Ik heb 'm inmiddels in goede kwaliteit, ripje van de televisie afquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:50 schreef mistermaniac het volgende:
Ik heb hem nog niet goed geluisterd aangezien ik hem in slechte kwaliteit hebMaar zo te horen klinkt het weer goed, zoals rammstein altijd was, snel, simpel en hard.
Nee, zeker niet. Het haalde de 2e plaats in de Duitse singles chart. Het nummer moet in Nederland (en ook in Engeland) nog uitkomen. Release in Nederland is geloof ik op 30 augustus.quote:Op zondag 22 augustus 2004 03:31 schreef Fixxxer het volgende:
huh is mein teil dan vrijwel geruisloos voorbij gegaan.
Ja in Duitsland wist ik wel maar ik dacht dat ie hier ook al gereleased was. Mooi er is nog hoopquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:51 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Het haalde de 2e plaats in de Duitse singles chart. Het nummer moet in Nederland (en ook in Engeland) nog uitkomen. Release in Nederland is geloof ik op 30 augustus.
Blijkbaar is het hun tactiek om na de eerste single zo snel mogelijk de tweede single uit te brengen, om het album te promoten.
ja dat vroeg ik me ook al af. Ik zou ook nog op de site gaan kijken. Ik heb tot nu toe altijd het duurste kaartje gekocht voor concerten, maar had beslist niet altijd de beste plek. Misschien handig om hier een apart topic voor aan te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:06 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met die rangen in Ahoy zit? www.ticketmaster.nl heeft het over rang 1t/m6, maar op het plattegrondje van Ahoy wordt helemaal niet geproken over rangen
Lijkt geen gerucht te zijn, maar werkelijkheid. Een beetje creatief URL-en op de Rammstein-site en je vindt een pagina waar deze tracklisting en releasedatum wordt bevestigd. Gaaf trouwens, een Jam & Spoon remix. Ik ben alvast erg benieuwd.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:11 schreef Feuer_Marius het volgende:
Geruchten gaan dat de release datum in Germany, Zwitzerland, Austria 6 september is.
Tracklist:
01. Amerika
02. Amerika (English Version)
03. Amerika (Digital Hardcore Mix)
04. Amerika (Western-Remix)
05. Amerika (Andy Panthen&Mat Diazâ019s Clubmix)
06. Amerika (electro ghetto remix)
07. Amerika (Jam&Spoon So Kann's Gehen Mix)
08. Mein Herz Brennt Orchesterlied V
de vorige keer in het gelredome was dat ook zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie net dat Rammstein op 5 november nog een concert geeft??Dat staat op ticketservice, maar niet op de officiele site
Dat heet ontwikkeling, Rammstein wordt juist steeds beter, herzeleid is nog een ontzettende eenheidsworst; op mutter zie je ze zo;n stap vooruit doen dat je het haast niet gelooft. Commercie heeft hier niks mee te maken, en je pakt de satire duidelijk niet uit de "vrolijkheid" van het nummer/clip.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Wat een geblaat hier zeg. Merkt niemand dan dat Rammstein veranderd is sinds Herzeleid? Wat nou 'lekker hard en simpel'? Vergelijk de nieuwere nummers eens met Herzeleid. Als Till er niet doorheen zong, zou ik nog denken dat het het nieuwste nummer van Britney Spears was. Wat een poppy song, ongelooflijk. Jammer, net als veel andere bands gaat Rammstein ook op de commerciële toer. De inhoud van het nummer onderschrijf ik, maar ik vind de teksten zwak en de videoclip ook. Rammstein is niet meer wat het geweest is. En toch ga ik naar het concert, in de hoop dat ze Herzeleid niet vergeten....
Links 2 3 4 had ook al min of meer een politieke lading toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 18:42 schreef Internationalist het volgende:
rammstein op politieke toer
Oja? Dat had ik er niet achter gezocht, vertel es?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Links 2 3 4 had ook al min of meer een politieke lading toch?
Ze hebben nu wel meer een eigen ontwikkeld geluid, maar of ik dat altijd beter vind... Sehn Sucht vind ik toch nog het beste album.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:37 schreef Laton het volgende:
[..]
Dat heet ontwikkeling, Rammstein wordt juist steeds beter, herzeleid is nog een ontzettende eenheidsworst; op mutter zie je ze zo;n stap vooruit doen dat je het haast niet gelooft. Commercie heeft hier niks mee te maken, en je pakt de satire duidelijk niet uit de "vrolijkheid" van het nummer/clip.
"Sie wollen mein Herz am rechten Fleck Dochquote:Op woensdag 15 september 2004 21:43 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Oja? Dat had ik er niet achter gezocht, vertel es?
Geinige clip met die mieren
Rammstein laat zich nooit uit over de betekenis van teksten, en suggereert dat al onze links met moord, incest, verkrachting die we in de teksten horen onze eigen perverse geest is.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:43 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Oja? Dat had ik er niet achter gezocht, vertel es?
Geinige clip met die mieren
Op www.herzeleid.com zit een forum waarop mensen over de betekenis van de nummers speculeren.quote:Kann man Herzen brechen
können Herzen sprechen
kann man Herzen quälen
kann man Herzen stehlen
Sie wollen mein Herz am rechten Fleck
doch seh ich dann nach unten weg
da schlägt es links
Können Herzen singen
kann ein Herz zerspringen
können Herzen rein sein
kann ein Herz aus Stein sein
da schlägt es links
links zwo drei vier
Kann man Herzen fragen
ein Kind darunter tragen
kann man es verschenken
mit dem Herzen denken
da schlägt es in der linken Brust
der Neider hat es schlecht gewusst
vertaling
Can you break hearts
can hearts speak
can you torture hearts
can you steal hearts
They want my heart on the right spot
but then I look below
it beats left there
Can hearts sing
can a heart burst
can hearts be pure
can a heart be made of stone
but then I look below
it beats left there
left two three four left *
Can you ask hearts
(can you) carry a child under yourself
can you give it away
(can you) think with your heart
but then I look below
it beats there in the left breast
the envious have not known it well
Left two three four left
Ze willen bewijzen dat ze zeker wel empatisch zijn en sentimentele teksten kunnen schrijvenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zal dan ook niemand een betekenins van een tekst opdringen, maar oordeel zelf:
[..]
Als je alleen de tekst zou lezen zou heb bijna een balad kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:31 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ze willen bewijzen dat ze zeker wel empatisch zijn en sentimentele teksten kunnen schrijven![]()
Wat denk jij?
Ohw... Ik had verwacht dat de Jam & Spoon remix geweldig zou zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef Man_Made_God het volgende:
Vind het een grappig nummer, hoewel ik het beter had gevonden als het niet van Rammstein was geweest, maar van een compleet onbekende band als 'binnenkomer'. En ik moet zeggen dat die remixes op de promotape echt stuk voor stuk zaad zijn. Een Jam & Spoon remix, ik bedoel.. come on.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef Kamphuys het volgende:
Wat ziet iedereen nou te miepen dat het zo'n soft nummer is? Tempo heeft daar toch geen fuck mee te maken? Koop eens een fatsoenlijjke stereo, draai die bas maar eens open kijk dan nog eens of het zo'n soft nummer is (whatever that may be). Ik vind hem goed!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |