Ik heb er idd hele goeie dingen over gehoord. Veel meer met punk en ska er in enzo.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:18 schreef Acathla het volgende:
Live is het echt springen geblazen. Toch denk ik niet dat je het 5x achter elkaar wilt zien.
Die van mij stond er meteen gewoon bij hoor.... Was jouw foto niet te groot misschein?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef RudolfRockem het volgende:
Ik heb gister nog n zomerfoto geupload naar www.manuchao.nl maar kan m daar nergens meer terugvinden. Heeft iemand maybe t zelfde probleem?![]()
Ow... Da's ook wel weer n beetje jammer dan. Hoop dat ie nog wel ff doorgaat, al is t dan om m nog maar een keer live te zien...quote:Op woensdag 26 september 2007 11:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik las vandaag in de Metro dat je een grote kans hebt dat het zijn laatste album is, als ik het goed lees.
Dat meen je niet?!?! Damn.... Beetje jammer dan weer he.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef RudolfRockem het volgende:
Ik ving dus van t weekend weer op dat hij helemaal geen show gaat geven in Nederland... Wel in Belgie, maar nix hier. Beetje jammer.
Waar in Belgie?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef RudolfRockem het volgende:
Ik ving dus van t weekend weer op dat hij helemaal geen show gaat geven in Nederland... Wel in Belgie, maar nix hier. Beetje jammer.
En niet geheel onbelangrijk: wanneer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |