Ik wil hem morgen ook verplaatsen hoor... Moet toch een 120 km rijden morgenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:21 schreef harrie1 het volgende:
[..]
onze dank is grrot heatwave
en nu maar hopen dat hij weer snel weg is
anders stap ik in morgen in de auto en verplaats hem richting
tja waarheen eigenlijk?
zuid?
tja dat zie ik morgen wel weer
kom op enkhuizen laat je zien
Hoe doe je dat als je alleen bent?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er trouwens ook ZELF op gaan staan, op die foto.
Timerquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je alleen bent?
Zelfontspanner?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Krukje meenemen en zelfontspanner gebruikenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Jij was zeker nooit zo goed in handenarbeid he?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja duh die zelfontspanner, zover was ik ook.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfontspanner?
Foto met je arm ver weg houden?
Niet alleen gaan? ;').
breng maar zo ver mogenlijk danquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ik wil hem morgen ook verplaatsen hoor... Moet toch een 120 km rijden morgen
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:32 schreef River-X het volgende:
Pas allemaal ff je ondertitel aan enzo![]()
Dat ben ik met je eens!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:40 schreef harrie1 het volgende:
[..]
breng maar zo ver mogenlijk dan
maar eigenlijk is het leuker als iemand anders het doet
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:32 schreef River-X het volgende:
Pas allemaal ff je ondertitel aan enzo![]()
Ik zeg ook niet dat het moet, maar als het kan is het wel leuk toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:30 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja duh die zelfontspanner, zover was ik ook.
Maar als je 3 foto's moet nemen van het bord, met dat blok hout erop, nooit niet dat je 2 goeie foto's krijgt met de camera in je linkerhand en dat je je eigen kop er op wil zetten.
En het kan soms zo zijn dat je alleen bent.
Dus...
Ja dat welquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moet, maar als het kan is het wel leuk toch?
linkt niet lekker doorquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
fokstok.tk
![]()
haha, ik was van plan die te registerenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
fokstok.tk
![]()
ik had er ook al aangedachtquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:55 schreef River-X het volgende:
[..]
haha, ik was van plan die te registeren![]()
![]()
Linkt niet lekker door, hoezo? Als je bedoelt dat ie naar het topic moet, deze is zo vol, en op de pagina waar ie nu naartoe gaat hou ik wel een mooi lijstje bij van de hele reeks, en een linkje naar m'n tracker dus. Ké?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:55 schreef harrie1 het volgende:
[..]
linkt niet lekker door
kan je niet deeplinken?
aha, das niet goed, eens kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:02 schreef harrie1 het volgende:
http://members.lycos.nl/plaatsnaambordjes/
komt er bij mij
maar niets over de fokstok
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:53 schreef Murravia het volgende:
[..]
* dames en heren wij onderbreken deze uitzending voor een extra journaal *
[afbeelding]
Fok!stok bereikt Hollandschedrecht!
Waar wacht je opquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:09 schreef ondeugend het volgende:
Nou de aflsluitdijk over met die fokstok !
Mijn naam moet er ook op![]()
oosterdijk bedoel jequote:Op maandag 23 augustus 2004 20:12 schreef Ursus het volgende:
Zeg kunnen er niet wat meer FOK!stokken komen? Ik woon in Groningen en ben niet van plan om dat hele klere end naar Hoorn te gaan![]()
Cool!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:08 schreef River-X het volgende:
www.fok-stok.tk is nu ook bereikbaar!![]()
Nu zijn we concurenten R-mon
Met andere woorden ik moet er ook een kaarte bij zettenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:26 schreef harrie1 het volgende:
ik zet http://www.fok-stok.tk maar in mijn onder titel
want een lullige vermelding/link vindt ik maar nietshuil huil
al heb je er wel een kaartje bij
nee hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:28 schreef River-X het volgende:
[..]
Met andere woorden ik moet er ook een kaarte bij zetten
Hij ligt in Oosterdijkquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:31 schreef trance40 het volgende:
Wat is de status van de stok?? dan ga ik hem halen
oke open maar een post dan link ik op de o.p.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:49 schreef Bayer het volgende:
Zeg lieve mensen, stop eens met dat geouwehoer in dit topic. Open er desnoods een slowchat-topic over maar hou dit topic nou zuiver. In dit topic zou je alleen aanwijzingen (foto's) moeten krijgen waar de stok ligt. ALLEEN degene die de stok vindt en meeneemt zou gerechtigd moeten zijn in dit topic te mogen posten. Dit moet dus een topic worden met uitsluitend posters die de stok daadwerkelijk in handen hebben en ergens neer gaan leggen. Slowchat tussendoor maakt het 'spel' kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |