thuis, maarja we zijn om 12.00 op de camping weggelopen en nog de Mac in Utrecht gegeten. Maar de rij voor de bussen was echt lang, te lang
Mag ik vragen hoe dat nou in z'n werk gaat.. werken op Lowlands? Waar heb jij je bijvoorbeeld opgegeven, of werd je gevraagd (vanuit je huidige werk oid)? En als je je opgegeven hebt, mag je dan ook zelf 'kiezen' waar je bij wilt werken? Krijg je ervoor betaald of is gratis toegang tot Lowlands je betaling? En moet je elke dag werken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Lang leve de medewerkerscamping, auto zowat naast de tent, hop, binnen een paar minuten ben je de flevopolder uit![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe dat nou in z'n werk gaat.. werken op Lowlands?
tuurlijk
Waar heb jij je bijvoorbeeld opgegeven, of werd je gevraagd (vanuit je huidige werk oid)?
werd gevraagd door een vriend, die daar al een paar jaar werkt om geld voor de clubkas te verdienen (hij zit bij de plaatselijke scouting in t dorp waar zn ouders wonen). dit jaar hadden ze te weinig aanmeldingen dus is ie mensen van 'buitenaf' gaan zoeken.
En als je je opgegeven hebt, mag je dan ook zelf 'kiezen' waar je bij wilt werken?
de lui waar ik mee werkte, werken elk jaar bij de nols grill (dit jaar tegenover de India), hoe ze die contacten leggen weet ik niet precies.
Krijg je ervoor betaald of is gratis toegang tot Lowlands je betaling?
in principe levert het geld op maar dat gaat in mijn geval naar de scoutinggroep van die vriend van me. gratis toegang tot lowlands is dus de betaling, en daarnaast natuurlijk gratis eten en drinken (uitgezonderd bier). omdat je als medewerker soms vroeg op moet is er een aparte camping achter sixflags, met pendelbus naar lowlands. bier op die camping is 1 euro de blik grolsch. met je (dit jaar lelijk paarse) medewerkers polsband geval heb je toegang tot het backstage gedeelte m.u.v. de podia en de faciliteiten van de bands/artiesten (kleedkamers etc.)
En moet je elke dag werken?
Ik werkte wel elke dag (vrij-za-zo) maar steeds in blokken van 3 uur. Tussen die blokken door had ik steeds 4 of 5 uur vrij.
Bedankt voor het antwoorden alvast.
graag gedaan
Lejoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
![]()
Geweldig en meteen er na Lejo... die was nog veel meer![]()
![]()
![]()
vorig jaar konden we om 12 uur nog mooi doorlopen maarja nu waren er natuurlijk meer mensen op maandagquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wehehehe.
Wij zijn dus half 10 weggegaan en hebben welgeteld 2 minuten in de rij gestaan voor de bus kwam. De lege bus. Dus we hadden perfecte plaatsen en hebben relaxed ons krantje kunnen lezen om vervolgens aan te komen op 't Harde.
Waren er dan meer mensen dan vorig jaar ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lejo![]()
![]()
[..]
vorig jaar konden we om 12 uur nog mooi doorlopen maarja nu waren er natuurlijk meer mensen op maandag
Voor mij was hij alles behalve gezellig, er stonden irritante lui voor me en ik balanceerde een tijdje op het randje van kotsen en van m'n stokje gaan. Ik stond zo hard te trillen dat het wel leek of ik Parkinson had.quote:maar de rij was wel gezellig,
Daar lagen wij nog te hard in onze slaapzak voor!quote:maarja om 9.30 konden we nog niet wegdaar was het toen nog te gezellig voor
sowieso 4.000 meer maar doordat het toen een weekend later was moesten er heel veel mensen op maandag werken en naar school dus toen waren er al veel meer mensen weg op zondag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waren er dan meer mensen dan vorig jaar ofzo?
o wij hebben gezellig met iemand ervaringen staan uitwisselen en hij vertelde nog over roskilde, erg gezellig allemaalquote:Voor mij was hij alles behalve gezellig, er stonden irritante lui voor me en ik balanceerde een tijdje op het randje van kotsen en van m'n stokje gaan. Ik stond zo hard te trillen dat het wel leek of ik Parkinson had.
slaapzak? niet gezien de laatste nacht, we zijn rond 4 uur snachts met boot en twister vertrokken en kwamen om 10.30 weer bij de tentquote:Daar lagen wij nog te hard in onze slaapzak voor!
Ja, trouwens, zég het voortaan even als jullie weggaan, okay? Ik stond op om mee te gaan twisteren en jullie waren opeens wegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:50 schreef rubbereend het volgende:
slaapzak? niet gezien de laatste nacht, we zijn rond 4 uur snachts met boot en twister vertrokken en kwamen om 10.30 weer bij de tent
Oei, als ik mijn slaapzak niet meer had gezien de laatste nacht denk ik niet dat ik ooit nog thuis gekomen was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:50 schreef rubbereend het volgende:
slaapzak? niet gezien de laatste nacht, we zijn rond 4 uur snachts met boot en twister vertrokken en kwamen om 10.30 weer bij de tent
o sorry, ff gemist. nou hier gaat ie dan, linkerhand op groenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, trouwens, zég het voortaan even als jullie weggaan, okay? Ik stond op om mee te gaan twisteren en jullie waren opeens weg. Tsssk.
die hadden wij dus, meesterlijke tent waarin we echt veel ruimte hadden, 3 cabines in elke hoek, met elke cabine net zoveel ruimte als een gemiddelde iglo tent + nog een grote "binnenplaats" in het midden, het was zwaar relaxed om dat regenweer rustig in je tent kunnen blijven zitten ipv buiten in de regen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens die drie iglo's aan elkaar van de aldi zijn lomp groot !!!
yeps, tot de stroom eruit vloogquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:25 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Iemand iets van de lowlands all-stars meegekregen.
Of was het de hele avond alleen maar een dj?
DJ die plaatsjes draait van bands die op lowlands zijn...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:25 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Wat ik ervan heb meegekregen waren alleen maar dj's, die leuke rock draaiden. Maar het kan zijn dat ik er te laat was, dat weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:25 schreef Aardwetenschapper het volgende:
hij draait dus alles wat je de hele dag al hoort overalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:31 schreef beelz het volgende:
[..]
DJ die plaatsjes draait van bands die op lowlands zijn...
nou dat niet alleen, oa fatboy slim gehoord, QOTSA, Greenday en verder eigenlijk weinig tot niets van wat op LL 2004 stond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:31 schreef beelz het volgende:
[..]
DJ die plaatsjes draait van bands die op lowlands zijn...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:34 schreef whoops het volgende:
nog even een goeie sfeerimpressie van een te overvolle alpha
ja, vlak voor we weg gingen nog ff koffie gehaald daar met Aventura en Cinnamon girl. Wel leuke meiden idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:44 schreef greatgonzo het volgende:
iemand trouwens nog koffie gehaald bij de DE stand bij de alpha? Leuke vrouwtjes stonden daar.![]()
Ze vonden het echter minder leuk dat wij steeds kwamen ouwehoeren om 2 uur s'nachts, maar ze bleven vriendelijk![]()
Oeh, DE.... mijn favo DE vrouwtje stond bij de Higher Ground.... En ze had zo'n lekkere kont in die mooie lichtblauwe DE-broek van d'r....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:44 schreef greatgonzo het volgende:
iemand trouwens nog koffie gehaald bij de DE stand bij de alpha? Leuke vrouwtjes stonden daar.![]()
Ze vonden het echter minder leuk dat wij steeds kwamen ouwehoeren om 2 uur s'nachts, maar ze bleven vriendelijk![]()
Die conclusie zou je wel kunnen trekken met die teksten en 15 man security.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
weet iemand trouwens aan de hand was met die gasten die vlak bij het badhuis op camping 2 stonden,met die tentjes waarop stond: "aarzel niet, koop hier wiet" en "mobiele coffeeshop"
Zondagochtend stond er namelijk zo'n 15 man security bij hun tent. Misschien handelden ze echt in wiet?
je bedoelt waarschijnlijk de rij voor camping 5 (6 is namelijk de campercaming)... wij hadden het geluk dat toen we binnenkwamen er iemand door het hek is gesneaked. Er stond toen ineens 40/50 man achter dat hek die die camping al op liepen... Er was 1 labiele security die ons tegen probeerde te houden maar dat lukte hem niet echt... We pakten steeds een meterquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:49 schreef SnAmChA het volgende:
Wij wilden lekker op ons plekje van vorig jaar staan, gelijk als je binnenkomt bij de lichtpaal..weggeknalt door de security..helmaal achter camping 6 aansluiten, tering lang wachten tot de camping openging. Eindelijk klaar met alles lopen we langs ons stekkie is daar vlak achter een camping geopend..klerelijers...
dan ben je toch mega stom bezig lijkt me..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:50 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Die conclusie zou je wel kunnen trekken met die teksten en 15 man security.
Die eerste twee... Tja... kan je weten op de camping op Lowlands... Welke camping stond je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:54 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dan ben je toch mega stom bezig lijkt me..
ook stom bezig waren onze achterburgen, waarom?
- die klote kinderliedjes om 6 uur, toen ik net lag te pitten
- die schapenlach van een van de meiden
- en het ergste: het kapot slaan van een gitaar, een van mijn vrienden heeft hierdoor niet meer kunnen slapen en heeft nu voor altijd een kras op zijn ziel, heiligschennis!!
Ja echt ernstig he.... Kben wel de winnaar van DE scheerlijnrace lowlands 2004!! kostte me een broek, maar de roem blijft....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:53 schreef whoops het volgende:
[..]
je bedoelt waarschijnlijk de rij voor camping 5 (6 is namelijk de campercaming)... wij hadden het geluk dat toen we binnenkwamen er iemand door het hek is gesneaked. Er stond toen ineens 40/50 man achter dat hek die die camping al op liepen... Er was 1 labiele security die ons tegen probeerde te houden maar dat lukte hem niet echt... We pakten steeds een meter....
Uiteindelijk was het hek wel weer dicht dus tot aan een uur of twaalf hadden we een lege camping om ons heen... toen ben ik (via de exit) van camping 5 afgegaan richting camping 2 naar Ome Beelz en de 24hrs tent en toen ik om half 6 terug kwam was het zwaar moeilijk om mijn tent te vinden, de hele camping was namelijk ondertussen volgebouwd
OMG dat waren wijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:54 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dan ben je toch mega stom bezig lijkt me..
- en het ergste: het kapot slaan van een gitaar, een van mijn vrienden heeft hierdoor niet meer kunnen slapen en heeft nu voor altijd een kras op zijn ziel, heiligschennis!!
Ik heb hetzelfde progseltje, whoops is ff rebooten. Waar moet hij heen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:08 schreef Mar10Segovia het volgende:
He whoops... heb je ook zo'n mooie mail voor mij?
waren jullie dat, hoe kun je dat nu doen :'(quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:02 schreef beelz het volgende:
[..]
OMG dat waren wij :')
Sorry daarvoor maar eh:
er was een land hier ver vandaan
daar leefde eens een kleine bij
en zij beleefde, echt 't is waar
een avontuur voor jou en mij
dat kleine bijtje had een naam en heette maja
m a j a kleine bijtje maja
kom en luister allemaal
altijd weer een nieuw verhaal
dus ga maar zitten want hier heb je bijtje maja
m a j a kleine bijtje maja
maja lieve kleine maja
maja maja maja enz
Om het goed te maken :')
kun je mij dat ook sturen ----> 23471 at student.saxion.nlquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde progseltje, whoops is ff rebooten. Waar moet hij heen?
OMG ja die lui waren echt compleet debiel lijkt me leuk om die lui in de pit tegen te komen manquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:13 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
waren jullie dat, hoe kun je dat nu doen![]()
![]()
Dan hebben jullie vast wel die buren van jullie gezien, dat was pas echt weird volk, die meid met lippiercing met ketting eraan waar dus haar vriend aan vast zat.
Ze hielden denk ik budget-weekend, want op een gegeven moment zagen we haar regenwater drinken wat van tenten afkwam![]()
[..]
kun je mij dat ook sturen ----> 23471 at student.saxion.nl
Nee ik bedoel je schoolquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:19 schreef greatgonzo het volgende:
huh? vorig jaar? O dat waren waarschijnlijk die andere lui die met ons meewaren, die stonden vorig jaar opdezelfde plek
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee ik bedoel je school
ja die stond vooraan bij camping 3 een!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd als je bungalow tenten hebt ben je langer aan het knooien
trouwens die drie iglo's aan elkaar van de aldi zijn lomp groot !!!
en maar 119 euriquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja die stond vooraan bij camping 3 een!
wat een mooie unit is dat zeg![]()
bedoel je die metal-nichten in die grote leger unit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Weet iemand ook of de mensen uit tiel die bij de ingang van camping 3 stonden eigenlijk wel op het festival zijn geweest, volgens mij zaten ze 24 uur per dag voor die tent.
En wij hadden twee 8 persoons tenten mee, voor 10 man, het is wel ff tillen maar dan heb je ook wat.
ik werk er ook...lang leve iNotesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:22 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
:')
Grin pikvochtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef whoops het volgende:
[..]
ik werk er ook...lang leve iNotes![]()
Moet ik effe in je mail kijke of 'ie al aangekomen is?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werkte dit jaar bij de Nols Grill !
Danku voor het compliment![]()
Vind je het gek dat hij niet heeft gewonnen? Hij werd de hele tijd wakker gehouden door Lowlandersquote:Theo Bos is er niet in geslaagd de finale van de spurt bij het wielrennen op de baan te winnen. De Australiër Ryan Bailey won twee van de drie heats en versloeg daarmee de Nederlander.
Theo Bos won de eerste rit, maar de volgende twee waren voor de Australiër. Dat was genoeg voor Bailey om Olympisch kampioen te worden. De jonge Bos mag desalnietemin tevreden zijn met een zilveren medaille. Hij versloeg in de halve finale de Duitse Wolff.
die is over gekomen, mooi zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef beelz het volgende:
Mar10Segovia & greatgonzo: you got mail
tip: Ga ook voor The Bays (zondag, audio)... Supergoed concert!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:36 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
die is over gekomen, mooi zo.
FF een paar back-upjes maken
3voor12 heeft een leuk lijstje met intergrale concerten:
- Faithless
- Dropkick Murphy's
- Flogging Molly
- Velvet Revolver
- The Darkness
om maar wat te noemen!
Ook van mij een tip: Teddybears STHLM op zondag. Erg tof!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:36 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
die is over gekomen, mooi zo.
FF een paar back-upjes maken
3voor12 heeft een leuk lijstje met intergrale concerten:
- Faithless
- Dropkick Murphy's
- Flogging Molly
- Velvet Revolver
- The Darkness
om maar wat te noemen!
Ben benieuwd hoeveel FOK'ers ik afgelopen weekend ongemerkt aan voedsel heb geholpenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Mij ongetwijfeld vast welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel FOK'ers ik afgelopen weekend ongemerkt aan voedsel heb geholpen![]()
Mij misschien ook wel.... Dat broodje beenham smaakte in ieder geval erg goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel FOK'ers ik afgelopen weekend ongemerkt aan voedsel heb geholpen![]()
nou mij niet, ik had m'n eigen eten en brandertje meegenomen.............*proest*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Denk dat tegen die tijd m'n geld wel weer haast op zal zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Mij ongetwijfeld vast wel
Ik zit trouwes je sig ff lezen en vraag em af of je ook naar Taking back sunday gaat.
Op een gegeven moment kwam er een vrouw in een rolstoel aan die naast me parkeerde en zei: "Zo even zitten hoor."quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:21 schreef NatasTriplesix het volgende:
kwam ook een punker tegen in een rolstoel, zo gaar als een tientje, super langzaam rijdend met één hand en raakt een beetje achterop bij zijn maten
roept z'n maat naar hem "Rij dan ook met 2 handen lamzak"![]()
WHAHAHA! Wat tof!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:45 schreef Jed1Gam het volgende:
En nog iemand die liep in zn iglo, (3 gaten erin, voor hoofd en benen) over de camping.
Ja, dat hoorde ikook, maar ik ben niet geweest, me teveel moeitequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:38 schreef JDude het volgende:
Dat ding stond elke keer stampvol... daarbij was het bier in de LowlandsLounge bij terugkomst op de camping stukken goedkoper
Het was er idd nogal druk, maar toch hebben we iedere keer nog een plekje gevonden. Heerlijk een koude fles Grolsch aan je mond zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:38 schreef JDude het volgende:
Dat ding stond elke keer stampvol...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:55 schreef Koala22 het volgende:
Wat een ongelooflijke idioten in de Tiel tent zeg. Verdomme om 8 uur 's ochtends keihard twee keer One van Metallica draaien. Het werd zwart voor mn ogen, en dat niet eens van het slapen. Ga godverdorie lekker muziek luisteren in Alpha ofzo. Niet naast mijn tent! Grrrr....
Ik denk dat ze niet bij ons durfde te komen zitten omdat ze ons te lelijk en irritant vondquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:54 schreef greatgonzo het volgende:
hebben jullie bij dat grolsch café ook nog dat gare wijf gezien? ontzettend lelijk en superirritant, ging bij iedereen zitten en dom lullen.
Ze liep steeds rond met beugels aan haar broekspijp, die ze trouwens trots aan iedereen showde.![]()
Nee, die spoorde echt niet![]()
En nog elk jaar op dezelfde plek ook geloof ik. Wij hebben vorig jaar op camping 3 trouwens vrij rustig kunnen pitten, we stonden ook wel in 1 van de hoeken. Dit jaar waren we helaas te laat om op camping 3 een plek te bemachtigen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Sja, ze staan er elk jaar. Camping 3 staat niet bekend om zijn rust en ontspanning he?
Jezus ga zeiken als je op een camping in de biesbos staat ... je gaat toch naar lowlands voor de sfeerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:55 schreef Koala22 het volgende:
Wat een ongelooflijke idioten in de Tiel tent zeg. Verdomme om 8 uur 's ochtends keihard twee keer One van Metallica draaien. Het werd zwart voor mn ogen, en dat niet eens van het slapen. Ga godverdorie lekker muziek luisteren in Alpha ofzo. Niet naast mijn tent! Grrrr....
yep, daarom stond ik op 5quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Sja, ze staan er elk jaar. Camping 3 staat niet bekend om zijn rust en ontspanning he?
Grolsch moet blijven! Nou ja, de meningen daarover zullen wel uiteen lopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:59 schreef webfreak het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat er volgend jaar een andere biersponsor komt.
Grolsch is uit te houden, maar niet voor 3 dagen.
Vond camping 3 meevallen na "al' die verhalen. Niet super lang geslapen, maar wel aan 1 stuk door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dopelien heetten die oosteuropese sletten, enig idee welke drugs de boosdoener waren, jezus wat was de een vager dan de ander !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:00 schreef HeatWave het volgende:
de bediening in de pers tent was ook vaag trouwens. 2 meiden die rechtstreeks uit een oosteuropese porno film hadden kunnen komen, en mijn schattige Uma. En dan nog die gozer die op een hara krisha leek en met dienbladen jongleerde
.
Ik slaap meestal ook maar een uur of 4, geloof ik, ik kan me nooit herinneren hoe laat ik in coma val namelijk. Zodra ik dan voor de eerste keer wakker word blijf ik ook meteen wakker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:04 schreef paella het volgende:
[..]
Vond camping 3 meevallen na "al' die verhalen. Niet super lang geslapen, maar wel aan 1 stuk door.
wees blij, ik weet dat Bikker ook altijd K3 bij zich heeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:55 schreef Koala22 het volgende:
ja, die waren echt helemaal wappiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dopelien heetten die oosteuropese sletten, enig idee welke drugs de boosdoener waren, jezus wat was de een vager dan de ander !!.
inderdaad... maargoed, als je deze topicreeks een beetje volgt hebben veel mensen gewoon nog wat te zeuren en dat begrijp ik niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jezus ga zeiken als je op een camping in de biesbos staat ... je gaat toch naar lowlands voor de sfeer
wij hebben om 8 uur geheadbangd op One !! en toen zijn we aan de wodka gegaan
klagen over geluid op de camping is echt zielig gedrag !!! (onze buren zaten ook steeds te zeiken)
Oi! Dat er wel wat te zeiken valt wil niet zeggen dat we niet genieten, ik heb een topweekend gehad, maar het kan altijd beter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:08 schreef whoops het volgende:
[..]
inderdaad... maargoed, als je deze topicreeks een beetje volgt hebben veel mensen gewoon nog wat te zeuren en dat begrijp ik niet...
Mensen zeuren over drukte, Theo, lawaai op de camping, smerig bier, lange rijen, merken die niet thuishoren op lowlands etc,etc,etc.... Wat mij betreft mogen al deze notoire zeikers lekker thuisblijven volgend jaar, maak maar plaats voor mensen die wel kunnen genieten....
dan ben ik weer van de partijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:08 schreef whoops het volgende:
[..]
inderdaad... maargoed, als je deze topicreeks een beetje volgt hebben veel mensen gewoon nog wat te zeuren en dat begrijp ik niet...
Mensen zeuren over drukte, Theo, lawaai op de camping, smerig bier, lange rijen, merken die niet thuishoren op lowlands etc,etc,etc.... Wat mij betreft mogen al deze notoire zeikers lekker thuisblijven volgend jaar, maak maar plaats voor mensen die wel kunnen genieten....
pfff volgens mij hebben de helft van jouw posts m.b.t. lowlands een negatieve lading... Ik heb geen zin om het na te zoeken maar je bent een van de mensen waar ik op doel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oi! Dat er wel wat te zeiken valt wil niet zeggen dat we niet genieten, ik heb een topweekend gehad, maar het kan altijd beter.
krijg k dan wel mn bier bij mn boot?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan ben ik weer van de partij![]()
Ja mits ik je vind en mits ik niet weer donderdags om 11 kotsend uit mn tent hang !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg k dan wel mn bier bij mn boot?
whehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:12 schreef BigBear het volgende:
die gast die zondag morgen van half 6 tot en uur of 7 heel de tijd mensen wilden knuffelen die hij tegen kwam. En dat precies naast mijn tent....Maar goed, dat is Lowlands en het hoort er gewoon bij.
![]()
Ik heb ooit op een 5 mei festivals gratis knuffels uitgedeeld en dat viel niet in goede aardequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:15 schreef whoops het volgende:
[..]
whehehetwee jaar geleden ben ik samen met een kameraad ook mensen gaan knuffelen, tot aan vervelens toe.... op een gegeven moment hoorde we een redelijk groot deel van camping 5 ook over knuffelen.... Heerlijk, die lowlandsliefde
Lees: De krant - Vorige topics - De frontpage - de pagina van 3 voor 12 - etc - etc -quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:19 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand mij kort uitleggen wtf Theo is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:18 schreef paella het volgende:
Las ergens (meen het Parool) dat LL beschouwd wordt als het meest vriendelijke festival met de meest vriendelijke bezoekers. Klopt wel min of meer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:20 schreef BigBear het volgende:
[..]
Lees: De krant - Vorige topics - De frontpage - de pagina van 3 voor 12 - etc - etc -
Nog 1 keer dan:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:19 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand mij kort uitleggen wtf Theo is.
verbannen die gasten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]chagerijnige buren die gaan klagen over muziek , en dat pas als het vriendje er weer is die dan ff dreigend bij je komt staan. Om de volgende morgen weer te dreigen om "einde aan die grappen te maken" als er een verdwaald broodkorstje langsvliegt
vriendelijk![]()
Juist. Dankquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan:
Lowlands rij op donderdagmiddag 2003
2 mensen zijn hun vriend kwijt, dus roepen door de gehele rij luidkeels zijn naam: "THEOOOOO!!!"
Behulpzaam als de lowlanders is besloten een aantal grapjassen mee te zoeken naar Theo
Het waren er 2, toen 10, toen 1000 etc.
Zo is 'Theo' geboren!
laat ze idd op camping 14 gaan staan ofzo !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef paella het volgende:
[..]
verbannen die gasten!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:26 schreef BigBear het volgende:
BIj deze wil ik graag mijn buurman op camping 3 bedanken voor het uitlenen van zijn pomp, want ik was voor de verandering de mijne weer eens vergeten
Das centre parks toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
laat ze idd op camping 14 gaan staan ofzo !
m'n eerste Lowlands was dus op camping 4quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
camping 3
Ben wel een brabo maar ik draaide volgens mij niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb ook nog een pomp aan iemand geleend (een brabo die dnb draaide)
bijv. toch leuk was een hele groep 30 plussers die allemaal problemen met ons hadden op 1 van de groep na ... we hebben met dat wijf nog staan stampen in de bravo op chris liebingquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das centre parks toch?
dat deden ze alleen zaterdag savonds ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:29 schreef BigBear het volgende:
[..]
Ben wel een brabo maar ik draaide volgens mij niks![]()
dat ligt echt niet aan de leeftijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bijv. toch leuk was een hele groep 30 plussers die allemaal problemen met ons hadden op 1 van de groep na ... we hebben met dat wijf nog staan stampen in de bravo op chris liebingterwijl de rest van de groep ergens anders heen liep om ons te ontwijken
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef rubbereend het volgende:
k kwam op donderdagnacht uurtje of 4,30 maar t was maar matig op camping 3, op camping 1 was meer te doen
lag volgensmij een beetje aan agressief makende middelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef paella het volgende:
[..]
dat ligt echt niet aan de leeftijd![]()
Hahaha dit vind ik nou mooi.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:54 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat zeggen ze...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan:
Lowlands rij op donderdagmiddag 2003
2 mensen zijn hun vriend kwijt, dus roepen door de gehele rij luidkeels zijn naam: "THEOOOOO!!!"
Behulpzaam als de lowlanders is besloten een aantal grapjassen mee te zoeken naar Theo
Het waren er 2, toen 10, toen 1000 etc.
Zo is 'Theo' geboren!
als je het wel was was er iemand met jullie mee die loes heettequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef BigBear het volgende:
Nee denk niet dat ik het was... ben nl de hele tijd op het festivalterrein geweest en kwam alleen maar bij mn tent om te slapen
Mij, FLIPNEUS, pealla en mini_rei iig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:50 schreef JDude het volgende:
Ik herken FOK!kers niet, ben er ongetwijfeld wel een paar tegengekomen, al dan niet bij de grillkraam
"Lowlands Fok!" shirts voor volgend jaar ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:50 schreef JDude het volgende:
Ik herken FOK!kers niet, ben er ongetwijfeld wel een paar tegengekomen, al dan niet bij de grillkraam
the bays zijn erg fijn... ik heb ze vandaag ook al weer twee keer beluisterd....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef NatasTriplesix het volgende:
* whoops zit nu lekker na te genieten met met The bays en een jointje
eigenlijk heb ik niets te klagen
Ik heb iig een 5jaar meeting shirt, met crewquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:56 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
"Lowlands Fok!" shirts voor volgend jaar ?![]()
de FOK!kers die ik ben tegen gekomen kende ik al uit mijn echte Leven (tm)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:50 schreef JDude het volgende:
hou je ff vast, volgens 3fm kosten ze 380.000 euro!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:54 schreef greatgonzo het volgende:
klopt het nu dat de White Stripes 138.000 hebben gekost?
In dat geval vind ik het echt zonde geld
Hou Op! Ik trek et zo niet meer....Din 3voor12 sjit, een lekker biertje en een joint doen mij alweer in lowlandssferen herrijzen......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef philipnorth het volgende:
het enige dat ik te klagen heb is dat t is afgelopen en ik nog een jaar moet wachten
stond ik ook...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
camping 3
* meldtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:01 schreef cleany het volgende:
...en ik drink nu Grolsch
Mee eens! Volledig mee eens!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:54 schreef greatgonzo het volgende:
klopt het nu dat de White Stripes 138.000 hebben gekost?
In dat geval vind ik het echt zonde geld
same here!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:02 schreef JDude het volgende:
[..]
* meldt
*ook meldt*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:01 schreef cleany het volgende:
...en ik drink nu Grolsch
en dan zijn ze ook nog maar 's met 2 en vergeten ze de helft van de instrumentenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:02 schreef Koala22 het volgende:
[..]
Mee eens! Volledig mee eens!![]()
Dehm, waren zij dat met die 2 enorme knallen waar ik echt rechtop van op mijn luchtbed van ging zitten? niet te geloven wat een knallen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:20 schreef Roellio het volgende:
Dat vuurwerk, zondagnacht op camping 3 werd afgestoken door 3 Fransen die naast ons stonden.
En ze hadden heel veel vies afval met spagethi en bruine bonen voor een tent van onze mensen gegooid en ze lieten op maandag een grote pan vol schijtachter
French people suck!
Een DJ is al snel overbetaald. Wat die gasten doen deed ik ook in mijn kroeg in Amsterdam. Dus als het meer dan 100 euro en gratis drank betaalt dan doe ik het volgend jaar welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:06 schreef SliderTPP het volgende:
oja, die Lowlands Allstars, konden ze niets leuks vinden ofzo, dat ze ons afscheepten met een DJ?
Dequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:06 schreef SliderTPP het volgende:
Maar wel lekker geswinged iedere nacht in die tent tegenover de ingang, als de live-bands klaar waren
Draag ik je koffer voor 50 euro, zijn ze nog goedkoop uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een DJ is al snel overbetaald. Wat die gasten doen deed ik ook in mijn kroeg in Amsterdam. Dus als het meer dan 100 euro en gratis drank betaalt dan doe ik het volgend jaar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |