quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:17 schreef Praag het volgende:
Gottverdammte Scheisse! Ben ik even een dagje naar Parijs en jullie openen een nieuw topic over Praag!Ik wil de volgende openen.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:17 schreef Praag het volgende:
Gottverdammte Scheisse! Ben ik even een dagje naar Parijs en jullie openen een nieuw topic over Praag!Ik wil de volgende openen.
Jecna, Praag2 is dus een goede buurt? Bij metrostation IP Pavlova.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:17 schreef Praag het volgende:
Zucht... deze vraag heb ik nou al 10.000 keer gezien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:47 schreef chelloboy het volgende:
Ik ga 10 September voor 4 dagen naar Praag samen met me beste vriend,wat is nou de leukste tent daar.
Dus waar draaien ze de beste muziek en lopen de mooiste vrouwen.![]()
Ik lees veel over die disco met die 5 verdiepingen,ga daar ook zeker naar toe,maar mischien weten jullie die al in Praag zijn geweest wel andere tenten die ook de moeite waard zijn.
Ik blijf het zeggen, luister dan ook een keer naar Mr. Praagquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:47 schreef chelloboy het volgende:
ps. die disco met 5 verdiepingen was niet echt zoveel aan.
Haha ja je heb gelijk,we waren er Vrijdagavond en ja het lijkt net Hollywood in Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:08 schreef Praag het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, luister dan ook een keer naar Mr. Praag
Ik heb me er een paar weken geleden eik best goed vermaaktquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:47 schreef chelloboy het volgende:
ps. die disco met 5 verdiepingen was niet echt zoveel aan.
Jah ok maar wij zijn al wat ouder dan wat daar rondloopt,wij houden meer van cafe's en bars waar wat ouderen komen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb me er een paar weken geleden eik best goed vermaakt.
Check hostelworld.com voor goedkope accommodatie. Als je met een paar mensen gaat in zo'n hostel, is 't prima te doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:52 schreef Dutch_Courage het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor de reis (en dan bedoel ik kaal, dus zonder alcohol/entree clubs)?
Ik wil er misschien over een tijdje met 2 vrienden heen maar ik ben maar een armlastige student, dus een groot budget heb ik niet.
Iemand anders dus misschien nog goede tips voor low-budget?
Oh en chelloboy, de 3 punten blijven in NIjmegen zaterdag!
Jah daarom,we waren er nou toch nou dan neem je het er maar van.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:43 schreef Praag het volgende:
Goeiemorgen. Dat is een hoop geld voor 4 dagen Praag. Dat kan zeker goedkoper. Maar het valt me wel op dat ik in de wat duurdere clubs ook wel zo even 50 euro erdoorheen jaag. Als ik uitga, dan ga ik meestal ook graag goed uit.
Hm... dat moet je nou juist niet tegen mij zeggen, want ik maak dat wel vaak mee. Oekraiense vrouwen zijn echter nog mooier.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:43 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Komt niet zo vaak voor dat er zo'n bloedmooie Russiche over je heen kronkelt
![]()
Wat voor tenten? Striptenten? In disco's heb ik nooit problemen in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:34 schreef chelloboy het volgende:
Nee heb geen foto's van die meiden gemaakt,alleen van de Karelsbrug enzo.
Maar je moet het maar gewoon geloven of ga anders daar zelf kijken.
Als je s'nachts in die tenten zit,ga je geen foto's maken van die meiden,mag denk ik ook niet.
Bus is het goedkoopste. www.eurolines.nlquote:Op woensdag 15 september 2004 00:35 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb wel wat dingeh zien staan hier en daar op wat on-line reisbureaus maar als je op eigen houtje gaat is het bijna altijd goedkoper. Een hotel/hostel vinden moet wel lukken alleen het vervoer is wat minder. Als je zelf gaat rijden moet je een goede auto hebben en vliegen is buiten het budget. Blijven alleen de trein en de bus over. Geen idee hoeveel dat kost.
Vliegtuig is net zo duur als Eurolines... Eurolines is ¤110 retour als ik het zo snel zie, met SmartWings vlieg je heen en terug voor hetzelfde bedrag... je bent wel een stuk sneller op je bestemming.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:35 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb wel wat dingeh zien staan hier en daar op wat on-line reisbureaus maar als je op eigen houtje gaat is het bijna altijd goedkoper. Een hotel/hostel vinden moet wel lukken alleen het vervoer is wat minder. Als je zelf gaat rijden moet je een goede auto hebben en vliegen is buiten het budget. Blijven alleen de trein en de bus over. Geen idee hoeveel dat kost.
Bij Eurolines betaal ik meestal iets van 80 euro, want ik ben nog geen 26.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:30 schreef Douwe het volgende:
[..]
Vliegtuig is net zo duur als Eurolines... Eurolines is ¤110 retour als ik het zo snel zie, met SmartWings vlieg je heen en terug voor hetzelfde bedrag... je bent wel een stuk sneller op je bestemming.
Jah die striptenten met die paaldanseresen enzo en lesbi showsquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:38 schreef Praag het volgende:
[..]
Wat voor tenten? Striptenten? In disco's heb ik nooit problemen in ieder geval.
Had je eigenlijk van de zomer moeten gaan; kon je in het Strahov slapen in een hostel voor 7,50 per persoon per nacht...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:06 schreef Fliepke het volgende:
En zijn er nog bepaalde aanraders voor een slaapplek, met de kosten hiervan erbij?
Dure shit.quote:Op maandag 8 november 2004 18:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
We gaan hier heen: https://www.hotelanna.cz Is dit een goede buurt
I stayed at the Anna Dependance in September 2004. The Dependance is an annex of 12 rooms 2 short blocks away from the main Anna hotel; you have to go the Anna for check-in and breakfast. The price of a single was 25-30% cheaper than in the main hotel. The Dependance is almost brand new, and the spacious size of the room; bright, pastel decor; warm, honey colored furniture; and sparkling bathroom (with a separate room for the WC) were surprisingly nice for this price range. The room even had a 19-20 inch TV with the most channels I have ever seen in Europe. However, there is only 1 hallway phone for all 12 Dependance rooms, and the bed was not very firm. You also have to enter the Dependance through a small courtyard that is dark and deserted at night. Breakfast is in a bright, pastel basement room at the Anna. The desk staff at the Anna are all young, cheerful, friendly (and quite attractive) girls who speak excellent English. The hotel is 5 minutes from the Namesti Miru metro stop, but a 15 minute walk to Wencelas square. I have also stayed at the Hotel Lunik - the rooms at the Anna are nicer, but the Lunik is a bit cheaper and more central than the Anna. Both hotels are excellent choices for the price.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |