abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21457783

Heb clip en nr inmiddels gehoord,

vind 't weer geweldig nummer, vooral de inhoud van dit nummer.
clip is deze keer wat minder maar de boodschap is wel duidelijk.

En zoals de band zelf zegt:
Dit nummer gaat niet over politiek maar over dingen zoals ze zijn. En hier ben ik 't volkomen mee eens

De single zal volgende maand te koop zijn, maar de exacte releasedatum moet nog bekend worden gemaakt.
pi_21457827
Ik heb hem nog niet goed geluisterd aangezien ik hem in slechte kwaliteit heb Maar zo te horen klinkt het weer goed, zoals rammstein altijd was, snel, simpel en hard.
pi_21457853
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:50 schreef mistermaniac het volgende:
Ik heb hem nog niet goed geluisterd aangezien ik hem in slechte kwaliteit heb Maar zo te horen klinkt het weer goed, zoals rammstein altijd was, snel, simpel en hard.
Ik heb 'm inmiddels in goede kwaliteit, ripje van de televisie af .
had inderdaad eerst ook die mp3 van slechte kwaliteit, die was geript van de promo video.

de clip heb ik trouwens ook op m'n HDD staan

[ Bericht 9% gewijzigd door Exterminator op 22-08-2004 01:13:49 ]
pi_21457937
Ik zit met smart te wachten op het nieuwe album. Als ik hem ergens kan downloaden kopen dan direct!

Exterminator je hebt mail
  zondag 22 augustus 2004 @ 02:28:51 #5
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_21458829
zwerft reise reise al ergens rond op ineternet?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_21459278
huh is mein teil dan vrijwel geruisloos voorbij gegaan.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_21469648
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 03:31 schreef Fixxxer het volgende:
huh is mein teil dan vrijwel geruisloos voorbij gegaan.
Nee, zeker niet. Het haalde de 2e plaats in de Duitse singles chart. Het nummer moet in Nederland (en ook in Engeland) nog uitkomen. Release in Nederland is geloof ik op 30 augustus.

Blijkbaar is het hun tactiek om na de eerste single zo snel mogelijk de tweede single uit te brengen, om het album te promoten.
pi_21471013
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:51 schreef dVTB het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Het haalde de 2e plaats in de Duitse singles chart. Het nummer moet in Nederland (en ook in Engeland) nog uitkomen. Release in Nederland is geloof ik op 30 augustus.

Blijkbaar is het hun tactiek om na de eerste single zo snel mogelijk de tweede single uit te brengen, om het album te promoten.
Ja in Duitsland wist ik wel maar ik dacht dat ie hier ook al gereleased was. Mooi er is nog hoop
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:04:02 #9
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21471197
Dit is idd snel.

Coole cover, nummer heb ik nog niet gehoord.
pi_21474281
Geruchten gaan dat de release datum in Germany, Zwitzerland, Austria 6 september is.

Tracklist:
01. Amerika
02. Amerika (English Version)
03. Amerika (Digital Hardcore Mix)
04. Amerika (Western-Remix)
05. Amerika (Andy Panthen&Mat Diazâ019s Clubmix)
06. Amerika (electro ghetto remix)
07. Amerika (Jam&Spoon So Kann's Gehen Mix)
08. Mein Herz Brennt Orchesterlied V
Flake: "Pose for Playgirl, of course I won't. I'm not the kind of person to be half naked with thousands of people watching."
  donderdag 26 augustus 2004 @ 09:45:03 #11
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21551170
http://www.viva.tv/player(...)media_adsl&focus=off

De video. Link stond op Blabbermouth btw.
pi_21554467
toen ik het nummer zelf hoorde ( bad quality ) had ik toch wel een raar gevoel in me maag. dit is rammstein niet zoals in vorige albums. maar toen ik eenmaal die clip zag moest k hard lachen.
zonder de clip is het nummer saai
pi_21555489
mein teil ok die is nog wel goed .... maar sorry hoor wat is dit voor nr
de clip is wel cool maar toch ..
soms denk je !!!!!!!!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 13:36:43 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_21555638
Wat een geblaat hier zeg. Merkt niemand dan dat Rammstein veranderd is sinds Herzeleid? Wat nou 'lekker hard en simpel'? Vergelijk de nieuwere nummers eens met Herzeleid. Als Till er niet doorheen zong, zou ik nog denken dat het het nieuwste nummer van Britney Spears was. Wat een poppy song, ongelooflijk. Jammer, net als veel andere bands gaat Rammstein ook op de commerciële toer. De inhoud van het nummer onderschrijf ik, maar ik vind de teksten zwak en de videoclip ook. Rammstein is niet meer wat het geweest is. En toch ga ik naar het concert, in de hoop dat ze Herzeleid niet vergeten....
Niet meer actief op Fok!
pi_21558746
Vind het wel ok hoor die quasi stemmingswisselingen van Rammstein.. Ene keer komt er een keihard album, dan een wat harmonieuzer album en nu een sociaal-politiek getint album

Ik blijf Mein Teil een goed nummer vinden, maar aan dit nummer moet ik idd ook even wennen. Klinkt een beetje simpel, maar de tekst is weer super.
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_21558788
Weet iemand trouwens hoe het met die rangen in Ahoy zit? www.ticketmaster.nl heeft het over rang 1t/m6, maar op het plattegrondje van Ahoy wordt helemaal niet geproken over rangen
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:06:45 #17
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21558796
Ik vind de nieuwe rwee nummers ook wat minder. De rest van het album moet echt beter zijn.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:22:05 #18
42381 CvB
handles your hunger better
pi_21559156
Mein Teil luister ik nog steeds met plezier, maar dit nummer vind ik maar saai hoor.
Vind ik
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:26:34 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_21559272
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:06 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met die rangen in Ahoy zit? www.ticketmaster.nl heeft het over rang 1t/m6, maar op het plattegrondje van Ahoy wordt helemaal niet geproken over rangen
ja dat vroeg ik me ook al af. Ik zou ook nog op de site gaan kijken. Ik heb tot nu toe altijd het duurste kaartje gekocht voor concerten, maar had beslist niet altijd de beste plek. Misschien handig om hier een apart topic voor aan te maken?
Niet meer actief op Fok!
pi_21559337
Nee, geen apart topic, want er is al een topic over het concert van Rammstein en er zijn diverse topics over de rangen in de Ahoy en in de Arena.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 16:32:12 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_21559448
Ik zie net dat Rammstein op 5 november nog een concert geeft?? Dat staat op ticketservice, maar niet op de officiele site
Niet meer actief op Fok!
pi_21572600
hmm ik vind dit nummer niet echt een single
Mein Teil vind ik daarentegen helemaal geweldig
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_21577721
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:11 schreef Feuer_Marius het volgende:
Geruchten gaan dat de release datum in Germany, Zwitzerland, Austria 6 september is.

Tracklist:
01. Amerika
02. Amerika (English Version)
03. Amerika (Digital Hardcore Mix)
04. Amerika (Western-Remix)
05. Amerika (Andy Panthen&Mat Diazâ019s Clubmix)
06. Amerika (electro ghetto remix)
07. Amerika (Jam&Spoon So Kann's Gehen Mix)
08. Mein Herz Brennt Orchesterlied V
Lijkt geen gerucht te zijn, maar werkelijkheid. Een beetje creatief URL-en op de Rammstein-site en je vindt een pagina waar deze tracklisting en releasedatum wordt bevestigd. Gaaf trouwens, een Jam & Spoon remix. Ik ben alvast erg benieuwd.
pi_21581018
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie net dat Rammstein op 5 november nog een concert geeft?? Dat staat op ticketservice, maar niet op de officiele site
de vorige keer in het gelredome was dat ook zo.
pi_21581093
Goed nummer!

ff kijken of ik de single ergens kan bemachtigen!

/edit: TV rip downloading
pi_21581194
Staan trouwens leuke cips op dat viva.tv
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 september 2004 @ 01:55:47 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21676019
geweldig

maar er was toch net een nieuwe singel?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 1 september 2004 @ 09:26:48 #28
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21678200
Idd, nu zijn er twee.
pi_21950227
zie ondertitel de andere singel was 'mein teil'
Free people own guns! Slaves do not!
pi_21953171
Ik vind dit nummer saai. De videoclip is wel geinig.
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:41:50 #31
64792 Mryc
play me one more song
pi_21954504
ik vind dit nummer wel degelijk goed, vergeleken met de rest...
pi_21956922
Mein teil was een stuk beter, dit nummer is knap waardeloos.
  woensdag 15 september 2004 @ 14:15:50 #33
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21968445
Wat mij opvalt is dat ik het nummer na het een keer gehoord te hebben nu al uit mn kop ken, en dat is niet positief.
pi_21969134
hehe ik vind hem perfect hijs totaal anders dan al hun andere nummers en ik ben echt heeel benieuwd naar hun nieuwe cd
Je bent wat je eet
pi_21969877
Vind het een grappig nummer, hoewel ik het beter had gevonden als het niet van Rammstein was geweest, maar van een compleet onbekende band als 'binnenkomer'.
En ik moet zeggen dat die remixes op de promotape echt stuk voor stuk zaad zijn. Een Jam & Spoon remix, ik bedoel.. come on.
Daarnaast is de Orchestrale versie van Mein Herz Brennt wel weer erg grappig om te horen, compleet 'omgebouwd'.
pi_21970373
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Wat een geblaat hier zeg. Merkt niemand dan dat Rammstein veranderd is sinds Herzeleid? Wat nou 'lekker hard en simpel'? Vergelijk de nieuwere nummers eens met Herzeleid. Als Till er niet doorheen zong, zou ik nog denken dat het het nieuwste nummer van Britney Spears was. Wat een poppy song, ongelooflijk. Jammer, net als veel andere bands gaat Rammstein ook op de commerciële toer. De inhoud van het nummer onderschrijf ik, maar ik vind de teksten zwak en de videoclip ook. Rammstein is niet meer wat het geweest is. En toch ga ik naar het concert, in de hoop dat ze Herzeleid niet vergeten....
Dat heet ontwikkeling, Rammstein wordt juist steeds beter, herzeleid is nog een ontzettende eenheidsworst; op mutter zie je ze zo;n stap vooruit doen dat je het haast niet gelooft. Commercie heeft hier niks mee te maken, en je pakt de satire duidelijk niet uit de "vrolijkheid" van het nummer/clip.
underground forever baby
  woensdag 15 september 2004 @ 16:09:52 #37
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_21971160
Ik vond Mein Teil toch echt geen 'poppy' song. Gewoon lekker hard gitaarwerk met een tekst die verwijst naar de kannibalisme-zaak in Duitsland. Lekker freaky a la Heirate Mich dus.

Amerika vind ik wel commercieel, gewoon een rechttoe rechtaan rocknummer. Maar het klinkt wel. Normaal gesproken ging ik uit m'n plaat van de muziek en nam ik Till voor lief, sinds Mutter kan ik ook de zang van Till erg waarderen. En dit nummer klinkt gewoon lekker door Till en neem ik de Jon-Bon Jovi achtige gitaarpartijtjes er maar voor lief bij.

T'is weer eens wat anders maak ik hoop dat Mein Teil en niet Amerika representatief is voor het album.
pi_21973943
ik zal et ni erg vinden als mein teil en amerika representatief zijn voor het album
Je bent wat je eet
pi_21974755
rammstein op politieke toer
  woensdag 15 september 2004 @ 18:44:08 #40
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_21974795
ramstein is wel geinig
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  woensdag 15 september 2004 @ 20:27:41 #41
73305 Stpan
pi_21977597
quote:
Op woensdag 15 september 2004 18:42 schreef Internationalist het volgende:
rammstein op politieke toer
Links 2 3 4 had ook al min of meer een politieke lading toch?
pi_21978024
Ik vind de laatste 2 nummers van Rammstein ('Mein Teil' en 'Amerika') iets minder toegankelijk dan voorgaande nummers. Ik moet ze een paar maal horen om er wat aan te vinden. Mein Teil vond ik eerst helemaal bagger maar tegenwordig vind ik 'm best wel top. Over Amerika zit ik nog te twijfelen. Laat ik eerst de video maar eens gaan bekijken.

Voor de rest draaien ze in de sportschool tegenwoordig 'Ich will' tijdens het spinnen. Waar gaat het naartoe met de wereld.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_21979175
Nummer vind ik iig beter als de vorige single, de video heb ik nog niet gezien.
[KNE]-Mod
pi_21979835
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:27 schreef Stpan het volgende:

[..]

Links 2 3 4 had ook al min of meer een politieke lading toch?
Oja? Dat had ik er niet achter gezocht, vertel es?
Geinige clip met die mieren
Op woensdag 15 september 2004 15:37 schreef Laton het volgende:

[..]

Dat heet ontwikkeling, Rammstein wordt juist steeds beter, herzeleid is nog een ontzettende eenheidsworst; op mutter zie je ze zo;n stap vooruit doen dat je het haast niet gelooft. Commercie heeft hier niks mee te maken, en je pakt de satire duidelijk niet uit de "vrolijkheid" van het nummer/clip.
Ze hebben nu wel meer een eigen ontwikkeld geluid, maar of ik dat altijd beter vind... Sehn Sucht vind ik toch nog het beste album.
[KNE]-Mod
  woensdag 15 september 2004 @ 22:34:34 #46
103838 BBX
Just Suck My Balls
pi_21981657
Rammstein ownz tha shizzle in the frizzle people

Ben al een aantal jaren fan, dus het maakt niet uit of het niet klinkt..... het is Rammstein

Heerlijk nummer:D
P4 2,8@3,6 Ghz, 1024 MB Ram, 120 Gig HD, Ati R9800XT, Cr.Audigy 2, 6.1 6700, TTake Xaser3,
..............neh... ik ben geen nerd :P
pi_21983956
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:43 schreef Internationalist het volgende:

[..]

"Sie wollen mein Herz am rechten Fleck Doch
seh ich dann nach unten weg
Da schlägt es links"

Het hart links/rechts hebben zal de boodschap wel zijn (denk ik).
You know, I'm really easy to get along with once you all learn to worship me
  donderdag 16 september 2004 @ 10:33:57 #48
73305 Stpan
pi_21988439
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:43 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Rammstein laat zich nooit uit over de betekenis van teksten, en suggereert dat al onze links met moord, incest, verkrachting die we in de teksten horen onze eigen perverse geest is.
Over Links 2 3 4 hebben ze alleen gezegd dat het een nummer is die de vooroordelen een beetje weg moest nemen of zoiets. Als Oost-Duitse band werden ze vaak betiteld als racistisch tot zelfs nazistisch.
Ik zal dan ook niemand een betekenins van een tekst opdringen, maar oordeel zelf:
quote:
Kann man Herzen brechen
können Herzen sprechen
kann man Herzen quälen
kann man Herzen stehlen

Sie wollen mein Herz am rechten Fleck
doch seh ich dann nach unten weg
da schlägt es links

Können Herzen singen
kann ein Herz zerspringen
können Herzen rein sein
kann ein Herz aus Stein sein

da schlägt es links
links zwo drei vier

Kann man Herzen fragen
ein Kind darunter tragen
kann man es verschenken
mit dem Herzen denken

da schlägt es in der linken Brust
der Neider hat es schlecht gewusst

vertaling

Can you break hearts
can hearts speak
can you torture hearts
can you steal hearts

They want my heart on the right spot
but then I look below
it beats left there

Can hearts sing
can a heart burst
can hearts be pure
can a heart be made of stone

but then I look below
it beats left there
left two three four left *

Can you ask hearts
(can you) carry a child under yourself
can you give it away
(can you) think with your heart

but then I look below
it beats there in the left breast
the envious have not known it well

Left two three four left
Op www.herzeleid.com zit een forum waarop mensen over de betekenis van de nummers speculeren.
pi_21988750
Ik heb gister voor het eerst het nr gezien/gehoord op tv. Ik ontdekte zowaar riffjes, beetje nu-metal achtig, viel me tegen.
pi_21989550
quote:
Op donderdag 16 september 2004 10:33 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ik zal dan ook niemand een betekenins van een tekst opdringen, maar oordeel zelf:
[..]
Ze willen bewijzen dat ze zeker wel empatisch zijn en sentimentele teksten kunnen schrijven

Wat denk jij?
  donderdag 16 september 2004 @ 11:33:26 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21989604
ik vind er eigenlijk niet zoveel aan en dat terwijl rammstein mij tot nu toe nog nooit heeft teleurgesteld...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 16 september 2004 @ 13:25:34 #52
73305 Stpan
pi_21991950
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:31 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Ze willen bewijzen dat ze zeker wel empatisch zijn en sentimentele teksten kunnen schrijven

Wat denk jij?
Als je alleen de tekst zou lezen zou heb bijna een balad kunnen zijn ja.
pi_21993629
Ik hoorde gisteren op KinkFM dat ze de single ook in Amerika willen promoten. Rammstein wil graag meer bekendheid in Amerika krijgen
Naar mijn idee laat de videoclip de mensen daar niet onberoerd. De ene helft van de mensen gaat over de rooie over hoe Amerika wordt afgestempeld (pizza, hamburgers, sigaretten, Moslim die uit z'n NIke's stapt, e.d.)

De ander helft vind het natuurlijk fantastisch. De hele wereld volgt 'The American way' en dat willen ze graag geloven.
pi_21995369
quote:
Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef Man_Made_God het volgende:
Vind het een grappig nummer, hoewel ik het beter had gevonden als het niet van Rammstein was geweest, maar van een compleet onbekende band als 'binnenkomer'. En ik moet zeggen dat die remixes op de promotape echt stuk voor stuk zaad zijn. Een Jam & Spoon remix, ik bedoel.. come on.
Ohw... Ik had verwacht dat de Jam & Spoon remix geweldig zou zijn. Ze hebben een erg goede staat van dienst qua remixes hoor... Dus ik begrijp niet zo goed wat je er op voorhand op tegen zou moeten hebben. Maar als ik zo op dat Duitse Rammstein-forum kijk, dan lijkt het erop dat Rammstein-fans niet zitten te wachten op remixes...
pi_22019915
Wat ziet iedereen nou te miepen dat het zo'n soft nummer is? Tempo heeft daar toch geen fuck mee te maken? Koop eens een fatsoenlijjke stereo, draai die bas maar eens open kijk dan nog eens of het zo'n soft nummer is (whatever that may be). Ik vind hem goed!!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_22022264
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef Kamphuys het volgende:
Wat ziet iedereen nou te miepen dat het zo'n soft nummer is? Tempo heeft daar toch geen fuck mee te maken? Koop eens een fatsoenlijjke stereo, draai die bas maar eens open kijk dan nog eens of het zo'n soft nummer is (whatever that may be). Ik vind hem goed!!

*brult nog eens mee!
underground forever baby
pi_22042137
Ik het nr. vandaag al 10 ker gedraait. De tekst zit op zich ook best wel listig in elkaar. Lekker Duits en Engels door elkaar mixen. Net de stukjes tekst waar Rednecks over struikelen in het Duits doen.
pi_22045548
ik heb vandaag de single in Duitsland gekocht
het nummer zelf rulezz (vooral als je de streaming kwaliteit gewend bent) de remixes ietwat minder maar toch nog goed. Kortom een vette single
Je bent wat je eet
  zondag 19 september 2004 @ 12:13:21 #59
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_22054679
heerlijk nr! ben erg benieuwd naar het album.
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
pi_22055151
Lekker nr.
  zondag 19 september 2004 @ 13:19:09 #61
21157 sioux_
lost in space
pi_22055851
toevallig een uurtje geleden de clip gezien op MTV. fantastische clip en een erg goed nummer. terwijl ik op 2 (nu 3) nummers na niet eens zo'n Rammstein fan ben.
pi_22083161
Ik hoor zojuist "Amerika" op 3FM voorbijkomen... - Vind ik toch tamelijk onbegrijpelijk, eerlijk gezegd, aangezien "Mein Teil" de huidige single is. Die plaat is, ondanks dat -ie qua verkoop op #15 stond, door 3FM volkomen genegeerd. En nu gaan ze dus WEL een nummer draaien dat in Nederland nog helemaal niet op single uit is.... Vreemd, vreemd, vreemd. Is "Mein Teil" soms te controversieel voor 3FM ofzo?
  maandag 20 september 2004 @ 15:58:36 #63
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_22083407
Die Sonne vond ik nog wel wat hebben, maar deze klinkt wat minder. Clip is wel leuk btw, omdat ie Amerika-kritisch is. Weet iemand toevallig hoe Sneeuwwitje uit die clip van Sonne in het echt heet? <3 Inmiddels gevonden, Joulia Stepanova.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 20 september 2004 @ 16:32:10 #64
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_22084156
Had 3FM ook aanstaan hier. Het zal wel meer in het "concept" van 3FM passen.... Mein teil is niet echt iets wat je snel zal horen op 3FM. Maar opzich heb ik Mein Teil ook niet voor 23 uur op de muziek zender gezien.

En voor iedereen die zit te zeuren dat Remmstein "minder" zou worden.... Het zou ook niet goed zijn als ze nog 10 albums hadden gemaakt zoals Sehnsucht en Herzeleid. Want dan zou het weer allemaal hetzelfde zijn. Onder het motto als je het beter kan doe het dan. En tot die tijd niet blijven zeuren.

Maar goed das mijn mening.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_22225424
Amerika vind ik, net als Mein Tei,l een echt Rammstein-nummer. Een zeer paradoxaal nummer bovendien. De cynische en sarcastische teksten, de woordgrappen die we al van eerdere albums kenden. Wat ik nu zo bijzonder aan dit nummer vind, is dat de klank van het nummer enorm doet denken aan een symfonie van een bepaalde Rus en wat Russische volkswijsjes. Kan het nog ironischer? Vervolgens ook nog eens het koor aan het eind en het beeld is compleet.

Goed hoor.
  zondag 26 september 2004 @ 23:04:26 #66
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22225994
ik vind het gehele album wel wat minder dan de vorige 3
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22227094
Net Amerika gehoord,mooi nummer
Maar wilt het downloaden,en ik hoor maar niks,dit is al de 10e van Rammstein(Mein Teil,Amerika)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')