Ik heb inmiddels een 2e geintje uitgehaald; het bevindt zich op het perron van metrostation Museum op lijn A waar je op de metro stapt richting het zuidoosten (Namesti Miru, Skalka e.d.)quote:Op maandag 3 januari 2005 22:55 schreef Praag het volgende:
De John Lennon muur is makkelijk te vinden.Zit vlak bij Kampa, 1 van m'n favoriete plekken in Praag.
ik moet wel tijd overhouden om vakantie te vieren in Praag hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:16 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een 2e geintje uitgehaald; het bevindt zich op het perron van metrostation Museum op lijn A waar je op de metro stapt richting het zuidoosten (Namesti Miru, Skalka e.d.)
Nadere details volgen..![]()
Ik laat gewoon zoveel mogelijk achter, dan hoef je niet speciaal naar bepaalde locaties..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:43 schreef Praag het volgende:
[..]
ik moet wel tijd overhouden om vakantie te vieren in Praag hoor.
Kijk maar eens op www.smartwings.nl Voor 200 euro kan je heen en weer naar Praag. Vorige week nog gedaan, alleen toen kostte het me 70 euro minderquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:54 schreef EnderOnline het volgende:
pff voor weinig geld kun je ook plezier maken, en wat boeit de reis nou, alsof je als je voor 500 euro met klm naar london vliegt beter af bent dan voor 30 met ryanair...
Maar ik ga eigenlijk liever naar praag, dus is het mogelijk daar goedkoop te komen? en anders: waarom is het zoveel duurder dan bijv. londen, parijs of stockholm?
(hoeft niet voor 30 euro dus maar het moet niet meer dan 100 worden)
thnx voor je reactie!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:42 schreef tcr het volgende:
Met SmartWings kun je voor ¤80 euro heen en weer vliegen (!), maar ja daar komt dan tax en andere troep bij, maakt het iets meer als ¤150...
Ik heb vorig jaar mijn weekendje Praag geboekt via de website van www.oad.nl. Hier kun je mooi klikken en klikken tot je een leuk reisje hebt. Even een rondtoer erbij geregeld en ik was zo'n 450 euro kwijt voor 4 dagen Praag (in mijn uppie). Mijn hotel zat 100 meter van het grote plein en ik heb me te goed vermaakt die dagen, zou zo weer teruggaan, maar ga in April eerst een weekendje naar Budapest.
Even snel uitgerekend bij oad.nl kom ik op Hotel Central van 15 t/m 18 juli dit jaar op ¤440. En dat is voor 1 persoon, bij 2 personen zal het lager liggen. Veel succes in Praag...
Ik zat in een hostel begin deze maand.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
thnx voor je reactie!
Ik wil inderdaad als het even kan met 2 personen, dus zal die prijs omlaag gaan zoals je al zei.
Salou oid hoeft van mij niet, dronken worden doe ik thuis wel, daar heb ik geen kingsize discotheek voor nodig. Praag trekt mij aan omdat ik dan tijdens de vakantie eens wat anders zie. Tunesie is wel ver en zonnig, maar daar houdt het dan ook bij op. Over Praag heb ik goede dingen gehoord, en dat je er jezelf niet snel zal vervelen door bezienswaardigheden of de sfeer (al dan niet aan een terrasje.
Is het wel aan te raden om in een hotel te zitten? Ik weet niet of je in een hostel een eigen kamer hebt? Ik vind namelijk een eigen kamer toch wel erg lekker, ivm rekening houden met anderen en zo.
wat is de magic?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:50 schreef chelloboy het volgende:
Jah is echt niet normaal zo mooi ze daar zijn,Russiche,Oekrainse,Tjechische vrouwen.
Had favoriete meisje in de Magic die kwam uit Leningrad was 21 jaar,nou als je daar mee thuis komt,pff dan kom ik de deur niet meer uit haha.
wat is er zo leuk aan die clubs, en wat voor clubs zijn dat? en hoezo is de club lavka fout?quote:[b][..]
Ik ben er geweest van 6 t/m 12 november.
Leuke clubs daar zijn trouwens de Roxy en de .Karlovylazneclub. Fout maar leuk als de rest niet open is: Club Lavka.
Ik vind er niks fouts aan. Ik ben er 3,5 jaar geleden 2 maal geweest. Een keer was er een danseres. Ze leek op Alice Deejay en na haar 'optreden' wandelde ze richting taxistandplaats voor hoogstwaarschijnlijk andere bezigheden..quote:Op maandag 31 januari 2005 12:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat is er zo leuk aan die clubs, en wat voor clubs zijn dat? en hoezo is de club lavka fout?
aha maar 120 kronen is toch ook maar iets van 3,60. Dat vind ik nou niet zo duur.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:22 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ik vind er niks fouts aan. Ik ben er 3,5 jaar geleden 2 maal geweest. Een keer was er een danseres. Ze leek op Alice Deejay en na haar 'optreden' wandelde ze richting taxistandplaats voor hoogstwaarschijnlijk andere bezigheden..
Behalve dit zou ik niet weten waarom je de Lavka (www.lavka.cz) moet mijden.
De Karlovy Lazné (www.karlovylazne.cz/) is een tent van 4 á 5 verdiepingen. Op elke verdieping kun je andere muzieksoorten beluisteren. Buiten het hoogseizoen zijn (zeker doordeweeks) niet alle verdiepingen geopend en bedraagt de entree liefst 120 kroon (daar waar je er 's zomers ik meen minder dan de helft voor betaalt)![]()
Een hoerenkast denk ik.quote:
Lekker eten voor weinig kun je in de televisietoren. Je moet wel 70 kroon entree betalen, maar daar krijg je dan ook een fantastisch uitzicht bij kado. Bovendien is je entreebewijs standaard goed voor 10 procent korting in het restaurant. Meer info (inclusief menukaart) op www.tower.czquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:06 schreef yvette1982 het volgende:
kan je er nog lekker eten? En kan je er ook nog onbeperkt eten want dat doen mijn vrienden en ik graag. En je kan in praag zeker niet meer lekker eten voor weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |