Ze hadden hun budget opgemaakt aan schmink..quote:
Is dat Freddy Mercury, daar rechts?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:00 schreef Zander het volgende:
Tja, ook hier mag 'ie niet ontbreken:
[afbeelding]
Theo is een punker dus zn foto mag hier niet geplaats worden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:12 schreef daeri het volgende:
Iemand een foto van Theo?
My thoughts exactly!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:37 schreef Skv het volgende:
Hahahaha
wat een kneuzenkermis
Veel van die bands nemen zichzelf idd veel te serieus, maar die foto's van Immortal (oa die met de belachelijke wapens) zijn opzettelijk zo over the top. Je zou het niet verwachten, maar een aantal van de bands hebben wel een gevoel voor humor en zelfspot. De fans zijn dan meestal het meest onnozel, omdat ze dit niet inzien en hun 'helden' schaamteloos imiteren in hun hilarische poses en uiterlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:44 schreef julekes het volgende:
Check bijvoorbeeld ook www.manowar.comWat bezielt die gasten? Is het een uit de hand gelopen geintje of nemen ze zichzelf serieus?
Ik dacht al wel dat je hier zou gaan reageren..quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:41 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
My thoughts exactly!
Wel goeie muziek van sommige overigens!
Het mooiste is dat het meestal volwassenen zijnquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:43 schreef Summoner het volgende:
[..]
Veel van die bands nemen zichzelf idd veel te serieus, maar die foto's van Immortal (oa die met de belachelijke wapens) zijn opzettelijk zo over the top. Je zou het niet verwachten, maar een aantal van de bands hebben wel een gevoel voor humor en zelfspot. De fans zijn dan meestal het meest onnozel, omdat ze dit niet inzien en hun 'helden' schaamteloos imiteren in hun hilarische poses en uiterlijk.
Muhahahahhwhahahahahwwwwawaaaaaaaquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:45 schreef Summoner het volgende:
[afbeelding]
Hoe oud ben je hier Summie?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:45 schreef Summoner het volgende:
[afbeelding]
Das m'n vriendin, lompzak.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef julekes het volgende:
Hoe oud ben je hier Summie?![]()
It's Dr. Evil!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:54 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
't Is 'stoer' en het leidt de aandacht af van hun kleine piemel en hun minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:04 schreef julekes het volgende:
[afbeelding]
Wat hebben die gasten met wapens?
quote:Glen Benton, who proudly exhibits an inverted cross burned into his forehead..
carnaval in budel.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:04 schreef julekes het volgende:
Van het linkje van credence:
...
Sorry hoor, maar deze lui zijn echt te triest voor woordenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:55 schreef Summoner het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geez, die gast kan death en black metal geeneens uit elkaar houden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:15 schreef Credence het volgende:
Niet helemaal toepasselijk, maar toch wel grappig om eens te lezen: dit artikel
My thoughts exactlyquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:18 schreef Summoner het volgende:
[..]
Geez, die gast kan death en black metal geeneens uit elkaar houden.![]()
![]()
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Morghodius het volgende:
ACH ZOLANG WE MAAR NIET ERUIT ZIEN ALS EEN STEL TRANCE NICHTEN EN RAP R&B APEN EN GABBER IDIOTEN HEH
sukkels
vind het wel altijd leuk dat mensen zoals jullie weg rennen als er metal word opgezet
want dat kunnen jullie weer niet aan
in metal zitten tenminste echte muzikanten die niet via kontenbonken en pijpen een contract hebben gekregen bij een of andere mtv tmf kots label
Ik heb meer metal dan jij.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Morghodius het volgende:
sukkels
vind het wel altijd leuk dat mensen zoals jullie weg rennen als er metal word opgezet
Ow wat lief, een frusti.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Morghodius het volgende:
ACH ZOLANG WE MAAR NIET ERUIT ZIEN ALS EEN STEL TRANCE NICHTEN EN RAP R&B APEN EN GABBER IDIOTEN HEH
sukkels
in metal zitten tenminste echte muzikanten die niet via kontenbonken en pijpen een contract hebben gekregen bij een of andere mtv tmf kots label
jammer, maar velen van die hier posten luisteren juist metal, maar zien ook wel in dat er vele belachelijke fotos zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Morghodius het volgende:
Ik zou het niet beter gezegd kunnen hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
jammer, maar velen van die hier posten luisteren juist metal, maar zien ook wel in dat er vele belachelijke fotos zijn.
Jammer dat jij juist de zelfspot van die fotos niet ziet.
Heitje voor karweitjequote:Op maandag 23 augustus 2004 23:32 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hallo wij komen uw voortuin van onkruid ontdoen!
Nee, dit is té erg...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:32 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Off topic! Alleen metal pics graag!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:03 schreef Seborik het volgende:
Idd, 9/10 van die plaatjes hier heb ik al gezien in het enige echte metaltopic van fok zelfs.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
jammer, maar velen van die hier posten luisteren juist metal, maar zien ook wel in dat er vele belachelijke fotos zijn.
waarom denk je dat je meer metal heb dan ik ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik heb meer metal dan jij.
En gelukkig ook meer gevoel voor humor dan jij.
Gelukkig stel je die opmerking mbt gevoel voor humor niet ter discussie.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef Morghodius het volgende:
[..]
waarom denk je dat je meer metal heb dan ik ?
idd.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
als je het over de nu metal en cradle foto;s heb okequote:Op maandag 23 augustus 2004 23:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet de bedoeling. Halford is gay genoeg om in dit topic te mogen staan. Die van Lemmy is wel heel gewaagd.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:39 schreef Morghodius het volgende:
[..]
als je het over de nu metal en cradle foto;s heb oke
maar rob halford enzo kom op zeg
dan kan je net zo goed iedereen die ook maar kisten of een metalshirt aan heeft beledigen hier
jij hebt Rob Halford dus nog nooit gezien zeker? Als er iemand overdreven aankleed is hij het wel. Wat hij zelf ook trouwens toegeeft. En het hoort erbij. Lekker cheesy.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:39 schreef Morghodius het volgende:
[..]
als je het over de nu metal en cradle foto;s heb oke
maar rob halford enzo kom op zeg
dan kan je net zo goed iedereen die ook maar kisten of een metalshirt aan heeft beledigen hier
Het is eenquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:39 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft ze nou spockoortjes?;
[afbeelding]
Ik probeer je te plagen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef Morghodius het volgende:
waarom denk je dat je meer metal heb dan ik ?
is het gelukt denk je ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik probeer je te plagen.![]()
Ik denk het ook, toch hebben vulcans ook iets met metalquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:43 schreef julekes het volgende:
[..]
Het is eenelfje
, zie je dat niet?
Een zwaarmetalen NEGER? (Excuses le mot, maar dan ik wel duidelijk wat ik bedoel) Is dat niet hoogst ongewoon?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:04 schreef julekes het volgende:
Van het linkje van credence:
[afbeelding]
blackmetal?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Een zwaarmetalen NEGER? (Excuses le mot, maar dan ik wel duidelijk wat ik bedoel) Is dat niet hoogst ongewoon?
Echt, ik zag laatst een metal marokkaan!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Een zwaarmetalen NEGER? (Excuses le mot, maar dan ik wel duidelijk wat ik bedoel) Is dat niet hoogst ongewoon?
Niet belachelijk! Bijna liev!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:39 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft ze nou spockoortjes?;
De explosie bleef uit.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:45 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
is het gelukt denk je ?![]()
Het is wel een inkopperquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:48 schreef julekes het volgende:
[..]
blackmetal?![]()
![]()
Pardon, ik liet me even gaan.
Elk zijn meug... Het was alleen een wat onverwacht beeld, verder geen waarde-oordeel ofzo!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Echt, ik zag laatst een metal marokkaan!
Fix je linkjes even? Allemaal bloedige kruizen hier (pas wel in het topic, overigen)quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:55 schreef Morghodius het volgende:
[afbeelding]
wahahaha
[afbeelding]
mislukt experiment hehe
[afbeelding]
duuuuh iek ies dom
[afbeelding]
de locale junkies
heheh, en dit zijn dus normale mensen whahaha![]()
Open je eigen topic als het je zo dwars zit. Volgens mij zijn er al zat gabbertopicjes waar je je grieven in kwijt kan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:55 schreef Morghodius het volgende:
Dit is niet eens grappig meer. Dit is gewoon banaal. Meer maak ik er echt niet van.quote:
sorry ,,,,,,,, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:00 schreef julekes het volgende:
[..]
Dit is niet eens grappig meer. Dit is gewoon banaal. Meer maak ik er echt niet van.
Het ging trouwens om foto'svoordat het hele topic volstaat met Iron Maiden album covers
wedden dat ze zich als elf heeft uitgedost met spockoortjes?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Niet belachelijk! Bijna liev!
Overigens: volgens de link is dit een plaatje van een Elf. En, in tegenstelling tot het algemene beeld van elven, dat zijn ronduit gemene loeders. Sla de juiste literatuur er maar eens op na (Pratchett, bijvoorbeeld)
hey, zo'n schedel op een stokje heb ik ook, is bij mij wel 2m lang ofzo , bij 1 of andere vage indiaan gekochtquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:51 schreef Credence het volgende:
Vooral in black metal zie je de grootste.. hmm.. tja.. hoe zal ik het noemen? Vooral in black metal zie je dat men het allemaal érg serieus neemt ofzo...
Je had hem niet hoeven editten hoor, ik bedoelde het niet als een verwijt naar jou toe, meer naar diegen in wiens zieke brein dat tafereeltje is bedacht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:02 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
sorry ,,,,,,,, je hebt gelijk
Waarom staan mannen met allerlei gereedschap net niet in hun nakie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:10 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
maar children of bodom is wel cool![]()
De tekst van Necropedophile van Cannibal Corpse blijft toch een creatief meesterwerkje, vind ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:08 schreef julekes het volgende:
[..]
Je had hem niet hoeven editten hoor, ik bedoelde het niet als een verwijt naar jou toe, meer naar diegen in wiens zieke brein dat tafereeltje is bedacht.
Ze zijn bijna naakt omdat ze door al dat bier niet echt goed meer kunnen denken en vreemde praktijken willen gaan uitvoeren, en dat gereedschap is om het volgende biertje te kunnen openen, omdat ze de opener kwijtgeraakt zijn toen één van hen (waarschijnlijk de meest linkse) uitschoot terwijl hij zijn biertje probeerde te openen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:11 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Waarom staan mannen met allerlei gereedschap net niet in hun nakie?![]()
ze waren daar bij de producer thuis in de studio hun nieuwe cd aan het opnemen en daar had ie ook een sauna.. ze waren daar nogal melig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:11 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Waarom staan mannen met allerlei gereedschap net niet in hun nakie?![]()
Bij nader inzien vindt ik 'm eigenlijk veels te ziek....dus vandaar.......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:08 schreef julekes het volgende:
[..]
Je had hem niet hoeven editten hoor, ik bedoelde het niet als een verwijt naar jou toe, meer naar diegen in wiens zieke brein dat tafereeltje is bedacht.
Latent heet dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:14 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
ze waren daar bij de producer thuis in de studio hun nieuwe cd aan het opnemen en daar had ie ook een sauna.. ze waren daar nogal melig.
er zijn ook foto's dat ze in die handdoeken op de motorkap van een auto poseren![]()
[img]url[/img]quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:19 schreef Morghodius het volgende:
OKE ik geef het op!, hoe plaats je hier een plaatje![]()
bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:21 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
[afbeelding]voortaan beter lezen
Oooh ik kom niet meer bijquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:32 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit huilend van het lachen achter de computer!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:32 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:14 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
ze waren daar bij de producer thuis in de studio hun nieuwe cd aan het opnemen en daar had ie ook een sauna.. ze waren daar nogal melig.
er zijn ook foto's dat ze in die handdoeken op de motorkap van een auto poseren![]()
De mannen van Cannibal Corpse weten altijd mijn gevoelige snaar te raken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:54 schreef Morghodius het volgende:
5. Necropedophile
-tekst-
Ik dacht al waar blijven Poisonquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:07 schreef GODFLESH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hee, niet fokken met singh.. is een hartstikke toffe man. ja, hij ziet er inderdaad lekker vreemd uit zo,maar oh wat is die man wijs en tof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:07 schreef GODFLESH het volgende:
[afbeelding]
We have a winner!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Vampier het volgende:
Ja! Een oude foto van Iron Maiden! Lachen man!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:13 schreef Mark het volgende:
[..]
We have a winner!
Tief op uit mijn topic, humorloze zak hooi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:11 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
Ja! Een oude foto van Iron Maiden! Lachen man!
al die onwetende sukkels hier moeten ophouden metalhelden belachelijk proberen te maken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef julekes het volgende:
[..]
Tief op uit mijn topic, humorloze zak hooi.
Ja, wat een gore onwetende sukkels zijn het hier zeg. Smerige kettersquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:11 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
al die onwetende sukkels hier moeten ophouden metalhelden belachelijk proberen te maken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef julekes het volgende:
[..]
Tief op uit zijn topic, humorloze zak hooi.
Leer ons, o Alwetende, wij buigen in genade voor Uw kennis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:11 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
....
Wij beta's spugen op deze lui.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:34 schreef nozem het volgende:
Vaak zijn het beta's.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik heb meer metal dan jij.
En gelukkig ook meer gevoel voor humor dan jij.
Goed, ik denk inderdaad bij de beta-rocker meer aan de lange magere spriet met onmodieuze bril, lange paardenstaart, kisten en een sprookjesmetal t-shirt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:48 schreef julekes het volgende:
[..]
Wij beta's spugen op deze lui.
Okee, veeg me maar opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Goed, ik denk inderdaad bij de beta-rocker meer aan de lange magere spriet met onmodieuze bril, lange paardenstaart, kisten en een sprookjesmetal t-shirt.
Ik vraag me tevens af wat erger is..
Maar geen schmink godverdomme.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Goed, ik denk inderdaad bij de beta-rocker meer aan de lange magere spriet met onmodieuze bril, lange paardenstaart, kisten en een sprookjesmetal t-shirt.
Ik vraag me tevens af wat erger is..
Technische studie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:44 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wtf is een beta?
"Talk to the hand"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:54 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
fbeelding[/url]]
The clawquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:01 schreef OProg het volgende:
[..]
"Talk to the hand"
Tijd voor een belachelijke LOTR-pics topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef kamagurka het volgende:
Grappig dat allerlei stumperts hierom moeten lachen terwijl een film als LORD OF THE RINGS dan weer heilig verklaard moet worden terwijl daar minstens zulke trieste verschijningen inzitten... kortom dubbelzinnigheid en draaikonterij ten top!
Deze stumperd lacht om beiden. Ik was vroeger helemaal gek van Sepultura en consoorten. Daar hoorde lang haar en enkele tattoos bij. Maar dan word je ouder en voor je het weet draai je keiharde Frank Mills in je auto.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef kamagurka het volgende:
Grappig dat allerlei stumperts hierom moeten lachen terwijl een film als LORD OF THE RINGS dan weer heilig verklaard moet worden terwijl daar minstens zulke trieste verschijningen inzitten... kortom dubbelzinnigheid en draaikonterij ten top!
Idd, zet een paar van die achterlijke Uru-kai en andere mislukte dwergen of elfen naast deze "doe-het-zelfers" uit de polder neer en zie de overeenkomstenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Tijd voor een belachelijke LOTR-pics topic.
Nou, gaatie dan;quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Idd, zet een paar van die achterlijke Uru-kai en andere mislukte dwergen of elfen naast deze "doe-het-zelfers" uit de polder neer en zie de overeenkomsten
Jan Vaynequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef ParanoidEv het volgende:
En Lemmy, wtf is een Lemmy zonder pukkels?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jan Vayne
Daar is het serieus in de werelkd van die film, dus dat is imho wat anders. Mensen die zich irl als elf ofzo gaan kleden vallen wat mij betreft wel wee onder het kopje "te".quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef kamagurka het volgende:
Voor mij niet andersquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar is het serieus in de werelkd van die film, dus dat is imho wat anders. Mensen die zich irl als elf ofzo gaan kleden vallen wat mij betreft wel wee onder het kopje "te".
Buiten het feit dat je volgens mij ook best om LOTR kunt lachen als je graag op zoek gaat naar belachelijke dingen vind ik het toch anders, metal is namelijk iets in onze wereld, en niet in een andere wereld. En ja, natuurlijk mag je lekker extravagant doen voor het showelement, alleen sommige mensen gaan wel erg ver.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Voor mij niet anders
Die types van de black metal garde presenteren zichzelf ook als serieus in de context van hun muziek.
Als je in die elfjes-mumbojumbo van LOTR WEL gelooft en dat fantastisch vind, terwijl je je kapot lacht om de uitdossingen van het blackmetal wereldje vind ik dat je een beetje triest bent eigenlijk... tis namelijk beide even belachelijk of niet
Waarschijnlijk omdat iedereen dan met een bijl loopt rond te zwaaien terwijl het nepbloed uit hun mondhoeken druipt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:19 schreef Seborik het volgende:
Bij een concert is er ook niemand die er op let.
Je hebt gelijk, ik denk dat ik m'n bijl de volgende keer maar thuis laat, voordat ik in dit topic kom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iedereen dan met een bijl loopt rond te zwaaien terwijl het nepbloed uit hun mondhoeken druipt?![]()
Ik vind dan ook dat je horrorfilms ook niet te serieus moet nemen. Die duren meestal echter geen 10 uur lang bij elkaar en stouwen je vol onzinnige trivia over een fictieve wereld die puntje bij paaltje eigenlijk kinderachtig eenvoudig in elkaar blijkt te stekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:15 schreef Zander het volgende:
Ja, maar da's met horrorfilms toch ook zo?
Het gaat er natuurlijk ook om hoe belachelijk het opzichzelfstaand is. In een performance komt het (hopelijk) goed tot zijn recht, maar je zal maar zo op straat lopen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En om black metal en aanverwanten te associeren met "real life" terwijl je dat bij LOTR niet doet vind ik vrij naief. Black metal situeert zichzelf qua idee en concept namelijk ook ergens in de middeleeuwen of zelfs op een fictieve plek. Het hoort allemaal bij het geromantiseerde pakketje wat die musici je proberen te verkopen. Of je dat nu belachelijk vind of niet
Dat is idd wat anders, maar dat is bij de meeste foto's in dit topic niet zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk ook om hoe belachelijk het opzichzelfstaand is. In een performance komt het (hopelijk) goed tot zijn recht, maar je zal maar zo op straat lopen...
De foto's staan natuurlijk wel in dit topic, stand alone, zonder de performancequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is idd wat anders, maar dat is bij de meeste foto's in dit topic niet zo.
SPINAL TAP!!! DE GROOTSTE METAL BAND ALLER TIJDEN!! DE GRONDLEGGERS VAN DE MODERNE METAL!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:38 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, die mafkloten heb je overal. De jeugd is nog steeds makkelijk te beinvloedenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De foto's staan natuurlijk wel in dit topic, stand alone, zonder de performance
OMFG!!! WTF WTF!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:47 schreef bartrid het volgende:
toch mag tim skold hier ook niet ontbreken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Who the fuck is dat dan? Al Jourgensen in z'n tijd VOOR ministry?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:57 schreef bartrid het volgende:
ik dacht dat jij die foto's wel zou kennen?
Mortiis vond ik ook al gepast voor dit topic jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nou, gaatie dan;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat er uit Mortiis toch mooier geluid komt ooverigens
Gaaf topic trouwens, alleen wat misplaatste foto's. Die foto van de zanger van MDB, is toch neist mis mee? En Lemmy, wtf is een Lemmy zonder pukkels?
Hee! Ik vind metal leuk maar kan hartelijk lachen om die plaatjes. Sterker nog; dat doe ik tijdens festivals en concerten ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef kamagurka het volgende:
Luister hun nummer "Storms" maar eens en durf dan nog eens met diequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:58 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwensslechtvalk
![]()
Don't fuck with Protector, prick.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:15 schreef OProg het volgende:
Protector? Is 't een Transformer of zo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef Summoner het volgende:
Don't fuck with Protector, prick.
Damn, stop ermee, ik durf bijna geen panty's meer aan te doen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:32 schreef bartrid het volgende:
toch nog maar de hele band shotgun messiah erbij:
[afbeelding]
Vooral die linker staat er bij of hij er h e l e m a a l geen zin in heeft...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:32 schreef bartrid het volgende:
[afbeelding]
AAAAAHHHHHH!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:32 schreef bartrid het volgende:
[afbeelding]
Die ernst over een fantast als Tolkien en de hoon over dit soort bandjes stoort me gewoon een beetje. Tolkien is ook gewoon een overhyped boekske voor puberjochies. Deze bandjes ook. In uiterlijk vind het uiteindelijk zelfs elkaars overlapquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hee! Ik vind metal leuk maar kan hartelijk lachen om die plaatjes. Sterker nog; dat doe ik tijdens festivals en concerten ook.
Venom heb ik ooit op een Dynamo gezien. Meesterlijke Lach-hier-de-idioten-op-het-podium-uit band!
[afbeelding]
Overigens vind ik de boeken van Tolkien ook leuk maar ik zie het niet gebeuren dat ik in een doorschijnende jurk met puntoortjes door het bos ga dartelen.
Eh, dit is een conventiongangerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:25 schreef kamagurka het volgende:
[afbeelding]
En hier een nog even malloot die hem nadoet:
[afbeelding]
volgens mij gaat ie zo kotsen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Vooral die linker staat er bij of hij er h e l e m a a l geen zin in heeft...
That reminds me. Hoe kunnen we de Ozzman vergeten...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:48 schreef Seborik het volgende:
Lemmy in de rerun:
HELL YEAH!!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hee! Ik vind metal leuk maar kan hartelijk lachen om die plaatjes. Sterker nog; dat doe ik tijdens festivals en concerten ook.
Venom heb ik ooit op een Dynamo gezien. Meesterlijke Lach-hier-de-idioten-op-het-podium-uit band!
Nee, het is de bandmaat van Sileniusquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:27 schreef Zander het volgende:
[..]
Protector? Is 't een Transformer of zo?
Cd's zijn nu 5 euro per stuk bij de Large trouwensquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:46 schreef Hayek het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ai, dit is nou een man die zich ook naar z'n uiterlijk gedraagt. Geschifte evil motherfycker is het.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:05 schreef julekes het volgende:
[afbeelding]
De enige die hier gewichtig doet ben jij met je (overduidelijk op een grondige literaire en taalkundige kennis gestoelde) kritieken op een marginaal deel van Tolkiens werk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die ernst over een fantast als Tolkien en de hoon over dit soort bandjes stoort me gewoon een beetje. Tolkien is ook gewoon een overhyped boekske voor puberjochies. Deze bandjes ook. In uiterlijk vind het uiteindelijk zelfs elkaars overlapGa niet gewichtig doen over die trolletjes en elfjes aub
HELL YEAH!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:17 schreef Vampier het volgende:
[..]
HELL YEAH!!!!!!
sorry kon het niet latenik was er ook
Hoe heette hij nou ookalweer? Dinges van Gorgoroth...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:32 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ai, dit is nou een man die zich ook naar z'n uiterlijk gedraagt. Geschifte evil motherfycker is het.![]()
Jij noemt >1000 bladzijden marginaal??? Over dikdoenerij gesprokenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De enige die hier gewichtig doet ben jij met je (overduidelijk op een grondige literaire en taalkundige kennis gestoelde) kritieken op een marginaal deel van Tolkiens werk.![]()
die rechter, is dat wouter bos in z'n jonge jaren?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:32 schreef bartrid het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:33 schreef Vampier het volgende:
vraag me af hoe die gozers nog verzekerd zijn... bij elk tuin bewerking bloeden ze al.....
Terwijl het bij spinal tap eigenlijk had moeten stoppenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:52 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
gadverdamme, die glammetal van vroeger gadver gadver gadver!
een der dode wegen die de metal ooit is ingeslagen, heb ik ooit in een boek gelezen door iemand die het kon weten
Zoals the darkness onlangs weer heeft bewezenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:56 schreef Zander het volgende:
Ach, als je maar lang genoeg wacht, dan wordt het vanzelf wel weer hip..
ja wisten die domkoppen van Motley Crue, Cinderella en Poison veel dat Spinal Tap een Parodie was.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Terwijl het bij spinal tap eigenlijk had moeten stoppen
Elk jaar, 5 dagen lang, is het hier in Brabant hip.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:56 schreef Zander het volgende:
Ach, als je maar lang genoeg wacht, dan wordt het vanzelf wel weer hip..
Gaahl.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:21 schreef Credence het volgende:
Hoe heette hij nou ookalweer? Dinges van Gorgoroth...
Ohja, bedanktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:14 schreef Summoner het volgende:
[..]
Gaahl.
Nou ja, vergeleken met zijn academische werk is het een gemakkelijk en luchtig weglezertje.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij noemt >1000 bladzijden marginaal??? Over dikdoenerij gesproken
Zeg eens, je begrijpt hopelijk wel dat de betekenis van "gewichtig" simpelweg "belangrijk" is, hè? Ik denk dat jij "dik en saai" bedoelt. Maar dat terzijde... Wat is er mis met een "extra dik kinderboek" dat miljoenen heeft weten te vermaken? Daarbij, het valt natuurlijk niet te ontkennen dat binnen de fantasy-stroming (toegegeven, een genre van simplistische, lineaire en-dan-en-toen verhaaltjes) the Lord of the rings een gewichtig werk is. Maar goed, ik ga weer fiks off-topic. Toch nog één vraagje: wat is nu ook als weer het verband tussen het uitlachen van mensen die zich vreemd uitdossen omdat ze bij een bepaalde muziekstroming horen en een boek(verfilming)?quote:Tis gewoon een extra dik kinderboek, meer niet. Die films en dat boek zijn bijzonder gewichtig, maar dat dringt blijkbaar niet door bij de fans en adepten.
Omdat allerlei nerds hier:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch nog één vraagje: wat is nu ook als weer het verband tussen het uitlachen van mensen die zich vreemd uitdossen omdat ze bij een bepaalde muziekstroming horen en een boek(verfilming)?
Misschien moet je het verschil tussen een film die bedoeld is om te entertainen en mensen die zich in het echt op de meeste belachelijke manieren verkleden (en zichzelf serieus nemen) eens in proberen te zien...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef kamagurka het volgende:
Nee, de denkfout van LOTR-liefhebbers is dat die film wel aux serieux te nemen is en al die belachelijke kostuums en dat belachelijke taaltje da bom is, terwijl deze black metal dudes (zover het de muzikanten betreft!) ook entertainment proberen neer te zetten en hun act kracht bijzetten dmv hun uitdossingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:55 schreef GeitO_o het volgende:
Geweldige topic![]()
[..]
Misschien moet je het verschil tussen een film die bedoeld is om te entertainen en mensen die zich in het echt op de meeste belachelijke manieren verkleden (en zichzelf serieus nemen) eens in proberen te zien...
Lolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:55 schreef GeitO_o het volgende:
Geweldige topic![]()
[..]
Misschien moet je het verschil tussen een film die bedoeld is om te entertainen en mensen die zich in het echt op de meeste belachelijke manieren verkleden (en zichzelf serieus nemen) eens in proberen te zien...
Overigens zijn de meeste van de getoonde foto's ook belachelijk bedoeld, het is nog veel grappiger als men het ook echt serieus bedoelt
Zoals hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, maar ik bedoelde dat de kostuums in de films puur en alleen voor entertainment bedoeld zijn. Daar tegenover stelde ik de groep mensen die zichzelf verkleden puur om stoerder te doen overkomen (geen enkele entertainment waarde dus). Podium presentatie zou je onder de eerste groep kunnen scharen, mensen in het publiek die zich verkleden zou je als belachelijk kunnen kernmerken... De meeste van de geplaatste foto's betreffen de laatste groep...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:53 schreef kamagurka het volgende:
Nee, de denkfout van LOTR-liefhebbers is dat die film wel aux serieux te nemen is en al die belachelijke kostuums en dat belachelijke taaltje da bom is, terwijl deze black metal dudes (zover het de muzikanten betreft!) ook entertainment proberen neer te zetten en hun act kracht bijzetten dmv hun uitdossingen.
OK, maar kijk de meeste geposte fotos maar ns na, want er staan toch veelvuldig artiesten tussen hoor, die het als een professionele act hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:23 schreef GeitO_o het volgende:
[..]
Ok, maar ik bedoelde dat de kostuums in de films puur en alleen voor entertainment bedoeld zijn. Daar tegenover stelde ik de groep mensen die zichzelf verkleden puur om stoerder te doen overkomen (geen enkele entertainment waarde dus). Podium presentatie zou je onder de eerste groep kunnen scharen, mensen in het publiek die zich verkleden zou je als belachelijk kunnen kernmerken... De meeste van de geplaatste foto's betreffen de laatste groep...
We hebben elkaar verkeerd begrepen geloof ik
Die vind ik dan weer te "goed" gedaan om grappig te zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Omdat allerlei nerds hier:
wel om kunnen lachen,
quote:en dit:
VEEET EN STOEEERRR vinden![]()
Dat zeker!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:11 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wel een teringvette band
Grootste wat ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:51 schreef Credence het volgende:
Vooral in black metal zie je de grootste.. hmm.. tja.. hoe zal ik het noemen? Vooral in black metal zie je dat men het allemaal érg serieus neemt ofzo...
Leuk topic
Lijkt best wel wat op Anubis van Stargatequote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:32 schreef kamagurka het volgende:
http://www.alleycatscratch.com/lotr/scrapbook/ColeenC/nazgul.jpg
Ik dacht er eerst aan om malloten of iets dergelijks te typen, maar vond dat dat toch niet helemaal paste, dus typte ik die tweede zin erachter, die beter beschrijft wat ik probeerde te zeggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:12 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Grootste wat ?
ooh zoo, ik dacht alquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:34 schreef Credence het volgende:
[..]
Ik dacht er eerst aan om malloten of iets dergelijks te typen, maar vond dat dat toch niet helemaal paste, dus typte ik die tweede zin erachter, die beter beschrijft wat ik probeerde te zeggen
Wat is er belachelijk aan deze foto?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:09 schreef Djeez het volgende:
[afbeelding]
God Dethroned, uit het idyllische Beilen. En die gasten zien er echt niet uit!
Vind t wel meevallen...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:09 schreef Djeez het volgende:
[afbeelding]
God Dethroned, uit het idyllische Beilen. En die gasten zien er echt niet uit!
Inderdaad, niets toch? Het zijn geen mooie mensen, maar verder..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan deze foto?![]()
Crimson Glory met het geweldige nummer Lonelyquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:12 schreef Ozz-Works het volgende:
[afbeelding]
Crimson Glory![]()
[afbeelding]
Onder het motto: Doe je haar met een Gitaar![]()
Danger Danger
[afbeelding]
[afbeelding]
Motley Crue
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GWAR![]()
ook serieuze bands kunnen er wat vanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:57 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]
"Waar komen jullie toch vandaan..." [afbeelding]
High Voltage!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Danger Danger( * Blinker heeft al hun CDs)
Fire in the disco , fire in the taco bellquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
High Voltage!![]()
wauw die onderste met die kat is bruutquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Devin Townsend is de BOM.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |