ik wil boarden!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:58 schreef Frenkie het volgende:
ik wil skieeen
goed!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ach ja, wat zal ik zeggen.................
peel off?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:43 schreef DarkElf het volgende:
ik voel me gemaskerd
nee tis een modderig iets, voelt zo lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:44 schreef milagro het volgende:
[..]
peel off?
mag ik het doen dan, dat vind ik zo leuk
als je het andersom zegt, nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:28 schreef DuchessX het volgende:
Moe, hoofdpijn maar ook energiek.Vreemde combi.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:15 schreef Copycat het volgende:
Heb vandaag voor 100% vakantiegevoel. Alles af en over een paar dagen weg.
Zit ik morgenochtend alleen wel al om 09.00 uur bij de kapper omdat ik om 12.00 uur een soort van orienterende sollicitatielunch zou hebben. Is die lunch verzet naar medio oktober...
Nou ja, dan ga ik wel met m'n vriendje lunchen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:18 schreef milagro het volgende:
[..]je zegt het alsof het een straf is dat laatste
waar ga je heen?
Nou, toen ik daar was, pochten veel heren met het aantal kamelen die ze bezatenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was devergeten... :
![]()
En had me ook wel verheugd op een perspectief biedend gesprek, vlak voor de vakantie... Dus wdb idd een beetje teleurgestelderig.
Hammamet, Tunesie.
Kan zijn dat straks een Copycamel in mijn plaats verschijnt... of een geit.
Hey ik spreek over 20 jaar terug of zo !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:33 schreef Copycat het volgende:
Opeens is mijn vakantieplezier naar een dieptepunt gedaald.
En dan is er ook nog een sprinkhanenplaag...
Als er een internetcafe is, zal ik vertellen hoe ik me in Hammamet voel...
En hier giet het katten en kamelen.
Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Jennifer Lopez - Let's get loud!!!!
Ik ga hier zolang door met muziek noemen, totdat die ban weg is
Het heet toch : " Wat machtst du nu?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik dacht het niet
Soms kom je er achter wie je echte vrienden zijn, das erg lastig als het je tegen valt, maar je weet wel wat je aan ze hebt na de tijd. Ben er ook een paar kwijt, das wel lastig, maar aan de andere kant, ik weet wat ik er aan mis (niet veel dus). Gelukkig heb ik nog andere vrienden en heb ik ook al weer andere leuke mensen leren kennen, dus ik kom er wel overheen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:18 schreef T1andonly het volgende:
Nou...leuke vrienden heb ik...ze zien het zelf niet eens, maar ze beginnen ook mij langzaam te verliezen als het zo door gaat...en dat gaat het want ze zijn toch zo gelukkig bij elkaarben ik nu jaloers of waar slaat dit op, dat anderen hun hebben laten vallen wil niet zeggen dat ik dat doe...
"wass ich zu sage hatte", toch??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:27 schreef Dromenvanger het volgende:
"Guten nacht freunde, es ist zeit fur mich zu gehen, wass ich nur zu habe zette, durt nur einie zigarette, und ein letstes glass im stehen"
Wass ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette und ein letztes Glass im Steh'nquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
"wass ich zu sage hatte", toch??
OT: Redelijk, druk wel. Nog 2 dagen werken en dan vakantie! Ik ben er aan toe!
Suc6 knijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zzzzzzzenuwachtig
Mijn ervaring: verdediging stelt helemaal nix voor, nergens om zenuwachtig om te zijn. Als je uberhaupt al op mag, is de kans 90% dat je slaagt!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zzzzzzzenuwachtig
Bedankt Jumpiequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:37 schreef Jumparound het volgende:
Suc6 knijn
Was dat voor mij bedoeld ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:56 schreef melismay het volgende:
GEFELI!!!!!
Oeh! Da's kut.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:20 schreef Plato1980 het volgende:
Woest, maar kan het niet uiten, dus moet me inhouden.
Heb je een 10-ling gebaard dan ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het gaat nogal op en af de laatste tijd, afhankelijk van de hoeveelheid baby's om me heen.
<grin> Nee hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je een 10-ling gebaard dan ?
![]()
Je moet niet hopen, je moet relaxen dan komen de vrouwen vanzelf welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:01 schreef T1andonly het volgende:
Terug van werken, moe gewerkt...stratenmakers zjin wel aardige mensen over het algemeen
Vanavond me helemaal laten gaan met uitgaan hopelijk en stiekem hoop ik dat er iemand voor mij iskomt goed
Kijk, dat horen we graag!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:46 schreef Peregrijn het volgende:
Kortom: Ik voel me TOP!!!
Hoe flik je dat? Vertel! Dat is me nog nooit geluktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:51 schreef Tranceptor het volgende:
Heel erg positief in de war.
Ze noemen het verliefdheid, niet doorvertellen....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:00 schreef Ritch het volgende:
[..]
Hoe flik je dat? Vertel! Dat is me nog nooit gelukt
Mja, ik moet me daar maar over heen zetten ben ik benquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze noemen het verliefdheid, niet doorvertellen....
Kop op Plato, gewoon je best blijven doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
Gaat wel, mijn vakantie nadert gelukkig zijn einde en dat vooruitzicht maakt me blij!
Misschien is het voor jezelf beter dat je even niet post hier. Ik lees nooit dat het goed gaat en zo praat je jezelf de put in.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Klote![]()
Ze zijn er wel, je zal alleen zwaar moeten zoeken,quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:48 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Misschien is het voor jezelf beter dat je even niet post hier. Ik lees nooit dat het goed gaat en zo praat je jezelf de put in.
dit was bedoeld als positief?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en komt allemaal wel goed (zeggen ze)
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:18 schreef DarkElf het volgende:
voel me verstandig en volwassen .........
maar niet heppie
Gezellig dat je hier weer bentquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:46 schreef Peregrijn het volgende:
Terug van weg geweest !!!!!
Ik heb vandaag mijn nieuwe PC op kunnen halen en we hebben het draadloze huisnetwerk voltooid. De komende tijd ben ik dus eindelijk weer online. Verder voel ik mij topMIjn nieuwe huis en baan bevallen nog steeds prima. Verder ook al een leuk sociaal leven hier opgebouwd. Sowieso niet moeilijk met veel vrienden, die in de buurt wonen, maar ook hier in het dorp leer ik al meer mensen kennen.
Kortom: Ik voel me TOP!!!
P.S. Netjes Konijntje. Dat had je ook wel iets eerder mogen melden, nu was ik de hele dag zenuwachtigMaar waarschijnlijk was jij toen al aan het feesten
Is toch goed? Rust is goed, altijd cool blijven in iedere omstandigheid. Werkt het beste op je gezondheid en is goed voor je hart.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me heel apart...
heel rustig waar ik me misschien juist heel druk en ongerust zou moeten voelen
heel raar
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:28 schreef Moja het volgende:
ik heb geen flauw idee
Dr. Knijn ben ik bij afgestudeerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:47 schreef DarkElf het volgende:
Drs. Knijn
over hoe ik me voelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarover?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:05 schreef DarkElf het volgende:![]()
![]()
ja, nu echtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:12 schreef DarkElf het volgende:
sleepytime..................
Hoop dat het jou ook zal overkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:57 schreef Nuongirl het volgende:
Nog steeds prima![]()
Vanmiddag iemand een blauwtje laten lopen
op een paard gokken is ook dommmmmmquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:57 schreef milagro het volgende:
je had op meerdere paarden ingezet dan
Been there, done thatquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoop dat het jou ook zal overkomen![]()
Diddle is toch die muis met die grote klompvoetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:13 schreef DuchessX het volgende:
Chagrijnig; nog geen 5 minuten geslapen vannacht dankzij mijn ADHD-kat Diddle
ja dat vraag ik me ook zo vaak af..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef milagro het volgende:
Waar komt het vandaan, wie verzamelt die zooi, wie brengt het mijn huis in
Lang genoeg dus?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:43 schreef Noayla_ het volgende:
Veeeerlieieieieifd!
Op de leukste, liefste, lekkerste en hij is de mijijijne!!!!
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag krijg ik invul-formulieren om de studieschuld kwijt gescholden te worden.
Als je in de wajong belandt tijdens studie, wordt de schuld omgezet in een gift. Je moet dan wel 80-100 procent zijn afgekeurd. Dat is bij mij het geval. Ik ben ziek geworden tijdens studie dus. En dan hoeft de prestatie-beurs niet worden terug betaald.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:16 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
K'ook en dat al voor een keertje of 6. Maar, ik hoef er nog maar 2 keer doorheen, dus dat scheelt alweer. En alles is beter dan die die bloedhittequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:54 schreef Roa het volgende:
Nat.
Ha mopje, da's lang gelee!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:52 schreef Brad het volgende:
[..]
Lang genoeg dus?
Wat mij betreft kan het eigenlijk amper beter. Alles lijkt te kloppen en gaat geweldig.
oe, thanksquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:56 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ha mopje, da's lang gelee!![]()
(ben nauwelijks nog op i-net te vinden).
Hij's helemaal niet lang eigenlijk; 1.84 m. slechts!
Maar wel heel erg ontzettend fantastisch!!![]()
Dit is mijn Diddlequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:23 schreef Moja het volgende:
[..]
Diddle is toch die muis met die grote klompvoeten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:15 schreef DarkElf het volgende:
ongelooflijk knallende hoofdpijn en misselijk
was ff de bijwerkingen vergeten van iets als je er net mee begint
Let me guess...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:32 schreef milagro het volgende:
Ik ga eens een nummer vd Stones opzetten
forquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Let me guess...
Sympathy with the...
Ja he, die heb je opgezet!
OT:
Ik voel mij zeer opgelucht.
Het leven draait om winnen, the winner takes it all.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
is er dan nog wel wat leuks aan het leven?
Heb je dat ook aan je oma verteld?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Omdat ik 666 ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |