quote:Op donderdag 16 december 2004 19:45 schreef Praag het volgende:
[..]
Misschien doe ik met je mee. Fok!-meet in Praag!Ga ik jullie op sleeptouw nemen.
Auteur: Wagenbach, Klausquote:Op zondag 26 december 2004 14:18 schreef Grrrlllpower het volgende:
Ik ben op zoek naar boeken over Praag. En dan bedoel ik NIET de toeristische boeken, maar historische boeken of romans waar Praag of bepaalde buurten van Praag de hoofdrol in spelen.
Ik ga er over drie maanden naar toe en vind het altijd leuk om over een stad te lezen, waardoor je de stad ook beter leert kennen en dingen herkent als je er rondloopt.
Ja, zoiets is precies wat ik bedoel. Top, thnxquote:Op zondag 26 december 2004 14:22 schreef Praag het volgende:
[..]
Auteur: Wagenbach, Klaus
Titel: Kafka's Praag: een reisleesboek
Uitgever: Byblos, 2000
Omschrijving: Gids voor de plaatsen in Praag die een rol spelen in leven en werk van de Tsjechische schrijver (1883-1924).
hoelang blijf je? ik kom de 12e aan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:28 schreef jeoren het volgende:
Ik zit maandag weer in Praag. Voor de 3e keer in 6 jaar. Ik vlieg met Smartwings (//Lufthansa)
En je wil niet weten hoeveel zin ik heb om naar Praag te gaan.
schrijf/plak ergens wat op, vertel me waar het is en ik neem er een foto van als ik er ben.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:56 schreef jeoren het volgende:
ik blijf maar 3 dagen... Sorry.
Maar kan wel een geintje uithalen dat jij in Praag ziet als jij die week erop gaat..?
Strak plan! Ik verzin wat en dan hoor je het wel!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef Praag het volgende:
[..]
schrijf/plak ergens wat op, vertel me waar het is en ik neem er een foto van als ik er ben.
niet overheen plassen he, net als die dildo's van de 1e Trip op MTV.
En dan laat ik wat achter voor de volgende FOK!kerquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef jeoren het volgende:
[..]
Strak plan! Ik verzin wat en dan hoor je het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |