oeh, goed ideequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:06 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je ook je nickname erop schrijven? met een balpen ofzo wat lekker kleinkan schrijven.
Maar 't ging toch om een stok? Niet om een blok hout.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:06 schreef harrie1 het volgende:
pekel voor jou hoop ik dat hij snel naar emmen komt
je verdient het ook
er wonen best veel fokkers in hoorn
Maar dan moet ik ook nog een end verder fietsen om dat ding ergens anders neer leggenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:13 schreef woeeiiii het volgende:
Leuk idee hoor, komop riverX ga dat ding ff hale, dan ben je de eerste
Haha lol ik heb de stok net gepakt hij ligt nu Sittard foto's volgenquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:13 schreef woeeiiii het volgende:
Leuk idee hoor, komop riverX ga dat ding ff hale, dan ben je de eerste
schellinkhoutis niet ver hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:15 schreef River-X het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook nog een end verder fietsen om dat ding ergens anders neer leggen.
Misschien haal ik hem wel, vandaag in iedergeval niet.
Zo das snelquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Haha lol ik heb de stok net gepakt hij ligt nu Sittard foto's volgen
idd van hoorn naar sittard in een kwartiertjequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:36 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Zo das snel
Gewoon dikke marker gebruiken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:06 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je ook je nickname erop schrijven? met een balpen ofzo wat lekker kleinkan schrijven.
Leuk hoor, proberen een leuk idee te verpesten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:41 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Welke User onthuld hier de FokStok achter het bord.
Had er net een doek over heen gedaan zodat het niet opviel![]()
nee men dan zit ie te snel volquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon dikke marker gebruiken.
Ga jij even gek doen scholier.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Leuk hoor, proberen een leuk idee te verpesten..
Kneus..
En als er nou echt een Fokker in de buurt van Sittard echt gaat zoeken?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga jij even gek doen scholier.
Het is gewoon grappig bedoeld maar als je het niet grappig vind reageer dan niet.
En ik verpest het idee niet. Vind het juist een leuk idee. Maar een grapje tussendoor moet kunnen.![]()
Leg hem dan ff in J'dorpquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef MouseInteractive het volgende:
Zodra de stok in Den Helder verdwaalt wil ik hem wel ff pakken!![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Leg hem dan ff in J'dorp
Ik was gister in Hoorn
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:02 schreef kree het volgende:
nou kom op hoornaarders verpats die stok effe.
Dan ben je stom en blind want als je het topic leest zie je dat het een grap van mij betreft.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:48 schreef pekel het volgende:
[..]
En als er nou echt een Fokker in de buurt van Sittard echt gaat zoeken?.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |