Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:41 schreef devzero het volgende:
Als de lijst klopt dan stuur ik zo een invite naar JoVd_girl
En JoVd_girl moet haar mailbox en haar junkmail in de gaten houden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:36 schreef Jump het volgende:
en lijst is up to date
gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:47 schreef Jump het volgende:
JoVd_girl en MArten verplaatst.
Sjowhan: TheNaughty is nu bovenste van de lijst
En 1 van die 2 accounts die niet voor fok waren geeft zijn invite aan FredZquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:45 schreef devzero het volgende:
en van de 18 invites die ik tot nu toe heb uitgedeeld waren er 16 voor Fok!ers
inmiddels welquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:02 schreef Whiskers het volgende:
ik heb een invite. Is Hann21 nog steeds niet voorzien?
donequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:06 schreef ChillyWilly het volgende:
* ChillyWilly wil ook graag op het lijstje
van de lijst gehaaldquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:14 schreef PH52 het volgende:
zojuist eindelijk een invite gehad, verzonden aan Hann21@xs4all
quote:Op maandag 23 augustus 2004 @ 23:56 schreef stoopkind het volgende:
sjaakman heeft een invite
Maar ik heb helaas geen email gehad, ik hoop niet dat ik nu weer helemaal achteraan op de lijst moet. Emailadres: r.f.h.nota@student.tue.nlquote:Tedkees - maandag 23 augustus 2004 @ 05:49
MeneerTim en Notepad zijn gemaild
Same here. Geen idee welk deel ik een invite gekregen heb, zag het in het linkje in de OPquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:54 schreef notepad het volgende:
Volgens deel 39 heb ik gisteren een invite mogen ontvangen:
[..]
Maar ik heb helaas geen email gehad, ik hoop niet dat ik nu weer helemaal achteraan op de lijst moet. Emailadres: r.f.h.nota@student.tue.nl
jij bent lekker bezigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef ferrybouwman het volgende:
An invitation has been emailed to your friend lenny at info@soundofjoyhaarle.nl.
An invitation has been emailed to your friend noxious at wes@noxious.org.
An invitation has been emailed to your friend heavenswoman at heavenswoman@hotmail.com.
Als mensen zich opgeven, dan moeten ze imo wel een beetje in de gaten houden of ze al aan de beurt zijn of een invite hebben gehad. Dan kunnen ze direct aan de bel trekken als er iets misgaat. Aan je profile te zien heb je een hotmail account en het kan zijn dat je invite in je junkmail folder is beland (en die wordt iedere week automatisch geleegd).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:57 schreef stinkie het volgende:
Same here. Geen idee welk deel ik een invite gekregen heb, zag het in het linkje in de OP
Is een goed idee, want het plaatje in de OP is achterhaald. Ik dacht er vanmorgen nog aan, maar was vergeten om een schermafdruk te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:11 schreef mschol het volgende:
misschien ook eff dit plaatje in de OP zetten
Wat is je e-mail adres (geen Hotmail)?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Same here. Geen idee welk deel ik een invite gekregen heb, zag het in het linkje in de OP
Jij kunt die invite zelf ook forwarden naar skippiesoepie (en een mailtje naar knucklezz dat hij jouw invite niet moet gebruiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:23 schreef naar het volgende:
En Knucklezz moet zijn Inbox en Junkmail in de gaten houden, want er is een invite onderweg![]()
[edit]Niet gezien dat hij er al een gekregen had. Nah ja, ik ga er maar van uit dat hij zijn extra invite doorgeeft aan een Fok!-ker
[/edit]
Ik heb Zaterdag 21 Augustus 4 invites verstuurd ( Kezmania, _bigmac_, likkebeessie en floppy86 )quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen zich opgeven, dan moeten ze imo wel een beetje in de gaten houden of ze al aan de beurt zijn of een invite hebben gehad. Dan kunnen ze direct aan de bel trekken als er iets misgaat. Aan je profile te zien heb je een hotmail account en het kan zijn dat je invite in je junkmail folder is beland (en die wordt iedere week automatisch geleegd).
Stuur ze een herinnering en wacht tot a.s zaterdag of zo. 3 dagen is niet zo heel lang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef _joepie_ het volgende:
Ik heb Zaterdag 21 Augustus 4 invites verstuurd ( Kezmania, _bigmac_, likkebeessie en floppy86 )
Alleen van likkebeessie heb ik automatische reply gehad van acceptatie.. wil de rest soms niet..
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
hoi
ik heb ook gmail
daderek [at] gmail . com
Salvad0R
ik gebruik het eigenlijk ook amperquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef Steve-O het volgende:
ik gebruik me gmail eigenlijk helemaal niet
Die heeft er al een gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef DutchMKL het volgende:
invite gestuurd naar Lenny83
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef ferrybouwman het volgende:
An invitation has been emailed to your friend lenny at info@soundofjoyhaarle.nl.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef DutchMKL het volgende:
invite gestuurd naar Lenny83
ferry.ouwerkerk@wanadoo.nlquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je e-mail adres (geen Hotmail)?
ja das precies het probleem, junk mail kijk ik nooit in. dan kan ik net zo goed alles in m'n inbox laten zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen zich opgeven, dan moeten ze imo wel een beetje in de gaten houden of ze al aan de beurt zijn of een invite hebben gehad. Dan kunnen ze direct aan de bel trekken als er iets misgaat. Aan je profile te zien heb je een hotmail account en het kan zijn dat je invite in je junkmail folder is beland (en die wordt iedere week automatisch geleegd).
@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:10 schreef mighty_myte het volgende:
Invite verstuurd naar nr. 8.
Markz0r sharkbite@home.nl
nee, nummer 8 kreeg mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef devzero het volgende:
[..]
@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?
gedaan en aangegeven dat ik voor maandag 29 een antwoord wil hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur ze een herinnering en wacht tot a.s zaterdag of zo. 3 dagen is niet zo heel lang.
Doe ik bij dezequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef devzero het volgende:
[..]
@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?
Maar ik heb helaas geen email gehad, ik hoop niet dat ik nu weer helemaal achteraan op de lijst moet. Emailadres: r.f.h.nota@student.tue.nlquote:Tedkees - maandag 23 augustus 2004 @ 05:49
MeneerTim en Notepad zijn gemaild
Nope, lijst is niet up to date. Je zal dus de topic ff door moeten kijken en zelf kijken wie er aan de beurt is. Grote kans dat de eerste 10 al aan de beurt zijn geweest als ik het aantal invites zie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:12 schreef dvanzwol het volgende:
Jaaaah mijn eerste invite na zo'n 5 weken gmailen!
Is de bovenste aan de beurt? (lijst uptodate..?)
Jump heeft examen nu en die ozu vanavond weer terug zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:34 schreef naar het volgende:
Het is te hopen dat Jump de lijst snel update; alle zichtbare mailadressen zijn inmiddels voorzien van een invite!
Mijn dank is groot,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:26 schreef sop het volgende:
BOKA heeft een invite gehad.
waarom werkt die gmailnotifier niet op windows 98quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:11 schreef mschol het volgende:
@Jump of QuietGuy:
misschien ook eff dit plaatje in de OP zetten
[afbeelding]
en misschien ook een linkje naar
de Officiele gmailnotifier
in database gekeken en heb je ID 550 ongeveer. en dat moet ergens al een lange tijd terug zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:49 schreef stinkie het volgende:
Hee, ik kom hier weer eens om te kijken hoever ik sta, maar nu sta ik dus bij degene die al een adres hebben. Alleen weet ik hier zelf niks vanaf
Nu las ik net iets dat Hotmail blocked enzo en ik had dus mijn hotmail adres opgegeven. Kan ik er nog achter komen hoe ik ik moet loggen enzo?
kan je eens een mail sturen naar die dat zei dat je invite had? misschien kan hij/zij deze opnieuw sturenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:54 schreef notepad het volgende:
Volgens deel 39 heb ik gisteren een invite mogen ontvangen:
[..]
Maar ik heb helaas geen email gehad, ik hoop niet dat ik nu weer helemaal achteraan op de lijst moet. Emailadres: r.f.h.nota@student.tue.nl
probeer mailnotifier dan maar meer kun je vinden en vragen hier : Het algemene GMail topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:55 schreef paultje- het volgende:
[..]
waarom werkt die gmailnotifier niet op windows 98
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:08 schreef Jump het volgende:
en lijst is up to date
Eindelijk weer eens een invite om weg te geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:08 schreef Jump het volgende:
en lijst is up to date
doe maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:16 schreef Pleun het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een invite om weg te geven.
bigwig krijgt er een van mij nu dan?
Mee eensch is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:13 schreef Jump het volgende:
Als je mailadres van iemand ander post, maak het dan spamproof aub
heb hierboven enkele mailadressen gezien, en spam is hatelijk
Donequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:17 schreef Jump het volgende:
[..]
doe maar
die staat in je sent mail, kan je zelf ook opnieuw naar iemand sturenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:19 schreef Megter het volgende:
Eh.... ik ben vergeten in de posts hier te kijken en heb bigwig ook een invite gestuurd....mijn excuses.
Bigwig, kan jij mijn invite forwarden, of werkt dat niet?
Mijn invites krijgen nu al kinderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:28 schreef paultje- het volgende:
hehe pas een paar dagen gmail en nu al een invite![]()
Volgende op de lijst...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:45 schreef _joepie_ het volgende:
* Dr.Bunsen_Honeydew heeft weer een invite, wordt is inmiddels verstuurd naar Floe..!
bounced, emailadres klopt niet, wat nu..?
Ja sorry niet aan gedacht hebbem ge-edit!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:13 schreef Jump het volgende:
Als je mailadres van iemand ander post, maak het dan spamproof aub
heb hierboven enkele mailadressen gezien, en spam is hatelijk
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:22 schreef Nuongirl het volgende:
remondepemon heeft een invite
Verstuurd naar email van floe met een e ervoor, maar weer een bounced mail, daarom maar :quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:59 schreef Jump het volgende:
ow, wacht. mijn fout
Floe's mail is: eluursema (at) home dot nl!
moet een e'tje voor
Stuur die mail dan gewoon door naar degene die bovenaan de lijst staat!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:26 schreef Da_Koen het volgende:
*adres*
Iemand anders had er eentje gestuurd net iets voor mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
Je kan een invite toch maar 1x sturen?
robgeerts. Alleen ik weet het niet zeker, alleen het adres was tamaranogwat@gmail.com wat ie geregistreerd heeft. Ik denk niet dat dat zijn naam is... Vooral omdat zijn 'normale' e-mail adres rob[at]geerts-webdesign.nl is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:47 schreef Jump het volgende:
onderdekoffer: aangepast
TC03: zeg es wie, dan kunnen we hem/haar publiekelijk vernederen
Geen ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
stoopkind, hoe kom je aan zoveel invites?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:21 schreef mschol het volgende:
klinkt als een JS error... doe eens een dubbelklik op het icoontje naast "fout in de pagina"
en vertel wat er staat (of plaats een screenshoit)
Gedaan, nog steeds hetzelfde probleem...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:08 schreef dycell het volgende:
Probeer eens je temp. internet files te verwijderen...
gokje..................
Ik had NIS & Ad-mucher uitgezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:23 schreef mschol het volgende:
heb je zonealarm? zoja probeer die eens uit te schakelen...
schakel popup blockers uit en draai adaware en soortgelijke proggies misschien helpt dat wel..(u never know
)
Invite is binnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:39 schreef stoopkind het volgende:
Mail naar:
Martin
Quara
Smoogy
PQmagic
Seeya
Positive_thinking
nogmaals hulde voor het systeem en het updatewerk jump!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:52 schreef Jump het volgende:
Lijst is up 2 date
Tedkees heeft geen emailadres in zijn profile aangegevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:08 schreef Jump het volgende:
[..]
in database gekeken en heb je ID 550 ongeveer. en dat moet ergens al een lange tijd terug zijn.
[..]
kan je eens een mail sturen naar die dat zei dat je invite had? misschien kan hij/zij deze opnieuw sturen
en lijst is up to date
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik had NIS & Ad-mucher uitgezet.
En toen deed Gmail het weer....![]()
Heel erg bedankt!
5 al? ik heb al 5 weken en nog maar 1 invitequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:16 schreef Cofalot het volgende:
Ik heb ondertussen al gmail, dus kan ik van de lijst.
Ik heb na 1 dag ook al 5 invites, ik zal ze zo versturen naar de bovensten op de lijst![]()
Ja, je krijgt dan een mailtje van Gmailquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:20 schreef dvanzwol het volgende:
[..]
5 al? ik heb al 5 weken en nog maar 1 invite
Weet iemand trouwens of je nog een bevestiging krijgt van de gene wie je een invite gestuurd hebt?
owh die heb ik nog niet terug gekregen.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:33 schreef stoopkind het volgende:
[..]
Ja, je krijgt dan een mailtje van Gmail
valo had al een meel gehad...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:14 schreef Fluxi het volgende:
6 invites verstuurd
V_valo
beery
Doede
acq.-
Hermenjoostens
Veerboot.
Edit:
Krijg net delivery failure voor Doede, heb het email adres niet goed overgetikt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:50 schreef Boink het volgende:
Damir, N-Web, Breakdancer, nexcro, De Zakenman en egilio hebben er 1 vanb mij
Geef je mail-adres en je komt op de wachtlijst van dit topic. En dan krijg je vanzelf een keer een invitequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:14 schreef MrLazy het volgende:
Ik ben ook al lang op zoek naar een Gmail-account. Mensen die zo vriendelijk zijn om mij een invitatie te gunnen, laat het weten in dit topic. *bloos*
quote:MarkvanEsschoten
Josse
Impry
TheScienceMan
maak de mail eens spamproof.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:05 schreef DarkShine het volgende:
-knip- werkt trouwens niet!
max_dark ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:14 schreef LeFTBuRN het volgende:
wie kan ik een invite sturen jump ?
Heel erg bedanktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:48 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik heb een invite... die gaat naar truSteh
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:39 schreef stoopkind het volgende:
Mail naar:
Martin
Quara
Smoogy
PQmagic
Seeya
Positive_thinking
Heel erg bedanktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:23 schreef Scytale het volgende:
Ik heb invites gestuurd naar:
omega
kreeg mailtje daarvan ja, ik was het al helemaal vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:36 schreef brainster het volgende:
An invitation has been emailed to your friend Matjas
An invitation has been emailed to your friend Jackson
en geaccepteerdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Cheiron het volgende:
Invite naar Vagere Hein..man wat een bagger adres!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:26 schreef Jump het volgende:
Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:46 schreef bertje538 het volgende:
bert@bertlenssen.net ... Wil ook zo graag een Gmail adres
quote:Geregistreerd op: woensdag 25 augustus 2004 @ 20:38
En geactiveerd!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:10 schreef funmaster het volgende:
Dr.Bunsen_Honeydew
Boterbabbelaar
Nightvision
buzzer
Cofalot
WheeleE
Hebben een invite
Kewl zie net een mailtje binnen rollen tnx polluxquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef -PolluX- het volgende:
Mikkel, Modwire en PoisonouS krijgen een invite van mij.
dames gaan voor....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:20 schreef bpm het volgende:
hmmz.. had m'n naam wel opgegeven maar sta nog niet in de lijst, terwijl ik eerder was dan c-joy.....misschien over het hoofd gezien? of heb ik (nog) geen recht op een Gmail account?
Lijkt erop. Misschien gaan de tests zo goed, dat ze het binnenkort helemaal vrijgeven.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:20 schreef Quarks het volgende:
Zow, gaat lekker snel zeg.
Ben een dag weg en sta meteen op 48
Is er soms een invite explosie geweest bij google
En ontvangenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef wendywendy het volgende:
Drikkiej heeft een invite
Mijn dank isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef nemesis_ het volgende:
invites gestuurd aan:
..
heijx
..
Dank u.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:53 schreef Bloemkool het volgende:
Net een invite naar: Alicey gestuurd.
Have fun.
Ik stond dus net op het punt die te verzenden. Goed als jjij dskdotcom hebt gedaan pak ik subsumquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:46 schreef PoisonouS het volgende:
Markzot en devzero, jullie sturen nu naar alleen dubbel. Ook dskdotcom heb nu dus weer dubbel :S
Nouja, zie maar hoe het loopt. ff opletten wie er al hebben gekregen, aangezien de lijst niet helemaal up to date is atm
Hebben een invite in hun mailbox liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:43 schreef devzero het volgende:
bruut, Jouke, Jodzemanze, nrg en Subsun zitten in de pipeline
Even voor jumps records: ik heb dus niets naar DSKdotCOM gestuurd. Markz0r heeft zijn invite voor jouw doorgestuurd naar dskdotcom en jij ook? Dus hij heeft dezelfde invite dubbelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:46 schreef PoisonouS het volgende:
Markzot en devzero, jullie sturen nu naar alleen dubbel. Ook dskdotcom heb nu dus weer dubbel :S
Het is al laatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:56 schreef Markz0r het volgende:
edit: nee jij snapt het niet
ik heb de invite van pois van hem terug gekregen, en die door gemailt naar MI55ILLE
Dus de gene die het eerst de invite accepteerd wint. Dan moet degene die het niet is geworden hier maar regeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:45 schreef PoisonouS het volgende:
Eh ik heb nu een dubbele
geforward naar DSKdotCOM
Ja, maar MI55ILLE heeft dezelfdequote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:03 schreef Markz0r het volgende:
* devzero is de weg kwijt![]()
heb dskdotcom nu wel of geen invite![]()
ik ben ook geeen 24/24 online hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef commentator het volgende:
update 22:48:
eh waarom wordt die lijst nou toch niet bijgewerkt
Als er teveel weg zijn: http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.phpquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:00 schreef PoisonouS het volgende:
Dan heb dskdotcom op het eind dus geen invite gehadSolly dude (dudette)
Jump maybe idee om 20 lui zichtbaar te maken met e-mail adres?
denk dat ik Poepoog (mail@**eckie.nl) ook zojuist een invite heb gestuurd... Cancel je die even Poepoog zodat ik een ander van de lijst blij kan maken...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:31 schreef matthijst het volgende:
Ik neem 5-10 wel ff, laatste invites gingen ook fout. Dus
mail.@**eckie.nl
xandersma**l@hotmail.com
abdulrahm**@advany.com
paulina@m**ker.nl
414@bu**.nl
jeoren ook dus..., kan een modje de lijst even updatenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:29 schreef matthijst het volgende:
jeoren
Poepoog hebben dus een dubbele.... forward 1 van de invites ff naar iemand op de lijst... of gewoon naar iemand die jij het gunt ofzo.
ik denk ik POST mooi wie IK al GEINVITE heb.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef commentator het volgende:
bruut invite gehad
jouke ook (zelfs 2 dus aub 1 weigeren, kan er weer een ander gelukkig gemaakt worden)
update 22:44
jodzemanze nu ook
update 22:48:
eh waarom wordt die lijst nou toch niet bijgewerkt
nrg ook invite gehad
22:53:
1 van de 2 uitnodigingen naar jouke heb ik doorgestuurd naar dskdotcom
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef -PolluX- het volgende:
Mikkel, Modwire en PoisonouS krijgen een invite van mij.
Dus nu heb ik (en mikkel en poisonous trouwens ook) er twee.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:35 schreef Markz0r het volgende:
mikkel heb een invite in zn bakje liggen
modwire ook
net als poisonouz
Aka Stefandvquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik stuur invites naar
Scor3p --> check hotmail bulk
stefandv
HyperViper --> check hotmail bulk
Gmail regelmatig gebruiken en dan verschijnt vanzelf linksonder de rode tekst dat je één of meer invites kunt versturenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:03 schreef Darkomen het volgende:
[..]
FF snel uitzoeken hoe ik ook invites kan sturen
Terughalen kan denk ik niet, je kunt de URL van de aanmelding wel doorsturen naar iemand anders in de lijstquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:11 schreef Modwire het volgende:
Dus nu heb ik (en mikkel en poisonous trouwens ook) er twee.
Kun je die dingen ook terugtrekken, of moet ik 'em doorsturen ofzo??
Ik heb die van -PolluX- al gebruikt.
Die zijn al voorzien!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:11 schreef Young_David het volgende:
Ik stuur nu invites naar
Krayzie-Lunatic
Dromenvanger
Speknek
bigone
jeoren
of je laat die invites verlopenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:11 schreef Modwire het volgende:
[..]
[..]
Dus nu heb ik (en mikkel en poisonous trouwens ook) er twee.
Kun je die dingen ook terugtrekken, of moet ik 'em doorsturen ofzo??
Ik heb die van -PolluX- al gebruikt.
Mag hem ook wel naar mij sturenquote:Ik heb nog een invite, ik had gezegd dat ik van de lijst kon, maar heb toch een invite gekregen:p
Ik stuur hem straks wel door, als de lijst is ge-update.
nopes. had examenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:24 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Denk dat de persoon die die lijsten beheerd nog ligt te slapen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |