Ja daar hield ik me ook erg mee bezig en daarom weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:13 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Nee sorry, was het niet.
Was donderdagavond veel te druk met bier drinken.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:11 schreef beelz het volgende:
Ze was blond en volgens mijn vrienden nogal dom.
Zolang je d'r niet in de bek gekotst hebt zal je wel een goeie indruk hebben achtergelaten, dus als ze hier ronddoolt op het forum hoor je het vanzelf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja daar hield ik me ook erg mee bezig en daarom weet ik het niet meer
Maar JIJ bent de hele donderdag kwijt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:11 schreef beelz het volgende:
Op Lowlands de donderdagavond heb ik een meisje gescoort. Ze was blond en volgens mijn vrienden nogal dom. Het was op camping 2 bij de tenten met het oranje caravanshow spandoek. Herken jij jezelf in deze omschrijving neem dan contact met me op. Ik wil graag weten of ik ervan heb genoten. Ben de hele donderdag kwijt namelijk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:19 schreef Snakey het volgende:
Dat was ik, ik ben geen meisje trouwens![]()
Zelfs met kotsen kan je een goeie indruk achterlaten... een vriend van me heeft een keer een vrouwtje gescoord nadat 'ie over een van d'r vrienden had gekotst!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:17 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Zolang je d'r niet in de bek gekotst hebt zal je wel een goeie indruk hebben achtergelaten, dus als ze hier ronddoolt op het forum hoor je het vanzelf.
Hoop ik wel op jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:17 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Zolang je d'r niet in de bek gekotst hebt zal je wel een goeie indruk hebben achtergelaten, dus als ze hier ronddoolt op het forum hoor je het vanzelf.
wel dom dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:19 schreef Snakey het volgende:
Heej ik zei ook volgens mijn vrienden hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar JIJ bent de hele donderdag kwijt.
waarom wil je d'r eigenlijk spreken, ben je verliefd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoop ik wel op ja
Zo dus... hoe vond ik het? Heb ik genoten of ben je er zo 1 die meteen die lap vlees achter in me strot jenst?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:19 schreef Snakey het volgende:
Genoten? Als jij van na 5 seconden in slaap vallen genieten noemt heb je genoten jahquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Zo dus... hoe vond ik het? Heb ik genoten of ben je er zo 1 die meteen die lap vlees achter in me strot jenst?
Gast je weet toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:22 schreef whoops het volgende:
[..]
waarom wil je d'r eigenlijk spreken, ben je verliefd?![]()
Vet! Dan kunnen we nu ontopic verder gaan want dit is geen ONZ...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Genoten? Als jij van na 5 seconden in slaap vallen genieten noemt heb je genoten jah![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Vet! Dan kunnen we nu ontopic verder gaan want dit is geen ONZ...
-3 generalisatie...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:26 schreef da_micha_man het volgende:
Blond en dom he ?
Heb je wel zin om zo lang te gaan zoeken totdat je de goeie hebt![]()
Ja... als ik niet serieus was dan had ik dit topic in ONZ geopend. Ik wil het gewoon weten en hoop dat het een fokster was. Is dat vreemd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]je bent serieus..
![]()
dude hij wil d'r gewoon nog eens hard in d'r dinges dingessen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]je bent serieus..
![]()
Neuh, als je graag een roepende in de woestijn bent ben je goed bezigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja... als ik niet serieus was dan had ik dit topic in ONZ geopend. Ik wil het gewoon weten en hoop dat het een fokster was. Is dat vreemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |