abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21510181
Dus Raus dr volgende word een GS500F
pi_21510260
net op tijd weer binnen komt met bakken naar beneden nu...lijkt op een stortbui die zo over is, maar toch
pi_21510285
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er met de CBR 900 Fireblade gebeurd ?
pi_21510462
geen idee of dit het juiste topic is, maar ik was van plan om mijn motor rijbewijs te gaan halen, en was benieuwd wat een rijles ongeveer kost en hoeveel je er gemiddeld nodig hebt.

Zou iemand me daar wat over kunnen vertellen?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_21510470
Weer terug uit Roggel OPM?
pi_21510496
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
geen idee of dit het juiste topic is, maar ik was van plan om mijn motor rijbewijs te gaan halen, en was benieuwd wat een rijles ongeveer kost en hoeveel je er gemiddeld nodig hebt.

Heeft mij ca. 1250 euro gekost (22 lessen en in een keer gehaald)
pi_21510562
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef PatrickM het volgende:
Weer terug uit Roggel OPM?
yep, en ik heb er een goed gevoel over! er wordt zsm aan gewerkt en hij verwachtte dat hij morgen of overmorgen klaar zou zijn, hij kon niks beloven zei ie maar toch. klinkt goed toch ?

dat zou betekenen dat ik zaterdag erbij kan zijn op de Lekdijk
pi_21510606
quote:

kostte mij ongeveer 900 euro: 18 x 35 euro = 630 euro + examens (230 + 25)

het scheelt enorm als je je B rbw al een tijdje hebt, dan hoef je de verkeerregels niet meer te leren.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:02:20 #9
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21510721
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
ghehe ik ben bang van niet.... ze heeft haar zinnen gezet op een CBR,

en zoals een goede vrouw betreft kom dat ding er ook gewoon,

ze wil volgend jaar wel met stijl op motorvakantie
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_21510894
Pech voor mij die gs 500 f (zwart ) is wel mooi hoor,

maarruh tuurlijk komt er wel wat anders, tot nu toe ben ik weg van een CBR

jaja welke CBR, toevallig weet ik dat, de 900fireblade natuurlijk
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_21510940
nee, waarschijnlijk wordt de eerstvolgende een CBR 600
Kleur weet ik nog niet, vind de kleur uiteraard wel belangrijk 'zoals een goede vrouw betreft', maar dat bekijk ik wel als ik tegen die tijd het aanbod zie
pi_21510972
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ghehe ik ben bang van niet.... ze heeft haar zinnen gezet op een CBR,

en zoals een goede vrouw betreft kom dat ding er ook gewoon,

ze wil volgend jaar wel met stijl op motorvakantie
(op alle 3 de opmerkingen)
pi_21510996
zo Fok weer even volgespamd

ik moet mijn dagelijkse quotum natuurlijk wel een beetje op peil houden
pi_21511171
quote:

Bijna niet te zeggen, ligt aan het aantal lessen en examens natuurlijk.... dat is bij iedereen anders.

Ik had in totaal 19 lessen en 3 examens

Betaalde 37,50 voor een uurtje..
pi_21511230
Vraagje? als jullie het over lessen hebben, zijn dit dan lessen van 1 uur, 1/5 uur of 2 uur??

Ben heel benieuwd.

Ik ben nog bezig met lessen, een les kost 40 Euro. Hoor van anderen ongeveer hetzelfde bedrag.
pi_21511393
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:

pi_21511448
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:

Dat zegt toch niks? Je kunt net zo goed 2 uren achter elkaar lessen, dat is dan 1 les, maar per uur betaalde je wel 37,50....
pi_21511543
Een les is eeni uurtje hier
pi_21511644
ok, dan is het duidelijk
iedereen telt dat weer anders denk ik, vandaar dat ik het vraag

veel mensen lessen 1,5 of 2 uren achter elkaar
pi_21511662
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een les is eeni uurtje hier
seem hier (18 lessen - 18 uurtjes a 35 euro)
pi_21511821
ok. dus zo'n 35-40 euro per uur. Ik heb idd mijn b rijbewijs al, dus met een les of 20-25 zou ik het dan wel moeten redden begrijp ik?

Moet je trouwens een apart theorie examen doen voor de motor, of hoeft dat niet als je je b-rijbewijs al hebt?
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_21511848
helaas, volgens de nieuwe regelingen moet je voor motor apart theorie-examen doen
pi_21511881
quote:

Ik heb 12 lessen (1,5uur) gehad en één keer afgereden.
Kosten: 12 * 60 + ongeveer 215 + theorie = ongeveer ¤ 1000
Scheelt wel dat ik al een tijdje mijn B-rijbewijs had. Daardoor weet je al veel beter wat je in het verkeer kunt verwachten..
Dit is trouwens wel oude stijl; één examen. Nu zijn er twee examens en extra bijzondere verrichtingen..

Ik weet niet precies wat rijlessen momenteel kosten. Bij de rijschool waar ik zat zit het nu op:
Rijles 1,5 uur: ¤ 55,50 (wtf?! ik heb toen nog 61,50 betaald na de jaarlijkse prijsverhoging.. )
Praktijkexamen voertuigbeheersing ¤ 109,00 (bijzondere verrichtingen)
Praktijkexamen verkeersdeelneming ¤ 215,00 (de weg op)

Alleen verschilt dit nog wel eens per regio.
pi_21511906
Hallo allemaal trouwens
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:44:44 #25
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_21511940
12 Lessen gehad á 25 gulden per uur.
maarja d`s ook een jaar of 15 geleden
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_21511947
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:40 schreef Vision het volgende:
ok. dus zo'n 35-40 euro per uur. Ik heb idd mijn b rijbewijs al, dus met een les of 20-25 zou ik het dan wel moeten redden begrijp ik?

Moet je trouwens een apart theorie examen doen voor de motor, of hoeft dat niet als je je b-rijbewijs al hebt?
Met 20-25 lessen zou zeker moeten kunnen als je B al hebt. Je moet idd wel apart theorie halen
pi_21512048
Ik denk juist dat je B-rijbewijs hebben alleen maar een nadeel is, je moet jezelf weer dingen aan afleren en nieuwe dingen aanleren......

En ja, je moet eerst je motor-theorie halen als je examen wilt doen...

Ik moest eerst mn theorie hebben voordat ik ging lessen Omdat ik nog geen B had
pi_21512177
waarin verschilt de motor theorie van t.o.v. de auto theorie? De regels blijven toch hetzelfde
pi_21512193
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk juist dat je B-rijbewijs hebben alleen maar een nadeel is, je moet jezelf weer dingen aan afleren en nieuwe dingen aanleren......

En ja, je moet eerst je motor-theorie halen als je examen wilt doen...

Ik moest eerst mn theorie hebben voordat ik ging lessen Omdat ik nog geen B had
Dat is met scooterrijden wel zo, maar met autorijden zeker niet. Je hebt al een groot deel verkeersinzicht opgebouwd, waardoor je situaties veel makkelijker kunt inschatten. Je kunt je dus ook meer concentreren op de besturing van de motor..
pi_21512249
ik heb overigens nooit scooter gereden (ja wel eens, maar nooit een zelf gehad) dus zal in het begin wel even moeten wennen aan het stale ros tussen mijn benen
pi_21512267
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Vision het volgende:
waarin verschilt de motor theorie van t.o.v. de auto theorie? De regels blijven toch hetzelfde
Er zijn wat verschillen in regels, zoals de 25kw regel. Verder moet je plaats op de weg kennen, die voor motor anders is dan van een auto. Regels mbt helm en beschermende kleding enz..
Maar uiteindelijk komt het redelijk op hetzelfde neer en is het gewoon een vorm van geldklopperij
Je kunt trouwens op cbr.nl een oefenexamen afleggen. Misschien dat je dan verschil ziet
pi_21512293
Nee, de meeste motorrijders hoor je toch zeggen dat ze heel anders zijn gaan kijken sinds ze motorrijden..... op de motor leer je heel anders kijken dan in de auto waardoor je dus een ander, en dus beter verkeersinzicht krijgt

Vision: bij je motor-theorie leer je dingen over de motor zelf, zowel technisch, plaats op weg en rij-technisch
pi_21512315
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:57 schreef Vision het volgende:
ik heb overigens nooit scooter gereden (ja wel eens, maar nooit een zelf gehad) dus zal in het begin wel even moeten wennen aan het stale ros tussen mijn benen
Het zal idd ff wennen zijn, maar dat gaat al gauw over in verslaving
pi_21512383
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, de meeste motorrijders hoor je toch zeggen dat ze heel anders zijn gaan kijken sinds ze motorrijden..... op de motor leer je heel anders kijken dan in de auto waardoor je dus een ander, en dus beter verkeersinzicht krijgt

Vision: bij je motor-theorie leer je dingen over de motor zelf, zowel technisch, plaats op weg en rij-technisch
Dan nog heb je zeer zeker wel wat aan het reeds opgebouwde verkeersinzicht. Ook al leer je met op motor nog een stapje verder te gaan. Mijn instructeur heeft zelfs een keer wat getallen laten zien van aantal rijlessen nodig icm. B-rijbewijs of zonder dat rijbewijs. Het scheelde toch redelijk wat..
pi_21512469
Defineer verkeersinzicht eens dan.... is naar m.i. anticiperen en dingen waarnemen, iets wat 80% (schatting ) van de automobilisten niet doet en bijna alle motorrijders (ok ook automobilisten die motorrijden)wel.

Dus automobilisten leren het tijdens het lessen wel maar vergeten het daarna ofzo omdat ze toch een kreukelzone hebben

Dus je moet eigenlijk zeggen, iemand die nog aan het lessen is voor zijn B, of die net zijn B heeft, heeft wel voordeel met het behalen van zijn A.... als je al een langere tijd (verkeerd) autorijd moet je dingen gaan afleren.
pi_21512579
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:40 schreef Vision het volgende:

Hi all

@Vision
Hier kan je alvast oefenen http://www.rijbewijspagina.com/theorietest/
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_21512668
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Defineer verkeersinzicht eens dan.... is naar m.i. anticiperen en dingen waarnemen, iets wat 80% van de automobilisten niet doet en bijna alle motorrijders (ok ook automobilisten die motorrijden)wel.

Dus automobilisten leren het tijdens het lessen wel maar vergeten het daarna ofzo omdat ze toch een kreukelzone hebben

Dus je moet eigenlijk zeggen, iemand die nog aan het lessen is voor zijn B, of die net zijn B heeft, heeft wel voordeel met het behalen van zijn A.... als je al een langere tijd (verkeerd) autorijd moet je dingen gaan afleren.
Onder verkeersinzicht vallen volgens mij:
Weten wat je kunt verwachten op de openbare weg
Uitvoeren van de verkeersregels ipv ze alleen te kennen
Anticiperen op het overige verkeer
enz

Hoewel je met de auto in een relatief veilige kooi zit, zul je toch echt wel een beetje veilig moeten rijden. Met de motor zul je de voorgaande punten wat extremer moeten uitvoeren, aangezien een ongeluk meer risico met zich mee brengt, maar hoe dan ook, je hebt echt al een deel bruikbaar verkeersinzicht opgebouwd.
Het belangrijkste verschil is de kijktechniek. Daar heb ik wel duidelijk verschil in gemerkt.
Verder blijven verkeerssituaties redelijk hetzelfde, alleen met de motor moet je er veel meer rekening mee houden dat men je niet ziet..
pi_21512735
Mooi stukje theorie wat je daar geeft, helaas gebeurt het zo niet op de weg.... dat weet jij ook wel
pi_21512929
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi stukje theorie wat je daar geeft, helaas gebeurt het zo niet op de weg.... dat weet jij ook wel
Hoezo niet dan? Ten eerste deel in echt niet de mening dat alle koekblikrijders niet kunnen rijden. Het is een aardige groep die het verpest voor de grote groep. Er zijn er toch zat die wel vaak genoeg spiegelen, die netjes ruimte maken wanneer je tussen een file doorrijdt etc.. Maar dat is hetzelfde als de automobilisten die motorrijders maar mongolen vinden.. De kleine groep motorrijders die echt als een mongool rondrijdt verpest het voor de rest..
Verder geef ik ook iedere keer aan dat je voor de auto inzicht opbouwt, maar dat het minder is dan met de motor.. Toch leer je bijvoorbeeld echt wel situaties inschatten als je auto rijdt. Iets wat je ook toe kunt passen wanneer je op de motor zit, hoewel je dan extra voorzichtig zult zijn..
pi_21513140
Hmm, ik ga lekker eten!!
pi_21513231
Eet smakelijk maar ik blijf erbij dat autorijden in je nadeel werkt als je je A wilt halen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:10:35 #42
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21514068
tvp
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:10:48 #43
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21514074
pi_21514131
Heb nieuw MSN-adres...... MSN @ Rietvaerder . nl
pi_21515240
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Eet smakelijk maar ik blijf erbij dat autorijden in je nadeel werkt als je je A wilt halen
En ik deel jouw mening zeker niet...
Ik ben iig zeker heel blij dat ik al 3 jaar m'n rijbewijs had toen ik begon met lessen. Ik kon me daardoor wat meer met het handelen van de motor bezighouden omdat het deelnemen aan het verkeer toch wel redelijk automatisch ging. Alleen de kleine details wat voor motorrijden van belang was was wat wennen en aanleren.
pi_21515569
Dat weten we PatM
pi_21516601
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
oneens.

hey riet, kom es terug op dat echte motorrijder gebeuren ?
pi_21516800
Ik vraag jullie toch niet of jullie het eens met me zijn

Zeg maar. Was toch jouw vraag?
pi_21516902
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vraag jullie toch niet of jullie het eens met me zijn
als jij zo'n stelling hier neer plempt kun je reacties verwachten
quote:
Zeg maar. Was toch jouw vraag?
tijdje terug met pepijn gehad over wat nu een echte motorrijder is. hij vond mij een parttime motorrijder omdat ik weigerde in die 3 weken op die EN te rijden

wat vind jij een echte motorrijder?
pi_21516980
Ja, Pepijn denkt vaak veelste moeilijk

Eh, iedereen die motorrijdt Niet zo'n hele moeilijke vraag

Bij een motorrijder denk ik aan iemand die zn A-rijbewijs hebt.....
Ook zondags- en mooiweer rijders. Ieder zijn smaak toch.... de ene vind klaverblad rac.. eh rijden leuk, en de ander showen op Scheveningen, als je maar lol hebt. Je rijdt toch in elk opzicht
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:11:13 #51
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_21517037
ff spammen

zaterdag 11 september word er door een user van M-F een tourrit tbv de kankerbestrijding gehouden. het is echt groots opgezet, en ook op verschillende forums gepost en ik meen dat er ook diverse mc's zijn die gaan komen.

Wie van de Fok!ers komen ook?

linkje naar het topic: Klikkerdeklik
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_21517052
Ik niet.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:15:24 #53
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21517158
Poseren in Scheveningen vind ik niet bepaald motorrijdersgedrag
pi_21517663
Tja, wat ik al zei..... ieder zn stijl Als je maar lol hebt...
pi_21517719
Beetje tegenstrijdig, tourrit tbv de Kankerbestrijding..... rijden wij met onze motoren Luctvervuiling enzo, kan je ook longkanker van krijgen....

Ga dan dagje tomaten plukken tbv de Kankerbestrijding....
pi_21517771
en wanneer krijgen wij eens die kuif te zien dan ?
pi_21517858
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:15 schreef ZX9R het volgende:
Poseren in Scheveningen vind ik niet bepaald motorrijdersgedrag
zo denk ik er ook over...
pi_21517875
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

zo denk ik er ook over...
Maar autogaas op je motor plaatsen is ook niet bepaald motorrijdersgedrag

Maar waarom is posen @ Scheveningen dan geen motorrijdersgedrag? Wat is dan wel motorrijdersgedrag volgens jullie? Racen ofzo? Klaverblad rijden?

Of eigenlijk alleen de stijl die jullie leuk vinden? Beetje egocentrische gedachten
pi_21517963
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

precies wat pepijn zei (of had je dat gelezen?)

en toch, wat is er mis met het vervangen van goedkoop oud stukje plastic gaas voor een stukje rvs? en aangezien je het steeds meer ziet kun je het moeilijk 'auto' gaas noemen alleen omdat het toevallig te koop is bij een autozaak
pi_21517981
"Toevallig"

Dat zei ik idd omdat Pepijn dat zei
pi_21518005
ok en de rest van mijn post?
pi_21518044
En de rest van mijn post dan?
quote:

Maar waarom is posen @ Scheveningen dan geen motorrijdersgedrag? Wat is dan wel motorrijdersgedrag volgens jullie? Racen ofzo? Klaverblad rijden?

Eigenlijk alleen de stijl die jullie leuk vinden? Beetje egocentrische gedachten
pi_21518139
quote:

[..]

Of eigenlijk alleen de stijl die jullie leuk vinden? Beetje egocentrische gedachten
een poser is geen motorrijder.
pi_21518149
Goed onderbouwd ook ja.
pi_21518270
duidelijk gewoon. je hoeft niet gek te zijn op klaverblad rijden enzo, mensen die veel tourritten maken vind ik ook echte motorrijders maar posers zijn gewoon geen motorrijders. simpel.

en ik kan er met me kop niet bij dat mensen vrijwillig !!!! een motor kopen als een Kawa EN500 hier verschilden pepijn en ik van mening, vandaar dat hij mij een parttime motorrijder vond...
pi_21518453
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hoeft niet gek te zijn op klaverblad rijden enzo
O nee? Dat vinden wij

Posers vinden misschien weer dat mensen met onze stijl weer geen rijders zijn......

Misschien heb jij een beetje een plaat voor je hoofdje Er zullen zat mensen zijn die choppers mooi vinden en een ZXR400 weer niks

Posers hebben gewoon een andere manier van genieten.... maar vind ik wel gewoon motorrijders, ok ze kunnen het waarschijnlijk niet zo goed als mensen die veel km's maken, maar toch
pi_21518720
een motor is gemaakt om te rijden, niet om te posen op scheveningen en een chopper als een EN500 rijdt gewoon voor geen meter.
pi_21518824
Dat vind jij... beetje egoistisch klink je nu !

Sommige mensen vinden de extreme houding zoals op een ZXR weer niks En posers rijden ook...... al is het maar van huis naar t strand Tuurlijk neem ik ze minder serieus, maar het blijven motorrijders..
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:09:53 #69
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_21518851
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en wanneer krijgen wij eens die kuif te zien dan ?
als je de 11e in eindhoven mee rijd, dan krijg je hem te zien
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:13:23 #70
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_21518958
Eens

Oneens

Oneens

Oneens

Samenvatting van mijn bevindingen over de laatste 2 pagina's.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_21518996
Weet niet/ geen mening
pi_21519353
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:13 schreef Makster het volgende:
Eens

Oneens

Oneens

Oneens

Samenvatting van mijn bevindingen over de laatste 2 pagina's.
Met mij oneens zeker?

Zal wel komen omdat jullie allemaal koekblikkers zijn en ik niet
pi_21519527
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat vind jij... beetje egoistisch klink je nu !

Sommige mensen vinden de extreme houding zoals op een ZXR weer niks En posers rijden ook...... al is het maar van huis naar t strand
niet echt ego, hoor maar gewoon verschil in genieten van het hebben van een motor.
quote:
Tuurlijk neem ik ze minder serieus, maar het blijven motorrijders..
drom! dan zijn het toch geen echte motorrijders? motorrijders missch wel maar geen echte
pi_21519554
Ja dus zijn het wel motorrijders, net zei je nog van niet

Het ging er toch om of het motorrijders zijn of niet..... of bestaan er ook neppe motorrijders
pi_21519658
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja dus zijn het wel motorrijders, net zei je nog van niet

Het ging er toch om of het motorrijders zijn of niet..... of bestaan er ook neppe motorrijders
volgens mij gaan we, nee jij langs mij heen

lama
pi_21519708
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:09 schreef super_honda het volgende:

[..]

als je de 11e in eindhoven mee rijd, dan krijg je hem te zien
ja dag
pi_21519738
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

volgens mij gaan we, nee jij langs mij heen

lama
Mooi stel voor op de kast wij
pi_21519758
OPM, kom eens met je ass op MSN
pi_21519773
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mooi stel voor op de kast wij
pi_21519784
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, kom eens met je ass op MSN
ben druk (schaken )
pi_21519908
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
pi_21520016
Jouwe is groter
pi_21520158
Nog even over voordelen/nadelen van B-rijbewijs hebben bij het behalen van je A:

De manier waarop ik (ik heb geen B-rijbewijs, dus weet ook verder niet hoe het is in de auto Maar ik ervaar wat ik om me heen zie vanut de helm) de meeste zie autorijden is niet echt een voordeel bij het behalen je motorrijbewijs, zo bedoelde ik het.

Mark moest bijna huilen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 21:58:22 #85
17596 Makster
pi_21520301
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog even over voordelen/nadelen van B-rijbewijs hebben bij het behalen van je A:

De manier waarop ik (ik heb geen B-rijbewijs, dus weet ook verder niet hoe het is in de auto Maar ik ervaar wat ik om me heen zie vanut de helm) de meeste zie autorijden is niet echt een voordeel bij het behalen je motorrijbewijs, zo bedoelde ik het.

Mark moest bijna huilen
Niks huilen

Ik zal je is laten huilen
(al eens gehoord over de griekse beginsellen )
pi_21520404
Vertel eens?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:02:12 #87
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21520405
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:58 schreef Makster het volgende:
(al eens gehoord over de griekse beginsellen )
Ik ken wel 'op z'n grieks' maar niet de griekse beginselen!
pi_21520428
Hee Mark, als je gaat wheelien, zal ik het dan opnemen met je digicam
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:05:37 #89
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_21520500
ff etteren
Technisch vraagje.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:07:21 #90
17596 Makster
pi_21520552
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Vertel eens?
Grieks beoefenen is een al oude maar niet te verwaarlozen traditie binnen de cultuur van de oude genothebbers.
Het voorbereiden van grieks moet je dus ook niet te licht zinnig opvatten.
Met de juiste dosis olie en de nodige doorzettingskracht kunnen bij personen genieten van het juiste Grieks hebben.
Ik zelf ga meestal uit van een olie op plantaardig basis, verder is het vooral je zelf laten leiden door je gevoel...

Ja grieks...

afgeschreven
pi_21520657
Whoehahahaha

pi_21521008
Wil je eens Grieks koken voor mij Makster?
pi_21521029
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:11 schreef ondeugend het volgende:
Whoehahahaha

Wat lach je? Is niet leuk hoor als je afgeschreven bent
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:26:57 #94
17596 Makster
pi_21521072
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wil je eens Grieks koken voor mij Makster?
Pita Gyros gaat er altijd wel in
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat lach je? Is niet leuk hoor als je afgeschreven bent
pi_21521092
Dat vraag ik niet lamlul
pi_21521141
Maktster heeft gelijk.... je zou vast heeeeeeeeeeeeel hard gaan huilen Rietje
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:55:47 #97
17596 Makster
pi_21521877
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat vraag ik niet lamlul
Das waar ook
pi_21522600
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:11 schreef super_honda het volgende:
Wie van de Fok!ers komen ook?
Ik vrees dat je de enigste bent
Voor het goede doel wil ik best rijden
Maar niet met M-F
pi_21522605
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:29 schreef ondeugend het volgende:
Maktster heeft gelijk
Wie is dat
pi_21522615
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:18 schreef PatrickM het volgende:
Maar niet met M-F

Front Anti MF
pi_21522630
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:29 schreef ondeugend het volgende:
Maktster heeft gelijk.... je zou vast heeeeeeeeeeeeel hard gaan huilen Rietje
Wedden dat je ook gaat huilen met 35cm kloppend paars in je kanaal
pi_21522719
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wedden dat je ook gaat huilen met 35cm kloppend paars in je kanaal
Wie weet begint dan pas juist het genot voor ondeugend
pi_21522741
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Front Anti MF

pi_21523858
Ik ben op deze website gestuit: http://www.motorband.nl/motorbandentest2003.htm

Blijkt bij de tourbanden de Dunlop GT 501 de beste keuze te zijn.
De rest:
2. Michelin Macadam 50
3. Pirelli Sport Demon
4. Bridgestone BT45
5. Metzeler ME550/ME330 <- voorband (ME330) niet geschikt voor K1100LT
6. Continental Avenue <- uberhaupt geen aanrader

Kijk ik in de tabel, blijkt de Dunlop net iets meer grip in de regen te hebben dan de Macadam, maar blijkt de Macadam comfortabeler te zijn. Zit nu serieus te twijvelen wat ik er onder ga gooien achter... iig geen Metzeler meer. Zit eigenlijk te twijvelen dus tussen de Dunlop en de Michelin...
pi_21523974
Continental Avenue heb ik ook gehad! Niet doen! KUTBAND!

Constant wielspin in de regen met 40pk.... laat staan met 100pk
Macadam ook kutbadn..... ik zou voor de Pirelli of BT gaan....
pi_21524139
Dus ook niet de Dunlop?

Trouwens wel vreemd. De Dunlop en de Michelin zijn allebei de goedkoopste van de banden uit die rij
pi_21524359
Nu zie ik het pas, Dunlop staat er ook Geen ervaring mee maar ik denk wel goed...... van Macadam en Continental lekker afblijven..
pi_21527459
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:14 schreef PatrickM het volgende:
Dus ook niet de Dunlop?

Trouwens wel vreemd. De Dunlop en de Michelin zijn allebei de goedkoopste van de banden uit die rij
Er staan toch geen prijzen bij?
Slaapt winter
en zomer
pi_21527476
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:59 schreef Parabola het volgende:

[..]

Er staan toch geen prijzen bij?
Ik heb hier een lijstje met de prijzen van Sabra
pi_21527723
Sabra heerscht, geen andere bandenzaak voor mij Topservice...

Vroeger deed ik het nog weleens zelf maar ze hebben dat apparaat weg gedaan op mn pa's werk
pi_21527829
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Sabra heerscht, geen andere bandenzaak voor mij Topservice...

Vroeger deed ik het nog weleens zelf maar ze hebben dat apparaat weg gedaan op mn pa's werk
Wat is er zoveel beter aan dan je banden laten verwisselen bij een gewone motordealer?
Slaapt winter
en zomer
pi_21527930
De prijs

Je hebt van die mensen die denken dat bandenprijzen overal zo'n beetje gelijk zijn en laten dus bij de eerste de beste zaak nieuwe banden monteren... die zijn niet al te snugger zeg maar.

Zo moest Mercy_Symbol geloof ik ergens 270 euro voor een Pilot Road achterband betalen en 210 voor de voorband dacht ik. Zelfde maat. Ik was 300 euro voor een setje Pilot Roads kwijt bij Sabra, incl montage, verwijderingsbijdrage en uitlijnen...

Sabra is 9 vd 10 keer gewoon de goedkoopste van allemaal S&G in Numansdorp is ook wel goedkoop, maar de service is een stuk minder.

Sabra heeft ook altijd VEEL op voorraad En ik krijg er nog eens 10% bovenop met mijn FJR-Club ledenpas
pi_21527950
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
De prijs
Hoe groot is het verschil ongeveer dan op een normale set banden incl montage?
Slaapt winter
en zomer
pi_21527965
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:43 schreef Parabola het volgende:

[..]

Hoe groot is het verschil ongeveer dan op een normale set banden incl montage?
Kan ik niet zeggen, elke motorzaak heeft een andere prijs voor zijn banden, maar er kan dus zomaar 150 of 200 euro verschil inzitten
pi_21528022
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:45 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Kan ik niet zeggen, elke motorzaak heeft een andere prijs voor zijn banden, maar er kan dus zomaar 150 of 200 euro verschil inzitten
hmmmz, dat is me wel een kilometertje of 30 extra waard

Slaapt winter
en zomer
pi_21528094
Bij de lokale zaak hier moest ik 430 euro neerleggen voor setje Pilot Roads..... bij de andere 418 en bij Sabra dus 300 140 voor en 160 achter dacht ik
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:42:33 #117
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21528849
quote:
De prijs

Zo moest Mercy_Symbol geloof ik ergens 270 euro voor een Pilot Road achterband betalen en 210 voor de voorband dacht ik. Zelfde maat. Ik was 300 euro voor een setje Pilot Roads kwijt bij Sabra, incl montage, verwijderingsbijdrage en uitlijnen...
Dat was Bij motoport, den bosch mijn vertrouwen daar is tot op het nulpunt gezakt hoor,

krijg na een dure kleine beurt motor terug en kan ik zelf nog even de kappen aan de zijkanten zelf vastzetten waren ze maar even vergeten te doen, en dat terwijl ze er volgens rekening 1,5 uur mee bezig zijn geweest,
Let's race
Buienradar
pi_21529649
quote:
De prijs

Je hebt van die mensen die denken dat bandenprijzen overal zo'n beetje gelijk zijn en laten dus bij de eerste de beste zaak nieuwe banden monteren... die zijn niet al te snugger zeg maar.
Je hebt ook mensen die de prijs op vragen bij Sabra en vervolgens bij hun eigen dealer informeren en erachter komen dat het prijsverschil te minimaal is om er voor op en neer te rijden.
Zo kostte de Metzeler ME55A Metronic 140/80 VB 17 V270 bij Sabra ¤170,79 en bij mijn vaste adres ¤191,50. Te weinig om daar helemaal voor naar Geldermalsen te rijden voor mij. Dan ben ik voor op en neer rijden met de motor al het verschil kwijt aan benzine (laat staan als ik met de auto en het wiel los er daar naartoe zou gaan).
pi_21529702
Ja, dan is jouw vaste adres ook niet duur Maar er zijn motorzaken die je gewoon een poot uitdraaien...

Zo, mijn kuipdeeltjes en spatbord liggen bij de spuiter
pi_21529751
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dan is jouw vaste adres ook niet duur Maar er zijn motorzaken die je gewoon een poot uitdraaien...

kuipdeeltjes je rijdt toch een naakte bandiet?
Slaapt winter
en zomer
pi_21529777
Ey
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:30 schreef Parabola het volgende:

[..]

kuipdeeltjes je rijdt toch bandiet?
en die heeft helemaal geen kuipdeeltjes ??
pi_21529812
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb gewoon in alleszins een redelijke zaak. Het arbeidsloon vind ik heel redelijk nl.: ¤ 11,90 per kwartier (dus ¤ 47,60 per uur) incl. BTW. en qua onderdelenprijzen zijn ze heel redelijk .
Hun service en kennis is uitstekend .
quote:
Dus je hebt nu een echte naked
pi_21529850
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
[..]

en die heeft helemaal geen kuipdeeltjes ??
Ach ja, wat weet ik nou van motoren?
Slaapt winter
en zomer
pi_21529915
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:36 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ach ja, wat weet ik nou van motoren?
je rijdt zelf toch ook motor?
pi_21529934
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

je rijdt zelf toch ook motor?
Zeggen smiley's jou iets?
Slaapt winter
en zomer
pi_21529988
zegt deze jou iets??
pi_21530042
OPM relax mijn vrind

Je doet alsof Parabola je vriendin vermoord heeft

Maar ik heb idd wel kuipdeeltjes hoor.... voorspatbord en om mijn achterlicht heen tot mijn tank....

pi_21530081
Het is een naked omdat ik geen kuip heb en omdat het blok zichtbaar is
pi_21530090
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM relax mijn vrind

actie --> reactie
quote:
LOL ik zag net een ander plaatje waardoor ik zin krijg in de Fok! Motorvakantie 2005
pi_21530116
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM relax mijn vrind

Maar ik heb idd wel kuipdeeltjes hoor.... voorspatbord en om mijn achterlicht heen tot mijn tank....

[afbeelding]
oooooooooooh, je bedoelt kuipdeeltjes
Slaapt winter
en zomer
pi_21530119
Ghehe klopt, foutje
pi_21530129
Volgens ben ik sindskort verslaafd aan kaastosti's
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:48:43 #133
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21530131
Gaan jullie nu ruzie maken ??
Let's race
Buienradar
pi_21530139
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:48 schreef Parabola het volgende:

[..]

oooooooooooh, je bedoelt kuipdeeltjes
Jep...... rechterzijde was geschaafd en sowieso waren ze verkleurd door de zon...... van rood naar roze

Blijf je houden met rood helaas...
pi_21530198
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maak maar lekker zelf ruzie
Slaapt winter
en zomer
pi_21530223
Bij dit plaatje moet ik altijd aan jou denken Parabola

Moet je nog een mooi boek kopen? How to become a pirat in 10 days
pi_21530224
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
wasn't me
pi_21530252
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wasn't me
Jij reageert wel fel hoor, je lijkt wel een wijf
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:56:57 #139
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21530283
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:52 schreef Parabola het volgende:

[..]

Maak maar lekker zelf ruzie
Had de chips al gepakt en een lekkere luie bureau stoel...
Let's race
Buienradar
pi_21530284
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Jij reageert wel fel hoor, je lijkt wel een wijf
ja dag
pi_21530331
pi_21530356
Zucht..... heb jij nog wat boeiends te vertellen of niet
pi_21530376
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Zucht..... heb jij nog wat boeiends te vertellen of niet
eigenlijk niet nee

jij?
pi_21530379
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij dit plaatje moet ik altijd aan jou denken Parabola

[afbeelding]
Vanwege:
a) het plaatje
b) de tekst
c) beide
d) rot op met je stomme multiple choice vragen
e) anders namelijk...
quote:
Moet je nog een mooi boek kopen? How to become a pirat in 10 days
Sorry, tien dagen duurt me echt te lang
Slaapt winter
en zomer
pi_21530503
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:01 schreef Parabola het volgende:
e) anders namelijk...
Je avatar
pi_21530508
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

eigenlijk niet nee

jij?
Nop Zondag schijnt het beter weer te worden.
pi_21530559
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Je avatar
Slaapt winter
en zomer
pi_21530616
Het heeft wel wat van elkaar weg.
pi_21530634
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Nop Zondag schijnt het beter weer te worden.
dus...zaterdag gaat ws niet door..?

trouwens, ik dacht dat zondag mijn nichtje jarig was maar dat is zaterdag...en ze vieren het ook op zaterdag...dus zondag zou mij ook beter uitkomen
pi_21530636
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij heeft wel wat van elkaar weg.
Hij komt dan ook uit dezelfde clip.

Moet ervandoor, later
Slaapt winter
en zomer
pi_21530650
@OPM Hehe..... ja hele week regen zeggen ze. Zondag lijkt het droger te worden...

Parabola: Mzzl maar het is gewoon dezelfde stijl Iets magisch en met onweer.....
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:20:33 #153
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_21530721
Riet ben je al een keer bij deze zaak geweest?
http://www.tuningspecialist.com/frameset.htm
&lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
pi_21530769
Nee, weleens gebeld of ze een bepaalde band op voorraad hadden.... het antwoord was ja, kom ik daar, ''sorry die moeten we bestellen''

Mzzls met hun
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:25:50 #155
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_21530818
je kunt bij hun nu banden testen en een setje winnen voor je brommer
&lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:27:18 #156
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_21530840
pi_21530899
Ken ik niet
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:30:58 #158
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_21530915
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:31:34 #159
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_21530922
¤ 122 voor een bt45r is toch niet duur
pi_21531322
Normale prijs voor zo'n dun achterbandje als Pat heeft
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:08:45 #161
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_21531708
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Normale prijs voor zo'n dun achterbandje als Pat heeft
Heb ze wel smaller gehad onder m`n yamaha en honda.
daar zat iets van 110/80 17 onder
pi_21531716
Bij Sabra kost de BT 45 R 140/80-17 VB (gordelband dus) ¤ 139,94
De gewone BT 45 R 140/80-17 V (geen gordelband dus) kost ¤ 128,52

Ik ben er alleen nog steeds niet achter wat die gordel voor toegevoegde waarde is.
Net zoals de Macadam 50 is geen gordelband, maar word wel door Michelin geadviseerd, terwijl Bridgestone en Metzeler weer een gordelband voor de achterband adviseren
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:12:39 #163
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_21531799
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:09 schreef PatrickM het volgende:
Bij Sabra kost de BT 45 R 140/80-17 VB (gordelband dus) ¤ 139,94
De gewone BT 45 R 140/80-17 V (geen gordelband dus) kost ¤ 128,52

Ik ben er alleen nog steeds niet achter wat die gordel voor toegevoegde waarde is.
Net zoals de Macadam 50 is geen gordelband, maar word wel door Michelin geadviseerd, terwijl Bridgestone en Metzeler weer een gordelband voor de achterband adviseren
Denk dat het een beetje met de stevigheid van de wang te maken heeft Pat
122¤ is dan wel wat goedkoper, en het is niet zover weg bij jou vandaan.
is wel excl montage
pi_21531818
Gordelband is een diagonaalband en achterhaald Radiaalbad moet je hebben...... zijn bestand tegen hoge snelheden

Correct me if im wrong, ik ben ook niet alwetend
pi_21531874
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Gordelband is een diagonaalband en achterhaald Radiaalbad moet je hebben...... zijn bestand tegen hoge snelheden

Correct me if im wrong, ik ben ook niet alwetend
Voor de K1100LT zijn alleen maar diagonaal banden te krijgen...
pi_21531883
Oh... hmm ok
pi_21532010
Maar ik ga denk ik toch maar voor de BT45
In de fitment guide van Dunlop komt de K1100LT niet voor, dus die gok ga ik niet wagen
En oja, in de fitment guide van Pirelli komt de K1100LT ook niet voor...

Ik verwacht van de BT45 dat ik er net wat sportiever mee kan sturen als met de ME55A en in grotere hellingshoeken wat meer vertrouwen geeft door het wat normaler aflopende bandvorm
Levensduur van de band zal waarschijnlijk weinig uitmaken. Ik heb nu 8300 km met de ME55A gereden en is bijna op (ik denk nog hooguit 1000 km). De BT45 zal waarschijnlijk dezelfde levensduur hebben met mijn rijgedrag
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:36:25 #168
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21532416
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh... hmm ok
Hey Riet,

hoe ben jij te spreken over jou michelins goed grip e.d en hoe doen se het in de regen ?

pilot road had jij toch ?
Let's race
Buienradar
pi_21532794
Yep. Zei ik al eens toch....

Meer grip in de regen dan de BT020 en bij droog weer ook nog geen enkel probleem gehad zoals stapje opzij of dat ze te snel afkoelen..... ze schijnen ook nog 20% langer mee te gaan dan de BT020

Op de snelweg vind ik hem ook stabieler.

Ik ben er dus heel tevreden mee...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:56:49 #170
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21532878
scootah topic

Hij word boos
Let's race
Buienradar
  woensdag 25 augustus 2004 @ 13:59:18 #171
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21532934
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Yep. Zei ik al eens toch....

Meer grip in de regen dan de BT020 en bij droog weer ook nog geen enkel probleem gehad zoals stapje opzij of dat ze te snel afkoelen..... ze schijnen ook nog 20% langer mee te gaan dan de BT020

Op de snelweg vind ik hem ook stabieler.

Ik ben er dus heel tevreden mee...
Mooi zo, heb al meer goede recencies gelezen ( ja op MF) en setje kost bij Sabra 309 euro's
twijfel alleen nog of ik road of sport zal nemen,
Let's race
Buienradar
pi_21533289
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Mooi zo, heb al meer goede recencies gelezen ( ja op MF) en setje kost bij Sabra 309 euro's
twijfel alleen nog of ik road of sport zal nemen,
Ik zeg Road, die slijt veel minder snel en je hebt grip genoeg........ tenminste ik wel, of je moet sportiever dan ik rijden
pi_21533787
Dus eigenlijk moet ik ook voor Michelin gaan
pi_21533818

Ovaal dit keer
pi_21533856
Of carbon?

Die is 220 euro
pi_21533973
Misschien wel grappig, een Viper demper onder een K1100LT
pi_21533999

Pat ik zou voor de BT gaan Pilot Roads zijn er toch niet voor de jouwe? Zijn namelijk radiale banden....
pi_21534042
Ik ga ook voor de BT45. Ik denk dat die band het beste bij mijn gewenste rijstijl past. Gewoon net wat sportiever dan de Metzeler die ik er nu onder heb zitten
pi_21534082
Beugelslijter
pi_21534105
Eergister nog ff een rotonde gepakt, maar op het moment dat je met de step de grond dreigt te gaan halen bereikt de band het einde van het bruikbare gedeelte van de onderkant. Er is wel meer profiel nog, maar de band geeft dan totaal geen vertrouwen meer
Daarom wil ik ook graag naar een band die een normale ronding heeft, zodat het vertrouwen waarschijnlijk meer blijft en dus een iets grotere hellingshoek wel te halen is
pi_21534147
Komt de beugel niet eerder dan het stepje?

Je moet ook eerst het gladde schaamrandje eraf rijden voordat je hem plat gooit he.... dat laagje is altijd glad
pi_21534177
\___/ = bij wijze van spreken de loopvlak van de Metzeler ME55A Metronic waarbij het platte gedeelte de normale bolling is van de band. Die is gewoon bruikmaar. De schuine kanten zijn niet bruikbaar (tenminste, als je daarop rijdt geeft het totaal geen vertrouwen)
pi_21534205
Ik zal je het zaterdag (of zondag?) wel laten zien wat ik bedoel
pi_21534388
Is goed... snap wel een klein beetje wat je bedoeld, maar ik ben meer radiaal banden gewend
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:16:51 #186
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21534728
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef PatrickM het volgende:
Dus eigenlijk moet ik ook voor Michelin gaan
Ja eigenlijk wel
Let's race
Buienradar
pi_21535704
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel
Michelin Macadam 50...
De afstanden die gehaald worden op die band is gemiddeld tussen de 15.000 en 25.000
Zegt genoeg over de compound van de band

Ik wil graag net iets sportiever
Dus daarom ga ik toch voor de BT-45
pi_21535732
Geen Macadam
pi_21536219
Lees vooral het stukje eens waar de ZX10R apart genomen wordt, wat een ding.....

Wel iets voor Raus denk ik
  woensdag 25 augustus 2004 @ 16:33:03 #191
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21536361
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie Megatest

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/1646/1
Had al eens gelezen, mooie tests hoor,
schrijfstijl vind ik echt leuk om te lezen
Let's race
Buienradar
  woensdag 25 augustus 2004 @ 16:42:45 #192
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21536532
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Lees vooral het stukje eens waar de ZX10R apart genomen wordt, wat een ding.....

ZX10R voor Raus ??

Laat ze eerst maar een CBR900RR temmen en dan eens een ZX10R...
Let's race
Buienradar
pi_21536551
Idd!

Ik zou de Gixxer kiezen!
pi_21536610
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ZX10R voor Raus ?? [afbeelding]

Laat ze eerst maar een CBR900RR temmen en dan eens een ZX10R... [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Was sarcastisch

Meen je dat nou? Ze heeft dr rijbewijs nog niet eens en dan heb jij het over een CBR900RR temmen Zal wel niet serieus zijn, anders moet je nog een heleboel leren

Een ervaren (ervaren ben je wanneer je ongeveer 50.000km in de billen hebt, denk ik) rijder heeft er nog zijn handen vol aan
pi_21536615
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:

Ziet er in ieder geval wel mooi uit vind ik, meer zinnigs kan ik er nu even niet over vertellen
pi_21536635
Die ZX10R scoort een 10 (!!!!!!!) voor het geluid! Wow dan wil ik die weleens horen

OPM, zou Goedhart Motoren een demo er van hebben? Die hebben altijd VEEL demo's staan van nieuwe motoren.... zou er graag eens op rijden, op die ZX10R. En net zo lief op de nieuwe Gixxer....
pi_21536657
De teller van mijn Suz staat ongeveer wel op de 50.000
pi_21536674
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ziet er in ieder geval wel mooi uit vind ik, meer zinnigs kan ik er nu even niet over vertellen
Ghehe, ik denk dat je geen idee hebt wat er gebeurt als je het gas er van open draait

Ik denk persoonlijk dat je snel stopt en de ZX10R laat voor wat ie is....
pi_21536731
Uit de test:
quote:
Tijdens het eerste oogcontact met “miss Kawa” kreeg ik het gevoel dat dit wel eens een dominante tante kon zijn. Een katje dat niet zonder handschoenen aan te pakken is. De ”looks” heeft ze zeker, ze nodigt uit om direct lekker te gaan sexen. Toch kan ik je adviseren om voldoende tijd in je voorspel te steken en de zaak wat te temperen, want tjonge wat gaat ze te keer
quote:
Ben je zelf nog wat onervaren, laat haar, hoe verleidelijk ze ook is, links liggen.
quote:
De kans dat je voor eeuwig in je hoogtepunt blijft en alleen nog in Gods paradijs kunt vertoeven, ligt bij haar altijd op de loer
Ik zou de uitdaging weleens aan willen gaan
pi_21536784
Sexen op de motor??
pi_21536922
Ja, probere?
pi_21540369
Ik wil rijden

Strakblauwe lucht hier ! Maar ja, achterlicht zit los
pi_21540671
Ik wil ook rijden

Ook hier strakblauwe lucht! Maar ja, er staat een EN 500 in de schuur
pi_21540720
Ga dan

Ik kan wel mn achterlicht met tiewraps vastzetten maar als het gaat regenen ben ik de Bram.... zekeringen en stroom enzo
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:58:30 #205
17596 Makster
pi_21540800
Ik wil ook heus wel rijden, maarja geen zin om de sloten er af te halen

Nananannaaa nnanannanaaa naaaa
pi_21540855
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga dan
quote:
Ik kan wel mn achterlicht met tiewraps vastzetten maar als het gaat regenen ben ik de Bram.... zekeringen en stroom enzo
Hey Bram
pi_21540912
Ben jij nou een echte motorrijder Een echte motorrijder zou de EN pakken
pi_21540917
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga dan

Er moet heel wat gebeuren hoor om kortsluiting te krijgen. Dan moeten je + draden op een of andere manier met je frame in aanraking komen, en dat gebeurt niet zo gauw. En de stroom is te zwak om door regenwater contact te maken (bovendien is het grootste gedeelte van het electrisch systeem geisoleerd ).

Oftewel, loopt wel los...
pi_21540950
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben jij nou een echte motorrijder Een echte motorrijder zou de EN pakken
Hey Pepijn

no way ik word alleen maar onzeker door dat ding; slechte wegligging en amper grip .

pi_21541136
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Hey Pepijn

no way ik word alleen maar onzeker door dat ding; slechte wegligging en amper grip .

In slechte wegliging kan ik je beamen. Dat is gewoon kut bij zo'n choppertje... grip hebben die dingen overigens meer dan voldoende (en des te minder bodemspeling) en kan je je bok of steppies makkelijk slijten. Is dus iets dat tussen de oren zit bij die dingen. Maar al met al geven die choppertjes weinig vertrouwen om hard door bochten te gaan. Ik ging met mijn VT500C altijd even hard door bochten als met een auto
pi_21541208
Waarom niet chroom? Dat verhoogt tenminste het poser gehalte van je fiets
pi_21541216
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef PatrickM het volgende:

[..]

In slechte wegliging kan ik je beamen. Dat is gewoon kut bij zo'n choppertje... grip hebben die dingen overigens meer dan voldoende (en des te minder bodemspeling) en kan je je bok of steppies makkelijk slijten. Is dus iets dat tussen de oren zit bij die dingen. Maar al met al geven die choppertjes weinig vertrouwen om hard door bochten te gaan. Ik ging met mijn VT500C altijd even hard door bochten als met een auto
deze heeft echt geen grip, geloof me patrick ligt aan de banden, niet aan het type motor deze motor is gewoon niet goed voor mijn vertrouwen op een motor.
pi_21541240
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Hey Pepijn

Beginner
pi_21541242
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

deze heeft echt geen grip, geloof me patrick ligt aan de banden, niet aan het type motor deze motor is gewoon niet goed voor mijn vertrouwen op een motor.
Wat voor banden liggen eronder dan? En wat is de staat van die banden?
pi_21541257
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:15 schreef PatrickM het volgende:
Waarom niet chroom? Dat verhoogt tenminste het poser gehalte van je fiets
Hij is raar he
pi_21541276
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Beginner
dat kan ik niet ontkennen
pi_21541277
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Mag ik... mag ik... mag ik.....

pi_21541297
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:16 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Wat voor banden liggen eronder dan? En wat is de staat van die banden?
geen idee, niet de moeite genomen om te kijken want zoals dit ding glijd heb ik nog nooit meegemaakt op allebei mijn zxr-en...
pi_21541308
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dat kan ik niet ontkennen
Je hapt niet

Ik wil weleens op die EN sturen
pi_21541331
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hapt niet
helaas
quote:
Ik wil weleens op die EN sturen
kom maar hierheen, ik kom iig niet naar jou met dat ding
pi_21541363
Gaat toch niet aap
pi_21541366
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

geen idee, niet de moeite genomen om te kijken want zoals dit ding glijd heb ik nog nooit meegemaakt op allebei mijn zxr-en...
Ik heb zo'n vermoeden dat het toch echt niet aan de banden ligt hoor
Bovendien moet je rekening houden met het feit dat zo'n chopper totaal ander stuurkarakter heeft als je ZXR...
pi_21541392
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat toch niet aap
Je mag best mee achterop hoor
pi_21541409
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Bovendien moet je rekening houden met het feit dat zo'n chopper totaal ander stuurkarakter heeft als je ZXR...
hoezo eigenwijs ?? ik heb het toen ook al gezegd; als ik alleen al over een kurkdroge markeringsstreep rijd glibbert dat ding van links naar rechts...waar kan dat dan aan liggen?
pi_21541432
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat toch niet aap
een echte motorrijder had tiewraps gebruikt schaap
pi_21541434
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Denk het ook...... een band heeft altijd wel een beetje grip, of OPM moet zijn frituurpan over zn banden heen gemikt hebben
pi_21541451
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

een echte motorrijder had tiewraps gebruikt schaap
Ja.... zit ik straks in de regen Al mn elektronica naar de klote....... dan maar paar dagen wachten
pi_21541483
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Denk het ook...... een band heeft altijd wel een beetje grip, of OPM moet zijn frituurpan over zn banden heen gemikt hebben
dus zal het wel aan mij liggen: boeiend !!

feit is dat ik me niet zeker voel op die fantastische motor dus rijd ik er niet op
pi_21541519
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoezo eigenwijs ?? ik heb het toen ook al gezegd; als ik alleen al over een kurkdroge markeringsstreep rijd glibbert dat ding van links naar rechts...waar kan dat dan aan liggen?
Aan het feit dat jij niet kan rijden
Het ligt niet aan de banden, maar echt aan het type motor. Trust me, ik heb ook zo'n soort ding gehad. Vergeet niet dat het een simpel enkelvoudig buizenframe is (net zoiets als een gewone fiets). Het leeft meer, er zit meer beweging in, gewichtsverhouding is totaal anders dan een gewone toer of sport motor. Daardoor bereik je al heel snel schijnbare limieten waardoor het weinig vertrouwen geeft om de fiets verder te pushen, terwijl je eigenlijk de fiets als een gooi en smijt fiets kan gebruiken, alleen het vertrouwen is heel moeilijk te krijgen in dergelijke fietsen. Dat is het dus gewoon
pi_21541551
PatM, zie mijn post boven je zal mij een worst wezen waar het aan ligt, tis gewoon een kutmotor

(oja, wees wat genuanceerder pls: ik kan niet rijden op een EN500. ik kan nl. aardig uit de voeten met mijn ZXR-400 )
  woensdag 25 augustus 2004 @ 20:30:41 #232
17596 Makster
pi_21541580
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Sommige hebben last van poep in hun oren
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
PatM, zie mijn post boven je zal mij een worst wezen waar het aan ligt, tis gewoon een kutmotor

(oja, wees wat genuanceerder pls: ik kan niet rijden op een EN500. ik kan nl. aardig uit de voeten met mijn ZXR-400 )

I rest my case
pi_21541603
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:30 schreef Makster het volgende:

[..]

Sommige hebben last van poep in hun oren
beter dan andersom
pi_21541624
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan nl. aardig uit de voeten met mijn ZXR-400 )
Dat denk je maar
pi_21541641
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat denk je maar
zal ik...? nah, toch maar niet
pi_21541705
Hee wat heb je met OPM gedaan? Waar is OPM?!
pi_21541750
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee wat heb je met OPM gedaan? Waar is OPM?!
je moet et ooit es leren he (is nog snel gegaan... )
pi_21541813
Ik ga je ZXR eens onder handen nemen
pi_21541856
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga je ZXR eens onder handen nemen
ben benieuwd

hey PatM, laatst vroeg je me wat mijn grote probleem was met die EN. was ik vergeten om op te reageren, maar dit is de voornaamste reden.
pi_21542115
hmm, niet echt een verbetering rood he...dat verkleurt altijd zo
pi_21542156
Blauwe ketting en Kawasaki tekst in het paars

Vid je het niks ?
pi_21542164
ik dacht al, je bent die groene letters vergeten
pi_21542191
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Blauwe ketting en Kawasaki tekst in het paars

Vid je het niks ?
alles wat nu rood is in wat donkerder paars dan wat je nu hebt gebruikt staat denk ik
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:00:28 #248
17596 Makster
pi_21542431
Ziet er niet uit natuurlijk
pi_21542461
voor een meisje of een travestiet nog wel aardig
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:01:54 #250
17596 Makster
pi_21542475
Zal het nog een keer zeggen. Een Kawa HOORT GROEN, G.R.O.E.N GGGGRRRROOOEEEENNNNN te zijn. Of er moet groen in zitten
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:02:22 #251
17596 Makster
pi_21542495
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
LOL
pi_21542686
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pi_21542702
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]

zelfs niet meer voor een meisje nog aardig
pi_21542732
Zit me hier uit te sloven en jij keurt niks goed

Zoek het maar uit hoor!

pi_21542765
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit me hier uit te sloven en jij keurt niks goed

Zoek het maar uit hoor!

ik keur het wel goed hoor, alleen niet voor mij

woensdag 25 augustus 2004 @ 21:19:35 #257
17596 Makster
pi_21543005
Hee OPM, was dat met die banden? Heb je nieuwe op je ZXR laten zetten ofzo?
pi_21543088
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:19 schreef Makster het volgende:
Hee OPM, was dat met die banden? Heb je nieuwe op je ZXR laten zetten ofzo?
nog niet maar ik kan voorlopig nog wel vooruit met mijn huidige banden en ik wil uiteindelijk toch wel BT's of Michelins eronder hebben.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:24:16 #259
17596 Makster
pi_21543117
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nog niet maar ik kan voorlopig nog wel vooruit met mijn huidige banden en ik wil uiteindelijk toch wel BT's of Michelins eronder hebben.
Rest de vraag, waar de hell komen deze dan vandaan
pi_21543165
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:24 schreef Makster het volgende:
Rest de vraag, waar de hell komen deze dan vandaan
had ik overgenomen van zo'n andere gast
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:29:03 #261
17596 Makster
pi_21543218
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

had ik overgenomen van zo'n andere gast
Juist

thank you, drive through
pi_21544335
Welke banden heb je nu dan Opium?
pi_21544628
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke banden heb je nu dan Opium?

Metzeler nog wat nog wat
pi_21544686
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Metzeler nog wat nog wat

Wat heb je ineens met deze smiley

Ik ga ff Freddy VS Jason kijken
pi_21544705
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy: Laser einddemper VFR 100 euro
Al draagt een aap een gouden ring....

Nee, is iets persoonlijks. Ik houd niet van het V4 geluid
pi_21544778

niets, hoezo ?
pi_21547231
Freddy VS Jason ruled
  donderdag 26 augustus 2004 @ 09:17:41 #269
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21550863
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy: Laser einddemper VFR 100 euro
TNX had ik gisteren al gezien vind het alleen geen mooie uitlaat,

Ik bedacht me vanmorgen hoe het eigenlijk zit met de filmpjes van Oosterhout ?
heb je die al op pc staan ??

ik zou ze graag willen hebben,
Let's race
Buienradar
pi_21551722
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Dat is idd zo. Ik heb eens een chopper (eigenlijk een cruiser) gehuurd om te kijken hoe dat was. Die wieberde idd over iedere oneffeneheid in de weg en zat bij elke rotonde aan de grond. Volgens mij komt het onzekere gevoel ook vooral omdat je te veel op de motor zit, terwijl je er bij een sport/toper machine meer deel van uitmaakt.

en een rugpijn dat je van zo'n ding krijgt Maja, die dingen zijn ook niet gemaakt om meer dan 100 kilometer achter elkaar op te rijden
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:01:47 #271
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21552312
Mijn Suzuki was ook niet een van de stabielste motoren,

net als OPM als je op snelweg over zo'n witte streep reed dan ging het hele apparaat schudden net alsof je over een dikke hobbel reed,

en afstanden rijden was ook niet echt tof,

VFR ruleZ
Let's race
Buienradar
pi_21552537
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 10:27 schreef Parabola het volgende:

[..]

Dat is idd zo. Ik heb eens een chopper (eigenlijk een cruiser) gehuurd om te kijken hoe dat was. Die wieberde idd over iedere oneffeneheid in de weg en zat bij elke rotonde aan de grond. Volgens mij komt het onzekere gevoel ook vooral omdat je te veel op de motor zit, terwijl je er bij een sport/toper machine meer deel van uitmaakt.

en een rugpijn dat je van zo'n ding krijgt Maja, die dingen zijn ook niet gemaakt om meer dan 100 kilometer achter elkaar op te rijden
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn Suzuki was ook niet een van de stabielste motoren,

net als OPM als je op snelweg over zo'n witte streep reed dan ging het hele apparaat schudden net alsof je over een dikke hobbel reed,

en afstanden rijden was ook niet echt tof,
precies! ik vraag me af of het nu wel aan mij ligt (zie posts van gisteren met PatM en Riet)

Mercy, ik heb nog steeds geen firewire
pi_21552551
BMW K1100LT rules
nu alleen nog een Corbin zadel

Ben trouwens aan het informeren voor een Corbin zadel (m.b.t. levertijd). Hopelijk zit er binnen nu en twee maanden een Corbin zadel op
pi_21552613
Corbin-zadels zijn ok

Doen ze bij de FJR Club ook veel.....
pi_21552663
Corbin zadels... daar waar iemand niet meer kan zitten van de pijn aan z'n reet, wil je met een Corbin zadel nog een rondje doen

Schijnt echt hele stukken beter te zijn. 10 uur achter elkaar rijden zonder ook maar een centje zadelpijn... is wel fucking duur, maar ach, of ik nou 175 euro aan bekleden uitgeef of 499 euro aan een Corbin zadel (waarbij ik dan uiteindelijk als het goed is geen zadelpijn meer krijg en gewoon nog lekkerder zit)
pi_21552686
Dit is overigens de zadel in kwestie:
pi_21552688
wtf 500 euro voor een zadel ??
pi_21552696
Alleen bestel ik 'm dan zonder ruggesteunen en in het zwart
pi_21552709
Lijkt me me een zadel voor een Godlwing In t zwart zoder rugleunen is het wel te doen denk ik
pi_21552734
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf 500 euro voor een zadel ??
Ja dat staat er OPM. 499 euro.

pi_21552753
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ja dat staat er OPM. 499 euro.

voor dat geld stop ik wel wat vaker mij teveel van het goede
pi_21552763
Mij ook
pi_21552779
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt me me een zadel voor een Godlwing In t zwart zoder rugleunen is het wel te doen denk ik
Als je de rugsteunen en de topkoffer wegdenkt is het gewoon hetzelfde formaat zadel als dat er nu op zit, alleen dan stukken beter geconstrueerd en betere vulmiddelen
pi_21552806
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

voor dat geld stop ik wel wat vaker mij teveel van het goede
Krentekakkers
Maarem, met de tochten die ik volgend jaar van plan ben te maken is een Corbin zadel niet echt overbodige luxe vrees ik...
Nu zou het al met enige regelmaat geen overbodige luxe zijn...
pi_21552843
En trouwens, het is toch een keuze, of ik moet m'n zadel opnieuw laten bekleden, of gewoon gelijk een goede zadel. En aangezien ik nog wel van plan ben minimaal 120.000 km op de motor erbij te zetten geef ik m'n geld toch het liefst uit aan gelijk een goede zadel, dan maar wat meer geld kwijt
pi_21552949
Tja, keuze's

Krijg je nu een zere reet dan? Neem aan dat BMW rekening houdt dat er met een dergelijke tourmotor veel km's gemaakt worden?

Of zou het niet alleen aan het zadel liggen
pi_21552995
PatM, jij moet doen wat je wilt hoor

voor mij geldt: mijn motor kostte 2750 euro, een beetje van de gekke als ik daarvoor een zadel zou kopen van 500 euro. das bijna 20% van de totale waarde van de motor !! wat kostte jouw motor?

1 ding is zeker: tijdens de fok motorvakantie zal jij het lekkerst zitten met zo'n zadel.
pi_21553041
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, keuze's

Krijg je nu een zere reet dan? Neem aan dat BMW rekening houdt dat er met een dergelijke tourmotor veel km's gemaakt worden?

Of zou het niet alleen aan het zadel liggen
Uhm... ik denk dat BMW er rekening mee houdt dat er gemiddeld 300 km per dag mee wordt gereden en niet meer. Pas na gemiddeld 300 km of 3 uur krijg ik enigzins last van zadelpijn. Ennuh, de gaarheid van m'n huidige zadel zal er zeker hand in hebben. Ik denk als ik 'm opnieuw van schuim zou laten voorzien dat het al een stuk beter is. Maar ja, ik ga liever voor de absolute top van de zadels
pi_21553100
Ghehe.... toen wij vorige week 750km hadden gereden naar huis. kreeg ik pas bij Tilburg ergens pijn in me reet Dat is na 700km ofzo....

En ik heb nu echt geen superdeluxe tour-zadel ofzo
pi_21553112
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
PatM, jij moet doen wat je wilt hoor

voor mij geldt: mijn motor kostte 2750 euro, een beetje van de gekke als ik daarvoor een zadel zou kopen van 500 euro. das bijna 20% van de totale waarde van de motor !! wat kostte jouw motor?
Ach, voor mij is het maar 7% van de aanschafprijs van m'n motor
Maar het punt is dat ik er nog heel veel kilometers mee wil gaan maken. Daarom ben ik bereid die kosten erin te steken Waarschijnlijk laat ik ook nog wel een keertje andere voorveren erin zetten (afhankelijk van wat die nieuwe voorvorkolie nu gaat doen)
En heel misschien als de motor goed blijft bevallen ook ooit nog eens een motorrevisie
Ook gaan er nog twee grote zijkoffers en een topkoffer komen voor de vakanties
En navigatie

Al met al ga ik nog genoeg geld in de motor steken
quote:
1 ding is zeker: tijdens de fok motorvakantie zal jij het lekkerst zitten met zo'n zadel.
daarom
pi_21553139
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehe.... toen wij vorige week 750km hadden gereden naar huis. kreeg ik pas bij Tilburg ergens pijn in me reet Dat is na 700km ofzo....

En ik heb nu echt geen superdeluxe tour-zadel ofzo
Tja, mijn zadel is ook wel redelijk gaar te noemen... dus dat zal ook nog wel schelen.
Bovendien zijn er motoren waar standaard al gewoon een hele goede zadel opzit
en des te meer waar geen goede zadel opzit
pi_21553186
Bij de FJR is het zadel voor de duo-passagier zelfs iets harder gemaakt voor de dames met een Sanex-derriere
pi_21553198
700 km zonder zadel pijn, dat red ik nooit
pi_21553223
Dat geloof ik direct
pi_21553231
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
700 km zonder zadel pijn, dat red ik nooit
700 km op een dag red jij volgens mij uberhaupt nooit
pi_21553257
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:46 schreef PatrickM het volgende:

[..]

700 km op een dag red jij volgens mij uberhaupt nooit
meest tot nu is ongeveer 450 km, route Zeeland
pi_21553273
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

meest tot nu is ongeveer 450 km, route Zeeland
Meeste van mij is het dubbele van jou
pi_21553397
Tja, ik vind 450km op een dag spectaculairder dan 900km op een dag met een BMW Toerbuffel
pi_21553411
En 750km op een dag met een 25kw naked nog bijzonderder (bestaat dat woord? )
pi_21553435
einde vd dag wel pijn in me ass na 450 km
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:56:15 #301
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21553468
Vol !!!!
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')