Ik winquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:54 schreef Bluezz het volgende:
thirpo
te laaaaatquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:54 schreef Bluezz het volgende:
thirpo
quote:Je kunt niet 2X dezelfde reactie in 1 topic posten, je wordt nu weer teruggestuurd waar je vandaan kwam
Sorry Bluezzquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:57 schreef Bluezz het volgende:![]()
Huh?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
Stelletje postopkrikkers.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
Stelletje postopkrikkers.
Wat ik je brom!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:01 schreef jpzegthallo het volgende:
kwaliteitsposts zeg ik je.
whu whu whuquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat ik je brom!
Dit is nou een kutpost Golfer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:02 schreef pascalheister het volgende:
hoi
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:12 schreef tong80 het volgende:
Welkutse mensen. Tong duikt z'n kutbed in.
Kutse verder.
Dat fluiten was inderdaad errug mooi. Ook de reactie van de rus daarop. Heel, heel erg mooi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:11 schreef golfer het volgende:
Hoogtepunt van deze voetballoze dag was toch wel die Rus die op zijn muil ging bij het bokkiespringen bij het turnen en het protest van het publiek bij die rekstokfinale na je jurering.
Geen gevinger dus meer voor die kutsnol ( ©Doc) vandaag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:14 schreef just me het volgende:
Vanavond geen gekut.. gewoon slapen
gevinder zei Docquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen gevinger dus meer voor die kutsnol ( ©Doc) vandaag?
bierrtjuh!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
* just me ziet weinig mensen in hools momenteel.
Rondje op mijn kosten!
En het word inene druk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
* jpzegthallo ziet weinig mensen in hools momenteel.
Rondje op mijn kosten!
Toch veel aanwezigen hoor op dit moment!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
me ziet weinig mensen in hools momenteel.
Rondje op mijn kosten!
Volgens mij heb je er al genoeg op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Congnacje voor mij svp
Het is nooit genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er al genoeg op.
Op weg naar..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:06 schreef Bjoro het volgende:
iedereen al naar bed ???
slaap ze !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Op weg naar..
Erik is echtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:11 schreef ErikT het volgende:
ik kom net thuis
ouderwets maandagavond met de boys
maar nu mis ik mn meisje
slaapze
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:12 schreef Bjoro het volgende:
Erik is echt!!!!
dank jequote:sterkte jongen !!
heeee brabo !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
Hallo mietjes
brabo met een "B"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeee brabo !
zoals in Bjoro ???quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
brabo met een "B"
Precies!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals in Bjoro ???
Heeee Brabo !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
Precies!
zit ik in het donker met DGquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet het, het is een draak van een film, maar ik wil hem toch ff afkijken.
Ik doe het lig wel uidt.
Heeee Bjoro,alles goed?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heeee Brabo !!
hier alles prima..en bij jou ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
Heeee Bjoro,alles goed?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Biertjuh ??
van Fristi wordt ik zo wakker....doen we gewoon allebei een Baco !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:37 schreef DutchGooner het volgende:Ik drink geen bier,baco of Fristi,mag kiezen
baco met hoofdletter?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van Fristi wordt ik zo wakker....doen we gewoon allebei een Baco !!
Deze nacht zijn alle B-woorden met een hoofdletter !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
baco met hoofdletter?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:43 schreef Bjoro het volgende:
Deze nacht zijn alle B-woorden met een hoofdletter !!
De Beroemde Brabantse Boer Bert Boert er dankzij zijn Baco Behoorlijk op los,zoiets?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Deze nacht zijn alle B-woorden met een hoofdletter !!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
De Beroemde Boer Bert Boert er dankzij zijn Baco Behoorlijk op los,zoiets?
Volgens mij maakt Bjoro er een Behoorlijke Bende van met zijn Bananenzin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]Bjoro Bezoekt Binnenkort zijn Bed en Bluezz Bedenkt hetzelfde
Nicht Bekeken,moest arBeitenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bolle Bier Buffels!
VoetBal Insite gezien? Hij was leuk hè.. Frits 'makeover' Barend was ook goed op dreef.
"kom net terug van vakantie..maar wie is die Colabro"....was idd prima !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bolle Bier Buffels!
VoetBal Insite gezien? Hij was leuk hè.. Frits 'makeover' Barend was ook goed op dreef.
hoop ook op minimaal 1 zo´n weekend...wij (voetbalclub) hebben voorkeur gekregen voor first en second division wedstrijden....beter betaalbaar, makkelijker kaartjes te krijgen en vaak leukere wedstrijden en leukere sfeer !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,we gaan eventjes kijken of we komend seizoen een paar weekenden in Engeland kunnen plannen met minimaal 2 wedstrijden,kortom
Als je 1 momentje hebt....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop ook op minimaal 1 zo´n weekend...wij (voetbalclub) hebben voorkeur gekregen voor first en second division wedstrijden....beter betaalbaar, makkelijker kaartjes te krijgen en vaak leukere wedstrijden en leukere sfeer !
Als je een uurtje of 2 voor de wedstriijd bij het stadion komt en je bent met een groepje, moet je zeggen dat je speciaal uit NL komt om hun club te zien....het is ons op die manier al 3x gelukt om een hele rondleiding door het stadion te krijgen (incl. bestuurskamerenz.)
ik wacht wel ff !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
Als je 1 momentje hebt....
ik ook..maar buiten dat ik er de tijd niet voor heb...ontbreekt het mij ook aan munten !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
Als je alles heel snel nog kunt regelen () kan je voor komend weekend deze 5 doen;
Vrijdag;Tranmere v Wednesday
Zaterdag;Blackburn v manyoo
Zondag;Bolton v Liverpool
Maandag;Wigan v Cardiff en Stoke v Derby
Ik ken dus iemand die dat gaat doen en ben zo jaloers!
Dat valt bij mij wel mee,ik leef er naarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ontbreekt het mij ook aan munten !!
1st of 2nd div is echt aan te raden...ook al heb je weinig met deze clubs...de sfeer is prima !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat valt bij mij wel mee,ik leef er naar
Ik ben dus als van 3 Arsenal wedstrijden zeker,30.10 Southampton,12.12 Chelsea en in Februari Crystal Palace,het zou mooi zijn als ik dat kan combineren met 1 of meer andere wedstrijden
heb er inmiddels 10 wedstrijden in de lower divisions opzitten....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1st of 2nd div is echt aan te raden...ook al heb je weinig met deze clubs...de sfeer is prima !!
en kaartjes zitten tussen 10 en 15 pound !
ben zelf oa geweest bij:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heb er inmiddels 10 wedstrijden in de lower divisions opzitten....
Afgelopen seizoen de mooiste van allemaal,Southend v Torquay.
Torquay moest winnen en concurrent Huddersfield gelijk spelen of verliezen,en zo geschieden,schitterend om mee te maken.
Dit jaar staat trouwens ook Wednesday v Torquay op het programma
Moet maar effe in het groundhopperstopic kijken welke ik gehad heb,duidelijk de London area op Colchester en Norwich na dan bij jouquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben zelf oa geweest bij:
Layer Road (Colcester-Brentford)
Carrow Road (Norwich City -Birmingham)
?? (Gillingham-Nottingham Forest)
Griffin Park (Brentford-Cheltenham Town)
Madejski Stadium (Reading-Brighton)
Roots Hall (Southend Utd-Scunthorpe)
ook echt prachtige wedstrijden gezien !!
heb ik net ook ff in gekeken !! (die is vol !!)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet maar effe in het groundhopperstopic kijken welke ik gehad heb,duidelijk de London area op Colchester en Norwich na dan bij jou
Bluezz Bedacht Bfilm Behoorde Bijna Bij Belangrijke Boutgenre Behalve Boordevolle Bijzondermooie Benadeelde B-acteurs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Bjoro het volgende:Bjoro Bezoekt Binnenkort zijn Bed en Bluezz Bedenkt hetzelfde
Je hebt zoiezo al een berg clubs in London om over de clubs met minder dan een uur reistijd nog maar te zwijgen,ideaal dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
London area is ivm reistijd gunstig ! meestal 2 a 3 wedstrijden in een weekend !
ik ook van jouquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:20 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro kap eens met die uitroeptekens
zekers !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt zoiezo al een berg clubs in London om over de clubs met minder dan een uur reistijd nog maar te zwijgen,ideaal dus
laat maar joh da´s dat lamme wijf...komt altijd ff om aandacht vragen !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja?
Altijd hetzelfde met die dames van het zandpad uit Utregquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laat maar joh da´s dat lamme wijf...komt altijd ff om aandacht vraen !
Deze jongen begint deze week om 15.00 en is om 00.00 afgewerkt,kortom,tot een uur of 6 ben ik nog wel wakkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:37 schreef Bluezz het volgende:
@DG, wrom ben je snachts nog zo aktief, hoef je pas laat te beginnen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
zandpad hè
wat heb jij dan voor vent?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:43 schreef Bluezz het volgende:
in een leeg nest
dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
luitjes...
de mascotte is ziekjes...
Zijn het de zenuwen voor morgenavond?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
luitjes...
de mascotte is ziekjes...
wat heb je nou gekocht ????quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:54 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Op naar het afstudeerfeestje van mijn nichtje.
Ik ben allang afgestudeerd manquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:54 schreef golfer het volgende:
Op naar het afstudeerfeestje van mijn nichtje.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben allang afgestudeerd man
Jij bent een grote nicht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben allang afgestudeerd man
zeg maar tegen haar dat Frank de Boer heeft gezegd dat het nergens voor nodig is....bij studio voetbal zei hij dat het een nulletje of 5 voor PSV zou worden !!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
En ze zal ook vast nerveus zijn ja D.
ruim de rotzooi van gisteravond maar even opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
zo ga maar ff wat huishoudelijke arbeid verrichten !!
Maar even zo, bedankt voor je submit, maar ik was op dat moment al bezig met dat berichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:58 schreef AirRaid het volgende:blijkbaar nog niet wakker is
KOFFIE GRAAG
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:09 schreef Bjoro het volgende:
waar is Zjroentje als je hem nodig hebt
(postbodes werken bij die kutpost)
Mittquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Ja SCH, waarom ben jij nog geen crew.![]()
mitt zou dat heel fijn vinden.
Kutpostquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:39 schreef VoreG het volgende:
Middag
De tent dichtgooien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
zjroentje doe er wat aan
Het is toch middag?! Jij maakt daar een opmerking over dat is pas een kutpost!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kutpost
zjroentje doe er wat aan
Nee de brievenbus een keer legenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De tent dichtgooien?
en die berg enveloppen ook eens openmakenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee de brievenbus een keer legen
zjroentjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:09 schreef Xenaatje het volgende:
Wie heeft mij wakker gemaakt met dat geschreeuw hier![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
pedo![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Xena
soms familiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:21 schreef VoreG het volgende:
Xena
Beetje harige poesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:09 schreef Xenaatje het volgende:
Wie heeft mij wakker gemaakt met dat geschreeuw hier![]()
[afbeelding]
En zal ik eens ff lekker in je bek SCHijteeeeeeeeequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:36 schreef SCH het volgende:
Kan die kutkat nou weg, ze piest in de koffie
met Glenn ist prima, hij krijgt nu alleen nog maar flesvoeding, dus mamma kan weer aan de zuip (die moet ik maar eens mee uit nemen, is nu zo snel = goedkoop dronken).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Dig, hoest met Glenn?
Hoogstaande intro op je site hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:24 schreef pascalheister het volgende:
middag,
doe me maar is een bakkie koffie, na dat gepruts van me aankomende weblog
je moet de mensen toch bezig houden hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoogstaande intro op je site hoor.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:53 schreef DIGGER het volgende:
met Glenn ist prima, hij krijgt nu alleen nog maar flesvoeding, dus mamma kan weer aan de zuip (die moet ik maar eens mee uit nemen, is nu zo snel = goedkoop dronken).
Z'n pukkeltjes door overmatige talg productie zijn daardoor nu ook bijna direct geheel verdwenen en het scheelt ons nogal wat tijd (geen gekolf meer, flesje kan in de magnetron).
Verder zit ie dik in de kleren, kijkt ie nu al graag voetbal, is erg sterk, begint al langzaam wat te brabbelen en wat ik het leukste vindt: ze haardek wordt wat dunner ivm het ligggen en draaien van het hoofdje, behalve z'n dikke mat, daar schuurt het niet, dus achter op z'n koppie ist wat dunner nu, maa rhij heeft een super dikke lange haagse mat
[..]
met Glenn ist prima, hij krijgt nu alleen nog maar flesvoeding, dus mamma kan weer aan de zuip (die moet ik maar eens mee uit nemen, is nu zo snel = goedkoop dronken).
Z'n pukkeltjes door overmatige talg productie zijn daardoor nu ook bijna direct geheel verdwenen en het scheelt ons nogal wat tijd (geen gekolf meer, flesje kan in de magnetron).
Verder zit ie dik in de kleren, kijkt ie nu al graag voetbal, is erg sterk, begint al langzaam wat te brabbelen en wat ik het leukste vindt: ze haardek wordt wat dunner ivm het ligggen en draaien van het hoofdje, behalve z'n dikke mat, daar schuurt het niet, dus achter op z'n koppie ist wat dunner nu, maa rhij heeft een super dikke lange haagse mat
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Die ouwe bluezz heeft next tuesday een sollicitatiegesprek
Mijn stropdasquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:35 schreef SCH het volgende:
![]()
Trek je iets leuks aan?
Oeoeoeoe spannend Bluezzquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:21 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Bier!!
Op kosten van Theo!!
17.30 uurquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef Suijk het volgende:
De finale is ook nog vandaag toch? van dat fietsen?
Lowlands Theoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Theooo
Theooo
Theooo
Zouden ze die Theo hebben bedoeld?
Is die Bos stiekem wel heel erg populair!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef just me het volgende:
[..]
Lowlands Theo
Tnx!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
17.30 uur
PROOSTquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Bier!!
Op kosten van Theo!!
Jup 17:30quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef Suijk het volgende:
De finale is ook nog vandaag toch? van dat fietsen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef just me het volgende:
[..]
Lowlands Theo
Linkje doet het niet. Ben nu nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:44 schreef just me het volgende:
Afgelopen zondag vertelde één van de mannen van de selectie dat hij "moest" ophouden met voetballen![]()
http://www.haagschecouran(...)ml?ArchiefID=2303874
was best ontroerend dat zo'n knul dat ging vertellen met de tranen in zijn ogen.
Normaal gesproken is Arjan altijd een vrolijke vent die me vriendelijk begroet maar zondag had hij zo'n blik van "kom niet te dicht bij me" en achteraf bedankte hij me dat ik dat door had en zei dat ik een verdomd goede leider ging worden
DELFT | Arjan van Leeuwen stopt met onmiddellijke ingang met selectievoetbal. De Concordiaan kan het voetballen en de trainingen niet meer combineren met een drukke thuissituatie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Linkje doet het niet. Ben nu nieuwsgierig.
waar ga je nou paaldansenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Mja tis inderdaad wel heel vaag zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:51 schreef zjroentje het volgende:
En wat is dan die "thuissituatie" als ik vragen mag?
wat heeft dat met MBO te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
IK HAAT MBO IK HAAT MBO. VANDAAG VERSLAG INHALEN MAAR NIET KUNNEN PRINTEN. "KOM MORGEN MAAR TERUG" anderhalf uur rijden voor 1 fucking verslag in te leveren. FLIKKERS!!!!!!!!!!
Vrouw en twee kleine kinderen. Dochtertje van 3 huilt als papa weer gaat voetballen, voorbereiding was heavy, 3 keer per week trainen en dan op zondag spelen. Vrouw zag het ws ook niet meer zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:51 schreef zjroentje het volgende:
En wat is dan die "thuissituatie" als ik vragen mag?
In Amsterdam, zijn de palen gladderquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef pascalheister het volgende:
waar ga je nou paaldansen
tja..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:56 schreef Suijk het volgende:
En als papa gaat werken, huilt die dan ook?
Mag ik dit vaag blijven vinden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
Vrouw en twee kleine kinderen. Dochtertje van 3 huilt als papa weer gaat voetballen, voorbereiding was heavy, 3 keer per week trainen en dan op zondag spelen. Vrouw zag het ws ook niet meer zitten![]()
heb je die hier in de achterhoek nog niet gehad zeker, schijnen de beste palen te zijn volgens de echte kennersquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In Amsterdam, zijn de palen gladder
Het komt wel vaker voor dat manlief gewoon lekker zijn dingen blijft doen, en verwacht dat moeders met de kids thuis alles opvangt, misschien is voor haar de maat vol?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:02 schreef DIGGER het volgende:
Klinkt mij meer alsof z'n vrouw de broek aan heb en met een crisis dreigt als ie niet z'n grootste hobby op zou geven, terwijl er makkelijk andere oplossingen/compromissen voor handen moeten zijn
Is dat net als modelvliegtuigjes? Op afstand bestuurbaar enzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:16 schreef DIGGER het volgende:
maar ik heb dan ook een model huwelijk
Ja, tis alleen een kwestie van je vrouw nooit de AB geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat net als modelvliegtuigjes? Op afstand bestuurbaar enzo?![]()
En je 'man' nooit je CD.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:26 schreef DIGGER het volgende:
Ja, tis alleen een kwestie van je vrouw nooit de AB geven.
Cup D?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je 'man' nooit je CD.
Ongelooflijk spannend is dat...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:36 schreef Suijk het volgende:
Wat een sprint van Bos. Tering zeg.
Ik heb jullie wel eens geobserveerd en het is erg duidelijk wie de AB heeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, tis alleen een kwestie van je vrouw nooit de AB geven.
Idd, snelheid is belangrijk, maar dat 'spelen' met je tegenstander...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:09 schreef tong80 het volgende:
Wat een zenuwen sport is dat zeg.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:39 schreef tong80 het volgende:
Geweldig van THEOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Theo
Theheheooooooooo
* Againzender komt met een krat Ardbeg binnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:19 schreef Suijk het volgende:
Kut Bailey. Dat drink ik ook nooit meer.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:19 schreef Suijk het volgende:
Kut Bailey. Dat drink ik ook nooit meer.
Ben nog speciaal voor jouw bij Tiesto wezen kijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
moet dat nou
"hup bos" kan ook
Biertje graag, dan geniet k verder van t vrouwenhockey![]()
zit al de hele middag met seven nation army in mn hoofd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ben nog speciaal voor jouw bij Tiesto wezen kijken![]()
nooit meer
Mysteryland na Tiesto nog even wat andere dj's gezien (waaronder Marco V) en daarna Promoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]waar ben je geweest?
dan moet ik zeker ook voor jou bij promo gaan kijken
nog steeds vrouwenhockey, kom op!!!!
Ook daar van der Vaart al niet in vorm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:46 schreef rubbereend het volgende:
nog steeds vrouwenhockey, kom op!!!!
ze heeft wel mooiere vormen dan die andere van der vaartquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook daar van der Vaart al niet in vorm.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
Ik wist de uitslag al
Jij gelooft nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
Ajax is ook een godquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij gelooft niet
Was dat niet een halfgod?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is ook een god.
Halfgod ja, het verhaal erom heen vertel ik maar nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Was dat niet een halfgod?
En ik heb me appelsap nog steeds niet
Die was meer een soort held of halfgod ofzo. En wel eentje van het lompe soort (hoewel hij in Troy wel heel lomp werd neergezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is ook een god.
Het was ook dat hij vooral kon vechten en het denken was niet zijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die was meer een soort held of halfgod ofzo. En wel eentje van het lompe soort (hoewel hij in Troy wel heel lomp werd neergezet)
Je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Halfgod ja, het verhaal erom heen vertel ik maar niet.
Vage gast zeg, die Ajax.quote:Ajax is in de Griekse mythologie één van de helden van Troje. Hij is de zoon van de Argonaut Telamon, koning van Salmacis
In de Ilias van Homerus wordt hij beschreven als een koppige, zwijgzame man met een indrukwekkende gestalte. Na Achilles was hij de meest vooraanstaande Griekse krijger die in de Trojaanse Oorlog vocht.
Na de dood van Achilles wist Ajax het lijk en de wapenrusting van de held te bemachtigen, terwijl Odysseus de vijand op een afstand hield. Beide mannen claimden de wapenrusting van de dode held als beloning. Toen deze werd toegekend aan Odysseus, was Ajax zo woedend dat hij plannen maakte om zijn eigen bevelhebbers te doden. Om dit te voorkomen maakte de godin Pallas Athene Ajax krankzinnig, zodat hij slechts een kudde schapen afslachtte. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord.
Zoals ik ooit al in een topic daarover had gezegd: typetje Gabrichquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was ook dat hij vooral kon vechten en het denken was niet zijn sterkste punt.
Jouw lichaam moet gewoon zijn bek een tijdje houwequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:15 schreef rubbereend het volgende:
k heb sinds donderdag alke dag vanaf een uurtje of 12 tot 5 uur snachts (en later) aan t bier gezeten..... nu vraagt mijn lichaam volgens mij weer om bier
vooruit dan maar, bier graag
Maar we stonden dus wel bovenaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt![]()
Van http://nl.wikipedia.org/wiki/Ajax_%28mythologie%29
[..]
Vage gast zeg, die Ajax.
fluisterd zlatan in oorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was ook dat hij vooral kon vechten en het denken was niet zijn sterkste punt.
En zie hier ook gelijk 1 van de dingen in de film Troy die niet kloptquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt![]()
Van http://nl.wikipedia.org/wiki/Ajax_%28mythologie%29
[..]
Vage gast zeg, die Ajax.
Lieve van Kesselquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:15 schreef rubbereend het volgende:hockey vrouwen zijn
Kampioeeeeeneeenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
fluisterd zlatan in oor
Zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar we stonden dus wel bovenaan.
Hate to break it to ya, dat was ie niet. Hooguit een held. Geen god. Hoe mensen ooit op dat idee zijn gekomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is ook een god.
Ajax werd krankzinnig door een nog hogere kracht, kon hij helemaal niks aan doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien
Maar een kudde schapen afslachtenProbeer dat maar eens positief uit te leggen!
Nope, eerst maakte ie plannen om z'n superieuren af te slachten. Zou ik niet bijster trots op zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax werd krankzinnig door een nog hogere kracht, kon hij helemaal niks aan doen.
Je moet geen prijzen voor Ajax onthouden want dan worden we boosquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nope, eerst maakte ie plannen om z'n superieuren af te slachten. Zou ik niet bijster trots op zijn.![]()
Huh? Ik zie het verband even niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet geen prijzen voor Ajax onthouden want dan worden we boos.
De uitrusting van Achilles was voor Ajax!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Huh? Ik zie het verband even niet.
Ik heb het even rondgevraagd bij mij in de buurt, maar daar vinden ze het eigenlijk best OKquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maar een kudde schapen afslachtenProbeer dat maar eens positief uit te leggen!
vonden anderen dus niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
De uitrusting van Achilles was voor Ajax!
Ik heb nu al hongerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het even rondgevraagd bij mij in de buurt, maar daar vinden ze het eigenlijk best OK
Moet je eens komen ruiken als de Turken in de buurt massaal gaan bbq-enquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nu al honger.
En je maakt er een BBQ wandeling van? Overal een beetje meepikkenvragenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet je eens komen ruiken als de Turken in de buurt massaal gaan bbq-enecht fantastisch!
Nou, ze zijn wel aardig meestal. Ik krijg vaak wat aangeboden (waarschijnlijk omdat ik ze ken natuurlijk).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
En je maakt er een BBQ wandeling van? Overal een beetje meepikkenvragen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:51 schreef Againzender het volgende:
Toen de brandweer in de binnentuin stond en eens omhoog riep wat er aan de hand was, was het antwoord "Dag brantweermann, wilt oe ook stukkie kip?"
Ik nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Wonen jullie naast Turken?
De enige allochtonen hier in Bloemendaal bevolken het plaatselijke Chinese restaurant, geloof ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik heb alleen een Palestijn en een stel Surinamers in de buurt.
En de reljeugd dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef golfer het volgende:
[..]
De enige allochtonen hier in Bloemendaal bevolken het plaatselijke Chinese restaurant, geloof ik.
Links gedoequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:57 schreef SCH het volgende:
Hier in de straat bellen we elkaar op als er een allochtoon langs loopt. Dat zijn de feestdagen
Huis uit, ze zijn hier iig niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
En de reljeugd dan?
We vragen altijd of alles goed gaat en of ze iets over hun land willen vertellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Links gedoe.
En dat verstaan ze natuurlijk weer nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef SCH het volgende:
We vragen altijd of alles goed gaat en of ze iets over hun land willen vertellen![]()
En dan schop ik ze alsnog halfdoodquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat verstaan ze natuurlijk weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |