Nee, het einde toen Dr. Simon werd doodgeschoten was spannender.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
JEZUS MINA!!!!!!!!
Tering he, ik heb nog nooit zoooooooooooo vol spanning voor de buis gezeten!!!!!!! Gjeez ik tril nog steeds gewoon!!!!!! En ik heb al mijn nagels kapot gebeten!!! Ik was zooo bang dat Barbara of Yasmin dood gingen!!
Benjamin wat doe je nou?
Zo spannend vond ik het niet. Dan vond ik het destijds met het schieten in de kerk spannender.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
Tering he, ik heb nog nooit zoooooooooooo vol spanning voor de buis gezeten!!!!!!! Gjeez ik tril nog steeds gewoon!!!!!! En ik heb al mijn nagels kapot gebeten!!! Ik was zooo bang dat Barbara of Yasmin dood gingen!!
vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:34 schreef amaranta het volgende:
waarom brandden de kaarsen in de scala gewoon terwijl er brand is?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Benjamin en Yasmin uit de serie???
O wee, als Yasmin uit de serie gaat![]()
![]()
Je krijgt een brandende kast op je. Mensen denken dat je er al uit bent.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef amaranta het volgende:
benjamin gaat niet dood
en waarom loopt die ene nou ineens weer
volgens mij gaat robin dood
ja die heb ik wel scala uit zien komen..quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je krijgt een brandende kast op je. Mensen denken dat je er al uit bent.
én je gaat niet dood ja hoor. Waar is Dennis eigelijk dat is de enige die ik niet Scala heb uit zien komen.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.... misschien is het Benjamin helemaal wel niet en willen ze dat ons laten denken nu...quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je krijgt een brandende kast op je. Mensen denken dat je er al uit bent.
én je gaat niet dood ja hoor. Waar is Dennis eigelijk dat is de enige die ik niet Scala heb uit zien komen.
idd onm was gewoon saaiquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:39 schreef mark_03 het volgende:
Zo, deze ontknoping was stukken beter dan die van ONM
als dat gebeurt, ga ik een boze brief e-mail sturen naar GTSTquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, lolquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:40 schreef Svensational het volgende:
ja topic staat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |