Wat is er met de CBR 900 Fireblade gebeurdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus Raus dr volgende word een GS500F
Heeft mij ca. 1250 euro gekost (22 lessen en in een keer gehaald)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
geen idee of dit het juiste topic is, maar ik was van plan om mijn motor rijbewijs te gaan halen, en was benieuwd wat een rijles ongeveer kost en hoeveel je er gemiddeld nodig hebt.
Zou iemand me daar wat over kunnen vertellen?
yep, en ik heb er een goed gevoel over! er wordt zsm aan gewerkt en hij verwachtte dat hij morgen of overmorgen klaar zou zijn, hij kon niks beloven zei ie maar toch. klinkt goed tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef PatrickM het volgende:
Weer terug uit Roggel OPM?
kostte mij ongeveer 900 euro: 18 x 35 euro = 630 euro + examens (230 + 25)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
geen idee of dit het juiste topic is, maar ik was van plan om mijn motor rijbewijs te gaan halen, en was benieuwd wat een rijles ongeveer kost en hoeveel je er gemiddeld nodig hebt.
ghehe ik ben bang van niet.... ze heeft haar zinnen gezet op een CBR,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus Raus dr volgende word een GS500F
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ghehe ik ben bang van niet.... ze heeft haar zinnen gezet op een CBR,
en zoals een goede vrouw betreft kom dat ding er ook gewoon,
ze wil volgend jaar wel met stijl op motorvakantie![]()
Bijna niet te zeggen, ligt aan het aantal lessen en examens natuurlijk.... dat is bij iedereen anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Betaalde 37,50 voor een uurtje..
Dat zegt toch niks? Je kunt net zo goed 2 uren achter elkaar lessen, dat is dan 1 les, maar per uur betaalde je wel 37,50....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Betaalde 37,50 voor een uurtje..
seem hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Een les is eeni uurtje hier
Ik heb 12 lessen (1,5uur) gehad en één keer afgereden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:51 schreef Vision het volgende:
Met 20-25 lessen zou zeker moeten kunnen als je B al hebt. Je moet idd wel apart theorie halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:40 schreef Vision het volgende:
ok. dus zo'n 35-40 euro per uur. Ik heb idd mijn b rijbewijs al, dus met een les of 20-25 zou ik het dan wel moeten redden begrijp ik?
Moet je trouwens een apart theorie examen doen voor de motor, of hoeft dat niet als je je b-rijbewijs al hebt?
Dat is met scooterrijden wel zo, maar met autorijden zeker niet. Je hebt al een groot deel verkeersinzicht opgebouwd, waardoor je situaties veel makkelijker kunt inschatten. Je kunt je dus ook meer concentreren op de besturing van de motor..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk juist dat je B-rijbewijs hebben alleen maar een nadeel is, je moet jezelf weer dingen aan afleren en nieuwe dingen aanleren......
En ja, je moet eerst je motor-theorie halen als je examen wilt doen...
Ik moest eerst mn theorie hebben voordat ik ging lessenOmdat ik nog geen B had
Er zijn wat verschillen in regels, zoals de 25kw regel. Verder moet je plaats op de weg kennen, die voor motor anders is dan van een auto. Regels mbt helm en beschermende kleding enz..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef Vision het volgende:
waarin verschilt de motor theorie van t.o.v. de auto theorie? De regels blijven toch hetzelfde![]()
Het zal idd ff wennen zijn, maar dat gaat al gauw over in verslavingquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:57 schreef Vision het volgende:
ik heb overigens nooit scooter gereden (ja wel eens, maar nooit een zelf gehad) dus zal in het begin wel even moeten wennen aan het stale ros tussen mijn benen
Dan nog heb je zeer zeker wel wat aan het reeds opgebouwde verkeersinzicht. Ook al leer je met op motor nog een stapje verder te gaan. Mijn instructeur heeft zelfs een keer wat getallen laten zien van aantal rijlessen nodig icm. B-rijbewijs of zonder dat rijbewijs. Het scheelde toch redelijk wat..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, de meeste motorrijders hoor je toch zeggen dat ze heel anders zijn gaan kijken sinds ze motorrijden..... op de motor leer je heel anders kijken dan in de auto waardoor je dus een ander, en dus beter verkeersinzicht krijgt
Vision: bij je motor-theorie leer je dingen over de motor zelf, zowel technisch, plaats op weg en rij-technisch
Hi allquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:40 schreef Vision het volgende:
ok. dus zo'n 35-40 euro per uur. Ik heb idd mijn b rijbewijs al, dus met een les of 20-25 zou ik het dan wel moeten redden begrijp ik?
Moet je trouwens een apart theorie examen doen voor de motor, of hoeft dat niet als je je b-rijbewijs al hebt?
Onder verkeersinzicht vallen volgens mij:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Defineer verkeersinzicht eens dan.... is naar m.i. anticiperen en dingen waarnemen, iets wat 80% van de automobilisten niet doet en bijna alle motorrijders (ok ook automobilisten die motorrijden)wel.
Dus automobilisten leren het tijdens het lessen wel maar vergeten het daarna ofzo omdat ze toch een kreukelzone hebben![]()
Dus je moet eigenlijk zeggen, iemand die nog aan het lessen is voor zijn B, of die net zijn B heeft, heeft wel voordeel met het behalen van zijn A.... als je al een langere tijd (verkeerd) autorijd moet je dingen gaan afleren.
Hoezo niet dan? Ten eerste deel in echt niet de mening dat alle koekblikrijders niet kunnen rijden. Het is een aardige groep die het verpest voor de grote groep. Er zijn er toch zat die wel vaak genoeg spiegelen, die netjes ruimte maken wanneer je tussen een file doorrijdt etc.. Maar dat is hetzelfde als de automobilisten die motorrijders maar mongolen vinden.. De kleine groep motorrijders die echt als een mongool rondrijdt verpest het voor de rest..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi stukje theorie wat je daar geeft, helaas gebeurt het zo niet op de weg.... dat weet jij ook wel
En ik deel jouw mening zeker niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Eet smakelijk maar ik blijf erbij dat autorijden in je nadeel werkt als je je A wilt halen
oneens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Eet smakelijk maar ik blijf erbij dat autorijden in je nadeel werkt als je je A wilt halen
als jij zo'n stelling hier neer plempt kun je reacties verwachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vraag jullie toch niet of jullie het eens met me zijn
tijdje terug met pepijn gehad over wat nu een echte motorrijder is. hij vond mij een parttime motorrijder omdat ik weigerde in die 3 weken op die EN te rijdenquote:Zeg maar. Was toch jouw vraag?
zo denk ik er ook over...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:15 schreef ZX9R het volgende:
Poseren in Scheveningen vind ik niet bepaald motorrijdersgedrag
Maar autogaas op je motor plaatsen is ook niet bepaald motorrijdersgedragquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar autogaas op je motor plaatsen is ook niet bepaald motorrijdersgedrag
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar waarom is posen @ Scheveningen dan geen motorrijdersgedrag? Wat is dan wel motorrijdersgedrag volgens jullie? Racen ofzo? Klaverblad rijden?
Eigenlijk alleen de stijl die jullie leuk vinden? Beetje egocentrische gedachten
een poser is geen motorrijder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar autogaas op je motor plaatsen is ook niet bepaald motorrijdersgedrag
Maar waarom is posen @ Scheveningen dan geen motorrijdersgedrag? Wat is dan wel motorrijdersgedrag volgens jullie? Racen ofzo? Klaverblad rijden?
Of eigenlijk alleen de stijl die jullie leuk vinden? Beetje egocentrische gedachten
O nee? Dat vinden wijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hoeft niet gek te zijn op klaverblad rijden enzo
als je de 11e in eindhoven mee rijd, dan krijg je hem te zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en wanneer krijgen wij eens die kuif te zien dan?
Met mij oneens zeker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:13 schreef Makster het volgende:
Eens
Oneens
Oneens
Oneens
Samenvatting van mijn bevindingen over de laatste 2 pagina's.
niet echt ego, hoor maar gewoon verschil in genieten van het hebben van een motor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat vind jij... beetje egoistisch klink je nu !
Sommige mensen vinden de extreme houding zoals op een ZXR weer niksEn posers rijden ook...... al is het maar van huis naar t strand
drom! dan zijn het toch geen echte motorrijders? motorrijders missch wel maar geen echtequote:Tuurlijk neem ik ze minder serieus, maar het blijven motorrijders..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja dus zijn het wel motorrijders, net zei je nog van niet
Het ging er toch om of het motorrijders zijn of niet..... of bestaan er ook neppe motorrijders
ja dagquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:09 schreef super_honda het volgende:
[..]
als je de 11e in eindhoven mee rijd, dan krijg je hem te zien
Mooi stel voor op de kast wijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]volgens mij gaan we, nee jij langs mij heen
lama
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooi stel voor op de kast wij
ben drukquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, kom eens met je ass op MSN
Niks huilenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog even over voordelen/nadelen van B-rijbewijs hebben bij het behalen van je A:
De manier waarop ik (ik heb geen B-rijbewijs, dus weet ook verder niet hoe het is in de autoMaar ik ervaar wat ik om me heen zie vanut de helm) de meeste zie autorijden is niet echt een voordeel bij het behalen je motorrijbewijs, zo bedoelde ik het.
Mark moest bijna huilen
Ik ken wel 'op z'n grieks' maar niet de griekse beginselen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:58 schreef Makster het volgende:
(al eens gehoord over de griekse beginsellen)
Grieks beoefenen is een al oude maar niet te verwaarlozen traditie binnen de cultuur van de oude genothebbers.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Vertel eens?
Wat lach je? Is niet leuk hoor als je afgeschreven bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:11 schreef ondeugend het volgende:
Whoehahahaha
Pita Gyros gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wil je eens Grieks koken voor mij Makster?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat lach je? Is niet leuk hoor als je afgeschreven bent
Das waar ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat vraag ik niet lamlul
Ik vrees dat je de enigste bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:11 schreef super_honda het volgende:
Wie van de Fok!ers komen ook?
Wie is datquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:29 schreef ondeugend het volgende:
Maktster heeft gelijk
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:18 schreef PatrickM het volgende:
Maar niet met M-F
Wedden dat je ook gaat huilen met 35cm kloppend paars in je kanaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:29 schreef ondeugend het volgende:
Maktster heeft gelijk.... je zou vast heeeeeeeeeeeeel hard gaan huilen Rietje![]()
Wie weet begint dan pas juist het genot voor ondeugendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wedden dat je ook gaat huilen met 35cm kloppend paars in je kanaal
Er staan toch geen prijzen bij?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:14 schreef PatrickM het volgende:
Dus ook niet de Dunlop?
Trouwens wel vreemd. De Dunlop en de Michelin zijn allebei de goedkoopste van de banden uit die rij
Ik heb hier een lijstje met de prijzen van Sabraquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:59 schreef Parabola het volgende:
[..]
Er staan toch geen prijzen bij?
Wat is er zoveel beter aan dan je banden laten verwisselen bij een gewone motordealer?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Sabra heerscht, geen andere bandenzaak voor mijTopservice...
Vroeger deed ik het nog weleens zelf maar ze hebben dat apparaat weg gedaan op mn pa's werk
Hoe groot is het verschil ongeveer dan op een normale set banden incl montage?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
De prijs
Kan ik niet zeggen, elke motorzaak heeft een andere prijs voor zijn banden, maar er kan dus zomaar 150 of 200 euro verschil inzittenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:43 schreef Parabola het volgende:
[..]
Hoe groot is het verschil ongeveer dan op een normale set banden incl montage?
hmmmz, dat is me wel een kilometertje of 30 extra waardquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, elke motorzaak heeft een andere prijs voor zijn banden, maar er kan dus zomaar 150 of 200 euro verschil inzitten
Dat was Bij motoport, den bosch mijn vertrouwen daar is tot op het nulpunt gezakt hoor,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
De prijs
Zo moest Mercy_Symbol geloof ik ergens 270 euro voor een Pilot Road achterband betalen en 210 voor de voorband dacht ik. Zelfde maat. Ik was 300 euro voor een setje Pilot Roads kwijt bij Sabra, incl montage, verwijderingsbijdrage en uitlijnen...
Je hebt ook mensen die de prijs op vragen bij Sabra en vervolgens bij hun eigen dealer informeren en erachter komen dat het prijsverschil te minimaal is om er voor op en neer te rijden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
De prijs
Je hebt van die mensen die denken dat bandenprijzen overal zo'n beetje gelijk zijn en laten dus bij de eerste de beste zaak nieuwe banden monteren... die zijn niet al te snugger zeg maar.
kuipdeeltjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dan is jouw vaste adres ook niet duurMaar er zijn motorzaken die je gewoon een poot uitdraaien...
Zo, mijn kuipdeeltjes en spatbord liggen bij de spuiter
en die heeft helemaal geen kuipdeeltjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:30 schreef Parabola het volgende:
[..]
kuipdeeltjesje rijdt toch bandiet?
Ik heb gewoon in alleszins een redelijke zaak. Het arbeidsloon vind ik heel redelijk nl.: ¤ 11,90 per kwartier (dus ¤ 47,60 per uur) incl. BTW. en qua onderdelenprijzen zijn ze heel redelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dan is jouw vaste adres ook niet duurMaar er zijn motorzaken die je gewoon een poot uitdraaien...
Dus je hebt nu een echte nakedquote:Zo, mijn kuipdeeltjes en spatbord liggen bij de spuiter
Ach ja, wat weet ik nou van motoren?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
[..]
en die heeft helemaal geen kuipdeeltjes??
je rijdt zelf toch ook motor?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:36 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach ja, wat weet ik nou van motoren?![]()
![]()
Zeggen smiley's jou iets?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je rijdt zelf toch ook motor?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM relax mijn vrind![]()
Je doet alsof Parabola je vriendin vermoord heeft![]()
LOL ik zag net een ander plaatjequote:
oooooooooooh, je bedoelt kuipdeeltjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM relax mijn vrind![]()
Je doet alsof Parabola je vriendin vermoord heeft![]()
Maar ik heb idd wel kuipdeeltjes hoor.... voorspatbord en om mijn achterlicht heen tot mijn tank....
[afbeelding]
Jep...... rechterzijde was geschaafd en sowieso waren ze verkleurd door de zon...... van rood naar rozequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:48 schreef Parabola het volgende:
[..]
oooooooooooh, je bedoelt kuipdeeltjes![]()
![]()
Maak maar lekker zelf ruziequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gaan jullie nu ruzie maken ??![]()
wasn't mequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gaan jullie nu ruzie maken ??![]()
Jij reageert wel fel hoor, je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wasn't me
Had de chips al gepakt en een lekkere luie bureau stoel...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:52 schreef Parabola het volgende:
[..]
Maak maar lekker zelf ruzie![]()
![]()
ja dagquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij reageert wel fel hoor, je lijkt wel een wijf
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Zucht..... heb jij nog wat boeiends te vertellen of niet
Vanwege:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij dit plaatje moet ik altijd aan jou denken Parabola
[afbeelding]
Sorry, tien dagen duurt me echt te langquote:Moet je nog een mooi boek kopen? How to become a pirat in 10 days
Je avatarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:01 schreef Parabola het volgende:
e) anders namelijk...
Nopquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
eigenlijk niet nee
![]()
jij?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je avatar
dus...zaterdag gaat ws niet door..?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nop![]()
Zondag schijnt het beter weer te worden.
Hij komt dan ook uit dezelfde clip.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij heeft wel wat van elkaar weg.
Heb ze wel smaller gehad onder m`n yamaha en honda.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Normale prijs voor zo'n dun achterbandje als Pat heeft
Denk dat het een beetje met de stevigheid van de wang te maken heeft Patquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:09 schreef PatrickM het volgende:
Bij Sabra kost de BT 45 R 140/80-17 VB (gordelband dus) ¤ 139,94
De gewone BT 45 R 140/80-17 V (geen gordelband dus) kost ¤ 128,52
Ik ben er alleen nog steeds niet achter wat die gordel voor toegevoegde waarde is.
Net zoals de Macadam 50 is geen gordelband, maar word wel door Michelin geadviseerd, terwijl Bridgestone en Metzeler weer een gordelband voor de achterband adviseren
Voor de K1100LT zijn alleen maar diagonaal banden te krijgen...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Gordelband is een diagonaalband en achterhaaldRadiaalbad moet je hebben...... zijn bestand tegen hoge snelheden
Correct me if im wrong, ik ben ook niet alwetend
Hey Riet,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh... hmm ok
Mooi zo, heb al meer goede recencies gelezen ( ja op MF) en setje kost bij Sabra 309 euro'squote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Yep. Zei ik al eens toch....
Meer grip in de regen dan de BT020 en bij droog weer ook nog geen enkel probleem gehad zoals stapje opzij of dat ze te snel afkoelen..... ze schijnen ook nog 20% langer mee te gaan dan de BT020
Op de snelweg vind ik hem ook stabieler.
Ik ben er dus heel tevreden mee...
Ik zeg Road, die slijt veel minder snel en je hebt grip genoeg........ tenminste ik wel, of je moet sportiever dan ik rijdenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mooi zo, heb al meer goede recencies gelezen ( ja op MF) en setje kost bij Sabra 309 euro's
twijfel alleen nog of ik road of sport zal nemen,
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:31 schreef PatrickM het volgende:
Dus eigenlijk moet ik ook voor Michelin gaan![]()
Michelin Macadam 50...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel![]()
Had al eens gelezen, mooie tests hoor,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie Megatest
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/1646/1
ZX10R voor Raus ??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Lees vooral het stukje eens waar de ZX10R apart genomen wordt, wat een ding.....
Wel iets voor Raus denk ik
Was sarcastischquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ZX10R voor Raus ?? [afbeelding]
Laat ze eerst maar een CBR900RR temmen en dan eens een ZX10R... [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ziet er in ieder geval wel mooi uit vind ik, meer zinnigs kan ik er nu even niet over vertellenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Lees vooral het stukje eens waar de ZX10R apart genomen wordt, wat een ding.....
Wel iets voor Raus denk ik
Ghehe, ik denk dat je geen idee hebt wat er gebeurt als je het gas er van open draaitquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval wel mooi uit vind ik, meer zinnigs kan ik er nu even niet over vertellen
quote:Tijdens het eerste oogcontact met “miss Kawa” kreeg ik het gevoel dat dit wel eens een dominante tante kon zijn. Een katje dat niet zonder handschoenen aan te pakken is. De ”looks” heeft ze zeker, ze nodigt uit om direct lekker te gaan sexen. Toch kan ik je adviseren om voldoende tijd in je voorspel te steken en de zaak wat te temperen, want tjonge wat gaat ze te keer
quote:Ben je zelf nog wat onervaren, laat haar, hoe verleidelijk ze ook is, links liggen.
Ik zou de uitdaging weleens aan willen gaanquote:De kans dat je voor eeuwig in je hoogtepunt blijft en alleen nog in Gods paradijs kunt vertoeven, ligt bij haar altijd op de loer
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga dan
Hey Bramquote:Ik kan wel mn achterlicht met tiewraps vastzetten maar als het gaat regenen ben ik de Bram.... zekeringen en stroom enzo
Er moet heel wat gebeuren hoor om kortsluiting te krijgen. Dan moeten je + draden op een of andere manier met je frame in aanraking komen, en dat gebeurt niet zo gauw. En de stroom is te zwak om door regenwater contact te maken (bovendien is het grootste gedeelte van het electrisch systeem geisoleerdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga dan
Ik kan wel mn achterlicht met tiewraps vastzetten maar als het gaat regenen ben ik de Bram.... zekeringen en stroom enzo
Hey Pepijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben jij nou een echte motorrijderEen echte motorrijder zou de EN pakken
In slechte wegliging kan ik je beamen. Dat is gewoon kut bij zo'n choppertje... grip hebben die dingen overigens meer dan voldoende (en des te minder bodemspeling) en kan je je bok of steppies makkelijk slijten. Is dus iets dat tussen de oren zit bij die dingen. Maar al met al geven die choppertjes weinig vertrouwen om hard door bochten te gaan. Ik ging met mijn VT500C altijd even hard door bochten als met een autoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hey Pepijn
no wayik word alleen maar onzeker door dat ding; slechte wegligging en amper grip
.
deze heeft echt geen grip, geloof me patrickquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
In slechte wegliging kan ik je beamen. Dat is gewoon kut bij zo'n choppertje... grip hebben die dingen overigens meer dan voldoende (en des te minder bodemspeling) en kan je je bok of steppies makkelijk slijten. Is dus iets dat tussen de oren zit bij die dingen. Maar al met al geven die choppertjes weinig vertrouwen om hard door bochten te gaan. Ik ging met mijn VT500C altijd even hard door bochten als met een auto
Beginnerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hey Pepijn
no wayik word alleen maar onzeker door dat ding; slechte wegligging en amper grip
.
Wat voor banden liggen eronder dan? En wat is de staat van die banden?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze heeft echt geen grip, geloof me patrickligt aan de banden, niet aan het type motor
deze motor is gewoon niet goed voor mijn vertrouwen op een motor.
Hij is raar hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:15 schreef PatrickM het volgende:
Waarom niet chroom? Dat verhoogt tenminste het poser gehalte van je fiets
dat kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Beginner
Mag ik... mag ik... mag ik.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze heeft echt geen grip, geloof me patrickligt aan de banden, niet aan het type motor
deze motor is gewoon niet goed voor mijn vertrouwen op een motor.
geen idee, niet de moeite genomen om te kijken want zoals dit ding glijd heb ik nog nooit meegemaakt op allebei mijn zxr-en...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat voor banden liggen eronder dan? En wat is de staat van die banden?
Je hapt nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat kan ik niet ontkennen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hapt niet![]()
kom maar hierheen, ik kom iig niet naar jou met dat dingquote:Ik wil weleens op die EN sturen
Ik heb zo'n vermoeden dat het toch echt niet aan de banden ligt hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen idee, niet de moeite genomen om te kijken want zoals dit ding glijd heb ik nog nooit meegemaakt op allebei mijn zxr-en...
Je mag best mee achterop hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat toch niet aap
hoezo eigenwijsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het toch echt niet aan de banden ligt hoor
Bovendien moet je rekening houden met het feit dat zo'n chopper totaal ander stuurkarakter heeft als je ZXR...
een echte motorrijder had tiewraps gebruiktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat toch niet aap
Denk het ook...... een band heeft altijd wel een beetje grip, of OPM moet zijn frituurpan over zn banden heen gemikt hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het toch echt niet aan de banden ligt hoor
Bovendien moet je rekening houden met het feit dat zo'n chopper totaal ander stuurkarakter heeft als je ZXR...
Ja.... zit ik straks in de regenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een echte motorrijder had tiewraps gebruiktschaap
dus zal het wel aan mij liggen: boeiendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Denk het ook...... een band heeft altijd wel een beetje grip, of OPM moet zijn frituurpan over zn banden heen gemikt hebben
Aan het feit dat jij niet kan rijdenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoezo eigenwijs![]()
?? ik heb het toen ook al gezegd; als ik alleen al over een kurkdroge markeringsstreep rijd glibbert dat ding van links naar rechts...waar kan dat dan aan liggen?
Sommige hebben last van poep in hun orenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoezo eigenwijs![]()
?? ik heb het toen ook al gezegd; als ik alleen al over een kurkdroge markeringsstreep rijd glibbert dat ding van links naar rechts...waar kan dat dan aan liggen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
PatM, zie mijn post boven jezal mij een worst wezen waar het aan ligt, tis gewoon een kutmotor
![]()
(oja, wees wat genuanceerder pls: ik kan niet rijden op een EN500. ik kan nl. aardig uit de voeten met mijn ZXR-400)
beter dan andersomquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Sommige hebben last van poep in hun oren![]()
Dat denk je maarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan nl. aardig uit de voeten met mijn ZXR-400)
zal ik...?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat denk je maar
je moet et ooit es leren hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee wat heb je met OPM gedaan? Waar is OPM?!
ben benieuwdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga je ZXR eens onder handen nemen
alles wat nu rood is in wat donkerder paars dan wat je nu hebt gebruikt staat denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Blauwe ketting en Kawasaki tekst in het paars
Vid je het niks ?
LOLquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor een meisje of een travestiet nog wel aardig
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor een meisje of een travestiet nog wel aardig
ik keur het wel goed hoor, alleen niet voor mijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit me hier uit te sloven en jij keurt niks goed
Zoek het maar uit hoor!
nog niet maar ik kan voorlopig nog wel vooruit met mijn huidige banden en ik wil uiteindelijk toch wel BT's of Michelins eronder hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:19 schreef Makster het volgende:
Hee OPM, was dat met die banden? Heb je nieuwe op je ZXR laten zetten ofzo?
Rest de vraag, waar de hell komen deze dan vandaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog niet maar ik kan voorlopig nog wel vooruit met mijn huidige banden en ik wil uiteindelijk toch wel BT's of Michelins eronder hebben.
had ik overgenomen van zo'n andere gastquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:24 schreef Makster het volgende:
Rest de vraag, waar de hell komen deze dan vandaan
Juistquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had ik overgenomen van zo'n andere gast
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke banden heb je nu dan Opium?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Metzeler nog wat nog wat
Al draagt een aap een gouden ring....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy: Laser einddemper VFR 100 euro
TNX had ik gisteren al gezien vind het alleen geen mooie uitlaat,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy: Laser einddemper VFR 100 euro
Dat is idd zo. Ik heb eens een chopper (eigenlijk een cruiser) gehuurd om te kijken hoe dat was. Die wieberde idd over iedere oneffeneheid in de weg en zat bij elke rotonde aan de grond. Volgens mij komt het onzekere gevoel ook vooral omdat je te veel op de motor zit, terwijl je er bij een sport/toper machine meer deel van uitmaakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
In slechte wegliging kan ik je beamen. Dat is gewoon kut bij zo'n choppertje... grip hebben die dingen overigens meer dan voldoende (en des te minder bodemspeling) en kan je je bok of steppies makkelijk slijten. Is dus iets dat tussen de oren zit bij die dingen. Maar al met al geven die choppertjes weinig vertrouwen om hard door bochten te gaan. Ik ging met mijn VT500C altijd even hard door bochten als met een auto
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:27 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat is idd zo. Ik heb eens een chopper (eigenlijk een cruiser) gehuurd om te kijken hoe dat was. Die wieberde idd over iedere oneffeneheid in de weg en zat bij elke rotonde aan de grond. Volgens mij komt het onzekere gevoel ook vooral omdat je te veel op de motor zit, terwijl je er bij een sport/toper machine meer deel van uitmaakt.
en een rugpijn dat je van zo'n ding krijgtMaja, die dingen zijn ook niet gemaakt om meer dan 100 kilometer achter elkaar op te rijden
precies! ik vraag me af of het nu wel aan mij ligtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn Suzuki was ook niet een van de stabielste motoren,
net als OPM als je op snelweg over zo'n witte streep reed dan ging het hele apparaat schudden net alsof je over een dikke hobbel reed,
en afstanden rijden was ook niet echt tof,
Ja dat staat er OPM. 499 euro.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf 500 euro voor een zadel??
voor dat geld stop ik wel wat vakerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja dat staat er OPM. 499 euro.
Als je de rugsteunen en de topkoffer wegdenkt is het gewoon hetzelfde formaat zadel als dat er nu op zit, alleen dan stukken beter geconstrueerd en betere vulmiddelenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt me me een zadel voor een GodlwingIn t zwart zoder rugleunen is het wel te doen denk ik
Krentekakkersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor dat geld stop ik wel wat vakermij teveel van het goede
Uhm... ik denk dat BMW er rekening mee houdt dat er gemiddeld 300 km per dag mee wordt gereden en niet meer. Pas na gemiddeld 300 km of 3 uur krijg ik enigzins last van zadelpijn. Ennuh, de gaarheid van m'n huidige zadel zal er zeker hand in hebben. Ik denk als ik 'm opnieuw van schuim zou laten voorzien dat het al een stuk beter is. Maar ja, ik ga liever voor de absolute top van de zadelsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, keuze's
Krijg je nu een zere reet dan? Neem aan dat BMW rekening houdt dat er met een dergelijke tourmotor veel km's gemaakt worden?
Of zou het niet alleen aan het zadel liggen
Ach, voor mij is het maar 7% van de aanschafprijs van m'n motorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
PatM, jij moet doen wat je wilt hoor
voor mij geldt: mijn motor kostte 2750 euro, een beetje van de gekke als ik daarvoor een zadel zou kopen van 500 euro. das bijna 20% van de totale waarde van de motor!! wat kostte jouw motor?
daaromquote:1 ding is zeker: tijdens de fok motorvakantie zal jij het lekkerst zitten met zo'n zadel.
Tja, mijn zadel is ook wel redelijk gaar te noemen... dus dat zal ook nog wel schelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehe.... toen wij vorige week 750km hadden gereden naar huis. kreeg ik pas bij Tilburg ergens pijn in me reetDat is na 700km ofzo....
En ik heb nu echt geen superdeluxe tour-zadel ofzo
700 km op een dag red jij volgens mij uberhaupt nooitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
700 km zonder zadel pijn, dat red ik nooit
meest tot nu is ongeveer 450 km, route Zeelandquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
700 km op een dag red jij volgens mij uberhaupt nooit![]()
Meeste van mij is het dubbele van jouquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meest tot nu is ongeveer 450 km, route Zeeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |