abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2001 @ 14:08:49 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1499831
Ik vind hun muziek heel cool, maar heb slechts geld voor 1 CD....Is er iemand die me kan vertellen of de oude CD beter is dan de nieuwe of andersom??

Thanx!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_1499917
minstens even goed als je het mij vraagt, ik heb ze allebei en ik ben er apetrots op
pi_1499936
ik vind de laatste cd het beste esperanza
pi_1499985
Download ze gewoon ff allebei, en de cd die je dan het beste vindt, koop je.
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 13:33:16 #5
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1507040
Ik vind de oude CD een heel stuk beter.
Op de nieuwe zingt ie veel in het Engels, iets dat ie naar mijn idee beter niet kan doen.

Van de oude vind ik alle nummers helemaal top, op de nieuwe staan maar een paar echt goeie.

Natuurlijk o.a. "Me gustas tu"

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 augustus 2001 @ 17:22:59 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_1508759
Probeer Mano Negra, dat is de voorloper van Manu Chao.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1508784
is manu chao niet ongelooflijk kut op cd,
Live was ie iig heel cool! en veel wilder dan op cd
pi_1508880
juist mano negra heeft een groot aantal leuke nummers
cd's:

puta's fever
king of bongo
casa babylon en nog wat live werk van ze waaronder patchanka
puta's fever is hiervan naar mijn mening de beste

of koop gewoon hun best of cd die in 1999 is uitgekomen, ik vindt persoonlijk mano negra beter dan manu chao als solo-artiest

groet

[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 28-08-2001 17:44]

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_1510210
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 14:08 schreef Hik het volgende:
Ik vind hun muziek heel cool, maar heb slechts geld voor 1 CD....Is er iemand die me kan vertellen of de oude CD beter is dan de nieuwe of andersom??

Thanx!

Mail me ff, of ICQ (zie profiel).
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 21:35:26 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1510751
Ik vind ze beide eigenlijk wel even goed Esperanza komt idd iets meer engels in voor maar vind ik niet storend ofzo al zou je verwachten dat een album dat Esperanza heet geheel in t spaans was Overigens ookwel frans soms Wat wel zo is dat heel veel melodiën van de eerste teugkomen op de 2de dat vond ik wel enigzins jammer maar niet echt erg. Ga alleen niet naar de not free recordshop daar betaal je 50,66

En idd een liveCD zou heel gaaf zijn want wat klinkt dat lekker zeg! Als je de afsluiter van Lowlands gemist dan mag je dus flink balen

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1512403
mensen als jullie manu chao zo gaaf vinden ga dan toch ook een keer wat van mano negra horen..
manu chao was de voorman van deze groep van 88 tot ergens ver in de jaren '90
goeie band, behoort al heel wat jaren tot mijn favorieten

groet

pi_1513227
kheb een live CD van manu chao, die is echt heel strak, ni zo poppy, maar meer ska + reggae.

Op lowlands was het terouwens ook weer te gek

Listen Ska And Reggae Everyday
  woensdag 29 augustus 2001 @ 10:23:27 #13
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1513860
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 20:45 schreef DjoDjo het volgende:

[..]

Mail me ff, of ICQ (zie profiel).

Djodjo...er staat geen mail adres in je profile. En ik heb geen ICQ!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 10:24:53 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1513870
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:38 schreef nozem het volgende:
juist mano negra heeft een groot aantal leuke nummers
cd's:

king of bongo

Maar king of bongo is toch ook van manu chao (of zeg ik nu iets héél doms?)
pi_1515595
Voor iedereen die Mana Chao leuk vind, luister eens naar een aantal nummers van Tom Ze, Chao valt een beetje in het niet naast deze muziek (vind ik).
Dit gaat trouwens vooral op voor de mensen die Manu Chao leuk vinden in z'n solo-tijd, want Mano Negra gaat weer een heel andere kant op.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 14:47:28 #16
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1515674
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 10:24 schreef Hik het volgende:

[..]

Maar king of bongo is toch ook van manu chao (of zeg ik nu iets héél doms?)

Nee hoor, je zegt niets doms, je bent slechts ontwetend. King of bongo is van Mano Negra. Fantastische groep! Jammer dat ze niet meer bij elkaar zijn.

Was overigens blij verrast toen ik ontdekte dat hij solo verder gegaan was. Oke, Manu Chao is lang niet zo goed als Mano Negra was. Maar het is een goed alternatief.

Nee, ik ben niet aardig!
  woensdag 29 augustus 2001 @ 15:21:24 #17
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1515970
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 14:47 schreef Tinkepink@work het volgende:

[..]

Nee hoor, je zegt niets doms, je bent slechts ontwetend. King of bongo is van Mano Negra. Fantastische groep! Jammer dat ze niet meer bij elkaar zijn.

'k zie ut al! Manu Chao heeft dat nummer "Bongo bong", daar was ik mee in de war!
pi_1516659
nee, Manu Chao heeft het nummer later gewoon nog een keertje gespeeld, maar dan solo.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 17:46:01 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1517274
Ja en dan heette dat nummer King of the bongo volgens mij dus zo gek was het nog nieteens wat je zei

Ja ik zal zeker eens naar Mano Negra gaan luisteren hoor! Weet gewoon pas net van hun bestaan anders had ik t al gehoord maar das logisch duh Machiel

pi_1517351
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 10:23 schreef Hik het volgende:

[..]

Djodjo...er staat geen mail adres in je profile. En ik heb geen ICQ!

Zie het nu, vreemd en krijg het er met geen mogelijkheid ingevoerd. Het is i.vannunen@chello.nl
pi_1518109
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:31 schreef Seestar het volgende:
nee, Manu Chao heeft het nummer later gewoon nog een keertje gespeeld, maar dan solo.
ok, de tekst is ongeveer hetzelfde maar het originele nummer king of the bongo is heel wat steviger!
pi_1518148
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 21:35 schreef Machiel het volgende:
En idd een liveCD zou heel gaaf zijn want wat klinkt dat lekker zeg! Als je de afsluiter van Lowlands gemist dan mag je dus flink balen
zo te horen ben jij niet naar The Living End geweest Dat was de enige echte afsluiter van lowlands....
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1519335
jaja, the living end , en goeie kruising tussen green day en the clash. ok die kerel kan wel goed gitaarspelen maar ik wordt niet echt warm of koud van hun muziek..

maar nu weer ff ontopic

pi_1519336
jaja, the living end , een goeie kruising tussen green day en the clash. ok die kerel kan wel goed gitaarspelen maar ik wordt niet echt warm of koud van hun muziek..

maar nu weer ff ontopic

woensdag 29 augustus 2001 @ 23:37:43 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1520101
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 19:52 schreef Public Enemy het volgende:

[..]

zo te horen ben jij niet naar The Living End geweest Dat was de enige echte afsluiter van lowlands....

Pssst ben heel niet naar Lowlands geweest Maar volgens 3FM was t dus de afsluiter
  donderdag 30 augustus 2001 @ 03:38:48 #26
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1521218
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 14:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind de laatste cd het beste esperanza
Ik hoorde van een collega dat ze die cd eens in de kroeg had gehoord. Op een gegeven moment komt er een mobiele beltoon in voor. De halve kroeg zat naar zijn mobiele telefoon te zoeken!

* broer houdt wel van dat soort geintjes!

pi_1521452
als je ze op de CD goed vind dan moet je echt keer naar concert!! live zijn ze zoooooo gaaf (kheb ze eergister in 013 gezien) de muziek is dan ruiger en het publiek btw ook (kzit onder de blauwe plekken :S) maar wel echt superr superr superrrr goed!
ik vind trouwens de eerste cd veel leuker.
En je kan ook is cdtje proberen van Mano Negra (zijn eerste band)

dagdag

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 14:26:20 #28
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1523848
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:53 schreef DjoDjo het volgende:

[..]

Zie het nu, vreemd en krijg het er met geen mogelijkheid ingevoerd. Het is i.vannunen@chello.nl

Djodjo, you've got mail!
pi_1523899
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 08:01 schreef EvilFaith het volgende:
als je ze op de CD goed vind dan moet je echt keer naar concert!! live zijn ze zoooooo gaaf (kheb ze eergister in 013 gezien)
been there, done that...was wel een gaaf feestje ja. 2 en een half uur....Maar het optreden op Lowlands was wat explosiever (was dan ook "maar" anderhalf uur)
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1836542
k im confused

Ik begrijp dat manu chao in een band zat en nu solo is.

Esperanza is zijn laatste cd (heb ik ook gekocht voor 32 piek bij mediamarkt )
Hoeveel andere cd's heeft hij gemaakt?
En z'n band heete mano negra , ofzoiets

Thx voor the info

zondag 7 oktober 2001 @ 18:31:02 #31
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1837108
Love will be my strongest weapon
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2001 @ 22:42:20 #32
862 Arcee
Look closer
pi_1840205
Manu Chao roeleert!

Ik vind Me Gustas Tu 1 v/d leukste nummers van dit (magere) muziekjaar.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 7 oktober 2001 @ 23:06:26 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1840580
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:42 schreef Arcee het volgende:
Manu Chao roeleert!

Ik vind Me Gustas Tu 1 v/d leukste nummers van dit (magere) muziekjaar.

Ik ook. Vond Clasdistino van hem minstens even leuk, maar die is al een paar jaar oud.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1845907
Jah, hiervan hoor ik dus heel veel, maar wat issut?
In wat voor genre hoort het thuis e.d.?? Ben benieuwd...

maandag 8 oktober 2001 @ 17:12:58 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_1845919
Neeeeeee luistert daar iemand naar?!?!
AAARGGHHH
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 oktober 2001 @ 16:26:06 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1907491
Manu Chao. Geweldig!

Muziek voor gasten die zo stoned zijn dat ze niet horen dat wanneer je Esparanza kopen eigenlijk Clandestino voor de tweede keer gekocht hebben.

Leuke muziek.

Heb afgelopen zomer Clandestino regelmatig gedraaid...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 15 oktober 2001 @ 17:44:44 #37
17145 Mata_Hari
........Killer Queen
pi_1908500
Heerlijke muziek!
pi_1908651
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:26 schreef Doc het volgende:

Heb afgelopen zomer Clandestino regelmatig gedraaid...

Heb twee zomers geleden Clandestino al grijsgedraaid... (spreekwoordelijk, daar het hier om de cd-versie van het album gaat)
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:17:12 #39
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_1908766
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:26 schreef Doc het volgende:
Manu Chao. Geweldig!

Muziek voor gasten die zo stoned zijn dat ze niet horen dat wanneer je Esparanza kopen eigenlijk Clandestino voor de tweede keer gekocht hebben.

magt ik insinueren dat jij zo stoned was, dat je clandestino gewoon twee keer in je collectie heb staan?
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:05:23 #40
6573 raf
Wat jij wilt..
pi_1937476
Ik vind manu chao zeker goeie muziek maken.
Maar ik heb een vraagje: ik hoorde dinsdagmorgen een liedje van hem op 3FM. Tenminste half, want ik werd er door wakker gemaakt. Hoorde nog net die stenders (of 1 van die andere zeggen) dat Manu Chao op de gitaar speelde en dat het zeer populair was in Frankrijk. Weet iemand misschien hoe dit nummer heet??

Alvast bedankt,
Raf

Is het echt allemaal waar wat je zegt??
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 oktober 2001 @ 15:05:22 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1938104
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 18:17 schreef don_quichot het volgende:

[..]

magt ik insinueren dat jij zo stoned was, dat je clandestino gewoon twee keer in je collectie heb staan?

Dat mag je van mij insinueren, maar het is alleen niet het geval

Ik vind Esperanza zo op Clandestino lijken dat beide CD's hebben ongeveer even overbodig is als een van de twee twee keer hebben...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 18 oktober 2001 @ 23:21:24 #42
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1943432
raf als je morgen de kans hebt om 3FM te luisteren dan komt ie elk uur voorbij aangezien t de megahit is. Vind t wel een leuk nummer ondanks t hoge radio 2 gehalte Leuk stukkie gitaar van manu eronder niet verbazend dat dit nummer t zo goed doet in Frankrijk Geen idee hoe die zanger heet alleen sorry.
  zaterdag 17 november 2001 @ 06:35:27 #43
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2210758
n.a.v. een gesprekje in wat draai jij op dit monument;

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 17 november 2001 05:28 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Manu Chao - Mentira & la Primavera
--------------------------------------------------------------------------------

todo es mentira en esta mundo....kwijl
zit trouwens een sample in van een of andere opera zangeres weet je toevallig waar dat vandaan komt?

-----

weet iemand wie die zangeres is????

BVD

‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_2211068
Clandestino is beter.

Op Proxima Estacion Esperanza staan meer 'langzame' nummers, zoals de nieuwe single 'Merry Blues' (volgens mij Het Nummer Met De Mobiele Telefoon, maar dat weet ik niet zeker) En wat mij idd ook irriteert is dat hij die deuntjes van Clandestino in de recycle heeft gegooid. Btw. nummer 9 en 10 op Proxima Estacion Esperanza roeleren echt de pan uit. Heb geen idee hoe die nummers heten, want ik heb geen cdhoesje (een kopie,...sst !) maar de zijn heel gaaf enzo.

Ik had Clandestino eerder dan Proxima Bla Bla. Op Clandestino lopen de nummers gewoon rustig in elkaar over, beetje zelfde sfeertje, maar op Proxiblabla heb je af en toe irrtante overgangen vind ik. Verder: ergens achter op Proxima, nummer 15 ofzo, zit nog een nummer met een meisje dat over het beatje van Bongo Bong heenpraat. Verkrachting van Bongo Bong heet dat

pi_2211084
pom pom pom...manu chao owns en dan vooral de bootlegjes ..das zo vet..enne het was DE afsluiter van LL2k1....gewoon na de living end hard rennne ...en dansnen maar weer

WOEI!

Listen Ska And Reggae Everyday
  zaterdag 17 november 2001 @ 19:39:16 #46
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_2215993
La Primavera (Esperanza) Track #5 ...

Nuff said

pi_2224853
Beide genoemde CD's van Manu Chao zijn goed.
De oude heb ik grijsgedraaid, daarom vind ik momenteel Esperanza beter, vooral La Primavera, Me gustas Tu, Denia en Infinita Tristeza.
Maar op de oude staan ook errug lekkere nummers! (Desaparecido, Clandestino en Mentira vind ik de beste)

Als je van Spaanstalige muziek houdt raad ik ook Maná aan, wat rustiger, of Ska-P.

Ska-P is een Spaans-Baskische groep die daar hartstikke populair is. Ze zingen zowel in het Baskisch en in het Spaans. Ze maken een mix tussen pop/rock en folk. Vooral het nummer No Hay Chinas is goed, gaat wel erg snel trouwens. Zoek eens op Kazaa zou ik zeggen

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  woensdag 20 maart 2002 @ 00:50:04 #48
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3548476
*schopje*

Ik heb Esperanza sinds vorige week. Heerlijke cd... deze hoort dus weer thuis in je speler voor de zomer van 2002!!!

pi_3548486
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 00:50 schreef Acathla het volgende:
*schopje*

Ik heb Esperanza sinds vorige week. Heerlijke cd... deze hoort dus weer thuis in je speler voor de zomer van 2002!!!

Ik heb zelf tweede cd meer gedraaid dan de eerste. Vind ze alletwee erg goed hoor, maar de 2e heeft net iets meer rare sampletjes en dat vind ik wel leuk.

Ik heb een week geleden ook de cd gekocht van Los de Aboja, naar aanleiding van een tweetal positieve recensies. Is ook zeker een aanrader.

Hmmzz....
  donderdag 21 maart 2002 @ 02:35:24 #50
15292 sjaek
Eenvoud is niet eenvoudig.
pi_3561067
Manu chao, kan ik zeker waarderen, proxima stacion, esperanza, vind ik minder dan hun album clandestino. Manu negra vind ik ook erg okee, met king kong five.. Erg lekker nummer.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
pi_3878269
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 07:00 schreef hobbit het volgende:
kheb een live CD van manu chao, die is echt heel strak, ni zo poppy, maar meer ska + reggae.

heb jij een Live cd?!? hoe heet die ? waar kan ik die kopen ?
pi_3878337
quote:
Op donderdag 18 april 2002 16:24 schreef enfermidade het volgende:

[..]

heb jij een Live cd?!? hoe heet die ? waar kan ik die kopen ?

Is denk ik een bootleg.

maar als het een goede opname is hou ik me ook wel aanbevolen om hem euh, een keer te euh lenen

Hmmzz....
pi_3889876
ik heb ergens proxima liggen alleen ik ben hem alleen een paar weken kwijt. ik vind het echt een supercd, superrelax en ik kan het achter elkaar blijven draaien. ik ga denk ik even naar de platenboer om te horen hoe de eerste cd klink.
pi_4719176
ik heb het cdtje (esperanza) 2 weken geleden ook es gekocht in de winkel. (2de hands voor 7 euro)
heb em sindsdien al zon 10 keer helemaal gedraait en veel mensen hebben al gevraagd of ik de cd voor ze wilde kopieren.

echt wel gezellige muziek

dinsdag 25 juni 2002 @ 15:45:57 #55
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_4746899
To set the record straight

Manu Chao was de frontman van Mano Negra.
Mano Negra was een band die bestond uit een hoop lui met verschillende nationaliteiten, daarom waren hun nummers in het frans, spaans, engels en elke andere taal die ze maar kenden - en ook veel verschillende stijlen (rock/rap/franse chansons etc.)

Als je oud(..?) genoeg bent ken je Mano Negra nog wel van het nummer "King Kong 5" waarschijnlijk.

Het nummer 'Bongo bong' is gewoon een remake van 'King of the bongo' op andere muziek;
je zult bij Manu Chao vaak zien dat ie dezelfde muziek (met kleine aanpassingen) gebruikt voor meerdere nummers (andere tekst eroverheen).

Manu Chao is in de loop der jaren uiteraard wat ouder geworden, dus z'n latere (solo) cd's zijn een stuk rustiger dan de oude Mano Negra nummers - maar toch denk ik dat mensen die Manu Chao waarderen Mano Negra bijna wel goed *moeten* vinden

zzz
  dinsdag 25 juni 2002 @ 16:40:05 #56
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_4748017
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 07:00 schreef hobbit het volgende:

HOE KOM JE DAAR AAN
...what's the point of living.. if you don't have a dick?
  dinsdag 25 juni 2002 @ 16:45:28 #57
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_4748145
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 16:40 schreef Mortischa het volgende:

[..]

HOE KOM JE DAAR AAN

oh lama
...what's the point of living.. if you don't have a dick?
pi_5152664
De nieuwe single van Manu Chao is inmiddels uit. Nieuw is misschien niet helemaal het juiste woord want het is gewoon Mr. Bobby van de Esperanza cd. Máár op de single staat wel een erg fijne nieuwe versie van dit nummer. Zit veel meer instrumentatie en klinkt wat voller. Zeker een aanrader voor Manu Chao fans. Ik hoorde het nummer op 3FM en heb dus maar gelijk de single gekocht om deze versie ook te hebben.

Tracklist single:
1. Mr. Bobby - Politik Kills
2. Mr. Bobby - Wyskyfacile (acoustische versie)
3. Mr. Bobby (gewone versie).

Je kan uiteraard ook altijd even zoeken op Internet.

Hmmzz....
pi_5160189
*Schop*
Nog even de nieuwe single onder de aandacht brengen, voor de fans die mijn nachtelijke posting gemist hebben.
Hmmzz....
pi_5160380
Manu Chao is echt heerlijke zomermuziek ja!
  zaterdag 27 juli 2002 @ 03:16:44 #61
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5166236
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 23:57 schreef -Wepeel2- het volgende:
De nieuwe single van Manu Chao is inmiddels uit. Nieuw is misschien niet helemaal het juiste woord want het is gewoon Mr. Bobby van de Esperanza cd. Máár op de single staat wel een erg fijne nieuwe versie van dit nummer. Zit veel meer instrumentatie en klinkt wat voller. Zeker een aanrader voor Manu Chao fans. Ik hoorde het nummer op 3FM en heb dus maar gelijk de single gekocht om deze versie ook te hebben.

Tracklist single:
1. Mr. Bobby - Politik Kills
2. Mr. Bobby - Wyskyfacile (acoustische versie)
3. Mr. Bobby (gewone versie).

Je kan uiteraard ook altijd even zoeken op Internet.

Hmm, heb je het nu over die versie die wel heel veel op Bongo Bong lijkt?
pi_5169094
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 03:16 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Hmm, heb je het nu over die versie die wel heel veel op Bongo Bong lijkt?

Nee dat is de normale versie. Daar zit zo'n zelfde sample in die ook in Bongo Bong wordt gebruikt. In de nieuwe versie zit hij ook nog wel iets in, maar het nummer is juist veel afwijkender geworder. Klinkt veel meer echt als een band, terwijl die andere Manu Chao nummers je toch altijd een beetje een gevoel geven van een mannetje dat in een studio zit en alles bij elkaar samplet/mixt. Dat doet hij dan volgens mij ook grotendeels, maar er speelt wel degelijk ook een band op mee (Radio Bemba). Dat echte bandgeluid mag op de nieuwe cd wel wat meer naar voren komen vind ik. Die vorige twee cd's waren fantastisch hoor (met name de tweede), maar het wordt nu tijd voor een volgende stap.
Hmmzz....
pi_5407885
Ik heb een cd gekregen van me pa....

Les Negresses Vertes

Me pa zei dat de oude band was?? tis een verzamel cd, en best niew ( dit jaar )

Klopt dat??

pi_5408046
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 19:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb een cd gekregen van me pa....

Les Negresses Vertes

Me pa zei dat de oude band was?? tis een verzamel cd, en best niew ( dit jaar )

Klopt dat??

Ze hebben 1 of 2 mini-hitjes gehad in Nederland, in ieder geval Zobi La Mouche eind jaren '80 (1987 ofzo, ik heb het singletje nog!) en volgens mij daarna (een paar jaar later) een ander nummer. Ik geloof niet dat de band nog bij elkaar is.
pi_7348672
Vanavond (15 December) op MTV:

20:00-22:00 MTV Sunday Night Special: Manu Chao
20:00-21:00 MTV Manu Chao Special
21:00-22:30 MTV Documentaire Manu Chao Babylon's Fever.

Hmmzz....
pi_7349971
Ik vind er dus helemaal niks aan. In bijna elk nieuw nummer hoor ik een paar samples van z'n vorige hit terug. Tsja..
pi_8057911
Ben de laatste tijd ook veel Manu Chao aant luisteren. Ik moet zeggen dat ik "Por donde saldra el sol" en "Rumba de Barcelona" het lekkerste vind klinken.
pi_9117276
Jaja hij komt op Pinkpop!
Ben benieuwd, ik heb gehoord dat hij Live erg goed is,

wat me wel opvalt is dat in bijna elk liedje zo'n Nintendo geluidje op het einde zit..

vrijdag 14 maart 2003 @ 18:31:37 #69
46266 EmilyStrange
In strange we trust
pi_9123121
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 14:08 schreef Hik het volgende:

Thanx!

Al zijn cd's zijn leuk om naar te luisteren, maar persoonlijk vind ik Clandestino toch de beste.
Doei doei
pi_9632293
ik hoorde dit weekend mu gustas tu op mijn werk.
lekkerrrrr nummer zeg!!nog nooit van deze band gehoord.
ga er gelijk wat van downloaden.
hoorde dat ze ook eens op lowlands geweest zijn en dat het wel een leuk band is die ook wel muziek maken kan.
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
  vrijdag 11 april 2003 @ 11:07:36 #71
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_9715038
Koop de cd: Manu Chao - Radio Bemba (live)
  vrijdag 11 april 2003 @ 13:22:55 #72
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_9717553
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 11:07 schreef Acathla het volgende:
Koop de cd: Manu Chao - Radio Bemba (live)
Of de DVD .
  woensdag 16 juli 2003 @ 22:24:38 #73
49537 Snuggles_P
King of Catan
pi_11821771
quote:
[b]. Ga alleen niet naar de not free recordshop daar betaal je 50,66
haha kheb hem vanmiddag voor 8 uuro gekocht is dus 17,60 gulden haha
pi_11821884
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:24 schreef Snuggles_P het volgende:

[..]

haha kheb hem vanmiddag voor 8 uuro gekocht is dus 17,60 gulden haha

Waar?
pi_11824220
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:29 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Waar?

Bij Free Record Shop en Van Leest hebben ze in ieder geval alle Manu Chao cd's voor dat bedrag, dus ook Radio Bemba Soundsystem.
Hmmzz....
  zondag 27 juli 2003 @ 16:01:35 #76
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_12047448
Wonder boven wonder zijn momenteel alle cd's van Manu Chao onder de 8 euro bij FRS! Niet alleen het live-album...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 27 juli 2003 @ 16:09:18 #77
44906 merino
World of Sleepers
pi_12047568
Benny Rodriguez draaide overigens een chille mix van King of the Bongo in zijn Sensation setje
heb nog gezocht maar nooit gevonden welke mix dat was...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 27 juli 2003 @ 16:10:30 #78
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_12047591
Op dit moment liggen radio bemba en esperanza voor 8 euri bij de free recordshop..... heb je dan wel geld voor 2? alleen clandestino lag er dus niet bij.

Mano Negra is inderdaad ook goed!

Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_14242612
ik vind dit

lekkere muziek ;-)

ik word er altijd erg vrolijk van ;-))

dinsdag 30 mei 2006 @ 21:33:07 #80
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38387383
Hij staat 27 juni in Paradiso. Wil ik net kaartjes bestellen, is het uitverkocht.
Manu Chao is een van de artiesten die ik heel graag nog een keertje live wil zien en dat gaat nu dus even niet lukken. Ik zet de cd nog wel een keertje aan.
pi_51827547
Leeft dit topic nog of is er een nieuwe inmiddels?

Ben ook best wel weg van hem, vooral live lijkt het me leuk. Radio Bemba Sound System is dan ook erg gaaf.

Maar in september komt de nieuwe cd uit. Eerste single is Rainin' in paradise en is al via diverse kanalen te beluisteren. Wel weer een erg politiek nummer (hou ik niet zo van) en wat meer rockachtig lijkt het. Ben wel benieuwd naar het album.

Single is hier (legaal) te beluisteren:
http://www.because.tv/cat(...)-in-paradize-ep.html
pi_51855971
pi_51859041
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:47 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

gadver
Das wel erg overdreven

Maar ik vind het jammer dat de tekst nu zo duidelijk aanwezig is. Kan natuurlijk zijn omdat mijn Spaans nit zo goed is als mijn Engels
pi_51859515
Vind m eigenlijk wel erg leuk; lijkt een beetje op nummers als machine gun en mala vida.
pi_51860033
Leuke band
pi_51860652
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Das wel erg overdreven
nou ik hield me nog in. wat een afgrijselijke bagger waar zijn alle lijpe, mooie geluidjes gebleven?
pi_51907769
Jaaa errug relaxte muziek vind ik dat!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 28 juli 2007 @ 10:04:14 #89
186094 Floria
Ghost of shark
pi_51908333
Tip van de dag voor Manu Chao liefehebbers: bezig vorig jaar heeft hij een cd gemaakt met Amadou en Mariam "Dimanche á Bamakó". Het is echt helemaal te gek. Manu Chao heeft de cd geproduceerd maar is op veel nummers ook zelf te horen.

Amadou en Mariam zijn twee blinden uit Mali die normaal gesproken keihard rocken (en behoorlijk matig ook...) maar deze cd is helemaal te gek.
Luisteren!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_51994476
Vers van de pers: de tracklisting van de cd!

Manu Chao – La Radiolina

1. 13 Días
2. Tristeza Maleza
3. Politik Kills
4. Rainin In Paradize
5. Besoin de la Lune
6. El Kitapena
7. Me Llaman Calle
8. A Cosa
9. The Bleedin Clown
10. Mundorévès
11. El Hoyo
12. La Vida Tómbola
13. Mala Fama
14. Panik Panik
15. Otro Mundo
16. Piccola Radiolina
17. Y Ahora Que ?
18. Mama Cuchara
19. Siberia
20. Soñe Otro Mundo
21. Amalucada Vida

Niet te zuinig qua tracks dus
pi_52649448
Heeft iemand www.manuchao.nl al ontdekt? Kan je gratis je zomerfoto laten uitprinten en dan maak je meteen kans op een reisje naar Zuid-Amerika!
pi_52649779
Rainin In Paradize is iig al een tof nummer
pi_52748584
Rainin' In Paradise is erg relax ja. Ik ben daardoor wel heel erg benieuwd geworden naar de rest van t album. Wel lekker veel nummers trouwens! Binnenkort maar even luisteren dan....
pi_52748634
Album valt me 100% mee, helemaal na het toch wel lichtelijk floppen van de vorige albums...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:34:03 #95
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52748648
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef Afunados het volgende:
Rainin In Paradize is iig al een tof nummer
Yup
Ik hoop alleen dat 'ie niet al té anti-globalistische teksten gaat doen op dat nieuwe album, want bij z'n optreden op Sziget (wat héél vet was btw!) deed 'ie dat toch wel erg vaak...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52748801
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Yup
Ik hoop alleen dat 'ie niet al té anti-globalistische teksten gaat doen op dat nieuwe album, want bij z'n optreden op Sziget (wat héél vet was btw!) deed 'ie dat toch wel erg vaak...
Ik hoor van meerdere dat ie op Sziget echt heel erg goed was. Weet iemand toevallig of hij ook plannen heeft om Nederland binnenkort aan te doen? Zou leuk zijn....
pi_52749129
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Bobow het volgende:

[..]

Ik hoor van meerdere dat ie op Sziget echt heel erg goed was. Weet iemand toevallig of hij ook plannen heeft om Nederland binnenkort aan te doen? Zou leuk zijn....
De beste man komt helemaal niet naar Europa verder voor promo.. Had'ie schijnbaar niet zoveel zin in..
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:52:02 #98
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52749169
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Numbie het volgende:

[..]

De beste man komt helemaal niet naar Europa verder voor promo.. Had'ie schijnbaar niet zoveel zin in..
Zelfs niet naar Frankrijk
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52750721
Ik weet niet wat er in Frankrijk gaande is, maar voor de maand augustus was alles van de baan. Geen idee hoe het verder er uit komt te zien eerlijk gezegd...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:05:17 #100
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52751103
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:44 schreef Numbie het volgende:
Ik weet niet wat er in Frankrijk gaande is, maar voor de maand augustus was alles van de baan. Geen idee hoe het verder er uit komt te zien eerlijk gezegd...
Hij nogal populair in Frankrijk, lichtelijk uitgedrukt.
Ook op Sziget zaten die Fransen één van de hardste pits die ik ooit heb gezien te bouwen
LastFM
pi_52751325
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Numbie het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer n beetje flauw van m hoor...
Maar ik kwam net op www.manuchao.nl waar ze n reisje naar Zuid-Amerika weggeven. Zou leuk zijn als je dan ook meteen naar n show van m gaat.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:24:27 #102
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52751404
Wel vaag hoor, aangezien het toch Franse Spanjaard is...
LastFM
pi_52751656
Beetje jammer idd....
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:26:50 #104
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_52762101
La Radiolina is een toppertje, ik vind het persoonlijk de beste cd tot nu toe. Het is wat toegankelijker, maar toch uniek.

[ Bericht 3% gewijzigd door CrazyTaxi op 28-08-2007 21:39:26 ]
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:07:30 #105
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_52763396
Volgens bol.com komt hij dit najaar wel naar Nederland:

10 concertkaarten en gratis zonnen met Manu Chao!
Natuurlijk komt Manu Chao persoonlijk zijn cd promoten dit najaar, en jij kunt daarbij zijn! Bestel het nieuwe sfeervolle album van Manu Chao en win concertkaartjes of een van de 50 Sunday's zonnebankbonnen t.w.v. ? 22,-! Bij Sunday's kun je professioneel zonnen en er zijn 60 studio's in Nederland, dus vast wel eentje bij jou in de buurt! Mail je bestelbevesting naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Manu Chao en je doet mee! De winnaar krijgt automatisch bericht.

Bron: klik
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_52775595
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef Wepeel2 het volgende:

Natuurlijk komt Manu Chao persoonlijk zijn cd promoten dit najaar, en jij kunt daarbij zijn! Bestel het nieuwe sfeervolle album van Manu Chao en win concertkaartjes of een van de 50 Sunday's zonnebankbonnen t.w.v. ? 22,-! Bij Sunday's kun je professioneel zonnen en er zijn 60 studio's in Nederland, dus vast wel eentje bij jou in de buurt! Mail je bestelbevesting naar prijsvraag@bol.com o.v.v. Manu Chao en je doet mee! De winnaar krijgt automatisch bericht.

Is nog niets bevestigd... bol.com zegt wel meer

Zag La Radiolina al wel in de Droomlijst staan bij vanLeest
pi_52778808
Ik ga 16 oktober naar een Concert van Manu Chao in Malmo!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 13:51:27 #108
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_52779624
Live wil ik 'em wel weer eens zien. Manu is compleet losgaan live.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:20:11 #109
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_52780430
Ah een topic over manu chao. Heb zelf de live CD Radio Bemba Sound System. Das echt een lekker swingende CD. Zijn de normale CD's ook zo swingend of is er echt een groot verschil met de live optredens?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:28:36 #110
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52780635
Live is het allemaal wat meer rocky/licht-punky.
LastFM
pi_52781106
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:20 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah een topic over manu chao. Heb zelf de live CD Radio Bemba Sound System. Das echt een lekker swingende CD. Zijn de normale CD's ook zo swingend of is er echt een groot verschil met de live optredens?
er is wel een redelijk verschil.. de albums zijn wat meer laid-back..
pi_52781671
King of Bongo
'Koop een taart en vier het'
pi_52825854
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:20 schreef Bobow het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer n beetje flauw van m hoor...
Maar ik kwam net op www.manuchao.nl waar ze n reisje naar Zuid-Amerika weggeven. Zou leuk zijn als je dan ook meteen naar n show van m gaat.
Thanks!

La Radiolina is echt een heerlijke cd! En als het waar is dat hij een concert gaat geven, dan ben ik er zeker bij.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:15:53 #114
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_52841241
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef Wepeel2 het volgende:

Ik kan er ook nog nergens iets van vinden van wanneer ze komen en waar ofzo. Best jammer, want live is het echt top!
pi_52841342
Hij komt vast tussen half oktober en half november want dan ben ik op vakantie.
Er komen allemaal leuke optredens aan tijdens mijn vakantie aan, maar ik ga echt mijn vakantie niet verzetten!
pi_52841624
http://www.manuchao.net/news/europa-07-octubre-october/index.php

Ziet er niet naar uit dat hij naar Nederland gaat komen. De hele tour is zo goed als al geboekt (aangezien er ook al posters etc. zijn gemaakt..).
pi_52846342
Ik verwacht nog wel meer hoor. In Spanje komt hij ook helemaal niet, Italie volgens mij ook niet. Frankrijk weet ik niet zonder te kijken. Maar juist daar is hij redelijk populair.
pi_52846365
Ik hoor ook net dat er nog onderhandeld wordt...

vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:22:52 #119
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_52846767
Van wie/wat hoor je dat dan?
pi_52847384
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef Numbie het volgende:
Ik hoor ook net dat er nog onderhandeld wordt...

Kan je er ook achter komen of ie naar Spanje gaat komen? Aangezien ik daar zit
pi_52910591
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:42 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Kan je er ook achter komen of ie naar Spanje gaat komen? Aangezien ik daar zit
Nee, zover gaan mijn connecties niet
pi_52918024
Net La Radiolina gekocht, klinkt goed

En voor het eerst ook in het Italiaans
pi_52919768
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:36 schreef Numbie het volgende:

[..]

Nee, zover gaan mijn connecties niet
Laat je wel ff weten als je iets hoort van n show oid hier dan? Daar wil ik echt heel graag heen namelijk! La Radiolina is zo vrolijk!
  maandag 3 september 2007 @ 23:38:50 #124
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52928690
Zou leuk zijn.. ik wil m ook wel eens live zien!
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:14:29 #125
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_52934055
Ik heb hem ooit eens gezien als afsluiter op Pinkpop en dat was echt gaaf! Echt 1 groot feest en alle nummer worden ff sneller en harder gespeeld. Ik ben er zeker bij als hij naar Nederland komt hoor.
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:15:33 #126
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_52939483
La RadioLina is hetzelfde als de vorige cd's..........

Gelukkig maar!

"El Hoyo" veroorzaakt bij mij in de straat al een paar dagen geluidsoverlast, ik vrees dat ik daar mede schuldig aan ben. Geen idee wat het betekend, maakt me niet uit ook. Echt weer een springnummer.

...oyoyo...oyoyo...
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:18:05 #127
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_52940289
Live is het echt springen geblazen. Toch denk ik niet dat je het 5x achter elkaar wilt zien.
pi_52963831
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:18 schreef Acathla het volgende:
Live is het echt springen geblazen. Toch denk ik niet dat je het 5x achter elkaar wilt zien.
Ik heb er idd hele goeie dingen over gehoord. Veel meer met punk en ska er in enzo.
pi_52976710
Ik ving ergens iets op over dat Manu Chao in November in de Paradiso zou staan.... Iemand ook zoiets gehoord?
  donderdag 6 september 2007 @ 10:44:22 #130
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_52977085
Het is te hopen. Vorig jaar heeft hij toch daar een concert gegeven? Persoonlijk hoop ik dat hij naar 013 komt. Grote zaal... wordt een geweldig feestje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Acathla op 06-09-2007 10:47:28 (Typo) ]
pi_52977785
Stond hi vorig jaar ook al in de Paradiso? Damn... waarom weet ik dat nou weer niet. De 013 is opzich ook wel een leuke zaal daarvoor ja.
pi_52979140
Ik vind de nieuwe cd een beetje een herhalingszet met te weinig catchy nummers. Op de vorige cd's waren er ook wel nummers die eigenlijk meer op flarden van liedjes leken, maar op deze cd heeft dat een beetje de overhand.
Ik vind het nog steeds een leuke cd om te draaien, maar ik ben toch behoorlijk teleurgesteld.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_52979562
Ik heb de cd nog niet zo aandachtig beluisterd maar wat ik gehoord heb vind ik leuker dan proxima estacion; esperanza, het klinkt wat meer zoals hij live ook is.
pi_52983763
Ik heb gister nog n zomerfoto geupload naar www.manuchao.nl maar kan m daar nergens meer terugvinden. Heeft iemand maybe t zelfde probleem?
pi_53001261
quote:
Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef RudolfRockem het volgende:
Ik heb gister nog n zomerfoto geupload naar www.manuchao.nl maar kan m daar nergens meer terugvinden. Heeft iemand maybe t zelfde probleem?
Die van mij stond er meteen gewoon bij hoor.... Was jouw foto niet te groot misschein?
pi_53172893
Haha, ik heb mn foto gister binnengekregen. Echt heel tof! Ff kijken of ik nog n paar keer mee kan doen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:54:18 #137
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_53460512
Ik ving dus van t weekend weer op dat hij helemaal geen show gaat geven in Nederland... Wel in Belgie, maar nix hier. Beetje jammer.
  woensdag 26 september 2007 @ 09:10:42 #138
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_53479495

Wat een domper zeg.
pi_53481954
Ik las vandaag in de Metro dat je een grote kans hebt dat het zijn laatste album is, als ik het goed lees.
  woensdag 26 september 2007 @ 11:11:41 #140
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_53482007
King of the bongo's...
------------------
pi_53485628
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik las vandaag in de Metro dat je een grote kans hebt dat het zijn laatste album is, als ik het goed lees.
Ow... Da's ook wel weer n beetje jammer dan. Hoop dat ie nog wel ff doorgaat, al is t dan om m nog maar een keer live te zien...
  woensdag 26 september 2007 @ 13:41:40 #142
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53485721
Laat Mano Negra maar weer bij elkaar komen
LastFM
pi_53490660
Mag ook ja. Dat was ook altijd feest.
pi_53491085
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die Manu Chao in een ander land gaan zien? Ik zelf ga de 16de oktober naar een concert in Malmo van hem!
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
pi_53511438
Ik ben nog aan t twijfelen om m mee te pikken in Belgie. Vind t echt vaag dat ie niet naar Nederland komt voor n show....
pi_53514959
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef RudolfRockem het volgende:
Ik ving dus van t weekend weer op dat hij helemaal geen show gaat geven in Nederland... Wel in Belgie, maar nix hier. Beetje jammer.
Dat meen je niet?!?! Damn.... Beetje jammer dan weer he.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:29:44 #147
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_53515787
Belgie is voor mij een optie Ik woon vlakbij de Belgische grens.
pi_53516071
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef RudolfRockem het volgende:
Waar in Belgie?
pi_53516694
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:39 schreef Afunados het volgende:

[..]

Waar in Belgie?
En niet geheel onbelangrijk: wanneer?
pi_53516804
Hij zou op 23 oktober in Vorst Nationaal staan, maar dat gaat dus niet door.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:12:58 #151
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_53517083
quote:
Problemen met planning van de tournee, maakten dat de voorverkoop van het concert van Manu Chao, gepland op 23 oktober in Vorst Nationaal, niet zoals aangekondigd van start kon gaan. Om dezelfde reden zal het concert nu uiteindelijk toch niet doorgaan. Op dit moment wordt onderzocht of er een datum in het voorjaar kan worden vastgelegd. Dan toert Manu Chao immers in Frankrijk en zou een Belgisch concert aansluitend wel kunnen. Meer nieuws volgt van zodra er nieuwe bevestiging is.
Bron: Goformusic.be

In het voorjaar zou hij dan ook nog naar hier kunnen komen... ik blijf optimistisch!
pi_53517212
Het voorjaar komt mij ook veel beter uit!
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:07:17 #153
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_53543681
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef dwerg het volgende:
Hij zou op 23 oktober in Vorst Nationaal staan, maar dat gaat dus niet door.
Dat gaat ook niet door?!?! Waarom dat nou weer?
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:03:23 #154
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_53545155
Kijk eens naar boven.
pi_53985271
Gister naar het concert van Manu Chao geweest! Phoe wat een feest! Dik 2 uur lang springen dansen zingen! wat een energie hebben die lui!

Met 4-5 toegiften een supertoffe avond afgesloten!
Het is mijn zus, gast.
pi_56658011
Ik ben al tijden op zoek naar een vinylversie van Clandestino... Iemand een tip waar ik die op de kop zou kunnen tikken?

Bedankt!

wel een grote kick trouwens
  Moderator maandag 16 april 2012 @ 11:38:05 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110389140
King of the bongo bong!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_110389534
Manu Chao treedt 11 en 12 juli op in Brussel en doet deze tour blijkbaar niet Nederland aan;

http://focus.knack.be/ent(...)le-4000079985481.htm
pi_110389612
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Manu Chao treedt 11 en 12 juli op in Brussel en doet deze tour blijkbaar niet Nederland aan;

http://focus.knack.be/ent(...)le-4000079985481.htm
Ah, dat wilde ik ook al posten! :D
Kaartjes zijn 33 euro overigens. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_113640196
Gaan er nog mensen? Beide dagen zijn uitverkocht, ik ben er de tweede dag bij. Wordt mijn eerste keer, heb er lang naar uitgekeken.
pi_113642575
Ik ga de 12e! *O*
Zin in! *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:24:16 #163
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127468054
quote:
Kut ik moet werken ;(
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_127823379
Vanavond! *O*
pi_127823752
Nog bedankt voor de tip, mijn man gaat zo op reis naar Rotterdam.
  zondag 16 juni 2013 @ 10:25:07 #166
363315 Dobbs
Fred C.
pi_127854168
Het was gaaf!! Ik was met een groep Spanjaarden en Italianen, die gingen helemaal los. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')