quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:25 schreef CartWOman het volgende:
Die catheter...
Maffe Bailey
Gelukkig dat het beter gaat!!
Heerlijk om te lezen hoe jullie 'm verplegen
De meeste katten vinden het dieetvoer juist superlekker... omdat het vet is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:55 schreef DuchessX het volgende:
Potverdorie zeg. Meneer heeft besloten zijn dieetvoer niet te eten. Grmbl![]()
Bailey gaat vanzelf honger krijgen! Misschien associeert die dit voer wel met een catheter..... ff wachten is meestal mijn opstelling!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:55 schreef DuchessX het volgende:
Potverdorie zeg. Meneer heeft besloten zijn dieetvoer niet te eten. Grmbl![]()
Pssst Bluezz: [CENTRAAL] KittenFotoTopic [deel 1]quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Awwww in de wasmand
Wel netjes je bakje leeg eten Bailey
tell usquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:29 schreef DuchessX het volgende:
Nou
Mijn man had het al gezien maar wist niet van wie het was (5 huisdieren); plasjes in huis.
Ik heb net geconstateerd dat het Bailey is die binnenpiest; en hij heeft er ook weer pijn bij![]()
Om 15.45 moet ik bij de DA zijn.
Shitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:46 schreef DarkElf het volgende:
kreeg een smsje dat het niet zo best was iig
geloof dat ze vanavond hopelijk meer horen
www.dierzorg.nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:39 schreef trie het volgende:
DuchessX: vreselijkkan jij mij trouwens vertellen waar je die verzekering af hebt gesloten enzo? Ik hoop natuurlijk dat dit nooit mijn kattenbeest overkomt, maar ik wil zeker weten dat ik (mocht't zover komen) alles kan betalen... alles voor't beestje toch?
Het valt wel mee hoor die kap. Hij had er de vorige keer problemen mee; nu helemaal niet. Het is maar goed ook dat hij er een om heeft anders zou hij de catheter eruit trekken en de boel nog meer beschadigen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:40 schreef Christine het volgende:
Die kap ziet er zo zielig uit
Blij dat jullie zo lief voor hem zijn
Maandag 9.15 zitten we weer bij de dokter. Maar ik heb de indruk dat hij nog steeds goed versuft is van alle medicatie, de meeste tijd ligt hij te suffen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:09 schreef DarkElf het volgende:
en nu moet ie tót maandag zo liggen?
Dankjewel, ook names Baileyquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:18 schreef Catsy het volgende:
Jeetje wat hoor ik de laatste tijd toch van veel mensen dat hun kat last heeft van blaasgruis! De kat van een goede kennis van me is ook twee dagen geleden geopereerd en heeft net drie hechtingen eruit geknabbeldIn elk geval veel sterkte voor de kat van TS èn natuurlijk de TS zelf
![]()
Ja maar toch is er een soort 'gewenning' en/of gelatenheid opgetreden. Hij stoort zich niet meer aan zijn kap, probeert niet meer aan zijn catheter te komen. Hij is heel stil en gelaten. Hij ligt nu in de kattenbak. Ik denk dat hij toch nog erg versuft is van de medicijnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:38 schreef DarkElf het volgende:
och wat zal het arme kereltje zich naar voelen
Er zijn heel veel speciale soorten voer die struviet of kristalvorming in de blaas voorkomen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:19 schreef KonnieKipke het volgende:
bekend probleem bij vooral katers. Speciale voeding voorkomt dit.. Weet niet meer ff wat dat is.
Ik welquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:40 schreef CartWOman het volgende:
Hoe gaat het nu met het mannetje, Duch?
Durf het bijna niet te vragen...
Hij schikt zich in zijn lotquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:39 schreef DuchessX het volgende:
Timide, stilletjes. Hij ligt continue in zijn kattenbak. Hetgeen best slim is omdat hij zo minder last heeft van het liggen in een natte plek.
Hij eet en drinkt nog steeds heel goed, hij lekt als een gek dus alles is onder controle.
Morgenvroeg mag de catheter uit
Het is toch poesonterend, hè?quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:39 schreef DuchessX het volgende:
Timide, stilletjes. Hij ligt continue in zijn kattenbak. Hetgeen best slim is omdat hij zo minder last heeft van het liggen in een natte plek.
Hij eet en drinkt nog steeds heel goed, hij lekt als een gek dus alles is onder controle.
Morgenvroeg mag de catheter uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |