Nee maar, je meent het!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog meldt zich
Overigens....die Dalwhinnie is beduidend beter dan de JW Red Label.
Prima! Hoe meer zielen... hoe meer glazen er gevuld worden...quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hmm... whisky meet of avondje uit met werk... hmmm... ik kom!Is het goed als ik een vriend meebreng? hij weet nog minder van whisky dan ik, dus ...
Nee....een paar jaar geleden heb ik ooit eens zo'n pretpakket van 6 classic malts gekocht (miniatuurflesjes). Deze zat er toen ook bij en om de een of andere reden vond ik hem toen niet te zuipen.quote:Op zondag 5 december 2004 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee maar, je meent het!
Is dit de eerste malt die je proeft?
Laphroaig is nogal ruig, probeer eens iets van het vaste land? Een Glenmorangie vind ik altijd wel een goeie beginnerswhisky die goed verkrijgbaar is. 30 euro voor de 10 jaar oude versie.quote:Op zondag 5 december 2004 16:06 schreef Airstream het volgende:
Ik wil volgende week mijn vader een goede whisky kado doen voor zijn verjaardag.![]()
Hij koopt altijd blended whisky's en nooit single malts, maar nu wil ik hem een keer een goede single malt geven(prijs max. 50 euro). De whisky's die ik vaak in huis terug zie keren zijn oa Canadian Club, Famous Grouse en William Lawsons. Ooit heeft hij een keer een islay gekocht (Laphroaig) en ik weet dat er hier veel islay-liefhebbers zitten, maar die Laphroaig vond 'ie dus echt niet te zuipen.
Heeft iemand suggesties?
Het enige juiste antwoord!quote:Op zondag 5 december 2004 11:52 schreef jhksema het volgende:
Hmmm.... hier kom ik zeker niet onderuit...
I'll be there?
Zo mogen we het graag horen!quote:
Nee, dat was het verkeerde antwoord..quote:Hmmm...whisky-proeverij......moet ik nog ff over nadenken.
Hangt ervan af wat je drinkt - en hoeveel. Je kan bij De Still whiskies krijgen in hele (2cl) en halve (1cl) maatjes, en dan nog heb je whiskies die e13,- voor een half maatje kosten. Die drinken we niet, maar het zou kunnen. Je hebt ze ook vanaf e2,- voor een half maatje, maar dan zit je in de categorie Famous Gross enzo. Meestal betaal je ergens tussen de e4,- en e7,- per halfje, en je drinkt er max. 5 op een avond - meer is wel erg fanatiek.quote:voorzichtige vraag....wat zijn de gemiddelde kosten van zo'n actie?
Tsjee wat een Openbaring!quote:Overigens....die Dalwhinnie is beduidend beter dan de JW Red Label.
Het gaat om een vrijdagavond hoor. En na de hoeveelheden die wij op zo'n proeverij gebruiken, sta je de volgende morgen weer fris naast je bed hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ja duh....ik moet werken de hele week en dus gebruik ik die ene zaterdag om mijn inkopen te doen
De Still zit aan de Spuistraat, vlak bij het Spui.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:08 schreef wonderer het volgende:
Okay... WAAR is de Still en hoe laat begint het feest? Hoe herkennen we elkaar? Wat is de planning? Graag info, anders word ik zemellappig
D'r is nog geen tijd afgesproken.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:08 schreef wonderer het volgende:
Okay... WAAR is de Still en hoe laat begint het feest? Hoe herkennen we elkaar? Wat is de planning? Graag info, anders word ik zemellappig
Kun je niet gewoon NIET kijken naar je saldo?quote:Op donderdag 9 december 2004 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik laat deze meet even schieten (ik heb tegenwoordig Mijn Postbank.....dat saldo is mij VEEEEEL te actueel). Volgende keer ben ik natuurlijk wel van de partij
Hmmmm...da's een optie. Helaas zit ik dan redelijk snel in de problemen denk ikquote:Op donderdag 9 december 2004 09:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon NIET kijken naar je saldo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |