Ach man, ga lekker de KLB modden man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik eis minimaal 80% van alle adoratie posts wegens het zonder toestemming plaatsen van een identiek topic
ANBID ONS ZONDAARLING!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ik hou van jullie met heel mijn hart, zonder jullie was mijn bestaan nutteloos.
stelletje narcisten...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ANBID ONS ZONDAARLING!
Misschien is het een idee om je voor je beeldscherm vandaan te komen, het uit-knopje van het beeldscherm te vinden, in te drukken en ff wat koffie te gaan drinken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ANBID ONS ZONDAARLING!
Dude, en of!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:18 schreef mordradead het volgende:
dagglaspeknek
europees kampioen(weet je het nog? portugal... european championship)
Oeh, LEUKE een vrouw in GAM ! !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
*bop* *bop* ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, [afbeelding].
Idd, het huidige staat al een maandje of meer open en niemand kijkt er meer inquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:29 schreef Flying het volgende:
Mag er een nieuw UT2004 Deel open?
Huidige is uitgestorven. Ik denk dat een nieuw deel met een goede OP, en met de vermelding dat er een nieuwe UT2004 uitkomt in het najaar, al veel helpt.
Ja, inderdaad..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:38 schreef speknek het volgende:
En waarom zouden mensen er dan wel ineens over willen praten?
Ik vroeg het en ik moest toestemming hebben. Nu vraag ik het opnieuw, en de topicstarter van huidig deel vindt hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad..
De OP en titel kunnen gewoon geëdit worden, in principe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |