Uiteraard ZONDER rozijnen, die zijn niet te pruimenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:37 schreef Bjoro het volgende:
zelfgemaakte appeltaart zonder rozijnen !
monchou taart
en van die schuimgebakjes !
Wat zijn dat voor vlaaien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef pepper_961 het volgende:
Lekkere 'Multi Vlaai' vlaaien!! Mjammjam![]()
Ja, de appeltaart van AH is ook verrukkelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:49 schreef Mappy het volgende:
Zelfgebakken appeltaart (al is die van AH ook erg lekker)
Bossche bol (al is die van AH ook erg lekker)
En samen met slagroomtaart is dat ook zo'n beetje het enige gebak dat ik lekker vind
tsss en ik vind geld niet belangrijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:09 schreef beelz het volgende:
Ik hou niet van zoet dus mijn favoriete taart is quiche.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:00 schreef pepper_961 het volgende:
kijk en likkebaard!!
http://www.multivlaai.nl/
Dan ga ik voor de zelfgebakken appeltaart met extra veel rozijnen en notenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Uiteraard ZONDER rozijnen, die zijn niet te pruimen
Ook zonder krenten, die zijn nog erger
Helemaal mee eens, Appeltaart is met goudrenetten, en zonder krenten en rozijnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Uiteraard ZONDER rozijnen, die zijn niet te pruimen
Ook zonder krenten, die zijn nog erger
nee helaas niet.. maar als er promoties zijn wordt er geen gebak besteld bij de hofleverancier.. maar gewoon bij brokkingquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Ken je die via je werk, Gish?![]()
Hopelijk is het dan geen klant van jullie
Vanzelfsprekend goudrenetten EN boter, geen margarine.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Appeltaart is met goudrenetten, en zonder krenten en rozijnen.
In Assen en Groningen heb je in ieder geval vestigingen zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:51 schreef kissa het volgende:
Ik woon in een uithoek van Nederland![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Gatverdamme ga je mond spoelen Kissa,
Het M woord
Bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In Assen en Groningen heb je in ieder geval vestigingen zitten
ontopic: Mokka- en schuimgebak laat ik liever staan, de rest gaat er wel in
Nounouquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Multivlaai, de "Dark side" van de vlaai, gatverdamme, zo een mooi product als vlaai van een goeie bakker, verkracht door de massa geproduceerde fabrieksvlaai.
Probeer dan de Christoffelvlaaiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:56 schreef kissa het volgende:
[..]
Nounou
Ik heb geen verstand van vlaaien, ik kan allicht een keer gaan kijken als ik in de buurt ben......
Echt waar?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:04 schreef Dow.Jones het volgende:
in een 20cm cake zitten ongeveer 40 eierdooiers !!
Ok, als ik in de buurt ben join ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Probeer dan de Christoffelvlaai
[afbeelding]
Join us at The Dark Side![]()
Ik haal gewoon op de markt bij de notenkraam een zakje notenmix en dan snoep ik de pinda's eruit. De rest even grof hakken en door je appeltjes mikkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:10 schreef kissa het volgende:
Wat voor noten doe jij in de appeltaart, ik vind het wel een goed idee
Het zal.......maar ze smaken verdomde lekker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Multivlaai, de "Dark side" van de vlaai, gatverdamme, zo een mooi product als vlaai van een goeie bakker, verkracht door de massa geproduceerde fabrieksvlaai.
Ligt er maar aan wat je gewend bent.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:15 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Het zal.......maar ze smaken verdomde lekker!
Ik ben (mede dankzij m`n mamsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je gewend bent.
Ja turcotaartquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Vroeger hadden ze hier 'Turco's', hazelnoot schuimgebak met mokka...........
Leek een beetje op progrestaart, die was ook prima!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |