Ik had niet anders verwacht, laat maar joh.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:05 schreef Sidekick het volgende:
SCH: Ik vind het wel meevallen.
Volgens mij zijn ze het beroep van maatschappijleer aan het afkraken. Hoewel niet echt ontopic vind ik het wel meevallen wanneer het bij deze posts blijft.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, laat maar joh.
Wat voegt het bashen van de TS toe?
Corporations; the rulers of the world?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:54 schreef Sidekick het volgende:
Welke pipo?
Ach, het topic loopt vrij goed. Ik zie niet in waarom dat gesloten zou moeten.quote:Op zondag 12 september 2004 15:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Corporations; the rulers of the world?
Jammer dat je dat niet in het topic aangegeven hebt.quote:Op zondag 12 september 2004 15:47 schreef Sidekick het volgende:
Ja.
Ik dacht dat enkel een edit van SCH's post wel duidelijk zou zijn.quote:Op zondag 12 september 2004 20:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet in het topic aangegeven hebt.![]()
Ook in de pol feedback.quote:Op zondag 12 september 2004 22:00 schreef Sidekick het volgende:
Akkersloot, houd eens op over Mohammed, zijn visioenen, zijn relaties en zijn "profeet"-titel. Dit is geen Islam-topic. Verdere offtopic-posts worden zonder pardon verwijderd. En kritiek, commentaar en andere feedback, graag in het POL-feedbacktopic
Dat je de invloed van de Islam op het terrorisme wilt bediscussieren is ok, maar het gaat me meer om reacties zoals:quote:Op zondag 12 september 2004 22:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ook in de pol feedback.Die kunnen nooit offtopic zijn. Want het gaat over hoe je visie sinds 11 september 2001 tegenover de islam zijn veranderd. En die zijn bij mij veranderd zoals ik al gepost had.
Als iemand beweert dat die aanslagen gericht zijn tegen het buitenland beleid van de VS dan reageer is daarop mod. Want volgens mij zijn ze gewoon verricht alleen maar vanwege de islam.
Die dus.quote:En je vergeet "visioenen" tussen aanhalingstekens te zetten. Het waren immers acromegalie aanvallen.![]()
Totaal offtopic.quote:Op zondag 12 september 2004 22:58 schreef Akkersloot het volgende:
Vraag me alleen nog af waarom deze post moest verdwijnen. Staat nu onder een andere topic
Allah en 11 september.
Mag op stompzinnigheden niet gereageerd worden dan ?quote:Op zondag 12 september 2004 23:03 schreef Sidekick het volgende:
Totaal offtopic.
Ja.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[POL Sc #427b] Een nieuw fris begin
dubbel.
idd. merci.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:54 schreef freako het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar het copy/pasten van een lang artikel als openingspost lijkt mij niet echt een aanzet tot een discussie:
"Baghdad Year Zero" : Naomi Klein on Iraq
Ja, een zelfbenoemde VVD'er erbij lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:54 schreef du_ke het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor Gelly als triomod op POL.
Van mij mag hij.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:54 schreef du_ke het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor Gelly als triomod op POL.
Dan zou de verrechtsing in de samenleving ook moeten leiden tot zijn zelfmoord...quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Van mij mag hij.
Alleen zou zijn argument om te stoppen met KLB (verrechtssing van fok) zou hier dan ook moeten gelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |